 čus draci mám takový dotaz.. porovnávali jsme kámošovu 20 a mojeho mustanga a bylo to zajímavý.. můj mustang v malých otáčkách vůbec nejede, ale jakmile se dostane do vyšších otáček tak mu neuvěřitelně naroste výkon.. kámošova 20 jede líp v nízkých otáčkách a ve vyšších otáčkách není ten výkon tolik znát.. taky odost víc točí,.. tak sem se chtěl zeptat: jak je možné že mu ta 20 točí víc? a jak to že mě mustang točí o docela míň než ta 20?? předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2011 22:08
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Jak pisou dole, je to tim jak to kdo zajizdel nedavno sem tu posilal o tom clanek
Datum: 26. března 2011 22:08
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Ne, to může bejt úplně čímkoliv....
Datum: 26. března 2011 20:58
 Je to dáno předstihem... To znamená kdy svíčka hodí jiskru... Svíčka by měla hodit jiskru když je píst v poloze 1,2 až 1,8 mm před horní úvratí...
Datum: 26. března 2011 20:57
Jméno: kekz
IP: uživatel8619
 jj asi to tak bude.. jinak já mám na mustangu ještě origo výbrus.. takže sem to nezajížděl já
Datum: 26. března 2011 20:27
 Tak má asi kámoš 2K píst a líp zajetej motor....větší pŘedstih, a celkově jinak seŠtelovaný..
Datum: 26. března 2011 20:25
Jméno: kekz
IP: uživatel8619
 dachl díky ale máš to popletený  ta 20 odost víc točí.. a taky docela táhne odspodu.. zatímco ten mustang ( má 3K píst ) odspodu netáhne, ale za to mu naroste výkon ne vyšších otáčkách.. ale netočí tolik co 20..
Datum: 26. března 2011 20:23
Jméno: roleta
IP: uživatel1026
 Jak motor pojede, závisí na záběhu.
Datum: 26. března 2011 20:21
 ta 20cítka má nejspíš 3K píst..zatímco ty máš 2K píst...tím můžeś líp vytáćet motor, ale mአzas horší spodek...u néj to je přesně naopak..
Datum: 26. března 2011 20:20
 jo a ještě pls jaktože mojemu mustangovi naroste výkon ve vyšších otáčkách zatímco ta 20 jede líp v nízkých?
Datum: 26. března 2011 20:10
|



|