česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  946  947  948  949  950  951  952  953  954  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: mejcin      IP: uživatel6422    
Servus draci, dneska mám dotaz na "gumovou podložku". Je to v katalogu náhradnách dílů strana 22-23 položka č. 12. Jaké má mít rozměry a tloušťku? Sehnal jsem gumu na podrážky bot, silnou asi 10mm...to se někam šroubuje mezi T co drží tlumiče a zadní blatník (plech)? Jestli má někdo fotku, budu vděčnej. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. prosince 2010 15:01
 
 
 
 
Jméno: dweindibly ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co na tom nechápeš? fotku nemám, je to jednoduchý. jak máš horní prolis na nádrži co tam vede část kostry ukončená tim T, tak do toho prolisu to má bejt jen vložený ve tvaru ,,U,, je to vidět po odklopení sedla, kousek od víčka. funkce jen taková, aby se nemrdala nádrž o tu část kostry co prochází přes nádrž dal do toho T na uchycení plechu. prostě jen vymezovací guma. taky tam můžeš dát jen dva kousky po boku toho prolisu
 
 
Datum: 09. prosince 2010 15:01
 
 
 
 
Jméno: mejcin      IP: uživatel6422    
jo tak to je pod tím zadním úchytem nádrže, aby jako tlumila nárazy? nemáte někdo fotku?
 
 
Datum: 09. prosince 2010 14:51
 
 
 
 
Jméno: dweindibly ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo jo, je to vona, kouk sem na to a po odklopení sedla to tam vykukuje.
 
 
Datum: 09. prosince 2010 13:37
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
neni to náhodou taková ta guma co přijde zezhora mezi ten prolis nádrže pro kostru T. je tam myslim ohnutá jen tak bez uchycení. asi jen kvůli vibracím. rozměr nevim, ale tipuju tak 10x8cm. tl. 4mm.
 
 
Datum: 09. prosince 2010 13:33
 
 
 
 
Jméno: mejcin      IP: uživatel6422    
to je něco jinýho, to se jmenuje gumová zástěrka nádrže. Ale to co myslím já je podle zobrazení vodorovně, né šikmo...
 
 
Datum: 09. prosince 2010 7:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10826    
je to silný tak půl centimetru,prijde to navlíknout na vidlici pod nádrží
 
 
Datum: 08. prosince 2010 19:08
 
 
 
 
Jméno: NecroNick      E-mail:      IP: uživatel9983    
Zdravim. Mám takový dotaz. Chci přečasovat kanály ve válci a abych využil výkon, který vznikne, chci tam dát 14zubý sekundáro. Mam tam 13zubý a Primár je standart 14 zubů. Jel mi 75, točil kolem 7500-8000. Věnec rozety sem ještě nepočítal :-D. Nevíte někdo, jestli se to vyplatí, nebo kolik by to mohlo jet? Nebo zda mám kouknout po tom 15ti zubym? Odpovědi, prosím, na mail. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. prosince 2010 21:53
 
 
 
 
Jméno: RychloPAL      IP: uživatel4620    
No já uplně souhlasím se standou! Sice nejde jen o ten spojkový koš a jiné ,ale jen ty ložiska a vše... vem si když se ti ty ložiska zahřejou a pojedeš porád na těch 10 000 otáček buť (a to je pro tebe lepší) se JEN šprajcnou a budou se protáčet v karterech nebo se prostě šprajcnou s ty poletíš hoodně rychle přes hrazďáky... Já sem to už viděl a stačilo :-/ nevim, podlě mně bych tam hodil 1. kroužkáč, hvězdicovou hlavu nové ložiska, bezkontakt a ferodo :-) ale na zimu je nej 3. kroužkovej píst (dobře se hřeje) :-D :-D mislím že to hodně lidí zná :-)
 
 
Datum: 21. prosince 2010 21:53
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
jéje, teď koukám že sem se nechal zmást a napsal takovou blbost ,,na volnoběh,, sem to ale janek... no nic, dík kolečko za upozornění. jinak to taky vidim na ložiska. vono jak to vibruje, tak holt ten předstih neni to pravý ořechový. udělej go a pude
 
 
Datum: 09. prosince 2010 0:03
 
 
 
 
Jméno: NecroNick ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Okay ... dík
 
 
Datum: 08. prosince 2010 20:58
 
 
 
 
Jméno: kubiq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud je pravda co tady píše jak je ten motor starej, tak dokud ho nerozpůlíš a pořádně neprovedeš go se vším všudy, tak není o čem mluvit to je základ, aby si na motoru dosáhl nějakýho výkonu+ se ho snažil hnát kupředu například úpravou válce prostě nejdřív rozpul a udělej základy k tomu aby byl ve špičkovým stavu... a pokud si nevíš rady s tím kde nechat automat, a jsi línej to najít na internetu, tak to udělej jako já když sem půlil prvního pincka, povol oba šrouby automatu a začni motor roztahovákem půlit a na jedný straně ti zůstane tam ho dotáhni a máš rozpuleno, pak jen vindat kliku... vyměnit ložiska gufera,dát pořádnou kliku a pak si hraj s ostatním... vážně je to pravda nediv se že motor pak chrčí atd jak tady čtu.
 
 
Datum: 08. prosince 2010 20:22
 
 
 
 
Jméno: NecroNick ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mýto ... Mé jméno je Dominik Vild ... :-) a ty?
 
 
Datum: 08. prosince 2010 20:05
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
NecroNick: Zdar, odkud jsi? Trasu Beroun-Mýto jezdím často.
 
 
Datum: 08. prosince 2010 20:00
 
 
 
 
Jméno: NecroNick ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Možná...
 
 
Datum: 08. prosince 2010 19:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10826    
hele je to na tobě....až se ti to jednou opravdu povede odladit a vyletí ti otáčky k 10 tisícum,budeš se eště divit.....najednou začnou ulítávat zuby na dvojce,vyskakovat trojka,roztrhne se spojkovej koš,vyletí ti blokem motoru ojnice......poznáš....
 
 
Datum: 08. prosince 2010 19:16
 
 
 
 
Jméno: NecroNick ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D jo ... Stando, dobrá idea, ale na to si netroufám sám ... :-D už sem půlil motory, ale nikdy ne ten svuj. hlavně nevim jak tam pak dát automat řazení. :-( Klika už by byla, i ložiska. Primár už je nový. Nediv se, že ložidka maj dost, když sem jel trasu Mýto - Beroun a z5 (66 km) a jel sem to nejmíň 20x při max otáčkách, co to dalo... kolecko: vim, co ten motor dovolí :-D ... a tak moc zle, jak píšeš na tom neni :-D ... furt blafne napoprvý i v tomhle mrazu. Sice po 5 vteřinách chcípne, ale to se nemůžeš divit :-D když to držim s plnym kotlem, tak se to i udrží :-P záleží mi na tom motoru, leč je mu přesně 40 :-D (1970). Jo a pro další info... Je to Mustaf.
 
 
Datum: 08. prosince 2010 19:09
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
necronick: takže ty chceš pouštět do přečasování kanálů, a přitom je tam vyhrkanej motor? :-D To mi hlava nebere...
 
 
Datum: 08. prosince 2010 18:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10826    
to máš říct rovnou. mam 100% zaručenej recept!! rozpul to a zrepasuj...vymen loziska,nech rapasnout kliku,novej primár,futra na předloze,nový gufera......pak poletí jak střela...
 
 
Datum: 08. prosince 2010 18:46
 
 
 
 
Jméno: NecroNick      E-mail:      IP: uživatel9983    
Hučí ložiska na klice ... asi sou vprdeli. Tim to ale NENI !!! protože čas od času mi to i s 3 pustí do otáček, ale jen na nějakou chvíli. Přestane to prskání a najednou táhne jak nikdy. Jenže pak to zas začne. Ten motor (až na ferodo spojku) je 40 let starej!!! Potřebuju vedět co vyměnit ... Takže je tak trochu normální, že už to neni 100% stav!!!
 
 
Datum: 08. prosince 2010 18:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10826    
ty vole piš aspon at to ma hlavu a patu....jinak muj dvoukanál na neutrál(ne volnoběh!) točí i 10 000 ale za jízdy 8300-8000 podle kvaltu....nemuzes se řídit otáčkama na neutrál....jestli to klepe,mlátí,prská atd tak je to blbe udelanym motorem,mozna profukujou gufera,odskakujou kladivka,mozna vylítaná klika,pridrenej primár.....
 
 
Datum: 08. prosince 2010 18:26
 
 
 
 
Jméno: NecroNick      E-mail:      IP: uživatel9983    
volnoběh řve jak blb a neutrál .. mno ... mno ... kladívka sem čitsil. Už dřív a na ele sem nesahal. 2k jel i 75 po rovině. 3k s těží 65. neutrál sem moc netočil. ale ... vlastně jo točil .... bylo to víc otáček než s rychlostí.
 
 
Datum: 08. prosince 2010 16:52
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na volnoběh nebo na neutrál? :-)
 
 
Datum: 08. prosince 2010 16:33
 
 
 
 
Jméno: jawa..20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
možná ti odskakuje kladívko skus tam dát nějakou pružinku
 
 
Datum: 08. prosince 2010 16:21
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
na volnoběh točí každej stroj, ale v zátěži je to jinak. 3k je dle mě do toček na prd, taky v točkách nemusí stíhat kladívko a ten odpor... jéje. no aspoň je nad čim bádat.
 
 
Datum: 08. prosince 2010 14:57
 
 
 
 
Jméno: NecroNick      E-mail:      IP: uživatel9983    
No točí, jenže mi přijde divný, že točí nehorázný otáčky na volnoběh, pak je tam rychlost a dá to asi tak 3/4 otáček a pak to různě prská a "chrastí" ... Můžu to být předstih, jenže ten mam vyšperkovanej-chytne napoprví ... možná je tam velký tření. měl sem tam píst s 2 kroužkama a točil to, teď tam mam 3... Jo a neni moc vyběhanej, může to být tím?
 
 
Datum: 08. prosince 2010 14:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10826    
Věnec rozety má 55 zubů v seriovym provedení. Záleží jak válec "přečasuješ",taky se muže stát,že bude pak točit 8500 ,ale utahne jen 12z sekundár,protože nebude mít sílu...zkoušej a uvidíš....pokud už teď ti to točí 7500 v serii,tak bych extra moc do kanálů nesahal....
 
 
Datum: 08. prosince 2010 13:09
 
 
 
 
Jméno: rumštajn      IP: uživatel8591    
ahoj nevíte z čeho by mohl být přední blatník na téhle čz 175 ? mám tento typ ale nevím z čeho tam mám dát ten přední blatník ten originální je celý zhnilý nejde už renovovat odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. prosince 2010 18:20
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
když na to tak koukám, 47x je blbě, myslel sem sportky, takže 470, 473, 475
 
 
Datum: 08. prosince 2010 18:20
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
jestli to má 19" kola, šel by tam z čz 47x, ale nevim jestli má stejnou hloubku..
 
 
Datum: 08. prosince 2010 17:17
 
 
 
 
Jméno: rumštajn      IP: uživatel8591    
 
 
Datum: 08. prosince 2010 13:17
 
 
 
 
Jméno: kozel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, chtěl bych si dát na mustanga zadní tlumiče ze simsona. Nemám však simsoňácké doma ještě. Proto se chci zeptat, jestli jsou stejně vzdálené středy ůchytů ( na mustangových a simsoňáckých vidlích ). Dík za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. prosince 2010 23:05
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Z elektronika mám já na fichtlu, pasujou tam dobře, akorát maj užší uchycení a je třeba tam udělat nějaké vymezení nebo v nouzi několik podložek http://jawa50rm.wbs.cz/rm/evo2/bt_v.jpg
 
 
Datum: 09. prosince 2010 23:05
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ty z elektronika ti tam půjdou , ale na ty stavitelný z endura musíš předělat držáky
 
 
Datum: 07. prosince 2010 22:34
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10537    
 
 
Posl.aktualizace: 08. prosince 2010 19:24
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
pitalsata nekdo neco dopiceee
 
 
Datum: 08. prosince 2010 19:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10826    
je na aukru už asi potřetí
 
 
Datum: 08. prosince 2010 18:27
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
na fotce pěkný ale ve skutečnosti to bude jinak
 
 
Datum: 08. prosince 2010 18:27
 
 
 
 
Jméno: Fíkus      IP: uživatel3522    
na toho pio jsem koukal už před 2 dny :-) je pěkný ,ale musím říct že už jsem viděl hezčí...
 
 
Datum: 08. prosince 2010 14:51
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
je pěkná, to jo. mám úplně stejnou fakt snad na vlas. ale mám rok 68 a tenhle starej tachec a na druhym tom samým z roku 71 je ten novější. je mi to záhadou.
 
 
Datum: 07. prosince 2010 23:15
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
měl jsem možná ještě hezčí z 80 roku ( novější typ ) ale prodal jsem jí za 2 500,- ted bych si jí asi nechal
 
 
Datum: 07. prosince 2010 22:37
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim,kouknete na tohle :-) http://www.youtube.com/watch?v=M0qQqJmvSK8&feature=related pise tam ze mu behaji pisty zaroven..to je nejaka uprava a nebo to bylo original? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. prosince 2010 15:53
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mozno ze mislis na manet 90 dvojpiest,,ona mala dve piesty za sebou ne vedla seba jeden karburator a vyfuk a spolocny spalovaci priestor na obe piesty,, klukovku mal podobnú ako V2 choppery normalná kluka ale skoro z jedneho bodu dve ojnice
 
 
Datum: 09. prosince 2010 15:53
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zaujalo me to :-) vim ze se snad delali manety myslim ze 125?nekde sem videl motor na prodej..nevim ale jakej to byl typ :-)
 
 
Datum: 08. prosince 2010 20:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10826    
jednohupy měli hliníkový válce,velkej karburátor a jezdili 6-ti denní
 
 
Datum: 08. prosince 2010 19:09
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
a ta spotreba :-D
 
 
Datum: 08. prosince 2010 17:35
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a rychleji jde srát středové ložisko
 
 
Datum: 07. prosince 2010 21:51
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
zajic: to ne, sice máš dvakrát větší tlak, ale taky dvakrát větší povrch na kterej působí.. v podstatě se to chová jak jednoválec (včetně těch vibrací)..
 
 
Datum: 07. prosince 2010 21:17
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mělo by to chytnout lepší krouťák odspodu...ale prej to dost vibruje, a ani se nedivim :-)
 
 
Datum: 07. prosince 2010 21:11
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to znamena ze to melo vlastne dvojnasobnou kompresi a lepsi tah odspoda? :-)
 
 
Datum: 07. prosince 2010 21:11
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
skus si najsť dačo o "jednohup" jedná sa o pretočenú kľukovku
 
 
Datum: 07. prosince 2010 21:10
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
je to úprava, přelisuje se klika.. ale mam pocit, že na vývozních kejvačkách 350 (snad do Švédska) to bylo originálně, kdyžtak mě opravte..
 
 
Datum: 07. prosince 2010 21:09
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sorry nevsimol som ze je to jednohup
 
 
Datum: 07. prosince 2010 21:09
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ako je mozné zápalko z babetty na dovojválec?
 
 
Datum: 07. prosince 2010 21:07
 
 
 
 
Jméno: lukin23 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec, prosim poratte mi poprve mam přez zimu doma mustafa a nebudu na něm jezdit je v nevytápěný místnosti kde je vlhký vzduch (bývalá prádelna). jak ho mam nakonzervovat aby nezrezly kola, popř. co mám ještě udělat? máte nějaké svoje vychytávky kterak na to? díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2010 21:15
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
nic moc, doplň nádrž do plna, všechny chromovaný díly potři hadrem namočenym v oleji, ohledně motoru, po poslední jízdě sundej airbox a do karburátoru injekční stříkačkou pomalu (za běhu motoru) vstřikuj olej dokud se to neudusí nebo dokud ti nedojde ve stříkačce, tim se nakonzervuje vnitřek válce a nebude reznout..
 
 
Datum: 07. prosince 2010 21:15
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel9706    
zdarec nevíte když budu mít papíry na auto můžu jezdit na 05, 20 nebo 21 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2010 22:16
 
 
 
 
Jméno: fujda      IP: uživatel10851    
nejhorší je že vod 15-ti mužeš řídit jenom do 45 km/h,ale jak to vlastně je když si v patnácti udělám na 125 tak na ní budu moct jezdit vod šestnácti ale vzhledem k tomu že budu mít řidičák tak budu moc jezdit hned vod 15-ti i na 50(do 45 km/h žejo :-)
 
 
Datum: 14. prosince 2010 22:16
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
jo,jo zlatý časy.... a ty helmy nevim to přesně ale na babetu a ostatní prskolety byla helma povinná až někdy pozdějc. na toho fichtla už asi od toho 90týho. myslim že ještě v roce 98 nebyly v obci povinný pásy, ale jen třeba pro taxikáře atd.
 
 
Datum: 08. prosince 2010 23:48
 
 
 
 
Jméno: míra      IP: uživatel5610    
docela mě zaujala debata na téma helma na fichtlu: povinná je od 1.1.1990, do té doby jsem vesele proháněl padesátku jenom s brýlemi, jo a ve městě se v autě nemusely zapínat bezpečnostní pásy. Jak jsme to jen mohli přežít? :-)
 
 
Datum: 08. prosince 2010 21:16
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel9706    
Tak to jste me moc nepotesili
 
 
Datum: 08. prosince 2010 20:32
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
jcz: rok 92, ale bylo to jen na babety a stadáky, myslim asi do 45km/h. to sem nějka neuvedl. na fichtla bejt musela.
 
 
Datum: 08. prosince 2010 13:43
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dwein: vážně? a před kolika lety to bylo? 60? 70?
 
 
Datum: 08. prosince 2010 12:19
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
necroNick: Jak je to dlouho co jsi si dělal skupinu B??
 
 
Datum: 08. prosince 2010 9:01
 
 
 
 
Jméno: NecroNick      E-mail:      IP: uživatel9983    
Nemůžeš. Bohužel. Má to moje matka, ale ta si dělala papíry, když ministerstvo mělo akci, že k Béčku byla AM --- to dnes ale neplatí. musíš udělat AM, A1, A a nebo An
 
 
Datum: 08. prosince 2010 0:14
 
 
 
 
Jméno: míra      IP: uživatel5610    
I když to není v řidičáku vyznačené, automaticky je se skupinou B i moped do 50 ccm a 45km/h. Ale tak jako kdysi skupina M to platí jenom na území ČR.
 
 
Datum: 07. prosince 2010 21:22
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To se tam dneska už nepíše...ale je to automatické, já tam taky Am zapsané nemam, protože to jakoby je součástí toho B...
 
 
Datum: 07. prosince 2010 21:09
 
 
 
 
Jméno: michalscupak      IP: uživatel9444    
drsne a sorry ale fakt nevim ... mam znameho ma ridicak asi pul roku a skupinu AM tam nema .. nevim proc ale ne.... ale souhlasim ze se to k auto davalo automaticky
 
 
Datum: 07. prosince 2010 21:07
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja som kupil 05ku a mal som tam 60km/h ale mal som este knizku k tomu a ked vystavili mi novy TP pocitac neuznal 60km/h tak som do toho dostal 45km/h :-D
 
 
Datum: 07. prosince 2010 20:57
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
k B dostanes Am,, a repas-to je stejne delás B a priplatis k tomu tak mozes delat naraz aj na A-25kW,,test je stejny len +jazdis aj s motorkou
 
 
Datum: 07. prosince 2010 20:55
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
k B dostane AM! a na 05 by mohl jezdit , ale musel by sehnat takovou 05 , která bude mít v papírech 45km/h a těch je málo , ale občas se na netu najde
 
 
Datum: 07. prosince 2010 20:54
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
michal: Skupinu Am k B dostáváš furt...nic se zatim nezměnilo...
 
 
Datum: 07. prosince 2010 20:54
 
 
 
 
Jméno: michalscupak      IP: uživatel9444    
no to praveze ne to tak bylo ale ted už to neni .. nevim proč ale zrušilito i stim jak změnili ty skupiny ze Am je do 45km/h,, A1do 125ccm atd...
 
 
Datum: 07. prosince 2010 20:47
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
k B dostáváš automaticky Am přece...
 
 
Datum: 07. prosince 2010 20:45
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
aha, tak to sem na omylu. dělal sem autoškolu na fichtla když ještě nebyli povinný helmy. tak omluva za omyl.
 
 
Datum: 07. prosince 2010 20:44
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
k B je Am !!!! jenom se do ridicaku nepise, ale ridit ji muzes :-P
 
 
Datum: 07. prosince 2010 20:43
 
 
 
 
Jméno: michalscupak      IP: uživatel9444    
nemuzes protoze ted i kdyz mas auto tak uz jak to kdysi bylo ze k tomu dostanes Am tak to uz neni ... takze ne !
 
 
Datum: 07. prosince 2010 20:41
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dostaneš skupinu Am jak píše karlos, takže můžeš Stadiona, Jawettu, Babettu a nějaký ty čínský prskolety
 
 
Datum: 07. prosince 2010 20:36
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
jestli si nikdy nedělal autoškolu na motorku, tak asi těžko.
 
 
Datum: 07. prosince 2010 20:32
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne, jenom vozidla, ktery zahrnuje skupina Am
 
 
Datum: 07. prosince 2010 20:30
 
 
 
 
Jméno: repas      IP: uživatel6546    
zdar...nemužeš jezdit na 05,20,21 ani na jine motorky do obsahu 50ccm.Gdysi jak se robil řidičak tak s poplatkem si dostal aj k tomu ridicak na moto dnes už to tak boužel není.Budeš si muset zrobít zvlašt řidičak.
 
 
Datum: 07. prosince 2010 20:30
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel9706    
myslim zkousky na skupinu B a mam zkousky aji T
 
 
Datum: 07. prosince 2010 20:27
 
 
 
 
Jméno: michalscupak      IP: uživatel9444    
Cus lidi ... chci si vylepšit sveho mustanga, nebo zatim spiše jen přelakovat, ale mám dylema na jakou barvu ... chtěl bych totiž asi zachovat lak na nadrži atd... takže bych chtěl přelakovat jen blatníky a vidlici. A nevím na jakou barvu. chtěl bych aby byl trošku do stylu crossu ale nechci předělavat různe komponenty jen tu barvu a nebo nějaké maličkosti.... Dík za rady + foto http://svet21.euweb.cz/gallery/motorka/IMAG0090.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. prosince 2010 9:39
 
 
 
 
Jméno: michalscupak      IP: uživatel9444    
ok a kdybych se teda pustil do vseho tak jakou kombinaci navrhujete ? Dík
 
 
Datum: 08. prosince 2010 9:39
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10218    
Nevim, ale podle me chces zachovat tu nejhnusnejsi barvu co na motorce je, ja bych blatniky ani vidle nelakoval, libi se mi takovahle kombinace a spis resil lak na nadrz
 
 
Datum: 07. prosince 2010 23:06
 
 
 
 
Jméno: jawaman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kdo máte facebook , pridejte se do této mé skupiny o JAWĚ 350/634 http://www.facebook.com/home.php?#!/group.php?gid=106916319371438 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. prosince 2010 14:26
 
 
 
 
Jméno: dweindibly ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co je to facebook ?
 
 
Datum: 09. prosince 2010 14:26
 
 
 
 
Jméno: dragoun ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj máte něaký tipi na výrobu motokola npř jaký motor rám atd?::::::::::: odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. prosince 2010 18:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10826    
ty vole a nechtěl bys aby ti to někdo narýsoval na papír a pak dal ještě vyrobit......žasnu....
 
 
Datum: 08. prosince 2010 18:29
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10218    
Kup si babetu nebo stadiona, usetris a ve vysledku to bude hezci a lepsi
 
 
Datum: 08. prosince 2010 18:25
 
 
 
 
Jméno: dragoun ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne né
 
 
Datum: 08. prosince 2010 15:00
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak to chceš udělat s homologací?
 
 
Datum: 07. prosince 2010 20:19
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Motor bych použil z 207 Babetty nebo nevim jestli by něco utáh třeba motor z motorovky
 
 
Datum: 07. prosince 2010 19:32
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Čau potreboval bych poradit s povinným ručením. Chci pojistit pionýra online, ale problém je v čísle technického průkazu. Jak tam mám zadat číslo, když ten starý techničák ,,na knížečka,, nemá žádné číslo. Nemáte s tím někdo zkušenosti?? Díky... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. prosince 2010 20:23
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Jj díky email už jsem napsal, a v tomto případě mám do kolonky čísla technického průkazu zadate AA111111.\r\nTakže kdyby někdo pro příště potřeboval takže takhle.;D
 
 
Datum: 08. prosince 2010 20:23
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to nevim. nejlepsi by bylo zavolat do ty pojistovny, nebo jim napsat e-mail a zeptat se primo jich. Lidi jsou ruzny, tak aby s tim pak nebyly problemy ;-)
 
 
Datum: 08. prosince 2010 15:26
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
v tý starý knížečce žádný číslo TP neni, jen číslo motoru a rámu+rok výroby. napsal bych tam číslo rámu. s tim že má někdo ještě strej tp vydanej třeba v roce 1972, pojištovny ve svejch smlouvách moc nepočítali.
 
 
Datum: 08. prosince 2010 14:02
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
je tu nějaké číslo jednání či co kdy to bylo schváleno asi takhle 2X6X6/1962-10/1 ty X jsou čísla, ale z dúvodusoukromí nebudu zvěřejňovat mohlo by to být onon?
 
 
Datum: 07. prosince 2010 22:16
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Ať dělám co dělám tak tam prostě není nevíš co s tím Karlosi?
 
 
Datum: 07. prosince 2010 22:13
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pero: cislo motoru a ramu nepotrebuje, potrebuje cislo technickeho prukazu. Jenda: jeste jednou poradne prohlidni, nekde tam musi bejt, ja ho mam na podobny knizecce k autu vytisknuty na obalu
 
 
Datum: 07. prosince 2010 21:46
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
V tý knížce musíš mít napsaný číslo rámu a motoru..
 
 
Datum: 07. prosince 2010 20:57
 
 
 
 
Jméno: Fíkus      IP: uživatel3522    
Ahoj draci, nedávno jsem se tu dozvěděl že pionýr má malý a velký TP ,ale já mám jenom tu malou kartičku kde je info o motocyklu (číslo rámu a motoru, výkon, max. rychlost, rok výroby, max. nosnost....atp.) a mám ještě dokumentaci o pojištění je to hrozných papírů. Pio je v polopřevodu. Je to velký problém když nemám ten velký TP? v létě s ním chchi jít na technickou. Jak to řešit, nemám s tím žádné zkušenosti :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. prosince 2010 6:35
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
při přepisu dostaneš nový velký+malý techničák a značku.stroj musí mít stk a pojištění.tohle jsem řešil před 14 dny
 
 
Datum: 08. prosince 2010 6:35
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
ok už to chápu :-) díky...a pio budu prihlasovat na sebe. Pojištění platim a inspektorát mám s minulým majitelem stejný takže už dál není co řešit.
 
 
Datum: 07. prosince 2010 22:16
 
 
 
 
Jméno: dweindibly ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky de o to na koho to má napsaný, když to má v polopřevodu, tak to chce asi převíst né?
 
 
Datum: 07. prosince 2010 21:04
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pri technickom kontrole nedostanes novy TP... ale Jarmag1 to mislel tak ze ked si ziadas o vidani nového TP musi mat motorka platnú technickú kontrolu :-)
 
 
Datum: 07. prosince 2010 21:03
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
žádnej velkej techničák ani malej techničák nedostaneš prostě ! tahle knížečka je doklad o registraci vozidla a to je vše co k tomu bylo z výroby....velký a malý TP má ten , kdo tu knížečku ztratil nebo jí měl hodně poškozenou a proto mu vystavili nový techničáky....takže bež normál s tou knížečkou na STK dostaneš do ní razítko a jedeš domů
 
 
Datum: 07. prosince 2010 21:01
 
 
 
 
Jméno: Fíkus      IP: uživatel3522    
ale co nechápu? vysvětli mi to prosím :-)
 
 
Datum: 07. prosince 2010 20:51
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nechápes
 
 
Datum: 07. prosince 2010 20:36
 
 
 
 
Jméno: Fíkus      IP: uživatel3522    
ok díky, pro přihlásení pio je snad nutné na evidenci ukázat jenom tu knížečku kde je číslo rámu, číslo motoru...doufám že nic jiného není potřeba a pokud je pravda že při STK mi dají novou velkou STK tak není co řešit :-)
 
 
Datum: 07. prosince 2010 20:32
 
 
 
 
Jméno: Jarmag1      IP: uživatel7527    
Ještě doplnění předchozí informace . Pokud se jedná pouze o přepis na nového majitele , tak nemusí být TK . Stačí pouze evidenční kontrola , kde pouze skontrolují zda výrobní čísla stroje jsou shodná s uvedenýma v dokladu . J. M.
 
 
Datum: 07. prosince 2010 20:31
 
 
 
 
Jméno: Jarmag1      IP: uživatel7527    
Zdravím všechny jawaře ! Pokud máš tu malou kartičku a není v ní uvedeno že moto je trvale vyřazeno z evidence motorových vozidel , tak by neměl být problém . Po absolvování TK Ti dopravní inspektorát vystaví ten velký i malý techničák . Samozžejmě musí být jasný majitel .Ale pro jistotu si napřed zajdi na evidenci motorových vozidel v místě bydliště a tam Ti to řeknou přesně . Přeji dobré pořízení . J. M.
 
 
Datum: 07. prosince 2010 20:19
 
 
 
 
Jméno: Fíkus      IP: uživatel3522    
fermez tu malou knížečku mám (je v ní základní info o motocyklu a jméno majitele) pak mám ještě pojištění ,ale to je vše...ptal jsem se táty a ten říkal že u svého pionýra kterého kupoval kdysi když mu bylo asi jako mně tak u pionýra velký techničák neměl, jenom tu malou knížečku ,ale někdo tu nedávno někomu do příspěvku napsal že pio má velkou a malou TP, tou malou je myšlena ta knížečka a velkou asi jako ta velká TP u auta ne? já se v tom vůbec nevyznám :-( a proto se ptám vás ,protože jste starší a víte o tom mnohem víc
 
 
Datum: 07. prosince 2010 20:04
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
velkej TP musis mit beznej to neprepisou ani ti nedaj technickou. Tetka nevim jestli mas tu knizecku coz je TP to by bylo v poradku, ale jestli nemas tak jedine musis jit za majitelem na koho to je posledne napsany a tomu by meli vydat snad novej TP
 
 
Datum: 07. prosince 2010 19:45
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Mám ten stejný problém, všechny údaje jsou v knížečce teda kromě čísla technického průkazu. Protože knížečka źádné číslo nemám. Teť jsem nad tebou taky dal dotaz. Snad někdo bude vědět
 
 
Datum: 07. prosince 2010 18:32
 
 
 
 
Jméno: dragoun ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj lidi myslíte že to je kopletní http://aukro.cz/item1347462393_moturek_sachs_na_kolo.html mne se zdá že tam něco chybí a máto cenu kupovat když chci stavět motokolo máte něaký tipi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2010 19:11
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nekoupíš :-D :-D aukce dávno skončila :-D
 
 
Datum: 07. prosince 2010 19:11
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Já to nutně potřebuji takže si to těsně před koncem koupím :-D sorry...
 
 
Datum: 07. prosince 2010 19:02
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
řek bych že to neni na kolo ale na mopeda obdoba babety, všimni su že to má tác na kolo řetěz + kolečko na moto :-P http://www.mopedarmy.com/photos/brand/38/12430/
 
 
Datum: 07. prosince 2010 18:19
 
 
 
 
Jméno: dragoun ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co je zajímavé??
 
 
Datum: 07. prosince 2010 16:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10821    
zajímavý:-)
 
 
Datum: 07. prosince 2010 16:26
 
 
 
 
Jméno: Pal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec mate někdo skušenosti s karburátorem ze simsona na fechtlovy? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2010 20:32
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Tak tak, někdo říká že to má užší dyfuzor, ale zavěšený plovák, lepší štelovatelnos... Já to mám na nulapěti a jede to dobře a ani nemusím tolik držet plyn a jede to a spotřeba jak kozidech... :-D
 
 
Datum: 07. prosince 2010 20:32
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
no o tom by se dalo polemizovat :-D
 
 
Datum: 07. prosince 2010 19:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10821    
já osobně ne. ač se hodně říká,že karb ze simsona je úžší a bla bla bla a že by to mělo jet méně,není to pravda. Něco málo na vršku to s ním ztrácí,ale díky "dokonale" seriditelné směsi se dá najít pěknej kus výkonu v celém rozsahu otáček....
 
 
Datum: 07. prosince 2010 15:30
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tyjo,ted cumim sem nahoru do prostredka mezi ty kategorie jak sou videa a koukam ze je tam moje video :-D:-D kde se tam vzalo? :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2010 17:14
 
 
 
 
Jméno: dragoun ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
odkaz na to video
 
 
Datum: 07. prosince 2010 17:14
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdo a na co?
 
 
Datum: 07. prosince 2010 16:33
 
 
 
 
Jméno: dragoun ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pošli odkaz??????????
 
 
Datum: 07. prosince 2010 16:22
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D no ja na tom videu nebyl vubec :-) ale je to dost stary video...zacatky na motorkach :-)
 
 
Datum: 07. prosince 2010 16:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10821    
aspon na pul hodiny si byl celebrita...nebo spíš ten džamal....ted sou tam 4 poláci na dvacítce.....kdyz sem je videl,uplně jsem si vzpoměl jak sme jezdili ctyri na nulapetce
 
 
Datum: 07. prosince 2010 12:47
 
 
 
 
Jméno: vondra      IP: uživatel10557    
Zdravim, když jsem měnil na fechtlu ložiska na klice tak jsem na jednu stranu dal ložiska, které bylo kryté-dva plastové kroužky a vevnitř je vazelina-je možny, že mi ta vazelína brzdí celou kliku? Protože po složení mi to nejde nastartovat (předstih a odtrh mám) a když se to snažím na jedničku roztlačit tak se to přetáčí hrozně těžko. Děkuji za odpovědi a rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2010 19:52
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
vazelina to urcite nebrzdi. Sundej ze spojky retez vyndej svickua skus otocit klikovkou a prevodovkou pote zjistis co jde stuha! HH to je dobrej napad budu si to pamatovat, ale do toho loziska musim hodne jemne tak snad to pomuze az stim zase nekdy budu mit problem. Kdyz todoho boucham zboku mam obavy ze rozcentrovavam kliku, ale co se da delat kdyz jinak to neumim stejne je to na pionyrech vetsinou vylagrovany tak je to jedno
 
 
Datum: 07. prosince 2010 19:52
 
 
 
 
Jméno: onďa      IP: uživatel10822    
no já právě ty plastovy kryty z těch ložisek oddělal, ale právě jsem se chtěl zeptat jestli to nebrzdí ta vazelína, protože se to opravdu těžko otáčí.
 
 
Datum: 07. prosince 2010 13:44
 
 
 
 
Jméno: krumpl      IP: uživatel10806    
hele .. vem na to krumpleho nastroj - krumpac... vyresi vse .... ne .. proste problem je ze - bud: klika neni zcentrovana... nebo neni axila... nebo blby loziska ( opominam kryty..) atd...
 
 
Datum: 06. prosince 2010 21:53
 
 
 
 
Jméno: bimbo      IP: uživatel1723    
majzlík na to ! ještě lepší nápad :-D je libo zbíječka?
 
 
Datum: 06. prosince 2010 21:43
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
viz. fermez, při slisování karterů se ložiska lehce kříží, po sešroubování karterů, pokud klika nejde úplně volně, se může klepnout přes majzlík na vnitří kroužek ložiska, případně na kliku
 
 
Datum: 06. prosince 2010 21:10
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já mam tedá názor že do kliky se prostě ničim nebouchá...na všechno jsem si vyrobil stahováky a přípravky, abych se nějakému bouchání do klikovky vyhnul...Klikař by k tomu asi taky řekl svoje :-)
 
 
Datum: 06. prosince 2010 21:08
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když do toho bouchne kladivem pŕed dřevo nic se nestane.....děda, já už to tak děláme dlouho a nikdy se tím nic nepoškodilo
 
 
Datum: 06. prosince 2010 21:00
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jak vidim tak ste tady pěkní profesionálové do kliky bouchat kladivem tak to muže udělat jen vůl a dat kryty ložiska na kliku to sem taky ještě fakt neslyšel :-D
 
 
Datum: 06. prosince 2010 20:46
 
 
 
 
Jméno: onďa      IP: uživatel10557    
Vím, že se to takhle přes počítač určuje těžko, ale nevíte kde se stala zrada, že mi ten stroj času nejde nastartovat???
 
 
Datum: 06. prosince 2010 20:39
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
nn tim to neni a zakryty lozisko tam nesmis davat na kliku!! do dlouho nevydrzi az ta vazelina prestane mazat tak zadres lozisko!! nebo rozsypes! Stuha ti jde nejspis proto ze se zmackla klika a jde stuha bouchni lechce kladivem zboku do hridelie klikovky nejlepsi z obou stran a mela by jit lehce. Nebo muze byt problem v prevodovce jestli jse dal kartery na silikon a predtim tam byl papir tak tam chyby vule!
 
 
Datum: 06. prosince 2010 20:35
 
 
 
 
Jméno: kozel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak, na klikovku kryté ložisko nepatří, neboť jak se ti to ohřeje, vazelina vyteče a ložisko nebude mazáno olejem z paliva díky té zátce. Jinak pokud jsi měnil gufera a nenamazal je zevnitř ( jak je hřídel ), tak je tam velké tření, to ale časem povolí, až se to mázne.
 
 
Datum: 06. prosince 2010 20:33
 
 
 
 
Jméno: plašt      IP: uživatel10520    
cau draci nevite o nakym slusnym plasti 16 na 175 čízu kterej ma slusnej vzorek, aby se stim dalo nekam vyjet a hnedka to nehrabalo na zimu a blato a aby to neskakalo posilnici takovej poloteren diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2010 20:04
 
 
 
 
Jméno: plašt      IP: uživatel10520    
ten mě bude možná vyhovovat akorat evim jestli nebude mit velkej odpor po silnici?? to je asi blbost ze??
 
 
Datum: 07. prosince 2010 20:04
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.extreme-sport.cz/motopneu/16-pneu/enduro-16/mitas-2-75-16-m-c-46p-reinf-tt-e-06.html a nebo jakejkoli jinej enduro plast..
 
 
Datum: 06. prosince 2010 23:00
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2010 16:17
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj :-( nerespektujú veterány
 
 
Datum: 07. prosince 2010 16:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10821    
je to zajímavá kombinace. 40-60 leta znamenali velkej pokrok v motorismu,takze se není čemu divit,že lidé svoje miláčky vylepšovali pro lepší jízdní vlastnosti či pohodlý.Ať vemu v uvahu hafo starejch CZ predválečnejch,na který nekdo implantoval zadní kluzáky z péráka,tak i předválečný jawy kolikrát dostali jinou zadní "nápravu",která byla odpružená....na péráky se montovali sedla z OHC ci z kejvačky,montovali se světla z kejvaček a z octávií protože byli hlubší a víc to svítilo....nesmíme ani pominout prototypy OHC na rámu kývačky.....Peněz tenkrát taky moc nebylo,takže každej si musel vystacit se svépomocí a v rámci dílů,které měl k dispozici....to je to krásné na historii...dneska kazdej druhej pitomec najde ve stodole "veterana" a protoze uz samou nudou neví co by,tak z toho dělá homemajd krosky a streety,který sou pouze paskvilem a je to smutný....
 
 
Datum: 07. prosince 2010 16:03
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
to ej zajímavý.. ta kývačka v tom hodně vynikne.. a s tím motorem to nemusí jet zle :-D
 
 
Datum: 06. prosince 2010 19:41
 
 
 
 
Jméno: PAJA      IP: uživatel2970    
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2010 15:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10821    
jako úlet dobrý,ale věřim že díky svejm silničním vlastnostem podvozku by ho v terénu zprášil každej na 4T 450ccm s terénim podvozkem...mimojiné to co tam předváděl na jedničku,tak udělá muj brácha na RM 125 a nebude se na tom tolik klepat
 
 
Datum: 07. prosince 2010 15:37
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Par takovejhlech bastlu jsem videl prodavat i tady v cechach. Jenom kdyz je to tak nebezpecnej offroad tak by me zajimalo jak by se podvozek tvaril na motocrossovou trat :-D
 
 
Datum: 06. prosince 2010 21:56
 
 
 
 
Jméno: Haluch      IP: uživatel9362    
To chci, ten zvuk mi rve srdce :-D Jinak nebezpečný otáčky :-)
 
 
Datum: 06. prosince 2010 20:01
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
ty kráávo ten to pěkně reje xDD nač traktora zavoláme si tady toho blba ten nám pooře zahradu i se stromama xD
 
 
Datum: 06. prosince 2010 19:48
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
další expert
 
 
Datum: 06. prosince 2010 17:54
 
<  946  947  948  949  950  951  952  953  954  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 23.04.2025 11:52:24 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu