
Hodně lidí jezdí na klice C3 i na upravenym motoru,ale udajně by C4 měli bejt lepší,přecejenom závodní motor je potřeba mít volnější a menšim třením nevzniká tolik tepla a zase zroveň menšim teplem se materiál tolik neroztahuje a dochází k menšímu tření......tím nechci říct že by C3 nestačilo,ale C4 by mělo bejt ještě lepší....ale osobní zkušenost nemám....ja jdu s davem a mám c3....nevím jak moc ostrý dvoukanál máš...snaž se to zajíždět v "seriových" otáčkách(i když ono to úplně nejde)...doba zajíždění se odvijí od vůle výbrusu, 2 kroužky,jeden kroužek.....a taktéž poměr oleje bych volil podle "točivosti" motoru.....pokud se jedná o nějaký light válec typu cestovní úprava,stačí pro zajíždění 1:25 minerálu pro záběh ....