Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Ahoj draci, chci se zeptat jestli se dá rozebrat magneto z jawy 05, myslím tím jestli se dá dostat ven cívka ze statoru, potřebuju to kvůli čistění, jestli se to teda dá vyndat nebo nějak vylisovat. Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2010 16:57
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Taky si myslím že to nejde, je to zalisovaný, vyčistil jsem to hygienickými párátky na uši. Mám totiž ještě ten starej stator z jawky 05. A benzínem ani nápad, to vinutí co tu mám je vložený v nějaký umělohmotný folii a s benzínem by mi to nedělalo dobrotu...
Datum: 07. prosince 2010 16:57
Jméno: standa
IP: uživatel10821
 nevim asi nedá,mě se to nikdy nepovedlo....ani jsem neprisel na to jak by se to dalo rozebrat.....dost toho očistíš i z venku....bacha at se do vinutí nedostane benzín!
Datum: 07. prosince 2010 12:46
Posl.aktualizace: 06. prosince 2010 17:33
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 čest, už sem si toho všim včera na bazoši a taky sem se nestačil divit. no neváhal sem a pánovi napsal smsku: dobrý den, za vaši garáž renovaci nabízím
max. 10,000 kč pokud má doklady. zatím čekám na odpověd. zájem samo nemám, jen sem ho chtěl trošku popíchnout.
Datum: 06. prosince 2010 17:33
 Je to kráska to je pravda,... nechci dělat chytrého ale mnyslim si že do profesionální renovace to má daleko
Datum: 06. prosince 2010 16:23
 pravda, pravda. Tych vidlic som si ani nevsimol, to je fakt svinstvo potom tvrdit ze je to profesionalna praca. Ten zachyt stojanu na vyfuku tusim ani nema. A pokial sa nemylim, predaval ju uz pred vyse rokom, takze doteraz mu na to nikto neskocil.
Datum: 06. prosince 2010 13:35
Jméno: standa
IP: uživatel10819
 Hele sám sem toho moc nedokázal (jedna repase 250 péráka do původního stavu a renovace pionýra na 95% do originálu(tech 5% jsou čínské díly)) ale i přesto si zase musím zarejpat!! Když už někdo napíše profesionální renovace,tak by to mělo souhlasit. Tohle není profesionální renovace ani náhodou!!! a cena 25 tisíc je přemrštěná!! Ten chlap je obyčejnej zlatokop!! Ten lak bych se nebál říct,že je dobre udelana syntetika....jestli ho lak vysel na 2000 i s podkladem a pískovánim? sedlo home made,tachometr z mustanga,kola v šílený stříbřence,ani se neobtěžoval vyměnit věnec rozety,klakson jen prestriklej stribrenkou(by the way je to klakson z 05 přidělanej na divnym kusu plechu!),pochybuju ze ho rozebiral a opravoval.....docela bych se bál v jakym stavu je motor.....linky tlustý,hnusnej černej ohnutej stojan(asi mu nepasoval do záchytu v replikovym vyfuku-nic mimořádnýho,tak ho ohnul!)....přední vidlice sou z 21(nemaj maznice!)....věřím že tento zlatokop,pokud prodá,tak vydělá minimálně 15000 tisíc! cena takovéhoto bastardu je cca 10 000 i s TP....ač na oko vypadá hezky,tak pro opravdovýho veteránistu to bude pouze další forma posměchu pro slovo renovace!!!
Datum: 06. prosince 2010 12:17
 plus spojkova packa je povodne z prednej brzdy, neorig. uzaver nadrze, tusim aj klakson ma byt v chrome, a nie strieborny, stojan je cierny a nie vo farbe karoserie, svorky manziet nema (maju byt kovove) a pokial viem aj sponovaky maju byt vo farbe. Detaily teda doriesene nie su, ale je tazke dnes renovovat na 100%. Vylestene hliniky by som nevidel ako problem, podla mna je to ideal, original tiez neboli lestene.
Datum: 05. prosince 2010 22:48
 tj,a ty srouby s vyrazenyma cislama na hlavicce,na řadičce svár jak pěst,draty do řiditek olepeny izolepu,plech pod nadrži v zinku bo co misto barvy,hliniky nevyleštěny do zdrcadla...tomu já teda neřikám žádná profesionalita.za ty prachy...
Datum: 05. prosince 2010 20:43
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 krása ale nedá mi aspoň mohol už vymeniť ten vyťahaný venec rozety
Datum: 05. prosince 2010 19:38
 te je prostě nej takovou mít v garáži
Datum: 05. prosince 2010 17:01
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 jojo ta je krásná
Datum: 05. prosince 2010 16:46
Jméno: fiop
IP: uživatel7364
 Ahoj, zaobstaral som si dalsiu Jawu 21. add jedna: Nastartuje perfektne, no pokym sa zahreje, musim stale preplavovat karburator aby bola bohatsia zmes, lebo po pridani plynu bez preplavenia zdochne. Po 10 minutach chodu motoru je tento problem prec, krasny volnobeh, reaguje krasne na plyn. Hladinu plavakovky som nastavil. Predtym bola sialene vysoko, sviecka bola cela cierna, teraz neviem aka bola, nejazdil som s nou, len som nastartoval. Je to normalne v tejto zime, ze treba tych 10 minut zahrievat, aby to islo normalne?
Add dva: nastartujem, stlacim spojku zaradim rychlos, no skoci tam tazko, myslim ze cez zuby, akoby dobre nevypinala spojka. Pri rozbehu pustam spojku, no motorka stoji, popripade sa velmi ale velmi slabo rozbieha, ako ked je bohata zmes a dusi sa. Nepomaha ani potlacenie nohami, proste to zdochne. Pri prvom stlaceni spojky, po nastartovani, som pocul jemny kovovy zvuk, akoby boli vydrate lamely a treli sa o seba. Ked sa rozbieham z roztlacovania, bez spojky, ide krasne. Dalsie rychlosti som neskusal radit (ani nie je kde, kedze na ceste len lad), no ten problem ze nejde je len po stlaceni spojky. Co to moze byt? len tak pre info, pozriem sa na to az cez vikend podrobne. Moze to byt trebars tym olejom, alebo len smyka spojka? predolsi majitel vravel ze motorka jazdila bez problemov, nemal s nou nikdy vacsi problem, dokonca ani s motorom nic nerobil (motor je nerozoberany este). Skusim asi vymenit olej, nejaky tam je od predolsieho majitela, netusim aky, dam asi redsi PP90 (ked je taka kosa). Ked nepomoze ani to budem musiet dat dole spojkovy kryt a pozriet sa na to. Zaujima ma to ci ste sa s niecim podobnym nestretli aj vy, popripade co mozem cakat. Dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2010 14:04
 skus vyčistit karbec a spojka bude asi špatná
Datum: 05. prosince 2010 14:04
Jméno: fiop
IP: uživatel7364
 a este. ked som na stojanku, zaradil a pustil spojku , koleso islo normalne, no akonahle som ho zatazil tak sa mu nechcelo
Datum: 05. prosince 2010 13:42
Jméno: fiop
IP: uživatel7364
 bezala na volnobeh asi 10 minut, no zmena v spojke ziadna, stale to iste. Neviem ci sa to stihlo ohriat dovtedy
Datum: 05. prosince 2010 13:40
 mě se to teď v zimě dusí na volnoběh i když se chci rozjet ale když to nechám těch 10 minut plkat na volnoběh a nepřidávám tak potom mužu dělat kraviny  k té spojce dělá to když se to zahřeje nebo jenom studený?
Datum: 05. prosince 2010 13:38
Jméno: fiop
IP: uživatel7364
 Dusit sa dusi, ale len za studena. Na tu spojku skusim najprv druhy olej.
Datum: 05. prosince 2010 13:04
 hele příště nepiš takový dlouhý horory  jinak k věci: když se ti to dusí.. komplet vyčisti a seřiď odznova karbec. ( plovákovka, bohatost směsi..) a k tý spojce.. koukni se na lamely.. asi budou chtít vyměnit.. a promaž spojkový anko páčku atd...
Datum: 05. prosince 2010 12:58
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
Posl.aktualizace: 05. prosince 2010 17:35
Datum: 05. prosince 2010 17:35
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 Tak tu bich chcel ajá tvl. toje masina jak sa patri .
Datum: 05. prosince 2010 16:53
 250/579 švéd..... zajimavý motor to má 17koníků
Datum: 05. prosince 2010 13:30
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 hmm zjímavá 250.. nojo army.. celkem fajná ale drahá no  počítám že se vyrobylo pár kusů tady těhle typů..
Datum: 05. prosince 2010 13:02
Jméno: Chuck
IP: uživatel10806
Posl.aktualizace: 05. prosince 2010 16:01
 Skvělej stroj ale sralo se úplně všecko...
Datum: 05. prosince 2010 16:01
 Převodovky u toho nebyly dobrý a sehnat na to díly, to je něco.
Datum: 05. prosince 2010 15:05
 Prej se tam dost často sraly kliky
Datum: 05. prosince 2010 14:25
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 plně souhlasím s lori.. docela to jede co sem slyšel a je to dobrej stroj.. ale když se něco posere tak nevím nevím jak na to ty díly budeš shánět...
Datum: 05. prosince 2010 13:05
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
 nadcasova a vykona motorka, ale nesel bych do ni, nejsou dily
Datum: 05. prosince 2010 12:21
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
 Ahoj, asi me par lidi ukamenuje, ale nutne potrebuju nekde sehnat kompresor z nejaky postarsi lednicky, nevali se nekomu v dilne jeden navic? Na aukru sice par je ale nevipadaj moc fit, a ty co vipadaj dobre sou zas moc drahy...
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2010 13:46
Datum: 05. prosince 2010 13:46
 *omlouvam se ma tem byt caw
Datum: 05. prosince 2010 13:34
 vaw. Lori omlouvam se, ze se ti cpu do dotazu, ale mam doma kompresor, ten jsem vyraboval z lednice, kde fungoval, ale zapojil jsem ho mimo a nic. Je k tomu pripojenej jeste jakysi valecek, ktery jsem neoddelaval. Cim to muze byt, ze nebezi ? Lori: mozna bych jeden starsi mel, ale ma odpojenou kabelaz a nevim jak je na tom s funkcnosti.
Datum: 05. prosince 2010 13:33
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
 Tomu se chci prave vyhnout, sem z prahy a nejaky jezdeni kvuli tomuhle neplanuju, pokud by to nekdo mel urcite se dohodnem na nejaky normalni cene
Datum: 05. prosince 2010 13:25
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zajdi si někam na vrakoviště nebo do sběrnýho dvora je jich tam hafo
Datum: 05. prosince 2010 13:07
Jméno: Michal
IP: uživatel7031
 Zdravim, kde se dají sehnat lamely na 550ku?? Tady vidím jen na 05 - 23
Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2010 19:26
 aj pasujú ale len s celim spojkovym kosem,,ak to tam zmasti nemám to odskusané
Datum: 10. prosince 2010 19:26
 zdarec já jsem myslel že pasují na 550 aj z 05 21 atd
Datum: 10. prosince 2010 18:40
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel7527
 Zdravím všechny jawaře !! Tady pod nd na Jawa 50/550-555 ji najdeš repasovanou . Ale když si ji uděláš sám , tak to příjde na třetinu jejich ceny .\r\nhttp://www.megamotocykl.cz/index.php?page=shop.browse&category_id=12&option=com_virtuemart
Datum: 05. prosince 2010 20:33
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nový se nedaj sehnat , sežen starou a dej si nový korky
Datum: 05. prosince 2010 13:08
 Zdar,Dělaly se Pionýry v modré barvě odstínu ČSN4400?Děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2010 11:32
 Shreku neměl bys větší fotku ,kdyžtakprosím pošli na mail.Dik
Datum: 05. prosince 2010 11:32
 nevím jestli se tak dělali ale já mám takovou barvou nastříkanou 20...
Datum: 05. prosince 2010 11:22
 Ne na 21čku
Datum: 05. prosince 2010 11:14
 to taky potřebuju vědět, ČSN4400 myslíš na mustanga ?
Datum: 05. prosince 2010 11:09
Posl.aktualizace: 05. prosince 2010 10:57
 Ok sem tam
Datum: 05. prosince 2010 10:57
 Hoj fichtlaři zitra chci pulit motor ale chci oddělat oba 2 kartrya jak vytahni zapalovni tak nevim jak sundat magneto prosim poradte nemam na to žadny stahovak  diky za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2010 18:22
 trubka : za1 jaky olej do benzinu to sem se neptal ja davam M2T jo za2 jo olej do motoru sem se ptal ja sem na jaře kupoval Mogul jo a jen sem se ptal jaky vy davate a jaky je nejlepši a za3 primarko sem sundal zašel jsem si ke kamošovi pro stahovat takže diky zdar jo a češtinu moc neumim no mam ve škole znamky 3,4 jo tak se nediv  ale zato spravim komplet motor když mi ho rozložiš....a na t primarko sem se jen ptal jo bo sem nevěděl že kamoš ma stahovak tak diky za buzeraci a čest někdy se snad potkame na cestě
Datum: 05. prosince 2010 18:22
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 venco já ho stahovákem sundám, ty ho budeš sundavat vmou popsaným způsobem  )
Datum: 05. prosince 2010 17:15
Jméno: trubka
IP: uživatel10811
 Musím souhlasit s klikařem.Venco v profilu píšeš,na světě jsi dlouho,vlastníš mnoho motorek,nevíš jaký olej do motoru,do benzinu-minulý dotaz,tvá čeština nic moc a pak nechápeš ,,jak sundat ,,primárko u spojky.
Datum: 05. prosince 2010 13:36
 klikař - tak ted sem tě nepochopil jak to primarko sundaš u spojky
Datum: 05. prosince 2010 10:55
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 Michal9: no jak asi??? Vypajcruje ho a další dotaz bude" Nevadí že mám trochu poškrábaný takovíto jek sa nato dáva t ovíko? a ještě pod kolečkem tu díru jak tam to černý kolečkoje to mám taky viměnyt když to je poškrábaný??"
Datum: 05. prosince 2010 7:26
 jak sundáš kolečko primárního řetězu :-?
Datum: 05. prosince 2010 1:02
 oki dik za radu
Datum: 04. prosince 2010 23:35
Jméno: ardno.69
IP: uživatel10215
 cauwes....sundej zapalko, na magneto našroubuj 8 šroub (13-ka klíč) , magneto chyt rukou a lehce utahuj ten šroub v magnetu , a magneto by mělo krasne vylést ....... Čusss
Datum: 04. prosince 2010 23:29
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 Čus, hale mám dotaz, jestli by mi přední vidlice ze simsona pasovaly na babettu 210 ? jako jestli bych musel upravit ten držák př. vidlic ? nebo by to tam sedlo ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2010 7:52
Jméno: kubiq
IP: uživatel5754
 upravis to tak ze převařis celej krk ze sima nebo si na si na soustruhu vytocis misky do kerych ti ty loziska padnou a ty tam pak nasadis nebo privaris a tim ti tam ten krk padne a nemusis nad tim dal spekulovat, nebo ho tam skus vsadit treba tam loziska padnou tak treba bude stacit ten krk jen vypodlozit myslim ze bude dlouhej zbytecne, jinak promin za hacky carky... Pisu z mobilu a tam je moc nepouzivam
Datum: 05. prosince 2010 7:52
 hele to nwm ja ti nikdy nedelal
Datum: 04. prosince 2010 22:47
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 a nevíš v čem se to upravuje ? to se tam navařuje ten držák ze simsona ? nebo co \?
Datum: 04. prosince 2010 22:12
 podle myho bys to musel nak upravit normalne bez uprav to tam nepude si myslim kdyz davas vidlice ze simpla taky na fichtla tak to taky musis predelat takzer to budes muset predelat
Datum: 04. prosince 2010 22:01
Posl.aktualizace: 05. prosince 2010 13:26
 Diky moc vela si mi pomohol
Datum: 05. prosince 2010 13:26
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Datum: 05. prosince 2010 11:50
 Cau Yuri! no ja to práve len na to by som to potreboval aby som mal smerovky a brzdové svetlo mne svetelny vykon na predné svetlo staci lebo nejazdim moc v noci... mal by som jednu prosbu: mohol by si mi zafarbit tú schému? lebo ja to tak cerveno-bielom moc nerozumjem ze co kam vede,,Dik.
Datum: 05. prosince 2010 11:11
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 je to funkčná schéma ale čo s toho že slúži len na napájanie smeroviek a brzdového svetla
Datum: 05. prosince 2010 9:50
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
 zdarec nemate někdo kontakt nebo web na toho pana co dělal bezkontaktní zapalováni z originálního zápalka dělal to na jawu 21 a na jawu 175 a na jawu 250 dík moc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2010 21:28
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
 Zalezi co si predstavujes pod slovem opravit a go... Kazdopadne kdybys sel do tohohle zapalka, muzu te poprosit o podrobny fotky a nejlip i schema?
Datum: 04. prosince 2010 21:28
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
 Co myslite je lepší si koupit bezkontakni zapalovani a nebo opravit to stary udělat go zapalovaní?
Datum: 04. prosince 2010 19:59
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
 jawamaniacs.e-blog.cz
Datum: 04. prosince 2010 19:34
Jméno: bezmozekk
IP: uživatel5272
 když tak na to po dlouhej době zase koukam,tak už je tady z toho železářství a ne fichtlkrámek.....sry ale je to tak!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2010 15:20
Jméno: bezmozekk
IP: uživatel5272
 tak jako máte pravdu všichni to musim uznat ale přei jenom když jsem tady byl naposled tak tu byli hlavně díly na motorky ted je tu i nářadí takže docela sem se divil
Datum: 05. prosince 2010 15:20
 zrovna pastička na myši je dobrá věc  Já musim mít v dílně absolutně čisto, myš bych tam nesnesl, ta má bejt v kleci v pokojíku, ale ne v garáži
Datum: 05. prosince 2010 9:38
Jméno: kubiq
IP: uživatel5754
 past na myši je nezbytná věc v garáži nebo ti myši prokoušou sedlo, nekdo to využije, někdo ne, přeci to kupovat nemusiš nikdo ti to nenutí záleží na tobe a když už nakupuješ vemes to s jedním poštovným
Datum: 05. prosince 2010 8:05
 ok nářadí, ale pastička na myši
Datum: 05. prosince 2010 1:05
 me to taky jako skoda nepripada kdyz chces neco udelat na motorkach musis mit naradi a tak to naradi nabizi i tady takze to je dobra vec a dilu neubyva ja bych rek ze dilu je vic
Datum: 04. prosince 2010 21:38
 Mě to ani škoda nepřijde, ty díly na motorky jsou tu stále  plus něco navíc
Datum: 04. prosince 2010 18:51
 dily darmo budes mat ked to odborne s na to urcenymi naradiami nevies namontovat,alebo odmontovat,,,preto je dobry ze Seso mislel aj na naradie,,je tu vsetko co potrebujes na namontovanie/odmontovanie
Datum: 04. prosince 2010 18:50
Jméno: bezmozekk
IP: uživatel5272
 jednou stranou máš pravdu ale zase na druhou stranu je škoda že uš tu nejsou jenom díly na motorky
Datum: 04. prosince 2010 18:45
Jméno: honzule
IP: uživatel2403
 Náhodou mě se to líbí když je tu hodně věcí.Člověk nemusí hledat nikde jinde
Datum: 04. prosince 2010 18:28
 čau,nemáte někdo nebo nevíte jak zapojit el. na jawe 555 bez usměrňovače.Díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2010 19:54
Jméno: jakub
IP: uživatel10824
 a nemas,nebo nevis kde bych to sehnal.na internetu to nemuzu nikde najit
Datum: 07. prosince 2010 19:54
Jméno: standa
IP: uživatel10821
 není to usměrnovač,ale tlumivka(frekvenčně závislej odpor)....bez tlumivky to zapojit jde,ale budou furt praskat žárovky
Datum: 07. prosince 2010 12:49
Jméno: Mustaf
IP: uživatel3522
 Cs máte někdo zkušenosti s tímto rotorem? (kupoval ho tam někdo?) nevím jestli je to dobrá replika...SESA tu žadný rotor bohužel nemá...tak se musím kouknout jinde...tady v mototechne a na burzách mají jenom použité a ja chci nový (použitý mám doma)...díky....http://motojelinek.cz/index.php?p=productsMore&iProduct=309&sName=Rotor
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2010 19:17
 skusenosti s tim nemám mozo ze sú fungl nové,,aspon na slovensku sa dajú zohnat nové na http://www.motoren.sk
Datum: 04. prosince 2010 19:17
 Zdravím, viděl jste někdo prodávat(nebo dokonce víte kde) replikové "sklíčko" kontrolky neutrálu na kejvačku? Pokud víte, dejte odkaz, nenašel jsem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2010 18:31
 takové sklíčko by mohlo pasovat z kontrolky rezervy paliva škody 110r nebo z českého auta které má ty šroubovací kontrolky...
Datum: 04. prosince 2010 18:31
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
 ve vysledku bys to nepoznal, stejna velikost, stejna barva...
Datum: 04. prosince 2010 14:07
 A krom toho, na burzu nepojedu. A aby na 60let starý motorce trčela a zářila dioda, na to nejsem moc zvědavej, pokud to jakkoliv jde, snažím se udržet origo řešení i za cenu kupříkadu snížené bezpečnosti(typu cpaní brzdový světel na fíka či péráka, kde nemá co dělat) a podobné kraviny.
Datum: 04. prosince 2010 14:00
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
 Nemas lepsi si sehnat diodu stejny velikosti a barvy, pripojit to pres nejaky odpory? schanet sklicko je podle me kravina
Datum: 04. prosince 2010 13:37
 Já si myslím, že se to klidně nechá sehnat za polovinu... Ještě se poptám jinde..
Datum: 04. prosince 2010 13:32
Jméno: FRANK
IP: uživatel10804
 ten kus plastu stoji 50kc .. pokud chces na burze ti ji prodam ... samodrejme nove !
Datum: 04. prosince 2010 12:34
 Já chci repliku, myslím, že za kus vypouklého plastíku tak 20Kč.
Datum: 04. prosince 2010 12:26
Jméno: FRANK
IP: uživatel10806
 ó ... aspon neco .. kolik jsi ochoten za ni zaplatit ???
Datum: 04. prosince 2010 12:21
 Ničím velkorysejším než děkuji posloužit nemůžu..
Datum: 04. prosince 2010 12:11
Jméno: FRANK
IP: uživatel10806
 ja vim co chces... jak moc to ocenis ??? kdyz ti pomuhu ???
Datum: 04. prosince 2010 12:06
Datum: 04. prosince 2010 12:04
Jméno: FRANK
IP: uživatel10804
 to uz je lepsi vzit limonadu a polejt strechu... hele jak moc budes rad kdyz ti pomohu ?
Datum: 04. prosince 2010 11:48
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 daj foto lebo nemám predstavu ani ako by to malo vyzerať
Datum: 04. prosince 2010 11:36
 Si volízni venku na okapě rampouch a máš to zadarmo.
Datum: 04. prosince 2010 11:28
Jméno: FRANK
IP: uživatel10804
 das mi na zmrzku ? kdyz ti to povim ?
Datum: 04. prosince 2010 11:26
 Čau draci, v 05 motoru jak je výstupní hřídel převodovky, tak v ní bylo jakési těsnění,aby tam netekl olej kolem tyčky spojky,bohužel mě nedopatřením shořelo  nevíte prosím z jakého materiálu bylo?nebo s čeho by se dalo vyrobit? pertinax nebo guma? Děkuji mnohokrát...
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2010 19:25
 mislim na normalné gufero ale to nevim ze ci sa to delá,,vies maly je priemer,,, ale mozná ze jo videl som uz gufero s vnutornym priemerom 7mm.. tak 5mm preco by ne?
Datum: 04. prosince 2010 19:25
 co O kroužek?to by taky šlo ne?
Datum: 04. prosince 2010 19:17
 nevim skus to najst na net,,ale mozná ze by si vedel zohnat do toho hriadela aj vhodné gufero (nejsem si isty) skús
Datum: 04. prosince 2010 19:12
 a dá se sehnat ten pertinax? potřeboval bych i pod kladivka...
Datum: 04. prosince 2010 19:08
 mislim ze to bolo z pertinaxu
Datum: 04. prosince 2010 19:06
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 Zdravím ridery , prosím o radu : seřídím odtrh , pak mi to chytne na nášlápnutí . jezdím v kuse ... našlápnu zdechnu , našlápnu zdechnu . Pak na druhý den chci někam jed , ale nejde mi to našlápnout ... (musím zase seřídit odtrh) a pořád dokola ... :/ v čem může být problém ? Diky za všechny rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2010 19:18
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 koukni jestli ti drží ta tyčka na který se pohybuje kladívko..kdyžtak jí z druhý strany roznejtuj a pak se ještě koukni jestli nemáš nějak hrubou vačku! musí být hladká ( rozleštěná)
Datum: 04. prosince 2010 19:18
Datum: 04. prosince 2010 17:16
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 to iste aj mne robilo kedisik ale us nevim jak sem to viresil.
Datum: 04. prosince 2010 16:27
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 utáhle mám vše ok ! ... nehýbe se to . dneska jsem to seřídil znova , cca 5 nakopnutí bez problému ... pak jsem delal jine prace a tak po 3 hodinach zkousim nakopnout a nic .... mám takový pocit že je na PIP kladivko , ikdyz bylo skoro nové ... (5měsíců)
Datum: 04. prosince 2010 16:04
Jméno: Fíkus
IP: uživatel3522
 za vačku i za čep jsem rukou pořáádně zabral a ani se to nehlo
Datum: 04. prosince 2010 14:13
 Což o to vypaat dobře to může...ale nesmí to hrkat když s nim hejbeš do boku
Datum: 04. prosince 2010 13:24
Jméno: Fíkus
IP: uživatel3522
 u me v tom rozstelovavani bude problem v tom kladivku ,ale loziska podle me to nebudou no (spis doufam) sundal jsem rotor a koukal jsem jestli se netoci křivě ten čep...a vypadalo to ze se točí dobře...
Datum: 04. prosince 2010 13:21
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 kolečko: to už jsem udelal .. ( předtím mi to pištělo ) HH:jo na doraz Dach:to ještě zkusím , ale myslím že jsem to dělal vše nadoraz.... :/ ..... JO a takový postreh
když ho naslapnu jede ok , tak to jiskří na jednom místě . docela dosti falesne ...
Datum: 04. prosince 2010 13:16
Jméno: hh
IP: uživatel10807
 máš všechny šrouby dobře utažený?
Datum: 04. prosince 2010 12:47
 A taky zkus jestli se ti nehejbe vačka do boku..mohou být vymleté ložiska
Datum: 04. prosince 2010 11:26
Jméno: Fíkus
IP: uživatel3522
 Mám ten samý problém a jeste když dám odth 0.4 tak se kladívko nehýbe, nebo hýbe ale musím mít velký odtrh  ....nevíte čím to muže být? poradte
Datum: 04. prosince 2010 10:41
 Možná se ti obrušuje pertinax na kladívku, tím pádem se zmenšuje odtrh, tedy i předstih, prostě se to rozeštelovává...pomůže, když namažeš mazací polštářek co se opírá o vačku
Datum: 04. prosince 2010 10:15
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 04. prosince 2010 11:34
 jo do převodovky je dobrej taky ho použivám
Datum: 04. prosince 2010 11:34
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
 tak jasny že do převodovky do benalu liju castrol t2
Datum: 04. prosince 2010 10:32
Jméno: Shlaighter
IP: uživatel9958
Datum: 04. prosince 2010 9:54
|



|