Jméno: honza
IP: uživatel10429
 čau draci myslíte že mi na fchtlovi znedne výkon vějířová hlava stočená klika na 901 mm a 8 výbrusů ve válci karbec dell orto nový koleno výfuku a laděnej výfuk ????dyštak o kolik
Předem děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2011 14:09
Jméno: reper.rambo
IP: uživatel10957
 jj pomůže ti to , já sem s podobnými úpravami upaloval velice slušně po rovině 85 se sériovou klikou , normal hlava snížená 8 býbrus 19 mm karbec a výfuk rezonanční a 90 z kopečka se 14 zubem je to dobrý ale jen pokud umíš seřizovat karbce !
Datum: 08. ledna 2011 14:09
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 asi tak, jen bych oporoval, karbec 19 + snížená hlava je i v serii slušně ponat, ale na stejskyho to nemá...
Datum: 03. ledna 2011 12:11
Jméno: standa
IP: uživatel10931
 nejakou RS bych taky zmáknul doma na koleně vypilovat.....prototyp už mam......
Datum: 02. ledna 2011 21:13
 ...a nebo je tu Woby ten taky upravuje válce.
Datum: 01. ledna 2011 23:06
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 stejsky upravuje pouze válce a zalaží jakou úpravu si vybereš všechno najdeš na stránkách v nabídce pak zaleží jestli to maš croos nebo normal pionýra na cesty
Datum: 01. ledna 2011 22:17
Datum: 01. ledna 2011 22:02
Jméno: honza
IP: uživatel10429
 a na kolik vyjde takoná cestovní sada od stejskyho?? a upravil by mi jen samotnej válec když všechno ostatní už mám ??
Datum: 01. ledna 2011 21:56
 V tvým případě-klika -0 koně,válec-0,5 koně,karbec-0,neodladěnej vejfuk- -1 kůń
Datum: 01. ledna 2011 20:18
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 ahoj pokud chceš začít s úpravou motoru tak aby ti pionýr docela slušně jel tak je potřeba (je to lepší) udělat generálku motoru,pak bych si nechal udělat stejskyho sadu,a taky mu poslat na upravu hlavu válce,potom bych zvolil karburátor dell orto 21,nějaký kvalitní filtr žadné šunty za 100 ale třeba za 500 dneska už se dají koupit velmi kvalitní filtr ,výfuk nejlépe s upraveným hikonem to jede dobře,pka bych začal s laděním a tím bys mohl zvýšit výkon hodně dobře  je to trošku dražší záležitost ale stojí to zato! jinak potom mazat kvalitním olejem a dobrým benzínem to jsem napsal aspon čast toho jak upravit pio jinak stastrný nový rok
Datum: 01. ledna 2011 19:36
 Jel jsem na kámošovém pincku který si myslel že dkyž sinechá stočit kliku na 90 tak to poletí jako drak jenže jelo mu to ještě hůř  Pak si nechal udělat cestovní sadu válce od stejskyho a najednou mrtvola ožila a letí mu to něcokolem 90
Datum: 01. ledna 2011 18:14
Jméno: standa
IP: uživatel10925
 Klika 90mm nemá u seriového motoru/válce význam o karburátoru s větším průměrem platí skoro to samé...... něco naladit by si tam mohl,to záleží čistě na tobě....pokud zvolíš nevhodný koleno karburátoru a nevhodně zvolíš rozměry výfuku tak se taky mužeš dostat na výkon nižší než má seriovka.... nech si k tomu dell ortu a ladenymu vyfuku udělat upravenej válec a pak má význam vše a výkon muže jít rapidně nahoru....
Datum: 01. ledna 2011 17:10
|



|