Jméno: tuning
IP: uživatel11232
 Ahoj, kde v otáčkách končí na upraveným dvoukanálu tříkruh píst ? cca 8000 ?? (bez pomocných výf. oken)
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2013 15:51
Jméno: standa
IP: uživatel16136
 Na babetu sem kdysi dělal cestovní válec a pamatuju si,že jsem nahoře nechával větší radiusy zrovna kvůli tomu kroužku...nic zběsilýho to nebylo,možná by to zkouslo skoro ostrou hranu,ale já ostrý hrany nerad,nevěřim tomu potom...už sem viděl na fichtlu tolik omlácenejch horních hran sacího kanálu od třetího kroužku,že bych si nedovolil doufat že to "snad bude dobrý" ... A to bylo takle nakurvený už z výroby... A pak ty fichtly maj jet stejně ... Tam je tolik šotků z výroby,že dva válce z deseti jedou 70 a dva 50...zbytek drží průměr 60-65...
Datum: 18. září 2013 15:51
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 standa: babetta je dvoukroužkem domršená už z výroby. Na prvním válci co jsem udělal na babettu jsem to taky tak měl a i teď to tak mam, ale z jiného důvodu.
Datum: 17. září 2013 21:58
Jméno: standa
IP: uživatel16132
 No takle sme to řešili u 80ccm kitu na babetu z nějakýho multivaru...jenže tam jezdil druhej kroužek...a potřebovali sme to otevřít na vejfuku a na sání protože to točilo jen cca 5500...
Datum: 17. září 2013 18:04
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 sání jde rozšířit v místě kde už kroužek nejezdí, ty 3-4mm v horní části kanálu bych neřešil pokud se nejedná o závodní speciál
Datum: 17. září 2013 17:09
Jméno: mustanh23
IP: uživatel15205
 amen
Datum: 17. září 2013 16:30
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Už v 70.letech zjistili,že je blbost rvát na fichtla tříkruh....důvodů je několik....ad 1) maximální otáčky - z kopce až 7500 .... ad2) třetí kroužek jezdí přes poměrně širokej sací kanál - což u tebe bude problém číslo jedna - jestli chceš výkon poslat vejš,musíš otevřít NEJENOM vejfuk,ale HLAVNĚ sání,jenže to ti třetí kroužek nedovolí,protože když otevřeš kanál do šířky,kroužek se přes hranu nedostane,přinejmenším bude zakopávat,destrukce předem jasná...ten ti dovolí jít maximálně dolu se spodní hranou bez úpravy šíře,jenže to je ti prd platný,protože do otáček jít nemužeš,protože tě tam tři kruhy nepustěj.... resumé : dej dvoukruh a udělej normální dvoukanál s normálnim dvoukroužkovym pístem,kterej pojede,bude točit a bude mít sílu a bude fungovat a vydrží.... jediná věc která tě už bude limitovat je zámek druhýho kroužku,ale až takovej limit to neni,protože víc jak 27 vejfuk stejně otevřít nejde,jinak praskaj kroužky(mě teda ne,ale někomu mužou) a limit pro druhej kruh je 28mm na šířku...pak je už zámek(respektive zámek je 15mm od středu ale kroužky s rostoucí vůlí se hýbou,válec se dá naklonit na šteftech na tu či onu stranu a když se sejdou špatný vůle tak je zámek ve vejfuku a destrukce všeho).... Snad jsem to vysvětlil dostatečně...
Datum: 17. září 2013 15:46
Jméno: mustang 23
IP: uživatel15205
 pri uprave se vetsinou posouva hrana saciho kanalu , tzn , bude du prisavat pres krouzky , to je taky jeden z duvodu proc pouzit jednoukrouzek , trikrouzkovej pist je prezitek , pitomost , a doufam ze se na nej uz nikdo v souvislosti z motorama 21 a 23 nezepta
Datum: 17. září 2013 15:34
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 standa má pravdu, tříkroužek a upravený válec je hovadina
Datum: 17. září 2013 6:04
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 záleží na válci, já jsem dvoukroužkový roztočil na 12tis, takže při dostatečné výkonu ve vyšších otáčkách klidně 10tis dáš
Datum: 16. září 2013 22:12
Jméno: standa
IP: uživatel16124
 Muj odhad je cca 7000 ot/min jako seriovka na tříkruhu... Tříkruh na upravenej válec je kravina na entou
Datum: 16. září 2013 21:57
|



|