Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: howard
IP: uživatel2692
 zdarec, nevi nekdo, jestli je elektricky zapojeni na mosquitu a robbym uplne shodny?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2011 14:23
Jméno: Jack
IP: uživatel10827
 nevite nekdo proč se mi nevrací čelisti které sou přidělané na tom unašeči?kam patři ta opěrná deska,muže to byt tím že sem jí tam neměl?pořád mě to jede na dvojku.prosím o radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2011 14:06
 Zdarec hoši.Chtěl jsem se zeptat kolik je na 250/353 lamelí ve spojce....Je zima a nechce se mi do toho teť tak mě napadlo že se zeptám kolik jich tam je, pět nebo tři?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2011 15:56
 Je jich tam 5
Datum: 29. ledna 2011 15:56
 Dobrý den, půlím motor, co myslíte je při celkové renovaci na veterána u Jawy 21 potřebná výměna ložisek a futer? Futro u ojnice se neklepe a dám nový čep tak myslím, že to bude fajn no futra ve skříni uvidím až dnes, ale ložiska a taky u nábojů v kolech? Gufera dám siĺikonová červená od SESY. Ložiska bych rád česká myslím, že stačí co? Jen by mne zajímalo, jestli má někdo zkušenost se stahovákem na ložiska http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3722.html díky moc za veškeré rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2011 17:23
 Díky moc, to se hodí.
Datum: 30. ledna 2011 17:23
Jméno: D@no
IP: uživatel6546
 jo a dybyste si nevěděl rady z pionyrem tak mi mužete naspat ma mejl.
Datum: 30. ledna 2011 16:57
Jméno: D@no
IP: uživatel6546
 pro sevcik.jan --ok poslu vam fotku meho fíka.potom mi ho ohodnotte!
Datum: 30. ledna 2011 16:53
Jméno: Hh
IP: uživatel10614
 Futra dostaneš ven stejným zpusobem jako ložiska
Datum: 30. ledna 2011 13:54
 Těm 22000,- bych i věřil, to odpovídá, já teda nějaké věci dostal k vánocům, teď mám narozeniny, takhle to výde levněji, mohl bych dostat fotku té Jawy 20, díky moc. A prosimvás hodil by se nějaký návod jak vyměnit futra v převodovce, jak je dostat ven a tak různě.
Datum: 30. ledna 2011 13:36
Jméno: D@no
IP: uživatel6546
 Zdar mistři...taky sem zrepasloval"zrenovoval"meho miláčka jawu 20.Dal sem ji do puvodního stavu s original barvou.renovace mne stala 22000kč.Použíl jsem jen klvalitni nahradni díly..výroby česko a slovensko..žadna china..vietnam či taiwan  .K tomu to stroji jsem si sehnal..veteránske kalhoty na "moto",boty...kanady,"retro" rukavice-nové.starou přilbu..ne kokosak ale ta z téé.."kuže".a veteransky kabát na "moto".A ted mam krasavce v mé zbirce...a sem tam ho projedu jak je pěkně aj v tom oblečení.-D Jsem velky fanda starých motorek značky !jawa!.
Datum: 30. ledna 2011 12:42
 V pohodě, já vím, že mnoho lidí rozpůlí motor, stříkne plechy ze spreje a říká tomu renovace, jen jsem to chtěl uvést na pravou míru a zeptat se. Jinak já taky myslel že chrom někde bude dobrý, ale bohužel ne musel jsem to poslat do galvanizovny, stojí to hodně, ale renovace je renovace.
Datum: 29. ledna 2011 20:15
Jméno: standa
IP: uživatel11067
 Honzo Šefčíku nechtěl jsem se tě dotknout, Mělo to být spíše narážka na zmíněná futra atd.... samozřejmně vylepšené díly nejsou na škodu,s tím nikoho neodsuzuju...ba naopak....když někdo dá SKF ložiska a gufera či ferodový lamely tak je vidět,že to myslí vážně a chce do budoucna s motorkou jezdit ještě dlouho...naopak se mi třeba líbí použití původních chromovaných dílů i když třeba už nejsou ve 100% chromu,ale pokud tam toho původního chromu je alespon 90% tak je to paráda....
Datum: 29. ledna 2011 16:20
 To by šlo, ale ty v katerech, koupit to, ale technologie soustruh
Datum: 29. ledna 2011 15:39
 zlaté linky se malovaly ručně.těžce renovuješ tak nešetři na futru do ojnice,protože určitě není dobré.
Datum: 29. ledna 2011 15:32
 P.s. dotat motorku do toho stavu jak vyjela z fabriky, to skutečně umí jen málokdo a taky to asi úplně nejde, ale pěkný lak co nejpodobnější původnímu odstínu a pravý chrom, je snad základ.
Datum: 29. ledna 2011 14:58
 No podívej se STANDO já sice moc pěněz nemám, ale někdo si kupuje značkový hadry a já místo toho nechám pochromovat ráfky, řidítka atd. nechal jsem dokonce i pozinkovat původní zinkované součástky, holt motoru rozumím tak trochu a né jako někdo kdo už má za sebou 2-3 půlení, samozřejmě bude i nový lak dvousložka a stříkané linky, to podle mě je renovace, jediné co nemůžu navrátit je výrobní štítek ketrý je nahrazen úředním číslem. Jestli to není renovace tak nevím, no a silikonová gufera se možná nedělala, ale jsou snad nejlepší a vidět to není, takže já bych si to troufl nazvat renovací, ale prosím je to věc názoru.
Datum: 29. ledna 2011 14:54
Jméno: standa
IP: uživatel11067
 Renovace je renovace....tzn že uvedeš motorku do stavu,v jakém vyjela z fabriky....bud na ní máš a uděláš jí a nebo na ní nemáš,tak některé věci částečně repasuješ,vymeníš opravíš a tomu se renovace neříká.....tomu já říkám oprava,kompletní oprava,generální oprava!...Pokud se oživuje stará pěkná motorka do pojízdného stavu tak se tomu říká restaurování-repase....byl bych docela rád,kdyby se tu to slovo renovace přestalo tak často používat.....
Datum: 29. ledna 2011 13:56
Jméno: pepe
IP: uživatel10909
 Zdar draci, chcu se zeptat jaký ložisko je na ČZ 175/477 v rozetě. Dík za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2011 23:11
 Zdravím, je to ložisko 6304, klasické ZVL nebo ZKL. Nesmí to mít žádnou vůli C3, jak na klikovce.
Datum: 29. ledna 2011 23:11
Jméno: Mustang
IP: uživatel3522
 Ahoj budes mít ještě na krámku ten oranžový filtr sání do fíka?.....chtěl jsem si ho koupit ale uz ho tu nemas...
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2011 20:14
 asi za tyden ba za dva,,sesa
Datum: 29. ledna 2011 20:14
Jméno: Baker
IP: uživatel6617
 zdar lidi,chtěl bych pár rad ohledně bezkontaktního zapalování z motorové pily,máte s tím někdo nějaké zkušenosti ??a musí se zde ladit odtrh atd. ?? docela mě toto téma zaujalo a hodně jsem o tom četl ale názor je názor profesionálů,jsou zde potřeba nějaké úpravy rotoru či karterů ?? děkuji Vám za příspěvky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2011 11:35
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 Proc tam chces za kazdou cenu dostat tohle? Existuje tisic ruznejch druhu a moznosti jak nahradit stavajici zapalko bez uprav karteru.. napr http://valec823.rajce.idnes.cz/zapalovani/ ale zkusenosti s tim nemam to se musis poptat FK-ho
Datum: 29. ledna 2011 11:35
Jméno: Baker
IP: uživatel6617
 díky takže to vypadá jako dosti složitá věc ale nevadí já si s tím pohraju
Datum: 29. ledna 2011 11:31
Jméno: standa
IP: uživatel11067
 vyřezat kartery,upravit rotor,vytvořit nosník cívky.....možná se zbavíš seřizování odtrhu,ale navíc ti zde přibude složitější nastavení předstihu a bohužel tyhle zapalování na otočení rukou jiskru nehází....
Datum: 29. ledna 2011 10:50
Jméno: čz 125/476
IP: uživatel11065
 Zdravím, prosím Vás nemáte někdo doklady k motocyklu ČZ 125/476? Nemůže je nikde moc sehnat, mněl bych zájem o dvoje, takže pokud někdo máte napište mi na e-mail - díky moc!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2011 10:01
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 ty si nejaky pohodlny.
Datum: 29. ledna 2011 10:01
Jméno: Honza
IP: uživatel6333
 Zdar draci, na stránkách http://www.pitbikemoravia.cz/vzkazy/#comment-36 probíhá anketa, týkající se závodů ČAM pohár ČR fichtlů, byl bych pro, aby se do této ankety zapojilo co nejvíce jezdců na Jawa 50 a rozhodlo, kolik kategorií se udělá, dřív než se rozeběhne tento pohár.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2011 21:26
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 nazdar mam takový blbější dotaz jak mate výfuk hikone a v zadu tlumič tak v tom tlumiči je takového něco jako filc nebo skelná vata nechávate to tam nebo to z toho vytahujete popřípadě k čemu to tam je ? díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2011 10:37
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 proc do toho lezes kdyz tomu nerozumis?
Datum: 29. ledna 2011 10:37
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 ja už to mam vytažený ale hlučnost skoro stejná jak s tou vatou
Datum: 28. ledna 2011 21:03
Jméno: werf
IP: uživatel10027
 když to vytahneš, výkon se nezmění, ale bude to hlučet jako komár za megafonem
Datum: 28. ledna 2011 20:59
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cus je to standartni vyfukova vata , v tomhle pripade to na vykon nema vliv
Datum: 28. ledna 2011 20:56
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 ty jsoem si myslel že to přece nemuže mít vliv na výkonu ale jenom na hlučnost
Datum: 28. ledna 2011 20:04
 čav nemám skúsenosti s ladenými výfukmi ale volakde som sa dočítal že tá vata slúži ako tlmič hluku
Datum: 28. ledna 2011 19:58
Jméno: Petr
IP: uživatel9410
 Ahoj draci chtěl bych se zeptat jak mám nastavit předstih a odtrh na mojí 21. Měrky mám ale nevím kolik mm.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2011 10:05
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 a co takhle si otevřít treba jawa-50.cz? nebo příručku? he? nebo treba taky zkus dát HLEDAT.....tohle téma se tu řeší snad každý 2. den
Datum: 29. ledna 2011 10:05
 0.4mm odtrh v hornej uvrati a predstih 1.6mm pred HU a tam je odtrh 0.05mm
Datum: 28. ledna 2011 21:28
Jméno: miguel
IP: uživatel9423
 vylepší se něco , když vyleštím píst do vysokého lesku?\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2011 18:23
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 chtěl bych se zeptat čím se to leští hliník
Datum: 28. ledna 2011 18:23
 zase bych to nelesti moc, at nema moc velkou vuli... to se zda ale naku setinku milimetru to udela
Datum: 28. ledna 2011 18:17
Jméno: standa
IP: uživatel11063
 píst se zbaví rýh od výroby a nebude se na něm usazovat karbon. Výkon to nepřidá,ale zajistí to,že se nebude snižovat výkon usazováním karbonu na pístu....dobrý je vyleštit i spalovák hlavy a výfukový kanál
Datum: 28. ledna 2011 18:16
Jméno: joza
IP: uživatel1584
 zdar mam na babete 210 komplet go motoru chci se zeptat na jakou smes benzinu a oleju to míchat zatím dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2011 23:17
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 joo tak to potom jo  soráč
Datum: 29. ledna 2011 23:17
 Mischelnike: Proč myslíš? Ojnice je na jehlách.
Datum: 29. ledna 2011 17:14
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 na nádrži je nápis po výbrusu 1:33 a tak po 500-1000km 1:50
Datum: 29. ledna 2011 16:53
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Do báby 1:50??? se mi zdá trošku mááálo
Datum: 29. ledna 2011 16:33
 Máš udělaný i výbrus? Pokud ano tak normálně 1:25. Pokud ne tak bych nalil normálně 1:50, možná první nádrž 1:33.
Datum: 28. ledna 2011 22:31
 Zdar,chtěl bych si upravyt válec vložku už mám vylisovanou akorát nevím čím se do toho dělaj ty díry.Dík za odpověď nejsem začátečník
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2011 23:33
Jméno: hlmut
IP: uživatel10155
 Ty vole, Venco... To se neda cist, nejaky carky a tecky mezi vetama by neskodily.
Datum: 28. ledna 2011 23:33
Jméno: Venca023
IP: uživatel8693
 nevim kolik vykon má ale slušný uchyceni má predminuli rok sem snim byl ve Volenicich na závodech 8 z 30 a muj silniční motor tak rozšířenej saci na 30 a 69 od horní hrany vyfukovej rozšířenej na 26,5 a 29,2 od horní hrany zvetšený prefuky na 21 ale silniční motor točí jako blázen ale není to jenom se svez na tom mi mizí kroužky ale taky sem začáteční nedřív si o tom taky neco přečíst poopvidat s lepšíma ladičema vokouknout to na závodech a skoušet a lavne pečlive měřit a hlavně to sladit aby to neztrácelo výkon nepřehřívalo se to napřidíralo se to každý se k tomu casem propracuje
Datum: 28. ledna 2011 20:32
 Jééé, konečně vím jak to funguje ...
Datum: 28. ledna 2011 19:27
 denzileck ® a co máš za upravy ty že ti to jede jak hayabusa když já mám přidat aspoň 10dir??
Datum: 28. ledna 2011 19:26
Jméno: standa
IP: uživatel11063
 na netu jsou plánky na dobrej dvoukanál....hledej šmudlo....jen napovím....spodní hrana sání 69 a výfuk 28.5 od horní hrany válce....až pochopíš tyto rozměry,jsi hoden začít pilovat......
Datum: 28. ledna 2011 18:21
 Přidělej těch dír aspon 10,výkon to bude mít jak hayabusa.
Datum: 28. ledna 2011 17:51
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 venco na jakej ses dostal vykon u 2 kanalu ?
Datum: 28. ledna 2011 16:43
Jméno: Venca023
IP: uživatel8693
 Ahoj docela si střelec já začínal na 2kanálu a žádný ty pomocný přefuky atd običejnej 2kanál upravený časovaní zvetšený kanály a docela to frčelo jestli se chceš pustit do 3 nebo 4kanálu tak normálne navrtává se to vrtačkou vrtákem a pak to vypiluješ na požadovaný tvar hlavně to mit pořádne rozkreslený a pilovat co nejpřesněj já jsem u 2kanálu a držím se toho že i dobře udělanej 2 kanál jede jako 3 i 4 k mám tu i na papíře 5kanál ale to je už tošku moc na mě draku přeju hodně štěstí v lazení a mnoho hodin strávených s pilníkem a šuplerou v ruce pak se nám taky pochlup cos stvořil Venca023
Datum: 28. ledna 2011 16:32
Jméno: Colombo
IP: uživatel10044
 jake diry mas na mysli rozsirovani nebo pridavne kanaly?
Datum: 28. ledna 2011 16:29
 čus draci chci se zeptat co mam z rychlopalem na mustangu když mam ze začátku velkou vůli tak do čtvrt plynu a pak to de stuha
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2011 17:22
Jméno: Venca
IP: uživatel590
 Skus to poladit na karburatoru tym šroubkem nad šoupatkem
Datum: 28. ledna 2011 17:22
 tak dík za radu
Datum: 28. ledna 2011 15:18
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 rozeber a uvidíš, sice to bude trvat asi o 2 minuty víc než napsání dotazu na fichtlpokecu, ale budeš muset zapojit mozek a přijít na to..
Datum: 28. ledna 2011 14:54
Jméno: kostkac
IP: uživatel8793
 Zdarec draci, nevíte náhodou proč mi na babetě 210 neustále odcházej svíčky? Jedna mi vydrží tak cca na 100km.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2011 17:57
Jméno: kostkac
IP: uživatel8793
 jojo jede bez jakej koli problému dojedu někam tam to chcípnu a už nenastartuju prostě jiskra zmizí a už se nevrátí. Jo na ten vejfukovej kanál mrknu ten sem nečistil jinak mám od kanalu dal všechno čistý.
Datum: 01. února 2011 17:57
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 A odtrh? Jede těch 100 km bez vynechávání? Myslím, že pokud z toho motoru nechčije olej, tak tam nemá asi co ty svíčky kurvit. Problém bych hledal spíš na zapalování, karburaci a usazenej karbon. Dost ho bejvá i ve válci jak je díra do vejfuku, já tnedávno měl problém že se to dusilo, tak sem vyčistil jen tu díru ve válci a pomohlo to.Jen bacha ať Ti nezůstanou drobky karbonu ve válci...
Datum: 31. ledna 2011 14:58
Jméno: kostkac
IP: uživatel8793
 Já mám právě celej motor dělanej na jaře 2010 a nechal sem na něm duši. Ďál sem to hlavně kuli ty svíčce že bych třeba moch narazit na ňákej problém ale nic sem nenašel a svíčky odcházej dál. vejfuk mám vypálenej a předstih tam mám už nastavenej třetí v rozmetí od 1mm do 1,5mm a stejně to nepomáhá.
Datum: 31. ledna 2011 10:41
Jméno: Matous_KH
IP: uživatel7314
 No, u Pionýra sem s tím míval taky obrovskej problém a neujel sem ani těch 100 km. Měl sem špatně nastavenej odtrh a hodně zasranej vejfuk.
Datum: 31. ledna 2011 3:40
Jméno: kostkac
IP: uživatel8793
 ne žádny pecky ani jiskry. svíčka je čistá a motorem můžu točit jak chci ale jiskru už nehodí...
Datum: 30. ledna 2011 16:49
 A zkoušíš je očistit? Jestli máš dobře zakarbonovanou hlavu i s výfukem tak ten karbon tvoří pecky mezi elektrodou a tým plechem a to pak nejiskří. ta pecka někdy nejde ani vidět ale prostě je t žába na pramenu  A nebo moc mažeš a některé svíčky jsou na to citlivé
Datum: 29. ledna 2011 11:46
 A neháže pak svíčka takovou oranžovou barvu všude možně?
Datum: 28. ledna 2011 14:10
 Ahoj draci, zná někdo nějakej jednoduchej návod na to jak z fotek rozlišit motory bizon 250 a 350? a taky motory zetka 250/471 a jawyna 350 634. nvm jestli počet žeber na válci ,ale to z foto težko spočítám. díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2011 17:42
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
Datum: 28. ledna 2011 17:42
 bizon má uchycení vejfuku na šroub zetka na matice stejně jako třinda
Datum: 28. ledna 2011 16:32
Jméno: kuba
IP: uživatel9375
 podle čísla motoru si to zjisti
Datum: 28. ledna 2011 14:40
 myslite si že bude mit nějaky vliv na výkon dát na mosquito ladák a sport filtr, třeba hikone stojí asi 300 ale original na mosquito asi 3000
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2011 15:58
Jméno: Lukeout
IP: uživatel10408
 Ladák HIKONE, ted mluvím právě o něm ti POMŮŽE do lepších otáček a aji trochu výkon přidá, ovšem i to se dá zmrvit. Sportovní filtr se určitě hodí, ale myslím že žádná podstata to nebude, přece jenom jestli se nepletu tak má mosquito zabudovanej svůj vlastní filtr. Takže zkrátka hikone určitě pomůže a ten filtr... bez něho se člověk obejde, ale člověk ním nic nezkazí  . Jinak nejpravděpodobněji by zavazel na pravo.
Datum: 01. února 2011 15:58
Datum: 27. ledna 2011 22:52
Jméno: Luděk
IP: uživatel6617
 cuzz jakem by byl dobrej karbec na fichtla upravenýho do crossu např. na fichtl cupy atd. ??? díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2011 6:10
Jméno: Luděk
IP: uživatel6617
 ok díkec
Datum: 28. ledna 2011 6:10
Jméno: ardno.69
IP: uživatel9335
 podle toho co máš za upravy .... bych zvolil dell orto 19mm nebo 21mm
Datum: 27. ledna 2011 22:27
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 Zdravim, otázka pro Pražáky, neznáte někdo někoho kdo by mi v hlavním městě či blízkém okolí udělal výbrus a zrepasoval kliku na pionýra? Díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2011 23:33
Jméno: honza
IP: uživatel10384
 zkus Mezouň, je to kousek od Rudné. 20 minut busem ze Zličína. už jsem tam nechal párkrát dělat výbrus a jsem spokojen.H
Datum: 29. ledna 2011 23:33
Datum: 28. ledna 2011 17:20
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
Datum: 28. ledna 2011 16:23
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 asi bych měl doplnit, že blízkym okolí jsem myslel periferii Prahy, ne 30km vzdálený Úžice nebo 70km vzdálený Votice..
Datum: 28. ledna 2011 16:03
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 www.bartunkovi.cz
Datum: 28. ledna 2011 15:50
Jméno: ardno.69
IP: uživatel9335
 cus .... TK moto v Užicích ... je to kousek od Prahy
Datum: 27. ledna 2011 22:25
|



|