 ZVÝŠENÍ VÝKONU MUSTANGU V JEDNODUCHÝCH KROCÍCH
čau draci mohl by mi nekdo napsat jak jednoduse vylepsit vykon mustangu?
jeste dotaz: kdyz ma 20,21 píst 2K a 23 mustang 3K tak pírty tady s kramku sou jaky K??? nebo jakej typ zabírají v nižších otáčkách nebo je musíte vytocit jako u mího mustanga? me to opravdu vadí kámošovy jede už od spodu krásně to vytahne otáčky a může řadit zatim co ják než se za horka ta dvojka vytočí  když se vytočí vyjedu kde jakej krpá ale když přežaruzu z 1 na 2 tak musim hned z5 protože to nemá sílu
díky chlapy
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2011 1:20
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 no to je ještě lepší, že si to umíš přečíst a udělat jinak... hlavně to takhle tim tvym stylem nikomu neraď a bude aspoň spousta ušetřenejch hlav
Datum: 10. dubna 2011 1:20
Jméno: achmed
IP: uživatel9345
 http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-navod-na-upravy-motoru-jawa-20-pionyr-uprava-hlavy.html tady to máš něco podrobněji
Datum: 09. dubna 2011 23:52
Jméno: achmed
IP: uživatel9345
 tam je to těsnění kulaté na te hlavě valci to jsem zpiloval tim pilnikem taže jsem zlepšil kompresi
Datum: 09. dubna 2011 23:45
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 aha, a to si jako snižoval jen ten výstupek na tý hlavě? nebo tu vnitřní dosedací plochu? protože jsem přesvědčenej, že tim snížením výstupku si dosáhl leda tak toho, že máš nižší hlavu možná tak položenou na stole, ale účinek tam zřejmě nebude žádný. (zřejmě, chápej jako stoprocentně)
Datum: 09. dubna 2011 14:24
Jméno: achmed
IP: uživatel9345
 ti pisbu jek se mto dělal já vzal jsem si posuvku a změril kolik ma puvdoně potom jsem si vzal pilník na kov a jezdil snim asik 10min a když jsem to doěla kuknou jsem se zase posuvkou o kolik jsem ubral potom to sem dal na sklo jestli je to rove a pak jsem to smirkem zjemnil tu plozu aby dosesdala no a jak je to podle skla rovne tak jsem to tam nasadil
Datum: 09. dubna 2011 10:01
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 achmed: to super s tou hlavou, nemohl bys popsat nějakej návod jak na to jít s tím pilníkem a smirkem? docela mě to zajimá, že bych to taky zkusil.
Datum: 08. dubna 2011 23:09
Jméno: achmed
IP: uživatel9345
 sniž si hlavu válce ja jsem to dělal pilníkem a smirke dal jsem to asi ao 1mm a jezdili jsem na tom do kopce na 2 3  dale jsem vyleštili kanálky odlehčili kliku no tahalo to parádně
Datum: 08. dubna 2011 23:00
 Jinak to netáhnutí mustanga budeš mít způsobené rozházeným karburátorem a airboxem, jak psal standa. Osobně typuju že to bude chtít přicpat vstupní nasávací dírku do krabice s filtrem.
Datum: 07. dubna 2011 12:06
 Asi takhle: u motoru po záběhu nepoznáš rozdíl, jestli tam máš 2 nebo 3 kroužky. Problém je v tom, že dneska tříkroužky dělají pokud vím jen číňani a poláci. Ostatní kvalitnější výrobci (maďaři, indové) dělají jen dvoukroužkové verze. Doporučil bych ti tříkroužek, ale právě kvůli kvalitě ti poradím, kup maďarský dvoukroužkový co má tady Sesa.
Datum: 07. dubna 2011 12:04
 mustang je s tím 3krouzkovým pístem spíše na silnici než na cross co?
Datum: 04. dubna 2011 23:03
 takže koupim píst kroužky dam vybrus kolik si mam dat? 8 nebo 11? a seštelovat karbec díky chlapy
Datum: 04. dubna 2011 23:02
Jméno: standa
IP: uživatel11464
 Krystof6: Tvůj problém je jasný,špatně seřízený karurátor,konkrétně to vidím na vysokou hladinu a filtrbox pravděpodobně má málo a nebo moc ucpávek....častý jev....píst pro normálního mustanga je ideální dvoukroužkový
Datum: 04. dubna 2011 22:48
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Dvoukroužkový, nejde sice do otáček jako jednokroužkový, ale na neupraveným motoru to nepoznáš.
Datum: 04. dubna 2011 22:47
 je lepší 2kroužkový nebo jednokroužkový píst? díky
Datum: 04. dubna 2011 22:06
 Jo však jasný
Datum: 04. dubna 2011 21:38
 Jenže K se odjakživa požívá právě pro kanály,tak mě to zmátlo..
Datum: 04. dubna 2011 21:25
 denzileck : já sem to nikde neslyšel, a taky pouźivám K ... nechce se mi to psát celý
Datum: 04. dubna 2011 21:11
 PUKASEK díky moc jo ja prave nevedel co 2k a 3k znamena tk díky mam jeste dotaz je lepší 2 nebo 1 kroužkovej píst? děda říká že čím vít tak to víc těsní dík
Datum: 04. dubna 2011 21:06
 pukasek  íky za vysvětlení.krysot6:Kde si slyšel takovou blbost,že se zkratka K používá pro kroužky?K je především pro kánaly  Jinak všechny fechtly měli 3 kruh,až při posledních letech se dával 2 kruh.
Datum: 04. dubna 2011 20:59
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 Nemyslí dvou a tří kroužkový píst?  je dobrý to takhle napsat rovnou,jak vidíš předejdeš tim nesrovnalostem  Jinak zkus seřídit nejdřív pořádně základ,to znamená přestih,odtrh,karbec atd  Ale třeba ještě někdo něco napíše konkrétně co a jak.
Datum: 04. dubna 2011 20:52
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Trochu zvýšit výkon mužeš vyleštěním kanalku a spalovaciho prostoru hlavy.
Datum: 04. dubna 2011 20:51
 nekdo rikal ze 20,21 ma 2K pist a ze lepe taha uz od spoda zatimco mustangu naroste vykon az kdyzž se vytočí
Datum: 04. dubna 2011 20:40
 Co myslíš tim 2K,3K píst?
Datum: 04. dubna 2011 20:33
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 to si děláš srandu vid???
Datum: 04. dubna 2011 20:20
|



|