 Poradte mi tuning na fichtl cup do kategorie Klasik 
díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2011 15:56
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Zadnej soustruh, standa ti tu krasne napsal co s tim, dokonce i s rozmery a odkazem  zbejva ti uz jen hledat. Pokud na to nemas, nebo se necejtis porad je tu sance poslat valec frikulinovy, fk-mu, stejskymu a ostatnim
Datum: 09. března 2011 15:56
 stando ty se v tom dost vyznáš ale já pomalu nevim o čem se mluví  tk jako celkem to chápu ale zádnej soustruh ani nic jinýho nemám
Datum: 09. března 2011 15:37
Jméno: standa
IP: uživatel11301
 kompletní slícováním přefuků ve válci a v karterech dělá hrozně moc! další věc.....3 ze 4 seriových válců nemají slícovaný sací a výfukový kanál! A když při tom lícování šáhneš po půl milimetru ke každé straně na obou kanálech,tak to ani nebude vidět,navíc hodně válců nemá na výfuku ani továrních 29.5mm......rozlisovat válec,zkontrolovat symterii přefuků ve vložce a pokud jsou nějak výrazně "okousané" tak hezky vyrovnat a vyhladit,důležitá je především symetrie....nebudu nikomu vyvracet "profesionálně" upravené cestovní úpravy,ale zrovna ta moje má křivej jeden přefuk...asi to při úpravě sacího a výfukového kanálu nikdo neřešil......a ty origo válce(ono i přefuky) jsou opravdu šílený.....dnes když sháním válce,tak běhám po burze s šuplérou v ruce....pokud chceš slušně začít,najdi si úpravu 05 dvoukanálu na webu jawa-50.cz a aplikuj to na válec z 21....ty rozměry nejsou špatný....
Datum: 09. března 2011 15:30
 kolecko: Přemýšlej jsem o tom stejně jako ty  Došel jsem k názoru, že možná je to lepší mít nevyleštěný. Ale podle mě to má na to minimální vliv.
Datum: 08. března 2011 20:07
 originál je 13z
Datum: 08. března 2011 15:56
 denzileck: čistý a vyleštěný žebra jsou docela rozdíl, takže muj názor je, že s čistejma neleštěnejma žebrama se to bude chladit nepatrně lépe než s vyleštěnejma žebrama  v podstatě leštěnim vyhlazuješ hrbolky povrchu, čimž zmenšuješ povrch, skrz který je schopen odevzdávat teplo...ale je to spíše takové teoretické, kdoví jak malej význam to má v praxi...
Datum: 07. března 2011 22:40
 bláto olej  hlavně pomáhá tento osvedčený systém http://lori.rajce.idnes.cz/100_minut_Lhoteckych_14082010/#P1140957.JPG to mě zachránilo že se mi neroztekl motor 
poradte jaky mam dat kolečko 11z nebo 12z kolik je original? myslim že je 12-13 ale nejsem si jistej. kde seženu nákej pořádne tuk na mazání nebo nejakou vazelínů aspon 1KG ale tuk je asi lepší nebude to tak černý
twl přijed tenhle rok
Datum: 07. března 2011 22:09
 Twl ze bych tam taky jel pristi rok..vypada to celkem slusne  ..jeste k tomu s moji vahou by to nemuselo bejt marný
Datum: 07. března 2011 21:52
 Kolečko  ěkně čistý žebra chladí daleko líp než s nánosem oleje a blata
Datum: 07. března 2011 21:51
 http://josefvv.rajce.idnes.cz/100_MINUT_LHOTECKYCH_2010/#69.JPG /
http://lori.rajce.idnes.cz/100_minut_Lhoteckych_14082010/#P1140942.JPG ten vzadu sem já a nekdo jede hroozne rychle
Datum: 07. března 2011 21:04
 100minut ve lhotě  měl sem štěstí že jsem vůůbec dojel!! držet plyn v ruce to je děsná křeč! a nakonec 20. z 53. na můj první závod a ještě ktomu bytrvalostní a muj mustoš je celkem pomalej a bez drapáků sem na bahně ztratil cca. 99% výkonu 
víš jak se sjížděl tenhle kopec http://lori.rajce.idnes.cz/100_minut_Lhoteckych_14082010/#P1140854.JPG tak po hodině na silničnim pneu sem se sakra půri tej 20-30km/h bál že na tej kluzkej trávě hodim hubu
tahle pasáž ta nešla vijec snad jednou se mi podařila vyjet bez toho aby mi to chcíplo nebo tam zarazil stupačky
Datum: 07. března 2011 21:00
 Promiň to jsem tě trochu zmátnul. Ty jezděj supersporty. Prostě ti chci říct, že tyhle superrychlý klasiky o jakých píšeš, tak to je supersport bez viditelných úprav. A mnoho lidí ve Lhotě nespoléhá jen na stejskyho úpravy. Třeba kdybys sis tam dal cestovní úpravu,tak na to tam nikdo nepřijde. Vzhledem to vypadá stejně a kontrolou na vrtání a zdvih by jsi taky prošel. Je to prostě nevděčná kategorie. Jestli chceš někdy vyhrát, tak minimálně speciál a nebo jako oni fixlovat.
Datum: 07. března 2011 20:51
Datum: 07. března 2011 20:43
 Ty se chystáš na 100 minut co? Ale letos to bude pořádat někdo jinej a prej to nebude ta kvalita. Jinak spousta lidí má v podstatě úpravy co nejsou vidět a na klasiku jsou mnohdy vymakanější než na supersportu. Když už chceš něco napovědět, tak bezkontakt, převrtaný karbce, upravený kliky, atd. A nemysli si, že tě něco jako stejsky jen tak spasí. Jirka Lovětínský tam měl myslím přes 9 koní. O Gavlících ani nemluvě. A airhammer je taky silnej.
Datum: 07. března 2011 20:24
 denzileck: když to vyleští tak se to bude spíš hůř chladit, ne?
Datum: 07. března 2011 20:15
 Jinak k dotazu-Snížit hlavu,vyleštit dno pístu,slícovat kanály a pořádně vyleštit válec at co nejvíc chladí.
Datum: 07. března 2011 20:13
 To neni tak jednoduchý-kdyby ten MS válec měl originální vejfuk,karbec,kliku atd. tak dá odhadem to co cestovka  To neni jen o tom namontovat válec a myslet si že máš plnej výkon.Navíc si myslím že i když někdo má potřebný komponenty ale nemá brzdu na měření výkonu tak se stěží dostane nad 8HP....
Datum: 07. března 2011 20:12
 podle mě na tom maj podíl drapáky, já je neměl klouzalo a protáčelo se to jako na ledě  +musel mít úpravu mistrovství světa http://jawa50speed.wz.cz/_msu.html já hostit závody tak originál musí bejt originál vše origo +pneu taky origo aby to bylo to pravý ne hlavně že pořadatelé říkal že prvním třem zkontrolujou obsahy a ho*no nic neudělali!!! škoda no to se to pak závodí klasik 10HP vs klasik 3HP mam ho už trošku asi vychozenej jinak to má 3,5HP
Datum: 07. března 2011 19:50
 Radím kvalitní GO. Klasik má být poctivej originál. To že předjede supersport je znamením, že dotyčný fixluje, respektive tam má nedovolené úpravy!!! Takový lidi posílat do řitě a ty si koleduješ být mezi nimi. Já jel supersport a byl sem hrdě poslední  pač se mi fík poškodil
Datum: 07. března 2011 19:32
 je tam skoro všechno zakázaný musí bejt vejfuk original,karbec,tlumiče tak mo pls poradte jak z toho mam vymáčknout víc?
na fichtl cupu nejrychlejsi z klasiků předjížděl jak kategorii specíál tak supersport a v kategorii supersport je povoleno skoro vše jak je to možný?
Datum: 07. března 2011 19:28
|



|