Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čus draci když se chci třeba kouknout na nějaký videjko na youtube třeba s pinckama tak musím šíleně dlouh čekat než se načte ta červená čára prostě musím hodně dluho čekat.. dřív to bylo načetlý hned.. vůbec nwm proč se to teď šíleně spomalilo.. sory že se poslední dobu ptám na stupid dotazy ale prosím vás poraďte jestli víte..
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2010 15:13
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 dělá mi to přesně to samý..ještě před měsícem to naběhlo hned a ted tu čekám třeba 5 minut než naběhne 1 minuta
Datum: 11. prosince 2010 15:13
 Jak si to udělal denzileck ?
Datum: 10. prosince 2010 22:52
 VYŘEŠENO
Datum: 10. prosince 2010 20:17
 Ahoj hoši,mám dotaz, chci se zeptat co je lepší? udělat výbrus na starým válci a nebo koupit ten novej co tady má sesa ten co má 8 výbrus? díky za dopovědí
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2010 20:43
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 na starým válci bych asi volil novej výbrus, ale jak se tu píše i ten polák se dá. kámoš na něm sladil kanály, dal 2k píst a jezdí jak drak.
Datum: 11. prosince 2010 20:43
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 na polaku už mam najeto přes 6 tisíc a vali dal v pohodě
Datum: 11. prosince 2010 20:20
 tam ani nejde oty neslícované kanálky ale hodně majitelů tohoto válce nadávalo že je to hrozný žrout kroužků že po 1000 kilákoch to má kroužky jako alobal... Nějaký špatný matroš nevim
Datum: 11. prosince 2010 19:58
 Ze je to DODO neznamena ze je to kram!
Datum: 11. prosince 2010 9:43
 jestli jsou ty rýhy nějaké extra velké tak výbrus nepomůže... Nejlepší bude koupit za kilo nějakýstarý válec třeba na aukru. Mají tam pěkné bez polámaných a ochlých žeber. Uděláš na něm výbrus za 400 a máš to kolěm pětistovky a 2x lepší než nějaký Polák. Já osobně bych ty zmetky koupí nepodporoval-co se do toho seroukdyž to neumí
Datum: 11. prosince 2010 9:34
 Tak to nech udělat o dva ťři výbrusu...neznamená ěz ti to udělaj jen o jeden...když budeš chtít z prvního výbrusu na osmej udělaj ti to
Datum: 10. prosince 2010 22:53
 mám tam 2 obrovský rejhy od segerovek a obavam se že to 1 vybrus nespraví proto zvažuju poláka
Datum: 10. prosince 2010 22:40
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 tak polaka bych zas tak neodsuzoval,na normál ježdění pohoda.. ale naopak poduk máš pěkný, zachovalý, povedený originální válec tak je lepší nechat na něm udělat výbrus
Datum: 10. prosince 2010 21:41
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 presne tak tenhle polskej zmetek stoji za hovno
Datum: 10. prosince 2010 19:11
Jméno: standa
IP: uživatel10838
 levnější je udělat výbrus na starém válci a zároveň je to i lepší
Datum: 10. prosince 2010 18:37
 cus! chcel by som sa opitat len zo zaujimavosti ze na stvorkolku mislim na cestnú tak okolo 200-250ccm aky je potrebny ridicsky preukaz? B ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2010 7:37
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Ač je tato čtyřkolka považována za motocykl, je nutný řidičský průkaz skupiny B. Nepřesáhneli pohotovostní hmotnost 550 kg, postačí i podskupina B1. Na čtyřkolky do maximální rychlosti 45 km/h postačí skupina AM, protože takovýto stroj je považován za moped.
Datum: 11. prosince 2010 7:37
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
 Vetsinou i v pujcovnach ctyrkolek chtej jen ridicak skupiny B... vic se dovis u jednotlivejch typu
Datum: 10. prosince 2010 19:35
 aha diky kazdopadne
Datum: 10. prosince 2010 19:21
Jméno: standa
IP: uživatel10838
 reknu ti co vím. některé 4 kolky sou na velký A,nektery na B a nektery dokonce na T,ale to uz jsou jen nektery velký 4x4 dotazeny z ameriky.... Jestli na tu tvojí konkrétní 4 kolku ridicak A nebo B nevim.....asi by to mela mit napsany v papirech....
Datum: 10. prosince 2010 18:39
Posl.aktualizace: 11. prosince 2010 15:17
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 napiš mi na email hemerkaluk@seznam.cz mám doma několik plakátů čz 175 a babetu 207kdyžtak ti to nafotím
Datum: 11. prosince 2010 15:17
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
 Hele tak sem to koukal, v tom co asi stahujes je to ve slozce obrazkova priloha, urcite tam toho bude jeste vic ale nejak se mi to nechce hledat... Urcite to stahni cely, stoji to za to
Datum: 10. prosince 2010 20:32
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
 1ni si stahni program vuze http://www.vuze.com/ ... nainstaluj, nastav si v nastaveni rychlost downloadu na 0(to je neomezeno) a pak staci jen stahnout z toho odkazu ten torrent(vpravo nahore je napis stahnout) kliknout nato a ono by se to melo samo pridat do programu... je nato hafec tutorialu po netu, ale nic slozityho natom neni... pak staci jen cekat nez se to stahne...
Datum: 10. prosince 2010 18:13
 som k tomu amatér prosim jako to treba stahnut?
Datum: 10. prosince 2010 18:11
 diky moc  no ja som hladal pres googlea nic som nenasjel
Datum: 10. prosince 2010 18:00
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
Datum: 10. prosince 2010 17:51
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
 http://upload.cezetmania.info/skenovani.zip dalsi ti upnu, tohle me stalo 15min hledani na jawamanii tak si toho vaz
Datum: 10. prosince 2010 17:46
 Ahoj Draci, prosím nemáte někdo original chcípák s páčkou na světlo pro Stadion S22? Díky za eventuelní odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2010 15:44
 Ahoj. Tak to by jsi byl moc hodný. Mohly by jsme se
domluvit na nějaké ceně, s tím že by jsi mi to poslal
na dobírku prosím tě?
Datum: 13. prosince 2010 15:44
 Ahoj mam 2 a haj svetlo celi ale opadava temu ten chrom a jedno to druhy ma bez skla necham ti je klidne zdarma ale ja se podiva kdeje mam ale urcite je mam pak ti odepisu jestli sem je nasel ale ja bidlim Vilémov u Litovle okres Olomouc
Datum: 10. prosince 2010 17:43
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 Zdravím, předem se omlouvám, že to sem nepatří, ale rád bych se Vás na něco zeptal... Vlastníme Favorita 1990 a chtěli bychom na něj koupit 14´ litá kola orig. Škoda Laurin-Klement, která jsou opravdu nádherná. Jenže problém je v tom, že starší typy favoritů měli rozteč 98mm, novější typy (od r. 1993) měli 100mm. Tato kola jsou původně na Felicie, které už jsou taky 100mm. Můj dotaz je tedy, zda ty dva milimentry mohou mít nějaký vliv na funkčnost, příp. zda by šly nějak předělat šrouby, nebo přendat celé kotouče a bubny z novějšího fava... Ptám se čistě teoreticky, co je vhodnější.
Díky moc!
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2010 13:41
Jméno: dano
IP: uživatel10785
 Ahoj, řešili jsme stejný problém s renaultem 21, chtěli jsme tam dát jiné kola ale měli jiný rozměr náboje, tuším taky 2 mm a kolo se nechalo vysoustružit a je to v pohodě..
Datum: 11. prosince 2010 13:41
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Můžeš použít i kola ze staršího Fiatu Punto. Jinak jestli tam chceš dát ty kola s roztečí 100 mm, tak musíš vyměnit díly jak píše postul. Neměl by to být problém, na vrakáčích se těchto dílů válí mraky a za pár šupů.
Datum: 11. prosince 2010 8:10
Datum: 10. prosince 2010 21:00
 no 4X98 se sehnat daj a i pekny, staci hledat, taky hledam na zigulika - ma stejnou roztec, ale neni to jednoduchy, ale na nekolika jsem videl hezky litaky.
Datum: 10. prosince 2010 20:57
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 Díky moc ještě jednou! Ještě jsem se chtěl zeptat, zda by pasovala (bez úprav) z nového fava přední maska s logem Škoda uprostřed do staršího fáva, které má logo vlevo. Díky.
Datum: 10. prosince 2010 20:20
 musíš předělat:kotouče,náboje a držák třmenu a vzadu komplet co je na nápravě.potřebuješ jiné kolové šrouby
Datum: 10. prosince 2010 19:42
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 A to by se přehodily jen kotouče, třmeny a destičky by mohly zůstat původní, ne? A teď jsem si uvědomil, že to nese s sebou další komplikace a to jsou zimní kola s diskama opět na 98mm... Takže by se museli zakoupit disky z felicie nebo novějšího fáva. Asi to je blbost tohle všechno dělat jen kvůli liťákům... Kdyby aspoň byly nějaké pěkné 98mm... Ale zatím teda nic moc co jsem viděl a hodily by se na favorita.
Datum: 10. prosince 2010 18:59
 jestli to je stejný, tak je to hned....
Datum: 10. prosince 2010 18:42
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 Teď jenom, jestli to má cenu kvůli liťákům předělávat celé kotouče a bubny... Možná že z autovrakoviště nějaké by se hodily...
Datum: 10. prosince 2010 18:39
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 formelín 4x4 by byl jistě dobrej úlet, byl by to asi jedinej na světě. ale k těm kolům. možná by stačilo přendat jen kotouče a bubny. těch 100mm začli dělat po vstupu VW do škodovky\r\naby to všechno sjednotili z jejich golfama atd. tak si myslim že u nás jen převrtali díry a bylo. jinak pilovat díry je blbost
Datum: 10. prosince 2010 18:37
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 Shrek: Pokud by jsi měl hodně peněz na vyhazování tak určitě jo, ale nevím, jestli by to klasická 1.3 utáhla... Obvykle se na 4x4 používají mnohem silnější motory...
Datum: 10. prosince 2010 18:01
 sory že se sem pletu,dá se forman překopat na 4x4?děkuji
Datum: 10. prosince 2010 17:56
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 No já spíš o tom zatím jen přemýšlel a chtěl se zatím jen přeptat...
Datum: 10. prosince 2010 17:54
Jméno: standa
IP: uživatel10838
 kdysi jsme resili podobnou vec na fiatu fiorino,kde jsme chtěli použít elektrony ze staršího modelu na novější....a ty milimetry prostě vadí....za pomoci známého se pokoušeli probrousit díry na šrouby a středovou díru pro náboj....i přes velmi přesnou strojní práci to šmajdalo...... u fáčka bude asi nejlepší použít nápravy ze stříkačky fáčka a nebo felcky...ale stojí to za to??
Datum: 10. prosince 2010 17:52
Jméno: tomáš
IP: uživatel7794
 zdravim hosi mam problem a potrebuju poradit sehnal sem si fika a zistli sem ze je na klice strhly zavit jak je magneto a drziho tam sroub tak se chcu zeptat jestli nevite jak tam udelam new zavit ?? zkousel sem to a nejde mi to zkurvil sem si akorat zavitnik ! dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2010 14:05
Jméno: trubka
IP: uživatel10840
 Naučte se česky a zeptejte se na závitník potažený titanem.Pak říkejte ,,že to nejde,,
Datum: 11. prosince 2010 14:05
Jméno: tomáš
IP: uživatel7794
 a kde ji sezenu tady na fichtl kramku ji nikde nevidim nemate nekdo treba doma navic ze bych odkoupil?
Datum: 11. prosince 2010 10:37
 Vyměn kliku maš to lepši
Datum: 10. prosince 2010 22:16
Jméno: tomáš
IP: uživatel7794
 nene zalomil sem tam sroub ktery nesel ven tak sem sroub odvrtal a potrebuju udelat new zavit nejak to jde udelat ne?
Datum: 10. prosince 2010 21:58
 kamoš taky vrtačkou startoval fichtla a ukroutil šroub na vačku
Datum: 10. prosince 2010 18:01
 no de to když můj blbej bratr startoval fika vrtačkou...
Datum: 10. prosince 2010 17:57
  dajte mi recept  ako je mozné v klukovke strhnut závit?
Datum: 10. prosince 2010 17:38
 No já bych doporučil viměnit kliku měl jsem stejný problém.
Datum: 10. prosince 2010 16:57
 Zkus tam dát delší šroub...
Datum: 10. prosince 2010 16:56
Jméno: honzik
IP: uživatel10429
 čs draci delam go motoru koupil sem nové ložiska ke klice a kazdý je jiná značka jedo je ZVL,a drohý je ZKL bude to něčemu vadit ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2010 18:05
 Ano potvrzuji jsou v podstatě stejné, taky jsem kupvoal minulý rok ZVL do 487, v motoru byli československé ZKL. ZVL jsou jen dělané na Slovensku ja říkají ostatní.
Datum: 10. prosince 2010 18:05
Jméno: honzik
IP: uživatel10429
 oki diky moc se mi ulevilo
Datum: 10. prosince 2010 17:24
 jedno je české a druhé slovenské, patrně však obě současné...
Datum: 10. prosince 2010 16:55
 Ne nevadí to...sou stejný..jen jedny se vyráběli dřiv..a druhý se dělaj ted na slovensku myslim
Datum: 10. prosince 2010 16:53
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 CAU DRACI  chystám si pořídit babettu 210  jaky sní máte zkušenosti? jesi je poruchová, co nejvíce odchází.. a jak je obtížná GO motoru.. jesi to je neco jako u fíka.. myslim ve složitosti (samozřejmě nemyslím ze GO u fika je složita)
Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2010 17:04
 Čus, hale babetta 210 je dobrý stroj, seřízení néní vůbec těžký, GO motoru tky ne, když víš jak usadit ložiska do karterů a tak.
Já mám upravenou Babettu, Jezdí na 12/51 60kmh, a síla je krásná, můžu vyfotit i fotky válce, karbece, vejfuku. Startuje na poprví. Jestli chceš ICQ - 569-150-380
Datum: 10. prosince 2010 17:04
Jméno: martin
IP: uživatel9704
 CAu lidi mam jawu 20 a moc mi to rve je to jak nejaka pila otacky mam snizena na max. nikde mi nic neprofukuje a kdyz pridam plyn tak se to prida az po chvilce nejhorsi je na tom ze to rve tak ze to musim vypnout porad do kola stejny zvuk.... ! pls poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. prosince 2010 21:35
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 nškde ti tam de určitě falešnej vzduch, jdi po karbecu, lanko plynu. možná mezi valcem a kartrama
Datum: 23. prosince 2010 21:35
Jméno: pepa
IP: uživatel276
 ahoj trošku nevím ud nětěsný výfuk tose delá dobře..ale ja myslím že ti to někde netěsní mezi kartry či válcem..nebo tak..namoč hadr do benzínu a přikládej ho ke všem spojum kartum...valci hlavě a kolenu ke karburatoru..pokud si to samo přidá plyn obohatila se směs a tudy to saje vzduch a dělá to neplechu.....
Datum: 23. prosince 2010 21:28
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 nekdy to dela elektryka blba svicka nebo vacka mozna to je necim jinym spatne se to hleda
Datum: 10. prosince 2010 22:02
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 prohlídni vejfuck, třeba to má nakou netěstnost nebo máš proražený koleno
Datum: 10. prosince 2010 15:51
Jméno: Fichtl
IP: uživatel3522
 Ahoj chci si dát nové pístní kroužky ,ale nevim kolik KM se zajíždí + bych potřeboval vědět jestli při zajíždění můžu toho pionýra trochu točit a jezdit na něm ve dvou....diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2010 21:06
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 kroužky se moc nezajížděj, jednu nádrž dej víc oleje do benzínu a když to nebudeš vytáčet do mrtva, můžeš jezdit normálně
Datum: 10. prosince 2010 21:06
 Nový kroužky se zajíždí asi 100 km. Do benzínu dej o trochu víc oleje (ale může se to zajet i na normální poměr olej/benzín) a moc to těch 100 km nehoň (tzn. ani netoč, jen sem tam tomu trochu nalož) a bylo by lepší jezdit sám, po zajetí už můžete lítat ve dvou
Datum: 10. prosince 2010 14:43
 ve dvou to určiťe ne to by jsi ho uplne posral, a jezdit tak na pul plynu, zajizdi se jedna nadrz..
Datum: 10. prosince 2010 14:40
Jméno: Milanu
IP: uživatel10837
 Zdravím draci. Potrebujem pomôcť zistiť čísla odtieňov na Jawu 250 Road King. Na Sudeten Jawa Maschaft to nie je. Chcel by som moju jafku obliecť do týchto farieb.
Vopred vám všetkým ďakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2010 18:03
Datum: 10. prosince 2010 18:03
Jméno: Viper023
IP: uživatel3912
 Použij google a uvidíš co to je
Datum: 10. prosince 2010 14:41
 Co je to Jawa 250 road king?
Datum: 10. prosince 2010 14:20
 zdarec chci se jen zeptat mam na mustafovi svíčku N15YC, pomuže mi když koupím (od brisku) N15C? třeba jestli mi to bude líp startovat? díky za odpovedi máte s ti nějaké zkušenosti? popř. kterou svíčku doporučujete vi aby to startovalo
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2010 22:55
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 tepelná hodnota svíčky nemá na startování za studena sebemenší vliv
Datum: 10. prosince 2010 22:55
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zkus tam ted v zimě dát N17C
Datum: 10. prosince 2010 16:27
 čau, díky za odpověď když sem ho včera startoval tak mi nechtěl chytit šlapal sem jak blbej ale nic a pak když sem nahřál svíčku tak to naskočilo hned na první šlápnutí... a když přeplavuju karbec a potom vyšroubuju trisky tak mam ty trysky plný benzínu a když je profouknu tak to de ale jinak to nechytne
Datum: 10. prosince 2010 12:47
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 se správně seřízenou směsí a jiskrou by měli fungovat obě stejně dobře, v případě horší směsi to bude líp chytat na tu Y.. Ale zas se tu již kolikrát řešilo, že svíčky s vysunutým jiskřištěm společně s chudší směsí a/nebo špatným předstihem propalují píst.. Mě osobně se to nestalo, jezdim s normální svčkou a Y mam jen pro ladění směsi když to např. hůř chytá.. Jestli ti to špatně startuje hledej problém ve směsi (chudá), případně předstihu (velkej).. Ale musí ti bejt jasný že v těhle mrazech to nebude chytat tak jako v létě, je potřeba pořádně přeplavit karbec a šlápnout vícekrát....
Datum: 10. prosince 2010 12:39
 Čao draci. Mám problém. Fichtl mi nechce udrzet volnobeh tzn. chcípá když stojim na semaforu a neturuju ho do otacek. Co mam delat? Uz jsem zkoušel štelovat karbec, predstih i svíčku a vubec nevím jak s tím hnout a ve měste to člověka otravuje, když na každé červené musí točit rychlopelam jak vocas. Díky za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2010 15:49
Jméno: standa
IP: uživatel10838
 za šoupátkem směrem k hrdlu karburátoru kde se šroubuje na koleno je taková minidírečka....pokud je v ní jen malé smítko bordelu,tak to blbe drzi volnoběh.....koukni na to,zkus ji procitit,ale nerejpej do ní ničim tvrdym....
Datum: 10. prosince 2010 15:49
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 možná moc bohatá směs, vysoká hladina v plovákovce, neprošťouchával si náhodou trysky drátem?
Datum: 10. prosince 2010 12:42
 Mám uplně novej karbec. Takže šoupak ani trisky to nebudou
Datum: 10. prosince 2010 12:36
Jméno: Matous_KH
IP: uživatel7314
 Jojo, to taky znám, ale na těch semaforech to pro jistotu hodně z lehka držím pod plynem i když mi to funguje jak má, co kdyby  Nemáš vymlácenej šoupák? A nebo, to může bejt ucpaná volnoběžná triska, ale to si asi kontroloval.. Vyndej šoupák a podívej se, jestli tam není vymlácená taková díra, jestli jo tak tam dej jinej šoupák..
Datum: 10. prosince 2010 11:59
Jméno: mhartych
IP: uživatel9981
 Cau chci se zeptat jestli můžu do pionýra dát vervu 100
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2010 22:39
Jméno: franta
IP: uživatel10884
 muže se titi zadřit protože se to vic hřeje
Datum: 30. prosince 2010 22:39
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 proč bys nemoh, když si malinko zvedneš předstih, pojede to úplně normálně jak na 91oktanovej benzín..
Datum: 10. prosince 2010 12:44
 pokud mas zbytecne penize tak ji tam klidne lej, ale krome obnosu v penezence zmenu nezaznamenas.
Datum: 09. prosince 2010 20:39
 tenhle benzín použij pouze pro využití, zvýšené komprese, používá se při snížení hlavy.., k uplnému využití této úpravy jinak budeš platit zbytečně mnoho, a přitom to nevyužiješ... bez ůprav postačí speciál 91, popřípadě obyčejný natural 95...
Datum: 09. prosince 2010 20:33
 Můžeš, ale nic to nezlepší...
Datum: 09. prosince 2010 20:23
Jméno: Jawák
IP: uživatel9681
 Ahoj...nevíte prosím jak rozdělat zadní tlumiče "jak jde vidět pružina" na mustangovi?? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2010 20:20
Jméno: Jawák
IP: uživatel9681
 Jo na to jsem se díval ale moc nepochopil....jak vyndat tu tyčinku na které je píst abych do toho mohl nalít olej??
Datum: 09. prosince 2010 20:20
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
Datum: 09. prosince 2010 20:17
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
 Čau. Mám na pinckovi nový výbrus. Volnoběh drží skvěle a když tomu utnu tak to začne prskat (nevím jak to popsat ) a z karburátoru vylítne plamen. Do otáček se mu vůbec nechce. Nevím si rady prosím o pomoc. Dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2010 12:22
Jméno: Matous_KH
IP: uživatel7314
 Tohle mi taky dělal špatnej odtrh. A může to taky dělat, když je předstih naopak moc malej, teda nazval bych to spíš zástih.
Datum: 10. prosince 2010 12:22
 Tak to bych chtěl někdy vidět ten plamen
Datum: 09. prosince 2010 20:15
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 karlos: jako myslíš že ten plamen prolítne přepoušťákama, mezi setrváky a pak vylítne sacim kanálem nebo jak?
Datum: 09. prosince 2010 20:13
 zmensi predstih, zapali jeste kdyz neni uzavrenej saci kanal a plameny jdou do karburatoru. bacha na to - u auta mi takhle karbrator zahorel (sam jsem byl prekvapenej jak rychle jsem vyskocil ze sedacky, skocil na motor a zacal hasit
Datum: 09. prosince 2010 20:06
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 26. prosince 2010 15:09
Jméno: pajoš
IP: uživatel10891
 kup si klasický mamírový těsnění namaž ho vazelínou vše perchkt utáhni a máš klid když to tak dělali ve výrobě tak to musí držet i dnes
Datum: 26. prosince 2010 15:09
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 to ti připadá těch sotva 50kč aspoň za Paulina tak moc nebo tě baví půlit..?
Datum: 09. prosince 2010 20:17
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
 Utoho tmelu je taková malička knížka a tam je napsaní  ro těsnění motoru,těsnění tepelných zařízení,průmyslové pece,výfuková potrubí.
Datum: 09. prosince 2010 20:17
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 urcite ne, podle toho co pisou. Kup Přímo motorovej silikon maj ho v kždý mototechně
Datum: 09. prosince 2010 19:49
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 čaute jak mám zapojit dynamo z pařeza na jawa 250 aniž bych zasáhl do elekrtiky myslím kam mám dát do spínačky ten 1 drát cívku a kladívko vím z hlavy ale nevím kam zapojit ten 1 zbývající dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2010 15:23
Jméno: rumštajn
IP: uživatel10841
 no dik ale to mi nepomuže já chci vědět kam má jít do bošárny ten 3 drát
Datum: 11. prosince 2010 15:23
Jméno: standa
IP: uživatel10838
 tak at uz to tu neprudí navrchu. pokud das do 250 zapalovani z pareza,tak muzes jit,vytrhat celou eletriku a natahat ji nově podle pařeza,dat slabsi zarovky,sehnat tlumivku,vyhodit baterku,rele atd....je to na kompletni predelani elektroinstalace....ale je pravda,ze novou elektroinstalaci natahnes pomocí 3 drátů za 15 minut
Datum: 10. prosince 2010 18:50
Posl.aktualizace: 16. července 2011 22:59
 vyjadřovat se pod mým nickem, to nebylo hezký...
Datum: 16. července 2011 22:59
Jméno: ošklivý zlobr - shrek
IP: uživatel8027
 hosi jdete do pice .... mi tady nejakej ichtil maze prispevky,,,, no kde to jsem .... CHCUCK NOBIS si te poda,,,
Datum: 11. prosince 2010 7:42
 Super prace
Datum: 10. prosince 2010 22:13
 to potom se teda omlouvam pravymu steveovi,ale že si nekdo da cizi prezdivku to je fakt....
Datum: 10. prosince 2010 22:09
 vim to tak že pravej Steve by se asi přihlásil...
Datum: 10. prosince 2010 20:42
Jméno: doplnek
IP: uživatel8027
 Íčko je narazka ... kdyby někdo nepobral...
Datum: 10. prosince 2010 20:26
 Steve alias Franky
Datum: 10. prosince 2010 14:41
 steve víš co to znamená komaxit?asi ne přotože asi ti neni jasny na kolik stupňu se prášková barva vypéká...tak tady neval...jo je kit aji pod komax ale ku*evsky drahej a tady vidiš slušnou domaci a hlavně LEVNOU renovaci o to de.(jinak kituje se samozdrejme až po piskovani...)dej sem foto svoji prace když si takovej machr,až když tam nenajdu ani jednu chybu tak smeknu
Datum: 10. prosince 2010 14:29
 nevim já si to myslím ale topískování by určitě nyvdržel
Datum: 10. prosince 2010 13:57
Jméno: Steve
IP: uživatel10834
Datum: 10. prosince 2010 13:24
 O kolik to nevim ale je to snížené na objem spalováku 5.5ml... steve: je to moje první taková jak říkám renovace v uvozovkách. Udělal jsem to levně a celkem pěkně protože s tím chcu bezstarostně jezdit kam mě kola zanesou a né se třepat s profesionálním lakem strachy a bát s tím vyjet ven že mi to kamínek od kamionu odře ... Jsem si jistý že to zas dřív nebo pozdějí někde položím a obůchám. Proto jsem se nesral s tmelováním. Když to položím,seženunový plech a nechám znova na komaxit a vyjde mě to za 4 kila... Profesionální renovaci budu dělat někdy za 10 let až budu vydělávat. Ale to s tím pak už nbudu jezdit to bude výstavka. Navíc i kdybych to vytmelil tak se tmel v peci sloupne
Datum: 10. prosince 2010 12:06
 napadlo mě boocheere o kolik sis nechal u stejskyho tu hlavu snižovat? pokud to není výrobní tajmství  .. docela by mě to zajímalo...
Datum: 10. prosince 2010 10:34
Jméno: Steve
IP: uživatel10834
 ze jsi to neorezal. a jsem zvedav jak to oriznes z prostoru kliky ( neco vylitne neco zas ne ). i kdyby si tam dal desetinu toho tmelu tak to nepochcije. A co mas v planu ted? renovace neceho vetsiho bude ? ja jen ze to asi bude jeste vice pojebane nez toto.
Datum: 09. prosince 2010 23:16
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 máš to pěkný čeče, zas jeden zachráněnej kousek. a nenech se odradit od příští, jistě již stoprocentní lakýrnické práce.
Datum: 09. prosince 2010 22:47
 Víš já tam toho radši naseru a pak vyčuhující nesmysly ořežu nožem než abych to znova půlil
Datum: 09. prosince 2010 22:31
 hmm na pole dobrý,to trochu přeháníš.
Datum: 09. prosince 2010 22:29
Jméno: Steve
IP: uživatel10834
 ten plech je solidne pocechranej, neverim tomu ze to neni videt! kecas ! musi jebat do oka na 10metru. co ten skidanej motor modrym nesmyslem ? ale tak jo no mas to na pole tak to je jedno. a pak to jeste jednou posles pod kamion. takze jak rikam na pole a pod kamion dobry
Datum: 09. prosince 2010 22:11
 však jasný. Na ty konektory se ještě chystám dát bužírky protože izolované konektory jsem sháněl týden a nikde je tu neměli  Já mám taky rád originální stroj ale z tohoto už origo nebude protože jsem to v mládí překopal jak se dalo a co se dalo... udělal jsem to tak,jak mi to nejlíp vyhovuje
Datum: 09. prosince 2010 21:11
 je to pěkné ale chybí tomu tzv detail.šroubový spoj za matkou ti čouhá ještě 1cm závitu.nevypadají vůbec dobře ty šroubky v masce co drží tu spínačku.co ty stahovačky na řídítkách?to ten svazek nejde protáhnot řídítky?na konektorový spoj patří ochranná bužírka atd.já tě nedupu jen jsem asi detailista a mám radši originalitu
Datum: 09. prosince 2010 21:00
 petan ®: válec je original,jenom hlavu mi stejsky upravoval
Datum: 09. prosince 2010 20:55
 ale chválím fakt se ti to povedlo je to pěknej kousek =)
Datum: 09. prosince 2010 20:53
 mám no... musel jsem to zase celé rozebírat a dávat je naopak  chybička se vloudila
Datum: 09. prosince 2010 20:49
 http://boocheer.rajce.idnes.cz/Renovace_Jawa_21/#101_5458.jpg řekl bych že ty podložky máš naopak.toho tmelu stačí prstem namáznout plochy
Datum: 09. prosince 2010 20:44
 pěknej fichtl, na hlavě jsem si všiml nápisu CÚ máš cestovní upravu od stejskyho??? jestli jo tak napiš jak to jede atd...
Datum: 09. prosince 2010 20:44
Datum: 09. prosince 2010 20:41
 Ale zas tak hrozné ty bouchance nejsou. Každý se bude dívat na celkový vzhled, každého zaujme nový lak, nablýskané chromy a nikdo to nebude zkoumat takhle do detailu. Jinak moc pěkné
Datum: 09. prosince 2010 20:33
 je to komaxit
Datum: 09. prosince 2010 20:30
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
 A je to teda normalni lak nebo si tam nechaval davat ten komaxit o kterym si tu mluvil? ak si to teda nepletu... ja bych to zkusil aspon krapet vyklepat, vim ze existuje i metoda nato pri ktery ani nehrozi poskozeni laku ale to uz delaj profici
Datum: 09. prosince 2010 20:27
 máš to fakt pěkny chválim
Datum: 09. prosince 2010 20:22
 Jo a jinak nez jsem to dal dohromady trvalo to asi 3 mesice... Ale když sečtu tu práci co jsem na tom odpracoval tak bych to viděl tak na 40 hodin
Datum: 09. prosince 2010 20:20
 jj škoda ale ty bouchance jak říkám jdou vidět jen z 20entimetrů když na to svítí slunko nebo když to fotím s bleskem tak se to tímv ystínuje  jinak to nejde vidět  Generálka motoru dělané před rokem mě vyšla na 2500 a co jsem ted dělal poloviční generálku jenom primár a ložiska+výbrus a snížení hlavy to stálo tak 1500,kola 3000,lak 1500 a nejake ty blbůstky tak 2000
Datum: 09. prosince 2010 20:17
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
 Clovece jen ty bouchance to docela kazi, jestli si jako ja, tak ti to neda pomalu spat, vykitujes to a posles znova na lak  kdyz uz sis dal praci tak tohle nwm nwm.... ale jinak pekna prace
Datum: 09. prosince 2010 20:10
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
 Pekny, jak dlouho si natom makal a kolik to sezralo penez?
Datum: 09. prosince 2010 20:08
 jo o tom že tot en kyt nevydrží jsem taky přemýšlel  ono by nebylo problém dat tam kostru 21 ale ona to byla původně 05ka kterou jsem za svých mladých let překopal na 21čku já debil... no tak jsem chtěl aby alespon něco z toho pincka zůstalo původní  i ten zadní plech
Datum: 09. prosince 2010 19:10
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 fajnová práce až na tu kostru z 05  jo a jinak k tomu kytování...kdyby jsi to vykytoval a dal na to komaxit tak se ti ten kyt stejně oloupe v peci
Datum: 09. prosince 2010 19:07
 pekne...rad si pozeram taketo fotky. Len tak dalej, pripomina mi to preco mame vsetci tieto stroje tak radi
Datum: 09. prosince 2010 19:06
 Je to odstím RAL 5012... ty bouchance se mi nechtelo kitovat...ono to jde videt jenom když se na to díváte z 20 centimetrů... jinak to vidět nejde tak to mi tak nevadí. Cílem bylo hlavně abych se za to nemusel stdět když s tím jezdím
Datum: 09. prosince 2010 19:04
Datum: 09. prosince 2010 18:58
 Paráda,moc hezky, jen škoda žes ty bouchance nevykytoval.Jinak co je to za odstín té modré?
Datum: 09. prosince 2010 18:58
 díky... s tím jsem nepočítal,při pískování mi s tama vymetli gumy kyvné vidlice  Tak jsem to musel dodatečně opravit
Datum: 09. prosince 2010 18:56
Jméno: pkf
IP: uživatel10792
 pěkný,až na tu dodatečnou svařeninu
Datum: 09. prosince 2010 18:47
|



|