Jméno: Miuda 555
IP: uživatel15391
 ČAU máte někdo zkušenosti s přihlašováním stroje (Jawa 555 nebo nějakého jiného)na veterány?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2015 13:27
Jméno: Miuda 555
IP: uživatel15391
 Všem moc děkuji.Hodně mi to pomohlo.
Datum: 01. března 2015 13:27
Jméno: standa
IP: uživatel17907
 Moje SPZ z 250 péráka údajně jezdila i na V3Sce ... ačkoliv můj pérák (po tátovym strejdovi) měl přidělenou SPZ v roce 54 a od té doby jezdil na jednu tu a samou,žádný převody,furt v rodině... . to bylo taky dobrý  nějak to ale dopadlo,měl jsem v ruce jasný podklady,že chyba není na naší straně... jinak ty ceny co uvedl Martin jsou úplně za hubičku,já to chtěl řešit před 8 lety a bylo by to i se značkama a všema kontrolama a úřadama za bezmála 5000,- ... radši jsem šel cestou oživení mrtvých papírů ... něco to stálo,nějaký všimný bylo také potřeba,ale dopadlo to...
Datum: 01. března 2015 12:37
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 TP žádný nepotřebuješ. Je dobré si na úřadě ověřit, že čísla stroje nejezdí někde jinde. (můj rám z péráka jezdil  ) Ceny: klubová testace (záleží na klubu) - 1500, krajská testace - 1500, přihlášení na úředě - 500. Ale můj klub patří k těm nejlevnějším.
Datum: 01. března 2015 11:47
Jméno: Miuda 555
IP: uživatel15391
 To je pěkný  originál stav mam a po technické stránce jsem také ok,ale ta cena mě překvapila.A jak to je s tp?Ten totiž nemám
Datum: 25. února 2015 21:32
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 zdar, vyplníš ve spolupráci s nějakým veteránklubem žádost o testaci stroje a stroj klubová testovací komise doporučí ke krajské testovací komisi. po úspěšném testování stroj přihlásíš na úřadě s rozšířenou pravomocí. stroj musí být v perfektním původním stavu, nebo zrenovován. velká koroze, nepatřičné díly (třeba jiné světlo, jiné sedadlo) nebývají tolerovány. celá sranda stojí od 3500,-
Datum: 25. února 2015 19:40
|



|