česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  916  917  918  919  920  921  922  923  924  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: David      E-mail:      IP: uživatel9547    
zdarec mám jawu 21 ale mám menší problém nechtěl mi jet ale nakonec jsem tam dal novou svíčku a chitl tak jsem se jel projet ke kámošovi byl jsem tam tak půl hodky a najednou mi fichtl nechtěl chitnou tak jsem se koukl na svíčku a neházela jiskru byla ůplně černá nevíte co stim přemíšlel jsem jestli to neni fajvkou protože ona špatně drží na svíčce díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. ledna 2011 20:09
 
 
 
 
Jméno: Franta_FBN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Akorád otevři vzduch. Starej filtr, nebo přicpaný díry na filtru. Máš to akorád bohatý :-)
 
 
Datum: 22. ledna 2011 20:09
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
spatne serizena smes,predstih,a nedavas tam nahodu naky hydraulicky olej?
 
 
Datum: 22. ledna 2011 18:42
 
 
 
 
Jméno: Pedro      E-mail:      IP: uživatel11037    
čusík draci, mám problém, který se pokouším už strašně dlouho vyřešit, Můj Mustoš odmítá po zahřátí rozepínat spojku, zastudena funguje perfektně, jakmile se ohřeje jedu furt. Napadá mě jen jestli se ty korky vlivem tepla a třeba i nevhodným olejem nenasajou a nenabydou. Už jsem i motor půlil, myslel jsem, že mě už tento stroj nemůže nachytat, ale asi si sám neporadim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. ledna 2011 23:42
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja som mal presne tento problém ked sa motor trocha zohrial tak hotovo spojka vobec nevipínala tiž som menil olej ale furt nič možu za to lamely od kedy som dal ferodové nemám žiadny problém a vidržia o moc dlhšie ako korky
 
 
Datum: 22. ledna 2011 23:42
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud je spojka správně nastavená, tak vyměň lamely, dej tam nový obyč. přev. olej (Mogul Trans 80) a mělo by to být OK ;-)
 
 
Datum: 22. ledna 2011 16:30
 
 
 
 
Jméno: pedro      E-mail:      IP: uživatel11037    
zkoušel jsem klasický převodový a i polosyntetiku se stejným efektem\r\n
 
 
Datum: 22. ledna 2011 15:38
 
 
 
 
Jméno: Nike21      IP: uživatel5056    
Co používáš za olej?
 
 
Datum: 22. ledna 2011 15:29
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
ZDAR, ČÍM SE DÁ ZABROUSIT HLAVA, MIMO BRUSNÉ PASTY? JE NA TO NĚCO? A Z ČEHO SE DÁ UDĚLAT TĚSNĚNÍ POD HLAVU? DĚKUJI odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. ledna 2011 9:26
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Obyčejnej papír by nemusel vydržet takový teplo...
 
 
Datum: 23. ledna 2011 9:26
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak napsal shrek, těsnění pod válec si můžeš vyrobit z obyč. papíru, ale lepší bude když si ho v mototechně koupíš, stojí max. 10 Kč :-)
 
 
Datum: 22. ledna 2011 22:46
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no můžeš ale není lepší si ho koupit?např. v mototechně,kvůli poštovnýmu?
 
 
Datum: 22. ledna 2011 17:04
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
ok, díky a pod válec mám vyrobit těsnění z obyč. papíru?
 
 
Datum: 22. ledna 2011 16:59
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Konny má pravdu :-) stojí kolem 100,- , stačí malé balení...
 
 
Datum: 22. ledna 2011 16:45
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
jasně, kolik ta pastička stojí ? :-D
 
 
Datum: 22. ledna 2011 16:41
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na pionýra se těsnění pod hlavu nedává (myslím jen pod hlavu na pařezovi), normálně si kup pastu na zabrušování ventilů, upni válec do svěráku a hlavu pěkně zabruš, pak nebudeš potřebovat žádné těsnění, protože po zabroušení bude hlava dokonale těsnit ;-)
 
 
Datum: 22. ledna 2011 16:36
 
 
 
 
Jméno: milda      E-mail:      IP: uživatel10952    
Já těsnění nedávám.Je pravda že to trochu zabrousím pastou,potom dosedací plochu potřu kamnářským tmelem.Ale opravdu slabou vrstvu aby se to nedostalo do válce.Drží to jako čert.
 
 
Datum: 22. ledna 2011 16:25
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Jasny, takže ta plechovka by měla býti dostačující?
 
 
Datum: 22. ledna 2011 16:02
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tou plechovkou to dělám léta a zatím mi to pomohlo... jinak už i kámoš se o to pokoušel s alobalem a taky to jde,jenže je to chatrné a blbě se s tím dělá. Dobrý je taky ten matroš jak se z toho dělalay těsněnípod hlavu u 250ek. má to stejné složení jako těsnění výfuk. kolena u fichtla ale je to tenší. Ale jestli se to ještě dá sehnat to nvim
 
 
Datum: 22. ledna 2011 15:33
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
jo díky, a ta plechovka těsní dobře? Není lepší papír? Nebo dvakrát přehnout alobal? Díky
 
 
Datum: 22. ledna 2011 15:22
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
z plěchovky od piva jde udělat při troše šikovnosti krásné těsnění... Jednou jsem zabrušoval hlavu nouzovým řešením a to silichromem... sice na to vypotřebuješ celou tu tubu dlouho to trvá ale funguje to
 
 
Datum: 22. ledna 2011 15:10
 
 
 
 
Jméno: Pedro      E-mail:      IP: uživatel11037    
těsnění jde z hliníkového plechu odpovídající tloušťky
 
 
Datum: 22. ledna 2011 14:41
 
 
 
 
Jméno: Honza477 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj...mám venku vzduchový flitr z jedné motorky a je papírový stejně jako třeba filtr od pionýra..a chci se zeptat jestli máte někdo nějakej dobrej způsob na jeho vyčištění, není moc špinavej ale už má pár km za sebou a nechce se mi kupovat nový. diky za odpoovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. ledna 2011 14:35
 
 
 
 
Jméno: lori.      IP: uživatel10944    
kompresorem vyfoukat
 
 
Datum: 22. ledna 2011 14:35
 
 
 
 
Jméno: Petr Ježek      IP: uživatel9243    
Dobrý den. Chtěl bych se zeptat jestli je u kývačky (Jawa - ČZ 150) potřeba guma sání ke karburátoru? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. ledna 2011 19:12
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
taky neim o jaký gumě mluvíš...
 
 
Datum: 22. ledna 2011 19:12
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Mám jawu 150 a tam je to kovový sítko a přes to a celej karbec je danej ten odlitek hliníku :-D
 
 
Datum: 22. ledna 2011 16:05
 
 
 
 
Jméno: jura      IP: uživatel1026    
čau draci čim to muže bit ze mě svíčka háze jiskru ale kladivko ne a nekdy dis hodi tak je velka ale enom občas hodi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. ledna 2011 21:40
 
 
 
 
Jméno: Colombo      IP: uživatel10044    
tak to je jina to chce sestelovat prestih upravit smes a hlavne mit v elektrice funkcni komponenty
 
 
Datum: 22. ledna 2011 21:40
 
 
 
 
Jméno: jura      IP: uživatel1026    
ale nechce vubec chytit
 
 
Datum: 22. ledna 2011 20:45
 
 
 
 
Jméno: Colombo      E-mail:      IP: uživatel10044    
to je uplne normalni ze u kladivek nehaze jiskru taky by tam jiskru spravne nemela delat jenom obcas maximalne
 
 
Datum: 22. ledna 2011 19:40
 
 
 
 
Jméno: bob      IP: uživatel1226    
to muze delat i kondenzator
 
 
Datum: 22. ledna 2011 12:01
 
 
 
 
Jméno: mekrt      IP: uživatel5767    
Zdravim draci, nevíte kde v Kladenskem okrese (Slany) dělají výbrusy a pískování???? díky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. ledna 2011 18:48
 
 
 
 
Jméno: mekrt      IP: uživatel5767    
ok diky zeptam se v mototechne
 
 
Datum: 22. ledna 2011 18:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11035    
ale zkus se na výbrus zeptat ve slanym v mototechně
 
 
Datum: 22. ledna 2011 11:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11035    
pískování i výbrus pro mě zajištuje sprostředkovaně altmanmoto....ale jsou spíše přes velké mašinky.....jinak já vozím válce k jednomu chlápkovi co bydlí za Krupou(to je u rakovníku)...
 
 
Datum: 22. ledna 2011 10:40
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel11034    
Dobrý den jáke skušenosti máte s touto hlavou http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3716.html nebo je špatná?? Předem děkuji za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. června 2011 14:47
 
 
 
 
Jméno: jarin      IP: uživatel11891    
Zdar, chtěl bych se zeptat,zdali někdo neví kde by se dala sehnat ta Frikulínova hlava a taky kolik by stála? Chci pořídit Stejskyho cestovní úpravu a k tomu sem myslel že by se celkem hodila tato hlava a trochu větší tryska. Prosím o vaše názory. Jo a na závody to nebude. Předem děkuji za odpovědi
 
 
Datum: 16. června 2011 14:47
 
 
 
 
Jméno: UltraMotorkar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Série se uchladí i s originální hlavou, pro nějáké menší úpravy postačí upravená hlava od Stejskyho. Tato hlava nevyhovuje pro žádné větší úpravy především kvůli tvaru spal. prostoru. Raději si někde sežeň tu co dělával Frikulín! I když tak už se shání dost blbě ! Ale tvar i objem spalováku je perfektní !
 
 
Datum: 26. ledna 2011 10:47
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nestála před týdnem 540Kč ?
 
 
Datum: 23. ledna 2011 0:25
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyhodu mozes najst v tom ze má dokonaly spalovaci priestor,,ale to zasa tolko nepridá..
 
 
Datum: 22. ledna 2011 11:43
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
O tom uz bol rec,,spalovak je ako originalnej hlavi valca,, vykon nepridá
 
 
Datum: 22. ledna 2011 11:39
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Pokud nemá menší spalovák, tak se ti výkon nezvedne.,..
 
 
Datum: 22. ledna 2011 10:32
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
a cena je taky docela dobrá
 
 
Datum: 22. ledna 2011 8:57
 
 
 
 
Jméno: hol      IP: uživatel9423    
vinikajíci všem doporučuji skvěle se chladí a zvýší i výkon
 
 
Datum: 21. ledna 2011 23:30
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravím draci musím sa svami o tú radost podelit :-D pred nedávnom som tu písal o tom CDI na fichtla konečne som spojazdnil to bezkontaktné zapalovanie od Chonga zaťaženie snímacej cievky som vyriešil tým menným odporom neviem jak sa to volá tuším trimer nwm ale hlavne je že to konečne šlape :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. ledna 2011 20:57
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel10725    
Hlavně se soustřeď na testy chování motoru při vysokých otáčkách. Ideální by bylo to otestovat pomocí stroboskopu. Jde o to, že se vzrůstajícími otáčkami vzrůstá i naindukované napětí na snímací cívce, ale to nejen užitečného signálu z unašeče magnetu, ale také ze vzdálených magnetů rotoru. Začne se to projevovat tak, že začne pálit při vysokých otáčkách i ve chvíli kdy nemá a je to vidět stroboskopem. Zároveň se to projeví jako omezovač otáček, respektive začne jakoby slábnout tah ve vysokých otáčkách. Řešením je pak buď zmenšení hodnoty zatěžovacího odporu snímače (ale pozor nezatlumi zas moc, aby to šlo našlápnout!), nebo dodatečně odstínit zapalování od magnetockého pole rotoru, což se dá spáchat plechovým odstiňovacím kotoučem. Také je možné zmenšit vliv parazitního signálu tím, že se zvolí ještě silnější magnet unašeče, aby byl odstup užitečného a rušivého signálu co největší a může se ještě víc zatlumit snímač menším odporem. Tak zas napiš... :-)
 
 
Datum: 23. ledna 2011 20:57
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak je to paráda štartuje to na prvý šlap neviem či sa mi to zdá ale motor ide lepšie do otáčok ale previest som sa natom nebol zima jak hovado :-) dal som si to do pivnice tam je fajín teplo zhodil som plechy a pod zadný blatnik som si prirobil taký plast nech mi nejde tá voda a blato od kolesa na nádrž testovat jazdu budem asi najskor ked sa oteplí :-( zatial bi som tam chcel dat ešte nejaký usmernovač a podsvietit si zapalovanie a tachometer
 
 
Datum: 22. ledna 2011 23:25
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel10725    
Napiš mi jak dopadly testy, pokud budou nějaké potíže pomůžu Ti je odstranit. Já jsem to jenom tehdy LightCDI vyvinul, ale testy se omezily na jedno krátké projetí a nějaké to proměření, jakožto potvrzení funkčnosti realizace.
 
 
Datum: 22. ledna 2011 12:10
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš pravdu elektronika je sviňa :-) zdrojovú cievku som si zalakoval s volákim epoxidom ale budem muset zalakovat aj tú snímacú . Neská sa to chystám odladit nastavit predzápal a bude sa testovat :-)
 
 
Datum: 22. ledna 2011 10:10
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel10725    
Vibrace nepodceňuj :-D, už vůbec ne u jednoválcového motoru bez vyvyžovací hřídele :-D. Kamarád takhle raději zalejvá povrchově součástky do epoxydu. No já s CDI už najezdil pár tisích km, ale stejně si na dlouhý štreky beru rezervní s sebou :-). U elektroniky nikdy nevíš ikdyž všecko maximálně předimenzuješ...
 
 
Datum: 22. ledna 2011 10:03
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aj nato som myslel nedal som ho na pevno na plošák ale nehal som ho na takých tvrdších drotoch takže sa na neho také velké vibrácije nedostávajú ale aj tak je to len dočasné riešenie potom tam dám ten pevný odpor jak hovoríš. ale prvé kilometr budem zo sebou aj tak nosit staré zapalovanie kebiže sa mi tam náhodov volačo do ... :-D abich nemusel tlačit :-D a ešte tam musím urobit poriadny ten unášač čo je na vačke lebo som ho spravil len tak provizorne skúsku hliníkového pliešku ale to asi dlhú životnosť mať nebude
 
 
Datum: 21. ledna 2011 23:18
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel10725    
Tak to je super. Na ten trimr ale bacha, vibracema se ti prodře jezdcem odporová dráha a někde tě to akorát nechá na cestě. Doporučuji proto vyletovat trimr ven a změřit ohmmetrem jeho hodnotu a nahradit ho pevným odporem.
 
 
Datum: 21. ledna 2011 23:03
 
 
 
 
Jméno: zdar      IP: uživatel9423    
poradte mi nejake vylepsení mam to zrovna ted rozdelané uplně kompletne tak rady sem!! beru vše elektro motorově atd. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. ledna 2011 22:35
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel10910    
Jestli to mas na zavody tak bych ti doporucil spojku od MJ týmu http://muwa.blog.cz/1001/nase-nabidka
 
 
Datum: 22. ledna 2011 22:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11035    
udělej nový futra předlohy
 
 
Datum: 22. ledna 2011 10:43
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vylešti klikovej prostor a srovnej dosedací plochy karterů podle skla,aby dobře těsnily.
 
 
Datum: 21. ledna 2011 22:08
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kup všude nové šrouby
 
 
Datum: 21. ledna 2011 21:49
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
tak co pánové , jak ted bylo celkem pekne , vytahli ste stroje ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. ledna 2011 22:22
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja som tiež prevetral moju jawu 21 ale ževraj sa má zase ochladit neviem jak u vás ale na slovensku jo :-(
 
 
Datum: 21. ledna 2011 22:22
 
 
 
 
Jméno: farmar      IP: uživatel11006    
ja jo covece v utery sem je vytah tak sem je projel ,projel se cz 157 typ 450 ,jawu 555 deluxe a jawu 555, jawu 350 typ 638,cz 175 typ 477,jawu 250 typ 353 ,atd vsechny sem je protah ale ako trosku zima na tom byla no :-D
 
 
Datum: 21. ledna 2011 21:42
 
 
 
 
Jméno: Shlaighter      IP: uživatel1194    
Podobně jako jenco,já jsem se projel okolo bývalého JZD,cca 800 m,takže se o vytažení taky úplně mluvit nedá :-) ;-)
 
 
Datum: 21. ledna 2011 21:16
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
este celkom ne :-) jel som jedno kolo na dvore,,
 
 
Datum: 21. ledna 2011 19:59
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
AHOJ TO JSEM JÁ S TOU NAKOPÁVAČKOU JAK NEJDE => (( AHoj startoval jsem svého mustoše a najednou nejjde nakopávačka. jde zmáčknout ale zubů se ani nedotkne -> víte co myslim (jako že se vrací ale jako by tam byla na okrasu) někdo mi říkjal že je utažená spojka a někdo zas že jsou spaleny lamely... PROSÍM PORAĎTE**************** MOC DÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍK ))) => ZAPOMĚL JSEM DODAT ŽE SPOJKA JDE NORMÁLNĚ I ZAŘADIT SE DÁ V POHODĚ ALE JEN JEDNIČKA VYSKAKUJE PŘI VYSOKEJCH OTÁČKÁCH DÍK AHOJJ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. ledna 2011 21:32
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jubka - Premyslené to bolo dobre ale ked volakto kope do štartpáky jak ... tak sa tomu nečuduj ked štartuješ musíš si páku pritlačit až pokial nezačne zaberat až potom stlačím lebo tý nárazi alebo čo sa dost často stáva že sa stretne zub na zub a volakto na to šlape tak nech sa nečuduje že tý zuby oláme ftedy sa tam musíš zaradit kval trocha pohnút motorom vyradit a musí to íst :-D
 
 
Datum: 21. ledna 2011 21:32
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to spojkou,a příště šetří CAPS LOCKEM !!!
 
 
Datum: 21. ledna 2011 21:09
 
 
 
 
Jméno: jubka      E-mail:      IP: uživatel10896    
to ty blbci za Janečka mohli trochu promyslet........ no jo no co se da dělat dik ale kdyby vas neco napadlo este tak piste dik
 
 
Datum: 21. ledna 2011 20:39
 
 
 
 
Jméno: D@no      IP: uživatel6546    
nn startpaka nema funkci na lamelu.ale ma funkci na spojku...:-) radím ..dokoupit i ty lamela.. Jo a motor budeš muset pulit no..kfuli segmentu
 
 
Datum: 21. ledna 2011 20:19
 
 
 
 
Jméno: jubka      E-mail:      IP: uživatel10896    
no že by se mi chtelo pulit motor...... a ta lamela ma funkci na statpáku????
 
 
Datum: 21. ledna 2011 20:11
 
 
 
 
Jméno: D@no      IP: uživatel6546    
problém ve startovací páce?-vyměnit segment za novy!doporučuji koupit už z nalisovanou "hřídelkou"je tady na fichtelkramku:-)\r\nproblém ve řadičce?.Vyměnit na 100% spojkovou lamelu!soji kolem 80kč včetně ozubeneho kolečka z korkama§ tady v fichtelkramku. a popř vyměnit řadičku za novou..seženež řadičku..sepsektive řadicí automat na http://www.motojelinek.cz stoji cca 500kč
 
 
Datum: 21. ledna 2011 20:05
 
 
 
 
Jméno: jubka      E-mail:      IP: uživatel10896    
nejde mi nakopávat -> nakopávačka se vrací ale nedotýká se žádný ,,osy" v převodovce no prostě jnejde porotočít je tam jen na volno a vrací se ...
 
 
Datum: 21. ledna 2011 19:26
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
tak co máš přesně za problém s řadící pakou a nebo s nakopávačkou neboli startovací pákou :-D
 
 
Datum: 21. ledna 2011 19:20
 
 
 
 
Jméno: jastinek      IP: uživatel1163    
Čau draci...Ve sklepě jsem našel 15z kolečko a chtěl bych ho dát do 21,a le kámoš mi říkal že mi to blbě pojede že to blbě potáhne...Jak to teda je? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. ledna 2011 17:50
 
 
 
 
Jméno: jastinek      IP: uživatel1163    
Já jsem stejně dnes zjistil že je to na ČZ... :-D Tak jsem si aspoň fíka hezky umyl. :-D
 
 
Datum: 22. ledna 2011 17:50
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám motor ve špičkovém stavu a s 15Z to bylo na nic... Na rovině než jsem dosáhl rychlsoti 75Km/h to trvalo 3x tolik co s origo 13 zubem... ale zase při té rychlosti 75 se ten motor tolik nevytáčel. Možná je to dobré na nějaké daleké cesty kde neni potřeba dobrždovat odbočovat atd. :-D ale s fichtlem po dálnici těžko pojdeš
 
 
Datum: 22. ledna 2011 15:14
 
 
 
 
Jméno: jastinek      IP: uživatel1163    
Jojo, díky moc. :-)
 
 
Datum: 21. ledna 2011 23:59
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
račej tam nehaj to čo tam máš nestojí to zato na trojke ti to ani nepojde nestojí to zato abi si pri rozbehoch spálil spojku
 
 
Datum: 21. ledna 2011 21:44
 
 
 
 
Jméno: D@no      IP: uživatel6546    
jestli maš na pionyru rozetu originaal a daš ta 15 zube kolečko tak to ¨bude spřevodovane do rychlosti ale zas do kopce pojedeš sotva na jedničku...
 
 
Datum: 21. ledna 2011 20:26
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
kámoš měl pravdu.... z kopce to rozpálíš že ti budou vlasy vlát, ale do toho kopce budeš možná seskakovat :-)
 
 
Datum: 21. ledna 2011 20:06
 
 
 
 
Jméno: dano      IP: uživatel11032    
Vyzkoušej a uvidíš.. ;-)
 
 
Datum: 21. ledna 2011 19:39
 
 
 
 
Jméno: Lampan      IP: uživatel9109    
Čus hoši, šlo by dát sekundáro z 250 na fíka? Je u něho napsáno úzký střed, šlo by tam? je stejná rozteč zubů? Mám totiž na speciálu rozetu na silnější řetěz se stejnou roztečí zubů jako pio. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. ledna 2011 11:27
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel9109    
takže ten střed je stejnej? pujde tam? a jeste jedna otázka, kalí se dneska rozety na novejch motorkách? dá se stočit?
 
 
Datum: 23. ledna 2011 11:27
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jestli má stejnou rozteč zubů tak jo...ale do pionýra dáš max asi 15 zubbé ..větší se tam nevejde bez úprav
 
 
Datum: 22. ledna 2011 10:41
 
 
 
 
Jméno: Kubajs      E-mail:      IP: uživatel10896    
AHoj startoval jsem svého mustoše a najednou nejjde nakopávačka. jde zmáčknout ale zubů se ani nedotkne -> víte co myslim (jako že se vrací ale jako by tam byla na okrasu) někdo mi říkjal že je utažená spojka a někdo zas že jsou spaleny lamely... PROSÍM PORAĎTE**************** MOC DÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍK odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. ledna 2011 22:27
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stlač spojku zarad jednotku pomaly stláčaj páku malo bi sa točit zadné kolo alebo ked na tom sedíš tak bi to malo posuvat dopredu ked to pojde bude chiba už len jedine v spojke :-)
 
 
Datum: 21. ledna 2011 22:27
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
koukni, jestli nemas povolenej spojkac. jestli jde s motorem otocit jinak, tak to bude ve spojce, nic jinyho me nenapada
 
 
Datum: 21. ledna 2011 19:21
 
 
 
 
Jméno: KJUBAJS      E-mail:      IP: uživatel10896    
to sem ja..... ALE SPOJKA JDE NORMÁLNĚ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
Datum: 21. ledna 2011 18:17
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
budto spojka, nebo segment v motoru, ale kdyz to zacal delat najednou, tak bude spojka. mozna povolenej spojkovej kos, sundej levej dekl a koukni na spojku.
 
 
Datum: 21. ledna 2011 18:12
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel9109    
povol spojku a uvidíš
 
 
Datum: 21. ledna 2011 18:12
 
 
 
 
Jméno: Linkinc      E-mail:      IP: uživatel10990    
Zdar hoši mám dotaz kdy bych si chtěl přihlásit fichtla na radnici a nechat si vygenerovat SPZ ale ještě nemám řidičák na fichtla udělali by mi Spz nebo musim mít nejdřív řidičák a potom mi ho až udělaj.Dík za rrady čáu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. ledna 2011 20:06
 
 
 
 
Jméno: Linkinc      E-mail:      IP: uživatel10990    
tak díkmoc za info kámo mazec dík.
 
 
Datum: 21. ledna 2011 20:06
 
 
 
 
Jméno: lubosdi      E-mail:      IP: uživatel11033    
fíka si přihlásíš i bez papíru
 
 
Datum: 21. ledna 2011 19:44
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, kdy budou prosimvás ty novinky na Pio (Nakopávačka ČR, koleno s falcem ČR, ...) Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. ledna 2011 17:37
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar dku,,vidim to az za mesic toto,,ale bude to, jen nevim kdy,,sorac
 
 
Datum: 21. ledna 2011 17:37
 
 
 
 
Jméno: pipa      IP: uživatel1026    
cau ide dat na fika otackomer ze škodovky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. ledna 2011 22:50
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
pipa: předpokládám že nám to jen oznamuješ když tam nevidim otazník..
 
 
Datum: 21. ledna 2011 22:50
 
 
 
 
Jméno: zdar      IP: uživatel9423    
všude sem to taky schaněl ale nikdo nic nevěděl tak sem musel zapojit hlavu. U dělal sem to nakonec tak , že sem omotal asi 20 - 25 závitů drátu kolem drátu na zapalovací svíčku (musí byt ale lakovaný nebo dál od sebe nesmí se dotýkat) jeden konec ukostřit a druhý na vstup signálu do otáčkoměru. Dale už pak jenom udělat stejnosměrný proud pomocí usměrnovače + na +kontakt - na - kontakt . ale bude to ukazovat jiné hodnoty Budto si přelep ciferník nebo to zkus poštelit vevnitř to sem ale radši nezkoušel. 100% FUNKČNOST!!
 
 
Datum: 21. ledna 2011 20:17
 
 
 
 
Jméno: linkinc      E-mail:      IP: uživatel11010    
Ahoj Draci mám dotaz kolik potřebuju proudu a napětí na to abych mohl nabít akumulátor o napětí 6v a 4,5Ahdík za rady čést odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. ledna 2011 17:38
 
 
 
 
Jméno: Linkinc      E-mail:      IP: uživatel10990    
Ok díky za radu ;-)
 
 
Datum: 21. ledna 2011 17:38
 
 
 
 
Jméno: Deko      IP: uživatel9903    
7.2V a nabíječka aby ti dávala okolo 500mA, nabíjení okolo 10 hodin. Až bude na akumulátoru 7.2V naprázdno tak je nabitý. Nezapomeň povolit čepičky aby mělo kam plynovat.
 
 
Datum: 21. ledna 2011 15:05
 
 
 
 
Jméno: Matous_KH      IP: uživatel7314    
Zdar draci, dneska sem sundával motor, jelikož si už dost říká o GO. A oběvil sem takovej error. Jak jsou ty držáky motoru na kostře, tak ten blíž k zadnímu kolu je ulomenej. Má smysl shánět někoho kdo by mi to přivařil, nebo mám rovnou vyměnit rám? A kdybych ho měnil, tak je lepší koupit raznici a VIN přerazit, nebo si nechat zapsat do TP výměnu rámu, já nevím jak tohle chodí...? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. ledna 2011 18:43
 
 
 
 
Jméno: Matous_KH      IP: uživatel7314    
Dobře, udělám to tak:-) Díky :-)
 
 
Datum: 21. ledna 2011 18:43
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel9869    
Přesně jak píše Jenda -loni jsem dělal to samé.
 
 
Datum: 21. ledna 2011 18:24
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
ja jsem si ho vyrezal tusim z 2mm plechu a zavaril drzi do tet
 
 
Datum: 21. ledna 2011 16:43
 
 
 
 
Jméno: Matous_KH      IP: uživatel7314    
Zapoměl sem, jedná se o Pionra, je to 20ka, papírově 05.
 
 
Datum: 21. ledna 2011 11:10
 
<  916  917  918  919  920  921  922  923  924  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 22.04.2025 12:59:54 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu