Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: tomas_j.r
IP: uživatel10508
 Zdar draci jednou jsem někde na netu narazil na upravenou písničku Bílá Jawa 250 od Věry Špinarové ve které se místo Jawa 250 zpívalo Jawa 50. Nemáte někdo tuhle upravenou písničku? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2010 19:08
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 evidentne nikdo nevi, pryc s tim..
Datum: 21. prosince 2010 19:08
 cau draci, mam ještě jeden dotaz, tady na fichtl krámku je spínací skříňka na pionýra a chci se zeptet jestly to má stejnej průmer tý díry v parabole?\r\ndíky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. prosince 2010 18:18
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 jj má
Datum: 16. prosince 2010 18:18
 čau draci, mam dotaz, tady na fichtl krámku je osvětlený tachometr na mustanga a pionýra a chtěl bych vedět jestly ten bowden má u tachometru stejnej závit a lanko jestly má taky čtyřhran jako ten starej? diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2010 22:24
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 mělo by to být stejný
Datum: 15. prosince 2010 22:24
Jméno: radek
IP: uživatel7934
 cus draci jake je u vas pocasi ?kolik snehu a snezi u vas ted napiste misto a jezdil nekdo dneska a jaky to bylo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2010 22:56
 smecno,okres kladno..asi 20 cm zmrzlyho snehu,k tomu 2 dny snezilo a dalsich 20 cm cerstvyho..ja nejezdim,jezdil sem tak pred 2ma tejdnama,spad mi retez a kouslo se to,nemel sem naladu se zmrzlejma prstama resit co to je,doufam ze se nekousla prevodovka..
Datum: 15. prosince 2010 22:56
 olomouc skoro sucho na trávniku cca 2cm sněhu jinde není...ale kosa je no
Datum: 15. prosince 2010 20:57
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 možná to dost lidí překvapí, ale ona za pár dnů začíná zima a v tuhle dobu holt bejvá mráz a sníh... nechápu ty plný zprávy kalamit, když někde napadne 20 čísel..
Datum: 15. prosince 2010 20:49
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 Chrudim 25cm sněhu, silnice jsou sjízdné
Datum: 15. prosince 2010 20:27
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Liberec zasypan,nejezdily busy,když jsem nemohl do školy tak jsem šel jezdit to byla prdel !!!
Datum: 15. prosince 2010 20:03
Jméno: mejcin
IP: uživatel6422
 Servus, jak se nejlépe nasadí levá ručka na řídítka? Máznout to nějakým lepidlem a za mokra to tam nabouchnout a apk to nechat ztuhnout?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. prosince 2010 13:02
Jméno: mejcin
IP: uživatel6422
 díky za inspiraci, zkusím nejdřív tu horkou vodu, aby změkla...
Datum: 16. prosince 2010 13:02
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
 Si mel akorad stesti, duvod proc se to patla mejdlem, nebo samponem je ze to vyschne a prestane klouzat... Po oleji to bude furt mastny
Datum: 16. prosince 2010 9:25
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 lori: a prd by klouzalo.. mám s tím zkušenost... u babetty sem dával obě dvě ručky.. normálně sem tam do tý ručky narval vazelínu, trochu sem mázl řidítka, zezačátku sem to tam dával rukama až to nešlo vzal sem si na to gumový kladivo a pořádně to tam namlátil.. a byl po práci.. a můžu zaručit že se ručka nepohne ani za boha--..
Datum: 16. prosince 2010 7:16
 olejem ne! akorad by to v budoucnu klouzalo... popalej to samponem nebo mejdlem a nakrut to tam
Datum: 15. prosince 2010 21:16
 nejlepší je to nahřát v horké vodě tu gumu a potom to jde samo...
Datum: 15. prosince 2010 19:28
 jestli myslis ty mekky gumovy, tak ja to delam kompresorem....vezmu tu malou profukovaci pistolku a foukam do mezirky mezi riditkama a rukojeti. jde to paradne.
Datum: 15. prosince 2010 19:14
 na pincka nebo na co? Onokdyž to tam nasadíš tak už to tak drží že lepidlo neni potřeba ale je horší to na ty řidítka dostat. Mázni to olejem tu ručku zevnitř,pěkně to tam rozetři ale jen malinko,nějak to tam nasad jen z kraje a pak uz to tam nejakym gumovym kladivkem nebo drevenym spalkem zatluces
Datum: 15. prosince 2010 17:31
 zdarec draci potřebuju poradit jak mám sundat ložisko z klikové hřídele na pinskovi dik za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. prosince 2010 22:37
 Lori:jenže tady jde o to že kdyžje ložisko fest narvané na klice ažnadoraz tak je mezi ním a klikou mezeta jen nějaká desetina a možná ani to ne takže to pak neni za co zachytit ty packy
Datum: 16. prosince 2010 22:37
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
 Nwm naco kupovat tak drahej stahovak, 3ramennej si od nekoho pucit a hned pude dolu... Popr vyrobit neco s packama
Datum: 16. prosince 2010 18:49
Datum: 15. prosince 2010 22:27
 sú drahé no to je bohuzial pravda ale sa dá dostat len ten cast sady co vlastne vytvori medzeru medzi setrvacnikom a loziskom a to sa stoji 800kc,,,oplati sa to kupit ked to aj vyuzijes,,za jedno lozisko to nemá cenu radsej privarit kusky zeleza ako rikali predomnou
Datum: 15. prosince 2010 22:24
 ta sada na obrazku stoji 2490 korun pak je tam profi za 4560,-
Datum: 15. prosince 2010 22:15
Jméno: radek
IP: uživatel10858
 diky za rady jenco kolik takej stahovak stoji 3000Kč?
Datum: 15. prosince 2010 19:42
Datum: 15. prosince 2010 19:30
 Dělám to tak že na ložisko z každé strany přivařím kousek pásoviny nějaké pořádné a za ty pásoviny pak zachytnu ramena stahováku a jde to jako po másle... No ale to ložisko už bude nepoužitelné a při vaření jé dobré kliku zakryt nějakýma plechama
Datum: 15. prosince 2010 19:18
Jméno: hans
IP: uživatel9097
 Zkus nahřat horkovz...a kdyz nepujde vem platek z pilky na želeto, zbruš zuby na nabežnou hranu (jak nuž) .hranu strč mezi ložisko a kliku a začni klepat z jedne strany a z druhestrany melo by to ložisko pomalu posouvat a pak použít nějakou vetsi pasovinku se zbroušenou hranou až do te doby než tam dostanes nejakej tří rameny stahovak to je varianta kdyz nemas stahovak na ložiska s plochyma packama s tim to jde samo
Datum: 15. prosince 2010 17:20
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Zkus to nahřát horkovzduškou, chytni ložisko do stahováku a pomalu ho vytlač. Jen žádný násilí, tedy pokud není přilepený locktitem  . To tam pak drží jak židovské víra v Izraeli...
Datum: 15. prosince 2010 16:28
 dvěma stranovýma klíčema ho vypač
Datum: 15. prosince 2010 15:41
 Buď zkusit nějak odpáčit, nebo si vyrobit přípravek...
Datum: 15. prosince 2010 15:17
 Čus potřeboval bych nákej odkaz kde prodávaj polepy na plasty na dyrt byke XB 31 díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2010 13:13
 ale já to mám na fichtla.
Datum: 15. prosince 2010 13:13
Jméno: Shlaighter
IP: uživatel9958
 http://www.motopolepy.com/
Zkus to tady
Datum: 15. prosince 2010 11:46
 Tady jsi na Fichtl Pokecu
Datum: 15. prosince 2010 7:14
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 Zdravíčko. Chtěl jsem se zeptat, jak chytit správnej tvar oválů na nádrži k ČZ 175/450. Jde mi o rozhraní laku a chromu. Nemáte to prosim Vás někdo nějak rozkreslený, nebo nebyl by tu někdo, kdo by mi to mohl odměřit na origo stroji?? předem děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2010 23:44
 Čau, někde jsem měl oměřené té lakované části, ale nevim, jestli to ještě mám někde. Ale podívám se ti. Když tak mě pošli mail na můj mail....
Datum: 14. prosince 2010 23:44
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
Posl.aktualizace: 14. prosince 2010 21:07
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 Dobře.Příště se polepšim
Datum: 14. prosince 2010 21:07
 honzula tak napis aspon ze zves na zavody  26,12 na poradnou rezbu
Datum: 14. prosince 2010 20:33
 Čus, hale prosímvás nedávno jsem si tu na krámku koupit buben spojky na Babettu 210, přišel, byl v pohodě, dal jsem ho tam ještě před zimou, v létě. a dneska sem si řekl že se kouknu jestli nezreznul nebo tak něco, a on je z vrchu i spodu zrezlí, dá se příště něco udělat ? nějaká pasta nebo něco, aby to nerezlo ? díky http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_753.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2010 18:29
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ošmirgľuj a nastriekaj so sprejom (farbu)
Datum: 20. prosince 2010 18:29
Jméno: kubajz
IP: uživatel10513
Posl.aktualizace: 15. prosince 2010 21:07
 wepo: Asi jsem ve škole nedával pozor, když se brali objemy těles...ale když mají oba motory stejné vrtání, ale jiný zdvih, tak jak můžou mít stejný obsah?
Datum: 15. prosince 2010 21:07
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 wepo ! cancáš nesmysly!!! L. má pravdu. lze tuto ojnici použít do kejvačky 353, ale je nutno použít panelkovej píst s 18mm čepem.
Datum: 15. prosince 2010 20:01
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Vrtání je u kejvy a panely stejné ale zdvyh má panela o 12 mm větší !!! Tak nerozumuj...
Datum: 15. prosince 2010 17:24
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Zdvih a vrtání je u panelky a kývačky stejný, rozdíl je v délce ojnice a tím pádem musí být i jiný píst. Tato ojnice do kývačky jde použít, ale zárověn je nutno použít i píst z panelky. Jeli ojnice z panelky s bronzovým pouzdrem, je průměr pístního čepu 18 mm. U ojnice s jehlovým ložiskem by měl být také čep s průměrem 18 mm.
Datum: 14. prosince 2010 23:41
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 myslim si na 100% že ne
Datum: 14. prosince 2010 22:06
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Zdare,vím jenom že zzvih je na panelce o centimetr a něco delší naš na kejvačce...
Datum: 14. prosince 2010 18:28
Jméno: sramda
IP: uživatel9498
 zdar lidi mam takový dotaz budu dělat na pinckovy renovaci akorát nemam pistoly na barvu tak se vás chci zeptat jakou barvou ve spreji by se to dalo nastříkat nekdo my říkal dvou sloškovou barvou má te stím někdo skušenosti nebo jak jste to dělaly vy opakuji nemam pistoly na barvu.dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2010 12:05
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Ja mam lak na nadrzi od suzuki DR delanej valeckem, je to k nerozeznani od strikaci pistole, nejdou videt zadny tahy, je to krasne slity, nikde to netece.... ale musis to delat tim molitanovym. A hooodne se snazit. Ale spis bych sel do normalniho laku strikaci pistoli ktera se da sehnat za par supu, a kompresor v nouzi z lednicky a udelat tlakovou nadobu jinak ti to bude flusat. Na spreje zapomen
Datum: 15. prosince 2010 12:05
Jméno: standa
IP: uživatel10856
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=43758 kompresor,pistoli,syntetiku,redidla,kity,smirky,plnič a šikovnýho chlapa co to cákne a si v tom za 1200,- a nemusíš šetřit vrstvama plniče ani laku a výsledek o hodně lepší jak vaše spreje a válečky....muzete posoudit,v tom profilu je moje J21....ale musím přiznat,lak akrylátem v lakovně je dobře o třetinu lepší......
Datum: 14. prosince 2010 23:39
 hele ale takhle to řeknu, v tom spreji záleží co máš za barvu, pokud nějakou za pár korun co se tváří jako auto lak, tak tomu tak není a pokud máš dražší je to o něčem jiným, ale pořád bych se zeptal v tý lakovně, jelikož když nemáš kompresor a dělal by si to sprejem tak nemáš dostatečný tlak, tudíš to není ono, ale pokud si za ten sprej připlatíš vydrží to poměrně dlouho, musíš si vyhrát a dát pořádnej lak... ty barvy za pár kaček slezou, ty lepší by neměly.. tak to zvaž co se ti vyplatí...
Datum: 14. prosince 2010 21:24
 Podle mě tady je váleček k ničemu, on to renovuje, takže to musí být jako z fabriky, TOP lak...
Datum: 14. prosince 2010 20:36
 já mám 20 dělanou válečkem,se štětcem se to nedá srovnat ale pořád to má daleko k kompresoru nebo lakovny....
Datum: 14. prosince 2010 20:36
 kubiq ® : je to tak kámoš natíral celeho fichtla malyma valečkama 10mm a jemnyma a je to docela kvalitni ale pistoli by to bylo nejlepší no jestli ji nemáš tak jak už ti tu radili ostatni dej to do lakovny maš to jepši  a nebo to vem tyma valečkama je to na tobě hlavně to nezdupej a ad se ti renovace podaři zdar
Datum: 14. prosince 2010 20:32
 péro: Psal, že dělá renovaci, to musí být špičkový lak...
Datum: 14. prosince 2010 20:27
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 strejda dělal babetu sprejem a ještě pak bezbarvím lakem a cca za 5 let byl z červené metalízy nažloutlej vybledlej hnus ...radši to vem tím válečkem než sprejem ze 2 metrů nikdo nepozná že to není stříkaný
Datum: 14. prosince 2010 20:18
 Tak tak, lak kvalitnim sprejem by sice jakš takš udělat šel, ale myslim, že s pistolí dosáhneš mnohem lepšího výsledku, a hlavně levněji. A při renovaci musí být výsledek na 100%. Pokud je to teda renovace...
Datum: 14. prosince 2010 20:15
Jméno: Ultramotorkar
IP: uživatel10855
 No myslím, že rychlost psaní není důvod proč psát špatně i/y přece jen jsou od sebe (aslespoň na té mé) vzdáleny dostatečně. Jinak k dotazu - dvousložkovým lakem jsem dělal Mustanga Měl jsem pistoli a kompresor, ale se vším všudy mě to vyšlo včetně míchání barev přesně podle odstínu na nějákých 2500 Kč. Možná že tlačení do spreje bude malinko dražší  , ale snad nijak kriticky. Mě se ale se sprejem dělá dost mizerně upřímně to oproti pistoli stojí za hovno. Když budeš šikovný a najdeš dobrý obchod, nakonec ti zbyde i na pravidla!
Datum: 14. prosince 2010 20:06
 ty spreje jak psal kolečko, známej to skoušel a celej pincek ho vyšel na necelý 3500 za lak, to skus do nějaký lakovny tam by tě to vyšlo možná levněji, ale jinak slyšel sem že někteří borci to dělali válečkem prej omrkni google jestli něco nenajdeš ale prej tahy nejsou po válečku vidět a vypadalo to dobře, někde sem na to dřív narazil, ale to by si se musel pokouknout, já to víc neskoumam mám kompresor a hlavně za barákem lakovnu kde to děla za pár kaček stačí když si to vykytuješ, pervektně upravíš jak chceš dáš jim bavy nebo peníze na ně a ve volném čase ti to sfouknout, tak se skus taky poptat vyšlo by tě to líp než ty preje myslím. Za zeptání nic nemáš pokud máš něco podobnýho v okolí.. skus uvidíš.. hodně zdaru, lak není sranda
Datum: 14. prosince 2010 19:38
Jméno: sramda
IP: uživatel9498
 hele ty chytrolýne mě nezjmá pravopis mam tam chyby protože píšu rychle. Tak si hledej chyby v sobě.
Datum: 14. prosince 2010 19:07
Jméno: ZdenekK
IP: uživatel10477
 K barvě si určitě kup taky pravidla pravopisu....
Datum: 14. prosince 2010 19:03
 Sprej stojí cca 400-500kč (400ml nádobka), těch sprejů budeš potřebovat několik, a to ještě dva odstíny, k tomu přičti nějakej ten kit, a plnič ve spreji, ten stojí asi 200, a taky jich asi spotřebuješ několik...nakonec tě to vyjde na pěkný peníze...
Datum: 14. prosince 2010 18:10
Jméno: Mustaf
IP: uživatel3522
 Ahoj SESO ten šnek co se tu nedávno objevil...bude tu pořád? jako ostatní díly? nebo jenom v období vánoc? já jen abych tu možnost nepromeškal  Díky + přidávám odkaz
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2010 16:54
 jasne mel by byt,,, asi 3 mesicen byl ale uz by mel byt klasika
Datum: 14. prosince 2010 16:54
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 by mě zajímalo kam ho přidáváš..
Datum: 14. prosince 2010 16:42
 čau draci, mam dotaz, tady na fichtl krámku je osvětlený tachometr na mustanga a pionýra a chtěl bych vedět jestly ten bowden má u tachometru stejnej závit
a lanko jestly má taky čtyřhran jako ten starej? diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2010 22:53
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 mělo by to bejt stejný
Datum: 15. prosince 2010 22:53
 Nazdar, ake pouzivate nitovacie klieste? Ide mi o nity na rozete. Alebo ako riesite vymenu venca? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2010 22:26
 péro: musíš ale sehnat opradové šrouby a né tu napodobeninu co se dělá dneska
Datum: 14. prosince 2010 22:26
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 šroubky tam nedávej !!!to se tam mohlo dát tak možná před x lety kdy je nedělali z másla...já je tam jednou dal a každejch 10km jsem nějakej doplnoval  dej tam normál ocelový nýty
Datum: 14. prosince 2010 20:24
 ano to viem, ze sa da aj srobami upevnit, no predsa nevyzera to tak dobre. Zozeniem teda tie rozklepavacie nity.
Datum: 14. prosince 2010 17:31
 někdy věnec i šrubuje
Datum: 14. prosince 2010 17:07
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 svatá pravda  ještě si pamatuju z učnáku používání tzv. závěrného hlavičkáře....... nebo tak nějak  *3*
Datum: 14. prosince 2010 16:04
 na přidělání věnce rozety kup rozklepávací nýty a ty pak rozklepej kladívkem
Datum: 14. prosince 2010 15:54
Jméno: Matous_KH
IP: uživatel7314
 Zdar draci, opět se vracím ke svému problému že nevím co mam.  Chtěl bych dát 05/1963 do původního stavu, za chvíli burza Chotusice a já si píšu co potřebuju koupit. Ale teď sem na netu narazil na to, že tyhle neměli zámek řiditek jako ty novější, ale měli zámek na prsíčkách.Tak se chci zeptat, jestli třeba ke konci roku 63 se už nedělalo to novější provedení?Já mám klasickej zámek řiditek. Ani bych nedivil, kdyby ten fichtl byl postavenej na jinejch papírech, je to tolik překopaný  I motor tam je z 20, původně tam prej byl nějákej asi z pařeza. Začínám zvažovat, že tohodle fichtla postavim na papíry z 20/21 a koupim si 05 z 63 bez TP ne moc překopanou a na tu dát ty papíry co mam, jelikož chci mít jednoho jako víkendovku a druhýho na normální ježdění..
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2010 16:06
 paráda  dik.
Datum: 15. prosince 2010 16:06
Jméno: standa
IP: uživatel10856
 ano,nezacházel jsem az tak do podrobna....podzimni modely 1964 uz zacinaly mit prvky roku 1965
Datum: 14. prosince 2010 23:42
Datum: 14. prosince 2010 18:20
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 aha, teď koukám že sem si to spletl s něčím jinym, burza nejspíš je, sorry za dezinformaci
Datum: 14. prosince 2010 18:16
 v sobotu burza je ! ta je za kazdyho pocasi, toho nespochlouej !
Datum: 14. prosince 2010 18:01
Jméno: Matous_KH
IP: uživatel7314
 Aha, no já už bych v sobotu vstal a jel bych, bych byl asi překvapenej  Thx
Datum: 14. prosince 2010 17:29
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 ten zámek na fotce je určitě z 20 (možná pozdější 05, nevim, ty neznám).. a myslim že tu před pár dny bylo, že se Chotusice o tomto víkendu kvůli zimě a sněhu rušej..
Datum: 14. prosince 2010 16:46
Jméno: Matous_KH
IP: uživatel7314
 Co se zamikalo tím zámkem na deklu?  Dekl? Takže když mám tehle zámek http://hady.ic.cz/fekal.jpg tak to není 05 1963? No, takže asi někdo postavil dvacítku na papíry z 05/1963. Motor mám z 20, bubny brzd z 20, vejfuk když sem to dostal tak tam byl z 23, vidlice byli jiný (péro na opačný straně jak u 21, to tam možná bylo z 05), místo páčky na parabole mám klíček, štítek chybí, plechy byli seřezaný, zámek na prsíčkách nemam, víko nádrže není šroubovací, zarážku aby drželo sedlo nahoře při tankování mam...Prostě z toho, co je na 05/1963 tam neni asi nic..Jen motor, když to děda kdysi koupil, ale pak tam stejně dal ten z 20...Takže jestli mám i kostru z novějšího modelu, tak nemá cenu přestavovat to na 05/63.Udělám to jak sem psal vejš..  Díky, teď mám jasno v tom, co mam kupovat
Datum: 14. prosince 2010 14:52
Jméno: standa
IP: uživatel10852
 ahoj.Popíšu ti letmo model 1963: Přední blatník stejný jako 555 jen má mezi vidlicema výraznější hrb,krk bez zámku,zámek to má na deklu+zachyt zamku na rámu,revmaplechy se uchycují pod krkem jen na dva šrouby-tzn uzsi drzaky na ramu, kříž stejný jako 555 s revmaplechama jen má navíc držák výfuku,výfuk na objímky,koleno bez falce,v prvni prepazce vyfuku jen 4 vetsi diry(misto 9 co ma 21) sroubovaci nadrz,zapalovani 555,tlumivka,motor 05 verze 1-tj.klika s ojnicí 555,prevodovka 555(kolecka na 3 kolíky),dekl spojky se šroubem oleje pod zadním plechem,karburátor alá stadion+hliníkový airbox. Kola a brzdové štíty to má stejné jako 555! Přelomový byl až model 1964,ale tam se jen měnil přední blatník,lepsi převodovka a ojnice s okem 14.1mm. První model který měl zámek na krku byl 1965.
Datum: 14. prosince 2010 10:32
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
Posl.aktualizace: 04. ledna 2011 20:18
 No všechny tachometry mají nějakou rezervu, jen asi každej jinou, radar s led displejem taky měří víc než ve zkutečnosti, mě často ani nezachytí, mám 21 bez plechů.
Datum: 04. ledna 2011 20:18
Jméno: standa
IP: uživatel10859
 vem si cyklotacháč,serid SPRAVNY obvod kola,vem si kameru a jed na radar......natoc nam,jak jedes tvych 70 tachometrových,pak záběr na radar a pak záběr na cyklotacho.....pak to proberem....! vím,že tam budou 3 různý hodnoty!
Datum: 16. prosince 2010 11:24
 Tak ale neni vyloučenéže všechny tacháče jdou špatně... Například ten můj co mám origo z mustanga tak má nepřesnost maximálně 5Km/h když jedu víc jak 70 a to jedu málokdy  Pri 70 mi to ukazuje 75
Datum: 15. prosince 2010 17:35
Jméno: standa
IP: uživatel10856
 nehodlam debatovat o tom komu jak meri tacho....vsechny podmerujou stejne!! DO 60 to keca o 5,od 60 ta odchylka exponencialne narusta at je to tacho z 21 a nebo z mustanga.... naměřte si to někdo cyklotacháčem nastavenym na presnej obvod kola....
Datum: 14. prosince 2010 23:51
 inak podla mna ked je starsi tachometer a má slabsie magnetické pole tak ukazuje menej ne viac ne?
Datum: 14. prosince 2010 21:46
 inak novsy typ tachometra malo by byt presnejsi?
Datum: 14. prosince 2010 21:45
  ...no nwm no je to taky dost možný
Datum: 14. prosince 2010 21:38
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 dachl: takže reálně tak lehce přes 50
Datum: 14. prosince 2010 21:20
 Podle toho videa jedeš maximálně 60-65 víc určo ne  ..véř nebo ne ale je to tak
Datum: 14. prosince 2010 21:07
Datum: 14. prosince 2010 17:14
 ai karamba! příjemná slide-show  není ti to blby se tuhle tak vytahovat s hovadinama?
Datum: 14. prosince 2010 16:26
Jméno: fermez
IP: uživatel1226
 origo tachometr bohužel nefungoval tak jsem tam dal tenhle ze starsiho typu, rok vyroby je 78 jestli nekecam tetka nevim je to ten novejsi, ale uz ne v origo stavu v papirech ma typ 20. Ručička trochu cuká na tom videu děláto od ty doby co prasklo lanko tak jsem ho vytah dal jiny pouzity a uz to cuka dost meto nastvalo asi koupim nový.
Datum: 14. prosince 2010 15:37
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 ten tachec šlape moc pěkně, ručička aspon nelítá. ale zajimalo by mě co je to za typ a rok výroby, že je tam ještě starší typ toho tachometru?
Datum: 14. prosince 2010 15:08
Jméno: fermez
IP: uživatel1226
 mozna tak tvuj muj teda ne, ukazujemi presne
Datum: 14. prosince 2010 15:03
Jméno: standa
IP: uživatel10852
 když fichtl na tacháči ukazuje 70 tak jede asi 55  Když ukazuje 80 tak jede lehce pod 70
Datum: 14. prosince 2010 10:46
 no co? normalni pomala jizda na pionyru..a jeste se tim chlubit xD
Datum: 13. prosince 2010 23:10
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
Posl.aktualizace: 17. prosince 2010 11:13
Jméno: standa
IP: uživatel10864
 když jsem tam měl CDI a halku tak to chytalo na otočení rukou a bez plynu
Datum: 17. prosince 2010 11:13
 a co dobíjení to už je horší
Datum: 15. prosince 2010 20:01
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 oero to neni spatnej napad zapnout baterii jen na naslapnuti
Datum: 15. prosince 2010 17:15
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ale jo to mě jako chytá , ale teplej tak na 3 pokus..na poprve by to bylo lepší  vyzkouším a uvidím
Datum: 14. prosince 2010 22:57
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 péro: nechceš si místo toho radši seřídit zapalování a směs aby to chytalo na kop?
Datum: 14. prosince 2010 21:42
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 sakra to není špatnej nápad....asi si tam dám taky baterii a udělám si vypínač a zapnu to jen na nastartování
Datum: 14. prosince 2010 20:37
 Z baterkou chytne každej fichtl napoprvý..
Datum: 14. prosince 2010 18:11
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 standa ako starý fachman by si mal vedieť že nezáleží na natočení statora ale vačky  inak dobre videjko i ja som takto skúšal a viem z vlastnej skúsenosti že aj blbo nastavený fichtl kopé cez baterku na šupu
Datum: 14. prosince 2010 16:14
Jméno: fermez
IP: uživatel1226
 myslim starty, hodně fichtlu špatně chytá dost často zato muže elektryka. Stando ty ses strasne chytrej stim prectihem porad delas machra jak to poznas posluchu, ale pleeš se protože tam je 1,4 mm
Datum: 14. prosince 2010 15:33
 Ahoj chci se zeptat, jak jsi myslel "...brutalní rozdíl od vetšiny fichtlu!!" v tom videu. Asi myslíš jako že má baterku že ?
Datum: 14. prosince 2010 13:53
Jméno: standa
IP: uživatel10852
 chodí to,to je snad jasné....jinak máš šíleně blbě natočenej předstih....takle tam máš předpal tak 0.8mm před HU....
Datum: 14. prosince 2010 10:42
 ZDar...předem sorry az hloupý dotaz...potřeboval bych znát váš názor při mém rozhodování...Budu dávat komplet pincka na lak, bude to červenou barvou, jak by ste udělali kříž se stojánkem ? Stejnou barvou jako plechy nebo černou? Dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2010 15:12
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 plechy na červeno, spodní bříško na bílo a masku taky na bílo a kříž se stojánkem na černo.
Datum: 18. prosince 2010 15:12
 Stadan moc dík..chci to jako veterána, bude to profi lak od strejdy který pracuje v autolakovně  ....takže to udělám tak jak si mi to popsal...barva červenej bude ral 3020 - dopravní červená..taková červená malinko do oranžova...a tu bílou tu právě nevím  ..nevěděl by si prosím nějakej pěknej odstín ? já sem přemejšlel 9010..podívej se sem prosím. http://www.vzornik.info/vzornik-barev-ral/
Datum: 14. prosince 2010 20:42
 standa: taky teď budu lakovat, pokud možno do originálu, mohl bys třeba u těch odstínů barev být konkrétnější? volím vínovo-bílou kombinaci, tak jaké odstíny? dík
Datum: 14. prosince 2010 16:53
Jméno: standa
IP: uživatel10852
 Řešil jsem stejnou otázku. Sám si ujasni,jestli to chces jako veterána a většina věcí na moto a vzhled budou puvodni a nebo jestli to má být jen omlazení fichtla za pár korun? U mě vyhrál původní stav a tak jsem vše nechal lakovat,dle dobových kombinací....tzn. vidle,brejle,maska,plecha za masku,bříško,kryt řetězu,nádrž,držátko za sedačkou,zadní tlumiče,plech řidítek do příslušného odstínu bílé a zbytek(rám,kříž,stojan,velké plechy,dekl) žloutkovou žlutou.....samozrejmne kombinace jsou na každém.....pokud chces vínovou červenou,tak bílá je dobrá taková ta do šedé,pokud chceš červenou normální,vhodné je volit bílou klasickou,při červené do oranžova je moc hezká kombinace volit nažloutlou bílou barvu......
Datum: 14. prosince 2010 11:45
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 fialovou s puntíkama...kostru + kříž + stojan červenou
Datum: 13. prosince 2010 22:54
 černou
Datum: 13. prosince 2010 22:45
Jméno: petrys
IP: uživatel9528
 Zdar draci, jaký lamely jsou na pionýra lepší?? klasika korkový? nebo ty feroda??
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2010 21:32
Jméno: Nike 21
IP: uživatel5056
 Jestli ho mužu použít?
Datum: 18. prosince 2010 21:32
Jméno: Nike 21
IP: uživatel5056
Datum: 15. prosince 2010 20:04
 Klasika MADIT PP-80 a nemám s tím problém
Datum: 15. prosince 2010 17:39
Jméno: Nike 21
IP: uživatel5056
 A jakej používate olej pro ty feroda
Datum: 15. prosince 2010 17:09
Jméno: petrys
IP: uživatel9528
 Tak draci dík, dneska sem tam dal feroda, když už sem v tom byl, tak sem vyměnil i primár. řetěz ktterej měl vůli asi tak 20 mm, ted už zbejvá jen udělat něco s válcem
Datum: 14. prosince 2010 22:36
 hlavní výhodou feroda je že se stoupající teplotou motoru potažmo oleje nebobtná tolik jako korek...
Datum: 14. prosince 2010 16:55
 Na burze na Kladně jsem viděl pána, který prodával ferodo lamely, ale byl tam použit kov ze staré korkové lamely, prý mu to někdo dělal na objednávku, Nemáte někdo na něj kontakt?
Datum: 14. prosince 2010 15:57
Jméno: standa
IP: uživatel10852
 do serie korky,do upravenyho motoru jedině ferodo,ale pak je tu problém,že kvuli zubum se musi po roce měnit......
Datum: 14. prosince 2010 11:47
 FERODO FERODO FERODO !!! !!! !!!
Datum: 13. prosince 2010 22:43
 No to obložení z feroda je ýborné ale na hovno je ten plech... Protože ono myslim i to korkové obložení vydrží víc než ty zuby na lamelech... myslíte že už je to dobré že se dělaly dříve nějaké zmetky?
Datum: 13. prosince 2010 22:22
 na číze mám feroda asi 7 let a furt jak nové
Datum: 13. prosince 2010 22:07
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 než opotřebuješ to ferodo tak ti 3x odejdou zuby ... takže to je asi jedno co tam dáš
Datum: 13. prosince 2010 21:45
 ja kupoval tady od sesy ferodo a mám z toho po pár tisícech kotouč do pily (je to máslo).... nevím, možná nějaký poslední spatný kusy či co (už se to tu řešilo) ale se.e me to... jinak ferodo jako takový špica!
Datum: 13. prosince 2010 21:40
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 ferodo mam na číze a je to super, řek bych že to ma trošku lepší záběr
Datum: 13. prosince 2010 21:28
|



|