česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: kemos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chlapy potreboval bych si udelat novy stefty s tim ze na jedny strane bych mel m8 zavit,ale nevim z jakyho materialu aby se nenatahly..mate nekdo zkusenost? A pak cim zajistit zavit steftu v kartrech? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2013 14:53
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
3 + 9 = .         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co jsem to docetl tak sem letěl pro původní štefty, do garáže dát je nekam kde nepozernou, řikal jsem si že je koupim nový, když stojej prd ale jestli jsou ty starý lepší tak je schovám, chci se ještě zeptat jakou zkušenost máte s těma tady na fichtlkrámku?
 
 
Datum: 26. července 2013 14:53
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na výfuku mám taky M8 ve válci a ven mi trčí M6, mám to normálně z hlazenky 8mm :-) zajištěný Loctitem
 
 
Datum: 25. července 2013 18:49
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel15881    
Já měl u 05 stejný problém, prvně jsem si to nechal stočit z vratovýho šroubu, nějaký čas to vydrželo, ale po čase mi ten závit M6 prdnul při dotahování hlavy. Tak mi to známej vytočil ze šroubu hlavy motoru, myslím, že to bylo ze škodovky a to bylo ok.
 
 
Datum: 25. července 2013 18:13
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych to takhle asi neřešil. Pokud by se poškodil ten závit M6 v karteru, tak bych si tam říznul závit M7 a vytočil bych si příslušný svorník. Případně říznout závit M8 a udělat do karteru vložku. Tu uděláš třeba tak, že do toho závitu M8 v karteru zašroubuješ M8 šroub, dotáhneš, pak přečnívající část uřízneš, zapiluješ do roviny s dosedací plochou, vyvrtáš do středu šroubu díru a řízneš do něj závit M6. Takhle třeba opravuju stržené závity pro výfukové štefty na válcích...
 
 
Datum: 25. července 2013 16:35
 
 
 
 
Jméno: kemos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nic no vemu origo,necham ovarit zavit,stocit na soustruhu a vyriznu 8ku..uz jsem to jednou mel,fungivalo to..je to nejjednodusi a nejlevnejsi reseni a lepsi jak kupovat ty nahrazky..je to stejny jak tycky ke spojce:-/
 
 
Datum: 25. července 2013 16:16
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Třídu asi jen tak nepoznáš. Je na to například jiskrová zkouška, kdy máš sadu ocelových kulatin známé třídy, přikládáš je k brusce a vznikající jiskry porovnáváš s jiskrama které vytváří tvůj "neznámý" materiál. Tvrdost neni v tomhle případě na prvnim místě, důležitější jsou trochu jiné mechanické vlastnosti než tvrdost. Hlavu musíš dotahovat s citem, pokud bys chtěl nějaké konkrétní hodnoty utahovacích momentů tak se podívej třeba do téhle tabulky http://www.briol.cz/utahovaci-kroutici-momenty . Jak je vidět tak je to hodně závislé na materiálu...Nicméně řešit tady momenty je zbytečný, prostě to dotáhni s rozumem a je to. Rozměry šteftu nevim...
 
 
Datum: 25. července 2013 15:33
 
 
 
 
Jméno: kemos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jde ta trida nejak poznat? Mam po ruce 10ku a 6ku kulatinu tvrda je dost ale muze se mi to jen zdat..aby pravda nebyla potom jinde. Jaka je selka steftu a zavitu? Nemam je zrovna u sebe ze bych to z toho zkusil a pak uvidim..Jak moc utahuhete hlavu? Na doraz?
 
 
Datum: 25. července 2013 15:20
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Použij na to normál konstrukční ocel třídy 11. Třeba 11 343, 11 500 atd...A závitové spojení svorníku a karteru je zajištěno pomocí tolerance závitů...zjednodušeně řečeno uděláš ten závit na svorníku o chlup větší, čimž bude zajištěn v karteru...
 
 
Datum: 25. července 2013 15:09
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevím, jestli je to jen můj problém, a problém okolních mototechen, ale ty štefty co se u nás prodávají, mají nejen krátký závity, ale jsou i hrozně měkký a podléhají korozi. Já to vyřešil koupí nerezové, závitové, pevnostní tyče a nařezal si jí na potřebnou délku. Netahá se, nerezne, drží závot na věky. http://www.exte.cz/
 
 
Datum: 25. července 2013 14:59
 
 
 
 
Jméno: kemos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dodam ze stefty valce...
 
 
Datum: 25. července 2013 14:38
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 11:33:13 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu