Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 07. února 2011 21:54
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no sakra mít to 100 km někam do ciziny tak jedu taky  jo a hezčí by bylo , kdyby jsi tam dal nádrž ze 175/477
Datum: 07. února 2011 21:54
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 Lebo ide o to že budem chcieť v lete chodiť na Ukrajinu cca 100 km tam cca 100km naspäť na benzín a aby sa mi to vyplatilo potrebujem veľkú nádrž ta z mustanga má 8L a ta čo mám z 250 tak má 13,5 počítam že na 200km by mi mohlo vystačiť 5 L :/ no uvidím naprv vybaviť pass
Datum: 07. února 2011 16:22
 muj názor je že na silnici tě s tim asi nikdo nezastaví, ale v případě nehody by to mohl být problém, ta nádrž tam nepatří, nejspíš na ní budeš muset udělat nějaký úchyty a to už je neschválený zásah do konstrukce vozidla..
Datum: 07. února 2011 15:12
Jméno: BeNgOrO
IP: uživatel7151
 nevim proc bi im to mjelo vadit
Datum: 07. února 2011 12:22
 Ahoj, chtěl bych se zeptat, jestli někdo nevíte nějakej e-shop bo něco, kde bych mohl sehnat origo tacháč na jawu 20 ( s tím čtyřhraným vývodem)...díky. A eště jakej typ závodních svíček (NGK...atd), by se nejlíp hodil do jawy 20 ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2011 2:14
Jméno: Botik
IP: uživatel5727
 NGK bych nekupoval nemam snima nejlepší zkušenosti
Datum: 11. února 2011 2:14
 origo tahače zoženieš len z inzerantu už sa nevyrábajú alebo sa dajú zohnať kvalitne zreparované ale to stoja hotový majlant http://www.motoren.sk/shop/Jawa/type/19 (pozri dole) a čo sa týka sviečok mal som BRISKy aj NGKčky a nejaký rapídny rozdiel som nenašiel daj tam Brisk N15C a nevymýšľaj
Datum: 07. února 2011 11:11
 ...popřípadě s jakejma svíčkama by to mohlo jet slušně...
Datum: 07. února 2011 10:55
Jméno: honza
IP: uživatel6040
 Ahoj obědnal jsem si z fichtl kramku Přerušovač 12V 2X10W čislo zboží 1T1026 a nevim jak ho zapojit protože kontakty nejsou nijak označeny tak tě prosim o radu nebo o schéma  díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2011 18:20
Datum: 08. února 2011 18:20
 Dotaz k stadionu S22- stadak nemá vykon- delalo to predtim a i ted kdyz jsem mel motor rozhozenej a dal tam novy gufera. Zapalovaní je sestelovany. Startuje za studena na prvý ráz pri trose preplavení a za tepla to taky za chvilku chytne. Meřil jsme tlak ve valci a dáva mi přes 8 a to je celkem normální Problem bude asi v karburátoru? mam novejsi typ stejnej s jawa 50/05. S plastovejma krytame nebo bez- furt stejnej problém. ta saní mam v karbci jen origo sitko. Jak rikam starty v poho a na stojanku se motor jako na plnej plyn jako vytoci . At davam jehlu na ruznej zarez furt je svicka uchcana nebo uplne cerna nekdy( i kdyz je jehla upa dole). Kdyz chci na tom jet tak jednicka se nevytaci tak jak by mela a dvojka uz vubec netahne. kdyz se zahreje tak uz ani ta jednicka me neuveze. A takovej dalsi problem - nejde sestelovat volnobeh- furt to chcipe i kdyz mam sroub vonobehu uplne utazenej- asi se dusi. Co mam delat aby se tak neuchcaval??? U pionyra jsem zmensil hladinu v plovakovce a sesteloval jehlu ale tady do toho ten benzin tece jak kdby to bylo prokopnuty  Proste neumim sestelovat karbec na S22 asi i kdyz je to podle me primitivni
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2011 21:31
 hele to snad ne  to snad neni nikdo kdo by to takhle montoval ne?
Datum: 07. února 2011 21:31
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 koukni , jestli ten plovák nedáváš obráceně..má být špičkou nahoru
Datum: 07. února 2011 20:40
 to já vubec nevim co tam mám mít za trisku na stadakoj ani nvm kolik ma trysku 05tka. Plovák nevypadá poskozenej- neni nijak pobouhanej, ani jehla neni skrivena- v cem se lisi plovak 05 a s22???
Datum: 07. února 2011 20:19
 nemás tam trysku z 05ky?
Datum: 07. února 2011 17:01
 Viděl bych to asi na špatnej plovák, buď poškozenej nebo z novějšího typu karburátoru 05...
Datum: 07. února 2011 14:37
 čau, tak jsem dneska poprvé rozdělával přední vidli na mustangu rok 79 -proste ten s tou inovovanou přední vidlicí- zjistil jsem tedy ze tam maji nejako nove vyreseny uchyt vrchních brejlí. Ze v tom závitu na trubce co jde ze spodních brejlí jsou 2 drázky, do kterejch ty vrchní brejle zapadaj- tohle u starsích pio není. Zjistil jsem ze vlivem pouzivání se ty drazky v ty tycce od tech vrchnich brejlí vymackali a poskodili zavit. Pak je nemožne vysroubovat tu matku co drzi misku s kulickama tak aby se něco neposkodilo( v mym připade se serval zavit na ty matce trochu) Proste mě to zaskocilo , ze v rámci inovace tohle zrovna moc dobre nefunguje tak nevim k cemu ta inovace vedla- jestli ty vidle pak byli nejaky pevnejsí- kdo ví...
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2011 19:45
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Ta inovace vedla k ůspoře a menší náklady na výrobu nevýhoda je že vůbec nevyndáš vidlice s krku řízení . To samí co vedlo k menším nákladům jsou zadní plechy bez lišt
Datum: 07. února 2011 19:45
Jméno: Honza
IP: uživatel9313
Posl.aktualizace: 06. února 2011 23:42
 asi ne,,bylo drazsio a melo horsi chromm toto bude ok,, dal sem novou fotku jak vypada,,,sesa
Datum: 06. února 2011 23:42
 Sice nejsem Sesa , ale tohle ti nestačí ? Aspoň něco
Datum: 06. února 2011 22:32
 Ahoj draci.Mám novou ojnici na jehlách -nový výbrus-jaký průměr čepu tam půjde.Dodaný čep s výbrusem 14,1 nejde do ojnice.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2011 15:12
Jméno: bertax
IP: uživatel11108
 Ahoj draci.Tak už jsem na to přišel.Je to jen fígl jak dostat z lidí další prachy.Vrazíš tam dodané jehlové ložisko ze sady a celou práci zkurvíš.Jsou prý dvě možné klece na to ložisko a já měl samozřejmě to větší.
Datum: 07. února 2011 15:12
Jméno: bertax
IP: uživatel11108
 Ahoj draci. Tak jsem zjistil že čepy jsou všecky stejné 14,1.Když ho namačknu do oka ojnice s jehlama udělá to slabé drážky v cementaci a jde ztuha a drnčí.Rukou s ním nezatočím .
Datum: 07. února 2011 11:29
Jméno: bertax
IP: uživatel11108
 ahoj draci.Jedná se o mustafa.Samotný čep jsem tam dostal ale rozhodně se mi zdá že jde moc ztuha.
Datum: 07. února 2011 9:56
 Ahoj draci.Jedna firma dělala kliku s novou ojnicí na jehlách,,druhá firma dělala výbrus a dodala píst s čepem. No a teď to nejde dohromady.Potřeboval bych se jen dovědět jaký průměr má origo čep do nové ojnice.Dík.
Datum: 07. února 2011 0:41
 Jawa05: Neni to blbost? Když to tam nejde zlehka a pomůžeš tomu tady tou tepelnou roztačností tak po vyrovnání teplot to bude prakticky slisované a nebude se to otáčet... To bys tomu asimoc dobře neudělal. o jaký stroj jde? Jestli je to pařez tak někdy se stává že ti omylemd ají do výbrusu píst s čepem z 21čky
Datum: 07. února 2011 0:04
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 A není to tím že tam patří čep 10 mm?? A jestli ne, tak doufám nepočítáš s tím, že ti tam půjde jen tak šoupnout. Jehly nahřej a čep šoupni na 3 hodiny do mrazáku...
Datum: 06. února 2011 22:37
Posl.aktualizace: 08. února 2011 10:46
Jméno: standa
IP: uživatel11122
 Pokud bys měl zájem o nějakou komerční úpravu válce,tak napiš Stejskymu http://www.jawa50speed.wz.cz .....k válci dostaneš nákres jak výfuku tak sání. Kdekoliv na internetu koupíš za 400,- výfuk Hikone,který se upraví a na každém druhém e-shopu koupíš karburátor Dellorto 19 včetně sady trysek. Nedílnou součástí je lepší zapalování,kupříkladu Vape.....
Datum: 08. února 2011 10:46
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Myslíš? Chtěl sem bejt intelektuálně na výši...  D
Datum: 07. února 2011 17:00
 jawa05: myslim že na admina sesu můžeš mluvit česky
Datum: 06. února 2011 23:25
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
Datum: 06. února 2011 22:49
 In the first picture is my Jawa 223. I tuned this to jawas race. But in Poland we don't have any tuning parts and every parts I tuned alone.
Datum: 06. února 2011 21:30
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 You have lot of strange photos in your websites. But the first picture with motorcycle with two dumpers is very interesting....
Datum: 06. února 2011 20:52
 Ahoj, chtěl bych se zeptat, co to může být za závadu, když se na 1. normálně rozjedu a když chci zařadit 2., tk mi tam vůbec nechce skočit(asi takovej pocit, jk kdybyste z 3. chtěli zařadit 4....prostě to nejde  ). Mohlo by to být třeba řadícím automatem ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2011 20:05
 Vytahnout radicku porovnat,povolit automat jemne poklepat zahebat a utahnout!
Datum: 10. února 2011 20:05
 neprekazi ti tam skorub, co srzi radici automat ?
Datum: 06. února 2011 22:32
 To ted dělá mě protože mi jde ztuha hýbat řadičkou... Prostě když se nevrátí do té volné polohy tak tam tů dvojku nedostaneš. podivej se na to
Datum: 06. února 2011 21:21
Jméno: vlasta
IP: uživatel7934
 cus kdyz nemam komresor a chci udelat barvu nejak pekne jak to mam udelat?a kdyaz bych chtel delat motor jak je tezky pulit??a jak dlouho too trva ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2011 14:31
Jméno: dano
IP: uživatel11032
 Ahoj, taťka mi říkal že kdysi jak měl jawu 350 tak natřel nádrž normálně štětcem a dal aspon tak 3 vrstvy, a potom vzal ten nejjemnější vodní smyrkový papír a brousil dokud se to nelesklo, pak by bylo asi dobré to přestříkat bezbarvým lakem a prý se to lesklo lépe než z výroby.. zatím čau
Datum: 07. února 2011 14:31
 dachl21: chce to trochu přemýšlet.. spojsku sundám a nahodím sám.. nic na to neni.. hadím přes to hadr a na to ruku.. segrovku vytlačím šrubovákem a pružinku mám v ruce... NO PROBLEM....
Datum: 06. února 2011 23:12
 To zvládnete....akorat si dejte bacha na pruźiny ke spojce..dost to lítá...v jednom bych to už nedělal, dyžtak si pozvěte do garáže kámoše.
Datum: 06. února 2011 22:22
 Přesně v té situaci jsem teď já, snad to zvládnu, ale mám v záloze spolužáka ze základky co mě učil jezdit, takže uvidím, dnes jsem myl bloky motoru.
Datum: 06. února 2011 21:39
 Jawa05: nepovidej.. když sem poprvé v životě půlil motor tak fichtlpokec neexistoval a internet byl v plenkách.. jo a bylo mi 12 a nikdo mi s tím nepomáhal ani neradil.... sic sem to půl šroubovákem a kladivem ale podařilo se a dokonce to pak i jezdilo... pokud nejsi uplně blbý tak zjistíž že na tom nic není... stačí jen nářadí.
Datum: 06. února 2011 21:28
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Vzhledem k otázce si začátečník... Do půlení motoru se sám nepouštěj, vypadá to lehce, ale dá se tam sílenejch věcí zkazit.
Datum: 06. února 2011 21:02
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 pistol sezenes za kilo, dve z lidlu
Datum: 06. února 2011 20:56
 Motor asi zvládneš, jestli ti na tom záleží tak si kup něco na rozlisování, já zas mám pistoli, ale ne kompresor, od kud jsi?
Datum: 06. února 2011 20:52
Jméno: vlasta
IP: uživatel7934
 prave ja ani pistoly nemam no
Datum: 06. února 2011 20:45
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 Ja s tim strikam normalne, jeste podomacku delanou pistoli, sice to vetsinou udela "pomeranc" ale da se to... kdyztak si sezen jako nouzovku jeste 1 a spoj hadicky
Datum: 06. února 2011 20:35
Jméno: vlasta
IP: uživatel7934
 kompresor z lednicky mam ale ta to neutahne
Datum: 06. února 2011 20:11
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 molitanovym valeckem to udelas asi nejlip, ale to je takovej problem sehnat si kompresor? z lednicky... 1-2zapojit a pohoda... a naklady na vyrobu nulovy...
Datum: 06. února 2011 19:58
 vzhledem k charakteru otázky pro tebe bude nejlepší dát plechy do lakovny a motor někomu zkušenějšímu..
Datum: 06. února 2011 19:56
Jméno: jawák
IP: uživatel9681
 Zdar draci...nemáte někdo kontakt na někoho kdo by mi udělal výbrus na fichtla okolí přerova. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2011 19:27
Jméno: ondra
IP: uživatel11113
 zdarec byl no icq 469566956 ale většinou bývám na facebooku na piš tam Ondřej Bortník. pošli taky nějakej ten kontakt.
Datum: 08. února 2011 19:27
Jméno: jawák
IP: uživatel9681
 ondra: máš nějaký kontakt? email nebo icq?
Datum: 08. února 2011 13:48
Jméno: ondra
IP: uživatel11113
 Zdarec za kolik dělá ten týpek výbrus?? Ja jezdím do přerova každej den do školy sem ze Soběchleb a jezdím přes Hradčany.
Datum: 07. února 2011 18:03
Jméno: jawák
IP: uživatel8148
 díky moc a zde je mail: mcqueen95@email.cz ....jsem z hradčan cca 12km ale pravideně jezdím do přerova...
Datum: 07. února 2011 10:26
Jméno: joker
IP: uživatel10072
 ale funguje ale je tam jen občas jestli budu mit čas tak ti zitra seženu čislo nekde ho mam pak mu zavolas a on prijededo 5minut a odkud jsi ?
Datum: 06. února 2011 22:12
Jméno: Jawák
IP: uživatel9681
 myslíš za duklou, jak tam má týpek harampadí? ten už tam asi nefunguje...
Datum: 06. února 2011 19:57
Jméno: joker
IP: uživatel10072
 Zdravim jsem taky z prerova a vybrus se dela u dukly je tam opravna kol tak se tam stav
Datum: 06. února 2011 19:46
 zdravim,mnel bych jeden dotaz estli nekdo nemmáte výkres silonových futer do vydlic na pionýru,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2011 19:16
 ok,díky
Datum: 06. února 2011 19:16
 daj von staré futré a premeraj ich ne?? alebo treba zmerit dieru ramien a priemer klzakov a na dlzku sa moc nezálezi daj napriklad 3,5-4cm.... trosku zivota
Datum: 06. února 2011 19:15
 1.mnel, vydlic...2. fakt na takovou jednoduchou věc je potřeba výkres? Nestačila by hlava a šuplera? 3.Má cenu to vůbec dělat když se to dá za pár korun koupit hotové?
Datum: 06. února 2011 18:58
Jméno: tom
IP: uživatel11079
 Cau draci,pred tydnem sem delal generalku motoru a ted kdyz sem se chtel projed,tak fechtla nakopnu v pohode vsechno jde,ale kdyz se chci rozjed tak jak kdyby me to neuvezlo a zdechne to a pritom mam 80 kg,newite cim by to mohlo byt? nikdy pred tim to nedelalo,diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2011 21:18
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Nemáš někde moc ohnutou hadičku co vede benzín ??
Datum: 06. února 2011 21:18
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 to muzes mit treba tim ze ti nedotejka benzin nebo mas nejak šprajclej pistni krouzek ...
Datum: 06. února 2011 20:59
 čau draci, potřeboval bych vědět kudy je originál vedený lanko od tachometru, máte někdo fotku nebo odkaz? dekuji icq 556223113
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2011 19:34
 zkus nad tim popřemejšlet, něco se dá zjistit z fotek ale vzhledem k délce lanka neni moc možností kudy ho vést..
Datum: 06. února 2011 19:34
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Posl.aktualizace: 07. února 2011 19:10
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 E512 a ostatní fortschritty nebyly špatný mašiny na tu dobu...dvandu jsme taky kdysi měli, ještě se skleníkem... údajně byly ale z velký části okopírovaný z projektu českých konstruktérů SM, zašlapaný režimem
Datum: 07. února 2011 19:10
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 Marek: I my sme mali E512  kurva pomsta z NDR
Datum: 07. února 2011 10:54
 lepší ty noviny nacpat do sání a zapálit nechat prohořet a pak startovat.. ten motor ty noviny bezproblému sežere  ..a nebo tam chrstout benzínu zapálit a startovat.. ..
Datum: 06. února 2011 23:18
Jméno: Marek Bittner
IP: uživatel5855
 vy tady rešite ty niviny toje uplnč normální unás sa temu ríká dat prečíst rudé právo,drív dokát nebil start sprej tak sa takkto startovali šecky stroje najaro hlavně kombajny jako E512-E514-E516...
Datum: 06. února 2011 22:45
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 Jo vejtra. To je mašina. Jezdil jsem s ní před pár rokama na brigádě celý léto. V tý době jsem ještě neměl ani papíry na auto a jednou ráno mi do ruky vrazili klíče a že budu chvíli jezdit. Jediný co mi řekli, jak jsou u toho kvalty a víc nic. Když jsem do toho sed, nevěděl jsem ani jak to nastartovat  Pak už mi vejtra zustala celou dobu  jediný co mě fakt chybělo byl ten posilovač, protože jsem se musel pořád někde motat krokem a to řízení byla dřina
Datum: 06. února 2011 20:24
 jn na éterovou bombičku chytne i v -50 ale škoda motoru..
Datum: 06. února 2011 19:32
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 no Start sprej sme nemali ale doma máme éter ale tak zase sme nechceli rozmetať motor
Datum: 06. února 2011 19:02
 so novinama už nestartujeme.. startovací sprej nezklamal nikdy.. ani při -15
Datum: 06. února 2011 18:55
Datum: 06. února 2011 18:52
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 No keby tam otec nežeravil z novinami tak to ani nechytí
Datum: 06. února 2011 18:23
Datum: 06. února 2011 18:21
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 to žhavenie nemá  ti si asi V3S videl asi len na obrázku čo ? a o čo tu ide?? o ten lahodný zvuk ten modrý dym a naftu ktorá je všade prítomná
Datum: 06. února 2011 18:12
Jméno: bořa
IP: uživatel11091
 a co s tim když malo hřeje žhaveni, to je objev oooooooo
Datum: 06. února 2011 18:00
 Zdravím všechny, chtěl bych s zeptat: 1Jak snadno poznám, jestli je tachometr z pionýra 23 rozbitý(ukazuje nesmysly a nevím, jestli to není třeba náhonem, lanovodem...) a jestli se dá nějak poznat na burze funkční? Je pootočení šroubovákem zespodu tachecu(tam jak se šroubuje lanko) spolehlivý úkaz funkčnosti, když se ručička zahejbe? 2Dá se nějak předejít tomu, aby se otáčely řidítka nezávisle na vidlici-když zaberu za řidítka do strany a vidlice se dostane do krajní polohy, otočej se řidítka dál... 3Jaké množství oleje do předních vidlic je tak akorát do kývačky 250 353, jezdí se se zatížením 140kg? 4Je záchyt lanka přední brzdy péráka řešenej stejně jak u tohohhle pařeza? http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/488676-parez.html Pokud ano, kde se dá ten zvláštní šroubek koupit? Předem díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2011 20:31
 to dělá každej dvoutakt bez sytiče, než se ohřeje, benzín ze směsi kondenzuje na studených stěnách klikového prostoru a přepouštěcích kanálů a do válce se ho dostane málo, že to sice stačí na volnobéžné otáčky, ale už ne na rozjezd po plynem..
Datum: 06. února 2011 20:31
 Dobrý, díky toho jsem si nevšiml. Ještě bych přidal dotaz-Dělá vám pionýr taky, že studenej na volnoběh jede pravidelně, ale při pokusu o rozjezd chcípne, rozjede se teprve po ohřátí?
Datum: 06. února 2011 20:24
Datum: 06. února 2011 20:18
Jméno: kozel
IP: uživatel1859
 Zdravím, mám na pio vidlici ze Simsona, zrovna jsem ji zkracoval a jsem u skládání. Do každé patří 34ml hydraulického oleje. Nemohu do nich nalít namísto něj převodový olej? Olej v těch tlumičích netlumí, je jen na doraz. Převodový mám doma, tak chci slyšet váš názor, jestli není potřeba kupovat hydraulický. dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2011 13:21
Datum: 07. února 2011 13:21
Jméno: kozel
IP: uživatel1859
 myslíš těch osm kobyl, co máš na samolepce na nádrži?  DD
Datum: 07. února 2011 13:20
Jméno: ardo.69
IP: uživatel9335
Datum: 07. února 2011 13:17
Jméno: kozel
IP: uživatel1859
 nazdar Ardno.666  , už je to připravený možná se do toho dneska dám  dík, ať ti jezdí a hlavně si ho přikurtuj řetězem, víš, jak to mohlo dopadnout....
Datum: 07. února 2011 13:14
Jméno: ardno.69
IP: uživatel9335
Datum: 07. února 2011 12:49
Jméno: kozel
IP: uživatel1859
 přední blatník prozatím nemám namontovaný, ale mám připravené úchyty z simsona. ANo, mám tam komplet vidli ze sifona.
Datum: 06. února 2011 21:27
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
 Převodák tam nelej je hustý a v tlumičích nemá co dělat.Dej tam hydrauliku nebo olej do servořízení popř do automatických převodovek. Jak jsi připevnil přední blatník ?? Dal jsi tlumiče i s vydlou ?
Datum: 06. února 2011 21:04
 Ahoj, chtěla bych se zeptat, dělala jsem si řidičák v době, kdy dávali jen skupinu B. Teď jsem si pořídila babettu a nevím, zda na ní můžu vůbec jezdit, když
ji nemám v řidičském průkazu. Někdo říká že můžu, jiný zase, že bych mohla mít problém s policajtama. Poradími někdo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2011 14:42
Jméno: Alik
IP: uživatel2883
 Hoj muzes na ni jezdit uplne bez problemu.Ja mam taky B a jezdim na ni taky a zatim jsem problem s policajtama nemel i kdyz me zastavily.\\r\\n
Datum: 08. května 2011 14:42
 ženě bych pio nepujčil
Datum: 07. února 2011 17:54
 Sestřenka se učila fichtlu,ted má skútra...
Datum: 07. února 2011 15:58
 Co na tom, já znám teda jen holku se skůtrem s automatem, ale co babeta, Pio je pio
Datum: 07. února 2011 8:15
Jméno: Lenka1
IP: uživatel11086
 Ahoj
Datum: 06. února 2011 22:21
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Díky tak ahoj ať tu z toho neděláme chat.
Datum: 06. února 2011 22:19
Jméno: Lenka1
IP: uživatel11086
 Jsem ráda, že se našel taky někdo, kdo to jen nekritizuje. Samozřejmě, že to musí být nejlepší pocit
Datum: 06. února 2011 22:16
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 No za jízdy zrovna ne, ale ten pocit z toho že jede i holka...ten musí bejt nejlepší!
Datum: 06. února 2011 22:09
Jméno: Lenka1
IP: uživatel11086
 A jaký je mezi tím rozdíl? Za jízdy stejně moc nepokecáš ne?
Datum: 06. února 2011 22:07
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Někdo se najde, ale né holka
Datum: 06. února 2011 22:06
Jméno: Lenka1
IP: uživatel11086
 Z Českých Budějc. U vás není nikdo, s kým by jsi mohl trandit po výletech?
Datum: 06. února 2011 22:04
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Aha tak to pokud to není někde u hranic s Vysočinou tak to se s tebou asi neprojedu
Datum: 06. února 2011 21:56
Jméno: Lenka1
IP: uživatel11086
 z Jihočeskýho
Datum: 06. února 2011 21:52
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Možná troufalý dotaz, ale z jakého si kraje ?
Datum: 06. února 2011 21:50
 wau.jsem dojat,mazácká slza ukápla mezi mezerník a alt mé klávesnice dojetím. PS ještě letadlo po zábradlí couvat...
Datum: 06. února 2011 21:47
Jméno: Lenka1
IP: uživatel11086
 Třeba začíná nová éra a za chvíli nebudeme jezdit na ničem jiným.
Datum: 06. února 2011 21:34
 přesné tak
Datum: 06. února 2011 20:21
Jméno: tomas_j.r.
IP: uživatel10508
 Znám dvě holky co jezděj motokros ale holku na fichtlu jsem bohužel ještě neviděl.
Dachl21: jasný stačí dát jinej předstih a už to lítá pozpátku jak ďas.
Datum: 06. února 2011 20:03
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 Problem s tim nebude...
Datum: 06. února 2011 19:51
 Děkuju za radu, snad s tím nebude žádný problém. Mimochodem Tome, jestli jsi ještě neviděl holku na fichtlu, tak jsi toho nejspíš ještě neviděl hodně
Datum: 06. února 2011 19:42
 Tomas:Neporušuj autorský práva,to je asi 1 rok stará hláška Postula
Datum: 06. února 2011 19:11
Datum: 06. února 2011 18:30
 tomas : viděl si i couvat fichtla?
Datum: 06. února 2011 18:09
Jméno: bobr
IP: uživatel11091
 borci ja znam 3 holky co maj doma fechtla a jezděj na něm častějc než ja
Datum: 06. února 2011 18:04
 wow dračice
Datum: 06. února 2011 17:56
Jméno: kozel
IP: uživatel1859
Datum: 06. února 2011 17:21
Jméno: tomas_j.r
IP: uživatel10508
 Viděl jsem hada srát, žábu bušit pěstí do skály, koně zvracet v barvách francouzský trikolóry. Dokonce sem viděl i stíhačku couvat! Ale holku na fichtl-pokecu ještě ne!
Datum: 06. února 2011 17:19
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 Muzes, k autu (B) je automaticky skupina AM(motorky do 45km/H...konstrukcni rychlost) akorad to tam nepisou... na babete jezdit muzes akorad to pojisti
Datum: 06. února 2011 16:29
Jméno: ondra
IP: uživatel9706
 zdar muzete nekdo poradit potrebuji vymenit loziska u kol na pionyru a ty stary nemuzu vyndat ven. Pionyr stal par let ve vlhkem prostredi takze je vsechno vyrezle. uz sem zkousel snad vsechno nevite co s tim? dekuju za rady (svarecku k dispozici nemam)
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2011 10:56
Jméno: ondra
IP: uživatel10535
 me to slo taky vzdy vyndat ale tohle je fakt orisek dam to tatovi do prace ten tam navari matku a pak uz to snad pude
Datum: 07. února 2011 10:56
 twl to tam snad nekdo nalepil bo co...  ja to vzdycky vyndal
Datum: 06. února 2011 22:36
Jméno: ondra
IP: uživatel9706
 tak to taky nepomohlo horkovduskou sem to nahrival a nic mozna se to trosku pohlo
Datum: 06. února 2011 21:12
Jméno: ondra
IP: uživatel9706
 jdu to zkusit dekuji
Datum: 06. února 2011 18:50
 nahřej to fénem nebo horkovzduškou pak to pujde vyklepnout
Datum: 06. února 2011 18:11
Jméno: david
IP: uživatel10718
 Čau, pořídil jsem si motor z 350 panelky, když jsem to celý dal dohromady a udělal testovací jízdu, tak jsem zjistil hned několik závad. 1) motorka netáhne v nízkých otáčkách - napadá mě pořádně seřídit karbec ( vzduchovej šroub) nebo nový výbrusy. 2) V motoru cosi klepe, nejvíc v nízkejch otáčkách, když přidám trochu se to utlumí, ale stejně je to slyšet - vim že klika by to neměla bejt, když jsem na ní koukal vůbec neměla vůli, u toho mě napadlo, že by to mohli bejt pístní kroužky, jenže nevim jak se to pozná že jsou špatný. 3) když chci zařadit jedničku, stane se občas to, že řadička jakoby poskočí a zvedne se jakoby do nakopávacího režimu a taky občas vypadává 4 - to znamená, že to bude chtít novou kulisu řazení co? Díky za konzultaci, uvítám všechny rady a nápady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2011 18:11
Jméno: vapo
IP: uživatel10511
 Ahoj klepat může taky třeba pístní čep, to se dá vyřešit výbrusem + nové písty s krožkama a čepy popř. nová futra v ojnicích. Problém při tom řazení může způsobovat špatná hřídel řazení. Vyskakování čtyřky může způsobovat vadná řadicí vydlička-vlepším případě, v tom horším bude již poškozené drážkování hřídele v převodovce popř. příslušná kolečka. Ale těžko říct to by všechno chtělo vidět.
Datum: 06. února 2011 18:11
|



|