česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  910  911  912  913  914  915  916  917  918  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jakub      E-mail:      IP: uživatel11079    
Zdarec,potreboval bych poradit ohledne karburatoru,koupil jsem (prej spotrovni) karburator bing 17 ale ted na netu vidim ze se dava na simsony..mel jit puvodne na pionyra tak se chci zeptat jestli se da tento karburator pouzit jako zavodni nebo je uplne zbytecne ho tam davat,diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2011 15:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11081    
bing 17 mám doma. Má průměr 15mm,po vyjmutí fíbrového kroužku pasuje na pařeza....
 
 
Datum: 02. února 2011 15:46
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel10155    
Mam za to, ze bing 17 ma prumer difuzoru 17mm, takze jako origo pio. Jestli mas sadu trysek, tak bych ho tam dal, je modernejsi konstrukce nez je original Jikov 2917...
 
 
Datum: 01. února 2011 23:02
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel7611    
Hele. Ten karburátor je špičkovej, precizní, bezůdržbovej, krásně to s ním startuje... Ale má průměr difuzoru jen 15mm. Takže s ním skončíš někde pod 7.000RPM- tudíž žádnej závoďák to neni.
 
 
Datum: 01. února 2011 18:27
 
 
 
 
Jméno: Pionýr      IP: uživatel9545    
Zdareec prosím chci se vás zeptat jestli někdo nemá zkušenosti s toto hlavou http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2107.html jestli to jede o dost lépe a tak dále děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2011 16:36
 
 
 
 
Jméno: Venca      E-mail:      IP: uživatel590    
Tak tohle ti radim nekupuj jo je valc novy ale to už je všechno jen replika lepši si dej svuj valec original ještě jak sou vyrobeny za československa a dej si ho na vybrus a jen kup novy pist + kroužky a pis. čep :-) je to tvoje vec ale ja bych to nikdy nekupil tenhle činsky valec (Replika) tak pouvažuj a nebo kup na nějake burze či na netu valec a dej si ho na vybrus určitě se rozhodneš správně :-) čus a ad ti to jezdi :-P
 
 
Datum: 02. února 2011 16:36
 
 
 
 
Jméno: Pionýr      IP: uživatel9545    
Tak sory no válec sem se spletl
 
 
Datum: 02. února 2011 16:06
 
 
 
 
Jméno: joker      IP: uživatel10072    
to neni hlava ale valec :-D
 
 
Datum: 01. února 2011 18:00
 
 
 
 
Jméno: Poper      IP: uživatel11077    
Zdravim draci....chtel jsem se zeptat jestly nekdo nevite kde bych mohl sehnat unašeč do spojky na čz 175/487. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. února 2011 12:37
 
 
 
 
Jméno: Poper      IP: uživatel11077    
ano Alesi presne ten...hledal jsem vsude a nic tak jsem se chtel zeptat tady.
 
 
Datum: 03. února 2011 12:37
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Osobně si myslím, že Poper chce ten vnitřní koš s kolíky, protože ten celý buben vnější spojkovej tu SESA jinak má, ale všiml jsem si, že ten vnitřní s kolíky tu nemá a nějak vymizel snad ze všech JAWA e-shopů, co znám. Nechápu to, ještě nedávno ho tu měl myslím i SESA a v motousti ho taky měli v nabídce.
 
 
Datum: 02. února 2011 15:49
 
 
 
 
Jméno: Test      IP: uživatel7923    
Jsou lamely hnací a hnané. Jde ti o část s řetězovým kolem a nebo vnitřní s kolíky ?
 
 
Datum: 02. února 2011 11:25
 
 
 
 
Jméno: Poper      IP: uživatel11077    
to do čeho se vloži lamely atd...
 
 
Datum: 01. února 2011 12:59
 
 
 
 
Jméno: Test      IP: uživatel7923    
Myslíš koš nebo buben ?
 
 
Datum: 01. února 2011 12:54
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel9121    
čau dělám nonou elektriku na jawě 20 a chtěl bych se zeptat co se myslí názvem usměrnovna jestli to je jak jsou ukostřené myslím že čtyři drýty na tom plechu mezi vidlicemi pod maskou díky moc za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2011 21:54
 
 
 
 
Jméno: Danzi      IP: uživatel11076    
Ahoj.Určitě máš na mysli TLUMIVKU. Ta slouží k tomu,aby ti nepraskala zadní žárovka při přepínání dálových a tlumených světel.
 
 
Datum: 31. ledna 2011 21:54
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj.Prosím Vás , už jsem se tady na to ptal , ale nenašel jsem to.Mám Jawa 50 Golden Sport (USA,Canada) , není ůplně vše originální a kompletní.Např:je tam jiná maska , tachometr , přepínač světel a takové věci.Jakou má asi tak hodnotu? štítek je originál anglicky,je tam originální barva s nápisem na nádrži Canada.Nemá žádné papíry ani doklady.nic.JAkou má prosím Vás honotu ? Děkuju moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. března 2011 20:20
 
 
 
 
Jméno: Honza      E-mail:      IP: uživatel11388    
Brej mám taky golden sport cca ve stejném stavu co píšete komplet pojízdného kolik za něj cca dostanu?
 
 
Datum: 24. března 2011 20:20
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D jo ták..tak to se omlouvám za nepochopení... :-)
 
 
Datum: 02. února 2011 18:57
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Chce říct 3000 :-D
 
 
Datum: 02. února 2011 16:18
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak 3k? co to je ? :-) promin nerozumím co tím chceš říct tím 3k..
 
 
Datum: 02. února 2011 8:49
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel10155    
Ja koupil vrak golden sporta za flasku zeleny, za tenhle bych ti ty 3k dal taky, odkud ses?
 
 
Datum: 01. února 2011 23:04
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
standa : já ti ho klidně prodám chceš ? :-) kolik mi za něj dáš ? :-) ted je rozložený a rozpůlený
 
 
Datum: 01. února 2011 18:17
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Predné svetlo je zbastlené, len cierny cast je origo ale aj do toho zbastlili spinacku CR mustangu
 
 
Datum: 01. února 2011 15:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11078    
Kamaráde ty nevíš co máš doma!!! Krom výfuku vše origo,američan.....a ten lak je perfektní,stačí vyčistit! Kola udělat,...prostě celkově zrestaurovat a věřím že s veteránskýma papírama by nebyl vůbec problém!! Je to krásnej ojedinělej model! Pokud na tom zamakáš,klidně ho na aukru prodáš za slušný prachy!! V tomhle stavu vypadá zuboženě ....tak 3000,- .....
 
 
Datum: 01. února 2011 14:57
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jak na to mám udělat papíry ?dyt jen ty papíry na to sehnat bude perlička.nebo jak myslíš udělat papíry?já od toho nemám vůůůbec nic
 
 
Datum: 31. ledna 2011 22:45
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych to teda neprodával,ale postupně zrenovoval a udělal veteránský papíry,to by teprv mělo cenu :-)
 
 
Datum: 31. ledna 2011 22:37
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok...díky moc
 
 
Datum: 31. ledna 2011 22:10
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo videl jsem hona motoinzerci no a kouka pro zajimavost na nej. Ja teda zajem nemám- ale uvidis- treba se nekdo kdo ho fakt chce najde. Ja bych ho kupoval jakoze jen fakt nejako vyhodne ale to se urcite najde njakej kupec kdo by dal víc :-)
 
 
Datum: 31. ledna 2011 22:08
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jestli máš zájem tak se prosím tě zkus podívat tudy na tu fotku.To je on.ten můj. : http://images.motoinzerce.cz/m/i/478/478418_2.jpg zkusil jsem dát tak ze srandy pro začátek 7000,- jakou myslíš , že to má podle foto hodnotu ? díky moc a nezlob se
 
 
Datum: 31. ledna 2011 21:47
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Opravdu záleží podle stavu ty motorky- lepsi videt foto- ale jestli to je hodne prekopany tak si mylim ze nekdo to by ho chtel mit ve sbirce by mohl dat tak 3-6 tis. fakt podl stavu - kdyby to byl o v haji tak treba jen 2
 
 
Datum: 31. ledna 2011 21:41
 
 
 
 
Jméno: Janči      E-mail:      IP: uživatel10382    
Chci se zeptat jak mám zjistit jakou mám třídu pístu a třídu válce jectli A , B nebo C, protože v tomhle navode to neni http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-pisty-valce-krouzky-vybrus-zabeh.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2011 23:50
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
block: v pohode, ja si nebyl jistej, bo fichtlackej valec jsem uz nakej patek nevidel :-D od toho to tu je ;-)
 
 
Datum: 31. ledna 2011 23:50
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
promin karlos , že jsem napsal v podst. co ty ... jen jsem to potvrdil ...
 
 
Datum: 31. ledna 2011 21:50
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo jo jak říká karlos.NA válci to je zespodu u výfukového kanálu (jak přijde těsnění) a na pístu je to zevnitř na dně.
 
 
Datum: 31. ledna 2011 21:50
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to tam vyrazeny, na pistu na dne pistu a na valci myslim na vyfukovym kanalu
 
 
Datum: 31. ledna 2011 18:02
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
zdar draci chtěl bycxh nějak upravit babettu 210 nemate nějake fotky nebo odkaz kde bych našel inspiraci díky všem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2011 12:03
 
 
 
 
Jméno: Lubor      IP: uživatel11163    
http://www.speaker.cz/motoboard_305/viewtopic.php?f=4&t=1310
 
 
Datum: 14. února 2011 12:03
 
 
 
 
Jméno: MartinFel      IP: uživatel5767    
Čau, čau... Jesli chceš informace o Tuningu Babetty210 tak napiš na ICQ 569150380 Mám zkušenosti :-) Díky
 
 
Datum: 01. února 2011 15:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11078    
tak o úpravě babety sem toho moc nenašel. Obecně platí zakrátit výfukové koleno aby nečouhalo zbytečně do tlumiče výfuku. Samozřejmně je tam pak hafo moc prostoru pro úpravu výfukového a sacího kanálu+jiný výfuk,sací koleno,karburátor,zapalování...atd.....babeta je zavřená šíleně....ale to už chce mít znalosti zkušenosti atd....hlavně pak prý bývá problém se spojkama a řazením.....
 
 
Datum: 01. února 2011 15:05
 
 
 
 
Jméno: Vlk01 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj SESO.......když něco vymažeš z nabídky FK tak to znamená že to už mít nebudeš nebo že to prostě momentálně není na skladě ale za týden nebo za dva to zase vrátíš do nabídky? sorry za blbou otázku.....já jen že tu spousta věcí který jsem měl vyhlídnutých zmizelo..... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. února 2011 12:21
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel10491    
ok...myslím že to tu už bylo zmíněno ale zeptám se znova kdy vrátíš do nabídky ten ORANŽOVÝ SACÍ FILTR pro fíka? :-D díky :-)
 
 
Datum: 01. února 2011 12:21
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku ja vzdy nejake plozky o kterych neni jasno kdy je naskladnim,,tak je radeji vyskrtavam,,lebo fichtlkramek neras libuje,uz to bude,, uz,, pockejte,, to ma m za sebou,,vyrobce se zpozdi o mesic a hned je proble,,takze to utknu hned v zarotku,, a jak to bude chned to dam na kramek,,sorac
 
 
Datum: 31. ledna 2011 21:10
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9614    
zdravim,mnel bych jeden blbej dotaz :-D,kdybych si na kolo přidělal motor z minibajky estli by to nevadilo policajtum kdybch n om normalne jezdil,díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. února 2011 21:14
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel10924    
PACH ti na to neřekne asi nic-ne jednůc sem viděl nějakýho strejdu na motokole domácí výroby.Teda pokud na tom nebudeš dělat pí****ny tak snad nic.Dej si tam motor jezdi hezky u krajnice a bude to OK.
 
 
Datum: 17. února 2011 21:14
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9614    
z motorovky je asi myslim slabej
 
 
Datum: 31. ledna 2011 17:59
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
na nosič dej motor z motorovky
 
 
Datum: 31. ledna 2011 17:01
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mezY???
 
 
Datum: 31. ledna 2011 16:44
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9614    
:-D :-D :-D :-D :-D
 
 
Datum: 31. ledna 2011 16:43
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dej si ho třeba do batohu,na tom nesejde :-D
 
 
Datum: 31. ledna 2011 16:38
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9614    
a este bych se chtel zeptat kam bude lepší dát motor estli dozadu za sedačku nebo dolu mezy šlapky a sedačku,:-)
 
 
Datum: 31. ledna 2011 16:07
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9614    
aha ,tak to teda nebudu ale to je jedno :-D
 
 
Datum: 31. ledna 2011 16:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11075    
pokud to budeš mít homologovaný.......
 
 
Datum: 31. ledna 2011 14:34
 
 
 
 
Jméno: pajous      IP: uživatel10535    
Zdarec potrebuji nejak ucine vycistit vyfukovy kolena od karbonu a pretesnit spoj mezi kolenem a tlumicem na 250/353 a stale se mi to nedari, nemate nekdo nejakou ucinou metodu? predem dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2011 16:07
 
 
 
 
Jméno: matuch      IP: uživatel10829    
čus, já to čistil tak, že jsem rozpletl (asi 5cm) konec ocelového lana (8mm) a zajistil zdrhovačkou aby se nerozplétalo dál. Délku lana si naměř aby ti to dalo za půlku kolena a druhej konec upni do vrtačky. No a můžeš vymetat:-) jen si dej pozor při čištění krajů ať ti ten rozpletenej konec nevylítne ven, jinak ti to pěkně nafackuje...
 
 
Datum: 02. února 2011 16:07
 
 
 
 
Jméno: pajous      IP: uživatel10535    
a cim vycistit ten karbon neco jsem slysel o vypaleni muzu to zkusit vypalit ve vyfukovych kanalech? napiste mi prosim postup
 
 
Datum: 01. února 2011 12:13
 
 
 
 
Jméno: ondr      IP: uživatel10079    
Dej tam silikonovej kroužek a bude to těsnit je tam na něj i drážka v té matici ale musi byt ze silikonu guma ti shoří
 
 
Datum: 31. ledna 2011 17:49
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
ja jsem pouzil azbestovou snuru. tou jsem to utesnil a pak jsem vzal dvouslozkovej tmel se skelnym vlaknem a tim sem objel ten spoj (tak aby to trosku vypadalo) tak 3cm do kazde strany. nechal jsem to zatvrdnout lehce jsem to zabrousil aby to nebylo hrbolaty.. a parada. drzi to jak blazen :-)
 
 
Datum: 31. ledna 2011 11:28
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
teflonovu pasku
 
 
Datum: 31. ledna 2011 11:17
 
 
 
 
Jméno: pajous      IP: uživatel10535    
varit to urcite nechcu pokousel sem se tam dat azbestovou snuru a moc to netesni nebo to tam neumi dat
 
 
Datum: 31. ledna 2011 11:15
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
ja sem to zavaril na 353ke
 
 
Datum: 31. ledna 2011 11:08
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JO a ješte- nevite zdali si to myslim spravne- pruziny a ty misky pro tu pruzinu na mustangu u zadnich tlumicu byli original pozinkovany??? a jakou by jste mi doporucovali jednoduchou povrchvou upravu te pruziny- ja se bojim, ze by se mi ten lak-(myslel jsem pozink lak na disky kol) oloupal, kdyz by se m ita pruzina stacovala. díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2011 8:06
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
na pružinu komaxit, ty misky mě taky zajímaj. A neví někdo kde seženu kroužky do tlumičů ?
 
 
Datum: 02. února 2011 8:06
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci- tak jsem se poprvé pustildo cadních tlumiču na mustangoj- odkrytý pružiny. Zjistil jsem, ze ty tlumice uz vubec nejsou tlumice a jsou dosti vyběhaný. Máte s tim někdo zkušenosti jak je přivíst aspon trochu k životu aby to byli zas tlumice a ne hopsací pruziny??- nechci kupovat nový- chci proste origa tam mít- nejezdim kros ale tohle uz bylo dost nepohodlny. takze rozdelal jsem je na myslim ze prvočinitele- a nasel jsem v nich vodu a přišerny bahno ktery bylo driv asi olejem :-) pístek je z jedny strany dost sedrenej ze skoro zmyzli přepouštecí kanály- nad tím pistkem byli 2 takový kotycky podlozky a tam odsat se na me vysypalo nejaky scela rozpadly tesnení- TO TESNENI BYLO MEZI TIMA PODLOZKAMA DVOUMA NEVITE??? - a pak mam dost sjety to jak v tom beha ta tycka- byl to puvodne kruhovej prurez , ale ted je to dost solidni ovál :-)- zjistil jsem ze tam byli asi 2 O-krouzky ve dvou drazkách jenze ty jsou ted z jedný strany zcela pryc a o krouzky jsou z jedný strany uplne prodreny- tak vůbec nvm jak mam ty tlumice utesnit aby mi s nich neodtekl olej. DĚKUJU ZA RADY OHLEDNĚ ASPON ČÁSTEČNÝ REPASE a předání zkušeností- HLAVNĚ MI PROSÍM ŘEKNĚTE KOLIK OLEJE MÁ DO TECH TLUMIČU PŘÍJÍT - DÍKY :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2011 14:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11075    
Chong: Je to svatá pravda.... ovšem zaráží mi jedna věc.....už několikrát se mi stalo,že "tlumiče" z novějších typů (20,21,23) prostě tekly a houpaly....budiž....ale dostaly se mi do ruky taky tlumiče z prvních 05 rok cca 1964 a oni drží! Tlumí! Netečou,nehoupou.....! Beztak to tlumení i když funguje tak stojí za starou bačkoru,ale mě hrozně zarazilo že ze starý nulapětky držej skoro 50 let a mustang co mustang sou vyteklý!
 
 
Datum: 31. ledna 2011 14:40
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Fajn, díky moc za rady- moznosti výroby celyho vnitrku bohuzel nemam- tak uvidim co s tim- a kdyby se mi nejako povedlo nebo bych to chtel zkusit- jestli to bude nejako fungovat- kolik oleje bych tam měl nalít???
 
 
Datum: 31. ledna 2011 13:11
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Repasí originálních tlumičů, včetně chromu na pružiny, jsem si prošel... můžu konstatovat že to co vyrobili jakože tlumič pro mustanga či pionýra (ten se liší jen plechovou krytkou pružiny) je spíš hračka, než skutečně míněný záměr vyrobit tlumič. Zásadní problém konstrukce, kterou bych nazval spíš konstrukční vadou, je to že O kroužek není vhodný jako těsnění osy tlumiče. Normálně se používají speciální manžety, ale O kroužek už svým tvarem pomáhá oleji v prolínání... takže můj závěr byl takový.. že ikdyž origo je origo, koupil jsem repliky tlumičů co prodává tady i Sesa a mám klid.. tlumí to a tak nějak to vypadá na první letmý pohled stejně... Nebo se pusť do výroby úplně nových vnitřností tlumiče... já se trápil po repasi několik let s olejem na tlumiči a to hned po první jízdě...
 
 
Datum: 31. ledna 2011 12:00
 
 
 
 
Jméno: Frantisek K.      IP: uživatel6617    
hele bejt tebou tak si raději seženu nový tlumiče třeba z bazaru nebo od někoho,tohle nemá cenu zpravovat,myslím si že do 200 Kč by si koupil tlumiče schopné provozu,ale je to na tobě :-)
 
 
Datum: 31. ledna 2011 11:49
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci chci se zeptat mám Kývačku v depozitu a rozhoduji se zda na ni nemám koupit motor z Panelky 559 a chci se zeptat jestli je to poznatelnej rozdil ve vykonu motoru 250/353 (248,5ccm) 12koní při 4700ot/min a 250/559 Panelka dá 14koní při 5000ot/min.Nemáte někdo z vás oboji mašiny?Pokud ano řekněte mi prosim svuj názor. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2011 18:38
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
panelka je mozno silnejsi ale kyvacka je nezmar
 
 
Datum: 31. ledna 2011 18:38
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak a teď se vás chci zeptat vyplatí se mi to koupit ten paneláckej motor za 1500 bez zapalování a když je tahle motorka v depozitu tak na kolik by mě potom vyšlo přepsání toho čísla motoru a vyražení nového štítku na rám?Děkuji za vaše názory.
 
 
Datum: 31. ledna 2011 15:01
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
hosi dobre viladena 250ka ci 353 alebo panel je dobra pila,len to vjedet trochu dobre poladit,mrtvy zvuk?praveze naopak je to dost ostre :-DD
 
 
Datum: 31. ledna 2011 10:07
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo jelo to fakt strašně.....A žere to litr na 10 kilometru když tomu pořádně dávám.....což je strašny..
 
 
Datum: 30. ledna 2011 21:48
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Tak já mám obě mašiny a ta panela má větší sílu a odpich, ale maximálka je asi tak stejná... Tu 353 roztlačuji :-( , ale tu 559 musím startovat pravou nohou, aby to chytlo točky, když to chci nakopnout levou tak mě to kopne... :-) A jinak pěkný dělo, ale ten motor má takovej zvuk jak kdyby to bylo mega zatuhlý...
 
 
Datum: 30. ledna 2011 21:10
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Právěže zatím se všeci divili jakou to má kompresi, jo v tom videu neměla vůbec žádnej odtrh a uplně totálně špatnej předstih a byla pekelně rozhicovaná tak chytla až na potřeti a karburátor nebyl seřízenej no prostě v tom videu jela fakt uplně strašně.Teď po seřízení karburátoru kterej je asi špatnej protože mi to sežralo 3 litry na 35km.
 
 
Datum: 30. ledna 2011 21:05
 
 
 
 
Jméno: úchyl      IP: uživatel1723    
zdá se mi že ta 250 má takovej mrtvej zvuk...a ještě jak to startuješ jen takhle levou nohou tak to asi moc kompresi mít nebude...
 
 
Datum: 30. ledna 2011 21:01
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10944    
Naco ti je jinej motor kdyz jezdis 5metru a pak se otocis
 
 
Datum: 30. ledna 2011 20:50
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
A jak je to s kolenama do toho motoru budou tam pasovat z kývačky?Ostatně mužu vám ukázat fotku té mašiny a posuďte sami.A s tim čislem motoru když to mmám v depozitu stojí něco to přepsání teho čisla motoru? Fotka:http://leteckaposta.cz/163046099 Video(ale tady ještě nebyla seřízená): http://www.youtube.com/watch?v=QR9ocoyRN_Q
 
 
Datum: 30. ledna 2011 20:42
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel9423    
jo otec ma 353 ja mam 559 . Je to docela poznat 559 je o dost lepší tak nevim proč by sis tam neměl dat lepší motor.
 
 
Datum: 30. ledna 2011 20:35
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli je to už takhle zbastlené tak bych tam ten motor asi i dal...starej zakonzervoval a dal někam do skříně pro případ, že bys to někdy chtěl vrátit do původního stavu...akorát bacha aby na technický neměli kecy, že nesedí typ motoru, to bys asi musel překlepat čísla...
 
 
Datum: 30. ledna 2011 20:34
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na ní jsou stejně ale řidítka a přístrojovka z JAWY 350 takže originalita už moc zachovalá není.....Pořád ještě myslíte že bych to tam měl nechat tento motor?Celkem mě štve že vedle mě jede kamoš na čz 175/477 a předjiždí mě protože mu motor točí víc otáček a má o jednu kobylu navrch.
 
 
Datum: 30. ledna 2011 20:29
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo, panelka jede víc...ale v zájmu zachování originality stroje bych se do toho nepouštěl...
 
 
Datum: 30. ledna 2011 20:23
 
 
 
 
Jméno: Nike21      IP: uživatel5056    
Čau jak mám vyndat ložiska z kol já to dělám tak že na hřiju buben a když na něho plivnu tak slina doskočí vezmu si kulatinu a kladívko a praštím do ložiska a ložisko se ani nehne ložisko nějak musím vyndat protože hazí?:-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. ledna 2011 23:05
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi sem to s tim 1mm trochu přehnal, spíš tak 0,5mm, a evidentně to málo je, i ostrej úzkej šroubovák se odrazí a proletí skrz..
 
 
Datum: 30. ledna 2011 23:05
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
1mm je málo??? musíš si vzít něco co má ostrou hranu ... když to pořádně nahřeješ tak to za ten 1 mm musíš krásně vyťuknout
 
 
Datum: 30. ledna 2011 22:06
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mam stejnej problém, tu rozpěrnou trubku mezi ložiskama se mně nedaří vůbec vychýlit do strany, abych se mohl opřít o ložisko, max 1mm, a to je na opření nějaký tyčky nebo šroubováku málo.. i sem to nahřejval a stejně nic... nějakej nápad? sváření beru jako poslední možnost
 
 
Datum: 30. ledna 2011 21:09
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
tak si to přečti ještě jednou a omlu mě za ty hrubky :-)
 
 
Datum: 30. ledna 2011 21:03
 
 
 
 
Jméno: Nike21      IP: uživatel5056    
Nic jsem nenavařil
 
 
Datum: 30. ledna 2011 21:01
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
je mezi nima rozpěrky!!! musíš to nahřád ještě víc a pak bouchat zkrz dírou na ložisko z druhý strany na ten vnitřní kroužek....je to naprd práce , ale po chvilce tréningu to jse v poho...a nebo si na každý ložisko navař kulatinu a pak nahřej buben a za tu kulatinu to vytáhni
 
 
Datum: 30. ledna 2011 20:55
 
 
 
 
Jméno: Mustang      IP: uživatel3522    
ahoj dneska jsem po 2 měsících šel mrknout na fíka.....a je pod ním velká kaluž od oleje :-( ......kokal jsem odkud teče a je to někde u nakopávačky protože z ní kapou kapičky....nevíte co s tím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2011 21:57
 
 
 
 
Jméno: Steew ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě taky vytéhal olej z pravé strany, ale teklo to od gufera, měl jsem pěkně rozbitou kartel a gufero to už neutěsnilo..
 
 
Datum: 31. ledna 2011 21:57
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Tak na tohle to jsem dokonale vyzrál... Při GO jsem vyndal hřídel startovacího segmentu, Odměřil jsem příslušnou vzdálenost a na soustruhu sem do hřídele vysoustružil 2 mm drážku. Do ní jsem pak navlékl gumový O-kroužek a při montáži dal normálně zpět. Olej tak nemá šanci ani za tisíc let vytéct. Úprava za 5 minut hotová a problém je vyřešen...
 
 
Datum: 31. ledna 2011 15:15
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
paklize mas vsechno utesneny jak ma tak z toho nikdy nemuze tect olej , ale jak uz tady bylo receno pri naklopeni na pravou stranu z toho neco ukapne jestli to nejsou buh vi jaky kvanta tak to neres
 
 
Datum: 30. ledna 2011 20:10
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně tak, zcela normalní- i kdyz mas vse utesneny jak by melo být tak to tam stejně chcí- musíš opiran na druhou a nebo kdyz ho mas na stojanu tak jednu nohu treba lehcer podlozit- a kdyz to bude kapat dal, tak tam mas moc oleje v prevodovce a on sam vytece na spravnou míru
 
 
Datum: 30. ledna 2011 19:57
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u fichtlů normální věc, opírej ho o levou stranu, ne napravo
 
 
Datum: 30. ledna 2011 19:49
 
 
 
 
Jméno: Geroi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec vymyslim jak udelat na oko z originalnich tlumicu olejove napadlo me inplantovat olejove tlumice do originalnich trubek po pruzinach na pionyra jenze nak nwm jestli se vubec neco takovyho dela takovydle tlumice ? delam to z duvodu zavodu v terenu ve tride klasik ...... nebo mate nekdo nakej lepci napad ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. ledna 2011 19:15
 
 
 
 
Jméno: patrick      IP: uživatel7020    
ahoj chlapy, na fíkovi mám pneumatiku 2,75/16 a tady sesa prodává 2,75/18 vadí to hodně? Nebudu s tim mít problémy na STK? Děkuju moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. ledna 2011 19:09
 
 
 
 
Jméno: patrick      IP: uživatel7020    
ok díky moc, přišlo mě divný že by to pasovalo ale zase mě přišlo divný že sesa tady nemá pneumatiku na fichtla :// !!..UZAVÍRÁM..!!
 
 
Datum: 30. ledna 2011 19:09
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
budeš s tim mít problémy hlavně ty, páč tej plášť má o 5 cm větší průměr než samotnej ráfek..
 
 
Datum: 30. ledna 2011 19:01
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
2,75/18 na fichtla nejde...
 
 
Datum: 30. ledna 2011 18:54
 
 
 
 
Jméno: NOTiXiNiS      E-mail:      IP: uživatel868    
Zdarec. Jawa 350/634 mela karburator se siticem nebo s cepakem? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. ledna 2011 18:35
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mela preplavovaci kolik
 
 
Datum: 30. ledna 2011 18:35
 
 
 
 
Jméno: Lamer      IP: uživatel3522    
Cus objednával jste si tu někdo tu origo trysku do fíka? 68? já jen jak je to přesně udělaný protože potřebuju trysku novou (starou jsem drátkem zvětšil a ted se dusí) ja jen abych si nejak pomoh :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2011 15:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11081    
nové trysky jsou dobré. doporučuju i novou volnoběžnou trysku,jehlu a šoupátko.....
 
 
Datum: 02. února 2011 15:49
 
 
 
 
Jméno: Mustang      IP: uživatel3522    
Ahoj.....mám dotaz: Jak už všichni víme každej fík jede na jinej předstih a mě ale zajímá jestli když muj pincek jede na 1.9mm a ja nastavim na 1.6mm jestli se výkon výrazně sníží nebo to nebude téměř znát....? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. ledna 2011 21:14
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
péro: jo na 477 :-D
 
 
Datum: 30. ledna 2011 21:14
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
3,5 je dobrý tak na 175 nebo 250
 
 
Datum: 30. ledna 2011 21:06
 
 
 
 
Jméno: rumštajn      IP: uživatel8591    
ahoj no já nevím asi sem debil ale 3,5 mm před hu jsem jezdil já na všech motorkách takn nevím :-D
 
 
Datum: 30. ledna 2011 20:23
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
1,9 je az dost, je to jakz takz dobry na zimu na leto ani nahodou, lepsi je tech 1,6
 
 
Datum: 30. ledna 2011 19:04
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyzkoušej a uvidíš, takhle od počítače se nic nedozvíš...
 
 
Datum: 30. ledna 2011 18:08
 
<  910  911  912  913  914  915  916  917  918  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 22.04.2025 9:33:59 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu