česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  922  923  924  925  926  927  928  929  930  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: viktor009 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau rozebírám mojeho pincka kvůli výměně rámu za origo. Celý pincek už je rozdělaný až na přední vidlici. Včera jsem chtěl vytáhnou řidítka které drží ten dlouhý šroub na 10ku klíč. Závin je strhaný, takže jsem použil hasák. Ať použiju sebevětší sílu šroub se ani nehne. Nemá někdo nějaký fígl jak ten šroub rozhýbat? Děkuji moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. ledna 2011 21:51
 
 
 
 
Jméno: Matous_KH      IP: uživatel7314    
Ne každej tu svářečku má k dispozici, ale pokud ji máš tak proč to s ní nezkusit:-)
 
 
Datum: 16. ledna 2011 21:51
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jsem pro variantu přivaření větší matice, případně uříznutí hlavy... vrtat do toho díry atd. my přijde zbytečně složitý, když matku na tom máš přiheftlou za pět minut i s vyndánim a uklizenim svářečky..
 
 
Datum: 15. ledna 2011 20:06
 
 
 
 
Jméno: viktor009      IP: uživatel10994    
OK diky, zitra to vyzkouším
 
 
Datum: 15. ledna 2011 19:37
 
 
 
 
Jméno: Matous_KH      IP: uživatel7314    
Řešil sem stejnej problém. Do šroubu sem provrtal díru, prostrčil jí pevnou tyčku a otočil. Jen tref vhodnej vrták a tyč, tenká tyč se hned ohne a moc velká díra tam udělat nejde.Já už nevím co sem tím prostrčil, myslím že imbus, ale aby se nezlomil tak při otáčení musíš mít vhodnou páku.ideálně aby prostředek tyče procházel šroubem a rvát za to z obou stran, ne moc daleko od šroubu jinak se tyč zlomí. Možná to vypadá složitě, ale asi je to nejjdednodušší řešení.Já se s tím sral asi 2 hodiny, pořád něco vymejšlet, zkoušet, jeden šroubovák sem v tom ohnul.Ale při troše snahy to dáš:-)mM
 
 
Datum: 15. ledna 2011 13:16
 
 
 
 
Jméno: deny      IP: uživatel3937    
staci dotoho klepnout kladivem a ten klinek s tim vytahnes
 
 
Datum: 15. ledna 2011 12:55
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ale kulový....tabouchej na ten šroub nějakiu matici a pak to svářečkou zavař.....potom to krásně povolíš klíčem a vyšroubuj ho tak o 1,5 m a pak na něj bouchni kladiven a řidítka vytáhneš
 
 
Datum: 15. ledna 2011 12:39
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
no jasně, myslel sem spodem ven, tzn zeshora dovnitř.. dovnitř to zatlučeš pomocí kulatiny průměru toho šroubu..
 
 
Datum: 15. ledna 2011 12:38
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uřízni hlavu a zatluč ten šroub dovnitř
 
 
Datum: 15. ledna 2011 12:17
 
 
 
 
Jméno: viktor009      IP: uživatel10989    
Omlouvám se za nepřesnost strhaný je šestihran. Když uříznu hlavu šroubu jak to potom mám vytlouct?
 
 
Datum: 15. ledna 2011 12:06
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
předpokládám že že brzdovkou nebo MD sprejem si to už prolil...a je strhanej závit nebo šestihran? to je trochu rozdíl, ale v obou případech se dá uříznout/odvrtat hlava šroubu a zbytek vytlouct ven...
 
 
Datum: 15. ledna 2011 10:52
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci, koukněte na tohle http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/482492-50-23-mustang.html vypadá dost dobře, ale není těch 40 000 pořád něak moc ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. ledna 2011 17:13
 
 
 
 
Jméno: JaWa 21      IP: uživatel3930    
To neni stroj Jirky Lovetinskyho ALE MYSLYM SI ŽE POCHÁZÍ Z JEHO DÍLNY
 
 
Datum: 15. ledna 2011 17:13
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hlmut: Taky mě to napadlo ale nevypadá tak ( http://www.motovirus.cz/cs/jawa-50.html )
 
 
Datum: 15. ledna 2011 13:18
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel10155    
Mam za to, ze tohle je stroj JIrky Lovetinskyho, ktery s nim pravidelne jezdil v KOzmicich a Porici na 1. misto...
 
 
Datum: 15. ledna 2011 11:45
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
michal9- ono to taky neni tak jednoduchý... stroj je to pěkněj, peněz je v tom fakt hodně a stráveného času také, škoda jen, že těch peněz pzy prodeji se ti nevrátí ani polovina..
 
 
Datum: 15. ledna 2011 10:52
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
JaWa 21: přesně takhle sem to myslel, sice budeš jezdit na krásnym pio a budeš mít dobrej pocit že si na českém veteránu ale za tu cenu si můžeš koupit třeba 80ccm a závodit v "lepších" kategoriích
 
 
Datum: 15. ledna 2011 10:31
 
 
 
 
Jméno: JaWa 21      IP: uživatel3930    
Proč dyd to je supr stroj
 
 
Datum: 15. ledna 2011 10:17
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
tak tohle bych si nekoupil ani zadara
 
 
Datum: 15. ledna 2011 9:10
 
 
 
 
Jméno: JaWa 21      IP: uživatel3930    
Hele to dlouhý koleno proč ne když to na to má vodladěný a lítámuto a votý ceně sem s nim mluvil u nás na závodech a za komlet celyho fihtla daval necelejch70tisíc takže těch 40 neni moc ale ja už bych si za ty prachy koupil velkou motorku.
 
 
Datum: 15. ledna 2011 8:35
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vypadá fakt propracovaně,těch 40 L se do něj určitě dalo(30 000 díly zbytek práce třeba),ale zaráží mě(sem spíš amatér) to dlouhý koleno k vejfuku,to moc dobroty dělat nebude.
 
 
Datum: 15. ledna 2011 8:25
 
 
 
 
Jméno: manas78      IP: uživatel6334    
čau draci jen chci podotknou motor v to rozhodně není sériový tento stroj jezdil závody u nás kde jezdím taky a sériák to není je to pěkně našlapanej motor.
 
 
Datum: 15. ledna 2011 0:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10986    
mustangisto ty víš co je v tom za motor že to hned odsuzuješ? to neni polní homemade kros kde někdo do rámu dirtbiku vsadil seriovýho fichtla....je to poměrně promakaný....v tomhle bude ležet hodně peněz a věřim že těch 40 ani nebude pokrejvat náklady na výrobu....hled si radsi svýho at ti to moc nežere na rezervu....
 
 
Datum: 14. ledna 2011 23:55
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak 10 000 je zas málo ale 40 moc :-D,
 
 
Datum: 14. ledna 2011 23:35
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
je to strašně moc. To má hodnotu maximálně 10000
 
 
Datum: 14. ledna 2011 22:53
 
 
 
 
Jméno: vecko      E-mail:      IP: uživatel10988    
Cus chci se zeptat, shanim na tatrana blinkry a gumy pod ně a nosič.Nevíte kde se daji sehnat?? Pokud mozno v dobrem stavu.Dik. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2011 21:45
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel1506    
konecne jsem dosahl u pionyra maximalni jiskry si myslim!! směs je akorat jakma byt a na svicce ta elektroda ma svetle cihlovou barvu a ta keramika pod tim je zvetsiny býlá z jedny strany lehce hneda. Taky chyta na stouchnuti na poprvy, jak teplý i studený, po 3 letech se mi povedlo dát elektryku takhle dokupi. Zajimalobyme kolik zvas ma akhle vypalenou svicku ze ta keramika zustava neokourena a chyta to na stouchnuti?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. ledna 2011 18:05
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
jj presne tak
 
 
Datum: 16. ledna 2011 18:05
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fernez- konecne si dosiahol naladit fichtla na urovni serioveho motocykla :-D
 
 
Datum: 16. ledna 2011 11:14
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel1506    
honzo to musis projit vsechno a co je z oxidovany to vymenit, ja jsem mel s civky co vyraby proud s oxidovanej kabel, to snad poznas jak vypada z oxidovanej kabel, a tak jsem napajel novej (musis napajet poradne kdyz zatahnes zadrat tak aby neupad) a pak skontroluj este ostatni kbeli na kondiku jestli neni skoro upadlej... na inducce, kolikrat to dava peknou modrou a stejne je nic moc. Dozvedel jsem se este jednu dulezitou vec staci aby civka byla skrabla a je poni uz dava malo stavy, ta med je potahla necim nevodivym a jak se to skrabne a dotykase to ostatnich zavitu na civce uz je to ve skratu pak nefunguje nebo spatne. A to startovani neni jen o elektryce, taky to musis mit trochu v kupe
 
 
Datum: 16. ledna 2011 9:09
 
 
 
 
Jméno: Honza20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám podobnou závadu, prosím o radu: Ten drát od té cívky si jenom vyčistil nebo si ho celý vyměnil?? Děkuji za odpověď
 
 
Datum: 15. ledna 2011 18:30
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel7654    
moje všechny motory chytaj na šlápnutí teplý i studený. považuju to za samozřejmost.
 
 
Datum: 15. ledna 2011 17:05
 
 
 
 
Jméno: Honza20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mohl bych zkusit taky vyměnit, třeba dosáhnu nějakého výsledku.
 
 
Datum: 15. ledna 2011 10:23
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
i přesto má pravdu ten standa :-)
 
 
Datum: 14. ledna 2011 21:50
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel1506    
to neni uplne pravda ty zaoalovani u fichtla jsou dost casto poniceny a zeslably, s oxidovany kabely... pak to i serizeny nechyta nebo chyta jede dobre ale spatne chyta, ja mam fichtla kterej daval mizernou jiskru chatal hur porad a pritom vykon porad krasnej a pak uz to nechytalo zjistil jsem ze je skoro upadlej kabel s civku u magneta :-) tak jsem dal jinou a uz to chyta na prvni slapnuti vetsinou
 
 
Datum: 14. ledna 2011 21:31
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
má pravdu ten Standa :-)
 
 
Datum: 14. ledna 2011 21:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10986    
existuje na to totiž jednoduchej trik....seřídit karburátor a zapalování:-D
 
 
Datum: 14. ledna 2011 20:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10986    
:-D J21 RS,J550,J250 pérák...J555 chytá až na třetí protože nemá už tlaky:-D ale stejně jede fajnové mrška jedna:-D
 
 
Datum: 14. ledna 2011 20:55
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel9023    
Poradí prosím někdo jak u kývačky 250 vyrazit v karteru u kliky ty 2 ložiska+labirint, tak abych něco nezkurvil? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. ledna 2011 12:49
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Pod vnitřním ložiskem je segerovka, takže normálně to nejde ani na jednu stranu. První musíš dostat ven vnitřní ložisko, mám na to speciální stahovák, ale pokud není tak to jde udělat tak, když chceš dát ložiska nová, tak se na vnitřní ložisko navaří něco co zaslepí díru a z druhé strany se to potom za tepla nějakou kulatinou vyrazí. Labyrint a druhé ložisko už jde ven v pohodě.
 
 
Datum: 16. ledna 2011 12:49
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci- takovej dotázek k vašim zkušenostem- jak vyrábíte nebo kde sháníte nějaký ty plastový šrouby na kryt karburátoru (prostě prsíšek) jak se šroubuje do rámu. Samozřejme pro ty co to tam mají :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2011 22:35
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel10867    
Pokud myslíš u fichtla horní dekl,tak sem tam měl vyrovnávací šroub ze školní lavice.Byl proto naprosto perfektní.Plastová placatá hlava s drážkama pro chycení rukou.Byl nízkej a dobře se šrouboval.Byl sem s nim naprosto spokojenej
 
 
Datum: 14. ledna 2011 22:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10986    
Abych se přiznal,tak ani nevím jak origo šroub na dekl vypadá. vždy použiju co dům dá.....měl jsem různé leštené antikorové šrouby s okem nahoře,plastové nožičky nejakého stojanu,různé šrouby s plastovou hlavou(občas se něco podobného najde ve škola jako svorka nějakého měřáku)....no prostě co se naskytne a funguje.....
 
 
Datum: 14. ledna 2011 20:45
 
 
 
 
Jméno: peto      E-mail:      IP: uživatel10987    
kde mozem kupit vysokotepelny silikon okres zilina\\r\\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2011 20:19
 
 
 
 
Jméno: bob      IP: uživatel1226    
cus hele mam problem s pístem na CZ 175 potrebuju na nej sehnat krouzky tak sem píst ocistil a bylo tam napsano AX, 5, KH nic víc nemuzete mi prosím poradit jake krouzky na to mam koupit diky vam moc ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2011 20:11
 
 
 
 
Jméno: lukin23 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau. Mám takovej problem, potřeboval bych poradit jak mam nastavit volnoběh u babety 207/300. Na karburátoru jsou dva šroubky a nevim co se jakym dělá. Předem díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. ledna 2011 15:03
 
 
 
 
Jméno: lukin23 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a ten druhej šroubek ma bejt nastavenej jak nebo co se s nim dělá?
 
 
Datum: 15. ledna 2011 15:03
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tim sroubkem vlevo nahorejc jakoby- doprava pridáváš a doleva ubíráš
 
 
Datum: 14. ledna 2011 20:18
 
 
 
 
Jméno: jozzo      IP: uživatel7904    
ten co vede jakoby k šoupátku,pokuť s ním a uvidíš jak se motor chová,nis ložitého
 
 
Datum: 14. ledna 2011 20:02
 
 
 
 
Jméno: honzik      IP: uživatel10429    
čau draci ja mam jawu 23 a udelal sem go motůrku ale ted vůvec nevím jak mám nastavit předstih předem děkuju za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2011 21:34
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel1506    
hlavne at ten motor nikdy nedostanu doruky, to uz znej nic nepouziju :-)
 
 
Datum: 14. ledna 2011 21:34
 
 
 
 
Jméno: honzik      IP: uživatel10429    
OK hele diky ti moc a přeji vám pěkný zbytek dne
 
 
Datum: 14. ledna 2011 20:40
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
to musí bejt kvalitní generálka, když jí dělal odborník, co neumí ani nastavit zapalování přesně tak!
 
 
Datum: 14. ledna 2011 20:28
 
 
 
 
Jméno: MartinFel      IP: uživatel5767    
Jžš.. tak to chce mít dobře udělaný, každý neumí všechno.. Se zeptal a ty už meleš, že je to odborník
 
 
Datum: 14. ledna 2011 20:01
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
to musí bejt kvalitní generálka, když jí dělal odborník, co neumí ani nastavit zapalování
 
 
Datum: 14. ledna 2011 19:49
 
 
 
 
Jméno: Jawa 21      IP: uživatel5056    
Předstih je bod při kterém začíná hoření směsi ve válci. Popíši celý postup . Začneš tím že dáš motor do horní úvrati (nejvyšší bod pístu při zdvihu). V horní úvrati nastavíš mezeru mezi kontakty 0,4mm až to budeš mít budeš motorem otáčet doleva a odměříš 1,6mm od horní úvratě v tomto bodě má být kladívko otevřené na 0,05mm (cigaretový papír) když nebude povolíš dva šrouby co drží zapalování a budeš s ním otáčet bud doprava nebo doleva podle tvaru vačky.
 
 
Datum: 14. ledna 2011 19:36
 
 
 
 
Jméno: Dráža      IP: uživatel10596    
Čus draci potřeboval bych poradit mám babetu a potřebuju na hadičku od kohoutku ke karburátoru dát filtr ale mě se tam normální nevejde nejni k sehnání nějakej mečí? vono tam je strašně málo místa, jak to máte udělaný vy ??? Dík za rady a kdyby byla možnost tak nějakou fotečku na email: Drahokoupil.l@seznam.cz nebo nějak popsat děkuji !!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. ledna 2011 12:12
 
 
 
 
Jméno: marcino25 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jsem si filtr vyrobil, stačí ti nějaká širší hadička a síťka: http://intel.wu.cz/palivovy%20filtr.PNG
 
 
Datum: 15. ledna 2011 12:12
 
 
 
 
Jméno: Dráža      IP: uživatel10596    
tenhle ten filtr je taky moc dlouhej právě musim to nějak vymyslet dík za odpověd
 
 
Datum: 14. ledna 2011 19:35
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na čezetce 175 450 deluxe mám takový malý se sítkem uvnitř: http://moto-ustinl.cz/katalog/zbozi/popis_zbozi.asp?klic_ma=503.100 a mám s ním jen dobré zkušenosti. Takto to vypadá v reálu: http://alescezeta.rajce.idnes.cz/CZ_175_deluxe_u_krize/#IMG_4634.JPG když se tam dostane hodně rzi náhodou, ale to se mě nestává tak se dá normálně profouknout a jede se dál. Jinak nasazuje se na něj PVC hadička s vnitřním průměrem 5mm.
 
 
Datum: 14. ledna 2011 19:31
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Musíš obehat mototechny a volačo zoženeš bratranec má babetu a má tam taký malý prietokový filtrík alebo skús odrezat s dlhých koncov nábehu na hadičku
 
 
Datum: 14. ledna 2011 18:44
 
 
 
 
Jméno: DaVidsob's      E-mail:      IP: uživatel7262    
zdravim, mam jawa 50 555 z roku 61 mam od něj jenom doklady (tu malou plesnivkou knížečku) http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=56837 v ní je napsanej puvodní majtel i adresa na něho, bydlí ve stejnym městě jako já, podle adresy kousek odemně, motorka neni ve stavu na STK ani náhodou, co všechno musim postupně udělat abych to dostal na silnici a moh s tim jezdit (krom. toho že to uvedu do ňákýho stavu) ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2011 20:58
 
 
 
 
Jméno: shlaighter      IP: uživatel1194    
tady registrován nejsem
 
 
Datum: 14. ledna 2011 20:58
 
 
 
 
Jméno: shlaighter,HATAS100      IP: uživatel1194    
to jseš zase ty :-D?ja jsem te nasel na yahoo,youtube,sesa moto a nakonec na motorkarich.cz!Upozornuju,že jsem na vsech vypsanych serverech registován.A K TÉMATU:on má provaz vlastně pravdu :-)
 
 
Datum: 14. ledna 2011 20:52
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zajít za týpkem ať s tebou podepíše kupní smlouvu(pro jistotu) a pak at jde s tebou na urad nebo ti da plnou moc na uřad. Pak zajít na stk (kdyz to neudělá stk(ale říct, že ma byt to stk na tvoje jméno-jinak by ti to na urade nevzali jako evidencku) tak evidencku- ale pri prepisu ti bez stk vezmou doklady do depozitu) no a pak zajit na urad a kdyz jste ze stejnyho mesta -tak pohoda- prihlasis to na sebe.
 
 
Datum: 14. ledna 2011 20:27
 
 
 
 
Jméno: boban      IP: uživatel3383    
chci se zeptat esi do jawy 250 muzu lit benzin s olejem v pomeru 1:50,když budu mit kvalitní olej.a jesi je lepsi natural nebo special.dekuju za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2011 17:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10986    
speciál v poměru 1:35-1:40 s běžným minerálním olejem
 
 
Datum: 14. ledna 2011 17:28
 
 
 
 
Jméno: milanoo      E-mail:      IP: uživatel10870    
Zdarec, renovuju jawu 21 rok 1969 a chtel bych se zeptat jak to bylo s tou barvou nadrze a koskem ramu. Delam svetle modrou barvu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2011 18:46
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja mám origo 20tku rok 69 modrej farbi a rám je celý modrí aspom sa mi tak zdá a nádrž je sivá
 
 
Datum: 14. ledna 2011 18:46
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel6800    
Čau lidu mam problem mam jawa dandy 50 motor sachs kdyz motorku nastartuji a necham zahrat a pak se rozjedu jede to v pohode ale po chvilce mi to zacne blbnout...ze když sem vy vyších otačkách a pak zavru plyn tak mi to v tech otackách zustane a po chvilce se to vrati do normálu a nebo to obcas i samo pridava v tech otackach prosim poradtě ...díky moc předem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2011 17:40
 
 
 
 
Jméno: Dráža      IP: uživatel10596    
svíčka, karburátor nebo gufero pod zápalkem nic jinýho by to být nemělo být vybersi ale nejdřív bych asi zkusil ten karbec :-D
 
 
Datum: 14. ledna 2011 17:40
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawa čz 175/356 nema proudove rele? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2011 23:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10986    
Alesblaha: heč,já to umim,ale bez ampermetru na bande sem v prdeli:-D
 
 
Datum: 14. ledna 2011 23:25
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
JAWA - ČZ 175 typ 356 má klasické jednocívkové spínací elektromagnetické relé 45W umístěné na statoru dynama, když sundáš pravé víko motoru, uvidíš to. A pokud máš třeba problém s dobíjením, tak do toho moc nedrbej, když tomu odborně nerozumíš, na mé ČZ 175 450 do toho někdo drbal a rozdrbal to tak,že to skoro vůbec nedobíjelo, nahradil jsem to dvoucívkou, a pohoda. Seřídit jednocívku - to vyžaduje hodně zkušeností! A pojem proudové relé neznám, u tohoto stroje se používá klasické elektromagnetické.
 
 
Datum: 14. ledna 2011 19:24
 
 
 
 
Jméno: jan      E-mail:      IP: uživatel3383    
cuz,chcise zeptat jesi muzu do baterky nalejt neco jinyho nez kyselinu?-treba neco co je doma.diky za odpověd. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. ledna 2011 12:46
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
do batwrie se nedolejvá kyselina , ta tam zůstává , dolejvá se jen destilovaná voda
 
 
Datum: 15. ledna 2011 12:46
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a destilka teče z pravého kohoutku
 
 
Datum: 14. ledna 2011 18:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10986    
nalej tam tzv.elektrolyt......tj. roztok kyseliny sírové s destilovanou vodou....většinou ho dostaneš přibalený k nové baterce....
 
 
Datum: 14. ledna 2011 16:04
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nastříkej do ní
 
 
Datum: 14. ledna 2011 15:49
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
vymačkej tam třeba citron... nemám slov...
 
 
Datum: 14. ledna 2011 15:26
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar DRACI,chtěl bych udělat anketku, jakou pneumatiku používáte na fichtlcross. Nejlíp s celým názvem,abych si ji mohl najít. Všiml jsem si,že většina lidí dává šířku do 3,5 palce. Myslíte,že by se do originálního rámu a ráfku dalo použít i rozměr 90/100? Tlumiče mám vyvedený jinak,takže těm to překážet nebude,jde mi o to,zda by se to nedřelo o řetěz.To by bylo nemilé. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2011 14:52
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, chcem sa spytat, hlavne chalanov zo Slovenska, ale aj ktokolvek kto poradi. Na 21tke mi pri zapnutych svetlach nejde klakson? nebudu s tym problemy pri STK? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2011 19:44
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jujj teraz mozem byt nervozny :-D co mi povedia na STK.. :-(
 
 
Datum: 17. ledna 2011 19:44
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jenco: technik sa na to pozrel, potom pozrel na mna a hovori mi, ze stitok nie je pevna cast ramu, ale nahradny diel a vyr. cislo musi byt podla vyhlasky na pevnom rame vozidla. Ja som mu povedal, ze to je sice pekne, ale takto to montovali vo vyrobe. On povedal, ze o tom vie, no len ze podla vyhlasky by to malo tak byt. Potom mi potvrdil papiere, a hotovo.
 
 
Datum: 15. ledna 2011 20:42
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus! nemalo by to byt problem... ja taky sa chystám na STK na jar, co presne ti rikali o cislo?
 
 
Datum: 15. ledna 2011 19:04
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
pionýr má slabé zapalování a klaxonmá veliký odběr a proto nepůjde se světlama.....nevidím důvod proč by měl být problém na STK
 
 
Datum: 15. ledna 2011 12:49
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hh: nepytal som sa ci som lenivy, ale ci su s tym neni problemy pri TK, takze si precitaj radsej poriadne precitaj dotaz! Pravdepodobne ta zmiatol otaznik za vetou: pri svetlach nejde klakson. Preklep. viem o tom, nepytal som sa. Ide mi o tom ci niekto, najlepsie zo SR, mal s tym niekedy nejake problemy pri TK (mne osobne technik pri administrativnej TK divne pozeral na stitok s vyrobnym cislom a hovoril ze podla vyhlasky to cislo musi byt na rame...ze je to tam od vyroby vie, no podla vyhlasky je to tak...TK mi dal, len toto mi povedal).
 
 
Datum: 14. ledna 2011 18:14
 
 
 
 
Jméno: hrbik      IP: uživatel10874    
A nejde to třeba nějak zapojit aby to šlo, i když jsou zaplé světla?
 
 
Datum: 14. ledna 2011 16:26
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
ne, je to vlastnost fichtlů, kdybys nebyl línej a otevřel příručku, dočet by ses to taky
 
 
Datum: 14. ledna 2011 15:27
 
 
 
 
Jméno: rumštajn      IP: uživatel8591    
ahoj předělávám svoji čz 175/470 do crosuu a tak se chcu zeptat jestli by na origo buben šel dopředu tenhle ráfek nevím kde k němu mám vzít dráty ? dík vzadu bude 19 drapák co myslíte jak to bude vypadat vpředu 21 vzadu 19 a ještě otázka jaký byl rozdíl v plechařině mezi čz 175/450 a 175/470 blatníky podsedlo řídítka a delší zadní kyvka ještě něco ? a poslední otázka co myslíte narval bych dozadu do mojí čz taky kolo 21 jak dopředu ? dík moc za všechny odpovědi :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2011 21:45
 
 
 
 
Jméno: rumštajn      IP: uživatel8591    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3410.html tady ten ráfek
 
 
Datum: 13. ledna 2011 21:45
 
<  922  923  924  925  926  927  928  929  930  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 22.04.2025 18:32:15 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu