Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Nike21
IP: uživatel5056
 Zdarec když jsi chcu udělat na jawu 21 na digitální tachometr tak co musím udělat aby mě to nerušilo rychlost aby,to ukazavalo rychlost kterou jedu a nevíte kde je nějakéj navod dík moc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2011 9:58
Jméno: Jura
IP: uživatel9427
 Koupil jsem tachák v OBI za 120 kč a žádný problém s ním nemám a odrušenou fajfku taky nemám, s odrušenou fajfkou mi to špatně jezdí.
Datum: 17. ledna 2011 9:58
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 Jura, to teda musíš, většinu tachometrů neodrušená cívka/fajfka ruší a ty pak ukazujou úplný kraviny...
Datum: 16. ledna 2011 22:51
Jméno: Jura
IP: uživatel9427
 Yuri: nemusíš. Tachák na kolo, namontuj ho, zadej obvod kola dle návodu a je to. Nic složitího na tom nehledej.
Datum: 16. ledna 2011 22:23
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 musíš mať odrušenú fajku
Datum: 16. ledna 2011 20:39
 Zdar Draci,chci se zeptat,mam BABETU 210,co na ni udelat,aby jela dost solidne?Cca 60-70 km/h?dik moc Lucas
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2011 12:32
Datum: 17. ledna 2011 12:32
 Zkrátiti koleno vejfuku, tak aby čouhalo jenom 5cm do tlumiče.
Datum: 16. ledna 2011 21:26
Jméno: retro
IP: uživatel6546
 dej dozadu menši rozetu§ale bude to mit horši rozjezd!
Datum: 16. ledna 2011 21:05
Jméno: Colombo
IP: uživatel10044
 zdar draci zkouseli jste nekdy davat na jawu 555 seriovou hlavu z 21? Zajimalo by me jaky by byl vysledek - pozitiva i negativa diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2011 21:07
Jméno: standa
IP: uživatel11004
 jo,znam jednoho týpka-zde má nick Hlada-napřed přetrh 555 ojnici a po použití kliky z 21 mu to se seriovym valcem chodilo skoro 70....po použití lepšího válce 80
Datum: 16. ledna 2011 21:07
Jméno: šulis
IP: uživatel4985
 Zdravím, nevíte někdo náhodou jaká je délka paprsku kola na Stadion S23, případně kde bych je sehnal?? Předem děkuji za reakce
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2011 19:35
Jméno: Masics
IP: uživatel11002
 Jestli ma s23 19ku rafek jako ostatni stadiony a stejne velkou brzdu jako fichtl tak kdyz sem daval brzdu z fichtla na stadiona tak draty mi vysly 185mm dlouhy, snad ti to pomuze, na internetu sem nasel vzorecek na vypocet delky vypletu .-)
Datum: 16. ledna 2011 19:35
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 zdarec..chci se zeptat, čím to mlže být že mi tachometr na mustangu ukazuje dost blbě? (málo) na 1 skoro nic a na 3jku 40kmh.... zkoušel jsem i jiný tachometr a prostě stejne...
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2011 18:51
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jestli je to u vícero tachometrů stejný, tak nejspíš omletej náhon nebo překroucenej bowden..
Datum: 16. ledna 2011 18:51
 Čau, včera jsem tu dával dotaz ohledně přední vidlice. Nedařilo s mi odtáhnout šroub co drží řidítka.Dnes se mi podařilo šroub vytáhnout, ale narazil jsem na další ještě větší problém. Nejdou mi vysunout řidítka. Ať používám sebe větší sílu (byli sme na to dva), tak se řidítka ani nehnou. Celé jsem to prolel olejem a stále nic. Mohli by jste mi prosím poradit co s tím. Děkuji moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2011 19:57
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 však jsem ti to včera psal
Datum: 16. ledna 2011 19:57
Jméno: MrPrdelful
IP: uživatel10522
 možná to pude i pak stuha, jestli nebyly vyndaný dlouho tak to bude dost zarezlý já to kroutil takhle tak 2 hod a to sem to měl skleplý že mi to drželo na 1 závitu
Datum: 16. ledna 2011 19:26
Jméno: viktor009
IP: uživatel11001
 Aha, jestli chápu správně tak až do něho bouchnu uvolní se tam ta západka v které je závit a která drží řidítka. Díky to mě nenapadlo
Datum: 16. ledna 2011 19:09
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 problém je v tom šroubu, zašroubuj ho zpátky, ale nech mezeru mezi hlavou šroubu a řidítkama cca 3-5mm a pak do něj bouchni kladivem, řidítka se povolej a pochopíš..
Datum: 16. ledna 2011 18:48
Jméno: rounik
IP: uživatel10429
 čau draci tak dnes sem si postavil fichtl udělal sem tam pár ůprav a nwm si rady s karburátorem (dellorto) i když sem ho nastartoval a potom mi chcípl pak už zase nenaskočil tak sem pootočil s tryskama a zase chitil běžel tak 2 min a chcípnul a nic.Je to přesně tenhle karbec http://www.youtube.com/watch?v=00793s7AKhY
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2011 19:01
Jméno: honza
IP: uživatel10429
 to video to neni muj motor to je jen ten karbec kterej tam mam ale diky
Datum: 17. ledna 2011 19:01
Jméno: standa
IP: uživatel11007
 pokud ti z toho dou tyhle zvuky tak bud rad ze ten motor este chodi....ten motor je pred smrti....
Datum: 17. ledna 2011 10:53
Jméno: lukas
IP: uživatel11006
 cau draku hele s tim nic nenadelas ja sem se s timhle natrapil hele pokud jde rostrkat a chytne a bez problemu jede a tahne tak bych to neresil hele uprime nikdy sem nevydel fichtla kterej by na volnobehu bezel sam   to je proste fichtl  mej se draku cus
Datum: 16. ledna 2011 23:19
 čus draci.. pincejk mi nestačil tak sem si koupil kejvu 175.. je to bezvadnej stroj.. a proto Vás prosím, jestli byste mi nedali nějaké rady k tomuto stroji, popřípadě na co si dávat bacha atd.. jo a ještě jedna věc.. k čemu slouží relátko?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2011 22:02
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 jj díky
Datum: 16. ledna 2011 22:02
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 Údržba, opravy a seřizování motocyklů JAWA - Jiří Dočkal (ISBN: 80-722-6639-X)
Datum: 16. ledna 2011 21:55
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Dočkal to je autor knihy o seřizování a opravách dvaapulek a třiapulek...je tam popsaný co jak funguje apod...loni sem ji koupil...zajímavý čtení
Datum: 16. ledna 2011 21:51
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 hh : díky.. jakýho dočkala?
Datum: 16. ledna 2011 20:27
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 wepo: nene bohužel.. druhou..tam ta 175 byla spíš takový retro a žádný veterán, tak sem si pořídil 175 v pěkným původním stavu
Datum: 16. ledna 2011 20:25
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Kekz: Tu s plamenama? 350km? Jak prodával i panelku?
Datum: 16. ledna 2011 20:18
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Kekz: Tu s plamenama? 350kmJ Jak prodával i panelku?
Datum: 16. ledna 2011 20:18
Jméno: Johny 477
IP: uživatel9246
 když už tak regulační rele takže bych neřek že rele je špatný název
Datum: 16. ledna 2011 20:16
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 relátko je špatnej název, je to regulátor a už podle jména reguluje proud vyrobený dynamem, aby mohl napájet el. soustavu motocyklu a dobijet akumulátor... stáhni si Dočkala, určitě ti pomůže..
Datum: 16. ledna 2011 18:57
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 tak jako pokrok to trošku je ale pro mě no problem  jinak neboj se budu o ní pečovat jak o svý děcko
Datum: 16. ledna 2011 18:30
Jméno: shlaighter
IP: uživatel1194
 tak bacha na dobíjení,rady: štetři jí,hlavně ať se nikde nevybouráš,pincek =>kejva 175=velkej výkonovej skok
Datum: 16. ledna 2011 18:11
 Zdar, mám motor 350/639 po GO včetně výbrusů a chci vědět jestli bude stačit při zajíždění zvednout jehlu o 1 zářez a mazat olejem v poměru 1:40 místo 1:50 ? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2011 19:45
 dik, ještě že ste mi to řekli
Datum: 16. ledna 2011 19:45
 na prvni jizdu to poradne namaz klidne 1:33 nebo 1:25 jestli mas kvalitni olej, jato mazu podle toho jak se rychle propada nakopavacka pokud vubec tak uz mazu min 1:40 min bych nedaval jeto dost malo naty loziska a jehla=3 zarez
Datum: 16. ledna 2011 18:13
Jméno: shlaighter
IP: uživatel1194
 1:40 je moc málo oleje  při zajíždění tak 1:30
Datum: 16. ledna 2011 18:13
Jméno: tomas_j.r
IP: uživatel10508
 Zdar draci myslíte že bych zvládnul udělat výbrus doma? a hlavně jak vychytat naprostou souosost. A taky se chci zeptat jak upevňujete hlavu do soustruhu. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2011 17:04
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Samotné honování je k ničemu, protože kameny budou kopírovat ovalitu válce. Před honováním je nutno mít válec přesně obroben s přídavkem na honování.
Datum: 17. ledna 2011 17:04
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 vy se mi to vsichni snazite omlatit o hlavu, ale ja se ptal jestli s tim ma nekdo zkusenosti, jestli se to da, a pokud ne tak proc...
Datum: 17. ledna 2011 11:04
Jméno: standa
IP: uživatel11007
 Možná výbrus honovačkou a výbrus soustruhem neni to a samé,ale na dílnách JZD ve vedlejší vsi ještě před 10 lety brousili valce na soustruhu.....písty pak byli těsnější,muselo se to hodně opatrně zajíždět a hlavně déle,ale jde to!
Datum: 17. ledna 2011 10:58
Jméno: tomas_j.r
IP: uživatel10508
 Tak samozrějvna že ta honovačka je poněkud lepší než ta od Lori. Jinak soustruh bohužel moc seřízenej neni páč má suport vůli na ose y. Takže Schlesinger by mi ho asi omlátil o hlavu  . Ale máte pravdu bylo by s tim sraní a výsledek nejistý takže si ho nechám za 600 kaček někde vytáhnout.
Datum: 16. ledna 2011 21:56
Jméno: trubka
IP: uživatel11003
 Mohu souhlasit s krf,jinak ostatní jsou vedle jak ta jedle.Ten odkaz od Lori-honovačka nanic.Pro postul jak uděláš na soustruhu 1 otáčku na 1 zdvih ? ,,to ,,zařízení by bylo drahé asi jak ten soustruh.A to ještě asi nevíš,že jde seřídit i soustruh z třetí říše seřídit na přesnost podle ,,Schlesingera,,jestli víš oco GO.Jináč profi honovačka ,,dělá ,,1 otáčku na 1 zdvih a honovací hlava je rozpínána tlakem oleje a kamenů je podle průměru 3 až 9.Takže tomas -vem válec a dones ho do brusírny a za pár stovek to máš hotové.
Datum: 16. ledna 2011 20:40
Jméno: tomas_j.r
IP: uživatel10508
 mám soustruh TOS Trečín SV 18 RA / 750
Datum: 16. ledna 2011 20:13
 proč by to na soustruhu nešlo?je třeba ovšem mít soustruh s patřičnou přesností ne z dob třetí říše
Datum: 16. ledna 2011 19:53
Jméno: tomas_j.r
IP: uživatel10508
 Honovačku si mohu zapůjčit tak jsem si myslel že kdybych tomu dal vysoký točky a pomalej pojezd že by výslednej povrch nemusel být špatný a dal by se vyhonit honovačkou.
Datum: 16. ledna 2011 19:11
Jméno: krf
IP: uživatel11000
 výbrus se dělá na vetrikální vyvrtávačcce a pak se honuje honovačkou, na soustruhu to opravdu nejde, to je kravina
Datum: 16. ledna 2011 18:07
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
Datum: 16. ledna 2011 17:24
Jméno: MrPrdelful
IP: uživatel10522
 čus potřebuju pomoct. chtěl bych se pokusit o výměnu kladívkovýho zápalka za bezkontaktní a vim vo tom h****. Víte někdo o nákym parádním zdroji informací ohledně bezkontaktního zapalování? případně jestli lze bezkontaktní sestrojit doma dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2011 19:34
Jméno: MrPrdelful
IP: uživatel10522
 tak děkuju kucí  mimochodem já s nima taky neměl problém páč mi to nikdy do vyšších rychlostí nešlo
Datum: 16. ledna 2011 19:34
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
Datum: 16. ledna 2011 15:25
 přijde mi že u sériového motoru jsou kladívka naprosto dostačující...resp já s nima nikdy neměl problém...
Datum: 16. ledna 2011 15:07
Jméno: MrPrdelful
IP: uživatel10522
 hele nevim  právě proto potřebuju ty informace a pak se uvidí.... máš s tim nějáké zkušenosti? a je pravda že při vyšších rychlostech kladívkový moc nestíhá?
Datum: 16. ledna 2011 15:05
 Určitě potřebuješ bezkontaktní zápalko?
Datum: 16. ledna 2011 14:40
Jméno: milda123
IP: uživatel9236
 cau..pls kdyz delam vybrus valce je nutne menit loziska v motoru???
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2011 12:45
Jméno: standa
IP: uživatel11007
 pokud se jedná o starý stroj,na kterém nebylo nikdy nic opravováno,tak bych se zaměřil především na vůli ojnice ve spodním oku.... jde je o to,že pokud máš už vylágrovanou ojnici,tak s novym výbrusem vyletí jehly ven....
Datum: 17. ledna 2011 12:45
 Pokud neni klikovka, případně ložiska KO, tak to není nutné...
Datum: 16. ledna 2011 14:38
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 ZDAR, našel jsem doma ojniční oko, ale nevím z čeho je...vnitřní průměr je 15mm, vnější 19mm a široký to je 24mm...
Asi pérák? Má někdo zájem? Je to originál, nepoužité... Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2011 14:51
 Podle mě je to možné, pérák/kývačka 250
Datum: 16. ledna 2011 14:51
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Ano, myslíš že je to z péráka?
Datum: 16. ledna 2011 14:47
 takže futro pístního čepu...
Datum: 16. ledna 2011 14:42
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 To bronzové futro co je v něm pistni čep...
Datum: 16. ledna 2011 14:41
 Co že jsi našel?
Datum: 16. ledna 2011 14:36
Posl.aktualizace: 29. ledna 2011 0:30
 Muj dá 70 ani s 12 zubem ale už s uplnym přetočením je to poskládanej novej motor tak jede fakt super.Akorát kdybych tam dal ten 13z tak pojede ještě rychlejc no ale rači tam mám 12z abych v kopcich s dvouma nestrádal.
Datum: 29. ledna 2011 0:30
Jméno: standa
IP: uživatel11007
 ty joo paráda....skoro ti takovej motor závidim....jede fakt dobře.....šetři ho
Datum: 17. ledna 2011 11:09
 niiic v zlom
Datum: 16. ledna 2011 21:42
 ale jinak je na youtube kopajiných videí a to už neni překročení rychlsoti o cca 30Km/h ale aj o nějakých 200  toto je ještě nic
Datum: 16. ledna 2011 19:40
 sekundárko je 13Z... jo vím nejel jsem podle předpisů protože jsem to chtěl pořádně rozpálit  a jinak ten zpomalovák to nemělo nic společného s takovou jízdou... prostě byl ve stejné barvě jako silnic,byla noc a aj když jsem svítil tak bum... nešel vidět
Datum: 16. ledna 2011 19:39
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ide ti fakt pekné tých 70 chcem aj ja
Datum: 16. ledna 2011 19:08
 pekne ti ide  len akurát nevsimas tabulky a nedodrziavas rychlosti,,tak sa nedivim ze si zlakol pri spomalovacom prachu.....
Datum: 16. ledna 2011 16:52
 Záleží kolik by to stálo . Napiš mi na mail cenu jen TP a potom cenu TP i s 20. Dík
Datum: 16. ledna 2011 16:46
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Já mám na prodej TP na dvacitku a nebo bych měl i tu dvacítku k tomu, ale je v nálezovým stavu
Datum: 16. ledna 2011 16:22
 Zdarec, jede ti to parádně, dívám se, že ho máš asi s TP. Nevíš, kde bych mohl TP koupit nebo sehnat _?
Datum: 16. ledna 2011 15:47
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 Pecka, jen neni moc chytry natacet si cestu domu a pak to davat na net  v dnesni dobe mmm
Datum: 16. ledna 2011 15:40
Jméno: Nike21
IP: uživatel5056
 Zdarec kolikatku máš sekundarny kolečko?
Datum: 16. ledna 2011 14:28
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Jo, jede dobře... máš větší sekundárko? Kolko zubů? Nebo jiné úpravy? Díky
Datum: 16. ledna 2011 14:21
Jméno: matuch
IP: uživatel10829
 Zdar draci, dávám do kupy po go motor 175\356, a když stáhnu oba kartery šroubama, tak neotočim s hnací hřídelí, ale s klikovkou krásně.
Když šrouby povolím, tak hřídel točit jde. Těsnění mezi kartry mám papírové,ložiska nadoraz, tak nevím co by to mohlo stahovat..
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2011 13:46
Jméno: matuch
IP: uživatel10829
 byla to vymezovací podložka na hnací hřídeli. dal jsem ji pryč a je to ok...
Datum: 17. ledna 2011 13:46
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 NO, jestliže tam je vůle, nemá co bránit
Datum: 16. ledna 2011 14:28
Jméno: matuch
IP: uživatel10829
 ahoj, futra jsem neměnil, a teď jsem koukal na tu vůli a ta tam je...
Datum: 16. ledna 2011 13:29
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Neměnil jsi futra na předloze? Zkontroluj zda má předloha po stažení bloků axiální vůli, měla by být 0,2-0,3 mm.
Datum: 16. ledna 2011 12:56
Posl.aktualizace: 19. ledna 2011 19:04
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 ty kolecka jsou repliky, tohle co si jsem dal je bez problemu mamho na fichtloj, problem jsem mel s replikou hridele tetka nevim ktery rozmerove na dylku je spatne vyrobena asi zalezi zrovna jak ktera varka normalne me na neutral sli zube osebe
Datum: 19. ledna 2011 19:04
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Já bych jim věřil myslím se že se starým který už může mít únavový mikrotrhliny můžeš půlit motor klidně po 50km
Datum: 18. ledna 2011 14:43
Jméno: Martin
IP: uživatel10997
 To by mě taky zajímalo, nevím jestli se těm novým neozkoušeným výtvorům dá věřit, se mi tam po pár nastartování vylámou zoubky a budu zase na začátku
Datum: 16. ledna 2011 13:44
Jméno: Janek
IP: uživatel3522
 to by mě taky zajímalo ale zajímá mě ještě víc jestli ty kolečka a hřídele do převodovky jsou nový
Datum: 16. ledna 2011 12:57
Jméno: Honza
IP: uživatel9857
 Zdar kluci hele mam problém s babetou 207.To kolečko, čím překlapuju na motor či kolo tak blbne.Stačí když roztlačuju, tak po 5 metrech se přepne samo na kolo a po dalších 5 metrech na motor.Prosím o radu co s tím a jestli musim půlit motor či jen se dostat ze strany primárního kolečka.Děkuju.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2011 14:52
 jojo to bude ono ale nevim jak se k tomu dostat
Datum: 16. ledna 2011 14:52
Datum: 16. ledna 2011 13:28
 207 sice neznam. Ale určitě se nebude půlit, tak dělá problém myslim nějaká ta kulička.
Datum: 16. ledna 2011 13:25
 Zdar DRACI,chtěl bych se zeptat zda by se do originálního rámu a ráfku dala použít pneumatika_ rozměr 90/100? Tlumiče mám vyvedený jinak,takže těm to překážet nebude,jde mi o to,zda by se to nedřelo o řetěz.To by bylo nemilé.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2011 12:38
Jméno: Josef
IP: uživatel1337
 Zdar, chtěl bych se zeptat, jestli má babeta ve válci klapku. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2011 21:12
Jméno: standa
IP: uživatel11004
 právě že sací a výfukovej kanál se dají snadno upravit a přefuky jsou dobré
Datum: 16. ledna 2011 21:12
 Mě připadá oproti pionýru, hrozně malý kanály(výfukový, sací). Do toho výfukovýho se mi nevejde ani malíček  a samozřejmě taky koleno vejfuku. A pak taky malej difuzor v karburátoru.
Datum: 16. ledna 2011 13:18
Jméno: standa
IP: uživatel10996
 když u babety pominu šílenou konstrukci motoru(převodovka,spojky atd..) tak ten motor by byl schopnej ze sebe dostat víc,než třeba motor z fichtla....jen je to šíleně zavřený....
Datum: 16. ledna 2011 11:37
 Tak tak, teď si nepamatuju jestli je vůbec začli sériově vyrábět. Potom je myslim zakázali kvůli nedostatečným brzdám.
Datum: 16. ledna 2011 11:17
Datum: 16. ledna 2011 11:11
 Oficiálně se to jmenuje Jazýčkový ventil v sacom kanáli. Bylo to na dvousedadlové Babettě 226.
Datum: 16. ledna 2011 10:29
 webster- vies to na 100% lebo som na tom rozmislal tiez,,pod sacim hrdlom ten priestor je akurát na nieké mensie klapky..
Datum: 16. ledna 2011 10:22
 Ale vývozní typ do USA a Indie jí měl v sacím kanálu.
Datum: 16. ledna 2011 9:54
 Ne
Datum: 16. ledna 2011 9:27
Posl.aktualizace: 16. ledna 2011 13:27
Jméno: Fred
IP: uživatel1250
 Benzín mi zamrzl v Domaňíně,ne v Soběslavy
Datum: 16. ledna 2011 13:27
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Nj, prej to bylo maso... A někomu i zamrzl benzín.. že jo Frede
Datum: 16. ledna 2011 13:03
Jméno: MrPrdelful
IP: uživatel10522
 kamaráde pěkný fotky
Datum: 16. ledna 2011 12:17
|



|