Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Zdarec dělaly se jawaky 250 353 s tim přístrojkem na nádrži a i spínací skřínkou na masce u řiditeksem si totiž jednu koupil a má to na nádrži i na masce sem jen viděl na fotkách že to měly na nádrži nebo na masce ale oboje dvoje to nevím tak co myslíte ???? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2011 14:49
Jméno: ondr
IP: uživatel10079
 dělali se jenom s jednim buť spínačka v nádrži nebo v masce ale dohromady ne
Datum: 06. února 2011 14:49
 podle mě je to bastl
Datum: 06. února 2011 14:40
 Zdáro draci,tenhle filtr pasuje přímo na karbec 2917ku na pio??? nebo musim udělat nějakou redukci ? dík za odpoveĎ  \\\\\\\\r\\\\\\\\nhttp://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3464.html\r\ndyžtak mi odepište na mail.díkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2011 12:43
Jméno: DEJW
IP: uživatel1966
 Tak to je blbý no,a nevíš kde bych sehnal přímo na pio ?
Datum: 06. února 2011 12:43
Jméno: standa
IP: uživatel11105
 redukci
Datum: 06. února 2011 12:37
Jméno: DEJW
IP: uživatel1966
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3464.html
Datum: 06. února 2011 12:34
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Čus draci,pouštím se do GO motoru a jsem ve fázi rozebírání a nyní se pokouším sundat rotor magneta a vačku.Problém je,že vačka at se snažim sebevíc prostě nejde dolu.Mám již odšroubován šroub M5 ale ta vačka tam pořád drží jak přibytá nechci na to použít hrubou sílu tak jestli někdo nevíte jak ji šetrně sundat.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2011 14:37
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Diky kluci,no vytrhnout to nestačilo musel jsem to vzít kleštěma ale nakonec se povedlo.Díky
Datum: 06. února 2011 14:37
 jo.¨
Datum: 06. února 2011 12:37
Jméno: standa
IP: uživatel11105
 ty vole to je alchymie....chyt to suchym hadrem a vytrhni....nijak přidělaný ani nalisovaný to tam neni.......
Datum: 06. února 2011 12:36
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 A jak to jako ze spoda do té mezery strčit šroubovák a tahat směrem k sobě?Díky
Datum: 06. února 2011 12:29
 podeber ji šroubovákem..
Datum: 06. února 2011 12:24
 Cau seso, chtěl bych se tě zeptat, jestli se dají sehnat ty gufera nebo co to je v zadních tlumičích na mustanga.
http://www.sesa-moto.cz/minulost/jawa_50_typ_23/katalog/ stránka č 31. na obrázku č. 8
díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2011 21:54
 značkuju
Datum: 06. února 2011 21:54
Jméno: váca
IP: uživatel9474
 Zdar draci potřebuji poradit zdali mam vyměnovat šneka na zadním kole u pincka mam uplně nevej tachaáč za odpovědi předem děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2011 23:29
 tak to ej snad na tobe ne??, My tu nevíme jak ti tachák funguje...
Datum: 05. února 2011 23:29
Jméno: jaw
IP: uživatel11102
 Čau fichtlaři,mám rozdělaný motor na jawu 550 a nevím jestli mám vyměnit bronzová poudra.Zajímalo jak poznám že jsou špatná.A jěště jak poznám že jsou špatná ložiska v motoru.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2011 10:57
Jméno: standa
IP: uživatel11105
 skontroluj axiální vůli předlohový hřídele...pokud bude velká,rozhodně je vyměn ať zabráníš vypadávání převodových stupňů na repasovaný převodovce....ložiska určitě nová....vždyt ten motor má natočíno přes 50 let!
Datum: 06. února 2011 10:57
Jméno: the vojca1
IP: uživatel11103
 cus hele hlavnim znakem sou "vakly(vule)" pokud nemas pouzdra nejak na oko zdevastovany a čep nema vuli do stran tak by to melo bejt v poradku .. a loziska pokud maj nalitano tak 20-30 tisic a kdyz uz jsi u puleny motoru tak si myslim ze nebude na skodu je vymenit kdyz seti nechce tak nemusis ale ja bych je na 100% vymenil kdybych mel rozpuleny motor na svim krasavci
Datum: 05. února 2011 23:27
Jméno: Venca
IP: uživatel5063
 Čaute draci, mám problém na babetě. Jak ji chci prošlapat, tak mi dost často nezabira to kolečko vzadu. Nevíte co s tím? sundat mi to taky nejde, namazane to mam, tak už fakt nevim...
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2011 23:16
Jméno: tomas_j.r
IP: uživatel10508
 nefunguje ti cvrček zadního kola a ten neopravíš holt musíš vyměnit ale stojí asi 100kč jinak sundáš ho tak že jsou v něm dvě dírky a do jedné opřeš šroubovák nebo sekáš a kladivem povolíš jo a je tam obrácenej závit. http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_809.html
Datum: 05. února 2011 23:16
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 cus hele kolik by se melo lejt oleje do motoru cz 175 je to ten s kulatym valcem myslite ze staci tak pul litru ? PS: nemuzu ani za boha povolit sroubek pro kontrolu diky moc PECA
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2011 23:21
Jméno: the vojca1
IP: uživatel11103
 cus hele pokud mas 175/356 tak by to melo bejt tak 850-900ml ale kdyz das vic tak se nic nedeje ja se ridim heslem kdo maze ten jede ... hlavne to nedavej upne plny!!!maximalne 1l a to uz je hodne
Datum: 05. února 2011 23:21
 Zdarec prosim kolik mam dat oleje do přednich vydlic jawa 350-639.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2011 21:33
 200ml motoráku do každýho ramene...
Datum: 05. února 2011 21:33
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 cus hele je tu nekdo kdo tunil nejakou 125 krosku ? ta moje tet ma nejakejch 8 kW a prej se to da zvisit az na nejakejch 10 kW tak sem se chtel zeptat jestli uz to nekdo neskousel diky PECA
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2011 23:41
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 S tim nic moc nevymyslis, bud rad, ze ti to jezdi.. aspon ti ten motor vydrzi.
Datum: 06. února 2011 23:41
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 o dik bobře to je vono ... přivera tam taky neni ja si nemoch sponemout jak se to menuje
Datum: 06. února 2011 20:26
Jméno: bobr
IP: uživatel11091
 to u vejfuku se jmenuje přivěra
Datum: 06. února 2011 18:07
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 no todle klapky prave ze nema ani u vejfuku ty packy tet nevim jak se to menuje taky ne ... ale ma to klapky jakoby smerem dolů na valci u klikovky ...
Datum: 06. února 2011 16:51
Jméno: standa
IP: uživatel11105
 a to má klapky v sání a nebo symetrickej rozvod sání bez klapky?....to snad poznáš předpokládam....
Datum: 06. února 2011 12:02
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 je to stara suziki TS 125 ER vzduchem chlazena rok vyroby cca 1985 se kdyztak podivejte na net na konkretni udaje ja nevim vsechno jen to co mi rekl ten chlapek co me ji prodal ...
Datum: 06. února 2011 11:38
Jméno: standa
IP: uživatel11105
 a co třeba to trochu konkretizovat? Značka,typ,rok výroby,druh chlazení,typ sání,průměr karburátoru,typ/druh výfuku........
Datum: 06. února 2011 10:59
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 mam 2T
Datum: 06. února 2011 10:38
Jméno: Venca023
IP: uživatel8693
 Ahoj záleží podle jakou máš jestli máš 2T nebo 4T.
Datum: 06. února 2011 10:21
Jméno: radek
IP: uživatel7934
 cus jentak anketa: kdo z vas tady kouri cigarety? kolik jich dene vykourite a jak dlouho byste bez nich vydrzely a jaky znacky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2011 18:10
Jméno: bobr
IP: uživatel11091
 nekouřim fetuju kouř z mého ostrého 2T jmenem jawa 50 mustang
Datum: 06. února 2011 18:10
 souhlasim se standou... je to tu fakt už zase na nějakou revoluci, nikoliv však sametovou, ale krvavou... snad zopakovat defenestraci by nebylo od věci.. jen malá poznámka: z vydělanejch peněz ve finále tomu buzerparátu odevzdáš téměř 60% na všech daních. takže z desítky reálně zbude čtyrka. žel ale takto je to v celém svazu evropských socialistických republik, tak holt nemůžem přece vybočovat...k tomu kouření bych toho mohl napsat mrak... začal sem na marskách, pač v té době ještě startky s filtrem neexistovali. a když začli, stáli 10 kč... do dnešních dnů jsem u nich bohužel zůstal... jistě si tedy dokážete představit kolik jich musim vyčudit po takové době kouření... je mi z toho už na blití.... jenže tenkrát jsem byl blbej a šel s ostatními a dnes bych dal skoro cokoliv abych ten hnus nemusel vdechovat... začít je jednoduchý, ale skoncovat, to je už docela boj.
Datum: 06. února 2011 14:14
Jméno: standa
IP: uživatel11105
 v málokterý zemi je tolik tunelů jako v české republice. Jak blbci platíme zdravotní pojištění,ale většina těch peněz proletí komínem díky netransparentnímu hospodaření nemocni a vzp,pochybným a nevýhodným zakázkám....to a samé ministerstva vnitra a financí.....pak se socani diví,že soukromníci krátí daně.....pokud sem úspěšnej,v životě jsem udělal kus práce,vydělávám slušný peníze tak se o ně přece nebudu dělit s lidma který si užívaj státní podporu,ke který mají povoleno si něco málo legálně přivydělat na ploviční úvazek,kde se opět přiznává pouze část platu a pak si v podstatě uplná socka na podpoře může vydělávat víc jak my poctivě pracující blbci,kterým navíc třetinu těžce vydělanejch peněz sežere stát,aby je dal těmhle zmrdum! Pak nemá bejt benzin za 35,cigára za 80 a pivo za 25... celej národní majetek rozprodanej a rozkradenej,každej si akorát nahrabal a zmizel ze scény a když už není kam sáhnout,tak si půjčujeme....státní dluh narůstá o miliardy každý měsíc...slušný lidi sou orvaný na daních,socialce a zdravotnim,nezaměstnaní cikáni jezdí v nových pětkových bavorácích a sou vysmátý......kriminalita kvete ve státní sféře už od blbých obecních a městských úřadů....už aby přišel nějaký zvrat!! A VV ani Top 09 se o to nepostarají,ač furt všichni slibovali reformy a nápravu.....pěkný kulový....už taky hrabou pod sebe!!
Datum: 06. února 2011 12:31
Jméno: standa
IP: uživatel11105
 njn.....kdyby třetina národa nepobírala zbytečně sociální dávky,ve zdravotnictví nebyly tunely a neměly sme 1.5 biliardy statního dluhu tak by cíga pořád stály 20 korun!!!
Datum: 06. února 2011 12:09
 nefajcim  radsej jazdim lebo ze tie peniaze dá sa kupit aj benal
Datum: 06. února 2011 11:51
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 Sparta modra,Petra, vselico nekdy..
Datum: 06. února 2011 9:51
Jméno: viktor009
IP: uživatel11104
 Já kouřím tak 1-5 denně. No značka - nejčastěji modré nebo červené L&M nebo taky Malborro, Philip Moris. Spíš podle peněz. Vydržím bez cíga tak i týden, ale většinou tak 3 dny. A co zdražení? Je to pěkně na h**no zdražuje se všecko
Datum: 06. února 2011 9:07
Jméno: Matous_KH
IP: uživatel7314
 To jsou dotazy  Co posloucháte za muziku, jaký kouříte cigára..  Hele kouřím, zásadně Dlouhý R&W alternativně dlouhý Startky...Tak krabičku denně no.....Já kouřím 5 let, je blost kouřit, ale někdy je to taková pohoda si zapálit... Na druhou stranu...Byla by taková pohoda mít ta prachy co sem do toho nasral..Když si to spočítám, těch pět let je 1825 dní...cena cigaret cca 50kč? Když sem začínal tak stáli Cleyky 38, tak to musím brát v potaz...1825*50...91 250kč!!!...kdybych já kokot nekouřil a dával si prachy stranou, tak sem ted nemusel přemýšlet kde vidělat na svoji vysněnou Astru F, ale mohl bych si koupit ještě vysněnější novější Omegu v kombiku  A ještě by zbylo hodně peněz na komplet GO fichtla...jenomže to je jen teorie, takle šetřit nejde, ty prachy bcyh stejně jinak utratil třeba za bombony
Datum: 06. února 2011 0:46
 naposledy jsem zakouril malbora cervena, orig krabka z roku 1985,, za psi boudou s mim kdysi nejlepsim kamosem ,, vubec mi to nic nereklo,,smrad jak kdybych stal nad komínem,, a tich penez,,za tu krabku tenkrat bylo urcite 2 litry benalu,,vubec se divim ze jsou lidi tak blby a pristoupeji na tuto kokotinu,,co rvou s lidi tezce vydelane penize a legalne se postupem casu zabíjej a to vlastnima rukama a blbosti
Datum: 05. února 2011 22:34
Jméno: standa
IP: uživatel11099
 Já,Krátký červený startky výhradně v měkké krabičce,průměrně 15 denně,zdražení mi nezajímá,to je hra vysoký politiky s kterou nikdo odtud nic neudělá....asi jako spotřební daň na pohonný hmoty....
Datum: 05. února 2011 21:01
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 1 denně, vydryžím tak tejden bez cíga, Camel, Red & White, zdražení? přestanu kouřit....
Datum: 05. února 2011 21:00
Jméno: radek
IP: uživatel7934
 a co rikate na zdrazeni?
Datum: 05. února 2011 20:39
Jméno: kekz
IP: uživatel8619
 čus draci dneska sem nabíjel baterku do kejvy.. no odělal sem špunty a nabíjel cca 3 hodiny a vše bylo ok... ale nabíjel sem to jakousi kravinou co dává 6,15V je to něco made in home z auta... docela se ta baterka nabila ale.. .. CHCI SE JEN ZEPTAT.. NEMŮŽE NĚCO BOUCNOUT NEBO NĚCO KDYŽ TO TÍM BUDU NABÍJET?  nebo třeba jestli to nepřebiju a něco se s ní nestane? sry za blbý dotaz ale slyšel sem o pár případech kdy baterie bouchla a udělala slušný bordel..
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2011 13:26
Jméno: Test
IP: uživatel7923
 Důležité je,jak velkým proudem nabíjí. Jestli máš aku. třeba 11AH ,tak nabíjecí proud by odpovídal 1,1 ampér. Má to být jedna
desetina kapacity akumulátoru. Nabíjení vyšším proudem akumulátoru škodí.
Datum: 06. února 2011 13:26
 Dědovi jednou bouchla baterka v autě za jízdy. Vcelku to prej byla slušná rána a za autem byla mokrá stopa z kyseliny.  Jen tak pro zajímavost.
Datum: 05. února 2011 23:24
Jméno: miguel
IP: uživatel9423
 jestli ti to ted nic neudělalo tak ti to nic nebude dělat ani příště. A baterku nabíjej cca 10h
Datum: 05. února 2011 23:08
 jak dlouho to mám dyžtak nabíjet a jak poznám že je ta baterie nabitá?
Datum: 05. února 2011 20:01
Posl.aktualizace: 05. února 2011 20:57
 jsou funglovky,na fotce je noc moc,,ale v realu jsou ok,,,, a zatim jic mam prar
Datum: 05. února 2011 20:57
Jméno: Jakub Müller
IP: uživatel10910
 PRO TY CO CHTĚJÍ JET MISTROVSTVÍ REPUBLIKY PIONÝRŮ
Zdeněk Neuvirt napsal:
5.2.2011 v 18.03
Zdravím všechny fichtlaře.
Blíží se schůzka a jeden z bodů určitě bude fichtl s nebo bez origo rámu. Prosím všechny co chtějí jet závody a kde základ stroje netvoří origo fichtl rám, aby mi poslaly fotky svých strojů na zdenek@motovirus.cz
Budu čekat na foto a pospěšte si. Chceme to vyřešit co nejdříve.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2011 18:55
Jméno: Lukáš
IP: uživatel10780
 Zdravím mám problém na mustamgovi a už jsem vyzkoušel vše. Problém spočívá v tom že mi vynechavá jiskra prostě někdy hazí člověk stím nic nědělá a najednou přestane jít. A když motorka jede tak na 1 to jde ale 2 se už začne dusit. No a po čase to přestane uplně zapalovat. Vyměnil jsem Kondenzátor, 8V cívku, svíčku i koleno svíčky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2011 20:43
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 cus hele me tohle dalo taky a bylo to jak mas kladivko a jak je pridelany k tomu drzaku tak tam to musi bejt odizolovny takovim krouzkem to kladivko od toho drzaku a ja ho mel propaleny a vobcas se to dotklo a konec .. nebo ti muze nekde kostrit elektrika
Datum: 05. února 2011 20:43
Jméno: Lukáš
IP: uživatel10780
 To jsem taky vyměnil zapoměl jsem to napsat.
Datum: 05. února 2011 20:27
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak vyměn ještě kladívka
Datum: 05. února 2011 18:56
Jméno: babetta210
IP: uživatel9545
 Zdar všichni moc vás prosím jak mám naladit karbec u babetty 210 ten vrchní a spodí vubec si nevím rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2011 15:30
Jméno: babetta210
IP: uživatel9545
 Dík jen se chi ještě zeptat jak mam ten otáčkový šroub zleva naštelovat jako dotáhnout a o kolik otáček povolit jestli to jako takto znáte ? dík popřípadě i ten spodní jak se ladí
Datum: 08. února 2011 15:30
 Stáhni si Dílenskou příručku, nebo kdyby jsi někde našel knížku Eduard Ďurkovič Babetta. Napíšu ti to ve stručnosti: Když si otočíš karbec vzhůru nohama, tak by měla horní hrana plováku být stejně vysoko jako horní hrana emulzní trubice bez trysky, každý milimetr rozhoduje.
Datum: 07. února 2011 21:38
 promintě že se do toho pletu,, jak se nastavuje hladina u toho karbce??za týden budu kámošovi ladit babettu tak něco kolem toho studuju nebo je někde příručka na netu?dik
Datum: 07. února 2011 21:28
 OK, takže ty dva šroubky z boku jsou ti jasný? Ten vrchní, co vede k šoupátku, tím nejspíš myslíš takový ten, jak v něm vede lanko od plynu. To je jednoduchý, nejdřív povolíš tu malou matku a pak to přitahuješ nebo povoluješ. Šteluje se tím vůle lanka. Takže to nastav tak, aby jsi tam měl malou vůli, aby se ti nepřidával plyn, když otočíš řídítkama. Jestli eště něco nebudeš vědět, tak se klidně zeptej.
Datum: 07. února 2011 21:03
Jméno: babetta210
IP: uživatel9545
 Dík sory jako ja sem věděl co vede k šoupátku ale vubec sem nevěděl jak to mám ladit a ještě jak mám naladit ten vrchní co vvede k šoupátku ?? prosím
Datum: 07. února 2011 15:41
 Píšu to sice už asi po 10, ale dobře. Ten vrchní, ten nadzdvihává šoupátko, takže je pro volnoběh, musíš ho naladit podle otáček při zahřátym motoru. Ten spodní s vroubkama je na bohatost směsi, utáhnout a povolit o 1,5 otáčky - to je výchozí nastavení. Pak to doladíš podle barvy svíčky. Nestačilo se zamyslet, aby jsi viděl který šroubek vede ke šoupátku a pak si to od oho odvodit?
Datum: 06. února 2011 10:52
 Čus draci čím to může být že fík po delší době se dusí jakoby kdyby tam nešel benál neim a hlavně do kopců když se rozjíždím tak jakoby se to nechytá na krouták a musím bud podřadit a vytočit nebo to chcípne.Co s tím?Karbec vyvyřenej seštelovanej i hladina je good a jehla na 2 zářezu.Poradte dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2011 12:34
Jméno: pionýr
IP: uživatel9545
 vš co zkus mě to taky dělalo vyšrubuj hlavní trysku a vem si něco uplně uzkýho eště výc neš špendík a z vrchu to proščisti
Datum: 09. února 2011 12:34
Jméno: jawa 50 cross
IP: uživatel10693
 Čau hoši nevíte někdo co s rezavou nádrží??Jak ji mam vyčistit od rzi??Předem díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2011 21:01
Jméno: hrbik
IP: uživatel10874
 Zkus kofolu
Datum: 06. února 2011 21:01
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Žádný sítko to nesežere, odstraní se jen rez... ta kyselin a není zase tak silná, je to hooodně kyselej citron, dá se i ochutnat, ale ty xichty u toho...
Datum: 06. února 2011 9:41
 Kyselina funguje výborně, ale doporučuju předtim odmastit vnitřek nádrže, třeba to propláchni technickym benzínem...
Datum: 05. února 2011 20:05
 A nesežere to sítko co je na kohoutku? Díky
Datum: 05. února 2011 18:12
Jméno: MartinFel
IP: uživatel5767
 Pak prosím napiš jak to pomohlo ta kys. citronová, díky
Datum: 05. února 2011 18:03
Jméno: jawa 50 cross
IP: uživatel10693
 ok díky moc
Datum: 05. února 2011 17:29
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Kup si v sámošce pytlíky s kyselinou citronovou (1 stojí asi 7 Kč) tak si jich kup 10, nalej do nádrže vařící vodu a nasypej to do toho. Zavři a zabal do hadrů, aby to sylo co nejdéle teplý. Nech to přes večer na topení v teple a ráno to vylej. Nádrž bude jako nová. Pak to nech v teple pořádně uschnout...
Datum: 05. února 2011 16:42
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
 Zdar všem ladičům jawy 50.Mám dotaz zkoušel někdo namontovat na jawu 23 přední tlumiče ze simsona?Ty orginál jsou hodně slabé.Zajímá mě hlavně jestli nevadí při jízdě tuhost tlumičů .Chci je namontovat kompletní i s držáky.Dík za rady a zkušenosti.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2011 18:03
Jméno: pali
IP: uživatel11101
 ákoze tie vydli su dlhsie asi o 10 cm a preto nerobi problem ze maju taku stlacitelnost aku maju
Datum: 05. února 2011 18:03
Jméno: pali
IP: uživatel11101
 nejde to moc nisko ja pohode s tym letam vzduchem jak nic a ja sem kao doraz na ramu nechal orig a na okulare-bryle navaril kus zeleza pady boli vsetko a drzi
Datum: 05. února 2011 18:01
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
 Dík za radu měl jsem obavy aby mi nešel předek hodně nízko .A stím uložením se nějak poperu,hlavní je že je to odzkoušené a bez problému.Pokusím se upravit i spodní brýle aby měli doraz a nechodilo to až na nádrž
Datum: 05. února 2011 17:58
Jméno: pali
IP: uživatel154
 čau ja som dal simson vydlu a na ceste v pohode a v terenu este lepsie resp. urcite lespie ako orig... aj som napr si dal vyrobit nove misky na loziska a drziak brzdy viac tam vyrabat netreba
Datum: 05. února 2011 17:37
Jméno: váca
IP: uživatel9474
 Zdar draci hele jak se sapojuje tacháč vím jen do budíku to je jasný a dál nvm předem děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2011 22:15
Jméno: váca
IP: uživatel9474
 díky vážně si mi pomohl
Datum: 05. února 2011 22:15
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 do šneku vzadu u rozety
Datum: 05. února 2011 17:43
|



|