Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: bob
IP: uživatel1226
 cau hele potrebuju pomoct mam v trakturku motor z cz 175 tyce se to motoru nalil sem tam litr benzinu nastartoval sem to a jel sem tak cca 500 metru a jak se to prohralo tak sem mel plyn na podlaze a sotva si to drzelo otacky ani sem nedojel domu a nadrz prazdna myslite ze o muze delat tesneni ze to tece do prevodovky a podsava si to falesnej vzduch diky borci
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2011 22:09
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 případně jiná netěsnost mezi nádrží a karburátorem
Datum: 23. ledna 2011 22:09
 netěsní ventil v plovákovce a uchlastává se to, benzín přetejká z plovákovky...
Datum: 23. ledna 2011 20:36
 zdar potřeboval bych vědět jaké má napětí cívka, zapalovací pól, a oba světelné póly ve verzi 30W díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2011 11:06
 nene zaměňovat světelné poly za zapalovací určitě ne to by byl nesmyl to vím jen sem se potřeboval ujistit s tím napětím takže díky moc
Datum: 30. ledna 2011 11:06
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 No jestli máš v úmyslu nahradit zapalovací pól jedním z páru světelných, tak to asi nepude... mají malý počet závitů, protože jsou vinuté přiliš silnýžm drátem a tak se jich tam moc nevejde. Dá se číct že u jsou to dva 3V póly v serii.
Datum: 23. ledna 2011 22:26
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 no to záleži podľa toho jakú máš indukčnú cievku pokiaľ 6V tak 6V pokiaľ 8V tak 8V a pokiaľ 12V tak 12V
Datum: 23. ledna 2011 21:10
 respektive jaké je třeba minimální napětí pro napájení zapalování
Datum: 23. ledna 2011 21:00
 díky a ještě bych se chtěl zeptat jaký má napětí ta cívka zapalovací pól
Datum: 23. ledna 2011 20:57
 díky a ještě bych se chtěl zeptat jaký má nepětí ta cívka zapalovací pól
Datum: 23. ledna 2011 20:57
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 Jsou v serii.
Datum: 23. ledna 2011 20:47
 každý zvlášť ? světelný póly sou totiž propojený ale nejak sem nezstil jestli seriove nebo paralelně...
Datum: 23. ledna 2011 20:11
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 6 voltů
Datum: 23. ledna 2011 20:07
 u jawy 21
Datum: 23. ledna 2011 19:43
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 ahoj vím že to sem nepatří ale chci se zptet kam se na wartburgu řadí zpátečka dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2011 19:17
Jméno: charlie_vlcak
IP: uživatel4443
 Pokud je to W353, tak nejdřív řadící páku ve směru osy "povytáhnout", pak k sobě (díky povytažení půjde dál než do jedničky) a nahoru. Není zač.
Datum: 23. ledna 2011 19:17
Jméno: Oliss83
IP: uživatel10843
 Čaute když se snažím naldit předstih dělám to dobře?Dám píst do horní uvrati a mezi kladivky strčím parpír(z krabice od mlika)Pak pusunu píst o 2 mm doleva a pak má být mezi kladívky kolik?a jak to přesně odměřim díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2011 18:29
Jméno: vapo
IP: uživatel10511
 V horní úvrati má být odtrh kladívka 0.4mm, po vrácenípístu o 1.6 až 1.9mm musí být odtrh cca 0.05mm (např. cigaretový papírek)
Datum: 06. února 2011 18:29
Jméno: Oliss83
IP: uživatel10843
 Hej hosši já nwm ale porád mi to nejede sakra ubec nwm prosč
Datum: 27. ledna 2011 19:46
Jméno: Oliss83
IP: uživatel10843
 jj zkusím dik ale nenakopnu nemám nakpávačku zuby špatnýxD rozltačím
Datum: 26. ledna 2011 14:25
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 nejlehčí je si rukou dávat startovací páku dole a dívat se na kladívko kdy se otevře. Musí se otevřít na ostré hraně vačky. Jak se otevře tak mezi kontakty strč kousek papírku co se používá do tiskárny. Papírek musí být mezi kontakty trochu těsný. Jak bude mít vůle tak povol šroubek co drží kladícko a nastav mezírku na ten papírek. Potom šroubek dotáhni a zkus to našlápnout. jak to nepojede tak zkus dát o něco vetší mezírku
Datum: 25. ledna 2011 22:10
Jméno: Oliss83
IP: uživatel10843
 Aha takže když mám vážky(papírky na balení cigár)tak ho tam mám dat jakoby jenom jednou vrstvu nebo na 2x???a když nastavím mezeru v horní úvrati a pak když ten píst je 1.7mm zajetej a pak to nastavím zase tím kladívkem nebo pak tím magnetem?dík moc už si nwm rady
Datum: 24. ledna 2011 19:25
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 Normálně rozeber cigáro to co se kouří a použí ten bílý papír co je v něm tabák .
Datum: 24. ledna 2011 17:09
Jméno: Oliss83
IP: uživatel10843
 Ten cigaretoví papírek myslíš jako z paklu(z krabičky)?
Datum: 24. ledna 2011 13:17
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 já to tak mněl na všech strojích sice to mnělo někdy odtrh že by to kona zabilo ale motorky letěly všechny i chrchel
Datum: 23. ledna 2011 21:16
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 normálně se vykašli na odtrh dej píst na hranici kdy už se vrací ůplně do horní ůvrati a vrat se o 3,5 mm povol kladívko zmáčkni ho s kontaktem tak aby se ti neotevřelo a takhle zmáčklé přitla na vačku a dotáhni šroubek
Datum: 23. ledna 2011 21:09
Jméno: miguel
IP: uživatel5617
 a pak ma byt mezi kladivky na cigaretový papírek jo a neposouvat o 2 mm ale o 1,7mm to dměříš např šuplerou
Datum: 23. ledna 2011 21:07
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Posl.aktualizace: 24. ledna 2011 20:59
 Taky se mi moc líbí videjko
Datum: 24. ledna 2011 20:59
 Hodně pěkné video
Datum: 24. ledna 2011 14:59
Jméno: Martin
IP: uživatel9681
 a babiček
Datum: 23. ledna 2011 22:08
Jméno: Nike21
IP: uživatel5056
 To je škoda že je ještě nevyrábí!!!!
Datum: 23. ledna 2011 20:17
 KRÁSA
Datum: 23. ledna 2011 20:05
 kaaamo to som nasjel taky  zrovna som to pozrel aspon 10 krát BOMBA video
Datum: 23. ledna 2011 18:28
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 zdravim chtel bych se zeptat estli by nešel tyristor z babety na pionýra,dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2011 18:26
 bez uprav ne,,ale vsetko je mozné
Datum: 23. ledna 2011 18:26
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 čau draci chtěl jsem se zeptat jestli někdo mate skušenosti s cestovní upravou od stejskyho díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2011 19:58
 Tom559: možná právě že to byl šrot tak jel rychle....
Datum: 24. ledna 2011 19:58
Jméno: ToM559
IP: uživatel1723
 No zase na tý přesnosti tak nezáleží si myslíš jako když budou jinde sedět kartery o pár tísicin mm že to hned že to hned ztratí 3 Koně to fatk ne a ni v tý době neuměli být dost přesný byli rádi že udělali ten výbrus.Nedávno sem jezdil na podzim s 05 která dávala na rovině 75 a to byl šrot,motor složenej za pár minut a vůbec se s tím nesralo díly se tam dali co se našli a nazdar.Je to seriovka a stíhal jsem upraveným simsonům na 60ccm a 4 kanál a na rovince mírně ujížděli a na rozjezd díky 4 kvaltu jinak normální simson si nevrz.Akorát se mšteloval dlouho předstih a odtrh a karbec a ještě jezdil sem na natural+still+slunečnicový olej kapku jenom.D:
Datum: 24. ledna 2011 19:38
Jméno: standa
IP: uživatel11045
 když jsem to měl loni na jaře slušně naladěné na ostrém motoru s částečně odladěným propilovaným Jikovem na 18.3mm a částěčně odladěným origo výfukem s upravenýma vnitřnostma tak to šlapalo moc hezky,já se svejma 90 kg při převodu 14/55 sem letěl po rovině mírně přes 90....a to ten motor nebyl úplně odladěnej,na trojku končil na 8400-8500 a dál se nepřetočil.....ale zase to jelo odspoda...dnes už vím proč,ale stejnak to bylo fajn....pak jsem svojí vinou přidřel válec,pak zapek kroužek atd atd....až sem CU odložil do kouta a začal se věnovat RS válcům....ale pro běžný ježdění se to dá,fakt dobrá věc.....jen je potřeba mít motor ve fakt dobrym stavu,párový kartery,perfektní kliku,pevnou spojku,alespon zvýšenej přítlak na kladívku(v lepšim případě mít bezkontakt!),ohlídat si netěsnosti,všechno slícovaný,všechno musí perfektně sedět......ale tak to je základ každýho ostřejšího motoru...jak něco zanedbáš-nejedeš!
Datum: 24. ledna 2011 18:42
Jméno: Tom
IP: uživatel11043
 A výfuk máš podle nákresů od stejskyho????
Datum: 24. ledna 2011 11:51
 13/55
Datum: 23. ledna 2011 22:22
 A s jakým převodem dosahuješ této rychlosti???
Datum: 23. ledna 2011 20:30
 Já jí mám asi půl roku...s 1K pístem to je střela, u mě se maximálka pohybuje okolo 85 km/h , takže doporučuju
Datum: 23. ledna 2011 20:13
Jméno: pepa
IP: uživatel1026
 neska sem vytahl fechtla a jel se projet na pole kurna ten tahl jakdábelaji kamoša trochu potahal
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2011 22:13
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 to je dobré když tahá
Datum: 25. ledna 2011 22:13
Jméno: Bugs
IP: uživatel7552
 Jak "kamosa" mohl Fichtl potahat, to mi nejde do hlavy.  To fakt musel tahat jak nějaký MX!
Datum: 23. ledna 2011 19:12
Datum: 23. ledna 2011 14:15
Jméno: MB
IP: uživatel10882
 A co jako?
Datum: 23. ledna 2011 13:41
 Dobrý den pánové chci se zeptat fungoval by regulátor dobíjení 12V ze škody 120 na moji Jawě 250/353??
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2011 19:59
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 Zamyslel jsi se někdy nad tím proč součástí parametrů rega je i uváděný výkon? Podle tebe asi zbytečný údaj co?
Datum: 24. ledna 2011 19:59
Jméno: Fojta
IP: uživatel7549
 Jestliže ti dá motorka víc jak 14V a zapojíš to správně, tak ano.
Datum: 24. ledna 2011 18:28
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 pakliže si na ní dáš i altík ze škody 120 tak určitě .)
Datum: 23. ledna 2011 18:39
Jméno: radek
IP: uživatel7934
 cus seso a draci seso jaktoze nemas kliku na pionyra budes ji jeste nekdy mit?a draci kdyz mam 0 vybrus a menil sem krouzky uz jednou tak fichtl lita njak blazen a co se stane kdyz bych krozky vymenil uz podruhy na nultej vybrus jak by to jezdilo zase dobre?kolikkrat se muzou maximalne menit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2011 19:49
 asi tak mi 6 mesicu
Datum: 23. ledna 2011 19:49
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 dyť ti to admin píše... dokud to neopotřebuješ... můžeš na to najet třeba 5.000km a nebo taky 30.000km, nebo rok, či 10 let... ale potom už dej kroužky na 26 výbrus... nebo tak nějak
Datum: 23. ledna 2011 19:47
Jméno: radek
IP: uživatel7934
 za jak dlouho tak zhruba?
Datum: 23. ledna 2011 16:28
 draku tak klika bude za dlouho dela se na taiwanu,, lebo jsou tu jen polske ksundy,, krouzky muzes dle libosti dokud se neopotrebujes vlozku
Datum: 23. ledna 2011 12:54
Jméno: Hasak
IP: uživatel11038
 Ahoj, mam fichtla, špatně chytá, ale když ho roztlačím tak po delší době chytne. Ale když chcu přeředit nebo zmačknu spojku tak to zdechne. Ale leje se tam olej do 4 taktního motoru do auta. Ale mam ještě jednoho fichtla a ten na to jezdí normálně. Nevite čim to muže byt??????? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2011 12:43
 budeš sem ten stejný dotaz psát každý den hásku, martine a nevim jak ještě?
Datum: 23. ledna 2011 12:43
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ti tam do benzínu leješ M6A ??? hm ti si iný borec najprv by som začal zmenou oleja a jeho pomerom ďalej by som zistil jak je na tom sviečka podľa mňa asi kvalitne zanesená ak je ešte funkčná potom ďalej klasika predstih odtrh a ešte nezabudni nastaviť hladinu benzínu v plavákovej komore ešte rozmýšľam či nemáš zanesený výfuk a čo ako na tom je vzduchový filter ak ho samozrejme máš ak nie tak pozri aj trysky
Datum: 23. ledna 2011 11:40
Jméno: Petr
IP: uživatel11034
Posl.aktualizace: 23. ledna 2011 14:22
Jméno: tomas_j.r
IP: uživatel10508
 Taky tam pojedu ale v kategorii classic takže ještě nevim jak udělam světla asi nějaké Led baterky přidělané na řidítka.
Datum: 23. ledna 2011 14:22
Jméno: DaWe
IP: uživatel3930
Datum: 23. ledna 2011 13:31
Jméno: milan
IP: uživatel10158
 to se jezdi na fichtlu 24 hodinovi zavod ??? posli pls odkaz
Datum: 23. ledna 2011 10:37
Jméno: Petr
IP: uživatel11034
 Jo to se jezdí 24h. v kuse bez přestávek.
Datum: 23. ledna 2011 10:23
Jméno: SCROFA
IP: uživatel8364
 čau myslím že spíš záleží na žárovce.a z bezkontaktním zapalováním to bude svitit dobře.a to se jede jako 24 hodin v tahu nebo jak
Datum: 23. ledna 2011 10:16
Jméno: mira
IP: uživatel6804
 zdar jak poznan jawa 50 mustang od Jawa 50 Golden Sport . dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2011 23:23
 nenii zac
Datum: 22. ledna 2011 23:23
Jméno: mirek
IP: uživatel6804
 dik draku.
Datum: 22. ledna 2011 23:04
Datum: 22. ledna 2011 22:55
 Dobry vespolek... mam takovy problem se spojkovym kosem  otrebuju ho sundat, coz mi nejak nedovoli matice,ktera ho drzi. Je to takova ta specialni:sestihran dole,kulata nahore (snad kazdy vi)...ma na to nekdo nejaky figl, jak ji povolit? (14-ka orech prokluzuje,13ka se tam nedostane...)... sestihran na maticce je tak trosku pochroumany
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2011 15:28
Jméno: standa
IP: uživatel11045
 odchlípnu podložku,vemu 14 trubkáč,chytim koš,škubnu a nic víc neřešim.... proč hledat problémy tam kde nejsou? Pokud nemáš koš vylágrovaný,tak tam 14 oříšek nestrčíš!
Datum: 24. ledna 2011 15:28
Jméno: Pedro
IP: uživatel11037
 neni čtrnáctka jako čtrnáctka musí dobře pásnout a koš si zapírám ocelovou tyčkou za jednu z drážek koše
Datum: 23. ledna 2011 17:29
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Jo, říká se tomu begroš ...
Datum: 23. ledna 2011 17:09
Datum: 23. ledna 2011 10:01
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 Na povolení se používá trubkový nástavec ,gola je moc tlustá
Datum: 23. ledna 2011 9:50
Jméno: Kukis
IP: uživatel8758
 Precti si prosim dotaz... 14tka orech prokluzuje... ale dekuji za reakci
Datum: 22. ledna 2011 23:20
Jméno: Nike21
IP: uživatel5056
 Skus to povolit golou 14-ka!!!!!!!!
Datum: 22. ledna 2011 22:48
Jméno: Colombo
IP: uživatel10044
 nazdar Seso chtel bych se zeptat jestli by byla moznost sehnat chromove pistni krouzky na vybrus 39,25mm o sile 1,5mm diky za reakci
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2011 8:29
 draku ja se pokusim,, neco urcite bude ale tyhle krouzky hledam v zahranici za eur a tak tezko se naskladnuji,,, budu potrebovat cas,,,
Datum: 23. ledna 2011 8:29
Jméno: Nike21
IP: uživatel5056
 Čau mám teď´ motor po go a chci se zeptat dostal jsem od kamoša Airbox a tam jsou tři dírky tak já nevím kolik tech dírek mám zadělat dík moc? A nebo jak to máte vy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2011 22:13
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 nejlepší je všechny vyndat a za jízdy při plnym plynu je zkušet prstem postupně ucpávat a poslouchat změny v chodu motoru..
Datum: 23. ledna 2011 22:13
Jméno: Hlmut
IP: uživatel10155
 To ti nikdo takhle neporadi, podle toho jak to pojede, nejdriv zadelej vsechny 3 a postupne ubirej, az to pojede nejlip...
Datum: 23. ledna 2011 11:40
 zdarec dneska sem si dovez čízu 175/478 zapojoval sem novou baterku a mám doma 250 panelku a ta má ukostření na kontaktu + (plus) je to tak i u tý čízy? nejsem si jistej u některejch stroju to byva naopak diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2011 21:17
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Tam je ukostřenej - pol. A plus vede do té stříbrné škatulky na svorku ,,B´´
Datum: 22. ledna 2011 21:17
 ZDAR, mam fichtla 21 a jedno to chytne a jedno ne. Je tam vyměněny kladivko,kondenzátor. Když to chytne po dlouhe době tlačeni, tak když přidam plyn tak se to strašně dusí jako kdybych měl zařazeny ale vyplej motor. Nevíte čím to eště muže byt??????
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2011 20:43
Jméno: Martin
IP: uživatel11038
 Ale lije se tam olej do 4T motoru do auta. Ale mam jinyho fichtla a u toho nebyl problém s tím olejem tak nevim.
Datum: 22. ledna 2011 20:43
Jméno: Martin
IP: uživatel11038
 předstih je tam správně(dělal to tata), a všechno ostatní tam je taky nastaveny správně. Ale tedka sem tam byl a už se to na žduch rozjede, ale když zmačknu spojku tak to zdechne a když ju pustim tak to zase naskočí. Tak ja už nevim čim to muže byt.
Datum: 22. ledna 2011 20:40
Jméno: hřídel
IP: uživatel6546
 maš vzduchovy filter správně nasazený?,a co svíčka,,,maš ji spravně nastavenou?.Muže to byt v karbecu...v plovakově komoře ten maličky"vypušták s plíškem"co se nachazi hned pod plovakem...muže byt totíš ucpany...!A muže o byt benzínem z olejem..ale dyš to spravně ředíš tak to neni problemm.
Datum: 22. ledna 2011 20:18
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 Co předstih ?jak na tom je.
Datum: 22. ledna 2011 20:11
 nemáte někdo skušennosti s navrtáváním trysek u pionýra (typ 21) ? že prej se navrtaj aby tym byla větší díra a teklo tam víc benzínu, prej to potom jede jako drak
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2011 22:03
Jméno: Colombo
IP: uživatel10044
 nejlepsi je tryska PowerJet ale ta je v karburatoru Stage6 s 21 mm difuzorem ale musis mit hodne upraveny valec a cely motor aby to melo vubec smysl vrtani je uplne na nic pokud chces upravovat charakteristiku motoru tak se pust do valce hlavy a vyfukem - zacni treba s rozsirovanim kanalu a poznas
Datum: 22. ledna 2011 22:03
Jméno: manas78
IP: uživatel6334
 čau draku vykašli se na vrtání pořid si laditelnou trysku ale pokud nemáš upravený válec moc s tím nezískáš,já mám válec upravený a laditelnou trysku a je to bomba než honit trysky a pořád šroubovat jinou to bych si na závodech nezajezdil.
Datum: 22. ledna 2011 20:34
 Jo, jen vrtej, však poznáš sám  Nejlíp to jede s dírou M6-M8  .. Jestli chceš jinou trysku, tak se mrkni do fichtl krámku  Ach jo.. O
Datum: 22. ledna 2011 20:07
Jméno: Pionýr o5
IP: uživatel9713
 Čauu chci se vás zeptat mam fíka o5 normálně nastartuje ale když chci přidat nebo jen pul plynu tak se to dusí uplně i když jedu i když mám neutrál nevím čím to je a musím abych mohl trochu jet tak držet na karburátoru ten čudl na plováku.dííík
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2011 17:35
Jméno: Pionýr o5
IP: uživatel9713
 Dík bylo to hlavní třryskou ale už je to super dal jsem ještě novou jehlu a mazeec
Datum: 28. ledna 2011 17:35
Jméno: Pionýr o5
IP: uživatel9545
 díkk vyčistíím karbec
Datum: 23. ledna 2011 17:19
 na hlavnú trysku si kukal?
Datum: 22. ledna 2011 23:25
Jméno: Martin
IP: uživatel11038
 Nebo jak máš nad plovákem takovel ten caplíka kama teče benzín přes hadičku do karbecu. Tak to muže špatně dávkovat benal. Novej stojí cca 90 kč.....
Datum: 22. ledna 2011 21:06
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 máš ucpanej karburátor
Datum: 22. ledna 2011 21:00
|



|