česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  932  933  934  935  936  937  938  939  940  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, nevíte někdo, jestli se liší klika čz150C a čz125C ? Nebo stačí při přestavbě na 125 sehnat jen píst s kroužky, válec a hlavu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2010 11:17
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel7868    
tak jak to píše Pajík to rozhodně není. Motor můžeš mít jakej chceš, ale stejného typu jako je psanej v techničáku. Pokud máš 150 na papírech, tak nejspíš musíš mít prohlášení od výrobce o možnost výměny motoru za jinej typ ..., pak ten motor namontuješ, uděláš technickou nebo něco na ten způsob a pak ti na úřadě přepíšou v papírech objem, typ motoru... Porblémem může být, že často chtějí aby tu výměnu motoru dělali v servisu, ČZ už není tu převzala Cagiva a jestli se do toho bude chtít jim. Na úřadě to taky chtějí brát jako přestavbu nikoli jako výměnu motoru a tak se platí poplatek za přestavbu (možná okolo 2000,-). Vyjádření v Jawě teď stojí 500,- v Čz to už taky asi nebudou dělat zadarmo. A hlavně nejdůležitější jestli ti to povolení vůbec vydaj. V Čz řeší přestavby p. Kepl úryvky z jwm "p. Kepl, oddělení propagace a reklamy - řetízkárna, tel.: 383 34 2270 , bohužel dost často tam neni. Jo vyrizuje Milan Kepl ale zpracovává Milan Přibáň. Stejne te Kepl odkaze na toho druheho." Pohledej okolo přestaveb na Jawamanii, řešilo se to mnohokrát. Je to takovej nejistej výsledek, zavolej do Čz a uvidíš, nejspíš ti to nevydaj a končíš.Je to hrubej nástřel, co jsem pochytil za pár let co jwm čtu, možná to je jinak ale o moc se to lišit nebude. Já bych se na to stejně vykašlal, za dva roky budeš 125 přepisovat zpět na 150 a je to zase lítání a prachy. Stejně by jsi musel ještě schánět 125 válec, kterejch uplně tolik není. Radši jezdit dva roky na fichtlu a mít to bez starostí, případně cestovní úpravu od stejskyho a v jednom na tom budeš dynamikou skoro stejně (ty dva litry by na přestavbu padly taky určitě).
 
 
Datum: 31. prosince 2010 11:17
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejdřív sehnat ty papíry, třeba se poštěstí...
 
 
Datum: 30. prosince 2010 17:46
 
 
 
 
Jméno: Pajík      IP: uživatel10694    
jj to ti normálně na dopravce přepíšou v techničáku nový číslo motoru protože ze zákona mužeš mít motor jakej chceš stim nejni vubec problém mám takovej pocit že to přepsání stojí 50kč :-D ale kdybys viměnil jen válec a hlavu číslo na karteru zustalo stejný tak to nikdo nepozná :-D protože dovnitř nevidí a i kdyby viděl tak vý prd to samý na technickej já si ale myslím že by stačilo dát jen jinej válec hlavu a trisky ikdyby ve 125 byla jiná klika tak ta 150 bude maxinállně pevnější s pevnějšíma ložiskama ... a zdvih mají podle příručky stejnej já bejt tebou kdybych do toho šel tak to tam zkusim namontovat a když to pujde prošlápnout a nebude to nikde narážet tak to pojede uplně normálně.... když mužou udělat z 250 jawy 4takt :-D tak tohle musí jít bezproblemu
 
 
Datum: 30. prosince 2010 12:09
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To se nedá nějak ošetřit jako přestavba? Mě jde hlavně o to, že kdybych(snad ne), někoho na tom srazil a oni zjistili, že na tom nemám co dělat, tak zaplatím vedle trestu ještě škodu. Když tam bude 125 motor, tak by to vadit nemělo, nebo ne?
 
 
Datum: 29. prosince 2010 23:06
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
tím že tam dáš válec 125ccm si nepomůžeš! policajty zajímá co máš v papírech a né na motorce...
 
 
Datum: 29. prosince 2010 22:37
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel7868    
a papíry ke 125 máš? Nejdřív scháněj papíry, pak řeš technický věci. A pocit že by chtěl píst vyletět mívám až od pětaosmdesáti, 60 je nic. Klika je stejná. http://www.motomagazin.cz Rozdíly mezi motory ČZ 125 c a ČZ 150 c: Motory obou kubatur v maximální míře využívají shodné díly. V zásadě se liší pouze vrtáním (pr.52mm / pr. 57mm). Zdvih (58mm) a tím i klikový mechanismus jsou shodné. Rozdílové díly: Hlava válce, válec, píst (pr.52mm / pr. 57mm) / pístní kroužek (pr.52mm / pr. 57mm) / pístní čep, řetězové kolo (16zubů / 18 zubů), karburátor JIKOV (PAL) 2918 HC (hlavní tryska 75 / 80-85), hnané kolo náhonu na tachometr (9 zubů / 7 zubů)
 
 
Datum: 29. prosince 2010 22:11
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já ji nerenovuju, jen bych na ní rád jezdil a na 150tce to nejde.. Jsou to kreténi, motorka má obsah 150, jede 60 kmh a už mám pocit že vyletí píst z motoru a můžu na tom až od 18nácti. Ale když si půjčim támhle od šampóna novou 125cítku, která jede 140 kmh, tak je vše v pořádku... Nicméně si na to můžu stěžovat tak na hlavním nádraží a tady na FK :-P
 
 
Datum: 29. prosince 2010 21:19
 
 
 
 
Jméno: Pajík      IP: uživatel10694    
aha tak zkus napsat sem ten bude 100% vědět a rád ti poradí http://jawarmaniak.wz.cz/navstevni_kniha.html taky se snažím renovovat 150tku když jsou zrovna peníze tak něco pokoupim a podělám ale jde to pomalu bez peněz
 
 
Datum: 29. prosince 2010 19:07
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já právě viděl na inzerci klika 125 a 150 a bylo mi to divný. Jestli třeba nemaj těžší setrváky, dokonce jsem slyšel i o tom, že se dělaly jiný setrvačníky..
 
 
Datum: 29. prosince 2010 18:47
 
 
 
 
Jméno: Pajík      E-mail:      IP: uživatel10694    
ahoj jelikoš mají stejný zdvih podle příručky ... tak by mělo stači dát válec a hlavu popřípadě trisky v karburátoru jaké mají bít ve 125 jen bych měl strach z toho že muže být jiný průměr pístního čepu ale to se dá upravit příjmo v brusírně ti to přizpůsobý
 
 
Datum: 29. prosince 2010 16:27
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel10906    
čau draci chci se zeptat jestli tímhle benzínovým filtrem http://www.motocentrum.pel.cz/cs/eshop-ctyrkolky-motorky/autodily/nahradni-dily/palivove-filtry/palivovy-benzinovy-filtr-15704.html proteče i olej abych si nezadřel mího fichtlka? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. ledna 2011 15:30
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s tym papierovym ani ja nemám dobré skusenosti a ked je ho nutné umiestnit vodorovna ( na fichtla) nemá taky dobry prietok... je dobry kupit aj ked je to vacsia investycia hlinikovy rozoberatelny filter so sietkou,,, je to drahé ale vydrzi 5 zivot ;-)
 
 
Datum: 18. ledna 2011 15:30
 
 
 
 
Jméno: Drak Honza      IP: uživatel5626    
hele od toho ty filtry sou mam mo na svoji jawe 21 a mete jako drak a nikdy se mi to nepridrelo :-)
 
 
Datum: 18. ledna 2011 15:08
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tento filtr jsem měl na ČZ 175 450 deluxe. no ze začátku to dělávalo bordel, ale já jsem měl problém s ucpaným víčkem a ještě nedotékající benzin. Jezdil jsem s tím, ale přišlo mě to moc velký, tak jsem nakonec sehnal takovej menší se sítečkem a přijde mě,že to fachčí líp, pěkně to protíká: http://moto-ustinl.cz/katalog/zbozi/popis_zbozi.asp?klic_ma=509.100 Tady je to na motorce: http://alescezeta.rajce.idnes.cz/CZ_175_deluxe_u_krize/#IMG_4634.JPG , rez to zachytí hezky, sem tam to profouknu a jedu dál. Tomu papíru jsem taky moc nevěřil na tom velkým filtru, někdo říkal, že ten olej to může nějak zacpat, hlavně je tam hodně vzduchu v tom filtru. Doporučuju spíš ten menší.
 
 
Datum: 30. prosince 2010 18:52
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel9449    
úplně stejný filtr mám na jawě 20 už půl roku a je to v poho, sice když chci přeplavit karbec tak to chvilku trvá, ale při jízdě je to v poho :-)
 
 
Datum: 30. prosince 2010 18:31
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
jestli si myslíš, že z benzínu odfiltruje olej, tak to určitě ne, horší je to s průtokem, ve kterym při takovym malym spádu neni tak dobrý, na 20/21 kup radši nějaký s drátěnym sítkem, např to červený tady na krámku..
 
 
Datum: 29. prosince 2010 21:47
 
 
 
 
Jméno: udo.5      IP: uživatel9869    
U mustanga je to v poho ale u 20 a 21 semusíš dát pozor aby se ti neudělala vzduchová bublina což je u tohohle převýšení kohout nádrže a plovák komorou docela problém a stím tlakem je to podle mě taky pravda zkoušel jsem oedascos ale největší problém byl po nastartování -strašně dlouho trvalo než se zcela naplnila palivová soustava a fíka jsem mohl vzít za plnej plyn bez toho aby se dusil nedostatkem benzínu -prostě jsem za jízdy musel pomoct cupákem .A nebo před jízdou ho nastartovat a nechat ho nějakou dobu blafat , já jsem od toho upusti stejně jako BoboCher v první odpovědi ,naní nad rovnou hadičku od kohoutu ke karburátoru.
 
 
Datum: 29. prosince 2010 12:59
 
 
 
 
Jméno: Fel.Martin      IP: uživatel5767    
Nezadře, mám ho tam tak rok a v poho.
 
 
Datum: 29. prosince 2010 11:33
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Samozřejmě proteče :-) ale tento filtr se mi u fíka nikdy neosvědčil. špatně ním ten benzín protéká nevim proč asi kvůli špatnému tlaku.Ale na jawě 638 už mi funguje bez problémů
 
 
Datum: 29. prosince 2010 11:18
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec draci, mám pár dotazů. Šel by do rámu z 555 dát motor z 21? Nebastlím, ale krosku sem tak už dostal. Potom jestli tam vejde karbec - kolínko z J 2917 psb, jestli je kolínko stejně velké jako u J 2914 hz. Je to tam natěsno s kostrou. A poslední, jak udělat to obrácený řazení jako u Jawy 555? stačí tam dát místo toho šroubu hřídel jak je to u 555? Díky moc draci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2010 21:04
 
 
 
 
Jméno: Dandik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo jde to jen musis provrtat díry na uchycení motoru na tech uchytech... 21 mela prumer 8mm, u 555 to bylo jen 6mm
 
 
Datum: 29. prosince 2010 21:04
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stepan: nemá je to to samý
 
 
Datum: 29. prosince 2010 19:56
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel8367    
všechno pude když se chce??? hošanku
 
 
Datum: 29. prosince 2010 18:44
 
 
 
 
Jméno: Stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
555 má myslím menší průměr úchytů do rámu...
 
 
Datum: 29. prosince 2010 14:43
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ok díky, moc jsi mi pomohl. Já jen abych nekoupil motor a potom ho tam nenarval.
 
 
Datum: 29. prosince 2010 14:38
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a to řazení.stačí do víka našroubovat šroub s čepem jak to mají pařezy a dat na to pařezáckou řadičku
 
 
Datum: 29. prosince 2010 11:16
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Všechno tam pasuje motory jdou vpohodě vyměnit. Pařez má rám uplně stejný jako jawa 21 až na jinačí zadní vidlici a nějaké přivařené uchyty plechů atd....
 
 
Datum: 29. prosince 2010 11:15
 
 
 
 
Jméno: d      IP: uživatel10446    
zdar, mám dotaz, stavím si krosku z pionýra, chci si tam dát tu opačnou řadičku jako je u jawy 555, jak to tam je udelaný, radicku drží šroub víka motoru, nebo jak to je udelany aby se mohla pohybovat a zaroven viko bylo utazene? a jeste nevite kde bych sehnal drapak na pionyra za slusnou cenu?? diky moc za rady, piste co nejvice.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2010 16:56
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no a drapák mám já... i s ráfkem.. jestli chceš tak napiš na maila... kdybys chtěl mám i 19ku drapák na předek, ale ten je bez ráfku.
 
 
Datum: 29. prosince 2010 16:56
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Novou neseženeš, možná jenom ten šroub...lebo urob si sám...
 
 
Datum: 29. prosince 2010 14:32
 
 
 
 
Jméno: d      IP: uživatel10446    
dík, takže je asi nejlepší použít řadičku z pařeza i s tím šroubem co..? nevis kde bych ji sehnal? tady ji nemaj na fichtlkramku..
 
 
Datum: 29. prosince 2010 12:15
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a sorry za to tvrdé ý ve slově víko :-D
 
 
Datum: 29. prosince 2010 11:13
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Musíš mít ten pařezácký šroub toho výka... To výko je utažený a z toho šroubu trčí jště takový čep,na který nasuneš řadičku ale musí to byr řadička z pařeza... žádná věda v tom neni
 
 
Datum: 29. prosince 2010 11:13
 
 
 
 
Jméno: Nike 21      IP: uživatel5056    
Zdarec ta to Spínací skřínka http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_228.html ten to obrázek http://www.fichtlkramek.cz/obrazek.html?id=598 je na zapojení jawy 21 20w zápalka? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2010 16:26
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
řekl bych že je jedno jestli je to 20 nebo 30W, píše tam že je to univerzální a je na zkušenosti každého soudruha jak ji zvládne zapojit...
 
 
Datum: 29. prosince 2010 16:26
 
 
 
 
Jméno: Toman017      E-mail:      IP: uživatel10905    
Zdravím mam dotaz ma nekdo vyzkousenej karbec z pionyra 20 na babette 210 ? diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2010 22:43
 
 
 
 
Jméno: franta      IP: uživatel10884    
jo mam lepe to potahne v kopci a lepe se to startuje ale musis upravit kolinko. a nastav jehlu na prvni zařez zhora
 
 
Datum: 30. prosince 2010 22:43
 
 
 
 
Jméno: Matous_KH      IP: uživatel7314    
Babeta 210 je ta dvourychlostní? Babety přiznám se moc neznám:-D Já to dával kámošovi do dvourychlostní bababety. Jelo to:-)Nevím jak jezdí normální babeta, takže Ti neřeknu jestli to jelo jak má, nám to jelo odhadem tak 30, taková mrtvola, ale taky tam bylo rozlazený vše co šlo.....Každopádně tak něják to s tím jede:-D Jen musíš dát mezi kolínko a karbec nějákej mezikus, ono to jinak nepasuje...
 
 
Datum: 29. prosince 2010 15:01
 
 
 
 
Jméno: bengoro      IP: uživatel7151    
ano jedeto asi 90km/h stim karbecem
 
 
Datum: 29. prosince 2010 14:11
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hoj.Prosím Vás kolik je tak cca. kusů v ČR Jawy 50 Golden Sport USA , Canada ? Děkuju moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2010 14:40
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
já znám akorát goldeny jablka :-) a tohle sem na vlastní voči, musim přiznat ještě neviděl. a je jistě spustu dalších fechtlů který stojej za zmínku například nějakej vývoz....
 
 
Datum: 31. prosince 2010 14:40
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel10155    
Zas z toho nedelejte kdovico... Je jich pomerne dost. A lepsi kdyz se s tim ejzdi, nez aby to hnilo nekde v muzeu nebo nedejboze pod kralikarnou...
 
 
Datum: 31. prosince 2010 14:26
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Block: daj niaké fotky :-) rád by som na to podival :-),,mozes poslat i na majl
 
 
Datum: 31. prosince 2010 13:11
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha..díky moc ... mám ho totiž v orig.stavu. Aj te držák baterky tam mám.Chci ho prodat.tak díky
 
 
Datum: 31. prosince 2010 12:31
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
no Hlmut :-(
 
 
Datum: 29. prosince 2010 23:38
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel10155    
http://jawamania.info/Files/moto/228917/IMG_1245.JPG tady ej videt kousek toho drzaku baterky.
 
 
Datum: 29. prosince 2010 22:54
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel10155    
Mam ho... Jezdim s nim zavody seriaku.
 
 
Datum: 29. prosince 2010 22:53
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
no ja som sa tak u nás s tým často nestretávam :/ ešte som ho nevidel na živo chcel by som vidieť ten držiak baterky a tú parabolu :-D
 
 
Datum: 29. prosince 2010 10:55
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale v peknom povodnom stave je naozaj rarita ;-)
 
 
Datum: 29. prosince 2010 9:57
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak aspon 500ks :-) az taká rarita to nieje, bezne to predávali v Tuzexe,
 
 
Datum: 29. prosince 2010 9:56
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
ja som sa na inzercii stetol len z jednýmaj to dosť daleko odo mňa aby som ho kúpil
 
 
Datum: 28. prosince 2010 23:31
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
síce som so slovenska ale typujem to tak do 10 kusov fakt je to vzácne
 
 
Datum: 28. prosince 2010 23:30
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
čau mam dotaz mate nějaký návod nebo odkaz jak se dají vyrobit ty žebra na pio co se dávají na válec kvuli lepšímu chlazení nebo jestli se to dá koupit?díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2010 22:29
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
vystříhej si je z hliníkovýho plechu a nech si je navařit
 
 
Datum: 29. prosince 2010 22:29
 
 
 
 
Jméno: honza      E-mail:      IP: uživatel10904    
nazdar draci poradte mi nejakej odkaz kde muzu sehnat uplne novou elektriku na fichtla jede mi to jen na 2 draty a uz to chci dat kompletne do kupy a chyby mi ta elektrika dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2010 8:53
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
nemáš doma pár káblíků z nějakého auta? Jestli máš tak elektriku si uděláš sám v pohodě podle nějakého schéma
 
 
Datum: 31. prosince 2010 8:53
 
 
 
 
Jméno: Jarmag1      IP: uživatel7527    
http://www.motoelektro.cz/parez.htm
 
 
Datum: 29. prosince 2010 7:25
 
 
 
 
Jméno: rzhs      IP: uživatel10900    
http://www.motokramek.cz/elektroinstalace-jawa-pionyr-stadion-perak-kyvacka/
 
 
Datum: 28. prosince 2010 22:40
 
 
 
 
Jméno: kraky      IP: uživatel5842    
Zdar, mněl bych dotaz jak ůčin(n)ě vyčistit nádrž ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2010 11:37
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fakt aby ste se nepo**ali....člověk spěchá..je rád že to napsal tak nějak "normálně" a vy ste tady jak ve škole a řešite pravpisko..
 
 
Datum: 29. prosince 2010 11:37
 
 
 
 
Jméno: kraky      IP: uživatel5842    
hele a nebude problem ze mi tam zustane kapicka vody a pak mi nepojede fichtl......a mam to po ty kombinaci s kyselinou niacim vyplachnout ?
 
 
Datum: 29. prosince 2010 11:00
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neee asi gladiator
 
 
Datum: 29. prosince 2010 10:24
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Tak jadyjator ma pobavil po ranu. nemels na mysli radiátor? Ale jinac ma pravdu, kys citronova je nejlepsi
 
 
Datum: 29. prosince 2010 10:15
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kyselina citrónová..+ horká voda..nádrž zabalit do hadru aby nevychladla..a dat k jadyjatoru na 24 hodin...obcas zamichat...nebo maticky..+naftu,benzin to je jedno...a hrkat a hrkat a hrkat
 
 
Datum: 28. prosince 2010 22:29
 
 
 
 
Jméno: Roman Otradovský      E-mail:      IP: uživatel10902    
CUS HOŠI,, zrovna sem dostal k vanocům jawu 21 a chci ji trochu zlepšit vykon a zvuk , víte co ne abyste byli slišet před holkama ,ale to ted je jedno ,,, chi ce zeptat jak mužu zvýšit zvuk aniž bych musel uříznou vyfuk :-D a hlavně výkon,, a chci se jeste zeptat co prodávate Přímej Filtr 32/45° RMS zvyšuje výkon ? předem dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. ledna 2011 13:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10921    
slícováním kanálů a opravením hrubých "nedostatků z výroby" klidně 4 koně dostaneš...jsou blbě vyrobené válce a naopak perfektní válce,jsou blbý kartery a perfektní kartery,jsou hlavy s malým a velkým spalovákem...některý válce jsou krátký,je třeba je vypodložit....koleno sání má navíc jeden rantlik,kterej se dá opravit...v origo motoru je toho začarovanýho hafo....jen to najít....na Hikone se vybodni,na RMS se vybodni.......jediný co to dělá,tak že to hejká....
 
 
Datum: 01. ledna 2011 13:11
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D slícováním kanálu opravdu 4 koně nenaženeš maximálně při vybrusu se dostaneš na 3.6 a Hikon je na p**u!....samozřejmě když kanaly upraviš ale musiš vědět jak a ten hikon to samý...
 
 
Datum: 30. prosince 2010 19:39
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel9449    
trochu výkonu získáš tím, že necháš vylícovat kanálky ve válcu, mám to tak na jawe 20 a ještě sekundrání kolečko 13z a musím říct že má tak 4 - 4,5 koně, protože fakt i v kopcích pod míma 100 kq váhou jede krásně, ještě kdybych tomu dal vyfuk HIKONE tak povalí jak cip
 
 
Datum: 30. prosince 2010 18:39
 
 
 
 
Jméno: Roman Otradovský      IP: uživatel10908    
no mě ani nefunguje nakopávacka,, takže vdycky reknu holce ches svist ? tak mě nejdřív rozlač :-D
 
 
Datum: 29. prosince 2010 21:44
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj tak tak...kdyby mi holka řekla ať mam chodit pěšky to by se asi něco dozvěděla... :-D
 
 
Datum: 29. prosince 2010 20:10
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně,když přijede týpek s aprilií 125,hondou cbr,... a pákrat zaburnuje tak už chcou všechny svézt
 
 
Datum: 29. prosince 2010 19:49
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel10889    
na fichtla se balí holki jen když ho nastříkaš naružovo..podle kamošek z face....jinak bez vejfuku to netáhne..... bez filtru take ne ..teda pokud nejsou ucpane.......trochu pomuže snížit hlavu..a udelat brzdy...ono je blby jezdit bez nich porad jen na2..a když už budeš mít dole hlavu nechej za 500 udelat vybrus jen pozor nekdo dela vybrus za 500 s pístem a nekdo za 500 s pístem a krouškama..... podívej se po netu jak se to ma sestavit a víc už z fichta bez toho aniž bys do nej narval majlant nedostaneš.....
 
 
Datum: 29. prosince 2010 19:39
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u zvyšování výkonu bych začal GO motoru ptom nějakou upravu od Stejskyho,nafoukat kola, namazat řetěz,seřídit brzdy aby nepřibrždovali.Zvuk-u origo vyfuku bych nějak hluk nezvyšoval-díry,kuchání a pod. pokaždé tím znížíš výkon-teda pokud neni total ucpanej karbonem.... pokud chceš aby to řvalo a jseš připravenej na stížnosti sousedů tak rezonanční vyfuk bez tlumiče ten dělá slušnej rachot :-D
 
 
Datum: 29. prosince 2010 18:38
 
 
 
 
Jméno: Matous_KH      IP: uživatel7314    
Když tam nebude dávat opičárny a bude to vypadat jako dobře zachovalá sériovka tak se najde možná pár holek, který si toho všimnou.Znám takový.Pak jsou ale taky **** co Ti řeknou ať chodíš radši pěšky...Jinak k tomu bejt slyšet...Mne se povedlo v jednu ráno ve městě urvat vejfuk z očka, tak sem ho hodil na revma plechy a metal sem to domu bez něj, to byl rachot:-D Nebo když sem měl novej vejfuk, a špatně držel, pořád vypadával z kolena ale držel jen na objímce, docela prdel když sem stál na semaforech a tůristi si zacpávali uši:-D Jinak fichtl řve dost sám o sobě, myslím že nemá smysl mu ještě přidávat volume:-D
 
 
Datum: 29. prosince 2010 15:13
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na fichtla moc holek nezbalíš :-D
 
 
Datum: 29. prosince 2010 12:49
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a zvuk zvyš tak..ze do doutníhovýho výfuku...vyvrtej pár dírek
 
 
Datum: 28. prosince 2010 22:31
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na nějaký fitlry se vybodni--.-kup si nějakej set od stejskyho - http://www.jawa50speed.wz.cz...
 
 
Datum: 28. prosince 2010 22:30
 
 
 
 
Jméno: lukin23 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec, měl bych jednu (asi blbou) otázku. Maj nějakej vliv ...sjetý... spojkový lamely u mustafa na startování? Když ho roztlačim tak chytne hned ale když je studenější nebo uplně studenej a chci ho nakopnout tak ho nakopnu tak na pětadvacátej pokus a jen v určitý poloze pístu (v určitý kompresi), předtim normálně startoval. Mam novou svíčku N15C od Brisku předstih a odtrh seřízenej. Vrčí to fajnově. Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2010 19:52
 
 
 
 
Jméno: lukin23 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky moc mám už ten šroubek přitaženej uplně, takže koupim nový lamely a vyměnim to. Myslíte teda že by to potom mohlo startovat líp? Jestli s tim máte někdo zkušenosti tak napište. Mustafa mám už druhý rok a když sem ho dostal tak sem tam akorát nalil novej převodovej olej Varal PP80 proto se obávám že ty lamely budou asi eště origo protože má najeto necelejch 9tisíc a je to origo stav s papírama.
 
 
Datum: 30. prosince 2010 19:52
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel10901    
máš sjete lamely..Zkus poštelovat jto jeste poštelovat tim šroubkem a jak ani to nepomuže, tak repas spojky :-)
 
 
Datum: 29. prosince 2010 14:20
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
trochu.. pokud při roztlačování ani na chvilku neproklouzne, je spojka v pohodě.. tvuj problém je spíš zničenej startovací segment, kdyby prokluzovala spojka, tak páka zabírá už od začátku, ale budeš cejtit jak s odporem klouže a neotočí motorem..
 
 
Datum: 28. prosince 2010 22:46
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Tak po delsim slibovani majitelum CZ 175 sem se dokopal k oskenovani owners workshop manualu http://www.uloz.to/7146416/workshop-zip za velikost se omlouvam ale je to kvuli rozliseni, pokud by to nekdo chtel dal sirit na strankach je mi to jedno ale asi si to musite prekopat na nejakou snesitelnejsi velikost odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. prosince 2010 20:56
 
 
 
 
Jméno: rzhs      E-mail:      IP: uživatel10900    
zdarec, neví tu někdo jestli se hodí tento píst pro 3 kanálový válec? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3384.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. ledna 2011 21:50
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel5395    
Pokud ho chces na valec s prefukem skrz pist? Tak tenhle pist by mel mit zamek tam kde zrovna prebiha pres ten 3k takze bys ho musel prezamkovat. kdyztak se koukni na stejskyho web do diskuze zrovna se tam neco podobnyho resi
 
 
Datum: 01. ledna 2011 21:50
 
 
 
 
Jméno: hafák      IP: uživatel8367    
Tento píst mám a zámek je v sacím kanálu L kovej a zevnitř z boku pístu jsou vzpěry a potom takový kuličky (nejspíš zbytku od odlívání- pokud se teda nepletu ) pro tříkanál si myslím, je použitelný ...
 
 
Datum: 29. prosince 2010 10:56
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
ten píst jsem neviděl ale tipuju že bokem nebude
 
 
Datum: 28. prosince 2010 22:12
 
 
 
 
Jméno: rzhs      IP: uživatel10900    
potřebuju aby ten zamek byl trochu bokem...
 
 
Datum: 28. prosince 2010 22:01
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
záleží co je to za válec, tipuju, že 3 přefuk je zkrz píst, tam záleží jak vysoko potřebuješ mít pístní kroužek
 
 
Datum: 28. prosince 2010 21:48
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel7934    
cus vim ze to sem nepatri ale jentak pro zajimavost jezdi z vas nekdo na BMX? a skace? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. prosince 2010 21:31
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel10901    
http://www.youtube.com/watch?v=ELLX5fU88Sg&feature=related
 
 
Datum: 28. prosince 2010 21:31
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolo mi nevadí ale ty diry mezi skokem a dopadem....
 
 
Datum: 28. prosince 2010 21:22
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel10901    
Ja jezdim na koloběžce :-) Freestyle :-P
 
 
Datum: 28. prosince 2010 21:21
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel7934    
tam je nahovno ze se musi stat a ze to neni velky to kolo
 
 
Datum: 28. prosince 2010 20:59
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
freeride :-) dirtu se bojim :-D
 
 
Datum: 28. prosince 2010 20:06
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
muhehe, taky sem měl bmx ale tenkrát se tomu řikalo cyklotrial a dostal sem to k 10 narozeninám a prej to stálo asi 1500 kčs. pak mě ho nějaký dárebové ukradli. skákal sem s tím i přes oves...... ale nějaký tríčky ještě neexistovali ani v jůesej :-) :-)
 
 
Datum: 28. prosince 2010 19:45
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dřív, teď už na tom jenom dojíždim do hospody
 
 
Datum: 28. prosince 2010 19:37
 
 
 
 
Jméno: Fel.Martin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus, prosímvás chci lakovat nádrž na babettu 210, dnes jsem si koupil plnič, základ, a vrchní.. ve spreji, nemám možnost kompresoru, a chci se zeptat jestli to bude stačit ? a jestli mám dát i bezbarvý lak nebo je to zbytečný ? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. prosince 2010 21:25
 
 
 
 
Jméno: Fel.Martin      IP: uživatel5767    
Ok... díky
 
 
Datum: 28. prosince 2010 21:25
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel6963    
nedávej ho muže se začít loupat .....patří jen na metlu na akrylu se to par klukum udelalo.....stačí leštenka
 
 
Datum: 28. prosince 2010 21:05
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, někdo možná slyšel o těch dvou co jeli do Monaka, ale tohle je taky vodvaz http://img.motorkari.cz/upload/images/cache/databaze/2008-10/20100717173558-210436_jpg84x64.jpg-210436_jpg84x64.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2010 10:51
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D to pecka veľmií im fandím:-D
 
 
Datum: 29. prosince 2010 10:51
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 29. prosince 2010 10:08
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
 
 
Datum: 28. prosince 2010 22:21
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
SORRY, blbej odkaz, tenhle je lepší http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=30703
 
 
Datum: 28. prosince 2010 13:33
 
 
 
 
Jméno: Fel.Martin      IP: uživatel5767    
Čus, prosím vás co udává to X0 ? to je nultej výbrus ? je to na Babettu 210 http://bnd30.rajce.idnes.cz/babca/#P1010986.jpg Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. prosince 2010 23:06
 
 
 
 
Jméno: skodovak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D jo jezdilo mi to dobre ale po delsi jizde to delalo pazvuky :-D proto jsem to sndal
 
 
Datum: 28. prosince 2010 23:06
 
 
 
 
Jméno: Fel.Martin      IP: uživatel5767    
JAWA_Cezetak : Hale ta Babetta nené moje, je kámoše a nikdy nedělal GO motoru ani nesundaval píst ani válec, a dnes když to rozebral tak se divil proč je šipka nahoru, ale prý to jezdilo dobře :-) tak nevím
 
 
Datum: 28. prosince 2010 16:52
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdá se mi to nebo míš píst obráceně? :-D ......
 
 
Datum: 28. prosince 2010 16:07
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo, nultej...to X značí toleranci díry pro pístní čep...
 
 
Datum: 28. prosince 2010 13:13
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tohle mi prijde spis jako C X a to bych videl jako tolerancni tridu C bez vybrusu
 
 
Datum: 28. prosince 2010 13:07
 
 
 
 
Jméno: Fel.Martin      IP: uživatel5767    
Čus, prosím vás jak poznám jakej píst do svý babetty 210 když nevím jestli měl ten válec výbrus nebo tak ? jak se to dá poznat ? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. prosince 2010 17:18
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
no minimálně ten píst musí bejt kulatej jako ten válec....... né dělám si prdel. nejlepší to je změřit šuplérou a podle toho koupit píst s nějakou vůlí. o pár dotazů níž to řešíš nějak jinak né. jak to teda je? přiznej barvu.
 
 
Datum: 28. prosince 2010 17:18
 
 
 
 
Jméno: Tomáš Prokeš      E-mail:      IP: uživatel1058    
Čus kluci mám doma pincka (novější typ ze 76 typ 220) Mám takový problém kdzž ho nastartuju tak navolnoběh běží normalně i jde za plynem jak ďas ale dám tam kvalt chci se rozjet a začne se jakoby dusit pak ho ale rozjezdím na 1 a2 táhne jak ďas ale zařadím 3 a nemá vubec sílu ani si neudrží rychlost z 2. VŮBEC NEVÍM CO STÍM MÁM DĚLAT. Dík za rady THOMAS. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. prosince 2010 16:14
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
jestli to chápu správně tak ti to vlastně vůbec nejede co? příčin může bejt hafo. ale nejdůležitější je správně nastavený zapalování (přdstih, odtrh) a taky karburátor (hladina v plovákový komoře, jehla na druhej zářez) čistej vzduchovej filtr, taky těsnost celýho karbece atd. v první řadě bych šel po vejfuku, jestli neni totálně zacpanej (kdyžtak vypálit, vyčistit) pak bych šel po zapalování a karbecu. jestli se ti to přehřejvá a po chvilce vadne výkon - jdi po vejfuku. jinak jak píše péro - bádej, bádej a pak napiš co se stalo.
 
 
Datum: 28. prosince 2010 16:14
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
zkus vyčistit karburátor a seřid si zapalování a potom napiš dál
 
 
Datum: 28. prosince 2010 13:01
 
<  932  933  934  935  936  937  938  939  940  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 23.04.2025 1:42:44 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu