Jméno: Jenda
IP: uživatel15536
 Ahoj mam jeden dotaz ohledne planzet na klapkove saní mohli by mi prosim nekdo vysvetlit jak se bude chovat motor s klapkovým sáním kdyz mu budu měnit tloustky tech planzet napr. planzety o tlousce 0.25 , 0,30 , 0,35 , 0,40 proste vliv tloustky planzet klap. sani na funkci-otacky-krivku vykonu ??? a da se timto neak znatelne měnit prubeh vykonu??
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2015 21:31
Jméno: Jenda
IP: uživatel18316
 Jo ok promin sem si to neuvedomil
Datum: 15. září 2015 21:31
 Máš ho u mě v profilu
Datum: 15. září 2015 21:29
Jméno: Jenda
IP: uživatel18316
 Posli me mejl ja to zitra stahnu z fotaku a od kazdyho dam ze 2 fotky
Datum: 15. září 2015 21:28
 Tak ukaž.. Třeba bude něco k vidění
Datum: 15. září 2015 20:47
Jméno: Jenda
IP: uživatel15536
 Fotky mam jak kliky planku vyfuku tak valce
Datum: 15. září 2015 20:40
 Tryskama šířku pásma nezmeníš, maximálně že bys to měl bohatý a brzdilo tě to v otáčkách. Proč pořád stavíte baráky od střechy? Podle mě máš blbě výfuk. A otázkou je jak je udělaný válec
Datum: 15. září 2015 17:49
Jméno: Marquee
IP: uživatel13276
 To si právě myslíš. Máš fotku?
Datum: 15. září 2015 17:36
Jméno: jenda
IP: uživatel15536
 ale byla by to skoda motor ma docela slusny zatah skoro jak přívěra na 125citce ten je nekde uprostred ale to je vse chybí mu spodek i vrsek a jak to myslis stou klikou ta je pekne stocena nova ojnice odvazená a vyuhlovana osazena v lechkobězných loziskach a sou tam i vyplne aby byla zachovana spodni komprese nemyslim ze by tam byl problem
Datum: 15. září 2015 16:56
Jméno: jenda
IP: uživatel15536
 mnoooo dik za rady skusim tensi ty platky misto 0,35 dam 0,30 a jeste sem si obednal vic trysek tak to skusim kdy\z to nepomuze tak nevim co stim pujde do srotu
Datum: 15. září 2015 16:48
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Možností je celá řada. Už vzhledem k velikosti kliky je dost pravděpodobné, že tam je problém. Nevím jaké máš časování válce, od toho se odvíjí kompresní prostor hlavy, v tom může být taky chyba. A vše podtrhuje výfuk, který má na vše jako celek velký vliv. U umístění klapky může být taky problém, ale ne v orientaci, ale spíš ve vzdálenosti od vložky válce. Pokud je malá klapky se neotevřou na plno a pokud je moc daleko hodně zvětšuješ spodní kompresní objem. Takhle se těžko radí když ten motor člověk neviděl. Já bych to totiž tipoval na kombinaci cca 3-4 věcí současně.
Datum: 15. září 2015 10:55
Jméno: jenda
IP: uživatel18314
 jj se stim peru uz tyden a nemuzu to odladit krmim to 21 delortem a porad nejsem spokojen s vykonem planzety na klapku mam karbon 0.35, klika 80mm, hvězdicova hlava 5,0 ccm myslim ze mam chybu v poloze klapky pac ju mam podelne k ose valce a ne napříč.
Datum: 15. září 2015 8:17
Jméno: Marquee
IP: uživatel13276
 Hlavně je to tak že k parametrům válce, výfuku, karburatoru a dalších musíš postavit klapku a ne že budeš klapkou ladit průběh krouťáku.
Datum: 14. září 2015 22:36
Jméno: Bakoun
IP: uživatel17639
 Pokud je realna komprese stejna jako u originalu, tak bych se drzel origo hodnot. Se zvysujici se kompresi se dava predstih mensi a naopak. Osobne jezdim tech 1.6mm pred HU.
Datum: 14. září 2015 21:01
Jméno: jenda
IP: uživatel15536
 ok dekuji mekci klapkou posunu proste kroutak dolu,, a jeste jedna otazka mam 5k valec klapku a bezkontaktni zapalko vape cross mohli byste mi poradit jakeho predstihu se mam drzet???? jestli davat spiše vetší nebo menší??
nebo se drzet stareho 1,6 pred hu
Datum: 14. září 2015 19:43
Jméno: Bakoun
IP: uživatel17639
 Obecne plati, ze slabsi klapka znamena lepsi spodek, ale horsi vrsek a naopak. Protoze mekka klapka v otackach "nestiha". Na druhou stranu, pokud je klapka moc tvrda a neni podtlak (spodni komprese), tak je zase problem se sanim v nizkych otackach, protoze ten maly podtlak tu klapku neotevre naplno.
Datum: 14. září 2015 17:19
|



|