česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci, rozhodl jsem se, že si poprve postavím nějakej lehce upravenej motor na mého mustanga- zatim jsem stavěl jen origa a ted jsem se rozhodl ze trochu zvýšim vykon. Je to na cestáka a ne na zavody- tekze zvýšení vykonu za co možna nejnizsi znizeni zivotnosti, ale i s tim pocitam. Jde o to zda se mi vyplati kupovat a davat tam tuhle ojnici na jehlách http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_268.html . Jaky s tím máte zkusenosti- jestli je to tak jak píše sesa. Slysel jsem ze se to lozisko na cepu sype tak proto se ptam a nebo jaky s tim jsou problémy. BUdu dělat repas kliky- právě jestli nachat origo ojnici, vybrus, loziska, guferra, spojka, primár, plus lehce poladit kanály a lehký sniženi hlavy. Díky za vaše zkušenosti :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2011 9:24
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
17 - 2 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JO díky stando - vím že na prepoustaky nemam sahat. Kamarád mi v tomhle poradí taze nejsem na to uplně sám. Jen jsem nevedel jak s tou ojnicí
 
 
Datum: 21. února 2011 9:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11189    
Jen dodatek. Takto má zhruba vypadat přístup k prvním upravam motoru. Zadny ze 13 letej kluk dostane vyhrkanýho pionýra a myslí,že nějakou "upravou" to donutí chodit 90,to je špatně! Je fakt důležitý,ovládnout seriovku(jízda,opravy motoru,seřízení motoru,pochopení funkce 2T motoru fichtla) a pak teprve pokoušet vyšší level! Pak jsou výsledky zaručené! Jako v tomhle případě. Provaz-držim palce!
 
 
Datum: 18. února 2011 12:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11189    
Použij ojnici CKR na jehlách,je nejlepší,jezdí ji na zavodech snad vsichni co znám. U úpravy válce jen pořeš sací a výfukový kanál,na přefuky nesahej.
 
 
Datum: 18. února 2011 11:55
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 21.04.2025 18:02:28 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu