Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: mejcin
IP: uživatel6422
 Servus draci, dneska mám dotaz na "gumovou podložku". Je to v katalogu náhradnách dílů strana 22-23 položka č. 12. Jaké má mít rozměry a tloušťku? Sehnal jsem gumu na podrážky bot, silnou asi 10mm...to se někam šroubuje mezi T co drží tlumiče a zadní blatník (plech)? Jestli má někdo fotku, budu vděčnej.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2010 15:01
 co na tom nechápeš? fotku nemám, je to jednoduchý. jak máš horní prolis na nádrži co tam vede část kostry ukončená tim T, tak do toho prolisu to má bejt jen vložený ve tvaru ,,U,,
je to vidět po odklopení sedla, kousek od víčka. funkce jen taková, aby se nemrdala nádrž o tu část kostry co prochází přes nádrž dal do toho T na uchycení plechu.
prostě jen vymezovací guma. taky tam můžeš dát jen dva kousky po boku toho prolisu
Datum: 09. prosince 2010 15:01
Jméno: mejcin
IP: uživatel6422
 jo tak to je pod tím zadním úchytem nádrže, aby jako tlumila nárazy? nemáte někdo fotku?
Datum: 09. prosince 2010 14:51
 jo jo, je to vona, kouk sem na to a po odklopení sedla to tam vykukuje.
Datum: 09. prosince 2010 13:37
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 neni to náhodou taková ta guma co přijde zezhora mezi ten prolis nádrže pro kostru T. je tam myslim ohnutá jen tak bez uchycení. asi jen kvůli vibracím. rozměr nevim, ale tipuju
tak 10x8cm. tl. 4mm.
Datum: 09. prosince 2010 13:33
Jméno: mejcin
IP: uživatel6422
 to je něco jinýho, to se jmenuje gumová zástěrka nádrže. Ale to co myslím já je podle zobrazení vodorovně, né šikmo...
Datum: 09. prosince 2010 7:55
Jméno: standa
IP: uživatel10826
 je to silný tak půl centimetru,prijde to navlíknout na vidlici pod nádrží
Datum: 08. prosince 2010 19:08
 Zdravim. Mám takový dotaz. Chci přečasovat kanály ve válci a abych využil výkon, který vznikne, chci tam dát 14zubý sekundáro. Mam tam 13zubý a Primár je standart 14 zubů. Jel mi 75, točil kolem 7500-8000. Věnec rozety sem ještě nepočítal  . Nevíte někdo, jestli se to vyplatí, nebo kolik by to mohlo jet? Nebo zda mám kouknout po tom 15ti zubym? Odpovědi, prosím, na mail. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2010 21:53
Jméno: RychloPAL
IP: uživatel4620
Datum: 21. prosince 2010 21:53
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 jéje, teď koukám že sem se nechal zmást a napsal takovou blbost ,,na volnoběh,, sem to ale janek... no nic, dík kolečko za upozornění.
jinak to taky vidim na ložiska. vono jak to vibruje, tak holt ten předstih neni to pravý ořechový. udělej go a pude
Datum: 09. prosince 2010 0:03
 Okay ... dík
Datum: 08. prosince 2010 20:58
 pokud je pravda co tady píše jak je ten motor starej, tak dokud ho nerozpůlíš a pořádně neprovedeš go se vším všudy, tak není o čem mluvit to je základ, aby si na motoru dosáhl nějakýho výkonu+ se ho snažil hnát kupředu například úpravou válce prostě nejdřív rozpul a udělej základy k tomu aby byl ve špičkovým stavu... a pokud si nevíš rady s tím kde nechat automat, a jsi línej to najít na internetu, tak to udělej jako já když sem půlil prvního pincka, povol oba šrouby automatu a začni motor roztahovákem půlit a na jedný straně ti zůstane tam ho dotáhni a máš rozpuleno, pak jen vindat kliku... vyměnit ložiska gufera,dát pořádnou kliku a pak si hraj s ostatním... vážně je to pravda nediv se že motor pak chrčí atd jak tady čtu.
Datum: 08. prosince 2010 20:22
 Mýto ... Mé jméno je Dominik Vild ...  a ty?
Datum: 08. prosince 2010 20:05
 NecroNick: Zdar, odkud jsi? Trasu Beroun-Mýto jezdím často.
Datum: 08. prosince 2010 20:00
 Možná...
Datum: 08. prosince 2010 19:24
Jméno: standa
IP: uživatel10826
 hele je to na tobě....až se ti to jednou opravdu povede odladit a vyletí ti otáčky k 10 tisícum,budeš se eště divit.....najednou začnou ulítávat zuby na dvojce,vyskakovat trojka,roztrhne se spojkovej koš,vyletí ti blokem motoru ojnice......poznáš....
Datum: 08. prosince 2010 19:16
  jo ... Stando, dobrá idea, ale na to si netroufám sám ...  už sem půlil motory, ale nikdy ne ten svuj. hlavně nevim jak tam pak dát automat řazení.  Klika už by byla, i ložiska. Primár už je nový. Nediv se, že ložidka maj dost, když sem jel trasu Mýto - Beroun a z5 (66 km) a jel sem to nejmíň 20x při max otáčkách, co to dalo... kolecko: vim, co ten motor dovolí  ... a tak moc zle, jak píšeš na tom neni  ... furt blafne napoprvý i v tomhle mrazu. Sice po 5 vteřinách chcípne, ale to se nemůžeš divit  když to držim s plnym kotlem, tak se to i udrží  záleží mi na tom motoru, leč je mu přesně 40  (1970). Jo a pro další info... Je to Mustaf.
Datum: 08. prosince 2010 19:09
 necronick: takže ty chceš pouštět do přečasování kanálů, a přitom je tam vyhrkanej motor?  To mi hlava nebere...
Datum: 08. prosince 2010 18:52
Jméno: standa
IP: uživatel10826
 to máš říct rovnou. mam 100% zaručenej recept!! rozpul to a zrepasuj...vymen loziska,nech rapasnout kliku,novej primár,futra na předloze,nový gufera......pak poletí jak střela...
Datum: 08. prosince 2010 18:46
 Hučí ložiska na klice ... asi sou vprdeli. Tim to ale NENI !!! protože čas od času mi to i s 3 pustí do otáček, ale jen na nějakou chvíli. Přestane to prskání a najednou táhne jak nikdy. Jenže pak to zas začne. Ten motor (až na ferodo spojku) je 40 let starej!!! Potřebuju vedět co vyměnit ... Takže je tak trochu normální, že už to neni 100% stav!!!
Datum: 08. prosince 2010 18:38
Jméno: standa
IP: uživatel10826
 ty vole piš aspon at to ma hlavu a patu....jinak muj dvoukanál na neutrál(ne volnoběh!) točí i 10 000 ale za jízdy 8300-8000 podle kvaltu....nemuzes se řídit otáčkama na neutrál....jestli to klepe,mlátí,prská atd tak je to blbe udelanym motorem,mozna profukujou gufera,odskakujou kladivka,mozna vylítaná klika,pridrenej primár.....
Datum: 08. prosince 2010 18:26
 volnoběh řve jak blb a neutrál .. mno ... mno ... kladívka sem čitsil. Už dřív a na ele sem nesahal. 2k jel i 75 po rovině. 3k s těží 65. neutrál sem moc netočil. ale ... vlastně jo točil .... bylo to víc otáček než s rychlostí.
Datum: 08. prosince 2010 16:52
 Na volnoběh nebo na neutrál?
Datum: 08. prosince 2010 16:33
 možná ti odskakuje kladívko skus tam dát nějakou pružinku
Datum: 08. prosince 2010 16:21
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 na volnoběh točí každej stroj, ale v zátěži je to jinak. 3k je dle mě do toček na prd, taky v točkách nemusí stíhat kladívko a ten odpor... jéje. no aspoň je nad čim bádat.
Datum: 08. prosince 2010 14:57
 No točí, jenže mi přijde divný, že točí nehorázný otáčky na volnoběh, pak je tam rychlost a dá to asi tak 3/4 otáček a pak to různě prská a "chrastí" ... Můžu to být předstih, jenže ten mam vyšperkovanej-chytne napoprví ... možná je tam velký tření. měl sem tam píst s 2 kroužkama a točil to, teď tam mam 3... Jo a neni moc vyběhanej, může to být tím?
Datum: 08. prosince 2010 14:40
Jméno: standa
IP: uživatel10826
 Věnec rozety má 55 zubů v seriovym provedení. Záleží jak válec "přečasuješ",taky se muže stát,že bude pak točit 8500 ,ale utahne jen 12z sekundár,protože nebude mít sílu...zkoušej a uvidíš....pokud už teď ti to točí 7500 v serii,tak bych extra moc do kanálů nesahal....
Datum: 08. prosince 2010 13:09
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 ahoj nevíte z čeho by mohl být přední blatník na téhle čz 175 ? mám tento typ ale nevím z čeho tam mám dát ten přední blatník ten originální je celý zhnilý nejde už renovovat
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2010 18:20
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 když na to tak koukám, 47x je blbě, myslel sem sportky, takže 470, 473, 475
Datum: 08. prosince 2010 18:20
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jestli to má 19" kola, šel by tam z čz 47x, ale nevim jestli má stejnou hloubku..
Datum: 08. prosince 2010 17:17
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
Datum: 08. prosince 2010 13:17
 Ahoj,
chtěl bych si dát na mustanga zadní tlumiče ze simsona. Nemám však simsoňácké doma ještě. Proto se chci zeptat, jestli jsou stejně vzdálené středy ůchytů ( na mustangových a simsoňáckých vidlích ).
Dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2010 23:05
Datum: 09. prosince 2010 23:05
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ty z elektronika ti tam půjdou , ale na ty stavitelný z endura musíš předělat držáky
Datum: 07. prosince 2010 22:34
Jméno: Honza
IP: uživatel10537
Posl.aktualizace: 08. prosince 2010 19:24
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 pitalsata nekdo neco dopiceee
Datum: 08. prosince 2010 19:24
Jméno: standa
IP: uživatel10826
 je na aukru už asi potřetí
Datum: 08. prosince 2010 18:27
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 na fotce pěkný ale ve skutečnosti to bude jinak
Datum: 08. prosince 2010 18:27
Jméno: Fíkus
IP: uživatel3522
 na toho pio jsem koukal už před 2 dny  je pěkný ,ale musím říct že už jsem viděl hezčí...
Datum: 08. prosince 2010 14:51
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 je pěkná, to jo. mám úplně stejnou fakt snad na vlas. ale mám rok 68 a tenhle starej tachec a na druhym tom samým z roku 71 je ten novější. je mi to záhadou.
Datum: 07. prosince 2010 23:15
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 měl jsem možná ještě hezčí z 80 roku ( novější typ ) ale prodal jsem jí za 2 500,- ted bych si jí asi nechal
Datum: 07. prosince 2010 22:37
Posl.aktualizace: 09. prosince 2010 15:53
 mozno ze mislis na manet 90 dvojpiest,,ona mala dve piesty za sebou ne vedla seba jeden karburator a vyfuk a spolocny spalovaci priestor na obe piesty,, klukovku mal podobnú ako V2 choppery normalná kluka ale skoro z jedneho bodu dve ojnice
Datum: 09. prosince 2010 15:53
 zaujalo me to  vim ze se snad delali manety myslim ze 125?nekde sem videl motor na prodej..nevim ale jakej to byl typ
Datum: 08. prosince 2010 20:03
Jméno: standa
IP: uživatel10826
 jednohupy měli hliníkový válce,velkej karburátor a jezdili 6-ti denní
Datum: 08. prosince 2010 19:09
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 a ta spotreba
Datum: 08. prosince 2010 17:35
 a rychleji jde srát středové ložisko
Datum: 07. prosince 2010 21:51
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 zajic: to ne, sice máš dvakrát větší tlak, ale taky dvakrát větší povrch na kterej působí.. v podstatě se to chová jak jednoválec (včetně těch vibrací)..
Datum: 07. prosince 2010 21:17
 Mělo by to chytnout lepší krouťák odspodu...ale prej to dost vibruje, a ani se nedivim
Datum: 07. prosince 2010 21:11
 to znamena ze to melo vlastne dvojnasobnou kompresi a lepsi tah odspoda?
Datum: 07. prosince 2010 21:11
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 skus si najsť dačo o "jednohup" jedná sa o pretočenú kľukovku
Datum: 07. prosince 2010 21:10
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 je to úprava, přelisuje se klika.. ale mam pocit, že na vývozních kejvačkách 350 (snad do Švédska) to bylo originálně, kdyžtak mě opravte..
Datum: 07. prosince 2010 21:09
 sorry nevsimol som ze je to jednohup
Datum: 07. prosince 2010 21:09
 ako je mozné zápalko z babetty na dovojválec?
Datum: 07. prosince 2010 21:07
 zdarec, prosim poratte mi poprve mam přez zimu doma mustafa a nebudu na něm jezdit je v nevytápěný místnosti kde je vlhký vzduch (bývalá prádelna). jak ho mam nakonzervovat aby nezrezly kola, popř. co mám ještě udělat? máte nějaké svoje vychytávky kterak na to? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2010 21:15
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 nic moc, doplň nádrž do plna, všechny chromovaný díly potři hadrem namočenym v oleji, ohledně motoru, po poslední jízdě sundej airbox a do karburátoru injekční stříkačkou pomalu (za běhu motoru) vstřikuj olej dokud se to neudusí nebo dokud ti nedojde ve stříkačce, tim se nakonzervuje vnitřek válce a nebude reznout..
Datum: 07. prosince 2010 21:15
Jméno: ondra
IP: uživatel9706
 zdarec nevíte když budu mít papíry na auto můžu jezdit na 05, 20 nebo 21
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2010 22:16
Jméno: fujda
IP: uživatel10851
 nejhorší je že vod 15-ti mužeš řídit jenom do 45 km/h,ale jak to vlastně je když si v patnácti udělám na 125 tak na ní budu moct jezdit vod šestnácti ale vzhledem k tomu že budu mít řidičák tak budu moc jezdit hned vod 15-ti i na 50(do 45 km/h žejo
Datum: 14. prosince 2010 22:16
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 jo,jo zlatý časy.... a ty helmy nevim to přesně ale na babetu a ostatní prskolety byla helma povinná až někdy pozdějc. na toho fichtla už asi od toho 90týho.
myslim že ještě v roce 98 nebyly v obci povinný pásy, ale jen třeba pro taxikáře atd.
Datum: 08. prosince 2010 23:48
Jméno: míra
IP: uživatel5610
 docela mě zaujala debata na téma helma na fichtlu: povinná je od 1.1.1990, do té doby jsem vesele proháněl padesátku jenom s brýlemi, jo a ve městě se v autě nemusely zapínat bezpečnostní pásy. Jak jsme to jen mohli přežít?
Datum: 08. prosince 2010 21:16
Jméno: ondra
IP: uživatel9706
 Tak to jste me moc nepotesili
Datum: 08. prosince 2010 20:32
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 jcz: rok 92, ale bylo to jen na babety a stadáky, myslim asi do 45km/h. to sem nějka neuvedl. na fichtla bejt musela.
Datum: 08. prosince 2010 13:43
 dwein: vážně? a před kolika lety to bylo? 60? 70?
Datum: 08. prosince 2010 12:19
 necroNick: Jak je to dlouho co jsi si dělal skupinu B??
Datum: 08. prosince 2010 9:01
 Nemůžeš. Bohužel. Má to moje matka, ale ta si dělala papíry, když ministerstvo mělo akci, že k Béčku byla AM --- to dnes ale neplatí. musíš udělat AM, A1, A a nebo An
Datum: 08. prosince 2010 0:14
Jméno: míra
IP: uživatel5610
 I když to není v řidičáku vyznačené, automaticky je se skupinou B i moped do 50 ccm a 45km/h. Ale tak jako kdysi skupina M to platí jenom na území ČR.
Datum: 07. prosince 2010 21:22
 To se tam dneska už nepíše...ale je to automatické, já tam taky Am zapsané nemam, protože to jakoby je součástí toho B...
Datum: 07. prosince 2010 21:09
Jméno: michalscupak
IP: uživatel9444
 drsne a sorry ale fakt nevim ... mam znameho ma ridicak asi pul roku a skupinu AM tam nema .. nevim proc ale ne.... ale souhlasim ze se to k auto davalo automaticky
Datum: 07. prosince 2010 21:07
 ja som kupil 05ku a mal som tam 60km/h ale mal som este knizku k tomu a ked vystavili mi novy TP pocitac neuznal 60km/h tak som do toho dostal 45km/h
Datum: 07. prosince 2010 20:57
 k B dostanes Am,, a repas-to je stejne delás B a priplatis k tomu tak mozes delat naraz aj na A-25kW,,test je stejny len +jazdis aj s motorkou
Datum: 07. prosince 2010 20:55
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 k B dostane AM! a na 05 by mohl jezdit , ale musel by sehnat takovou 05 , která bude mít v papírech 45km/h a těch je málo , ale občas se na netu najde
Datum: 07. prosince 2010 20:54
 michal: Skupinu Am k B dostáváš furt...nic se zatim nezměnilo...
Datum: 07. prosince 2010 20:54
Jméno: michalscupak
IP: uživatel9444
 no to praveze ne to tak bylo ale ted už to neni .. nevim proč ale zrušilito i stim jak změnili ty skupiny ze Am je do 45km/h,, A1do 125ccm atd...
Datum: 07. prosince 2010 20:47
 k B dostáváš automaticky Am přece...
Datum: 07. prosince 2010 20:45
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 aha, tak to sem na omylu. dělal sem autoškolu na fichtla když ještě nebyli povinný helmy. tak omluva za omyl.
Datum: 07. prosince 2010 20:44
 k B je Am !!!! jenom se do ridicaku nepise, ale ridit ji muzes
Datum: 07. prosince 2010 20:43
Jméno: michalscupak
IP: uživatel9444
 nemuzes protoze ted i kdyz mas auto tak uz jak to kdysi bylo ze k tomu dostanes Am tak to uz neni ... takze ne !
Datum: 07. prosince 2010 20:41
 Dostaneš skupinu Am jak píše karlos, takže můžeš Stadiona, Jawettu, Babettu a nějaký ty čínský prskolety
Datum: 07. prosince 2010 20:36
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 jestli si nikdy nedělal autoškolu na motorku, tak asi těžko.
Datum: 07. prosince 2010 20:32
 ne, jenom vozidla, ktery zahrnuje skupina Am
Datum: 07. prosince 2010 20:30
Jméno: repas
IP: uživatel6546
 zdar...nemužeš jezdit na 05,20,21 ani na jine motorky do obsahu 50ccm.Gdysi jak se robil řidičak tak s poplatkem si dostal aj k tomu ridicak na moto dnes už to tak boužel není.Budeš si muset zrobít zvlašt řidičak.
Datum: 07. prosince 2010 20:30
Jméno: ondra
IP: uživatel9706
 myslim zkousky na skupinu B a mam zkousky aji T
Datum: 07. prosince 2010 20:27
Jméno: michalscupak
IP: uživatel9444
 Cus lidi ... chci si vylepšit sveho mustanga, nebo zatim spiše jen přelakovat, ale mám dylema na jakou barvu ... chtěl bych totiž asi zachovat lak na nadrži atd... takže bych chtěl přelakovat jen blatníky a vidlici. A nevím na jakou barvu. chtěl bych aby byl trošku do stylu crossu ale nechci předělavat různe komponenty jen tu barvu a nebo nějaké maličkosti.... Dík za rady + foto
http://svet21.euweb.cz/gallery/motorka/IMAG0090.jpg
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2010 9:39
Jméno: michalscupak
IP: uživatel9444
 ok a kdybych se teda pustil do vseho tak jakou kombinaci navrhujete ? Dík
Datum: 08. prosince 2010 9:39
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
 Nevim, ale podle me chces zachovat tu nejhnusnejsi barvu co na motorce je, ja bych blatniky ani vidle nelakoval, libi se mi takovahle kombinace a spis resil lak na nadrz
Datum: 07. prosince 2010 23:06
Posl.aktualizace: 09. prosince 2010 14:26
 co je to facebook ?
Datum: 09. prosince 2010 14:26
 ahoj máte něaký tipi na výrobu motokola npř jaký motor rám atd?:::::::::::
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2010 18:29
Jméno: standa
IP: uživatel10826
 ty vole a nechtěl bys aby ti to někdo narýsoval na papír a pak dal ještě vyrobit......žasnu....
Datum: 08. prosince 2010 18:29
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
 Kup si babetu nebo stadiona, usetris a ve vysledku to bude hezci a lepsi
Datum: 08. prosince 2010 18:25
 ne né
Datum: 08. prosince 2010 15:00
 jak to chceš udělat s homologací?
Datum: 07. prosince 2010 20:19
 Motor bych použil z 207 Babetty nebo nevim jestli by něco utáh třeba motor z motorovky
Datum: 07. prosince 2010 19:32
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Čau potreboval bych poradit s povinným ručením. Chci pojistit pionýra online, ale problém je v čísle technického průkazu. Jak tam mám zadat číslo, když ten starý techničák ,,na knížečka,, nemá žádné číslo. Nemáte s tím někdo zkušenosti?? Díky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2010 20:23
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Jj díky email už jsem napsal, a v tomto případě mám do kolonky čísla technického průkazu zadate AA111111.\r\nTakže kdyby někdo pro příště potřeboval takže takhle.;D
Datum: 08. prosince 2010 20:23
 tak to nevim. nejlepsi by bylo zavolat do ty pojistovny, nebo jim napsat e-mail a zeptat se primo jich. Lidi jsou ruzny, tak aby s tim pak nebyly problemy
Datum: 08. prosince 2010 15:26
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 v tý starý knížečce žádný číslo TP neni, jen číslo motoru a rámu+rok výroby. napsal bych tam číslo rámu. s tim že má někdo ještě strej tp vydanej třeba v roce 1972, pojištovny
ve svejch smlouvách moc nepočítali.
Datum: 08. prosince 2010 14:02
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 je tu nějaké číslo jednání či co kdy to bylo schváleno asi takhle 2X6X6/1962-10/1 ty X jsou čísla, ale z dúvodusoukromí nebudu zvěřejňovat mohlo by to být onon?
Datum: 07. prosince 2010 22:16
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Ať dělám co dělám tak tam prostě není nevíš co s tím Karlosi?
Datum: 07. prosince 2010 22:13
 pero: cislo motoru a ramu nepotrebuje, potrebuje cislo technickeho prukazu. Jenda: jeste jednou poradne prohlidni, nekde tam musi bejt, ja ho mam na podobny knizecce k autu vytisknuty na obalu
Datum: 07. prosince 2010 21:46
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 V tý knížce musíš mít napsaný číslo rámu a motoru..
Datum: 07. prosince 2010 20:57
Jméno: Fíkus
IP: uživatel3522
 Ahoj draci, nedávno jsem se tu dozvěděl že pionýr má malý a velký TP ,ale já mám jenom tu malou kartičku kde je info o motocyklu (číslo rámu a motoru, výkon, max. rychlost, rok výroby, max. nosnost....atp.) a mám ještě dokumentaci o pojištění je to hrozných papírů. Pio je v polopřevodu. Je to velký problém když nemám ten velký TP? v létě s ním chchi jít na technickou. Jak to řešit, nemám s tím žádné zkušenosti
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2010 6:35
 při přepisu dostaneš nový velký+malý techničák a značku.stroj musí mít stk a pojištění.tohle jsem řešil před 14 dny
Datum: 08. prosince 2010 6:35
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 ok už to chápu  díky...a pio budu prihlasovat na sebe. Pojištění platim a inspektorát mám s minulým majitelem stejný takže už dál není co řešit.
Datum: 07. prosince 2010 22:16
 taky de o to na koho to má napsaný, když to má v polopřevodu, tak to chce asi převíst né?
Datum: 07. prosince 2010 21:04
 pri technickom kontrole nedostanes novy TP... ale Jarmag1 to mislel tak ze ked si ziadas o vidani nového TP musi mat motorka platnú technickú kontrolu
Datum: 07. prosince 2010 21:03
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 žádnej velkej techničák ani malej techničák nedostaneš prostě ! tahle knížečka je doklad o registraci vozidla a to je vše co k tomu bylo z výroby....velký a malý TP má ten , kdo tu knížečku ztratil nebo jí měl hodně poškozenou a proto mu vystavili nový techničáky....takže bež normál s tou knížečkou na STK dostaneš do ní razítko a jedeš domů
Datum: 07. prosince 2010 21:01
Jméno: Fíkus
IP: uživatel3522
 ale co nechápu? vysvětli mi to prosím
Datum: 07. prosince 2010 20:51
 nechápes
Datum: 07. prosince 2010 20:36
Jméno: Fíkus
IP: uživatel3522
 ok díky, pro přihlásení pio je snad nutné na evidenci ukázat jenom tu knížečku kde je číslo rámu, číslo motoru...doufám že nic jiného není potřeba a pokud je pravda že při STK mi dají novou velkou STK tak není co řešit
Datum: 07. prosince 2010 20:32
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel7527
 Ještě doplnění předchozí informace . Pokud se jedná pouze o přepis na nového majitele , tak nemusí být TK . Stačí pouze evidenční kontrola , kde pouze skontrolují zda výrobní čísla stroje jsou shodná s uvedenýma v dokladu . J. M.
Datum: 07. prosince 2010 20:31
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel7527
 Zdravím všechny jawaře ! Pokud máš tu malou kartičku a není v ní uvedeno že moto je trvale vyřazeno z evidence motorových vozidel , tak by neměl být problém . Po absolvování TK Ti dopravní inspektorát vystaví ten velký i malý techničák . Samozžejmě musí být jasný majitel .Ale pro jistotu si napřed zajdi na evidenci motorových vozidel v místě bydliště a tam Ti to řeknou přesně . Přeji dobré pořízení . J. M.
Datum: 07. prosince 2010 20:19
Jméno: Fíkus
IP: uživatel3522
 fermez tu malou knížečku mám (je v ní základní info o motocyklu a jméno majitele) pak mám ještě pojištění ,ale to je vše...ptal jsem se táty a ten říkal že u svého pionýra kterého kupoval kdysi když mu bylo asi jako mně tak u pionýra velký techničák neměl, jenom tu malou knížečku ,ale někdo tu nedávno někomu do příspěvku napsal že pio má velkou a malou TP, tou malou je myšlena ta knížečka a velkou asi jako ta velká TP u auta ne? já se v tom vůbec nevyznám  a proto se ptám vás ,protože jste starší a víte o tom mnohem víc
Datum: 07. prosince 2010 20:04
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 velkej TP musis mit beznej to neprepisou ani ti nedaj technickou. Tetka nevim jestli mas tu knizecku coz je TP to by bylo v poradku, ale jestli nemas tak jedine musis jit za majitelem na koho to je posledne napsany a tomu by meli vydat snad novej TP
Datum: 07. prosince 2010 19:45
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Mám ten stejný problém, všechny údaje jsou v knížečce teda kromě čísla technického průkazu. Protože knížečka źádné číslo nemám. Teť jsem nad tebou taky dal dotaz. Snad někdo bude vědět
Datum: 07. prosince 2010 18:32
Posl.aktualizace: 07. prosince 2010 19:11
Datum: 07. prosince 2010 19:11
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Já to nutně potřebuji takže si to těsně před koncem koupím  sorry...
Datum: 07. prosince 2010 19:02
Datum: 07. prosince 2010 18:19
 co je zajímavé??
Datum: 07. prosince 2010 16:30
Jméno: standa
IP: uživatel10821
 zajímavý
Datum: 07. prosince 2010 16:26
 zdarec mate někdo skušenosti s karburátorem ze simsona na fechtlovy? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2010 20:32
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Tak tak, někdo říká že to má užší dyfuzor, ale zavěšený plovák, lepší štelovatelnos... Já to mám na nulapěti a jede to dobře a ani nemusím tolik držet plyn a jede to a spotřeba jak kozidech...
Datum: 07. prosince 2010 20:32
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 no o tom by se dalo polemizovat
Datum: 07. prosince 2010 19:27
Jméno: standa
IP: uživatel10821
 já osobně ne. ač se hodně říká,že karb ze simsona je úžší a bla bla bla a že by to mělo jet méně,není to pravda. Něco málo na vršku to s ním ztrácí,ale díky "dokonale" seriditelné směsi se dá najít pěknej kus výkonu v celém rozsahu otáček....
Datum: 07. prosince 2010 15:30
Posl.aktualizace: 07. prosince 2010 17:14
 odkaz na to video
Datum: 07. prosince 2010 17:14
 kdo a na co?
Datum: 07. prosince 2010 16:33
 pošli odkaz??????????
Datum: 07. prosince 2010 16:22
Datum: 07. prosince 2010 16:03
Jméno: standa
IP: uživatel10821
 aspon na pul hodiny si byl celebrita...nebo spíš ten džamal....ted sou tam 4 poláci na dvacítce.....kdyz sem je videl,uplně jsem si vzpoměl jak sme jezdili ctyri na nulapetce
Datum: 07. prosince 2010 12:47
Jméno: vondra
IP: uživatel10557
 Zdravim, když jsem měnil na fechtlu ložiska na klice tak jsem na jednu stranu dal ložiska, které bylo kryté-dva plastové kroužky a vevnitř je vazelina-je možny, že mi ta vazelína brzdí celou kliku? Protože po složení mi to nejde nastartovat (předstih a odtrh mám) a když se to snažím na jedničku roztlačit tak se to přetáčí hrozně těžko. Děkuji za odpovědi a rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2010 19:52
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 vazelina to urcite nebrzdi. Sundej ze spojky retez vyndej svickua skus otocit klikovkou a prevodovkou pote zjistis co jde stuha! HH to je dobrej napad budu si to pamatovat, ale do toho loziska musim hodne jemne tak snad to pomuze az stim zase nekdy budu mit problem. Kdyz todoho boucham zboku mam obavy ze rozcentrovavam kliku, ale co se da delat kdyz jinak to neumim stejne je to na pionyrech vetsinou vylagrovany tak je to jedno
Datum: 07. prosince 2010 19:52
Jméno: onďa
IP: uživatel10822
 no já právě ty plastovy kryty z těch ložisek oddělal, ale právě jsem se chtěl zeptat jestli to nebrzdí ta vazelína, protože se to opravdu těžko otáčí.
Datum: 07. prosince 2010 13:44
Jméno: krumpl
IP: uživatel10806
 hele .. vem na to krumpleho nastroj - krumpac... vyresi vse .... ne .. proste problem je ze - bud: klika neni zcentrovana... nebo neni axila... nebo blby loziska ( opominam kryty..) atd...
Datum: 06. prosince 2010 21:53
Jméno: bimbo
IP: uživatel1723
 majzlík na to ! ještě lepší nápad  je libo zbíječka?
Datum: 06. prosince 2010 21:43
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 viz. fermez, při slisování karterů se ložiska lehce kříží, po sešroubování karterů, pokud klika nejde úplně volně, se může klepnout přes majzlík na vnitří kroužek ložiska, případně na kliku
Datum: 06. prosince 2010 21:10
 Já mam tedá názor že do kliky se prostě ničim nebouchá...na všechno jsem si vyrobil stahováky a přípravky, abych se nějakému bouchání do klikovky vyhnul...Klikař by k tomu asi taky řekl svoje
Datum: 06. prosince 2010 21:08
 Když do toho bouchne kladivem pŕed dřevo nic se nestane.....děda, já už to tak děláme dlouho a nikdy se tím nic nepoškodilo
Datum: 06. prosince 2010 21:00
 jak vidim tak ste tady pěkní profesionálové do kliky bouchat kladivem tak to muže udělat jen vůl a dat kryty ložiska na kliku to sem taky ještě fakt neslyšel
Datum: 06. prosince 2010 20:46
Jméno: onďa
IP: uživatel10557
 Vím, že se to takhle přes počítač určuje těžko, ale nevíte kde se stala zrada, že mi ten stroj času nejde nastartovat???
Datum: 06. prosince 2010 20:39
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 nn tim to neni a zakryty lozisko tam nesmis davat na kliku!! do dlouho nevydrzi az ta vazelina prestane mazat tak zadres lozisko!! nebo rozsypes! Stuha ti jde nejspis proto ze se zmackla klika a jde stuha bouchni lechce kladivem zboku do hridelie klikovky nejlepsi z obou stran a mela by jit lehce. Nebo muze byt problem v prevodovce jestli jse dal kartery na silikon a predtim tam byl papir tak tam chyby vule!
Datum: 06. prosince 2010 20:35
 Tak, na klikovku kryté ložisko nepatří, neboť jak se ti to ohřeje, vazelina vyteče a ložisko nebude mazáno olejem z paliva díky té zátce. Jinak pokud jsi měnil gufera a nenamazal je zevnitř ( jak je hřídel ), tak je tam velké tření, to ale časem povolí, až se to mázne.
Datum: 06. prosince 2010 20:33
Jméno: plašt
IP: uživatel10520
 cau draci nevite o nakym slusnym plasti 16 na 175 čízu kterej ma slusnej vzorek, aby se stim dalo nekam vyjet a hnedka to nehrabalo na zimu a blato a aby to neskakalo posilnici takovej poloteren diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2010 20:04
Jméno: plašt
IP: uživatel10520
 ten mě bude možná vyhovovat akorat evim jestli nebude mit velkej odpor po silnici?? to je asi blbost ze??
Datum: 07. prosince 2010 20:04
 http://www.extreme-sport.cz/motopneu/16-pneu/enduro-16/mitas-2-75-16-m-c-46p-reinf-tt-e-06.html a nebo jakejkoli jinej enduro plast..
Datum: 06. prosince 2010 23:00
Posl.aktualizace: 07. prosince 2010 16:17
 jj  nerespektujú veterány
Datum: 07. prosince 2010 16:17
Jméno: standa
IP: uživatel10821
 je to zajímavá kombinace. 40-60 leta znamenali velkej pokrok v motorismu,takze se není čemu divit,že lidé svoje miláčky vylepšovali pro lepší jízdní vlastnosti či pohodlý.Ať vemu v uvahu hafo starejch CZ predválečnejch,na který nekdo implantoval zadní kluzáky z péráka,tak i předválečný jawy kolikrát dostali jinou zadní "nápravu",která byla odpružená....na péráky se montovali sedla z OHC ci z kejvačky,montovali se světla z kejvaček a z octávií protože byli hlubší a víc to svítilo....nesmíme ani pominout prototypy OHC na rámu kývačky.....Peněz tenkrát taky moc nebylo,takže každej si musel vystacit se svépomocí a v rámci dílů,které měl k dispozici....to je to krásné na historii...dneska kazdej druhej pitomec najde ve stodole "veterana" a protoze uz samou nudou neví co by,tak z toho dělá homemajd krosky a streety,který sou pouze paskvilem a je to smutný....
Datum: 07. prosince 2010 16:03
 to ej zajímavý.. ta kývačka v tom hodně vynikne.. a s tím motorem to nemusí jet zle
Datum: 06. prosince 2010 19:41
Jméno: PAJA
IP: uživatel2970
Posl.aktualizace: 07. prosince 2010 15:37
Jméno: standa
IP: uživatel10821
 jako úlet dobrý,ale věřim že díky svejm silničním vlastnostem podvozku by ho v terénu zprášil každej na 4T 450ccm s terénim podvozkem...mimojiné to co tam předváděl na jedničku,tak udělá muj brácha na RM 125 a nebude se na tom tolik klepat
Datum: 07. prosince 2010 15:37
 Par takovejhlech bastlu jsem videl prodavat i tady v cechach. Jenom kdyz je to tak nebezpecnej offroad tak by me zajimalo jak by se podvozek tvaril na motocrossovou trat
Datum: 06. prosince 2010 21:56
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 To chci, ten zvuk mi rve srdce 
Jinak nebezpečný otáčky
Datum: 06. prosince 2010 20:01
 ty kráávo ten to pěkně reje xDD nač traktora zavoláme si tady toho blba ten nám pooře zahradu i se stromama xD
Datum: 06. prosince 2010 19:48
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 další expert
Datum: 06. prosince 2010 17:54
|



|