 mate nekdo skušenost se 4kvaltem nebo 5 ti .? už po tom patram a koumu delší dobu ešte bych potreboval vedte z čeho a velikost ozubencych kol pro rychly třikvalt děkuji moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2013 9:36
Jméno: jo
IP: uživatel12913
 5Q dělá Oves mám dojem za 20 tisíc komplet prevodovku s automatem .
Datum: 26. června 2013 9:36
Jméno: standa
IP: uživatel15716
 A zase ty dačice  pěkný ... Holt umí ... Já mám problém nacpat do origo bloků i ten 4Q
Datum: 25. června 2013 21:42
 4gear: bylo by nějaký bližší info?
Datum: 25. června 2013 20:14
Jméno: 4gear
IP: uživatel14718
 Jeden pán z Dačic má na pinckovi šestikvalt
Datum: 25. června 2013 20:08
 to by možná bylo jedondušší  hele, a nějaký info o té úpravě převodovky z ČZ 477 (nebo těch ostatních 125ek) bys neměl?
Datum: 25. června 2013 19:55
Jméno: standa
IP: uživatel15716
 Hele to je takovej paskvil,že to nemužu zveřejnit  navíc se to nevejde do motoru  dnešní podnět mi k tomu znova vyburcoval a čmáram si tu jinou verzi.... Musel by se udělat primár ozubenym soukolím a zmizela by z motoru předlohová hřídel jako taková a převodovka by měla jednu vstupní a jednu výstupní hřídel... Takový sci-fi že snad vevařit simson 5Q a přizpůsobit zbytek motoru
Datum: 25. června 2013 19:13
 pokud máš představu co by to stálo, tak nic, ale pokud ne, tak kdybys byl ochotnej poslat mi ty podklady, tak kamarád má nástrojářskou dílnu, tak bych se mohl poptat.
Datum: 25. června 2013 19:01
Jméno: standa
IP: uživatel15716
 Mym snem je 5 kvalt... Mam skicu na papíře,ale co by stála výroba ??
Datum: 25. června 2013 17:21
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 ozubení je vymyšlený, a lépe než s rychlým tříkvaltem... čeká se jen na výrobu
Datum: 25. června 2013 10:21
|



|