Jméno: Matous_KH
IP: uživatel7314
 Zdar draci, opět se vracím ke svému problému že nevím co mam.  Chtěl bych dát 05/1963 do původního stavu, za chvíli burza Chotusice a já si píšu co potřebuju koupit. Ale teď sem na netu narazil na to, že tyhle neměli zámek řiditek jako ty novější, ale měli zámek na prsíčkách.Tak se chci zeptat, jestli třeba ke konci roku 63 se už nedělalo to novější provedení?Já mám klasickej zámek řiditek. Ani bych nedivil, kdyby ten fichtl byl postavenej na jinejch papírech, je to tolik překopaný  I motor tam je z 20, původně tam prej byl nějákej asi z pařeza. Začínám zvažovat, že tohodle fichtla postavim na papíry z 20/21 a koupim si 05 z 63 bez TP ne moc překopanou a na tu dát ty papíry co mam, jelikož chci mít jednoho jako víkendovku a druhýho na normální ježdění..
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2010 16:06
 paráda  dik.
Datum: 15. prosince 2010 16:06
Jméno: standa
IP: uživatel10856
 ano,nezacházel jsem az tak do podrobna....podzimni modely 1964 uz zacinaly mit prvky roku 1965
Datum: 14. prosince 2010 23:42
Datum: 14. prosince 2010 18:20
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 aha, teď koukám že sem si to spletl s něčím jinym, burza nejspíš je, sorry za dezinformaci
Datum: 14. prosince 2010 18:16
 v sobotu burza je ! ta je za kazdyho pocasi, toho nespochlouej !
Datum: 14. prosince 2010 18:01
Jméno: Matous_KH
IP: uživatel7314
 Aha, no já už bych v sobotu vstal a jel bych, bych byl asi překvapenej  Thx
Datum: 14. prosince 2010 17:29
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 ten zámek na fotce je určitě z 20 (možná pozdější 05, nevim, ty neznám).. a myslim že tu před pár dny bylo, že se Chotusice o tomto víkendu kvůli zimě a sněhu rušej..
Datum: 14. prosince 2010 16:46
Jméno: Matous_KH
IP: uživatel7314
 Co se zamikalo tím zámkem na deklu?  Dekl? Takže když mám tehle zámek http://hady.ic.cz/fekal.jpg tak to není 05 1963? No, takže asi někdo postavil dvacítku na papíry z 05/1963. Motor mám z 20, bubny brzd z 20, vejfuk když sem to dostal tak tam byl z 23, vidlice byli jiný (péro na opačný straně jak u 21, to tam možná bylo z 05), místo páčky na parabole mám klíček, štítek chybí, plechy byli seřezaný, zámek na prsíčkách nemam, víko nádrže není šroubovací, zarážku aby drželo sedlo nahoře při tankování mam...Prostě z toho, co je na 05/1963 tam neni asi nic..Jen motor, když to děda kdysi koupil, ale pak tam stejně dal ten z 20...Takže jestli mám i kostru z novějšího modelu, tak nemá cenu přestavovat to na 05/63.Udělám to jak sem psal vejš..  Díky, teď mám jasno v tom, co mam kupovat
Datum: 14. prosince 2010 14:52
Jméno: standa
IP: uživatel10852
 ahoj.Popíšu ti letmo model 1963: Přední blatník stejný jako 555 jen má mezi vidlicema výraznější hrb,krk bez zámku,zámek to má na deklu+zachyt zamku na rámu,revmaplechy se uchycují pod krkem jen na dva šrouby-tzn uzsi drzaky na ramu, kříž stejný jako 555 s revmaplechama jen má navíc držák výfuku,výfuk na objímky,koleno bez falce,v prvni prepazce vyfuku jen 4 vetsi diry(misto 9 co ma 21) sroubovaci nadrz,zapalovani 555,tlumivka,motor 05 verze 1-tj.klika s ojnicí 555,prevodovka 555(kolecka na 3 kolíky),dekl spojky se šroubem oleje pod zadním plechem,karburátor alá stadion+hliníkový airbox. Kola a brzdové štíty to má stejné jako 555! Přelomový byl až model 1964,ale tam se jen měnil přední blatník,lepsi převodovka a ojnice s okem 14.1mm. První model který měl zámek na krku byl 1965.
Datum: 14. prosince 2010 10:32
|



|