Jméno: Kunfu Jára
IP: uživatel18307
 Zdar fichtlaři potřebuju poradit ohledně tachometru na jawe pionýr vyměnil jsem bowden náhonu pořádně jsem utáh ale ručička neukazuje nevim co s tím jestli promazat nebo vyměnit šneka na náhonu poradte prosím dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2015 23:03
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ale jo, šťastný řešení to zrovna neni, ale dá se to... on pio má těch kurvítek víc a zrovna tachometr by nebyl až taková slabina  ... jinak používám starý bowdeny s hliníkovejma maticema s novým vnitřním lankem, plastový matice jsou za trest... na kochací 555 takovej náhon nevydržel ani 500 km...
Datum: 18. září 2015 23:03
Jméno: standa
IP: uživatel18322
 Co to kecam... šnek začne šponovat lanko,když začne zadrhávat až lanko prdne ... to sem myslel ... no to je fuk ...
Datum: 18. září 2015 20:11
Jméno: standa
IP: uživatel18322
 Věřim tomu,že když si s tim vyhraješ tak to bude nějakou dobu fungovat. Mě spíš unavovali ty lanka - praskající plastové převlečené matice ... kdyby aspoň byly z obou stran z plechu a ne plast ... prasknutí lanka je vada šneku,to bezpochyby... jestli už jsi natočil 6000km tak ti zbývá max 3000km než praskne lanko a nebo se projede šnek,neviděl jsem nikdy tachometr kterej by se dožil čísla začínající 9xxx  nevěřim tomu,že by se jeden jedinej tachometr dočkal protočení přes 9999 znova na nulu  každý auto i motorka maj v sobě alespoň jedno tzv. "kurvítko" který se jen sere a je k ničemu ... u pio je to náhon tachometru ,u starších pio je to třetí kroužek  u oktávky to je EGR ventil a někdo by dodal i váhu vzduchu
Datum: 18. září 2015 20:04
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 mě funguje u 21 tachometr asi 6 tis. bez problému... rafička teda háže bludy, ale to je tachometrem, měl jsem ho rozebranej a asi jsem špatně předepnul pružinku na rafičce, každopádně počítadlo km je spolehlivé... základ je mít kvalitní náhon a pravidelně mazat šnek...
Datum: 18. září 2015 17:52
Jméno: standa
IP: uživatel18319
 To je nekonečnej boj s tachometrem. Z vlastní zkušenosti ti mužu dát dobrou radu. Vzdej to. Když opravíš šneka,odejde lanko a furt dokola ... když jsem šneka přidělal velký koliky odešlo lanko,když jsem vyměnil lanko,chvíli to chodilo a prozměnu se strhnul vývod z náhonu ... a pak zase lanko ... a tak jsem to celý vyhodil ... dojdeš k tomu taky
Datum: 18. září 2015 7:04
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 to je věštění... když sundáš náhon z mechanismu na rozetě a zatočíš kolem, točí se uvnitř ten náboj? Tachometr funkční je? Zkoušel si ho třeba na vrtačce? neprotáčí se ti některej konec náhonu?
Datum: 15. září 2015 15:26
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 nejspíš ti chybí kolíky na rozetě které točí ze šnekem
Datum: 15. září 2015 15:00
|



|