Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Martin
IP: uživatel10820
 Zdravim všechny draky.Sehnal jsem motor čz 175/450-03 který má zapalování jawa D603
6v,50w kostřený - pól .Myslím že to není orig pač dle schématu 175 má kostru + 6v 45w.Otázka tedy zní nevíte z čehoto je?
Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2010 19:16
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 najdi si el. schéma kejvačky (Jawa 353,4) a regler zapoj podle něj
Datum: 06. prosince 2010 19:16
Jméno: Martin
IP: uživatel10820
 Diky za osvětu chtěl jsem se ještě zeptat jetli nevite jak zapojit stator s 1cívkovím reg .Mám na něm svorky 61,51,a jedna neni označena.Totiž to zapalko je celý rozebraný tk schanim info abych to mohl zapojit .
Datum: 06. prosince 2010 18:36
 tak že by panelka? Ale to samé mam na 477
Datum: 06. prosince 2010 18:24
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 stator je stejnej pro všechny zapalování od 45W do 75W, výkon záleží jen na rotoru, proto bude na každym statoru napsaný JAWA, protože ho Jawa vyráběla..
Datum: 06. prosince 2010 18:22
Jméno: Martin
IP: uživatel10820
 Dik za odpověd ale myslím že to 477 neni pač co jsem koukal tk 477 má 55-60w a navic na tom zapalku je napsano JAWA.
Datum: 06. prosince 2010 17:55
 martin: čz 175/477
Datum: 06. prosince 2010 17:33
Jméno: Fikman
IP: uživatel3522
 Ahoj SESO, chci se tě zeptat jestli někdy v budoucnu budeš mít na skladě nový řadící automat do pionýra a jestli se dá nový někde sehnat. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2010 20:35
Jméno: Fíkus
IP: uživatel3522
 no já bych si to taky rád zrepasoval ,ale nechce se mi řezat a potom svařovat ta čepička (když se mění ta pružina)
Datum: 07. prosince 2010 20:35
 co se da repasovat na automatu,,vymena pruzinek a mozna pilnikem udelat zobacky,, a nechat pozinkovat cena soucastek 100kc
Datum: 07. prosince 2010 19:44
Jméno: manik
IP: uživatel10823
 automat do fichtla?????
Datum: 07. prosince 2010 19:08
Datum: 07. prosince 2010 16:43
Jméno: standa
IP: uživatel10821
 moc dekuji za info.....vubec sem nevedel ze jelinek jen prodava repasy....ale tak pokud je treba repas krátkýho automatu na 555/05 kvalitní tak proč ho nekoupit.....jinde ho nesezenes....ze motoren.sk jsou zlatokopové vím...take jsou schopni vsechno sehnat ci vyrobit,tak se vůbec nedivím....
Datum: 07. prosince 2010 16:07
 za 27eur dostanes novy na motoren.sk
Datum: 07. prosince 2010 15:41
 jj není nový je to repas už sem ho kupoval a sem spokojen
Datum: 07. prosince 2010 13:08
 je to nove pozinkované a má to novou segerovku to vše takze se Vám může stát že se Vám do ruk dostane šparný a ohlý.
Datum: 07. prosince 2010 9:58
 Přesmě tak, podle mě je to akorát zrepasované a nazinkované...
Datum: 07. prosince 2010 8:04
 no jestli jsou nove,,taq kbud jsou to jeste polske sraccc,, a nebo je to zrenovovane a pozinkovane,,lebo se stava ze prodava jelinek zrepas a ma to novej pozink nebo komaxit,,tak pozor
Datum: 06. prosince 2010 21:06
 dano: Myslíš že je novej jo?
Datum: 06. prosince 2010 19:59
Jméno: dano
IP: uživatel6546
Datum: 06. prosince 2010 19:48
 ne,,porad ho nikdo nedela, tekze cekat nekolik let nez ho nidko zacne delat
Datum: 06. prosince 2010 17:13
 Čau draci prosimvás můžete mi někdo vysvětlit co znamenají ty hvězdičky??? Třeba minulý měsíc jsem mě ještě 4 a teď už mám jenom 2 co má na to vliv?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2010 20:53
 OK už mi svítá
Datum: 06. prosince 2010 20:53
 protože když jsi tu novej řekněme, tak tě hodnotili jenom řeknu třeba dva lidi...oba ti dali 4 hvězdičky, tak máš 4 hvězdičky, ale jak tě hodnotí další a další lidé, tak se hodnocení snižuje, protože ti daji třeba jenom dvě hvězdičky, je to přesně jako když dostáváš známky ve škole a pak se to průměruje, rozumíš tomu systému?
Datum: 06. prosince 2010 20:40
 Ale proč když už jsem měl 4 tak proč mám teď zase jenom dvě?? Stále tomu nerozumim.
Datum: 06. prosince 2010 20:34
 no podle počtu hvězdiček se pozná jak tě lidi hodnotí  4im víc tim líp  a červený maji štamgasti
Datum: 06. prosince 2010 20:07
 To je jedno z největších tajemství   Já vím akorát, že červený dává SESA.
Datum: 06. prosince 2010 19:55
 no podle me to je hodnoceni uzivatele maji to jen registrovani ... ale taky to nevim...
Datum: 06. prosince 2010 19:47
 též by mě to zajímalo
Datum: 06. prosince 2010 19:44
 cau seso,posilal si na mail nejaky info,ale me prisla prazdna stranka a nic tam napsanyho nebylo
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2010 20:08
 díky za vysvětlení, tak se regnu i na krámku, protože bych si rád potom přečetl tvoje slavný povídání
Datum: 07. prosince 2010 20:08
 ja opravdu nic neposal KONNY musis byt registrovan na kramku a pri registraci nebo v nastaveni zvolit novinky,,to pak dostane,,
Datum: 06. prosince 2010 21:21
 Mě nepřišlo nic,můžu poprosit o zaslání?
Datum: 06. prosince 2010 20:17
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 tak mi to přišlo, a neveřili by ste co tam bylo napsáno
Datum: 06. prosince 2010 20:07
 OK, romány od SESY jsou vždycky super počtení.
Datum: 06. prosince 2010 19:46
 mě žádný mail (i když prázdný) nepřišel, to se posílá jen určitým lidem nebo se to musí někde nějak nastavit?
Datum: 06. prosince 2010 18:16
 no novinky uz jsou videt jako extremni,,pac tolik jsem jich nikdy nedohodil,,,ale tesnen na silvestra pribudou,,,ale spis jde o ten roman,,pac ten ale bude  hudaci ruce
Datum: 06. prosince 2010 17:12
 taky my to přišlo ale taky už se těším na ty novinky
Datum: 06. prosince 2010 15:12
 Už se taky těšim a taky se mi to stalo tak jsem na ten e-mail odepsal, ale teď jsem se dozvěděl že to byla jenom chybka.
Datum: 06. prosince 2010 13:52
 tak to se tesim
Datum: 06. prosince 2010 0:52
 jeee to sem zas tomu dal pripravuji novorocni novinky,,teda roman pro fichltare,,a nejaky bota se vbloudila,,priste to bude na ostro
Datum: 06. prosince 2010 0:26
Datum: 05. prosince 2010 22:44
 byla chyba, toho si nevšímejte...
Datum: 05. prosince 2010 22:23
 jj presne tak...
Datum: 05. prosince 2010 22:14
Jméno: Matous_KH
IP: uživatel7314
 Zdar draci, fichtl mi po nastartování za studena dává takový divný rány, hlavně když třeba jen lehce přidám plyn, ale po cca 5-10 vteřinách to přestane. Dělá mi to od doby, co jsem ho nechal venku promrznout a pak sem si zapálil karbec.. Nahříval sem svíčkmu zapalovačem, ale vykapal mi benzín z karburace na válec a už to bylo. Vypl sem přívod benzínu a hasil sem to nejdřív sněhem a pak rukavicema.  Ale pak hned chytnul.  Nevím jestli to může bejt tim.Na chod motoru to nemá sebemenší vliv, ale bojím se aby se mi něco nepotalo..
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2010 22:36
Jméno: Matous_KH
IP: uživatel7314
 No hele, to je ještě v pohodě, mne ten ohen nemá rád, co jsem měl úrazy tak většinou popáleniny. Při tom poslednim úraze sem si svítil do nádrže a skončil sem na pohotovosti, bych sem mohl napsat slohovku jak se mi to stalo..  ...Ale dobře sem dopadl, sice sem měl popálený chlupy i v nose, ale hlavně že vidim.  OK, fajn ty rány nebudu řešit
Datum: 06. prosince 2010 22:36
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
Datum: 06. prosince 2010 20:11
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jestli to po pár vteřinách zmizí a už se to za jízdy neozývá, neřeš to... nejspíš nějaký provozní vůle v čepech či ložiskách, který se po ohřátí hned vymezí..
Datum: 06. prosince 2010 19:19
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
 No můžeš mít někde pořád trochu vody třeba já sem přejel menší potok a v něm mi to chcíplo a už sem se nerozjel, celý den sem to nechal stát na slunku a večer tak po 4 hodinách od toho co sem ho tam dal sem ho roztlačil a prskalo to , a ze začátku to taky střílelo no, ujel sem cca 70-80 km a přestalo to prostě někde je nějaká voda a dokud se s tama sama nedostane nenaděláš nic teda pokud to nechceš celé rozdělat a dát po dílech na radiátor...  zatím přeju HŠ draku
Datum: 06. prosince 2010 19:16
 rány to nevim ale takovélupkání až klepání to je u studeného motoru celkem normální
Datum: 06. prosince 2010 16:18
 Zdar draci proháníte tady někdo Hondu Xl 500
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2010 14:56
Jméno: Shlaighter
IP: uživatel9958
 Neni tohle náhodou pokec o fichtlech?:-/
Datum: 06. prosince 2010 14:56
Jméno: Maxiik
IP: uživatel3522
 Ahoj draci, chci se zeptat pionýr má pouze kartičku a malý technický průkaz že? kdyz mám pio v polopřevodu a mám kartičku ale nemám technicak muzu si nechat vystavit nový?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2010 22:12
 Má technicák,,velky, maly
Datum: 06. prosince 2010 22:12
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Posl.aktualizace: 07. prosince 2010 20:11
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 hezčí!!
Datum: 07. prosince 2010 20:11
 pak som mu pisal ze je to raritny kus a dal tam foto z prospektu
Datum: 06. prosince 2010 15:32
 neeee bolo to ono CZ 485 bolo to na bazose bez obrazku
Datum: 06. prosince 2010 15:31
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 hej ale to bola guľatá číza ale z hranatým motorom ne ? na hyperinzercii a s papiermi ne?
Datum: 06. prosince 2010 15:24
 cau! mne sa ten "mutant" velmi páci  nedávno na slovensku bolo jedna taká motorka na predaj
Datum: 06. prosince 2010 15:22
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 sorry lebo inak som som si to nevedel vysvetliť
Datum: 06. prosince 2010 15:18
 yuri: to ne-e, dvouválcová dvěstěpadesátka 250/471 byla dříve než tenhle mutant...
Datum: 06. prosince 2010 14:51
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 skôr mi to ešte príde že JAWA/CZ potrebovala na exporte vykryť dieru medzi 175 a 350 a preto robili tieto 175 z motorom 250 až kým nezačali montovať 250 dvojvalcové
Datum: 06. prosince 2010 13:48
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 pardon 250ccm
Datum: 06. prosince 2010 13:47
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 keby to bol bastl pochopím ale toto na export ??? skôr by som to nazval skladový prebytok gulatých motor 175  ale mne sa to páči
Datum: 06. prosince 2010 13:45
 zajímavé jakože ty nejlepší kousky se vždy dávaly na export
Datum: 05. prosince 2010 22:48
 prostě 485...
Datum: 05. prosince 2010 21:17
 co se ti na tom nezdá? tohle se na export vyrábělo
Datum: 05. prosince 2010 21:01
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Nevipada nejhur
Datum: 05. prosince 2010 20:59
Jméno: dan
IP: uživatel3937
 ahij vsichni mam doklady cz 125 453 kdaz dam na moji motorku tedy 125-ku motor ze 175 nebo 250 tak mi to projde jako 125-ka? a jeste prepisu cislo motoru...diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2010 16:19
 No na 175 by to snad ještě vyšlo... Nějaké to žebro navíc  Ale 250ka ta už má kotel. jestli tam nepracuje nějaká kancelářská krysa která neví kde hledat píst tak ti to myslim neprojde
Datum: 06. prosince 2010 16:19
Jméno: hh
IP: uživatel10817
 aha, nějak sem si to odvodil od jaw, tak se omlouvám za mystifikaci... ale stejně, rozdíl mezi 125 a 175 se ještě dá přehlédnout, rozdíl mezi 125 a 250 rozhodně nikomu neunikne
Datum: 06. prosince 2010 9:05
 hh: Motor ČZ 250 typ 455 nebo 475 se mu normálně vleze do rámu 125ky nebo 175 ccm.
Dan: HH má jinak pravdu s tou nehodou, nevyplatí se riskovat, jsou za to pak velké pokuty a sankce. Nestojí to za to! Vždycky je dobrý mít řidičák na danou kubaturu a výkon, taky jsem se nemohl dočkat než si udělám papíry skupiny A, abych mohl jezdit na ČZ 175 450 a 487, ale nakonec jsem se v pohodě dočkal a jezdím
Datum: 06. prosince 2010 0:56
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 250 se do rámu malý čízy nevejde, 175 jo. nevim kde by ti to mělo projít.. u STK rozhodně ne, pokud bys měl přeražený číslo motoru tak by to možná mohlo projít při silniční kontrole, ale v případě jakýkoli (i nezaviněný) nehody jde celá vina na tebe a pojišťovna automaticky dává ruce pryč... nevyplatí se to...
Datum: 05. prosince 2010 20:51
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 05. prosince 2010 23:17
 řekl bych že je to flamekit a ne zahřítí od motoru...
Datum: 05. prosince 2010 23:17
 http://www.youtube.com/watch?v=rQL0zygcjzc
Datum: 05. prosince 2010 20:39
 videl som raz video, kde na BMW M3 po dosiahnuti urcitych otacok, zcervenal vyfuk. oziarilo to cely priestor motora, bolo to ako cerveny neon. ten vyfuk vraj bol zhotoveny zo specialneho materialu, ktory bol na to urceny, aby sa rozhavil do cervena. aj niekde v casopise som o tom cital...cca. 5-6 rokov dozadu to mohlo byt
Datum: 05. prosince 2010 20:37
 Tak to je pecka!!
Datum: 05. prosince 2010 20:19
 to přehnal s turbem ne   ne ja myslím že to je zpusobený vypuštěním chladící kapaliny, a zahřívání motoru na místě v plných točkách a netíhal se chladit tak žhavil výfuk nebo tak neco bych řekl, proste to dostalo záhul vetší než by to bez tý kapaliny a bez jízdy uchladilo aby se to nestalo+ určitě tomu přispělo ješte pár drobností...
Datum: 05. prosince 2010 20:03
 ty výfukový plyny jsou tak žhavý.... válec s hlavou je chlazenej jak chlazenim, tak trochu i směsí... ale i tak ten motor musí vařit  včera jsem se na to shodou okolností taky díval
Datum: 05. prosince 2010 19:59
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 magor!
Datum: 05. prosince 2010 19:34
 já tohle prostě nepochopím.. já mám pocit že dřív než by se to takhle nažhavilo tak by byl motor na šrot zavařený..prostě nepochopím jakto že to nezadřel..
Datum: 05. prosince 2010 19:32
 Takto sem měl do poloviny rozpálené koleno na pionýru kdyžjsem v tom největším vedru vyjížděl na dvojku prdkou a dlouhou serpentýnu
Datum: 05. prosince 2010 19:28
 http://www.youtube.com/watch?v=1q-iDpfnXQo  medvěd na čezetě,to jsem ještě neviděl
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2010 19:27
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 myslim ze to neni tezky nyucit medveda s mensima upravama stacil by mozna jen vetsi volnobeh a radsi zablokovanej plyn. Slysel jsem ze tohle bylo uz drive nic novyho
Datum: 07. prosince 2010 19:27
 MAZEC
Datum: 06. prosince 2010 15:39
 ty vole ale čumím na to dost!!! xD se divím že to nepoložil nebo něco
Datum: 06. prosince 2010 14:46
 Máš pravdu, ted na to taky koukam, že má ty řídítka nějaký speciální.
Datum: 05. prosince 2010 21:41
 Webster: Tam jsou navařené nástavce na řídítkách a zvedlý volnoběh.
Datum: 05. prosince 2010 21:31
 skoda cizy na potvoru zablesenou  ne, jde mu to, az jsem se divil
Datum: 05. prosince 2010 20:32
 Já jsem to viděl v tom přímym přenosu a nemůžu pochopit, jak může mít cit v ruce aby přidával plyn a necukalo to, jedině že by měli naštelovanej tak vysokej volnoběh aby to jelo samo.
Datum: 05. prosince 2010 20:18
 Já jsem to viděl a je to fakt mega! Ta ČZ je tuším 175 typ 477 že? Fakt bomba no! Je to přímo neuvěřitelný, jak může medvěd řídit motorku!
Datum: 05. prosince 2010 20:13
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ti kokso!
Datum: 05. prosince 2010 19:49
Jméno: honza
IP: uživatel7152
Posl.aktualizace: 22. ledna 2011 23:47
Jméno: pepe
IP: uživatel11040
 tacháč ani nepotřebuješ a většinou ty ulitne bohden
Datum: 22. ledna 2011 23:47
Jméno: standa
IP: uživatel10821
 Mám uplně stejnej na 21,je to v pořádku.....beztak se jich většina zastavila na 7 tisících....
Datum: 07. prosince 2010 11:49
Jméno: radek
IP: uživatel7934
 Zahada:jak je mozny ze pri -4 taje rampouch?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2010 22:09
Jméno: Shlaighter
IP: uživatel1194
 Franky,čti PRAVIDLA!A nechoď sem,jestli chceš otravovat  Pravidla
budu se chovat slušně
nebudu sprostý
nebudu nikoho urážet
Datum: 27. prosince 2010 22:09
Jméno: Franky
IP: uživatel8027
 jsi debil vsech debilu .... "Zahada: jak je mozny ze pri -20 taje snih na aute?? "
Datum: 05. prosince 2010 21:04
Jméno: fyzik GOB
IP: uživatel5359
 Jestli ho máš v domě na stole a koukáš se ven na teploměr, tak se nediv, že taje  . Pokud je venku v blízkosti okna, či zdi, může na něho svítit slunce, které nahřívá zeď za ním a vytváří tepelný stín, který vyzařuje teplo na rampouch. Dochází k tepelné výměně a rampouch taje...
Datum: 05. prosince 2010 18:39
 za předpokladu že je to rampouch z vody a že je normální tlak, tak je to nemožné
Datum: 05. prosince 2010 18:22
 možná, ale spíš to vidim, že vám neizoluje střecha a teplo uniká ven, proto se také asi ten rampouch vytvořil
Datum: 05. prosince 2010 18:19
Jméno: xXx
IP: uživatel8754
 sviti na nej slunce
Datum: 05. prosince 2010 18:18
 Čus draci provám tenhle karbec nemáte někdo zájem.Kdyžtak mě napište na email.http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/dily/472511-karburator-jawa-cz-typ-2924-h.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2010 16:54
Jméno: Tom559
IP: uživatel1723
 Hm to je zajímavý ale ještě víc je zajímavý že třeba na netu za karbec na fíka za to lidi chtějí 200-300.To jsi měl asi od nějakého známeho......
Datum: 07. prosince 2010 16:54
Jméno: standa
IP: uživatel10821
 predloni jsem koupil kompletní za 150 kc
Datum: 07. prosince 2010 12:44
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
Posl.aktualizace: 05. prosince 2010 20:15
 Má to tam i napsaný, že má kartičku, já bych jí radši vozil nejsem si jistej jestli je to tak že neni potřeba, narazíš na nějakýho policajta poctivýho a třeba se mu tu nebude líbit.
Datum: 05. prosince 2010 20:15
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 dá se sehnat, ale co vim tak už dneska neni potřeba..
Datum: 05. prosince 2010 18:02
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 sry myslel sem TP nebo nějakou kartičku
Datum: 05. prosince 2010 17:58
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 pro provoz na silnici potřebuješ řidičák Am a povinný ručení uzavřený na číslo rámu
Datum: 05. prosince 2010 17:55
 zdarec draci prosim vás sem začatečník jak mam sundat rotor u jawy 21 nejde mi vyndat rotor nevim jak na to děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2010 17:06
 klepnut na neho netreba.......
Datum: 07. prosince 2010 17:06
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 JJ přesně tak, vytlačit šroubem. Konečně někdo, kdo tu zmínil pevnostní šroub  , ono by to s normálním šroubem nemuselo dělat dobrotu! super připomínka
Datum: 07. prosince 2010 17:03
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 delší, nejlépe pevnostní šroub M8 zašroubovat do díry po vačce a utahovat, případně po utažení klepnout kladivem, rotor seskočí
Datum: 05. prosince 2010 17:53
Jméno: Tomas
IP: uživatel10814
 Poradí někdo rozměry ložisek a gurer na kývačku 250/353? Všech prosím? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2010 17:54
Jméno: hh
IP: uživatel10371
Datum: 05. prosince 2010 17:54
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
 Zdarec jak se da přemagnetovat magneto na jawě 21 dík moc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2010 16:04
 díky za kontakt
Datum: 06. prosince 2010 16:04
 BooCheer: tady máš na něho kontakt, mail: libor.urbanek@centrum.cz (na tento mail jsem psal) nebo magnety@centrum.cz a nebo tel: 602 430 524
Datum: 06. prosince 2010 7:38
 a nemáte prosím nějaký web nebo mail na toho pána? Taky bych potřebovalnabudit pár kousků,je škoda to vyhodit
Datum: 05. prosince 2010 22:51
 Taky jsem si loni nechával nabudit rotor z pionýra u Libora Urbánka a musím říct, že jsem byl nadmíru spokojenej. Dostal jsem k rotoru i dopis, kde bylo napsáno jak se o rotor starat a jaký naměřil původní hodnoty (100 - 110 mT) a jaký jsou hodnoty, když rotor nabudil tj. 120 mT. Po nasazení do pionýra byla jiskra jako blázen, ale protože jsem předělával zapalování z 20W na 30W, tak jsem ten rotor vyměnil s Chongem za rotor určený pro 30W zapalování, takže jsem si ho ani neužil...
Datum: 05. prosince 2010 20:17
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 jsou to 3 dny co jsem si nechával nabudit ROTOR u Libora Urbánka. Poslal jsem mu rotor poštou a on ho dobil a poslal zpět. maximální spokojenost  Dobije rotor na 105 mT a ještě ti k rotoru přidá dopis o stavu rotoru... cena je 100 Kč za dobití.
Datum: 05. prosince 2010 19:48
 nechat nabudit, na burze to nechávam dělat jednomu chlápkovi, na počkání a za 100-150kč, teď nevim...
Datum: 05. prosince 2010 17:58
Jméno: honza
IP: uživatel7152
Posl.aktualizace: 05. prosince 2010 17:31
Jméno: honza
IP: uživatel7152
 kolečko nemám co dodat...
Datum: 05. prosince 2010 17:31
 Ona už dneska neni na školách Čestina povinná, že? Za nás byla povinná, každý musel umět pravopis atd. Když se kouknu i sem na pokec, tak mi přijde, že dneska už se Čeština nevyučuje.
Datum: 05. prosince 2010 17:15
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 čau jste spokojeni s čz 175/487 jestli je dobrý stroj,nebo poruchový,jestli na to seženu hodně díly atd díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2010 20:48
 za čz 175/487 bych dal svůj krk je to pěkná a elegantní čezeta nesere se a díly seženeš všude akorát to vybruje nad 80km/h ale jenak jeeej stroj taky ju mám
Datum: 06. prosince 2010 20:48
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 jo byl to for .........
Datum: 05. prosince 2010 17:53
 Čověk se trochu angažuje v leštění , udělá si radost a nějakej vůl mě to tady bude kazit....a jestli to bylo braný jako fór na tom facebooku tak byl teda hodbě debilní a ubohej...
Datum: 05. prosince 2010 17:29
 Argo: Jo je to dobrý ,spolehlivý stroj, jak už jsem ti tu jednou psal, nevim proč nikdomu nevěříš ohledně toho a nechápu proč jsi mě tam psal na facebooku,že je má motorka kurva naleště a tak,fakt nechápu takovy lidi....
Datum: 05. prosince 2010 17:26
 super stroj, vymakanej...jede to docela slušně, nesere se to, díly jsou na to všude za pár korun, co víc chtít
Datum: 05. prosince 2010 17:04
|



|