|
|
|
|
|
|
| |
Jméno: ondra
IP: uživatel3541
 Zdarec upravil sem si válec je to dvoukanál mám na něm novej výbrus a chcu se zeptat kolik mám ředit por záběh a jak dlouho a jakým způsobem to zajíždět. Ještě se chi zeptat jestli je lepší dát na klikovku ložiska s větší vuli než C3 (na 125 krosky dáváme C5) aby rychleji povoli.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2011 17:51
Jméno: ondra
IP: uživatel11113
 Jo dík no uvidíme jak to pojede a co se týče oleje ja mu budu věřit.
Datum: 09. března 2011 17:51
Jméno: standa
IP: uživatel11301
 stejsky kdysi měřil dvoukroužkovej píst....graf má myslim někde v sekci technika...dvoukroužek končí na 8500 otáčkách.... co lahodí motorovce nemusí ladit upravenému pionýru
Datum: 09. března 2011 16:06
Jméno: ondra
IP: uživatel3541
 Zdarec taky jsme přemýšlel že na kliku dam skf 6303 C4, Píst mám dvoukroužek tak mělo by to točit kolem 9000-9500 Olej mám to co se dává do pil stihl je to ten červenj strýc dělá v lese a používá ho už hodně dlouho a ještě nezadřel.
Datum: 09. března 2011 15:40
Jméno: standa
IP: uživatel11301
 Hodně lidí jezdí na klice C3 i na upravenym motoru,ale udajně by C4 měli bejt lepší,přecejenom závodní motor je potřeba mít volnější a menšim třením nevzniká tolik tepla a zase zroveň menšim teplem se materiál tolik neroztahuje a dochází k menšímu tření......tím nechci říct že by C3 nestačilo,ale C4 by mělo bejt ještě lepší....ale osobní zkušenost nemám....ja jdu s davem a mám c3....nevím jak moc ostrý dvoukanál máš...snaž se to zajíždět v "seriových" otáčkách(i když ono to úplně nejde)...doba zajíždění se odvijí od vůle výbrusu, 2 kroužky,jeden kroužek.....a taktéž poměr oleje bych volil podle "točivosti" motoru.....pokud se jedná o nějaký light válec typu cestovní úprava,stačí pro zajíždění 1:25 minerálu pro záběh ....
Datum: 09. března 2011 15:12
 taky..poměr najdeš tady na pokecu..je to tady na každej straně aspon 2x.....na klikovku stracej C3
Datum: 09. března 2011 12:19
|



|