česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  909  910  911  912  913  914  915  916  917  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: CENDAK      IP: uživatel11086    
Nazdárek Draci a Dračice,schaním plasty na STELU a už jsem vážne bezradnej.Nevíte kde koupit-díkes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. února 2011 19:00
 
 
 
 
Jméno: miguel      IP: uživatel9423    
zítra budu nastavovat predstih a chci se zeptat jakej tam mam dat předstih 1,6 nebo 1,9 mm . Já vím že každej fichtl ma jinej ale ja chci vědět jakej by ste si tam zkusili nastavit na poprvé vy. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. února 2011 17:04
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To se nedá říct-musíš vyzkoušet,každej fichtl je jinej.Rozmezí je 1,5 až 1,8mm,víc nebo mín je blbost.
 
 
Datum: 04. února 2011 17:04
 
 
 
 
Jméno: rumštajn      IP: uživatel8591    
dej tam 1,7 a pak za chodu motoru skus jemně pohnout s kontaktaktnicí a dycky jak pohneš tak do podrž na stejném místě a párkrát přidej plyn jak uslyšíš že se má do otáček už s tím víc nehybej chcípni ho dotáhni šroubek a je vyhráno :-D
 
 
Datum: 04. února 2011 8:33
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dwein: co to meleš kelišová? i když je to jen "blbej" fichtl, tak na těch desetinách záleží, teda, pokud ti není jedno, jak to jede... k tématu, každej fík má jinej predstih.. nalaď to na těch 1,6-1,9 a pak zkoušej metodu pokus/omyl... takhle to nejlíp vyladíš
 
 
Datum: 04. února 2011 7:55
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
hm, když tu lítaj desetiny, tak já vám povím že sem musel mít předstih 1,698 .... a jakmile sem dal třeba 1,699... tak ani ťuk :-) :-)
 
 
Datum: 03. února 2011 22:04
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel10144    
já mam na pio 1.2 mm, a na mém je to ideál.
 
 
Datum: 03. února 2011 21:09
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já mám nastavený předstih na 1,7 mm a tato hodnota se mi zdá nejlepší, tzn. poměr výkon/rychlost ;-)
 
 
Datum: 03. února 2011 20:47
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel1506    
dokad jsem jezdil na special tak byl idealni prectih 1,3-1,5 na natural nevim, vic nez 1,6 bych nedaval
 
 
Datum: 03. února 2011 20:21
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel7654    
asi bych nastavil 1,6-1,9, stejně to nedokážeš nastavit přesně
 
 
Datum: 03. února 2011 19:35
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
zkus 2mm a uvidíš jak to poletí
 
 
Datum: 03. února 2011 19:34
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na me je 1.6 malo a 1.9 moc...tak dej budto 1.7-8...stejnak rozdil nepoznas
 
 
Datum: 03. února 2011 18:41
 
 
 
 
Jméno: miguel      IP: uživatel9423    
nebo na jakej by to mělo mýt větší výkon
 
 
Datum: 03. února 2011 18:12
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Zdar hoši, vím že tady se bavíte jen o 2T... Doufám, že tedy přežijete můj dotaz. Jak je to s mícháním olejů u 4T motorek? http://oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=1579 http://oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=1034 např. v motoru mi zbyde cca 0,3l toho 10W-40, vadilo by hodně, kdybych do něj nalil ten 10W-50? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. února 2011 20:25
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Pokud vím, tak u aut při ohlášení nedostatku oleje v olejové vaně stačí dolít olej (stejný typ s viskozitou) a jezdí se dál. Nemusí být předchozí výměna oleje. Kdybych tedy dolil olej stejné viskozity, stejného výrobce atd. protože ho mám v motoru málo, nemělo by to podle mě tolik vadit ne? (olej není starý, jen dochází vlivem velkého množství ujetých km)
 
 
Datum: 03. února 2011 20:25
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel9869    
A proč by ti tam mělo zbejt tolik oleje když před vypuštěním motor pořádně ohřeješ .Jinak po vypuštění a dokonalém vykapání tam nalej co chceš,někdo to ještě vyplachuje ale to je věc názoru.Ale míchání starého a nového oleje a nebo míchat oleje s různou viskozitou -NE
 
 
Datum: 03. února 2011 19:28
 
 
 
 
Jméno: BlaznivejJezdec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci, chtěl bych se zeptat jak opravit závit na výpustce motoru bez toho abych půlil. Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. února 2011 11:57
 
 
 
 
Jméno: BlaznivejJezdec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Právě jsem se bál jestli to ta převodovka sežere. Díky moc :-)
 
 
Datum: 04. února 2011 11:57
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nacpi tam M10 závitník udělej závit a zašroubuj M10 šroub s těsněním...hliníkové špony převodovka sežere s úsměvem :-)
 
 
Datum: 03. února 2011 18:37
 
 
 
 
Jméno: ondr      IP: uživatel10079    
nebo skus obmotat šroub koudelí nebo teflonovou páskou pokud to nemáš upně vyrvaný
 
 
Datum: 03. února 2011 18:24
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyřezat větší závit?
 
 
Datum: 03. února 2011 16:51
 
 
 
 
Jméno: BlaznivejJezdec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
*na výpustce oleje
 
 
Datum: 03. února 2011 16:26
 
 
 
 
Jméno: Pťák      IP: uživatel9410    
Aoj draci chtěl bych se zeptat co bych ješte mohl udělat na svím motoru z 21 nechal sem udělat výbrus (2.) koupil píst,čep,kroužky vyleštit sem kanálky a seřídil zapalování.\r\nVím že těch uprav je daleko víc ale je mi 14 a zas tolik se v tom neviznám takže sem se chtěl poradit co bych mohl jesšte udělat \r\nabych zvíšil výkon , jízdu celkově a pukud možno aby to bylo co nejjednoduší... \r\nPředem díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. února 2011 8:36
 
 
 
 
Jméno: kedar11      IP: uživatel10858    
dej tam jinej karbec
 
 
Datum: 04. února 2011 8:36
 
 
 
 
Jméno: jawa 50 cross      IP: uživatel10693    
Záleží kde jezdíš jestli více roviny nebo kopce.Jestliže jezdíš více v terenu a nebo kopců (jako já) tak doporučuji velkou rozetu např. 75zubů sníží to rychlost ale přidá sílu dále snížit hlavu ale jestliže máš novej válec tak bych to nedělal protože odkouříš kliku.Dále dát menší sekundárko 9z nebo 10z a nebo třeba koupit drápák. A když spíše roviny tak malou rozetu vetší sekundárko např. 13nebo 15zubů.
 
 
Datum: 03. února 2011 20:17
 
 
 
 
Jméno: Pixel-21      IP: uživatel9410    
Ok díky
 
 
Datum: 03. února 2011 16:31
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jediná úprava co si udělal sou leštěný kanálky,který stejně nic nepřidají.
 
 
Datum: 03. února 2011 15:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11084    
pokud se v tom moc nev"i"znáš a chceš zv"í"šit výkon tak doporučuju namazat řetěz a nafoukat gumy na 3 atm.....je to stejně plnohodnotnej tjunink jako výbrus válce a seřízení zapalování....
 
 
Datum: 03. února 2011 15:05
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj všichni mám otázku Má Pérák 250 stejnej pajšl v motoru jako kejvka krom dvoupáky? :-) a co se na těch motorech liší počty žeber a tak díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2011 22:26
 
 
 
 
Jméno: simababitz      IP: uživatel9455    
zdárek pánové menší dotaz je nějaký rozdíl mezi tímto segmentem http://img14.allegroimg.pl/photos/oryginal/14/37/60/53/1437605331 a tímto segmentem http://www.fichtlkramek.cz/obrazek.html?id=68# díky vám za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. února 2011 12:04
 
 
 
 
Jméno: jenco      IP: uživatel7309    
Prvy segment je z 05ky a druchy je z 20,21,23
 
 
Datum: 03. února 2011 12:04
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neviem či dobre počítam ale ten prvý vyzerá že má 12zubov a druhý 11z používalo sa ich viac typov bolo to videt že na jedných motoroch bola štartpáka vyše a nadruhých zase níš ja bich tam na tvojom mieste zohnal segment ktorý má viacej zubov
 
 
Datum: 03. února 2011 9:52
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
zkus sundat levej dekl a celou tu hřídel se segmentem natlač jakoby dovnitř a dej pod nakopávačku podložku ..mělo by to chodit líp
 
 
Datum: 02. února 2011 23:56
 
 
 
 
Jméno: simababitz      IP: uživatel9455    
tak v tom případě bych potřeboval poradit, jelikož startpáka se zadrhávala, někdy se vrátila, někdy kousek či vůbec, a chod záběru když bych popsal podle hodin tak chod páky byl od3 do 7, uvnitř pružina je roztáhnutá vinutí nejni pravidelné jako kdby se ji někdo pokošel rotáhnout na drát
 
 
Datum: 02. února 2011 23:28
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo je , ten novej je uzší tak je pod něj potřeba dát podložka aby zabíral celou plovhou zubu...jinak bude zabírat jen kouskem a hned se omele
 
 
Datum: 02. února 2011 21:02
 
 
 
 
Jméno: Pal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdraec lidi chtěl bych se zeptat jestli je nejaký rozdíl kromě čísla motoru mezi motorem s 11 a s 22 našel jsem totož inzerát kde stálo prodám motor na stadion s 11,22 tak mě to dostalo,díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2011 22:42
 
 
 
 
Jméno: manas78      IP: uživatel6334    
je tam rozdíl v převodovce a u 22 se dělal plný válec,k tomu karbecu pasuje tam i z pionýra ten má větší difuzer než z 22.
 
 
Datum: 02. února 2011 22:42
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
s 22 má karbec s větším difuzorem a větší trisky takže by měl jet ten motor líp...ale jinak jsou ty motory stejný a karbce pasujou oba
 
 
Datum: 02. února 2011 21:06
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
zdravím, už jsem to tu jednnou dával, ale nedostalo se mi odpovědi jakou bych potřeboval. chtěl bych vědět kde je na pyonýrovi zakroužkovaná část na tomhle obrázku: http://becka1sud2.rajce.idnes.cz/Obrazky/#becka.jpg chtěl bych vědět ne jak se to jmenuje ale kde to je jako napsat kde se to nachází moc děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. února 2011 23:24
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel10725    
že se tu hojně setkávám s totálními analfabety, to jsem si... no zvyknul není až tak správné slovo... ale jawasss se svým PYONÝREM s tvrdým Y po P mě fakt vyděsilo :-D. Přitom je to tu tak často používané slovo :-D
 
 
Datum: 04. února 2011 23:24
 
 
 
 
Jméno: gordis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tato objímka. http://www.motokramek.cz/uzaver-predni-zarovky-jawa/ . Jednoduše to zapojíš tak, že na konektory objímky (pro tlumené a dálkové světlo) přivedeš 2 dráty ze zadního světla a zároveň 2 dráty z přepínače na řidítkách.
 
 
Datum: 04. února 2011 12:34
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na objímku žárovka, uzávěr paraboly, co víc dodat...
 
 
Datum: 02. února 2011 23:06
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel9121    
jako jak to myslíte že na obímku žárovku
 
 
Datum: 02. února 2011 22:06
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10972    
http://www.jawa-50.cz/ tady jsou návody ke stažení si tam můžeš vybrat z několika
 
 
Datum: 02. února 2011 21:13
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10972    
Nejlepší schéma je z návodu k obsluze
 
 
Datum: 02. února 2011 21:09
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel9121    
tak mě sem dej nějakou adresu na lepší schéme díky
 
 
Datum: 02. února 2011 21:01
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
no dyť ti to kolečko včera psal... je to jen objímka žárovky..
 
 
Datum: 02. února 2011 20:31
 
 
 
 
Jméno: Wepo      IP: uživatel10027    
To je jakokdyby objímka žárovky, ty dva dráty co tam vedou patří na tlumený a dálkový...přes vlákno žárovky na kostru...
 
 
Datum: 02. února 2011 20:30
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
Kuknem a vidzim ! :-D je to objímka od žiarovky ale inak je to schéma na hovno si pozri inu bo táto je dajak zapojená na DIVOKO :-D
 
 
Datum: 02. února 2011 20:30
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čau draci, poradtě mě prosím jakou koupit bužírku na káble. Dělám novou elektriku na mustangovi. Tak tlustou buřírku jak byla na původním zapojení se mě nepodařilo dočasně najít :-( poradte mě. Dejte odkaz třeba na stránku kde se dá koupit apod. Pokud bych ji nesehnal tak to udělám asi tak, že rozpramínkuju káble třeba po 3 a dám je do úzkých bužírek. Potom to vše stáhnu ( oblepím) páskou, aby vznikl svazek. Toto řešení ale kazí zvhled tak proto bych byl pro tu tlustou bužírku. Předem děkuji za odpovědi. PS: Jawě ZDAR odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. února 2011 12:38
 
 
 
 
Jméno: gordis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nepíšeš odkud jsi, třeba v Brně firma Kars (Cejl 1), tam seženeš všechny a v různých barvách. http://www.kars-brno.cz/kategorie/kde-nas-najdete.aspx#map_canvas2 Jinak by to měli mít v každé lepší elektře...
 
 
Datum: 04. února 2011 12:38
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10944    
Pokud netouzis po nejakym ultra originalnim vzhledu tak zajdi do nejaky PCprodejny a chtej flexo(aspon tusim se to tak menuje) vypada to nejak takhle http://www.highperformanceparts.cz/images-detail/4102.jpg ale sou i ruzny druhy...
 
 
Datum: 03. února 2011 10:09
 
 
 
 
Jméno: xXx      IP: uživatel8754    
http://www.intris.cz/44266/ochranne-a-rozlisovaci-buzirky/
 
 
Datum: 03. února 2011 0:19
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to bohužel nevím, z internetu nekupuju skoro nic...
 
 
Datum: 02. února 2011 20:36
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
v okolí mám kovomat... tam bužírky nevedou. Pak elektro tam mají jen smrťovací bužírky ( chtěl bych klasickou) .... tak se právě ptám tady zda jsou k sehnání na internetu... :-)
 
 
Datum: 02. února 2011 20:05
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bužírky bejvaji k dostání ve všech možnejch rozměrech...spíš jde o to najít v okolí vhodnej krám...
 
 
Datum: 02. února 2011 20:01
 
 
 
 
Jméno: ardno.69      IP: uživatel9335    
cauwes ... chystáte se někdo jet na burzu do Zlonína (u Prahy)... 5.2. 2011 !!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. února 2011 18:34
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já se tam chystám, tak doufám že tam nějaký prodejci budou :-)
 
 
Datum: 03. února 2011 18:34
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10944    
Tyjo, to neni mozny ja nekde cet unorovy datum
 
 
Datum: 02. února 2011 22:00
 
 
 
 
Jméno: manas78      IP: uživatel6334    
To lori. burza chotusice je až 5.3.2011
 
 
Datum: 02. února 2011 20:47
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10944    
Jo ja se tam asi prijedu podivat, tak sem zvedavej noo :-) kdyztak si to vynahradim druhej den chotusicema, nebo kdy to je
 
 
Datum: 02. února 2011 18:22
 
 
 
 
Jméno: pavlik      IP: uživatel7020    
Zdarec, mám dotaz, začnu dělat řidičák skupini A1(od 16 na fíka) asi 1.července... za jak dlouho ho budu držet kompletní v ruce ? za 1 měsíc se to všechno vyřídí i s jízdama a testama ? děkuju moc moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. února 2011 14:17
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Musiš si vybrat dobrou autoškolu, já jsem jí dělal od přijmuti do kurzu po závěrečky 1 měsíc možná ani to ne. Vydání řidičáku je za 14 dní(max.20)
 
 
Datum: 04. února 2011 14:17
 
 
 
 
Jméno: pavlík      IP: uživatel7020    
jé díky moc, 16 už mě bylo dávno a já bych chtěl hned jezdit po vysvědčení a vo prázkách se parkrát ještě projet.. nejsem uplně tupej na jízdy..jezdit už dost umim a když si dělam předměbžné testy bez naučení tk jsem 65% udělal a minimální hranici potřebuju 84%myslím.
 
 
Datum: 04. února 2011 10:48
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
záleží hlavně na tobě, jak moc budeš dotěrnej :-D já tedka začínám dělat na káru + motku do 25kW a do cervna chci mit ridicak v ruce.. šlo by to rychlejš ale buhví, kdy se umoudří počasí na bajk
 
 
Datum: 04. února 2011 7:48
 
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel10860    
taky záleží natom, jak ti to půjde. když se rychle naučíš křižovatky atd. tak tě přihlásí dřív ke komisařovi.
 
 
Datum: 03. února 2011 19:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11081    
pokud už nejakej řidičák máš,tak se dá kurz zkrátit na cca 2-3 týdny....pokud jdeš do autoškoly poprvé tak si tě kompletně vychutnají a budeš chodit minimálně 2 měsíce. Vystavení řidičáku se dá urychlit....bracha ho měl za 4 dny....ale běžně 21 dní je lhůta....
 
 
Datum: 02. února 2011 19:10
 
 
 
 
Jméno: Lukeout      IP: uživatel10408    
Nejkratší doba co lze je 2 týdny, když bys hned trefil na zkoušky, tak vyřízení řidičáku trvá na úřadě přesně od 9ti dnů do 11ti. Ovšem pozor ! Většina autoškol na tebe nebude mít čas, takže by jsis musel nějakou vyhlídnout, aby s tebou měl skoro každej den nějakou jízdu. Jinak zkoušky jsou 4x do měsíce, takže by to mělo vyjít a vyřízení těch papíru v Brně za určitou část trvá těch 11 dní maximálně, ale může se to i prodloužit, každopádně doporučuji kontrolovat na internetu, že na přepášce řeknou za 3 týdny a přitom už ho tam třeba za ty necelé 2 mají
 
 
Datum: 02. února 2011 19:02
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10944    
vyjde to tak na dva, dva a pul mesice... oni vzdycky lakaj na to ze to muzes mit i za tejden, kravina... no a pak vyrizeni ridicaku 20dni, nebo kdyby sis priplatil tak je to rychlejsi
 
 
Datum: 02. února 2011 18:20
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Začni koncem dubna, v červenci uděláš závěrečky a na srpen už máš papíry...
 
 
Datum: 02. února 2011 18:03
 
 
 
 
Jméno: Šefčík      IP: uživatel9313    
Ale jestli ti v autoškole řeknou 1měsíc, tak asi vědí líp, já ho totiž dělal na jaře, takže to trvá déle, kvůli počasí.
 
 
Datum: 02. února 2011 17:50
 
 
 
 
Jméno: Šefčík      IP: uživatel9313    
Já ho dělal skoro 4 měsíce, ale dá se udělat za 2-3, takže myslím, že na prázdniny už ho mít nebudeš, ale kdy ti bude 16? Abys nastoupil do kurzu tak ti 16 ještě být nemusí.
 
 
Datum: 02. února 2011 17:48
 
 
 
 
Jméno: martin kříž      IP: uživatel11082    
zdarec potrebuju se zeptat mam na motokáře motor z tatranu a začala mi klouzat spojka da se to nejak pritáhnout ??? předem dik za odpověd . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2011 19:48
 
 
 
 
Jméno: martin kříž      IP: uživatel11082    
namaš vubec zač :-)
 
 
Datum: 07. února 2011 19:48
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel7611    
Dik. Pěkný. Dal jsem plnej počet.
 
 
Datum: 07. února 2011 17:06
 
 
 
 
Jméno: martin kříž      E-mail:      IP: uživatel11082    
ok
 
 
Datum: 06. února 2011 12:25
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel7611    
Nedělej klávu. :-) Dej to k Sesovi do galerie- třeba do traktůrků.
 
 
Datum: 05. února 2011 16:22
 
 
 
 
Jméno: MARTIN KŘÍŽ      E-mail:      IP: uživatel11082    
KDYŽ MI DÁTE E- MAILY TAK NEEJAKY FOTKY POSLU :-)
 
 
Datum: 05. února 2011 12:27
 
 
 
 
Jméno: rumštajn      IP: uživatel8591    
nebo skus podložit podložkama 1,5-2mm ty pružinky ale z vrchu pak zmáčkneš dáš kolík a mnělo by to ještě chvyličku vydržet
 
 
Datum: 04. února 2011 8:37
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel7611    
Motokára, hmm, pěkný.. Nějaký video nebo alespoň fotka by nebyla?
 
 
Datum: 03. února 2011 18:49
 
 
 
 
Jméno: Jawaman      IP: uživatel8251    
Zdravím bud to chce povolit spojku a nebo vyměnit nic víc nic mín.
 
 
Datum: 02. února 2011 18:33
 
 
 
 
Jméno: jan beneš      E-mail:      IP: uživatel1811    
Zdarec hoši nevíte kolik se pohybuje cena Jawy 90 Roadster s platnými doklady?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2011 20:33
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
shlaighter: Kdes přišel na takovou cenu? :-D
 
 
Datum: 02. února 2011 20:33
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
tak ti maš perfektný vyber stroja :-D
 
 
Datum: 02. února 2011 19:30
 
 
 
 
Jméno: shlaighter®      IP: uživatel1194    
v jakým je stavu?jestli v dobrým,tak cca 35 000,-Kč
 
 
Datum: 02. února 2011 19:16
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau chtěl bych se zepta jak se sem dá vložit k dotazu fotka děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2011 16:09
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Normálně to někam upni(postimage.org; jpeg.cz; rajce.net....) a hod nám sem odkaz na fotku
 
 
Datum: 02. února 2011 16:09
 
 
 
 
Jméno: Oliss83      IP: uživatel10843    
Čaute draci nwm jestli to sem patří ale jaká svíčka bude nejlepší?brisk N14C N 15C nebo kerá? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2011 21:29
 
 
 
 
Jméno: Botik      IP: uživatel5727    
To nezalezi uplne na pocasi lepsi je to vyzkouset.Jednak zalezi na pocasi ale i na karburatoru co tam mas.
 
 
Datum: 06. února 2011 21:29
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je možné že ti tú 15 teraz v zime bude zahadzovat
 
 
Datum: 04. února 2011 12:48
 
 
 
 
Jméno: Oliss83      IP: uživatel10843    
JJ dík moc budu kupovat obě jenu na léto a jednu na zimu protože když nechám tu naleto v zimě tak je poní že?
 
 
Datum: 04. února 2011 9:04
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podla mna 15ka na leto a 17ka na zimu
 
 
Datum: 03. února 2011 21:07
 
 
 
 
Jméno: B      IP: uživatel5727    
to cislo oznacuje tepelnou hodnotu svicky
 
 
Datum: 03. února 2011 21:01
 
 
 
 
Jméno: Oliss83      IP: uživatel10843    
A na leto?na sezonu? a jekej se vlastně mezi tě svíčkama rozdíl?
 
 
Datum: 03. února 2011 11:14
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na thle pocasi 15c
 
 
Datum: 02. února 2011 16:31
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, rozpůlil jsem motor a chci dělat GO Jawy 21, před tím mi špatně lezla dvojka, padala do neutrálu, myslel jsem, že je vidlička ohnutá, ale asi není, ale má trochu vůli, je ojetá ze stran, v čem to může ještě být, simerinky, vůle koleček, řadící automat? Díky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. února 2011 12:05
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já tam vůbec neměl dorazovej šroub, to asi taky může být tím.
 
 
Datum: 03. února 2011 12:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11081    
to muže klidně dělat šroubek blbejch rozměrů o kterej se rad.automat zaráží a v jiném případě klidně povolenej automat....ale pokud dvojka vypadavala z jiného důvodu,tak rovnou kup nový dvojkový kolečka a celý hřídele....chce se podivat jak je to ohoblovaný....
 
 
Datum: 02. února 2011 19:13
 
 
 
 
Jméno: gozer21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
aha no a tak nemuže to byt ještě tym že je vychozenej řadici automat takovej ten zobaček skoušel ste to nekdo vybrousit pilnikem aby to lipe sedlo ??
 
 
Datum: 02. února 2011 17:48
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No asi taky, já bych projistotu vyměnil celou převodovku, když už renovuju celou motorku, ale nevim, někdo může namítat, že je to vyhazování peněz, ale já mám u sekundára špatný závit, takže to koleško půjde ven a zbytek nevim, takže možná vyměním obě hřídele i s kolečky, mám už i nový segment a cvrčka to chce taky takže nemá smysl něco zbytečně nechat a pak zjistit, že to musím znovu půlit :-)
 
 
Datum: 02. února 2011 17:42
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nemáš už odrbané kolečka???
 
 
Datum: 02. února 2011 15:45
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
ta druha
 
 
Datum: 02. února 2011 14:48
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 02. února 2011 13:12
 
 
 
 
Jméno: Zdeny      IP: uživatel5738    
pružinka v řadícím automatu
 
 
Datum: 01. února 2011 23:17
 
 
 
 
Jméno: ondrakadlec94 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čaute nemate zkušenosti s touhle vačkou:http://jawadily.cz/Vacka-rotoru-zapalovani--Pionyr,1750.html Jesli pasuje na Jawu 555,protoze nikdo mi tady radil ze ma jiny uhle zarezu.diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2011 15:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11081    
jo,vačka z 21 je jiná než vačka na 555....jiná výška a poloha zářezu...
 
 
Datum: 02. února 2011 15:44
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel9706    
Ahoj možná to bude pro někoho stupidní dotaz, ale chci se zeptat. Budu menit prevodovej olej a nevim co tam kdo nalil predemnou. Staci kdyz ten olej necham vytect a potom tam naliju novej, nebo musim ten motor prvne vycistit. je lepsi tam dat mineralni nebo polosyntetiku. Budu to menit u 250/353 a u 50/21. dekuji za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. února 2011 11:52
 
 
 
 
Jméno: gordis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Proplachový olej bych použil leda v případě, když by ti starý vytekl hodně hnusný s hliníkovýma nebo železnýma pilinama. Vypusť ho do třeba do zavařovačky, nech ustálit a uvidíš, jestli se na dně něco usadilo, nebo ne. Nemusíš kupovat drahé proplachovací oleje, stačí když použiješ nejlevnější řídkej olej. Pěkně ho zahřej, protoč všechny kvalty a vypusť. Při první výměně oleje u koupené motorky bych to ale pro jistou vypláchl.
 
 
Datum: 04. února 2011 11:52
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tu PP90 leju do čz 180 a nikdy jsem problémy neměl, spojka se nelepí...
 
 
Datum: 02. února 2011 21:32
 
 
 
 
Jméno: Venca      E-mail:      IP: uživatel590    
Olej PP90 je taky husty je dobry do chera ale jepši je trchu řidči ja sem kupil tedkom Valvoline olej sice mě stal o 120kč vic než skoji ta PP90 ale řikam do chera to muže byt tak i jedno. Alesblaha ®- taky se mi to přilepovalo a spojka šla slyšet jak řadi tak uvidim no s tym olejem Valvoline :-)
 
 
Datum: 02. února 2011 16:30
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ondra: Zdravím, jak chceš klidně dej pp90, jak radí Kolečko, já jsem zjistil, že se mi s tou 90 lepí příliš lamely, tak dávám od PARAMA převodový GYROL 80W, je přeci jen řidčí než 90W, maže to sstejně dobře jak 80W no a hlavně není tak hlučné řazení - lamely se tak neslepují. :-)
 
 
Datum: 02. února 2011 15:46
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Není za co, a ať ti to jezdí :-)
 
 
Datum: 01. února 2011 21:41
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel9706    
dekuji ze jste poradil konecne nekdo rozumnej kdo normalne odepise fakt moc dekuju
 
 
Datum: 01. února 2011 21:10
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Proplachovym olejem nic nezkazíš, ale podle mě to není nutné...a jinak tu pp90, taky to leju do všeho...
 
 
Datum: 01. února 2011 20:58
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel9706    
Jeste me nekdo rikal neco o nejakym proplachovym oleji jestli by to pomohlo
 
 
Datum: 01. února 2011 20:44
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel9706    
ted v zime by to byl asi docela problem tak to prenecham az bude tepleji, ale jinak moc dekuju adam tam na leto ten pp90 ne?
 
 
Datum: 01. února 2011 20:35
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čistit to nemusíš, akorát to před výměnou pořádně ohřej jízdou...a nalej tam obyč minerál
 
 
Datum: 01. února 2011 20:24
 
 
 
 
Jméno: Santy      IP: uživatel11080    
ahoj, potrebuju poradit, co mám dělat když se mi do karburátoru dostal sníh (voda) otvorem pro nasávání vzduchu (upadla mi ta plastová baňka co je v ní filtr sání) a ted mi pincek nechce strartovat. Prosim poradte jak to mám spravit aby startoval, jo a kdyz seslapuju startovací páku tak má ted motor takový zvuk jakoby "profukoval" a nechce naskočit. Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. února 2011 17:46
 
 
 
 
Jméno: kubajz      E-mail:      IP: uživatel10896    
když máš sundanej filtr tak to dela tajty zvuky... stači když je filtr otevrenej....
 
 
Datum: 05. února 2011 17:46
 
 
 
 
Jméno: Santy      IP: uživatel11080    
tak jo zitra se na to podivam , díky za radu
 
 
Datum: 01. února 2011 23:12
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
asi si na to kápl sám... nevim kolik toho sněhu si tam nacpal, takže těžko soudit.. kdyžtak vyndej ještě svíci a pořádně to protoč bez ní, pak ten suchej karbec zpět a měl by zas jít jak za mlada. vono taky bez filtru ten motor dejchá jinak, než když je to jak má bejt.
 
 
Datum: 01. února 2011 22:33
 
 
 
 
Jméno: Santy      IP: uživatel11080    
Proste jak seslapuju start. páku tak to udela takový "pfff" nekde v motoru neni to v převodovce ale asi v válci, já osobne si myslím že to je tím jak se tam mohla dostat ta nasátá voda z toho karbecu a ted tam v tom válci delá nepořádek jak se pri startování spaluje, myslíš ze by to tak mohlo bejt??
 
 
Datum: 01. února 2011 22:13
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
v jakym smyslu ti to profukuje, teda spíš kde?
 
 
Datum: 01. února 2011 21:52
 
 
 
 
Jméno: Santy      IP: uživatel11080    
Diky za rady, ja ten karbec odmontuju a pročistím a usiším a uvidím jeste to bude jeste "profukovat" , kdyztak zas napíšu
 
 
Datum: 01. února 2011 21:45
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
sundej ten karbec, vyčisti a nech ho vyschnout.
 
 
Datum: 01. února 2011 21:30
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel1506    
myslim ze ti netesni hlava
 
 
Datum: 01. února 2011 20:58
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
behledej chybu někde ve sněhu....chyba bude někde jinde,řekl bych že ti to někde netěsní
 
 
Datum: 01. února 2011 20:28
 
<  909  910  911  912  913  914  915  916  917  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 22.04.2025 9:36:38 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu