Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: ardno.69
IP: uživatel9335
Posl.aktualizace: 16. února 2011 14:03
Jméno: hlmut
IP: uživatel11021
 Ale prd, zvysi tim spodni kompresi a to velmi nepatrne, zadneho zniceni kliky bych se nebal, ale pochybuje, ze se seriovym. motorem poznas nejaky rozdil.
Datum: 16. února 2011 14:03
 tak jako výkon se zlepší jo- protože se zlepší výplach motoru.. jinak to sníží životnost klikovky sem slyšel... hele jestli to tam dokážeš dát  tak to tam pro mě za mě dej.. ale jak říkám něco dobrý je k něčemu bohužel zlý.. takže jestli najezdíš 100kiláků denně tak za měsíc můžeš dělat GO + kliku
Datum: 14. února 2011 7:17
 zdravím Sesu, chtěl bych se Tě zeptat jestli ještě bude na krámku spínací skříňka na pyonýra s klíčkama a případně kdy díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2011 20:59
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Nevím jak myslíš objímky, ale pokut ti jde o to jestli se musí vrtat maska tak nemusí pasuje to přesně
Datum: 13. února 2011 20:59
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
 Nevíte někdo jaký na rozměry Objímka na tu to spínací skřínku dík moc?
Datum: 13. února 2011 17:52
 bude do 3 tydnu,, musi se privest z italie
Datum: 13. února 2011 16:45
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Čau Seso,mam u tebe spadeno na nějaký díly a chtěl bych se zeptat jestli toto gufero není spíše pod označením 25x42x7?http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3738.html Mělo by to být u výstupu sekundárního kolečka.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2011 16:46
 dik,, mas pravdu
Datum: 13. února 2011 16:46
 zdravím,plánuju udělat go motoru,a nevíte kde se tá sehnat nakej seznam všech ložisek co sou v motoru,díkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2011 17:27
 sory,a díkes
Datum: 13. února 2011 17:27
Datum: 13. února 2011 14:32
 strašlive se zamyslim až se začoudí z hlavy a vymyslim něco převratnýho. co zkusit katalog náhradních dílů?? nebo si vymyslet jinej zdroj informací?? nevěřim že bys byl tak hloupej že bys to nedokázal najít. jsi jenom línej jak vandrák v červenci.....
Datum: 13. února 2011 14:32
Jméno: libor232
IP: uživatel5546
 cus , potreboval bych vedet jaky zapalko ma byt na jawu 175/356 diky.. kolik W atd.. dioky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2011 20:37
Jméno: cpivo
IP: uživatel8999
 Zdar. Jak koukám tak jsou tady opět něktěří chytrý jako opice no nevadí, snad blbci jednou pochcípou.
Na 175-356 má v originále být dynamo 45W/6V. To, jestli má být na kostře + nebo - se liší podle roku a výroby (jawa; čz; jawa-čz) a ve svý podstatě je to úplně jedno. Ale naprosto jednoznačně je to vždycky napsaný na štítku na statoru (tuším v pravo nahoře) a podle toho to musíš ukostřit. Dynamo z jawy nebo čezety se liší akorát ukostřením.
Datum: 13. února 2011 20:37
Jméno: honza
IP: uživatel10144
 Ty kecáš hovna, píše o 356, tudíš je to jawa-čz a tam je mínus, ano na kejvačká výroby pouze čz třeba 125 / 473 je + pól ukostředn, průběhu let se to asi několikrát měnilo, mam doma 10 typů kejvaček, a vim o čem mluvim.
Datum: 13. února 2011 20:16
 honzo, kecáš, kejvačky měly ukostřenej "+" pól baterie! statory jsou pro všechna dynama od 45 po 75W stejné (až na vyjmutelný odpůrek mezi cívkama)
Datum: 13. února 2011 19:38
Jméno: honza
IP: uživatel10144
 jsou stejné.
Datum: 13. února 2011 18:31
Jméno: honza
IP: uživatel10144
 O nic nejde ne? se jen zeptal, jinak na 356 má být 45W, 6V, mínus "-" kostra , H
Datum: 13. února 2011 15:50
Jméno: libor232
IP: uživatel5546
 a jeste dotaz ... jaky je rozdil mezi statoirem na 250 jawu a na 175 jawu??? ...
Datum: 13. února 2011 15:38
 to samý jako kolega s ložiskama! existujou katalogy náhradních dílů. ale abys neřek tak ti dám informaci. má tam být dynamo 45-70Wattů
Datum: 13. února 2011 14:36
Jméno: JP
IP: uživatel9243
 Cau. Nejsem odborník ale chtel bych se zeptat. Mam Jawu - ČZ 150 a newim jake ma brzdy - je z roku 1955. pozna se to podle roku vyroby. dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2011 16:12
Jméno: adas
IP: uživatel11166
 v 55 se na 150/352 dávalo obojí
Datum: 14. února 2011 16:12
 Ondr už kolikrát jsem viděl 250 z roku 1955 s půlbubny je to právě přechodovej rok. v roce 55 přecháezeli na celobubny a jednu páku. ale myslim že zrovna 150 bude ještě ve stavu půlbubnovém. Jinak půlbuben pozná každej i bez měření drátů
Datum: 13. února 2011 22:06
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 mám kostru z 250 z roku 1955 a je tam půlbuben...koukni na dráty a jestli je na každý straně jinak dlouhej tak máš půlbuben
Datum: 13. února 2011 20:11
Jméno: ondr
IP: uživatel10079
 zaleži na tom jaka to je ale dělali se celobubnovy i pulbubnovky ale jawa 250,350 měli pulbubny jen v roce 54, 55 už měli celobubny
Datum: 13. února 2011 19:30
Jméno: JP
IP: uživatel9243
 Já si to taky myslim a doufám  Díky moc
Datum: 13. února 2011 13:46
 právě proto že je to rok 1955 bych řekl že se jedná o půlbuben orig.  Protože i 250 a 350 měli půlbubny v tom roce, tak si myslim že zrovna na 150 jiný dávat nebudou.
Datum: 13. února 2011 13:24
Jméno: joker
IP: uživatel10072
 Zdravim draci, chci se zeptat čím to je. Včera sem vytahl fichtla a vubec nemá tah udělal sem novou spojku a vybrus neni potřeba nechal sem to přeměřit vypálil sem výfuk a už si nevím rady na 1 to ještě celkem tahne 2 dobré ale jak tam hodim 3 tak spadnou otáčky a rychlost klesne na 30Kmh ještš si říkam ze by to mohlo být guferama u klikovky ale radši se zeptam než budu půlit motor do toho se mi nechce tak dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2011 20:20
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 EDIT: pořád ten problém mám
Datum: 13. února 2011 20:20
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 Měl jsem ten samej problém....a podle mě je to špinavým sacím filtrem, tryskou která je od čištění drátem vyběhaná a už ojetými kontakty přerušovače (nejmenší odtrh mužu mít 0.8 jinak se nedotýkají) a nebo máš prostě rozladěné zapalování nebo špatnou směs.......jakou má barvu svíčka?...PS: opravil bych to už dávno a napsal jestli to fungovalo ,ale pořád čekám až bude mít SESA na krámku filtr a přerušovače
Datum: 13. února 2011 20:19
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 zkontroluj jestli krásně teče benzín do hadičky,vyčisti trysky,vyměň svíčku,vyčisti plovákové víčko (ventil v něm) a pak to zkus.
Datum: 13. února 2011 19:37
 Nejsem odborník, ale podívej se na olej v převodovce, jestli je to hnědý, neprůhledný a páchnoucí, tak si myslím, že to můžou být v guferu, ale jde o to jak moc ti to kouří. Nejsem odborník, Pionýra mám teprve rok, ale dovedu si představit, co to dělá, když se dostavá olej z převodovky do spalovacího prostoru.
Datum: 13. února 2011 16:48
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
 Tak skus nastavit předstih
Datum: 13. února 2011 12:43
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 cus hele mam motor CZ 175 ten kulatej a jak je to RELÉ a sou tam asi 4 pripojky na dratky (sou to takovy valecky co maj v sobe sroubek kterejma se to utahne) a ja nevim k cemu to tam je ? a k cemu se to zapojuje diky moc PECA
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2011 9:33
 ty konektory jsou nějak označený (číslem nebo písmenem), v návodu k obsluze zjistíš co kam patří..
Datum: 14. února 2011 9:33
Jméno: Pepi
IP: uživatel11102
 Ahoj
Chci se zeptat jestli nevíte o někom kdo dělá za rozumnou cenu generálku klikovky na jawu 550.
Popřípadě kolik to tak přibližně stojí.
Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2011 21:48
 Čao, jo ojnice mám. Cena je ale poměrně vysoká. Kolem 1300,-kompletní sada.
Datum: 10. března 2011 21:48
 Tomáši ty máš nový ojnice do 550??
Datum: 13. února 2011 20:05
Jméno: Pepi
IP: uživatel11102
 A odkud jste ?
Za kolik Kč byto tak bylo?
Datum: 13. února 2011 19:50
 čus, není problém přelisovat novou ojnici i s čepem. Pokud by jsi chtěl GO celého motoru není problém.
Datum: 13. února 2011 18:51
Posl.aktualizace: 13. února 2011 12:23
 Ani jeden ti tam nepasne budeš to muset převařit lepši je ten druhy vyfuk
Datum: 13. února 2011 12:23
 Dalsi rozdil v kramku,, je to ze se to ma rychleji nacitat,,, menil sem webhosting,, zacatek se nacital super ale pak to zacalo vadnout jako kdyz se hadver pridira jako pist bez oleje  uvidim zda poskytovatel to nedoladi,, v opacnem pripade,,, to nachvilku opet uzavru a pujdu do jineho spolehlivejsiho hostingu,,prosim o trpelivost,,,,neni to zadna prca to stehovat
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2011 15:48
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Venco cet sis co sesa napsal?
Datum: 13. února 2011 15:48
 Abych řekl pravdu tak mi to pořad načita dlouho někdy...
Datum: 13. února 2011 12:25
 Abych řekl pravdu tak mi to pořad našita dlouho někdy...
Datum: 13. února 2011 12:25
Jméno: Honza
IP: uživatel11153
 Je to skutečně hostingem nebo spíše způsobem naprogramování?
Datum: 13. února 2011 8:48
Jméno: karel
IP: uživatel11152
Posl.aktualizace: 13. února 2011 1:42
 radši kup nějakou určenou přímo pro použití v motorkách, takhle nejspíš nebude snášet vibrace a po pár stovkách km se uvnitř rozsype..
Datum: 13. února 2011 1:42
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 Zdravím , dělám go motoru jenže nevím co s klikou vůli do boku má 0,5mm ale když sní hýbu do stran tak cinká pojede to ? Nebude to dělat bordel? Nechci tet do toho vrážet prachy za rok budu dělat řidičák i techničák tak až pak chci novou kliku..do té doby na takové to polní ježdění..
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2011 13:36
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 milano máš tam mail
Datum: 13. února 2011 13:36
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 milano dej mi mail na ten tvuj co máš ve jméně nejde napsat
Datum: 13. února 2011 10:39
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 dej mi mail na ten tvuj co máš ve jméně nejde napsat
Datum: 13. února 2011 10:39
 Zdarec,
jestli by si chtel tak ti jednu klikovku prodam je pekna, fakt jako nová
Datum: 13. února 2011 7:59
 greandr:Já už toho nakoupil na netu celkem dost a nikdo mě nepodfoukl takže beze strachu
Datum: 13. února 2011 7:50
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 stk no
Datum: 12. února 2011 23:50
 by mě zajímalo jak se dělá techničák
Datum: 12. února 2011 23:37
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jestli budeš za rok dělat GO tak se na to vykašli a dej jí tam ... mě motor zvoní už asi 7 000km a ještě se nic nevysypalo a to jsem tam od léta nenalil nic jinýho než ředidlo , občas naturál a vyjetej olej tak nějak od oka
Datum: 12. února 2011 23:22
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 na netu nechci kupovat klikovku hodně lidí tom hovno rozumí nebo mě může někdo podfuknout nebo jak bych to řekl
Datum: 12. února 2011 23:22
Jméno: drak
IP: uživatel10258
 Ahoj.. jestli do toho nechces cpát prachy tak to tam vraz zpátky do motoru..  ale pocítej s tím ze to nebude moc dobrý..  Na tvým míste bych si nasel nekde na netu pouzitou klikovdu.. prodává se tet mrťe náhradních použitých dílů.. otázka pár stovek..
Datum: 12. února 2011 23:11
Jméno: drak
IP: uživatel10258
 ___HELP___
Zdravím vsechny draky, co potrebuju - chci udelat novou elektriku.. a tezce nevím jak na to.. mám nakoupený drát ale na netu je mrťe schématů zapojení.. PROSÍM mohli by ste mi poslat odkaz na dobré schéma zapojení elektroinstalace jawy 20 ??
NEJLÉPE schéma jak pro debily..  pac na fichtlu slozim a rozeberu a zpravim cokoliv..  ale s elektrikou sem v prd...i..  .. DĚKUJI
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2011 19:41
Jméno: trubka
IP: uživatel11157
 nechápeš-li schémata tak tě zbývá jedině Výzkumný ůstav elektrotechnický
Datum: 13. února 2011 19:41
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
Datum: 13. února 2011 10:28
Datum: 13. února 2011 0:00
Jméno: Guseppe
IP: uživatel10333
 čau, mám čz 175/478 a chci kupovat nový karbec 2926, tak se chci zeptat jestli s ním nejsou žádné problémy atd, díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2011 20:18
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 s těmito karburátory nebyly problémy takže v poho při správnem seřízení
Datum: 15. února 2011 20:18
 Cus draci hele mám dotaz mám 350/638 tak se chci zeptat jestli by tam šla dát do motoru klikovka ze 350/634 jestli jsou stejný nebo je vnich nějakej rozdíl díkec
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2011 20:20
 nešla, je jinak široká.
Datum: 12. února 2011 20:20
Posl.aktualizace: 13. února 2011 11:35
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nešli , protože nejsou na koncích zahlý jak už ti psal honza
Datum: 13. února 2011 11:35
Datum: 13. února 2011 11:03
Jméno: honza
IP: uživatel10144
 a hlavně u půlbubnu jsou ty špice zahlé na konci o 90°. H
Datum: 13. února 2011 9:18
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 záleží jestli tam máš ještě polobubny nebo už celý bubny ,tyhle dráty jsou asi na celý bubny protože u nich je napsáno jen M4 x 110 a polobubny maj půlku drátů delší
Datum: 12. února 2011 23:25
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Zdarec na chcu dát na moju jawu 250 válec kterej má už 4 výbruse pak mám ještě jeden válec 0 výbrus ale je hodně vyběhanej tak tam chcu dat ten s 4 výbrusem je totiž dobrej ale co myslíte není už ta vložka válce už hodně tenká ??? nebude to dělat neplechu ? ten 4 výbrus ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2011 21:11
 cuz neboj myslim ze se dela 6vybrusu a neni problem
Datum: 12. února 2011 21:11
Jméno: konstruktér
IP: uživatel11149
 ahoj měl bych takovej dotaz, potřeboval bych vědět přesnej typ řetězu a kolik má článků, chtěl bych si nakreslit a nechat vyrobit 10zubý primár ale neznám typ řetězu a nevím kolik má článků (http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2735.html) Děkuji moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2011 20:04
 články z hlavy nevim, ale to si snadno zpočítáš. na 14 zub je to 44článků (čsn 02 3321.1) dej pak vědět jak to dopadlo
Datum: 12. února 2011 20:04
Jméno: konstruktér
IP: uživatel11149
 mno jestli jsi někdy jezdil 11 zubej primár tak víš, že ten řětízek je docela v celku dost naplej. A proto jsem neuvažoval vůbec o napínáku, protože určitě nebude řetízek škrtat o kartery jen bude o trošku volnější  Typ už sem si našel (3/8"x 3/8"  už bych jen potřeboval vědět kolik má článků? díky za odpověď
Datum: 12. února 2011 19:54
 jsi konstruktér jak stehno, jak tam doděláš napínák???
Datum: 12. února 2011 19:45
 Zdarec draci, potřebuju poradit. Mám rozpůlený motor na 555 a nemůžu ho složit. Dám kartery k sobě, natáhnu nakopávačku o jednu otáčku a chci je k sobě přirazit. Jde to strašně blbě a střed nakopávačky začne vyjíždět ven. Nevíte co s tím? Už jsem to zkoušel několikrát ale je to furt stejné. Ještě bych se chtěl zeptat, jestli JAWA dělala někdy nářadí. Našel jsem totiž v dílně klíč 11/12 a je na něm vyražený nápis JAWA. Dík za odpovědi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2011 19:50
 Jo, díky... A s tou nakopávačkou nevíte ?
Datum: 12. února 2011 19:50
 to jsou klíče z originál nářadí tušim že ke kejvačkám. není to žádnej extra kousek, je jich kvanta
Datum: 12. února 2011 19:48
 ten klíč mam taky 11/12
Datum: 12. února 2011 19:35
|



|