Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 ahoj nefunfuje mi na fichtlu spojka šteloval jsem ji přitahoval povoloval a nic vubec nevypína co s ni?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2011 15:52
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 Ty ferodo lamely maj obrovskou zivotnost, neni mozny abys to proste takhle rychle odpalil... ja si stojim zatim ze to je prevodak stuhlej...
Datum: 06. února 2011 15:52
Jméno: Mary
IP: uživatel9474
 no lamely jsou asi v řiti .. tak tam dej novy ..muzes tam dat jen ty korky ale to je víc mrdání s tim vymen je cely a mas po problemu
Datum: 06. února 2011 13:20
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 tak mam vypustit olej a dát nový a jaký?jinak tam jsou lamely ferodo
Datum: 05. února 2011 17:16
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
 Pokud jsi nedělal nové obložení(korky)a jinak máš vše ok lanko neohnutá páčka spojkové tyčinky kulička mezi nimi může to být tím olejem,ale pokud jsi lamely obkládal sám můžeš mít velkou šířku korků (hodně častá závada)
Datum: 05. února 2011 16:19
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 presne tak lamely ti ostavajú zlepené ked vypneš spojku treba dať riedší olej
Datum: 05. února 2011 15:48
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 Nic s tim neudelas takhle to proste je, ty lamely s korkem sou nahovno, a v kombinaci s hustsim prevodakem to udela tohle...
Datum: 05. února 2011 13:52
Jméno: lubi44
IP: uživatel10792
 čau draci,mám svou 555 a nejede mi,nakopnout se ji nechce,roztlačit,jde ale nedrží otáčky a po 15 sekundách i když držím plyn sama zhasne a pak už nejde nastartovat vůbec,předstih seřízený jiskra krásná karbec vyčištěn,ale nedrží otáčky a samovolně zhasíná,čím to je díkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2011 14:56
Jméno: Wepo
IP: uživatel10027
 Zdar, mě to ted začlo po výmněně palivového filtru. Musím to tak udržovat při těch otáčkách a držet cupák, než se to ''prokrví'' benálem
Datum: 05. února 2011 14:56
Jméno: lubi44
IP: uživatel10792
 ten plovak je dobry napad,bo svička je vždy mokra to to dost,možna že to přechclastava
Datum: 05. února 2011 13:01
Jméno: standa
IP: uživatel11099
 serid zapalování,dej novou svíčku a skontroluj jestli zavírá plovák....možná se jen ulejvá.....
Datum: 05. února 2011 12:44
 zdravim draci vlastníte někdo Jawu 250 typ 353 v černošedé barvě s revmaplechy a kapotáží motoru? Zajímá mě jakou barvou mají právě revmaplechy a kapotáž být? Za jaké koliv fotky a různé materiáli budu vděčný email: bedna65@seznam.cz díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2011 20:23
 Budou černý
Datum: 05. února 2011 20:23
 Tak borci,co jste nakoupili ve Zloníně?? Ja měl dnes dobrej den,dohromady za 500 korun jsem koupil dva krásný origo válce a hlavy. Jen tý veteše a překupníků už je mraky.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2011 13:26
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 Ja nic, nejak sem nenasel co sem hledal, a ty ceny byly doslova sileny, za vylitanej motor z fichtla okolo 1000-2500
Datum: 05. února 2011 13:26
 Dlouhou dobu jsem nějakej ten slušnej origo válec sháněl,ale nikde nic.....když už někdo něco nabízel za rozum tak to bud mělo rejhy na 5.výbrusů a nebo to bylo dojebaný nadoraz....udělal jsem si dneska radost,dlouho nic a dneska 2 páry.... a co vy?
Datum: 05. února 2011 12:24
Posl.aktualizace: 05. února 2011 21:00
  tak ja som mislel presne na toho stabilaka,,presne na ten typ  len som spominal zle a mislel ze má to kulaté rebrovani
Datum: 05. února 2011 21:00
Datum: 05. února 2011 20:56
Datum: 05. února 2011 18:05
 Vrtání 50mm má ČZ 98, takže to musí být jedině z tohoto stroje, 175 to nebude, to má bohatší žebrování.
Datum: 05. února 2011 15:55
 diky za typ ale to z toho nebude  ,, v odlitku je miesto na dekompresor len nieje udelané,, priecny roztec dier je 70mm a pre M6 stefty
Datum: 05. února 2011 12:24
Jméno: standa
IP: uživatel11099
 napadlo mě čz 175 standart z 30.tých let....ale ta měla ještě dekompresor.....
Datum: 05. února 2011 12:18
Jméno: radek
IP: uživatel7934
 cus draci koupili byste fichtla za 815 kc pise ze je nepojizdny ale protocit jde a kompresi ma slusnou ?je bez papiru
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2011 14:56
 Já bych ho vzal, máš foto?
Datum: 05. února 2011 14:56
Jméno: standa
IP: uživatel11099
 už dvakrát sem přitáh bedny bordelu za cenu basy piv a po složení z toho byli ještě pěkný fichtly který dokonce parádně jeli.....nebál bych se toho.....dneska repasuješ motor za pár stovek.....všechno se dá koupit.....
Datum: 05. února 2011 12:56
Jméno: akon
IP: uživatel10792
 jj,ja jsem koupil 555 za 600kč měl ji rozebranou na vlečce že ji odveze do šrotu,stačilo v dílně najít pár šroubků,poštělovat předstih a jede,
Datum: 05. února 2011 12:37
 Zdravim chtěl jsem se zeptat jak jsou na tom s poruchovostí čz 175/477 oil master.Pokud s tím máte nějaké zkušenosti tak ocením komentář.Moc děkuju.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2011 11:45
Jméno: kleed92
IP: uživatel11096
 cau chlapi.. prosim o radu .. jak ma byt poskladana spojka v motoru pincka 05 ?? mel sem 21 a tam to je mala tycka ,kulicka.velka tycka .. a tady nevim jak protoze to chci obednat novy tak nechci neco obednat spatne.. a rozmery tycek a kulicky jsou stejne?diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2011 13:49
Jméno: kleed92
IP: uživatel11096
 tak moc dekuju za radu uz sem to obednal.. aha takze jen dlouha tycka a ta kulicka patri do deklu ..ale kdyz tam dam kryt z 21 tak nepujde spojka ne?nebo jo?ja tam mam kryt z 21 na dvou sroubech jen aby tam nalital bordel..ale spojku sem ani nezkousel zapojit..
Datum: 05. února 2011 13:49
Jméno: standa
IP: uživatel11099
 ano,přesně jak říká jenco!! Je tam jen jedna tyčka a kulička v deklu! Dekl z 21 tam za jistejch okolností pasuje!
Datum: 05. února 2011 12:53
 ne ! 05ka má len jednu dlhú tycku a kulicku má vo vypinacom mechanizmu
Datum: 05. února 2011 12:36
Jméno: kleed92
IP: uživatel11096
 ok diky moc
Datum: 05. února 2011 12:09
Jméno: petr
IP: uživatel1883
 je to uplně to samy
Datum: 05. února 2011 11:58
Posl.aktualizace: 05. února 2011 15:17
 na čz ne ale mám ho na jawe 21 a zatial som sním velmi spokojný
Datum: 05. února 2011 15:17
Jméno: honzik
IP: uživatel10429
 čau draci mam fichtla a mam na něm vějířovou hlavu mám nastavit předstih jako u sérioví hlavy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2011 12:25
 Dej normálně 1.6mm předstih
Datum: 05. února 2011 12:25
Jméno: honzik
IP: uživatel10429
 oki diky dnes to skusim dyštak se tu ještě zeptam\\r\\n
Datum: 05. února 2011 9:39
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 zalezi jakou utoho mas kompresi!! pokud mas vetsi kompresi tak prectih dej trosku menci skus priblizne 1,2
Datum: 05. února 2011 8:08
 Zdar draci, zatím lítám na Mustangovi, u kterýho jsme dělali GO z věcí právě odsud a nevzdám se ho, pouze si chci časem pořídit nějakou 125, tak se chci jen zeptat, jestli někdo prodáváte či jestli víte o někom. Díky moc, zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2011 20:49
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 mas to na mejlu neco malo sem ti k tomu napsal
Datum: 06. února 2011 20:49
 Peco, takhle ti to neřeknu, ale dík, kdyby to šlo, pošli pls nějaký foto na email, počet km, rok výroby...díky moc
Datum: 06. února 2011 19:51
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 podle toho do kolika bys ji bral ja mam na prodej suzuki vzduchem chlazenou a je to good stroj cena je neco kolem 15 000 je tam nev spojka tesneni a naky vychytavky a je to kroska
Datum: 05. února 2011 20:55
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ve čtvrtek mi volal jeden kluk jestli nechci 125/476 myslím že je tam motor ze 175 za 8000,- a je docela pěkná
Datum: 04. února 2011 23:43
Posl.aktualizace: 04. února 2011 22:53
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 dneska me naka zenska dementni malem prejela, vedle me ji zacal uklozavat zadek a zamnou hodila hodiny a hodilato vedle silnice presne mezi 2 stromi. Co v tech autoskolach ucej, nekdo dostane smyk a tak zatupne brzdu. Bud brzdila motorem nebo to zadupla to jsem tak podrobne nevidel. Jet o chvilku dyl na fichtoj tak je pome. Jo vzalato do prikopa na mí straně!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2011 10:08
 jo a pitomec je ten co jede na motorce nebo na kole po cestě když je je namrzlá.tyhle v první řadě nakopat do ...
Datum: 06. února 2011 10:08
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 jasne ze mam na auto a na 25 kv, autem moc nejezdim zato namoto uz mam nalitano nakejch 15km mozna víc
Datum: 06. února 2011 8:23
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 Fermez kolik ti je? Mas vubec papiry?
Datum: 05. února 2011 13:55
 fermez jak tě tak poslouchám tak loeb má asi přemožitele...
Datum: 05. února 2011 13:50
 Boocher: Netrefil by tě,ale nadával by....
Fermez: Kolik už máš odježděno autem?? Já jezdil 6 let bez nehody.....už jsem si myslel že mi nic na silnici nepřekvapí.....jenže....na podzim sem v Praze na Rozvadovský spojce jel za dědkem,kterej z ničeho nic zabrzdil....bylo dost kluzko.....ač reflexy byli dobrý,rychle sem nejel,odstup takydobrej ale byl jsem v něm...a tisíckrát to nebyla moje vina,ale odsral jsem to já....
Datum: 05. února 2011 12:35
 Jo jo pravda. Nevím čím to je že skoro všichni chrchla ignorují. Je to vražda s ním jezdit po silnici. Když jedu na třindě nebo kývačce tak to je pohoda... Ale na fichtlovi. Nějaká přednost z prava? Držení bezpečnýho odstupu? To většinou neexistuje. Dálkově světla vnoci přimo do xichtu že musím zastavit abych nevletěl do škarpy... A o kamionech ani nemluvím. Z těch 10ti kamionů comě za den předjede mě 7 smete kdybych neuhl
Datum: 05. února 2011 10:07
 No mě teda nikdo v autoškole zvládat smyk neučil. To bys asi musel do Mostu. Tam teď na to maj autoškolu, která ti odečítá body. Jinak si myslím,že když se dostane auto na led, tak už je asi jedno, jestli brzdí nebo dává plyn. Prostě na ledě tě to poslouchat nebude, něco jiného by to bylo na sněhu. Ovšem dnešní protiskluzové systémy považuji za zázrak. Jedeš po ledě a ono tě to dokonce poslouchá. Na tvém místě bych děkoval bohu,že jsi celej. Já jezdím na fichtlu jen když teplo a pěkně a už mi šlo několikrát taky o život, že jsem dospěl k názoru,že si budu muset pořídit 250tku. Je mi až s podivem,jak někteří řidiči fichtla na silnici ignorujou a jeden mi dokonce vynadal,ať ho nezdržuju .
Datum: 05. února 2011 8:50
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 no ještě jsi se nepochlubil kolik máš s autem najeto ty teoretiku
Datum: 05. února 2011 8:17
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 tak se nekdy podivej jak lidi jezdej po lede ci snehu, tak poloviny lidi, jak totalni vymatlanci v kopci jim to zacne hrabat tak pridaj plyn a divej se ze jim to stoji, u predohrabu v zatacce pustej plyn, dostanou smyk tak to zadupnou,.... proste magori ktery nemaj co delat za volantem. Clovek nemuze jit klidne ani pochodniku.
Datum: 05. února 2011 8:14
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 kolik jsi tohu najezdil autem a zajekejch podmínek že si troufáš o někom řízt že je to dement ta troudo?? jezdim po silnicích denně 20let ale takovej mazák nejsem obych si troufnul na něco takovýho. přečti si to po sobě a uvidíš že autoškola je stejná jako jiná škola. taky píšeš jak dement....
Datum: 05. února 2011 7:33
Jméno: amater
IP: uživatel1506
 hoj draci ja blbec, strikal jsem plechy nakou dvouslozkovou barvou a strikal jsem to na nekolikrat a plechy ktery jsem mel ve stejny mistnosti uz zaschli tak se naich zachytila barva ve vzduchu ze strikani, nevim jak to mam odstranit protoze jak nato necim sahnu hnedka to stratí lesk a je to spinavi. Kdyz sahnu na plech je to jak smirek tak to potrebuju zahladit a rozlestit, ale jak?? znova se mi to strikat nechce
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2011 11:04
Jméno: standa
IP: uživatel11105
 v zimě se nelakuje,bude to rukama
Datum: 06. února 2011 11:04
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 skousim to tempem nic moc je to nanovou barvu bar vrchnich plechu  ty kurwi me stejne namichali barvu daval jsem silnou vrstvu a pozaschnuti to prosvita na dost mistech, myslim ze to moje chyba nebude to prosvitani klasicka barva to nedela
Datum: 06. února 2011 8:27
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 Jestli sem dobre pochopil, tak by to melo jit odstranit tempem a trochou snahy....
Datum: 05. února 2011 13:51
Jméno: standa
IP: uživatel11099
 chybama se člověk učí.....
Datum: 05. února 2011 12:04
 Myslim že nejjednodušší bude to přebrousit a nova nastříkat, nevim jestli by to šlo nějak rozleštit...
Datum: 05. února 2011 8:35
Jméno: tryskac
IP: uživatel1506
 cau draci jaka je hlavní tryska u ČZ 250/455?? ta origo je necitelna a este navic spatna.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2011 8:49
Jméno: Test
IP: uživatel7923
Datum: 05. února 2011 8:49
Jméno: kedar11
IP: uživatel10858
 zdarec co znamena na pistu na fichtlovi B1? dik za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2011 23:32
 1: první výbrus.. B: tolerance přesnosti, ale na to se už dneska nehraje...
Datum: 04. února 2011 23:32
Jméno: kleed92
IP: uživatel11096
 čau chlapi.. mam problem mam pionyra a nejde mi spojka.. mam motor z 05 tudiz bez pružiny jako na 21.. dam kulicku a pak tycku ale tycka nejdee dovnitr a blbe ven.. nevim co s tim.. a kryt z 21 tam nejde prosim o radu..
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2011 20:13
 Ahoj draci. Chci se vás, neboť mám problém se zadním kolem. Sehnal jsem si náhon na tachometr ( šneka atd. ), vyčistil jsem ho a dnes jsem ho skládal dohromady. Ovšem nepodařil se mi tam dát ten poslední kroužek, tak jsem si říkal že to jen vyzkouším a potom ho tam dám. Náhon jsem nasadil na rozetu, rozetu na kolo a kolo do rámu. Vše jsem utáhl tak, jak jsem to utahoval vždycky, ale když jsem poté popojel s motorkou, tak jsem se zadním kolem ani nehnul. Posléze jsem zjistil, že to dělá ozubené "kolo" náhonu, vytáhl jsem ho a vložil zpátky. Po přitáhnutí doslova fest, vše bylo v pořádku - kolo nikde ani nedrhlo. Dalo by se říct že po přitáhnutí s tím ozubeným kolečkem náhonu do doslova dře a kolo se ani nehne i při použitím velké síly. Tak se vás chci jestli si myslíte, že to mohlo zavinit to chybějící poslední krycí kruh, co se dává jako kryt na ten náhon, jestli jej nějak vystřeďuje. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2011 22:07
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 to by nemelo vadit že jsi tam nemel ten krouzek, akorat davej pozor kdyz ten snek davas na rozetu tak tam maj ejt 2 kolicky na rozete ktery prijdou zasunout do sneka, to asi víš.
Datum: 04. února 2011 22:07
Jméno: kleed92
IP: uživatel11095
 Čus dracíí, mam problém..mam Pionyra a na rovince a do malinkjech kopecku jede dobře.. ale když na něm na rovině jedem dva tak na 3 moc nechce jed.. a do prudcich kopcu už vubec ne proste chcípne.. mam otazku čím to je a nebo jestly to je tak u kazdyho? a čím a jak případně zvíšit výkon aby nás utáhl dva aspon do středního kopce..diky moc bejci..  \\\\\\\\r\\\\\\\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2011 22:00
Jméno: dydy11
IP: uživatel11096
 ok diky moc..
Datum: 06. února 2011 22:00
Datum: 06. února 2011 10:59
Jméno: dydy11
IP: uživatel11096
Datum: 05. února 2011 23:14
 Já s bratrancem(oba tak 80kg) vyjedem normální kopec na poli v pohodě, a to mam 13z sekundárko. Po silnici docela krpál vyjíždim do půlky na dvojku a pak řadim za jedna, ale ta jednička táhne jako bejt. Teď už jsem ale přesedlal na 11z sekundárko a to je úplně o něčem jinym. Krpál na polní cestě dáváme za 2 s přehledem.
Datum: 05. února 2011 20:33
Jméno: standa
IP: uživatel11099
 běžné kopce fichtl ve dvou musí vyjet! je jasný že nějakej ostrej krpál v lese to ve dvou nevyjede....
Datum: 05. února 2011 18:51
Jméno: kleed92
IP: uživatel11096
 noneprijde mi ze by klepal,chrastil atd..takze asi sestelovat.. diky moc vrhnu se na to.. a jak to je jinak dobre sestelovanej ppincek uveze v poho dva lidi do kopce? aj pamatuju je s tatou pred 13 lety ze nas uvezl v pohode oba do kopce..ale to bylo asi tim ze mi bylo 5 let a byl sem lehkej..
Datum: 05. února 2011 13:54
Jméno: standa
IP: uživatel11099
 to muže dělat i bohatá směs....v jednom se to tak neprojevuje,protože fichtl má docela tah i rozštelovanej(proto většině lidí jede dobře i když neumí nastavit ani zapalování ani karburátor),ale ve dvou lidech se okamžitě ukáže,jak je na tom....skus jen motor seřídit dle příručky a uvidíš.....pokud je motor už vylágrovanej tak motor opravit....jestli to nemá kompresi a šíleně chrastěj kroužky tak udělej výbrus válce...jestli zvoní udělej i nový futro pístního čepu.....jestli klepe,tak rovnou začni shánět i novou kliku(či ojnici).....jestli nezvoní,nechrastí,neklepe a jede docela dobře tak chce jen vyštelovat....
Datum: 05. února 2011 12:51
Jméno: kleed92
IP: uživatel11096
 ok takze vybrus a nebo sekund. kolecko ok vyzkousim to  diky moc chlapi za radu.. a jinak jeste ja jel za 3 sam a jede slusne.. pak sem nabral cloveka za 1 dobry za 2 docela dobry za 3 uz nic moc.. no a do kopce za 1 chcipne a nejede..
Datum: 05. února 2011 11:05
 no pokudd to jede stebou normalně tak by to i ve dvou melo jet nromalne nemelo by to vynechvat atd ale zapomen na to že budeš jezdit kopce ve dvou na 3 jedine co mě napda dat tam menši sekundarni kolečko třeba 11z sice by to nejelo tak rychle ale lipe by to tahlo
Datum: 04. února 2011 22:02
Jméno: corny
IP: uživatel11098
 Moc drahý to ještě není bejvaj i dražší.Normální vejbrus 540KČ i s pístem a kroužkama.
Datum: 04. února 2011 20:40
Jméno: kleed92
IP: uživatel11096
 a nejaky lehci a levnejsi reseni neni?ale jinak diky
Datum: 04. února 2011 20:15
Jméno: skoopa
IP: uživatel8456
 udělej si vybrus kup novy pist kroužky a fichtl pojede jako novej.
Datum: 04. února 2011 20:13
Jméno: kleed92
IP: uživatel11096
 no prestih ok.. ale kdyby to byla komprese tak by to nejelo ano kdybycj jel sam po rovine ne? to stejny i z benzinem ne?ale diky
Datum: 04. února 2011 20:04
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 cus no hele to ti treba muze delat píst ze ma spatnou kompresi tak to netahne nebo ti spatne dotejka benzin nebo spatne serizenej predstih to muze delat vic veci
Datum: 04. února 2011 19:46
Posl.aktualizace: 05. února 2011 22:14
 standa: No tak to, že ty bloky musí nahřát na 80-90 stupňů Celsia a že musí zmrazit ložiska, to jsem mu jaksi neřekl, to beru jako samozřejmost. Ty ložiska by tam měli jít pak uplně v pohodě. Stačí je jedn doklepnout gumovou paličkou. Žádné mlácení nebo tloukání nepraktikuju.
Datum: 05. února 2011 22:14
Jméno: standa
IP: uživatel11099
 barbaři natloukají ložiska!! To ste mechanici?
Datum: 05. února 2011 12:59
 sefcik: To, co říkáš, nejde. Protože kdyby jsi to lisoval tak jak říkáš, tak by jsi do toho uložení zalisoval i to staré ložisko. ty potřebuješ nějakou trubku, která má skoro stejný průměr jak to ložisko ale o trochu menší, aby jsi ten přípravek nezalisoval do uložení. A nalisovává se správně jak SESA říká, tza vnější kroužek ložiska. 
Nebo se ten přípravek dá udělat jako kulatina a na konci navařenej kružnocý plech tak tlouštky 3 - 4mm, přesně do středu.
Datum: 04. února 2011 23:44
 Nebo co to vzít přez staré ložisko a to by tlačilo plošně na to nové, asi je to lepší než to natloukat ne?
Datum: 04. února 2011 20:06
 No mě to napadlo. Takže nějaký přípravek, za který se to chytí a ten by tlačil na ložisko.
Datum: 04. února 2011 20:04
 pujde,,kdyz to obratis stranove tak jo,,, ale ty loziska pujdou rychle do kopru,, pac jak tachas do diry lozisko za stred,,tak ho prochnes v ulozeni kulicek a je kaput,,takze nedoporucuji
Datum: 04. února 2011 19:46
|



|