Jméno: jawasss
IP: uživatel16252
 Zdravím, hodlám si koupit jiné auto a uvažuji o škoda octavia combi 1.9 (první model) a nebo volvo v40 taky 1.9. Tak bych chtěl zistit co nejvíce názorů na tyto dvě auta, a také nějaké srovnání plusy a mínusy u každé značky a tak. díky za příspěvky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2015 1:18
Jméno: jack
IP: uživatel15620
 Ahoj mam AFN 81kW doporucuji jen olej a nafta spotreba kolem 5 litru /passat b5 variantto samy co oktafka ...najezd 280 000
Datum: 19. února 2015 1:18
Jméno: standa
IP: uživatel14825
 Je otázkou co má najeto. Auta co se prodávaj s tachometrovýma 150 tkm maj v reálu tak 350tkm,takže jestli má někdo na budiku 300tkm tak počítej že má to auto najeto přes půl míče... což až tak nevadí,ale musíš už počítat s tim,že je to auto přejetý... něco se občas vysere atd ...
Datum: 08. prosince 2014 7:00
 borci, co si myslíte, je pitomost koupit octu 1,9 tdi 81kw která má najeto okolo 300 tisíc? mám felinku, 43 tisíc najeto, po důchodci ježděno do kostela, garážováno, leštěno.... nicméně bych bral něco výkonějšího s menší spotřebou, ale finance by byli jen z prodeje felicie+ něco malinko navíc, takže proto takovej nájezd kilometrů...
Datum: 05. prosince 2014 20:13
Jméno: standa
IP: uživatel17706
 Já mám Octavii 1.9TDi 81kw motor ASV kombi už čtvrtým rokem a nic lepšího ti nemužu doporučit. Na tom autě dělam jen olej,filtry a občas nějakej čep nebo čidlo,ceny dílů za babku,spotřeba supr,jízdní vlastnosti supr. Určitě bych šel do motoru 81kW,protože se dobře hodí k váze auta a dynamika je lepší,v porovnání s motory ALH 66kW jedeš víc a někdy dokonce za míň,protože 81kw má lepší spodek než 66kw.... ale nejúspornější a nejpodařenější motor je 66kW AGR s obotokem - to jezdí za 4.2 až 4.4L a nejde to rozbít...ovšem je to jen v těch nejstarších paštikách,to už nkoupíš v moc pěknym stavu.... do SDI bych určitě nešel,vzhledem k váze auta ten motor nemá dostatečnej výkon. Volvo taky nebude špatný,ale už v tom bude comonrail a tam není o co stát....když se vysere rail a vstřiky tak mužeš rovnou koupit jiný auto... u tý oktávky v rotačce je dobrý,že i přejetá paštika je nesmrtelná .... čerpadlo vydrží navěky,vstřiky vydrží navěky,spodek motoru vydrží taky navěky,turbo v podstatě taky (pokud auto nepodtáčíš),ale to turbo se dá říct že prostě malá slabina je,ale ty repasy jsou dneska za babku a nebo když je jen zanešený,tak se dá vyčistit doma na koleně pokud si trochu zručnej a šikovnej.... jinak se tam nemá co vysrat.... a řikam,když se něco vysere,je to za babku....
Datum: 05. prosince 2014 11:36
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 no SDi do Octavie nebrat, to můžeš jít rovnou pěžky, navíc pokud chceš jít do opravdu prvních modelů Octavii tak TDi je prakticky nesmrtelný a bezproblémový motor, SDi je pěkný ve Fábii ale na Octavii už je to slabé
Datum: 05. prosince 2014 6:15
Jméno: Dejmal
IP: uživatel17695
 Doufám to nebude braný jako reklama. Jen má šikovně udělanou možnost rychle porovnat ceny dílů a je to na auta a ne moto. Případně se omlouvám.
Datum: 04. prosince 2014 23:23
Jméno: Dejmal
IP: uživatel17695
 Tady můžeš porovnat ceny náhradních dílů.
http://www.automatejcek.cz/nahradni-dily
Datum: 04. prosince 2014 23:18
Jméno: filip
IP: uživatel14454
 čus byt tebou šel bych do octavie pokud nechceš zrovana trhat asvalt  tak z duvodu poruchovosti a spotřeby bych sel do Sdi (měl jsem sdi asi 5let když jsem začínal a nechoval jsem vždy jak se má a drželo)
Datum: 04. prosince 2014 20:50
Jméno: jakub
IP: uživatel13759
 Přesně jak píše kolega, octavkou nic nezkazíš
Datum: 04. prosince 2014 18:26
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Vzhledem ke stáří a tím i možným poruchám bych šel do Octavie. Je jich plno, všechno na ní bez problémů seženeš a diagnostiku má každý garážista.
Datum: 04. prosince 2014 18:05
|



|