Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravím hoši mám taký dotaz. na mojí kývačce mám nabastlený přední blatník z pařeza a chcu tam dat ten origo takový ten hluboký a právě nemůžu sehnat za přijatelnou cenu v dobrém stavu do kývačky,jen na panelky. Bude mě topasovat anižbych musel do něčeho zasahovat vrtačkou atd? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2010 7:26
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 bude. jen nevim proč se na tohle ptáš tady
Datum: 26. prosince 2010 7:26
Jméno: jan
IP: uživatel10429
 čau draci mohu se zeptat v čem je do motoru z mustanga lipší stočená klikovka na 90 mm ??? děkuji moc za odpovědi a přeji hezký a šťastný nový rok přeje honza
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2010 17:45
Jméno: PAJOŠ
IP: uživatel10891
 dík i tobě
Datum: 26. prosince 2010 17:45
Jméno: honza
IP: uživatel10429
 hele diky moc ja ji koupil už vyváženou a stočenou ale diky moc a přeji ti hezký a šťastný nový rok  \r\n
Datum: 25. prosince 2010 19:09
Jméno: pajoš
IP: uživatel10891
 VÍC TO TOČÍ A HLAVNĚ RYCHLEJ AKCELERUJĚŠ ALE MUSÍŠ TO UMNĚT VYVÁŽIT
Datum: 25. prosince 2010 18:47
Posl.aktualizace: 28. prosince 2010 20:09
 sorry som slepej
Datum: 28. prosince 2010 20:09
 jak sem psal, zůžení kolínka
Datum: 28. prosince 2010 1:45
 Standa,,ako boli skrcené?
Datum: 27. prosince 2010 18:33
 pokud jsem čet dobře tak škrcení bylo provedeno pomocí clony v kolínku karburátoru, tu úpravu pístu asi na jaře skusim ale nic moc od toho nečekám
Datum: 27. prosince 2010 17:55
Jméno: standa
IP: uživatel10895
 po pročtení onoho polského blogu jsem nabyl dojmu,že v polsku byli motory Jawa 50 záměrně škrceny a všechny výše zmíněné úpravy jsou pouze odstranění polských restrikcí aby se dostali na výkon našeho seriového pionýra..... nic zajímavého tam nenaleznete.... a žádný návod jak z fichtla dostat víc tam taky neni....akoro je mi jich líto....až po pracných a přesných upravach se dostanou na stav,ktery je pro nas seriový.......takze komu jezdí pionýr 70km/h,muže na sebe být hrdý,ve všech zemích tomu tak není....
Datum: 27. prosince 2010 12:45
 dík, ale polskou http://www si umim přeložit sám, takže to asi žádnej čech nezkoušel co ?
Datum: 25. prosince 2010 21:24
 nesmíš být línej..dej si kapra na posilnění a čti..aspon budeš o nĚco chytřejší
Datum: 25. prosince 2010 19:19
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 to je ale dýlka co? na vánoce se mě to teda číst nechce.
Datum: 25. prosince 2010 18:12
 Přeloženo google chromem(prvně ten druhej a druze ten první): Rozhodl jsem se zveřejnit zde popis ladění, protože to je napsaným profesionálním. Mělo by být proto problém se zničením motoru, protože to může být případ změny niefachowych. Práce s motorem Jawki je poměrně jednoduchá a zvládne ji každý trochu technicky-orientované, mladý muž. Jediný problém je, pracuje na kanály ve válci jsou velmi malé a obtížně přístupné. Ale tvrdá práce se vyplatila. Motocyklový motor má výkon více než 4 kW, může běžet rychlostí trvající 1965 až 1970 km / h.
Pracovat na zlepšení startu motoru opravou kanály ve válci. Nás nejvíce problémů-kanály (zrudnutí), jak oni jsou velmi úzké a dlouhé. Velmi užitečné při určování přesného tvaru oken ve středu válce má zubní zrcadlo a plastelíny. Já jsem za použití silikonu. To má své výhody a nevýhody, musí jednou silikonové čekat na jeho dobré sklerózy. Po silikonová na jeho odstranění válec není deformovaný, což lépe odráží obrys okna. Hmoty a silikonové používat stejným způsobem. Připravíme stejný kus kovu o šířce 40 mm, délka 110 mm a tloušťce l mm. Desku ohnout více či méně do profilu odvádí válce (obr. 1).
Na jednom konci vyvrtaných otvorů více o průměru 3 mm, budou díry nám umožní zachovat plastelínu nebo silikonovou plechu na pečení. Chcete-li mapování okna, obrys vrtané konci desky dát silikonem nebo lepidlem po obou stranách plastelíny a poté vložením "pravidlo" o válce, jemně zatlačte okna. Po jemné odstranění okno může být vytištěno obrys tváře a vidět otisk druhého okna v podmínkách střední výkon . upravit okna a provést kanály se zakřivenými pilników jehličnany. Jehličnany ohybu při zahřátí nad plynovým hořákem, po ohnutí re-soubor musí být zahřáté na cherry barvě a chladné ve studené vodě. žlutá, a tedy s vyšší teplotou, zničí ostří souboru.
Tvar oken a kanálů, které zpracováváme tak, aby jejich rozměry byly v souladu s obr. 2 Jawki válec je vytvarována do rukávu litiny. Téměř každý díl litinový válec mezi hliníku a tam jsou prahy, musíme být opravena pilnikami tak, že kombinace těchto kanálů byly dokonale hladké. Samozřejmě, musí být všechny kanály být pečlivě vyleštěn. Po dokončení kanálů ve válci, musíme upravit válec-klikové skříně kanály. Za tímto účelem, předpokládáme, válec se dvěma kolíky pravé klikové skříně. Místo toho, aby za předpokladu, že hlava čepu pouzdra nebo matice M 10 (tři) na každém pinu a dotáhněte matice hlavy válců. Sledujeme, jak se kanál zapadá do kanálu-port válců motoru. Pokud je to nutné, provést úpravy klikové skříně nebo válce tak, aby okraje kontaktu nebyl prahy. Stejné kroky s levou klikové skříně. Kanály v klikové skříni a celé klikové skříně (prostor, v němž se pohybuje klikového hřídele), musíme lesk.
Největší nepřesnosti mezi klikové skříně a válce jsou v Jawce boční okraje okna. Často se stává, že můžete zvýšit horní ploše kanálu v klikové skříni až do rozměru okna ve válci, zatímco spodní okraj okna v lahvi se musí rozpiłować do okna v klikové skříni. Po provedení nezbytných úprav kanálů třeba zkontrolovat obrys kanálů v davu. Převzít jednu polovinu z klikové skříně klikového hřídele s pístem (ne kroužky), předpokládáme, válec a píst po odchodu zkontrolovat DMP-li okna v pístu v souladu s okny ve válci-klikové skříně. Opakujte stejnou operaci na druhé klikovou skříní. Pokud se okna v davu jsou příliš malé pro zvětšení do velikosti válce. V místech, kde jsou trochu větší, nezvyšují okno válce a klikovou skříní, ale dav se paprsky v oknech jako v obr. 4 Spodní hrana pístu ze sacího kanálu jsme odjehlit o 1 mm. Poznámka: nic víc. Zvětšit tento rozměr 0,5 mm, při zachování ostatních rozměrů oken ve válci způsobí ztrátu výkonu o téměř 1 km. Píst na vnitřní straně by měl být opraven a do polské pístní čep. Pístní čep díru musíte vrtat v takové rozměry, že to může být stisknuto po ruce s mírným odporem (takzvaný plovoucí pin).
Kliková skříň, musíme učinit. výplň (podkova), obr. 5 Podkova musí být uvedena na tekstolitu nebo hliníku. Rozměry uvedené na obrázku, musí být upravena tak, aby motor skříně. Vnější průměr musí být o 0,1 mm větší než je vnitřní průměr klikové skříně. Podkovy se montují mezi polovinami skříně pomocí čtyř kolíků o průměru 3 mm, které jsou lisovány do tvaru podkovy. V karterach malý nůž (nejlépe malé truhlářské dláto) jsme jam do hloubky poloviny průměru čepu. Místa džemy zvolit stylus, předpoklad dříve v klikové skříně, podkovy. Zácpy jsou v pravé a levé poloviny klikové skříně. Poznámka: kolíky nemůže být delší, jak je znázorněno. Příliš mnoho piny může způsobit únik klikové komory.
Chcete-li zvýšit výkon motoru, musíme zvýšit kompresní poměr. Toto je děláno tím stoczenie hlavou. V závislosti na kterém hlavy až k motoru, musíte zvolit směr pro provádění úprav. V čele je znázorněno na obrázku 6 vyžaduje mzda (plánování) o 2 mm. Pak postupujte podle následujících full-velikosti příruba průměru válce a do hloubky asi 0,1 mm menší než je výška límce. Plánování musí být provedena velmi pečlivě. Použijte vložit dosáhnout ventilů na hlavě válce. Takto připravené, můžeme se domnívat, bez těsnění hlavy. Pokud uvedeny na obrázku 11.5 mm rozměr v případě naší hlavy nižší hodnotu, musíme prohloubit spalovací komory pomocí brusného papíru. To by mělo také leštěná, s ohledem na výkon o poloměru r = 5 mm, jak je na obrázku 6 V případě hlavy podle obrázku 7 plánují vystupující klíční ne více než 1,5 mm. Pak prohloubit instituce příruby válce na hodnotu přibližně 2,4 mm (0,1 mm menší jako výška válce příruby.) S pomocí pilników jehličnanů nebo mlýn by měla být snížena, je-li to nezbytné, označené v obr. 7, část hlavy tak, aby jeho vzdálenost od hlavy pístu byla l mm. By také měla zvětšit poloměr na prahu spalovací komory. Hlavy až k dosažení válce a spalovací komory, velmi pečlivě vyleštěn.
Sací nezmění. Kolektor spojuje karburátor na válec na vnitřní straně máme leštěné a pečlivě uzavřeno do válce a karburátor. Výfukový systém je ponechán beze změny, jen aby byl odstraněn z poloviny prostoru (obr. 8).
Zapalování je sada 2 mm před horní úvratí. Jeden z motorů tvořil s maximálním výkonem 1,8 mm před zapalování před TDC načasování by proto měla být zvolena experimentálně. Musíte si také vybrat trysky karburátoru. Vycházíme z trysky na 70. průchod Jestliže se motor bude vykazovat větší dynamiku pomocí méně umírají a nebude přehřívat, může zanechat menší trysky. Kvalita karburátoru a zapalovací systém musí být dokonalá. Motor otáčí důraznější využívání startéru. Předpojatosti rack bránit spuštění. Chcete-li nějaké překvapení, motor potřeba větší rychlost. Kruh Magnet musí být velmi dobře vybaveny, aby kužel klikového hřídele. Dobře udělaný motor může překročit 6000 ot / min. Chcete-li plně využít výkon motoru, vyměňte malé řetězové kolo na Z 13 nebo Z 12 (Z je 11).
Musíme také posílit spojkou. Místo jednoho podložka na jaře, předpokládáme dvě nebo leeched nové 4 mm. Dokonce lepší spojení by se mělo zacházet velmi citlivě, protože to není nejsilnější prvek v zvýšena motoru.
Motor by měl mít agresivní růst, zvýšit obrat a tím i rychlost o 20 km / h.
To první:
Leštěný píst
Jedním z nejjednodušších úprav na motoru je upraven píst - pístní zkrácení horní části dolní končetiny (od karburátoru) o 1 mm (ne více) a zarovná hrany zevnitř jako na obrázku a vyleštit zrcadlo ... O co jde? větší zrychlení a trochu více síly (píst je upraven, samozřejmě, na pravé straně fotografie), redakce je čas-náročné a vyžaduje přesnost a pilników použití smirkový papír různých tloušťkách.
Datum: 25. prosince 2010 17:27
Datum: 25. prosince 2010 16:25
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 aha vidim to už no zoberieš pilnik a to vypilnikuješ ale aký to ma význam?
Datum: 25. prosince 2010 16:22
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 čo je tam za úpravu asi som slepý?
Datum: 25. prosince 2010 16:21
Posl.aktualizace: 27. prosince 2010 12:48
Jméno: standa
IP: uživatel10895
 číslo motoru uz se sice neeviduje,ale neustále platí podmínka,že motor musí být stejného typu....tzn do Jawa 50 mužeš dát jen motor Jawa 50 a do GOLFa IV. 1.9TDi mužeš dát zase jen motor z golfa IV.1.9TDi....
Datum: 27. prosince 2010 12:48
Jméno: gsx-r 600
IP: uživatel4675
 Když na to přijdou, tak pudeš zvedat mydlo do basy
Datum: 25. prosince 2010 18:33
 motor se tam vejde, já to dělat nebudu mám rád 2t
Datum: 25. prosince 2010 16:26
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 asi tak hovno ale neviem či s tým prejdeš cez STK ak tam chceš šmariť ten motor z pit biku
Datum: 25. prosince 2010 16:18
Jméno: knoxwille
IP: uživatel3298
 cus draci nevite nekdo jaky ma byt tlak v kolech od jawy 21 .
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2010 16:52
 při obsazení 1 osoby je předek 1,5 atm, zadek 1,9 atm, při obsazení 2 osobama je předek 1,9 atm, zadek 2,5 atm
Datum: 25. prosince 2010 16:52
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 asi tak 1,5 1,6 atmosfery ?
Datum: 25. prosince 2010 16:20
Jméno: Hh
IP: uživatel10890
 Viz příručka .)
Datum: 25. prosince 2010 15:22
 Podle tohoto článku se věk pro A1 nakonec zvyšovat nebude http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=99413&fid=21 , což by bylo skvělé, je-li to v současné době pravdivá informace, já doufám, že ano, protože renovuju Jawu 21, a mám dva mladší bratry, jednomu táhne na 13 a druhému bylo 9, doufám, že si budou moct udělat ŘP na PIONÝRA v 16. VESELÉ VÁNOCE A ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK PŘEJE JAN ŠEFČÍK Z LIBERCE.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2011 15:21
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Co to je za kravinu ze si muze udelat ridicak od 15ti? ve vyhlasce se jasne pise ze AM a A1 zustava jak bylo. tje fichtl od 16ti... Jo sice si muze zacit delat ridicak predem ale bude cekat na 16 aby moch ke zkouskam
Datum: 02. ledna 2011 15:21
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 řidičák na pionýra si muže udělat od 15 jinak taky stastný nový rok
Datum: 02. ledna 2011 9:14
 čus draci co byste brali vy?? jawu 250 kejvu v pojízdném stavu anebo jawu 175 taky kývačku v hodně dobrém stavu? vůbec nevím co si koupit  dyžtak kdybyste to chtěli se mnou pořešit tak dejte icq nebo skype nebo facebook vůbec nevím
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2010 17:56
 Teoreticky: když jednoválec tak dvěapůlu a prakticky bych bral podle stavu... jesli je ta 175 krásná a 250ka nějaká rezavá stodolová herka tak bych zase bral tu 175
Datum: 25. prosince 2010 17:56
Jméno: Shlaighter
IP: uživatel9958
Datum: 25. prosince 2010 13:55
Jméno: pepe
IP: uživatel1703
 zdar draci chtěl, bych se zeptat, jestli je na fichtlovi poznat ten válec s osmým výbrusem??? dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. prosince 2010 23:42
 Mám na mysli origo válec převrtaný na osmý výbrus...ten nový polák jsem jednou měl a byl jsem nespokojený uplně totálně  Doporučuju po vybroušení václe na 40mm vzít jehlový pilníček a hrany kanálků krásně vypilovat a třeba i kroužky protože jak oni z tama ty 2 mm uberou tak tam zůstávají železné třísky které při jízdě odpadávají. jednou to kámoš podcenil a rozbil si hubu
Datum: 24. prosince 2010 23:42
 S kombinací se sníženou hlavou od stejskyho jsem to docela dost poznal. Ten motor je takový pružnější,líp to točí a líp tahá do kopců... Jasně že to neni nic převratného je to jen pincek ale poznat to jde.
Datum: 24. prosince 2010 23:34
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Je super že sem lidi píšou přání k Vánocům !! Tohle je totiž server, který kolektivem tisíckrát předčí nějaký ten facebook. Sblíží lidi se stejnou láskou ke strojům a ne ty, co se denně fotí, dávají pak fota na ,,FEJS,, a píšou v době Vánoc falešně přání druhým. Tak veselý Vánoce, FICHTL KRÁMKU !!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. prosince 2010 17:51
Jméno: Shlaighter
IP: uživatel1194
Datum: 24. prosince 2010 17:51
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 aj tebe  dal by som I like it ale nieje to tu
Datum: 24. prosince 2010 17:05
Posl.aktualizace: 24. prosince 2010 17:43
 serus pocuj nabuduci rok budu kde vsade zrazy jav a chodis aj na nejake jazdy s partiov napis mi pokecame michal_175@azet.sk
Datum: 24. prosince 2010 17:43
 čau draci, nevite nekdo jak se dá na mustanga udělat zámek na kastlík?
kdyžtak mi pošlete nějaký odkazy nebo fotky. díky .
mail andrewop89@seznam.cz, icq 556223113
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2010 17:25
 tak to bys musel mít i kohoutek na zámek
Datum: 25. prosince 2010 17:25
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 Já bych měl podobný dotaz, ale s uzávěrem nádrže na mustafa... Nešel by nějak udělat zámek nádrže? Představa, že si odstavím motorku před obchodem a když se vrátím - benzin nikde!, mě děsí...
Datum: 25. prosince 2010 14:50
 Už jsem viděl úpravu s visacím zámkem, takže to jde.
Datum: 24. prosince 2010 16:09
 myslim když navaříš na víko kaslíku a na kaslík oka a dáš zámek
Datum: 24. prosince 2010 15:58
Jméno: Nike 21
IP: uživatel5056
 Zdarec kde se dá koupit nejekej dobry kýt na plechy dík moc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2010 15:03
Jméno: Nike 21
IP: uživatel5056
Datum: 27. prosince 2010 15:03
Jméno: pepa
IP: uživatel10889
 ahoj ja ti neporadím sice kde ale jen mám poznamku že neš česke jsou kvalitnejší italske od fi.max mayer...podívej se po netu zastou pení mají určo v praze..jinak česke seženeš v každe drogerce ale nekupuj ten svetle modřý praská a je podežrele hruby...... špatně schne nic moc
Datum: 25. prosince 2010 10:30
 Přistál u nás na okně,
a koukal co mám na plotně.
Prý mu cestou vyhládlo
a sobům značně vyprahlo.
Ach Ježíšku nejez moc!
Máš před sebou celou noc!
Rybu sněd a salát všechen,
pak si ustlal pod pelechem.
Rolničky mu smutně cinkaj
zatímco tu sobi blinkaj.
Opili se svařákem
a dvoulitrovým panákem.
Tak veselé Vánoce!
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. prosince 2010 13:26
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10887
 dvě blondýny jdou do lesa pro stromek. dvě hodiny hledají a furt nic, pak se jedna ptá druhé : tak co máš?? ne nemám a ty ?? nemůžu žádnej najít !! tak víš co.... vezmeme nějakej neozdobenej.....
Datum: 24. prosince 2010 13:26
 Předem chci popřát všem drakům štastné svátky a mnoho štastných kilometrů do nového roka. Dále chci reagovat na níže rozebírané temata o světelném okruhu Jawa 50. Takže pro nevěřící Tomáše. Kupte si za 60 korun žárovku 12V/35W,docela malá investice.... vemte si světelnou cívku 6V/15Wz prvních zapalování J20 a zapojte na ni zmíněnou žárovku a sledujte výsledek-bude krásně svítít,do plna a nepraskne(zajímavé co?)....pokud zapojíte žárovku 12V/35W na světelný okruh Jawa 555(6V/20W) žárovka bude nádherně plně svítit od volnoběhu,při vyšších otáčkách praskne potkávací vlákno....dálkové vlákno praskne až při otáčkách nad 8000,coz se seriovky netýká....poměrně levný test,který vyvrátí vaše pochyby....to jen k tomu přepočtu W přes V v závislosti na A.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2011 12:13
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 nikto nemôže zrovnávať zapalko z pareza a typu 20 21 23 sú to dve úplne odlišne konštrukcie 20 rád má odelené zapojenie cievok aj čo sa týka mustangu lebo ten má len spojené cievky nič viac ale parez má vlasne na tom isom jadre natočené viac cievok ktoré sú podľa potreby pre svetelný a zapaľovací okruh tak pre parez vychádzajú dve možnosti buď si kupite 6V 15W a 5W do zadu PoZOR + tlmivka alebo si do predu upárete 6V alebo 12V žiarovku silnej vatáže lebo inak to ta žiarovka vyhorí
Datum: 02. ledna 2011 12:13
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 čus draci přeji Vám vše šťastný a veselý a hoodně dárku pod stromečkem.. jo a prosím o nějaký nápad.. řekl jesem si, že si na Vánoc koupím nějakou jawu 175.. tak jsem si ji vybral a domluvil.. ALE JE TU JEDNA HROZNÁ VĚC  TEN PÁN CO VLASTNÍ TU JAWU JE AŽ Z ČESKÉ LÍPY, TO JE 350 KILOMETRŮ ODE MNĚ.. A ON ŘÍKAL ŽE ABY UJEL DOMROMADY 700KM JE NAD JEHO SÍLY.. A JÁ NEMÁM MŽONOST VELKÉHO ODVOZU, POUZE PÁR KM  NEMÁTE NĚJAKÝ NÁPAD JAK BY TA JAWA ŠLA PŘEPRAVIT?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. prosince 2010 19:13
 kolik by si az to asi vzal? jak to mám udělat?
Datum: 24. prosince 2010 19:13
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 aha díky. a jak ej to s tím top trans???
Datum: 24. prosince 2010 19:12
 sry Toptrans xD
Datum: 24. prosince 2010 15:40
 Já jse posílal mtotorku přez Tomtrans a vyslo to na nejakejch 500,- =)
Datum: 24. prosince 2010 15:26
 já když sem kupoval fichtla tak se tata domluvil s kolegou z práce ten vzal mercedes vito a jeli jsme pro fichtla tak se zeptej nákych známých jestli by nebyli ochotni ti proto sjet že bys jim pak zato náky cahy dal
Datum: 24. prosince 2010 11:51
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 presne, nejednodusi je dojet treba busem ktomu dedkovi a od tamtut jet na motorce problem je ze nevis v jakym stavu to je a muze to nekde kleknout. Pokud bys byl obliklej tak tetka by nebyl problem to jet.
Datum: 24. prosince 2010 11:07
 fikus: By byla hustá jízda, 350km v prosinci
Datum: 24. prosince 2010 10:35
Jméno: Fikus
IP: uživatel3522
 Nebo existujou firmy který ti motorku můžou přepravit ,ale počítej s tím že to bude drahý....a nebo jestli máš řidičák tak se nějak doprav do tý Lípy a na moto domů dojeď  .....takhle jsem si já dopravil domů fíka  na těch 500 Km nikdy nezapomenu
Datum: 24. prosince 2010 10:24
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
 PPLkem leda rozlozeny, nejmin na 2pulky(tusim maj limit na rozmer a vahu do 50kg, nejsem si jistej ale), urcite sou firmy na internetu co by ti to dovezli, ale pocitej ze to bude palka
Datum: 24. prosince 2010 10:24
 http://www.toptrans.cz Prodával jsem panelku jednomu pánovi a ten bydlel někde na konci ČR a poslal k nám transita této společnosti. Máš na tom odkazu i nějaký kalkulátor který ti spočítá cenu přepravy dle nakládky a vykládky... Kdyžtak se na to mrkni
Datum: 24. prosince 2010 10:23
 Nebo prostě sehnat někoho třeba s berlingem...případně si to auto pučit...
Datum: 24. prosince 2010 10:15
 no nezbude ti asi nic jinýho, než se s někým domluvit a holt tam s vozíčem za nějakým tédéíčkem skáknout. pplkem ti to pán asi nepošle.
Datum: 24. prosince 2010 10:11
 já jsem pionýra posílal i poštou...
Datum: 24. prosince 2010 10:03
 Když jsem si kupoval motorku z daleka tak jsem si vzal služební auto a zajel si tam...ale to ti asi nepomůže...zase když si spočítáš na kolik tě vyjde ta doprava...taky to bude pálka...
Datum: 24. prosince 2010 9:58
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Draci veselý Vánoce!! a hodně dárků pod stromeček
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. prosince 2010 8:57
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 jj dík tobě též
Datum: 24. prosince 2010 8:57
 Tak draci,, vše nej pod stomek,, a moc nezlobte,,, a jako kdybch to věděl,,d nes není silvest a tak rachejtle nechte na silvestra,,,
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2010 21:10
Jméno: Bel
IP: uživatel10893
 pridavam se a tudiz taky preji stastne a vesele, malo benzinu, podrazene vidlice a minimalne 60 stehu v ksichtu.
Datum: 26. prosince 2010 21:10
 Taky přeju Všem drakům Hezký svátky, hodně najetejch kilometrů a hodně krásných strojů!
Datum: 24. prosince 2010 20:00
 Všem drakům a i tobě Seso přeju krásně a pohodově prožitý Vánoce, hodně dárečků pod stromečkem a hodně úspěchů v novém roce 2011
Datum: 24. prosince 2010 17:19
 Všem drakům a Sesovi přeju hezký Vánoce a šťastná nový rok bez nehod.
Datum: 24. prosince 2010 14:58
 cus! aj tebe Seso aj vsetkym drakom  kolecko hezky
Datum: 24. prosince 2010 13:55
Datum: 24. prosince 2010 9:52
 přeji vám všem krásně prožitý štědrý den a mnoho darů pod stromečkem. Dwein.
Datum: 24. prosince 2010 9:27
 vám taky draci
Datum: 24. prosince 2010 9:02
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 díky seso tobě taky
Datum: 24. prosince 2010 8:57
Jméno: Ondra
IP: uživatel5759
 Ahoj potřebuju poradit jak mam připojit svetlo (elektrika) ma stadionu s11 . Dík za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. prosince 2010 7:42
Jméno: Shlaighter
IP: uživatel1194
Datum: 24. prosince 2010 7:42
 Cus! dotaz hlavne pre chonga alebo pre dobrého elektrikára,,, Mám zapalovanie vape co dokáze dat maximalne 6V/22W,,,chcel by som dat led smerovky,,udelal by som smerovky s 10ledmi/kus naraz idú len 2 smerovky teda +/- 4W odber,, otázka znie,, slo by z toho 20-22W vykonu dobijat baterku a z baterky zapojit do predu 15W a do zadu 5W ziarovku + k tomu docasne zapojit smerovky teda 4W? a ked jo akú baterku pouzit? diky moc vopred.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. prosince 2010 12:38
Jméno: standa
IP: uživatel10886
 ahoj. Problémy s upadáváním jsem zdárně řešil,odchazejici soucastky mi prubezne vymenuje zdenek. Jednou jsem to odprásk vlastní vinou-zbrklost-potreboval jsem nahodit motor,prásknul jsem tam prvni zapalovani,co jsem mel po ruce,kondenzator odpojil,ale zapomel na zapalovaci pol a tak se stalo co se stalo....dalsi poruchy vznikly vzdy po delsi odstavce stroje a samovolne....se clonou zatim problemy nemam a to fungovala i na motoru,který jeden čas točil 9 tisíc.....rozhodně pro RS stroj jsem CDI už vzdal...uchycení CDI v masce je neštastné a to asi zpusobuje ty problemy....v soucasny dobe to dela to,ze na volnoběh to pálí dobre,stroj chyta na otoceni rukou,ale po pridani plynu to pálí asi furt a lítá mi ohen z karburátoru....v soucasny dobe to stoji uz druhym mesicem...neni cas...
Datum: 24. prosince 2010 12:38
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 Stando... napiš mi na mail a ty tvé problémy vyřešíme. Možná je potíž v tom, že vlastně máš původní zkušební verzi CDI. Jde pravděpodobně i o to, kde je CDI uchyceno, problémy s odpadáváním součástek se musí dát nějak vyřešit. U mě nic kromě unašeče hallu (plechový výstřižek od IMFSOFTu) neupadlo a pěkných pár tisíc najeto mám
Datum: 24. prosince 2010 12:21
Jméno: standa
IP: uživatel10886
 a co na tom chcete regulovat a stabilizovat,když od 3tisíc otáček až do mrtva to dává pořád stejně.....koukněmem zpět do historie k čz 150 C,kde byla světla napájena baterií a ta byla dobíjena primitivním zapojením civky a selenovýho usměrnovače....nic nepřebejvalo a fungovalo to.....určitě blikající směrovky bych vzdal,ale v dnešní době jsou k sehnání dokonce halogenové žárovky 6V/15W s ruznými paticemi včetně BA20D(pio)...možná bych se zamyslel nad použitím žárovky 12V/40W,zbytek energie poslal do akumulátoru a z něj živil zadní světlo a směrovky...samozřejmně by bylo potřeba zvolit vhodné zapojení,kdy při vypnutí světelného okruhu by se přívodní kabel skratoval(jak je tomu u VAPE potřeba) a zároven odpojit kostrici kabel baterie aby nedochazelo ke skratu... Vape není pro nejaké běžné cestování....je to jak delane pro závodaka,kde nejaka svetla nikoho nezajimaji....pripadne kombinace 5+15W je postačující(pro policajty,aby při závodech v provozu neremcali,že nesvítíte)... v dnesni dobe je vape nejlepsi zapalovani pro zavodni stroj na bázi motoru Jawa 50....potvrzuje to spousta lidí....i různé zkoušky....sám ho sháním.... chongovo zapalování mám,je skvělé,ale mám na něm řadu problémů.....at jednotlive plosnaky nevydrzi vibrace(nektere kondenzatory uz mám prilepené i přitažené rychlopáskou aby neodpadávali),neustále mi odchází tyristor v CDI(závada neznáma-je to vždy po delším stání stroje-i s odpojenou baterií-už mi napadá i velké vlhko,zima,tma?  ) Je fakt že s hallovym čidlem je to paráda....dá se vyhodit rotor a celý dobíjení,z větší baterie pouze krmit CDI a čidlo,moc to nežere,dlouho vydrží,bez těžkého rotoru jde motor do otáček jak s 90mm klikou,prostě paráda,ale neustále se mi CDI chvěním a nárazy na silnici rozpadá,což je příliš velká sázka do loterie pro závodní stroj(který mimojiné dokončuji už druhý rok)...... nechám si ho pro projekt Jawa 555 70ccm,kde stroj nebude dosahovat vysokých otáček a bude s ním zacházeno opatrně....
Datum: 24. prosince 2010 11:54
 Diky chongu moc za vysvetleni  vypadá to tak ze mám dobré smerovky ktoré nosim aj na WC  budem mávat nadalej
Datum: 23. prosince 2010 22:56
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 chongov stator na štyri cievky by mi celkom bodol
Datum: 23. prosince 2010 22:50
 20W má od 3000ot/min pak skoci na 22,5W
Datum: 23. prosince 2010 22:44
Datum: 23. prosince 2010 22:43
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ja si myslím že na volňobehu to asi 22W nedá ale až tak od 1000 ot/min
Datum: 23. prosince 2010 22:42
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 Ahoj Jenco. Před lety jsme s Jenikem (jenikowomisto.cz) dělali pokusy se směrovkami z LED. Problém byl s vhodnými ledkami, které by dostatečně a objektivně nahradili žárovky ve směrových světlech. Celé jsme to vzdali, protože byl problém takové LED sehnat. Dnes po letech je situace jiná, protože se dnes vyrábí výkonové LED. Tehdá šlo o to, že jsme nechtěli směrovky z nadšení udělat z LED ale opravdu z hlediska bezpečnosti aby byli viditelné ze všech směrů v takovém rozsahu co bylyi viditelné původní žárovkové. šlo totiž hlavně o bezpečnost a z té jsme slevit nehodlali. Všechno navíc komplikoval fakt, že rozptyl světla vesměrovkách o značné míry určovaly i fresnelovy čočky a ty však směrové světlo LED rozptylovali znatelně hůře. Pokud se vrhneš na LED světla, doporučím ti praktická měření, nejlépe podepřená fotografiemi světal z různých úhlů pro porovnání LED a žárovky v lampě směrových světel. Já už se na tohle pole nikdy později nevrnul. Co se týká dobíjení tak myslím že to je špatné. Energetická bilance bude horko těžko neutrální. Jde totiž o to, že část energie ztratíš usměrněním, část jí lehce ztratíš stabilizací (abys eventuelně nepřebíjel, tedy jako ochrana akumulátoru), takže přijdeš určitě o ony 2W jakoby navíc. Další ztrátu čekej v tom, že oněch 22W máš k dispozici až od určitých otáček, tedy pokud by jsi někdy byl nucený jet v režimu žastých nízkých otáček (např. popojíždění po městě), nebudeš mít průměrně k dispozici ani zmíněných 22W. Takže bych tohle asi nechal jak je a na blikny se vyprnul. Potíž je v tom, že se u vape nedá ušetřit na zapalování a ani nikde jinde. Snad leda na zadním světle náhradou za LED. Z praxe vím že optimální výkonový přebytek pro dobíjení je nejméně 5 až 10W. Pokud je nemáš, nebude to pravděpodobně spolehlivě dobíjet. Nechci si tu věčně dlat reklamu, ale už jen přestavbou původního třípólu získáš cca 40W. Ve spojení s hall bezkontaktem, DC-CDI a LED zadním světle, dopředu dáš klidně 25W (optimálně v halogenu) a máš energie dostatek k nabíjení a pohánění blinkrů... prostě je to tak, Vape mě při svém vzniku moc neoslnilo. Myslím že tahle firma má na víc než to co doposud zplodila
Datum: 23. prosince 2010 22:42
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Dývá to 20W v celém rozsahu otáček nebo jen na max?
Datum: 23. prosince 2010 22:37
 diky Yuri  len este cakám na potvrdenie a na pripadné iné názory
Datum: 23. prosince 2010 22:37
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 dalo by sa
Datum: 23. prosince 2010 22:27
 Všem přeji. Veselé vánoce a šťastný nový rok  a hodně najetých kilometrů
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. prosince 2010 14:03
 jo pekné sviatky
Datum: 24. prosince 2010 14:03
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 díky tobě taky
Datum: 24. prosince 2010 9:00
 cooo? to fakt? nebudeme mat 95 uni?
Datum: 23. prosince 2010 23:04
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 pripájam sa  a ešte lacný benzín  a kto mu nám ešte zrušili aj 95 Uni
Datum: 23. prosince 2010 22:24
|



|