česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  923  924  925  926  927  928  929  930  931  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: matesbiker      IP: uživatel9262    
Chtěl podiskutovat o změně primárního kolečka. Jestli je uprava s 9z. kolečkem vhodná i pro silničního fíka. Máte s tim někdo zkušenosti. Dik za komenty a rady! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. ledna 2011 10:28
 
 
 
 
Jméno: Luky      IP: uživatel6477    
Hele s tím 9z ti to houby pojede. Ale dvojka bude tahat jak jednicka ;-)
 
 
Datum: 16. ledna 2011 10:28
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi tak :-D
 
 
Datum: 14. ledna 2011 18:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10986    
paja: nerozčiluj se,nemá to význam....neustále si hodně lidí plete převod do síly se sílou(výkonem) motoru.....navíc zde nemá cenu dále diskutovat po tvrzení,že kvůli rychlý převodovce přece nebude půlit motor..... v těchto případech radím jen udělat GO motoru,u některých je lepší to přenechat odborné firmě;-)
 
 
Datum: 14. ledna 2011 15:50
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
zkuste se trochu zamyslet, nechapu jak chce někdo ladit, když nepochopí co udělá větší či menší primar
 
 
Datum: 14. ledna 2011 9:24
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
matesbiker ked chceš prevodovat do rýchla tak stačí ked vymeníš sekundárne kolečko daj tam 14 zubové je škoda zasahovat do primáru ale origo pionyr bude mat problémi s tahom fúkne troch protiveter alebo menší kopec a trojka nebude mat šancu :-) ale zase s kopčeka dole vetrom to pojde jak drak :-D
 
 
Datum: 13. ledna 2011 22:36
 
 
 
 
Jméno: matesbiker      IP: uživatel9262    
ok dik ale půlit motor se mi nechce
 
 
Datum: 13. ledna 2011 21:13
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
3Q = 3. stupnova prevodovka 21/17 je prevod v prevodovce
 
 
Datum: 13. ledna 2011 20:49
 
 
 
 
Jméno: matesbiker      IP: uživatel9262    
nejsem zběhlej takžr prosimtě co je 3Q 21/17? Větší sekudární kolečko?
 
 
Datum: 13. ledna 2011 20:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10985    
pro silniční účely se motor převoduje do rychla,ne do síly....zde je vhodnější použití rychlého 3Q 21/17
 
 
Datum: 13. ledna 2011 20:32
 
 
 
 
Jméno: Elwis      E-mail:      IP: uživatel10087    
Zdárec bikeři,nemáte někdo čísla barev na nástřik rámu a plechů na Mustanga a Pionýra? Hlavně se mě jedná o modrý odstíny a jak to párovaly s lakováním rámu. Díky za každou radu! Elwis. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2011 20:21
 
 
 
 
Jméno: ardno      IP: uživatel9335    
cau.. stavim na sezonu noveho fika do specialu a chci se zeptat jak je to stema tlumicema ze simsona... chci je tam dat , musim neco upravovat ??? sly by do origo brejli z fichtla ???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2011 21:00
 
 
 
 
Jméno: tojefuk      IP: uživatel924    
ja kdys sem delal fika tak sem tam hodil šavle ze 175 jawa is brejlema a pasovali tam jako prdel na hrnec
 
 
Datum: 13. ledna 2011 21:00
 
 
 
 
Jméno: Joe13      IP: uživatel10984    
Ahojky \r\nMam mustanga,a nechce chytat,ze začatku po přeplaveni karbece chytil a cca po 10 vteřinách chcipnul,předsith jde špatně nastavit, je to z bidou 1,2 mm. Se zapalovanim už taky nejde hnout je na doraz.vyměnil jsem kladivka,kondik, a ted to hazi pěknou jiskru a benzin tam jde ale ani si to neškrtne.Koukal jsem zde na rady a zkoušel snad už všechno a přesto nic. Děkuji za odpověd a rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2011 13:35
 
 
 
 
Jméno: Joe13      IP: uživatel11155    
Tak jeden problem vyřešen,bylo to gufero na klice,ted chyta max na druhy našlapnutí,ale zase nedrží volnoběh,studeny chcipa a teply volnoběh sam od sebe kolisa nahoru dolu.
 
 
Datum: 13. února 2011 13:35
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel11056    
mas spinavy trysky budto ty dve a nebo jak je filtr tak je jeste jedna ale nevim jak se rozdelava ale ja jsem natlakoval kompresor na vic atmosfer a vifoukal jsem to tlakem vzduchu a mnel jsem\r\n po peoblemu .
 
 
Datum: 26. ledna 2011 23:13
 
 
 
 
Jméno: Mustang      IP: uživatel9681    
Zdar draci...má někdo zkušenosti se silichromem....dokáže to fakt zpravit aji hodně zašlí chrom? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2011 22:07
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Dobře pokud mít nebudou, tak to pro mě strácí význam pokud budou, bude pokračovat moje dilema jestli koupit nebo ne. Zatim díky.
 
 
Datum: 13. ledna 2011 22:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10985    
Jenda: Promin,asi mi tvuj mail splynul se zásobou mailů s vtipy od kolegů z práce. Kartery nemám u sebe v bytě,mám je v dílně u rodičů,myslím si že nálitek mají,ale ruku do ohně bych ted za to nedal....asi mají....ale pro jistotu ti napíšu,až se dostanu do dílny....
 
 
Datum: 13. ledna 2011 20:36
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10972    
Já měl SILICHROM EX tak nevím jestli se něčím liší nebo se už používá jen tento název
 
 
Datum: 13. ledna 2011 20:22
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Stando chci se zeptat ohledně tý kliky a karteru psal jsem na email, ale nějak nic. Chci se zeptat jestli mají ty kartery s výplní nálitky na 30W zápalko?
 
 
Datum: 13. ledna 2011 20:16
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
silichrom ti vyleští max tak hliník , ale zašlej chrom nerozleštíš ničím
 
 
Datum: 13. ledna 2011 20:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10985    
Zašlý chrom to nezpraví,pouze to vyčistí od rezi narušené části chromu....pokud je špatnej,tak se vyloupe se rzí
 
 
Datum: 13. ledna 2011 20:04
 
 
 
 
Jméno: blazenn ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co vam to drbe jak muzes vilestit zasli chrom,ten us tam nikedy nebude sami kokot to tu chodi poslednu dobu,a silichrom je tak na 2 veci .
 
 
Datum: 13. ledna 2011 20:02
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel9869    
Hodně zašlý chrom dokáže vyleštit je s tím trochu víc hraní.
 
 
Datum: 13. ledna 2011 19:52
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel1226    
hele já chtěl taky drbat, ale vyplatí se to opískovat, to má desetkrát lepší účinek
 
 
Datum: 13. ledna 2011 19:43
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar,Mám na pincku ohle rám, jak je ta zaní část jak je k ní přidělaná nádrž.Je to ohly směrem dolů a ještě do boku,už jsou tam maly žlábky,má to cenu rovnat,nebo to dřív nebo pozdějc praskne?Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2011 20:27
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10972    
Ještě něco může se to také křížit díky odlišné tvrdosti tlumičů např. jeden tlumič ok a druhý bez oleje
 
 
Datum: 13. ledna 2011 20:27
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10972    
Jen aby výsledek nebyl ještě horší než to je nyní radši bych to nechal jak to je
 
 
Datum: 13. ledna 2011 20:25
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neboj palicí bych do toho nešel,nahřeju a upnu do svěráku a srovnám
 
 
Datum: 13. ledna 2011 20:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10985    
tak to aspon rovnej za tepla a ne zastudena ohromnou palicí
 
 
Datum: 13. ledna 2011 20:05
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo dík,rovnat to chcu proto že ten zadek bude asi nějak bouranej,protože to de strašně do strany a velkej plech tam špatně pasuje
 
 
Datum: 13. ledna 2011 20:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10985    
to sem tady zase neco rek.....jednou jsem se zminil o nahrbenejch rámech a najednou všem budou praskat rámy......ty vole máš to ohlý určitě 20 let,nikdy to nikdo neresil,nikdo o tom neví a je vse ok....takze to taky neres....jinak nevim co tam chces rovnat.....
 
 
Datum: 13. ledna 2011 19:48
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci mam jawu 175 r.v1958 a nehazi mi jistkru proud do indučky jde ale do fajvky nejde vubec nic jinak alektrika je zapojena dobře podle schemaa vse ostatni jde.....čim to je indučkou nebo kondikem nebo čim???? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2011 23:30
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mozna to zkusim jsem elektrikař ale silnoproud tak se nebojim :-D
 
 
Datum: 13. ledna 2011 23:30
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
saxik: kondenzátor zapojíš do zásuvky seriově s žárovkou 220V/15W a měříš proud protékající obvodem, měl by být cca 20mA, ale radši to nech udělat někoho kdo tomu rozumí, pracuješ s nebezpečnym napětím
 
 
Datum: 13. ledna 2011 23:03
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
kond to nebude to bi ti kladivko len veľmi iskrilo ak by bol vadný kond a s tou zasuvkou doporučim vyskúšať uvidiš jak ťa fajne zadrbe do hlavy elektika
 
 
Datum: 13. ledna 2011 19:19
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a slyšel jsem že se da nejak v zasuvce odskoušet kondik a jak? nevite?
 
 
Datum: 13. ledna 2011 18:47
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
tak to bude fajka alebo sviečka
 
 
Datum: 13. ledna 2011 18:39
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkoušeli jsme aj jiny kabel aj indučku
 
 
Datum: 13. ledna 2011 18:19
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
no môže byť aj problém vo VN kábli alebo aj fajka je vadná neviem treba všetko preskúšať
 
 
Datum: 13. ledna 2011 18:17
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
skús inú indučku a budeš vedieť viac
 
 
Datum: 13. ledna 2011 18:15
 
 
 
 
Jméno: ZK      IP: uživatel6804    
Má někdo zkušenosti s tímto karburátorem? Na Jawa 350 kývačka. http://motorky.bazos.cz/inzerat/8453646/Karburator-KyvPan-250-350.php\\\\\\\\r\\\\\\\\nChci si ho koupit ale nevím jestli je dobrej.\\\\\\\\r\\\\\\\\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2011 17:26
 
 
 
 
Jméno: kadr76      IP: uživatel10982    
Zdar nemá někdo zkušenosti s chemickým čištěním hliníku (jak dostat zapečenou špínu a olej z hlavy a válce) mechanicky to moc nejde dik kadr76. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2011 16:28
 
 
 
 
Jméno: hrbik      IP: uživatel10874    
Yuri, standa to vyjádřil jasně
 
 
Datum: 14. ledna 2011 16:28
 
 
 
 
Jméno: Frank      IP: uživatel10930    
presne tak - standa se vyjadril presne.... jinak ultrazvuk je velmi dobrej na valce po vybrusu.....
 
 
Datum: 13. ledna 2011 23:15
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Yuri: Ano, něco takovýho mam. Ale rozhodně nezatracuju Arvu, ta je výborná. A pokud máte ještě wapku která ohřívá vodu, tak to je úplně super. Ultrazvukem už jsem o tom taky slyšel, ale ještě neviděl.
 
 
Datum: 13. ledna 2011 20:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10985    
jen vam chtel rict ze zasrany motory se mejou vapkou s arvou.....jinak zajimavej způsob je ultrazvuk....ukazoval mi to kámoš...válec jak dětská prdýlka....
 
 
Datum: 13. ledna 2011 19:50
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
hrbik vysvetli to ako ešte zhorší situáciu???
 
 
Datum: 13. ledna 2011 18:25
 
 
 
 
Jméno: hrbik      IP: uživatel10874    
Arva + wapka = nejhorší nepřítel na zaschlou mastnotu :-D
 
 
Datum: 13. ledna 2011 18:20
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
v dielni som našiel ARVA je aj toto dobre???? na čistenie ??
 
 
Datum: 13. ledna 2011 18:13
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
 
 
Datum: 13. ledna 2011 18:02
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jsem si na to koupil v AutoKelly Čistič motorů(69,-), stačí to nastříkat, nechat působit a pak to jenom opláchneš vlažnou vodou a je jak z fabriky. Opravdu mi to sundalo i tu nejhorší špínu a nemusel jsem to ničím drhnout.
 
 
Datum: 13. ledna 2011 17:30
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
všechno jde když se chce... na čištění mezi žebrama je dobrej plátek pilky na železo obalenej hadrem a namočenej v benzínu nebo jinym odmašťovači.. nebo wapka..
 
 
Datum: 13. ledna 2011 16:41
 
 
 
 
Jméno: ooooooooo      IP: uživatel10072    
zdravim mam dotaz kupuji motorku a nevim jak je to s prepisem tata rikal ze se to odhlasi a ja si to tu prihlasim a prodejce rikal ze on to odhlasi a musi rict na koho se to pak prihlasi je to tak ?? nebo mi staci odhlasene papiry plna moc a tp odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2011 17:50
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sorry jaksi se mi tu furt motá tento článek odpověd patří jinému příspěvku
 
 
Datum: 13. ledna 2011 17:50
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky muže být špinavý vzduchový filtr nebo ještě zkontroluj zápalko atd
 
 
Datum: 13. ledna 2011 17:49
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pravdu má aj tvoj otec, a z časti aj ten predajca... Treba ti kúpnu zmluvu spísať, on to potom odhlási, do TP napíšu tvoje údaje a doklady ti dá, potom potrebuješ pojistku vybaviť a ísť stým prihlásiť na teba do 15dní asi, pri odhasovaní neni potrebná motorka, pri prihlasovani ano, daj si pozor na stitok ci sedia cisla s TP, a farba... ;-) zdar
 
 
Datum: 13. ledna 2011 17:18
 
 
 
 
Jméno: jofko2212      IP: uživatel10981    
mam taky problem nechce mi chitit motorka jawa mustang a ked po dlom usilovaní chití tak dole kopcom zdechne nevedeli by ste mi s tým niekto pomoct? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2011 19:24
 
 
 
 
Jméno: jofko2212      E-mail:      IP: uživatel10981    
Tak benzin teče karburator som čistil a iskru hádže
 
 
Datum: 13. ledna 2011 19:24
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky muže být špinavý vzduchový filtr nebo ještě zkontroluj zápalko atd nebo pukud nejde nastartovat vubec nakkopávačkou tak taky muže být v háji startovaci segment
 
 
Datum: 13. ledna 2011 17:52
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
To je většinou odtrh...jak na svíci tak na kladívku! Skus jenom trochu zmenšit nebo zvětšit odtrh dokud to neblafne na kop...
 
 
Datum: 13. ledna 2011 17:49
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel10983    
muže to byt hodně věci proč to zdecha, špatně vyštelovany předstih,trysky,kohoutek ucpany :-D hadička ucpana nebo vyčko od karburatoru, nebo špatny karburator,nebo neni těsněni pod valcem(komprese) špatna :-) atd. mam taky ten samy problem ale taky mi to nechce jezdit takže nvm :-(
 
 
Datum: 13. ledna 2011 17:44
 
 
 
 
Jméno: Heidy      IP: uživatel10979    
Mám takovej několikrát probíranej dotaz - svíčka. Nebude fichtlovi vadit DR15TC ? Je to tříbodová svíčka do Favorita II. A má to smysl? Jezdím s N15YC, funkční bez Y už nemam a nechci propálit píst.Nezkazím nic, když tu svíčku zkusím?Našel sem tu příspěvěk, že to s ní jede dobře, může někdo potvrdit? Nebo se mam na to vykašlat a koupit radši klasiku N15C?:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2011 11:14
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
 
 
Datum: 14. ledna 2011 11:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10985    
dej si Y svíčku do závodáka;-) neřikam do válce převrtanýho na 60ccm,ale do závodního motoru,který se pohybuje i k 130° provozní teploty a směs je sežízená nejchudší možná na kterou se to nepřidírá.....takovýto motor motor funguje perfektně za předpokladu perfetního seřízení a příslušenství....stačí svíčka s vysunutým jiskřištěm a v pístu je díra....u seriovky to nemá význam řešit.....ta jede na všechno co hází jiskru
 
 
Datum: 13. ledna 2011 20:40
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja vim jak to mislel hh,, mne sa to nestalo,,aj ked som nemal na zaciatku dobre stelovany motor a nic sa nestalo s pouzivnanim Y sviecky, k tomu aby sa to stalo treba mat motor nastelovany mislim katastrofalne :-D a treba tak jazdit dlho, ale samá sviecka to sposobit nebude
 
 
Datum: 13. ledna 2011 19:33
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zas takové legendy to nejsou...ale jak píše HH, jde o kombinaci špatnejch vlivů, tzn předstih, chudá směs, horko, špatně chlazenej motor, vystrčené jiskřiče atd...na vlastní oči jsem se s tim setkal...
 
 
Datum: 13. ledna 2011 17:28
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
jenco: však taky nepíšu že to způsobuje jen svíčka, ale kombinace Y svíčky a špatně seřízené směsi a předstihu.. mně se to teda nestalo, ale pár let zpátky sem viděl fotky dvou strojů co takhle dopadly.. oba svíčky Y..
 
 
Datum: 13. ledna 2011 16:38
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja 4-5 roky od kedy mám motorku jazdim furt na N15YC,,rikajú vsetky, ze prepalis piest...ze to slyseli... ale od koho slyseli aj on to len slysel......podla mna je to len legenda :-D mne nic sa nikdy nestalo....piest v 100% stave.... nemáme o com mluvit
 
 
Datum: 13. ledna 2011 15:50
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
tayk si myslim
 
 
Datum: 13. ledna 2011 14:40
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel10980    
podľa mňa sa ti z Y nič nestane
 
 
Datum: 13. ledna 2011 10:33
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
Mě osobně se to nestalo , ale už sem několikrát slyšel, že se to někomu stalo, a vždy s Y svíčkou (vysunutý jiskřiště)...pokud máš dobře seřízenou směs(ne chudou) a předstih, tak by Y nic udělat neměla, ale nevim, já ji mam jen jako zkušební, když ladim bohatost směsi, na ježdění mam normální N15C
 
 
Datum: 13. ledna 2011 8:37
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj,ty asi neznáš značení svíček.Tabulku nemám zrovna po ruce,ale myslím že DR15TC tam dát nemůžeš. N15YC N-druh závitu-jeho délka a průměr 15-tepelná hodnota Y-vysunuté jiskřiště C-měděná elektroda Prostě je to jiný závit. Ale mě by zájímalo,jak je to s těma vysunutýma jiskřištěma?Mohou propálit ten píst,když je to dobře seřízený?
 
 
Datum: 13. ledna 2011 8:28
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj všichni mám otázku. Kupuju Jawa 250/353 1958 je na papírech jenže odhlášená na prodejce už od roku 2004 proto se chci zeptat zda na mě půjde znovu přihlásit. zda nevadí že byla bez přihlášení a pojištění takovou dobu? díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2011 22:46
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to sem moc rád díky za radu. ano koupě to bude dobrá :-)
 
 
Datum: 12. ledna 2011 22:46
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
preju
 
 
Datum: 12. ledna 2011 22:39
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tobe to vadit nemusi, sice by ti mohl porjit dopis od CKP, ale prokazes, ze jsi ji koupil dne toho a toho a hned ji pojistil a tudiz ji nemel pojistenou predchozi majitel a mas vystarano, pujdou po redchozim majiteli. a ze je v poloprevodu nevadi,teoreticky by mela bejt jenom nejakou kratkou dobu...prakticky na to kazdej kasle a nechava to v poloprevodu treba 10 let. Jinak preho dobrou koupi ;-)
 
 
Datum: 12. ledna 2011 22:37
 
 
 
 
Jméno: Hofmi      IP: uživatel10827    
Prosim vás nevíte někdo jaké barvy drátku a kolik cm dlouhy budu potřebovat,když chci dělat komplet novou elektroinstalaci na mustangu?jak dlouhe musí být a jaké barvy?poradte pls. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2011 21:49
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
webster: důležitá poznámka, nulák světle modrej!!! při použití tmavomodré hrozí záměna se zápornym pólem zdroje stejnosměrnýho proudu! :-D:-D
 
 
Datum: 13. ledna 2011 21:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10985    
na indučku černej kabel,na světla zelenej kabel....pokud použiješ jiný barvy tak to nepojede
 
 
Datum: 13. ledna 2011 19:53
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na fázi dej hnědej, černej nebo šedivej. Na nulák modrej. Na zem(PE) dej žlutozelenej. :-D :-D :-) :-)
 
 
Datum: 13. ledna 2011 17:26
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Pane Bože, kam to spěje když se někdo zeptá na takovou věc jako je barva drátků...
 
 
Datum: 13. ledna 2011 16:50
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
10m drátu musí stačit, takže např 5 barev po dvou metrech a ještě ti zbyde, jaký barvičky použiješ je na tobě, ty by ses v tom měl vyznat když to pak později budeš opravovat... někdo to dělá i tak, že si na vrakáči vyhrabe ze škodovky hlavní kabelovej svazek pod podlahou a dráty různejch barev i průřezů si nabere z toho..
 
 
Datum: 13. ledna 2011 12:15
 
 
 
 
Jméno: smudlan      IP: uživatel7741    
Prosím Vás, nemáte někdo Kartičku na S11 ??? Nenaskenoval by sjte mi jí někdo? já bych si jí vytiskl abych ji nemusel kupovat odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2011 19:52
 
 
 
 
Jméno: kozel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, chtěl bych se zeptat, jaká je potřeba síla lisu na rozlisování klikového hřídele? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2011 17:35
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
kozel ®: normálně to jde akorát musíš mít kovářský kleště nebo něco do čeho to budeš chytat a ten plyn musíš stříkat přes kovovej hrot, ten plast by se ti roztavil :-D
 
 
Datum: 13. ledna 2011 17:35
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel9389    
50 000N píše Durkovič v knížce Babetta, já to dělal na 10t lisu a bez problému
 
 
Datum: 12. ledna 2011 21:23
 
 
 
 
Jméno: kozel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nevznítilo se ti to nikdy? Z toho mam celkem obavy, ale zní to slušne,. dik za tip
 
 
Datum: 12. ledna 2011 21:01
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Tak nějak, ale já to dělám tak, že dám kliku na hodinu do trouby na 200 °C a pak na ten čep co drží ''setrváky'' přiložím plnítko zapalovačů a ten čep se začne mrazit a mrazit pak párkrát ťukneš a je to rozlisované...
 
 
Datum: 12. ledna 2011 20:51
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle mě je to tak 100kN - 150kN...ale nejsem přes tohle odborník, pouze odhaduju...
 
 
Datum: 12. ledna 2011 19:13
 
 
 
 
Jméno: benda      IP: uživatel1811    
zdarec hoši nevíte někdo kde bych sehnal jehlové ložisko da Jawa 90 do horního oka k pístu díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2011 18:21
 
 
 
 
Jméno: petan      E-mail:      IP: uživatel5727    
čuss potřeboval bych vědět,zda jde nějakým způsobem na motoru jawa 634, kde neni otvor na zašroubování spínače neutralu, takovýto otvor se závitem nechat udělat a pokud tedy ano tak v kterých místech má tento otvor být díík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2011 18:04
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel5063    
Zdarec lidi, chci se zeptat, v čem je lepší silikonové gufero? Oplatí se ho koupit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2011 19:44
 
 
 
 
Jméno: milda      E-mail:      IP: uživatel10952    
Oprava nevím co to tam naskákalo.Hele někde jsem četl že není dobrý ho dávat na kliku.Ale do převodovky a jiný místa kde nejsou žádný tlaky ani podtlaky je prý dobrý.
 
 
Datum: 14. ledna 2011 19:44
 
 
 
 
Jméno: milda      E-mail:      IP: uživatel10952    
Hele někde jsem četl že není dkliku.Ale do převodovky a jiný místa kde nejsou žádný tlaky ani podtlaky je prý obrý ho dávat na dobrý.
 
 
Datum: 14. ledna 2011 19:39
 
 
 
 
Jméno: Mustang      IP: uživatel9681    
Zdar draci....je běžné za vycentrování kola na fichtla 300Kč?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2011 21:06
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je židovina :-D mě vyplejtal chlápek komplet kola na mopeda a platil jsem asi 200 za komplet výplet a vycentrování kola..
 
 
Datum: 12. ledna 2011 21:06
 
 
 
 
Jméno: mustang      IP: uživatel9681    
Právě že jen za vycentrování....v cykloservisu. Ale ještě jsem si zašel do motorservisu a tam zas 390 za hodinu práce...no uvidím, je to zlodějna :-D
 
 
Datum: 12. ledna 2011 21:02
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ve vedlejší vesnici po mě taky chtěl 300 za vycentrování ! jednoho kola tak jsem mu řekl že mu na to kašlu...jinak tu bydlel pán co tak před 2-3 rokama umřel a ten to dělal za 40,-
 
 
Datum: 12. ledna 2011 20:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10976    
za 600,- mi chlápek vyleštil středy,vyplet a vycentroval nový kola.....300 za centrování jednoho kola je moc....teda pokud to "jen"centroval....nový dráty nedával? oni zrovna levný nejsou...
 
 
Datum: 12. ledna 2011 17:44
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to dost drahé za jedno kolo...
 
 
Datum: 12. ledna 2011 17:12
 
<  923  924  925  926  927  928  929  930  931  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 22.04.2025 18:27:34 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu