 Čus borci... Mám tu takový dlouhý příběh o mém fichtlu.Mám doma pionýra, ale né ledajakého... Motor to má z mustanga, a kostra je z pařeza, ale táta mi tu motorku stavěl když sem byl malej (bylo mi asi 6) a tak je kostra ůplně zmenšená a zkrácená... Ale pak se na to nějak zapomnělo a dostavělo se to až asi před 2ma rokama... Tenkrát to bylo eště prdítko co vůbec nejede a dělá strašnej hluk... Dříve tam bylo normální myslim jedenácti zubé kolečko (to jak roztáčí řetěz zadního kola) a táta mi tam koupil o 1 zub menší aby to mělo větší sílu... To to bylo už trošku lepší, ale furt to nějak nešlo do otáček. Tak sem skusil vyměnit trisku, a dal sem místo tý trisky co měla největší díru takovou, která měla nejmenší... Kupodivu to jelo hnedka lépe. Pak mi táta koupil nové pístní kroužky, a snížil mi o 1 mm hlavu. To jelo jak drak, hned to bylo lepší. Ale asi před týdnem sem si sehnal straštně staré zduchové sání na nějakou starou motorku... (vysvětlivka toho sání) Z karburátoru vede dopředu trubka na kterou je napojena taková hliniková polokoule ( z kulatý strany díra na tu trubku) a z druhý strany taková mřížka. Uvnitř toho je drátěnka, která to má asi filtrovat nebo co  To sání, nemá prakticky žádný odpor a tak sem tam musel dát tu trisku z velkou dírkou, na kterou mi to zezačátku nejelo. Hnedka sem slyšel jak to má úplně takový hrubší zvuk, tak se du projet, a motorka měla úplně straštnou sílu, úplně v pohodě semnou vyjela každý kopec z kterým sem měl dříve problémy, asi to bude tím, jak jedu rychle tak do toho sání jakoby naráží vzduch a tím pádem to saje víc než má. Třeba dříve sem jeden dlouhý kopec jel na 1ničku a musel sem pomáhat nohama, a teď jedu za 2, v plných otáčkách a občas tam dám i tu trojku ale do kopce moc 3ka není...Problém je v tom že mi nepruží přední vidlice (asi ohlá bo co) tak si chci koupit kostru s plechama atd na normálního pionýra.Ale potřebuju poradit, jestli to bude mít nějaké jiné jízdní vlastnosti, než tento malí drak.To by snad ale nemělo ne? Když si přendám motor a kola z tam toho, tak to bude jezdit skoro stejně ne? A aspoň to bude pružit...Prosím poraďte, snad to pochopíte...
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2010 13:24
 Protože simson už je takové enduro, narozdíl od fichtla
Datum: 23. května 2010 13:24
 No, chci si akorát sehnat kostru na jawu 21 nebo 555. A přendám si akorát motor z kolama... Z rozetou ani z jinýma kolečkama nic dělat nebudu... No, akorát ta normální kostra s plechama bude možná těžší... Ale to se toho moc nezmění...
Ok, dík za rady...
Jo teď sem skoušel ty tlumiče narovnat vrátkem, protože byly asi o půl cm ohlé, a v půlce vidlic mi to ruplo  Takže už mi nic jiného nezbívá než si sehnat new motocykl bez motoru.
Jo eště něco... Kámoš má doma kostru na simsona... Myslíte si že kdybych trochu předělal úchytky motoru, že by mi to tam šlo, a bylo by to lepší než normální pincek? Snad tam kola pasovat budou...
Datum: 23. května 2010 13:23
 jediny co se zmeni je sila..mas to jako u kola,cim vic zubu vzadu tim vetsi sila..a kdyz mas original rozetu a maly kolo,je to jako do sily.....a kdyz mas original rozetu na velky kolo,tak uz to nebude do sily jako predtim,ale bude to do rychlosti oproti tomu co si mel..
Datum: 23. května 2010 9:56
 Kup si tlumice treba z Dandyny ty fichtlacky sou na nic
Datum: 23. května 2010 8:01
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Zdar!Pokud si koupíš jinou kostru třeba z Jawa Pionyr 21 tak se nic měnit nebude,akorád tak možná rozeta,jestli tady nemáš nějakou menší .... jo a ještě váha....myslím že ten kopeček budeš furt vyjíždět na 2  .
Datum: 22. května 2010 23:13
|



|