Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdarec mám jawu 21 ale mám menší problém nechtěl mi jet ale nakonec jsem tam dal novou svíčku a chitl tak jsem se jel projet ke kámošovi byl jsem tam tak půl hodky a najednou mi fichtl nechtěl chitnou tak jsem se koukl na svíčku a neházela jiskru byla ůplně černá nevíte co stim přemíšlel jsem jestli to neni fajvkou protože ona špatně drží na svíčce díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2011 20:09
 Akorád otevři vzduch. Starej filtr, nebo přicpaný díry na filtru. Máš to akorád bohatý
Datum: 22. ledna 2011 20:09
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 spatne serizena smes,predstih,a nedavas tam nahodu naky hydraulicky olej?
Datum: 22. ledna 2011 18:42
 čusík draci, mám problém, který se pokouším už strašně dlouho vyřešit, Můj Mustoš odmítá po zahřátí rozepínat spojku, zastudena funguje perfektně, jakmile se ohřeje jedu furt. Napadá mě jen jestli se ty korky vlivem tepla a třeba i nevhodným olejem nenasajou a nenabydou. Už jsem i motor půlil, myslel jsem, že mě už tento stroj nemůže nachytat, ale asi si sám neporadim
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2011 23:42
 ja som mal presne tento problém ked sa motor trocha zohrial tak hotovo spojka vobec nevipínala tiž som menil olej ale furt nič možu za to lamely od kedy som dal ferodové nemám žiadny problém a vidržia o moc dlhšie ako korky
Datum: 22. ledna 2011 23:42
 Pokud je spojka správně nastavená, tak vyměň lamely, dej tam nový obyč. přev. olej (Mogul Trans 80) a mělo by to být OK
Datum: 22. ledna 2011 16:30
 zkoušel jsem klasický převodový a i polosyntetiku se stejným efektem\r\n
Datum: 22. ledna 2011 15:38
Jméno: Nike21
IP: uživatel5056
 Co používáš za olej?
Datum: 22. ledna 2011 15:29
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 ZDAR, ČÍM SE DÁ ZABROUSIT HLAVA, MIMO BRUSNÉ PASTY? JE NA TO NĚCO? A Z ČEHO SE DÁ UDĚLAT TĚSNĚNÍ POD HLAVU?
DĚKUJI
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2011 9:26
 Obyčejnej papír by nemusel vydržet takový teplo...
Datum: 23. ledna 2011 9:26
 Jak napsal shrek, těsnění pod válec si můžeš vyrobit z obyč. papíru, ale lepší bude když si ho v mototechně koupíš, stojí max. 10 Kč
Datum: 22. ledna 2011 22:46
 no můžeš ale není lepší si ho koupit?např. v mototechně,kvůli poštovnýmu?
Datum: 22. ledna 2011 17:04
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 ok, díky a pod válec mám vyrobit těsnění z obyč. papíru?
Datum: 22. ledna 2011 16:59
 Konny má pravdu  stojí kolem 100,- , stačí malé balení...
Datum: 22. ledna 2011 16:45
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 jasně, kolik ta pastička stojí ?
Datum: 22. ledna 2011 16:41
 Na pionýra se těsnění pod hlavu nedává (myslím jen pod hlavu na pařezovi), normálně si kup pastu na zabrušování ventilů, upni válec do svěráku a hlavu pěkně zabruš, pak nebudeš potřebovat žádné těsnění, protože po zabroušení bude hlava dokonale těsnit
Datum: 22. ledna 2011 16:36
 Já těsnění nedávám.Je pravda že to trochu zabrousím pastou,potom dosedací plochu potřu kamnářským tmelem.Ale opravdu slabou vrstvu aby se to nedostalo do válce.Drží to jako čert.
Datum: 22. ledna 2011 16:25
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Jasny, takže ta plechovka by měla býti dostačující?
Datum: 22. ledna 2011 16:02
 tou plechovkou to dělám léta a zatím mi to pomohlo... jinak už i kámoš se o to pokoušel s alobalem a taky to jde,jenže je to chatrné a blbě se s tím dělá. Dobrý je taky ten matroš jak se z toho dělalay těsněnípod hlavu u 250ek. má to stejné složení jako těsnění výfuk. kolena u fichtla ale je to tenší. Ale jestli se to ještě dá sehnat to nvim
Datum: 22. ledna 2011 15:33
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 jo díky, a ta plechovka těsní dobře? Není lepší papír? Nebo dvakrát přehnout alobal? Díky
Datum: 22. ledna 2011 15:22
 z plěchovky od piva jde udělat při troše šikovnosti krásné těsnění... Jednou jsem zabrušoval hlavu nouzovým řešením a to silichromem... sice na to vypotřebuješ celou tu tubu dlouho to trvá ale funguje to
Datum: 22. ledna 2011 15:10
 těsnění jde z hliníkového plechu odpovídající tloušťky
Datum: 22. ledna 2011 14:41
 ahoj...mám venku vzduchový flitr z jedné motorky a je papírový stejně jako třeba filtr od pionýra..a chci se zeptat jestli máte někdo nějakej dobrej způsob na jeho vyčištění, není moc špinavej ale už má pár km za sebou a nechce se mi kupovat nový. diky za odpoovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2011 14:35
Jméno: lori.
IP: uživatel10944
 kompresorem vyfoukat
Datum: 22. ledna 2011 14:35
Jméno: Petr Ježek
IP: uživatel9243
 Dobrý den. Chtěl bych se zeptat jestli je u kývačky (Jawa - ČZ 150) potřeba guma sání ke karburátoru?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2011 19:12
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 taky neim o jaký gumě mluvíš...
Datum: 22. ledna 2011 19:12
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Mám jawu 150 a tam je to kovový sítko a přes to a celej karbec je danej ten odlitek hliníku
Datum: 22. ledna 2011 16:05
Jméno: jura
IP: uživatel1026
 čau draci čim to muže bit ze mě svíčka háze jiskru ale kladivko ne a nekdy dis hodi tak je velka ale enom občas hodi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2011 21:40
Jméno: Colombo
IP: uživatel10044
 tak to je jina to chce sestelovat prestih upravit smes a hlavne mit v elektrice funkcni komponenty
Datum: 22. ledna 2011 21:40
Jméno: jura
IP: uživatel1026
 ale nechce vubec chytit
Datum: 22. ledna 2011 20:45
 to je uplne normalni ze u kladivek nehaze jiskru taky by tam jiskru spravne nemela delat jenom obcas maximalne
Datum: 22. ledna 2011 19:40
Jméno: bob
IP: uživatel1226
 to muze delat i kondenzator
Datum: 22. ledna 2011 12:01
Jméno: mekrt
IP: uživatel5767
 Zdravim draci, nevíte kde v Kladenskem okrese (Slany) dělají výbrusy a pískování???? díky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2011 18:48
Jméno: mekrt
IP: uživatel5767
 ok diky zeptam se v mototechne
Datum: 22. ledna 2011 18:48
Jméno: standa
IP: uživatel11035
 ale zkus se na výbrus zeptat ve slanym v mototechně
Datum: 22. ledna 2011 11:49
Jméno: standa
IP: uživatel11035
 pískování i výbrus pro mě zajištuje sprostředkovaně altmanmoto....ale jsou spíše přes velké mašinky.....jinak já vozím válce k jednomu chlápkovi co bydlí za Krupou(to je u rakovníku)...
Datum: 22. ledna 2011 10:40
Jméno: Tom
IP: uživatel11034
Posl.aktualizace: 16. června 2011 14:47
Jméno: jarin
IP: uživatel11891
 Zdar, chtěl bych se zeptat,zdali někdo neví kde by se dala sehnat ta Frikulínova hlava a taky kolik by stála?
Chci pořídit Stejskyho cestovní úpravu a k tomu sem myslel že by se celkem hodila tato hlava a trochu větší tryska.
Prosím o vaše názory. Jo a na závody to nebude.
Předem děkuji za odpovědi
Datum: 16. června 2011 14:47
 Série se uchladí i s originální hlavou, pro nějáké menší úpravy postačí upravená hlava od Stejskyho. Tato hlava nevyhovuje pro žádné větší úpravy především kvůli tvaru spal. prostoru. Raději si někde sežeň tu co dělával Frikulín! I když tak už se shání dost blbě ! Ale tvar i objem spalováku je perfektní !
Datum: 26. ledna 2011 10:47
 nestála před týdnem 540Kč ?
Datum: 23. ledna 2011 0:25
 vyhodu mozes najst v tom ze má dokonaly spalovaci priestor,,ale to zasa tolko nepridá..
Datum: 22. ledna 2011 11:43
 O tom uz bol rec,,spalovak je ako originalnej hlavi valca,, vykon nepridá
Datum: 22. ledna 2011 11:39
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Pokud nemá menší spalovák, tak se ti výkon nezvedne.,..
Datum: 22. ledna 2011 10:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a cena je taky docela dobrá
Datum: 22. ledna 2011 8:57
Jméno: hol
IP: uživatel9423
 vinikajíci všem doporučuji skvěle se chladí a zvýší i výkon
Datum: 21. ledna 2011 23:30
 zdravím draci musím sa svami o tú radost podelit  pred nedávnom som tu písal o tom CDI na fichtla konečne som spojazdnil to bezkontaktné zapalovanie od Chonga zaťaženie snímacej cievky som vyriešil tým menným odporom neviem jak sa to volá tuším trimer nwm ale hlavne je že to konečne šlape
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2011 20:57
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 Hlavně se soustřeď na testy chování motoru při vysokých otáčkách. Ideální by bylo to otestovat pomocí stroboskopu. Jde o to, že se vzrůstajícími otáčkami vzrůstá i naindukované napětí na snímací cívce, ale to nejen užitečného signálu z unašeče magnetu, ale také ze vzdálených magnetů rotoru. Začne se to projevovat tak, že začne pálit při vysokých otáčkách i ve chvíli kdy nemá a je to vidět stroboskopem. Zároveň se to projeví jako omezovač otáček, respektive začne jakoby slábnout tah ve vysokých otáčkách. Řešením je pak buď zmenšení hodnoty zatěžovacího odporu snímače (ale pozor nezatlumi zas moc, aby to šlo našlápnout!), nebo dodatečně odstínit zapalování od magnetockého pole rotoru, což se dá spáchat plechovým odstiňovacím kotoučem. Také je možné zmenšit vliv parazitního signálu tím, že se zvolí ještě silnější magnet unašeče, aby byl odstup užitečného a rušivého signálu co největší a může se ještě víc zatlumit snímač menším odporem. Tak zas napiš...
Datum: 23. ledna 2011 20:57
 no tak je to paráda štartuje to na prvý šlap neviem či sa mi to zdá ale motor ide lepšie do otáčok ale previest som sa natom nebol zima jak hovado  dal som si to do pivnice tam je fajín teplo zhodil som plechy a pod zadný blatnik som si prirobil taký plast nech mi nejde tá voda a blato od kolesa na nádrž testovat jazdu budem asi najskor ked sa oteplí  zatial bi som tam chcel dat ešte nejaký usmernovač a podsvietit si zapalovanie a tachometer
Datum: 22. ledna 2011 23:25
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 Napiš mi jak dopadly testy, pokud budou nějaké potíže pomůžu Ti je odstranit. Já jsem to jenom tehdy LightCDI vyvinul, ale testy se omezily na jedno krátké projetí a nějaké to proměření, jakožto potvrzení funkčnosti realizace.
Datum: 22. ledna 2011 12:10
 Máš pravdu elektronika je sviňa  zdrojovú cievku som si zalakoval s volákim epoxidom ale budem muset zalakovat aj tú snímacú . Neská sa to chystám odladit nastavit predzápal a bude sa testovat
Datum: 22. ledna 2011 10:10
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 Vibrace nepodceňuj  , už vůbec ne u jednoválcového motoru bez vyvyžovací hřídele  . Kamarád takhle raději zalejvá povrchově součástky do epoxydu. No já s CDI už najezdil pár tisích km, ale stejně si na dlouhý štreky beru rezervní s sebou  . U elektroniky nikdy nevíš ikdyž všecko maximálně předimenzuješ...
Datum: 22. ledna 2011 10:03
 aj nato som myslel nedal som ho na pevno na plošák ale nehal som ho na takých tvrdších drotoch takže sa na neho také velké vibrácije nedostávajú ale aj tak je to len dočasné riešenie potom tam dám ten pevný odpor jak hovoríš. ale prvé kilometr budem zo sebou aj tak nosit staré zapalovanie kebiže sa mi tam náhodov volačo do ...  abich nemusel tlačit  a ešte tam musím urobit poriadny ten unášač čo je na vačke lebo som ho spravil len tak provizorne skúsku hliníkového pliešku ale to asi dlhú životnosť mať nebude
Datum: 21. ledna 2011 23:18
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 Tak to je super. Na ten trimr ale bacha, vibracema se ti prodře jezdcem odporová dráha a někde tě to akorát nechá na cestě. Doporučuji proto vyletovat trimr ven a změřit ohmmetrem jeho hodnotu a nahradit ho pevným odporem.
Datum: 21. ledna 2011 23:03
Jméno: zdar
IP: uživatel9423
 poradte mi nejake vylepsení mam to zrovna ted rozdelané uplně kompletne tak rady sem!! beru vše elektro motorově atd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2011 22:35
Jméno: Kuba
IP: uživatel10910
 Jestli to mas na zavody tak bych ti doporucil spojku od MJ týmu
http://muwa.blog.cz/1001/nase-nabidka
Datum: 22. ledna 2011 22:35
Jméno: standa
IP: uživatel11035
 udělej nový futra předlohy
Datum: 22. ledna 2011 10:43
 Vylešti klikovej prostor a srovnej dosedací plochy karterů podle skla,aby dobře těsnily.
Datum: 21. ledna 2011 22:08
 kup všude nové šrouby
Datum: 21. ledna 2011 21:49
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 tak co pánové , jak ted bylo celkem pekne , vytahli ste stroje ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2011 22:22
 ja som tiež prevetral moju jawu 21 ale ževraj sa má zase ochladit neviem jak u vás ale na slovensku jo
Datum: 21. ledna 2011 22:22
Jméno: farmar
IP: uživatel11006
 ja jo covece v utery sem je vytah tak sem je projel ,projel se cz 157 typ 450 ,jawu 555 deluxe a jawu 555, jawu 350 typ 638,cz 175 typ 477,jawu 250 typ 353 ,atd vsechny sem je protah ale ako trosku zima na tom byla no
Datum: 21. ledna 2011 21:42
Jméno: Shlaighter
IP: uživatel1194
Datum: 21. ledna 2011 21:16
 este celkom ne  jel som jedno kolo na dvore,,
Datum: 21. ledna 2011 19:59
 AHOJ TO JSEM JÁ S TOU NAKOPÁVAČKOU JAK NEJDE => (( AHoj startoval jsem svého mustoše a najednou nejjde nakopávačka. jde zmáčknout ale zubů se ani nedotkne -> víte co myslim (jako že se vrací ale jako by tam byla na okrasu) někdo mi říkjal že je utažená spojka a někdo zas že jsou spaleny lamely... PROSÍM PORAĎTE**************** MOC DÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍK ))) => ZAPOMĚL JSEM DODAT ŽE SPOJKA JDE NORMÁLNĚ I ZAŘADIT SE DÁ V POHODĚ ALE JEN JEDNIČKA VYSKAKUJE PŘI VYSOKEJCH OTÁČKÁCH DÍK AHOJJ
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2011 21:32
 jubka - Premyslené to bolo dobre ale ked volakto kope do štartpáky jak ... tak sa tomu nečuduj ked štartuješ musíš si páku pritlačit až pokial nezačne zaberat až potom stlačím lebo tý nárazi alebo čo sa dost často stáva že sa stretne zub na zub a volakto na to šlape tak nech sa nečuduje že tý zuby oláme ftedy sa tam musíš zaradit kval trocha pohnút motorom vyradit a musí to íst
Datum: 21. ledna 2011 21:32
 Je to spojkou,a příště šetří CAPS LOCKEM !!!
Datum: 21. ledna 2011 21:09
 to ty blbci za Janečka mohli trochu promyslet........ no jo no co se da dělat dik ale kdyby vas neco napadlo este tak piste dik
Datum: 21. ledna 2011 20:39
Jméno: D@no
IP: uživatel6546
 nn startpaka nema funkci na lamelu.ale ma funkci na spojku...  radím ..dokoupit i ty lamela.. Jo a motor budeš muset pulit no..kfuli segmentu
Datum: 21. ledna 2011 20:19
 no že by se mi chtelo pulit motor...... a ta lamela ma funkci na statpáku????
Datum: 21. ledna 2011 20:11
Jméno: D@no
IP: uživatel6546
 problém ve startovací páce?-vyměnit segment za novy!doporučuji koupit už z nalisovanou "hřídelkou"je tady na fichtelkramku  \r\nproblém ve řadičce?.Vyměnit na 100% spojkovou lamelu!soji kolem 80kč včetně ozubeneho kolečka z korkama§ tady v fichtelkramku. a popř vyměnit řadičku za novou..seženež řadičku..sepsektive řadicí automat na http://www.motojelinek.cz stoji cca 500kč
Datum: 21. ledna 2011 20:05
 nejde mi nakopávat -> nakopávačka se vrací ale nedotýká se žádný ,,osy" v převodovce no prostě jnejde porotočít je tam jen na volno a vrací se ...
Datum: 21. ledna 2011 19:26
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 tak co máš přesně za problém s řadící pakou a nebo s nakopávačkou neboli startovací pákou
Datum: 21. ledna 2011 19:20
Jméno: jastinek
IP: uživatel1163
 Čau draci...Ve sklepě jsem našel 15z kolečko a chtěl bych ho dát do 21,a le kámoš mi říkal že mi to blbě pojede že to blbě potáhne...Jak to teda je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2011 17:50
Jméno: jastinek
IP: uživatel1163
 Já jsem stejně dnes zjistil že je to na ČZ...  Tak jsem si aspoň fíka hezky umyl.
Datum: 22. ledna 2011 17:50
 mám motor ve špičkovém stavu a s 15Z to bylo na nic... Na rovině než jsem dosáhl rychlsoti 75Km/h to trvalo 3x tolik co s origo 13 zubem... ale zase při té rychlosti 75 se ten motor tolik nevytáčel. Možná je to dobré na nějaké daleké cesty kde neni potřeba dobrždovat odbočovat atd.  ale s fichtlem po dálnici těžko pojdeš
Datum: 22. ledna 2011 15:14
Jméno: jastinek
IP: uživatel1163
 Jojo, díky moc.
Datum: 21. ledna 2011 23:59
 račej tam nehaj to čo tam máš nestojí to zato na trojke ti to ani nepojde nestojí to zato abi si pri rozbehoch spálil spojku
Datum: 21. ledna 2011 21:44
Jméno: D@no
IP: uživatel6546
 jestli maš na pionyru rozetu originaal a daš ta 15 zube kolečko tak to ¨bude spřevodovane do rychlosti ale zas do kopce pojedeš sotva na jedničku...
Datum: 21. ledna 2011 20:26
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 kámoš měl pravdu.... z kopce to rozpálíš že ti budou vlasy vlát, ale do toho kopce budeš možná seskakovat
Datum: 21. ledna 2011 20:06
Jméno: dano
IP: uživatel11032
 Vyzkoušej a uvidíš..
Datum: 21. ledna 2011 19:39
Jméno: Lampan
IP: uživatel9109
 Čus hoši, šlo by dát sekundáro z 250 na fíka? Je u něho napsáno úzký střed, šlo by tam? je stejná rozteč zubů? Mám totiž na speciálu rozetu na silnější řetěz se stejnou roztečí zubů jako pio.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2011 11:27
Jméno: lampan
IP: uživatel9109
 takže ten střed je stejnej? pujde tam? a jeste jedna otázka, kalí se dneska rozety na novejch motorkách? dá se stočit?
Datum: 23. ledna 2011 11:27
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jestli má stejnou rozteč zubů tak jo...ale do pionýra dáš max asi 15 zubbé ..větší se tam nevejde bez úprav
Datum: 22. ledna 2011 10:41
 AHoj startoval jsem svého mustoše a najednou nejjde nakopávačka. jde zmáčknout ale zubů se ani nedotkne -> víte co myslim (jako že se vrací ale jako by tam byla na okrasu) někdo mi říkjal že je utažená spojka a někdo zas že jsou spaleny lamely... PROSÍM PORAĎTE**************** MOC DÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍK
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2011 22:27
 stlač spojku zarad jednotku pomaly stláčaj páku malo bi sa točit zadné kolo alebo ked na tom sedíš tak bi to malo posuvat dopredu ked to pojde bude chiba už len jedine v spojke
Datum: 21. ledna 2011 22:27
 koukni, jestli nemas povolenej spojkac. jestli jde s motorem otocit jinak, tak to bude ve spojce, nic jinyho me nenapada
Datum: 21. ledna 2011 19:21
 to sem ja..... ALE SPOJKA JDE NORMÁLNĚ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Datum: 21. ledna 2011 18:17
 budto spojka, nebo segment v motoru, ale kdyz to zacal delat najednou, tak bude spojka. mozna povolenej spojkovej kos, sundej levej dekl a koukni na spojku.
Datum: 21. ledna 2011 18:12
Jméno: lampan
IP: uživatel9109
 povol spojku a uvidíš
Datum: 21. ledna 2011 18:12
 Zdar hoši mám dotaz kdy bych si chtěl přihlásit fichtla na radnici a nechat si vygenerovat SPZ ale ještě nemám řidičák na fichtla udělali by mi Spz nebo musim mít nejdřív řidičák a potom mi ho až udělaj.Dík za rrady čáu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2011 20:06
 tak díkmoc za info kámo mazec dík.
Datum: 21. ledna 2011 20:06
 fíka si přihlásíš i bez papíru
Datum: 21. ledna 2011 19:44
 Zdar, kdy budou prosimvás ty novinky na Pio (Nakopávačka ČR, koleno s falcem ČR, ...) Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2011 17:37
 zdar dku,,vidim to az za mesic toto,,ale bude to, jen nevim kdy,,sorac
Datum: 21. ledna 2011 17:37
Jméno: pipa
IP: uživatel1026
 cau ide dat na fika otackomer ze škodovky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2011 22:50
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 pipa: předpokládám že nám to jen oznamuješ když tam nevidim otazník..
Datum: 21. ledna 2011 22:50
Jméno: zdar
IP: uživatel9423
 všude sem to taky schaněl ale nikdo nic nevěděl tak sem musel zapojit hlavu. U dělal sem to nakonec tak , že sem omotal asi 20 - 25 závitů drátu kolem drátu na zapalovací svíčku (musí byt ale lakovaný nebo dál od sebe nesmí se dotýkat) jeden konec ukostřit a druhý na vstup signálu do otáčkoměru. Dale už pak jenom udělat stejnosměrný proud pomocí usměrnovače + na +kontakt - na - kontakt . ale bude to ukazovat jiné hodnoty Budto si přelep ciferník nebo to zkus poštelit vevnitř to sem ale radši nezkoušel. 100% FUNKČNOST!!
Datum: 21. ledna 2011 20:17
 Ahoj Draci mám dotaz kolik potřebuju proudu a napětí na to abych mohl nabít akumulátor o napětí 6v a 4,5Ahdík za rady čést
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2011 17:38
 Ok díky za radu
Datum: 21. ledna 2011 17:38
Jméno: Deko
IP: uživatel9903
 7.2V a nabíječka aby ti dávala okolo 500mA, nabíjení okolo 10 hodin. Až bude na akumulátoru 7.2V naprázdno tak je nabitý. Nezapomeň povolit čepičky aby mělo kam plynovat.
Datum: 21. ledna 2011 15:05
Jméno: Matous_KH
IP: uživatel7314
 Zdar draci, dneska sem sundával motor, jelikož si už dost říká o GO. A oběvil sem takovej error. Jak jsou ty držáky motoru na kostře, tak ten blíž k zadnímu kolu je ulomenej. Má smysl shánět někoho kdo by mi to přivařil, nebo mám rovnou vyměnit rám? A kdybych ho měnil, tak je lepší koupit raznici a VIN přerazit, nebo si nechat zapsat do TP výměnu rámu, já nevím jak tohle chodí...?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2011 18:43
Jméno: Matous_KH
IP: uživatel7314
 Dobře, udělám to tak  Díky
Datum: 21. ledna 2011 18:43
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 Přesně jak píše Jenda -loni jsem dělal to samé.
Datum: 21. ledna 2011 18:24
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 ja jsem si ho vyrezal tusim z 2mm plechu a zavaril drzi do tet
Datum: 21. ledna 2011 16:43
Jméno: Matous_KH
IP: uživatel7314
 Zapoměl sem, jedná se o Pionra, je to 20ka, papírově 05.
Datum: 21. ledna 2011 11:10
|



|