Jméno: cuckar5020
IP: uživatel16318
 Zdar ladiči, potřeboval bych poradit. Kdysi jsem si lehce upravoval válec: přepouštění origo, rozšířené a přečasované sání na 69mm, lehce rozšířený a přečasovaný výfuk na 28,3mm . Nedávno my přestal výkon a max. rychlost stačit, tak jsem sáhl po převrtaném origo karburátoru na 18,5mm. Výkon šel znatelně nahoru, ale stále jezdím stejně rychle jako sériovka (12/55 = cca 62km/h, jednou při přetočení z kopce 66km/h). Uvažuji, jestli neudělám výfuk širší a 27,3mm od hlavy, ale bojím se, že válec ztratí spodek (máme tu převážně kopce) a stále se nepřehoupne přes 7000ot a dál...... Mám ho přečasovat ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2016 10:30
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 ono rovnat ty kartery sice jde, ale je to porod.. lepší někde sehnat pěkné párové, zatím to furt vyjde levněji než to obrábění
Datum: 09. srpna 2016 10:30
Jméno: standa
IP: uživatel18773
 Kartery lze proti sobě"vyrovnat" na přípravku a následně převrtat díry pro vodící pouzdra. A ty vyrobit nová (jiná-větší). Většinou to jde. Někdy to nejde. Ložiska to nevyřeší. Napřed bych řešil motor. Upravenej válec se seriovejma přefukama umí točit až 10000ot/min.
Datum: 03. srpna 2016 22:00
Jméno: cuckar5020
IP: uživatel16318
 Díky. Na kolik bych měl udělat to časovaní ? 35,5mm ? A ano, až teď sem to zjistil, že kartery jsou nepárové - šel by tento dopad napravit např ložisky c4 ? ( momentálně nemám další kartery ) Výfuk jsem vyměnil za 2. mustangácký a nastalo mírné zlepšení.
Datum: 03. srpna 2016 17:18
Jméno: standa
IP: uživatel18771
 Ztratíš spodek a na origo přefuky už je to "za hranou". Pokud máš problém s přetočením přes 7000ot/min bude špatný spodek motoru - nepárové kartery. Tak jak to máš (pokud je to udělané dobře) to musí točit aspoň 8000ot/min. Někdy brzdí doutník,lepší výfuk mustang.
Datum: 03. srpna 2016 9:08
|



|