 Ahoj DRACI! , chtěl bych se zeptat...Chtěl bych si přihlásit jawu 250, nemám k tomu žádný doklady, tak jsem se chtěl zeptat, co se mi víc vyplatí, jestli veteránský doklady nebo si koupit původní doklady (pořizovací cena mě nezajímá), spíš co se mi vyplatí při placení pojistky a STK....a kolik se vůbec platí Pojištění a STK u originálních papíru
Díky moc nevím si s tím rady...
...tak jestli je tu někdo kdo měl kdysy stejnej problém....
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2013 8:16
 to vám závidím, asi to bude jiným krajem, soused má veteránů asi sedm včetně aut, informace jsem si tedy také nevycucal z prstu, já pocházím z místa kde se policajti na nic neptají, ale za co jde, automatický píší bloček, nehledě na to že s mym pionýrem je to dobrý ale soused má několik veteránů i opravdu unikátních a to se jako bonus musí pokaždé když vyjede potýkat i se závistí... proto navrhuji papíry které splynou s davem
Datum: 20. listopadu 2013 8:16
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 zdar vážení, jezdím na péráku 250 s veteránskými doklady. kniha jízd - co to je?, jezdit jen na srazy - co to je?, jezdím na něm na dovolené i za hranice - německo, rakousko, polsko, slovensko, maďarsko.. na technickou se nechodí - místo ní je každoroční retestace, nejlépe v klubu veteránů, kde jsem člen - platím za retestaci 100,-, pojistka bývá 1/12 normální pojistky (záleží na pojišťovně). na žádnou buzeraci jsem za ty roky nenarazil, naopak, vlastně mi vždy všechno prošlo - vjedu na pěší zónu a zaparkuji před kavárnou a strážci zákona maximálně slušně požádají o odstranění vozidla  takže já hlasuji pro veteránské doklady.
Datum: 20. listopadu 2013 7:38
Datum: 19. listopadu 2013 22:38
 na jinou kubaturu bych to nestavil ani náhodou, kór na nižší, to je v pohodě do první bouračky! pokud se to s tou dvěpade liší výfukem a logem, směle do toho  , a ber to jinak!  pro úřady je to jawa 250 s jiným výfukem a jelikož se ti líbí víc logo čz tak sis ho dal na nádrž, a na všechny můžeš vyplazovat jazyk
Datum: 19. listopadu 2013 22:37
 schrek : postav to na doklady 175/450 liší se jen motor ne ? čísla a jezdí se dál na 250 no problemo ...
Datum: 19. listopadu 2013 22:09
 odlišnosti? jeden výfuk, na motoru a nádrži logo ČZ...
Datum: 19. listopadu 2013 22:00
 nehledě na to že krom dalších veteránistů nemá nikdo vůbec představu jak by to mělo vypadat
Datum: 19. listopadu 2013 20:29
 to je dost individuální, nemám představu v čem se ta čezeta liší, ale jestli je jako většina vyráběna pouze v jiné barvě a pár doplňcích, tak bych to neřešil jelikož tehdá se moc na typy nehrálo, např na jawu pionýr 20 můžeš jezdit krom 550 na všem, protože rám ani typ nemá a motory ikdyž jsou třeba na 05ce jiný jsou prostě jawa typ 50 a že na tom budeš mít napsáno čz bych taky neřešil jelikož jsem viděl už dost fáček s nápisem ferarri
Datum: 19. listopadu 2013 20:28
 řeším podobný dilema, mám ČZ 250/450 a na tu moc papíry neseženu, jenže s veteránama se musí každej rok na technickou... troufli by jste si to postavit na doklady s jawy 250?
Datum: 19. listopadu 2013 20:03
 samozřejmě to poslední se váže k těm veteránskejm značkám
Datum: 19. listopadu 2013 20:02
 za mě rozhodně normální doklady, dělat veteránský zkoušky, vést knihu jízd, smět ofiko jezdit jen na srazy a falšovat kvůli tomu záznamy o najetých km a k tomu megabuzerace českýho státu.... pokud seženeš doklady, tak máš prostě normální motorku a nikdo ti nic nemůže  ono to teoreticky vypadá jako sranda, ale praktikuj to v čechostánu
Datum: 19. listopadu 2013 20:01
 Cenový rozdíl v pojištění sice je, ale i při použití klasických dokladů je tato částka zanedbatelná - počítam cca 200kč na rok. STK 300kč jednou za dva roky. Za mě jednoznačně origo doklady...
Datum: 19. listopadu 2013 17:40
|



|