Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Prosím, nemáte někdo příručku na Hero Push Winner? Případně typ na stránky, kde bych se dozvěděla nějaké informace. Po dlouhé odstávce se ho snažíme zprovoznit. Největší dilema je u filtru (něco jak molitan), který je trochu od oleje a nevíme, jestli to tak má být nebo je někde chyba. A názory jsou různé. Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2011 15:42
Jméno: Bugs
IP: uživatel7552
 To že je od oleje je správně u těhle molitanových filtrů se to dělá. Bez napuštění olejem by molitanový filtr vzduch nevyčistil a neplnil by tak svoji funkci.
Datum: 16. února 2011 15:42
 je to skůtr, rok výroby 2001.
Datum: 16. února 2011 13:59
Jméno: Jozzo
IP: uživatel7904
 Co to má být? Motorka? Ani google mi neporadil o co se jedná.
Datum: 16. února 2011 13:53
 zdar hoši potřebuju poradit. NEvím jak mám dlouho nabíjet tuhle baterii ... YUASA 6N11 ... 6v 11 ah .. diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2011 15:02
Jméno: honza
IP: uživatel10144
 no baterka má 11Ah, takže proud 1.1A po dobu 11h a měla by být plně nabita
Datum: 16. února 2011 15:02
 ok díky.. snad tomu porozumím
Datum: 16. února 2011 11:55
 dokud nebude elektrolyt ve všech článcích rovnoměrně vřít... doba záleží na stáří, kondici a míře vybití samotného akumulátoru..
Datum: 16. února 2011 11:30
 Dobrý den, Chtěl bych se zeptat, jak je to s uspořádáním cívek u Jaw 50. Znám 05, ale liší se to od 20,21,23? Mám Jawu Mustang "Ačko" 1970. Zapalování 6V, 20W. Cívky 15+5, zadní světlo má oddělenou cívku(5W). Záležní na tom uspořádání? Zajímá mi právě provedení u 23A. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2011 12:00
 Okay, díky. Mi to totiž nehází jiskru. Asi bude špatně izolovaný kladívko ... myslím ...
Datum: 16. února 2011 12:00
Datum: 16. února 2011 11:39
Jméno: gufero
IP: uživatel11177
 Zdar mistři..potřebuju vědět do kolika km mam zajet nove pochromovane pistní kroužky na "jawě 50 dandy sachs"
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2011 19:18
Jméno: Oliss83
IP: uživatel10843
 to sem se taky ptal a řikali že stačí 1 nádrž ale já sem zajížděl radči 2 nádrže ale to poznáš až to pojede líp
Datum: 17. února 2011 19:18
 čus.. já si myslím tak do 150-200km. ale počkej si na názory druhých..
Datum: 17. února 2011 12:16
Jméno: stepan95
IP: uživatel11042
 Zdarec draci, možná blbá otázka, ale jaké máte zkušenosti s vesnickými nákupy? Jak to děláte, když chcete koupit nějaký stroj levně? Chodím u nás po dědině a furt nic  Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2011 14:54
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 výhoda vesnic a okolí je ta, že se tu všichni více méně známe... když dáš nějaký pivno, dědové taky něco popijou, většinou neni problém, dát se snima do řeči..
Datum: 19. února 2011 14:54
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 O cem si s tema lidma tak povidate?  bezne prisednete k nejakymu postarsimu cizimu chlapkovy a zacnete?
Datum: 19. února 2011 14:17
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Ja to mam jinak... kamaradi me znaji a vi ze jsem do motorek blazen takze kdys se nekdo necoho zbavuje jsem prvni kdo to vi.... protoze vedi ze si to hned odvezu
,, hele nechces.... levne chce se toho zbavit'' mno a jede se pro to
Datum: 19. února 2011 12:53
Jméno: hlmut
IP: uživatel11021
 Hospoda je jasna, ale ted uz vetsinou, kdyz se nekdo potrebuje zbavit fekala, prijde za mnou, dily se vzdycky hodi a ti lide se jeste divi, ze jim za to chci neco dat
Datum: 18. února 2011 8:14
Jméno: standa
IP: uživatel11180
Datum: 16. února 2011 18:18
 No, právě tohle jsem myslel, ale jestli s tím sklidím nějaký ovoce......
Datum: 16. února 2011 18:15
Datum: 16. února 2011 18:10
 A zkoušel jste někdo lepit do hospody(se svolením) někam na dveře na doočíbijící místo vyloženě inzerát: koupím staré nevyužité motocykly...? Byly na to případně nějaké rozumné reakce, má to smysl, nebo je lepší se bavit u piva?
Datum: 16. února 2011 17:54
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 v poslední době mě totiž chytla hrozná mánie toho do baráku natahat co nejvíc.... prodat to člověk muže kdykoliv se mu zachce,,, každopádně na jaře musim postavit další boudu
Datum: 16. února 2011 17:22
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 každopádně dle mejch zkušeností u toho piva rozhodně nic neuspěchat... pěkně pomalu, začít se bavit o něčem jiném a pak nenápadně natuknout jawky... většinou dědové začnou vyprávět co kdo měl a pak až se zeptat, jestli něco třeba náhodou nemaj ještě doma
Datum: 16. února 2011 17:19
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 je to nejlepší způsob jak často levně přijít i k dost pěknejm kouskum... tyhle věci zásadně jednám v hospodě, kde jsem zrovna tenhle víkend rozjednal J550 s platnym TP za 5 tis! ... další možnost je starší příbuzenstvo, kdy si díky dědovy jedu někdy na jaře k jedný pani, co zůstala sama, pro zetku udajně z roku 45-50 .. jsem zvědav jak na tom bude.... ještě jsem zapoměl že si mam dojet pro dvácu s papírama a stk za 500-1000Kč, ale nějak nemam čas se tam dostat...
Datum: 16. února 2011 17:16
Datum: 15. února 2011 23:57
 to je problém jít do hospody a pokecat s dědáčkama u piva?
Datum: 15. února 2011 22:46
 Zkusím
Datum: 15. února 2011 22:35
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Pokud vis kde ta motorka je tak se na nakupy chodi pozde vecer s pacidlem...  ale ne, no musis se ptat, treba posly nekoho z rodiny do hospody at posedi a popta se
Datum: 15. února 2011 22:28
 kamarad takhle chodil a prisel si takhle asi na 10 JAWek a nekdy za smesny penize
Datum: 15. února 2011 22:21
 Tak zas mi přijde přijít a říct: ,,Dobrý den, nemáte doma starou motorku?'' Ale asi je to jediné co jde dělat
Datum: 15. února 2011 22:03
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 treba sa pitat starych ludi ci nemaju doma nake jawy stare a ci neprodaju najdesa nebojsa
Datum: 15. února 2011 21:58
 mám jawu 50 tip 555 z roku 61, mam tam motor z jawa 05, výfuk z jawa 555, válec je na tom taky od 555 (už zažil výbrus a novej píst), karburátor je tam taky z 555, jakej bude výkon motoru ? měl bych tam dát spíš vejfuk od 21 nebo tam nechat ten krátkej od pařeza ? jakej mam nastavit předstih, podle 555 nebo podle 05 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2011 18:01
 kanálky válce a motoru nelícujou, asi tak půlka otvoru je zakrytá, v tom pařezovi co sem dostla byl tenhle motor, myslel sem si že je to tak správně, dal sem ho strejdovi na generálku a výbrus, když dostal výbrusní sadu tak si všim že to nesedí, a že i píst špatně zavírá přepouštěcí kanálky, nějak to zabrousil a říkal že by to mělo bejt dobrý...
Datum: 17. února 2011 18:01
Jméno: standa
IP: uživatel11180
 Pojede to jako pařez,takže perfektně! Skontroluj jestli lícujou dobře kanály válce a karterů(první motory 05-ok,poslední motory 05-Ne e),výfuk samozrejmne 555....mžeš ze šroubu uříznout tlumič,pojede to víc....předstih jako na 555
Datum: 16. února 2011 18:22
 bych rad vedel jestli to vubec pojede  .. ne tak ja nevím no , typl bych to asi že to bude výkonově jak pařez.... ja bych tam dal urco z 21cky vyfuk.. ten jde vic vytočit
Datum: 15. února 2011 23:45
 zdravím ,mnenil sem si na pionýru ty silony ve vidlicích,a když sem co celé poskládal a skusil jak to pruží tak ty vidlice dou asi se my zdá moc z lecha a klepaji jako že sou na doraz,nevíte co sem moch udelat ,díky za každou radu  spatně ,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2011 15:34
 jak my tu radily,a pak cele kluzaky sem potřel vazelínou a nasunul je tam a sešrouboval,a dal prachovky,
Datum: 17. února 2011 15:34
 °pouzdra sem dal od seme 15-16 cm
Datum: 17. února 2011 15:29
 po nalisování si sebral výstružníkme hodně materiálu.Tzn : znovu a méně zeber s tím výstružníkem . to je můj názor.. protože jinak nevím,Ještě můžeš mít vydřené kluzáky.Ale to pochybuju , že by to bylo tak moc.a ještě zkontroluj vzdálenost od sebe nalisovaných pouzder.(silon)
Datum: 16. února 2011 16:44
Posl.aktualizace: 16. února 2011 18:26
Jméno: standa
IP: uživatel11180
 Nádherná dvacítka,tiše závidim  !
Datum: 16. února 2011 18:26
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 dneska jsem ve škole počoroval smirek
Datum: 16. února 2011 18:19
Jméno: Venca
IP: uživatel590
Datum: 16. února 2011 17:42
 ja zas bral z chemie takovy podložky dobrý silný  .. to bývalo pod takovým ventilem
Datum: 16. února 2011 12:01
Datum: 15. února 2011 22:00
Datum: 15. února 2011 21:38
Jméno: Botik
IP: uživatel5727
 co si ho treba vyrobit
Datum: 15. února 2011 21:27
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
Datum: 15. února 2011 21:19
Jméno: TOM
IP: uživatel11175
 MOHU SE ZEPTAT ŠEL BY TENTO TACHOMETR NA JAWA 20
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1111.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2011 16:43
 můj názor je, že to na pionýra cenu kupovat má...
PS: Jawě ZDAR
Datum: 21. února 2011 16:43
 určo bude pasovat má to stejný průměr, a kdyby né tak v dnešní dobe existují pilníky.. můj názor je ten že na fichtla kupovat za 5ti kilo tachometr nemá cenu... já bych si to osobně teda nekoupil
Datum: 16. února 2011 13:41
 Pasuje to tam.
Datum: 15. února 2011 21:58
 Ahoj.Sice si nejse jistý ale myslím že by to určitě fungovat ělo.Ale asi bude problém spíš s tím , jestli bude pasovat do masky.Ale nevím , počkej radči na další příspěvky....
Datum: 15. února 2011 20:31
 Ahoj.Prosím Vás . chci se zeptat.je mi 15.A chtěl bych si udělat řidičák na pincka.Ale ten je pokud vím až od 16... ? A od 15 je do 45km/h konstrukční ryclostí že ? No a to do tych 45 km/h kon.rych. To je Babeta , kozí dech ??? A nejde to udělta jak na auto , jako že si ho udělám už ted v 15 a dostanu ho v 16 ? Jako myslím na to A1 ? Jde to ? A ještě jsem četl , že To A1 co je od tych 16 už je do 125 ccm. ? Takže když si teda udělám to A1 , tak už můžu jezdit i na 125ccm jo ? A kolik prosím vás tak cca stojí ten řidičák na A1 ? nenašl jsem konkrétní ceny.Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2011 23:48
 aha.Děkuju moc. No 15 už mi bylo , Ale asi to fakt nechám až na později .No jako motorky mám a jezdím na nich téměř každý den.S těžkým spolujezdcem sem to už párkrát zkoušel a není to zlé.Jako jízd se nebojím.To nějak jde,Všechno nějak jde.Děkuju moc všem
Datum: 15. února 2011 23:48
 Lori: tohle bych řekl někomu kdo nemá motorku a v životě na tom neseděl... moje autoškola spočívala v tom že jsem si jednou přečetl vyhlášku a pak už jen dělal zkušební testy na etesty.mdcr.cz, a 50b u zkoušky nebyl problém.. co se týče jízd, tak to samý, pakliže má doma pionýra a jezdí na něm, neni se moc čeho bát, jízdu s těžkym spolujezdcem se naučí při jízdách, dopravní předpisy taky, jízdu samotnou si může cvičit doma..
Datum: 15. února 2011 22:55
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Me papiry na A1 vysly na 5000...5500 s nejakejma kravinama jako bylo vyukovy CD atp k tomu 700zkouska... sice je to tak 3roky ale ceny se podle me tak razantne nemenej, jinak je to tak, na fichtla je to bohuzel od 16... Zkousky muzes az druhej den po narozeninach, ale kazda autoskola ti to rozmluvi, ty se to chces naucit a za rok jit na testy? zapomenes to! To mi ver... chce to jezdit jezdit jezdit na jizdach a hned k testum nebo to je vhaji...
Datum: 15. února 2011 22:31
 block: ano jde to, jestli už ti bylo 15, můžeš začít výcvik v autoškole na řidičský průkaz skupiny A1, ale na zkoušku můžeš nejdřív v den tvých 16. narozenin. Konkrétní cenu ti řekne konkrétní autoškola, třeba v Praze je to za 3900,-
Datum: 15. února 2011 20:48
 Patrik- NE,,,, AM plati na 50ccm a konstrukcny rychlost do 45km/h a darmo má fichtl 50ccm ked v TP má konstrukcny rychlost 60 a 65km/h,, teda na fichtla je treba na CR A1,,, A1 je do 125ccm a do 11kW,,, na SR na fichtla uz asi uznajú aj AM, uz automaticky preisu v TP rychlost na 45km/h
Datum: 15. února 2011 20:35
 jako sice se tu na to ptám , ale podle nové vyhlášky co jsem teda četl , je že na pincka jako 50ccm je od 16.
Datum: 15. února 2011 20:34
Jméno: Patrik
IP: uživatel10400
 V 15-cti se dělaj řidičáky pro motorky do 50ccm kam patří i pionýr a v 16 se dělají řidičáky na 125ccm a 11kW. Takže tvoje míění je špatné.
Datum: 15. února 2011 20:30
 Seso prosimtě, koupil jsem si stahovák co vypadá stejně jako tenhle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3722.html jenže jsem ho sehnal asi kolem 320Kč, ale už se podělal, jestli něco nedělám špatně, tak je to prostě hrozný nářadí, v čem může být háček? Případně je mezi nimy nějaký rozdíl v kvalitě, když ten tvůj stojí dvojnásobek, klidně bych to i dal, mě prasklo rameno. Jen dodávám, že má katalogové číslo YT-2510.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2011 14:47
 urcite za tu cenu jsi to musel koupit na trrsisti,,lebo ani za takovou cenu jsem to nekoupil,, koupil jsem to u profi prodejce,,takze o zmetek se nemuze jednat,,,
Datum: 18. února 2011 14:47
Jméno: antipo
IP: uživatel11174
 Zdravím, je velký problém když mám na motorce širší pneu než je zapsaná v techničáku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2011 9:53
Jméno: antipo
IP: uživatel11174
 Mám tam 3,25x18 a v techničáku je psaná 2,75x18
Datum: 22. února 2011 9:53
Jméno: Monty
IP: uživatel10924
 No tak pod pojmem "širší pneu" si představuju třeba nějakej drapák-a to by nikomu nemělo vadit.Pokuzd by tam byla pneumatika z auta (jenom příklad) tak bych t opochopil že to tam nemá co dělat)
Datum: 17. února 2011 20:56
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ani u těch nehod bych se toho až tak nebál... máš konkrétní zkušenosti, že se to někomu stalo?
Datum: 16. února 2011 17:24
Jméno: antipo
IP: uživatel11174
 Takže mě to nemine-budu muset koupit obě dvě nové
Datum: 16. února 2011 17:09
 viz monty, problém nastane až tehdy, když budeš mít nehodu (klidně i nezaviněnou).. pokud si toho někdo všimne, jde automaticky celá vina na tebe a pojišťovna od toho dá ruce pryč, protože jsi měl na motorce něco, co tam vůbec nepatří, a tudíž ani nebyla způsobilá k provozu na pozemních komunikacích a neměla tam co dělat.. nechci dělat katastrofický scénáře, ale chytrej právník se po tom krásně sveze..
Datum: 16. února 2011 11:45
Jméno: Monty
IP: uživatel10618
 Vůbec ne, na STKáčku to někdy ani nekobtrolujou-jenom jestli sedí štítek.KDyby to kontrolovali stačí chvíli před tim než tam zajdeš dát tam tu gumu co je psaná-a po kontrole si ji zase přehodíš.
Datum: 15. února 2011 21:34
Jméno: Kapesník
IP: uživatel2573
 zdar hoši nějak nemužu najit štítek na jawě 350/634 nasel sem jen vyrazeny cislo v levo pod kaslikem. díík
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2011 22:33
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 je zepredu na krku... musis tam mit jeste diry po nejtech
Datum: 15. února 2011 22:33
 vejde se tam, ale neni jako u starsich na vejsku, ale na sirku, jestli tam neni, tak ho jinde nenajdes
Datum: 15. února 2011 21:52
Jméno: kapesník
IP: uživatel2573
 Tam prave neni a bych rek ze se tam nevejde protoze tam sou zakonceny ty trubky z rámu
Datum: 15. února 2011 19:50
 stitek by mel byt na krku rizeni - kdyz neni tsk ho nekdo oddelal
Datum: 15. února 2011 19:35
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 zdar dneska sem šel kupovat n.díly na tu moju jawu 250 koupil jsem i ty 2 futra co se v nich točí ta druhá hřídelka v převodovce a všiml jsem si že u toho zavřenýho pouzdra je zboku dirka jakoby na mazání ale to pouzdro je hluboko v kartru a konec něj de vydět nadruhé straně motoru no a prostě nevím na co je tam ta dirka když se tam tudy nemuže dostat olej na tom starým co je v motoru tam ta dirka není
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2011 18:27
 kde seženu držáky krytů motoru na Jawu 250 myslím ty plechy jak byly s revmaplechy za příplatek? Nebo pokud by ste je někdo podle vašich dokázal vyrobit, nebo poslat výkres na výrobu budu vděčný. Sháním to po všech čertech a nikde to nejni k sehnaní. Díky včem co mi pomohou v renovaci
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2011 18:09
 čus draci, jaké byli páčky na 21??? s kuličkou na konci nebo bez? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2011 19:42
 na 21 co mam z roku 74 uz mam plechovy s k ulickou
Datum: 15. února 2011 19:42
 s kulickou a lisované z plechu, starsie mali bez kuliciek a z hliniku
Datum: 15. února 2011 17:05
 Cus! ted idem na fichtla vsetko v poho, potom idem do zatácky podradim na 1. pak dám dvojku a dvojka vypadne... potom vsetko v poho... pár krát som zasa som jel do kolmej zatácky zasa som musel podradit az do 1 a jedem dalej dvojka pekne sa zaradi,,, potom musim zasa podradit do 1 pri stopke, a jedem ale dvojku uz nedám.... uplne mi stratili kvalty, startovacia páka sa pruzi ako keby tam nebol dalsi kvalt ani na hore ani na dol, motor nedáva ziadné divné zvuky tvári sa ako keby vsetko bolo ok,, pred tym ze by som to zacal rozpulit,, bol by som zvedavy ze ci máte s takou závadou skusenosti,ale mislim na to ze aretace radiacej mech. vypadol z drazky,,, Diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2011 21:08
 to bude v automate
Datum: 15. února 2011 21:08
 asi sa tam stalo nieco iny,, lebo zrazu z nicoho nic vidlicka sa neohne a pri tom nemám to zvik kopat páku, alebo ze pred tym bola ohlá a ted praskl ale to zasa nieje mozné lebo radil pekne precizne, nwm
Datum: 15. února 2011 20:05
Jméno: Lukawe555
IP: uživatel11173
 Zničený řadící automat nebo ohlá vydlička
Datum: 15. února 2011 17:45
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 cau draci tak tetka si vubec nejsem jistej aka ma bejt hlavni tryska u čz 175/450 mam tam 91 a vy jste rikali ze ji mate taky, ale tetka jsem sehnal orrigo knizku a tam pisou 90 ?? tak jaka se tam davala u toho miho to uz origo bejt nemusi melo to moc lidi a uz se vtom i vrtali
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2011 21:25
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 ok
Datum: 16. února 2011 21:25
 ten rozdíl mezi 90 a 91 ti barvu svíčky nezmění, tu určuje v prvý řadě nastavení karburátoru, předstih a tepelná hodnota svíčky.. spotřeba by se teoreticky snížit měla ale pochybuju že to v praxi poznáš, já sotva pocítil změnu mezi 95 a 91 ve 487čce...
Datum: 15. února 2011 20:59
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 a kdyz dam menci hlavni trysku bede svicka svetlejsi ne? a nebudeto tolik zrat
Datum: 15. února 2011 17:41
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 jj to mas pravdu, jenze od ty doby co mam pretesnenou skrin a novy gufero tak uz tam jde benzinu az az , jehla druhej zarez srouvek na volnobeh je skoro o jednu otacku a svicka je dost tmava, predtim byla svicka byla kdyz to foukalo a vikon nebyl omoc slapsi
Datum: 15. února 2011 17:40
 neřeš to, pokud to jede jak má, u těhle strojů je to celkem jedno, v příručce u 487 taky píšou hlavní trysku 93, ale dá se to klidně doladit rozpětím 91-95..
Datum: 15. února 2011 16:09
Jméno: jme
IP: uživatel11171
 \r\nMám dotaz, jak postupovat při stříkání motorky. je celá obroušená a co teď?? Jaký základ, případně plnič, a vrchní barva. Jaký postup a máte někdo zkušenosti s elektrickou stříkací pistolí??
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2011 14:45
Jméno: MartinFel
IP: uživatel5767
 Lori : Já sem to prostě nechal jak je to na návodu.. Půl hodiny po poslední vrstvě vrchní barvy. A je to v pohodě! Krásně se to leskne. Nemyslel jsem suchý, jako ůplně ale aby mi to zase neteklo, víš...
Datum: 15. února 2011 14:45
Jméno: standa
IP: uživatel11172
 pokud nemáš vytápěnou garáž o stálé teplotě 15-20° tak je blbost lakovat v únoru! Poznáš.....jinak můj postup: vybrousit,něco opískovat,2 vrstvy plniče,vybrousit napřed 800 papirem jen tak letmo aby se shodili větší nerovnosti a pak důkladně do hladka 1500 pod vodou...omýt jarovou vodou,nechat vyschnout,1.vrstvu laku nahrubo a za cca 15-20 minut druhou vrstvu laku(silnější,ale aby to nestékalo)....takovýmto postupem jsme dosáhly syntetikou vysledku akrylátu!! Pro střelce kteří začínají je to velmi levná a zároven vcelku kvalitní alternativa(lepší jak zkurvit akrylát za 2000) a mohu potvrdit,že pokud si s tim dáš práci a stříkat to bude ten,kdo už má nějaké výsledky za sebou,tak se dá dosáhnout velmi kvalitního laku za pár stovek!!
Datum: 15. února 2011 14:40
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Ale on se tam nema davat kdyz je barva sucha
Datum: 15. února 2011 14:20
Jméno: MartinFel
IP: uživatel5767
 Ano, to je na tobě... Měl by se dávat po pů hodině... Ale dal jsem ho tam, když se mi zdálo že to je suchý... To uvidíš
Datum: 15. února 2011 14:13
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Elektrickou pistol nekupuj v zadnym pripade, hrozne fluse a zanasi se... a ten bezbarvej lak co tu zminuje dole, bych dal o krapet driv aby se spojil se zbytkem
Datum: 15. února 2011 14:07
Jméno: MartinFel
IP: uživatel5767
 Čau. čau.. Momentálně taky dělám lak na svojí motorce. Celý jsem to obrousil až na plech poté jsem stříknul základ ve spreji, zakitoval důlky atd... přebrousil, poté plnič ve spreji. Pak jsem vše přebrousil pod vodou do jemna, a nakonec vrchní barva a půl hodiny po poslední vrstvě jsem dal bezbarvý lak.
Datum: 15. února 2011 12:56
Jméno: paja
IP: uživatel10535
 zdarec nejde mi na pionyru zaradit 3 jinak vsechno bez problemu funguje, mohla by tam byt nejaka zavada, takova abych nemusel pulit motor?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2011 11:49
Jméno: paja
IP: uživatel10535
 dekuji zkusim to jinak rozpulim
Datum: 16. února 2011 11:49
 reknu ti to jednoduse, vsad boty ze mas v haji radici automat. ja skladal motor s tim ze to bude v poho a slozil jsme ho a nesla zaradit 3ka .. a hned mi bylo jasny ze je v haji radici automat. Bohuzel sme mel jeste 2 motory toz sem ten motor odlozil a nebudu shanet zbytecne radici automat na 05 kdyz za 2 roky pujdou pionyry pryc..
Datum: 15. února 2011 18:25
 zkontroluj jestli máš dotažený šrouby držící řadící automat a jestli nemáš přepnutej řetěz.. jinak se asi půlení nevyhneš..
Datum: 15. února 2011 12:37
|



|