Jméno: Petr1
IP: uživatel18325
 Čau, na kolik by mě vyšla taková kompletní úprava motoru, kdyby mi to někdo udělal na zakázku https://www.youtube.com/watch?v=824Vmfl89Kg
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2015 13:43
Jméno: standa
IP: uživatel18328
 Za předpokladu,že bys měl dobrej motor,se něco dělat dá,ale není tam moc prostoru k experimentování. Origo motor,výfuk,převodovka,karbec tě pustí nejdál do oblasti 8500ot/min a to jen když to bude fakt dobrej motor (souosost,klika,uložení všeho aj)... v extrému 9000ot/min ... ale u čistý seriovky bych se držel tý první hodnoty a kolikrát ani to ne ... pak se dá otevřít origo 2K válec,proškrábnout hlavu a jsi v tom ještě za rozum ... jen bych přidal ještě BRZDY.... ale pokud chceš aby to" jelo" tak se musí myslet i na věci co vypsal Marek.
Datum: 24. září 2015 13:43
Jméno: Petr1
IP: uživatel18327
 Aha, no tak to si raději našetřím na nějakou větší motorku
Datum: 24. září 2015 8:38
 Pak je druhá možnost, že upustíš od 3K a necháš si udělat pěkný 2K válec, který vč. výbrusu vyjde 1300-1400 k tomu si za 2-3stovky necháš upravit sériovou hlavu, uděláš GO spodku koupíš Hikona za 350kč a taky budeš slušně jezdit. V obou případech ovšem zapomeň na špičkové výsledky v popředí startovního pole, pokud tedy nepojedeš nějaký sranda závod proti sériovým nebo obdobně upraveným strojům, protože opravdu špičkové motory jsou cenově úplně někde jinde.
Datum: 24. září 2015 6:39
 U Stejskala stojí obdobný 3k válec 3900 + speciální hlava 1400 + výfuk 1900 =7200 pak počítej minimálně s GO spodku vč. klikovky a nějaký ten karburátor a filtr. Vše cca 10000. Kromě toho výfuku ti to nikdo výrazně levněji dělat nebude. Kromě toho když už závodní motor tak by to chtělo jinou převodovku 2000-3000 podle typu a výrobce. Dobrý by taky bylo nějaký lepší zapalko např. Vape to jsou další 3000. Ještě máš zájem si nechat dělat motor na zakázku? Pak nezapomeňte připočítat práci toho člověka co to celé složí a případně naladí.
Datum: 24. září 2015 6:30
|



|