
Dle mě jsou beztak rychlosti na tachu orientační... se zubem nahoru/dolu si připočítávej/odčítej od/k rychlosti řekněme 4-5km/h ... myslim že je to fuk ... pokud to teda nebude rozdíl 5 zubů ... menší kolečko = jedeš míň než ukazuje tacho , větší kolečko = jedeš víc než ukazuje tacho ... na zubu si myslim že to bude do 5km/h rozdíl ... pokud je zde nějaký fanšmekr,kterej zná pilový diagramy a převody nechť mi konkrétněji doplní,vařim z vody a vycházim z pio ... ale to že tacho s rostoucí rychlostí kecá je neoddiskutovatelnej fakt ... je to tak u většiny motorek i aut. Jak jsem již jednou zmínil typický příklad z auta (u nás v rodině bez vyjímky všech 6 aut)- jedeš,na tacháči 100 a na rychlostní ceduli v obci 86-88km/h ... realita i u kejvy,čízy,simson,skůtry,pérák a pozor,pio jedoucí nad 85 kecá dvojnásobně

při rychlostech k 90km/h ručička dole přelézá počitadlo km ,při překročení 90km/h se spodem vrací k nule,vyšší rychlost žádný náhon nevydržel

každý praská jak se ručička začne blížit spodku stupnice ... nedělal to jeden tacháč ,ale všechny 3 co mam doma .... když jsem jezdil na rychlym motoru,tak jsem to párkrát zkoušel,co to vydrží ... proto mi občas velmi pobaví videa na youtube,jak někdo natáčí tacho ... jásot,machrování že ručička dolezla k hodnotě 85km/h ... prostě tuning ... kdyby ti kluci tak věděli,že vlastně jedou tak 72-75 tak by byly rudý až na prdeli