česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  86  87  88  89  90  91  92  93  94  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
Čau potřebuji poradit s techničákem.Mam jawu 555 origo po GO a chci ji přihlásit,ale mam jen štítek a espézetku.Díky za rady. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2015 16:55
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
Doufám,že to tak bude :-)
 
 
Datum: 11. února 2015 16:55
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
on už třeba ty papíry stejně mít nebude, ale alespoň by mohl vědět co se s tim dělo, resp. jestli to třeba někdo někdy odhlásil nebo ne... pokud by to nebylo odhlášený, ale TP od toho neměl, tak si může zažádat o duplikát,, pak už klasicky převod a máš vyhráno,,,
 
 
Datum: 11. února 2015 16:50
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
Tenhle týden tam zajedu a uvidim.Snad to vyjde.
 
 
Datum: 11. února 2015 16:35
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
bez dohledání původního majitele se stejně nehneš dál, takže pokud alespoň tušíš od koho ten pincek byl, tak ho navštiv..
 
 
Datum: 11. února 2015 16:23
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
No :-) s vlastníkem tj 50 na 50.Já možná vim,kdo to je,ale nevim,jestli je ještě živ.Motorka se od něj brala roku 2002.A to neni vše při renovaci jsem dělal i spz(seškrabal a znovu napsal),ale nevim jestly je napsána dobře.Jen jedno pitimé číslo 0 nebo 8 :-(
 
 
Datum: 11. února 2015 16:19
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně tak, u starých pio se totiž ani spz nevracely na úřad, protože jsou defakto majetkem provozovatele - většinou bývaly čisté tabulky dodány se strojem. V tvém případě, si lze představit následující varianty: 1) máš odhlášený - vyřazený stroj, 2) máš stroj od kterého někdo prodal papíry, na kterých jezdí jiný pio (to je ale asi nepravděpodobné), 3) Tp se někam ztratil. Pokud ale neznáš vlastníka (který bude někde na úřadě zapsán), tak nevim, nevim.
 
 
Datum: 11. února 2015 11:36
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17852    
No coz zajdi na urad a zeptej sw zda ma vubec tvuj stroj platne doklady....protoze jsi prave mozna zrenovoval vrak bez nich...to ze mas 2 kousky plechu nic neresi..
 
 
Datum: 11. února 2015 3:54
 
 
 
 
Jméno: Jaromír      IP: uživatel16565    
zdarec chalani. Má cenu pořizovat si něco takového ? http://aukro.cz/somet-300mm-digitalni-posuvne-meritko-suplera-i5067651382.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2015 15:06
 
 
 
 
Jméno: Jaromír      IP: uživatel16565    
To je právě to. Ta šuplera je velká a zatím nevim na co bych ji použil. Ale zas na druhou stranu jsem kupoval klasickou malou za stejné peníze. Myslim že somet je kvalita a že by se to vyplatilo koupit. Přeci jenom člověk nikdy neví co bude muset měřit. V předchozím dotazu mi nikdo neodpověděl a než jsem se rozkoukal tak byla pryč. http://aukro.cz/somet-300mm-digitalni-posuvne-meritko-suplera-i5006762331.html . Omlouvám se pokud to někdo bere jako spam.
 
 
Datum: 11. února 2015 15:06
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jenze ona je 30cm,,coz pro normalni mereni kdy staci do 10cm, je to strasne neohrabane a tezke ale za tu cenu gut, ja jen doufam ze je to tu naposledy :-)
 
 
Datum: 11. února 2015 7:15
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel17855    
bezvadně se s tím nastavuje předstih, třeba u j 350 dam oba válce stejně a je to pěkně vidět
 
 
Datum: 11. února 2015 5:50
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17852    
Za me pokud dobre vidis bez bryli nema...co doma potrebujes merit na setiny milimetru? A staci s 1 klepnout a je presnost ty tam...obycejnou posuvkou si musis bezne vystacit ...pokut umis merit. A jediny duvot proc todle mit doma me napada ze na klasiku uz nevidin,.
 
 
Datum: 11. února 2015 1:23
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
to má bejt reklama či co? Mam pocit, že už ses na to jednou ptal... pro tebe evidentně cenu nemá, když nevíš, k čemu by ti byla,,,
 
 
Datum: 10. února 2015 14:08
 
 
 
 
Jméno: fanda      IP: uživatel15423    
Zdar draci, chci trochu zvýšit výkon panelkového motoru 250 v traktůrku. Myslíte, že by pomohlo vložit mezi karburátor a airbox vložit ještě jeden karburátor? Obě šoupátka by se zvedala současně, jen ten druhý směrem od motoru by měl nastavenou chudou směs.. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2015 1:27
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17852    
Za me tam mas dost blbej motor protoze panelka se musi tocit kejva ma lepsi charakteristiku na traktor...jinak pokut to chodi neresil bych
 
 
Datum: 11. února 2015 1:27
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel16483    
ne to né
 
 
Datum: 10. února 2015 22:00
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel16044    
Popilovat saní a vejfuk ,pak vrtnout objem na max....
 
 
Datum: 10. února 2015 20:46
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Jestli chceš větší výkon tak popřemýšlej o převodech z motoru na nějakou převodovku co tam máš. S motorem moc nehneš
 
 
Datum: 10. února 2015 17:55
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
a čeho jako myslíš, že tim dosáhneš?? bude to akorát brzdit proud vzduchu a mít efekt bohatý směsi jako u blbě nastavenýho jednoho karburátoru, nic jinýho se nestane... tzn. že je to kravina...
 
 
Datum: 10. února 2015 14:12
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel11232    
Zdravím, dotaz primárně dotaz na SESU: Uměl by jsi sehnat případně nechat vyrobit písty na hranatou ČZ 175/487 v nestandartním vrtání tzn. 60 - 63 mm ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2015 22:10
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel11232    
Bakoun: máš to tam ;-)
 
 
Datum: 11. února 2015 22:10
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel16758    
Jj, FK mu radil... Hoď mi to kdyžtak do mailu: AgentSmyth(zavin)seznam.cz
 
 
Datum: 11. února 2015 21:40
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel11232    
Jo je to myslím on, ted jsem to ověřoval, kdysi to bylo volně na netu .... je tam podepsanej FK racing ??? víc nevím, stejně to nebudu dělat, tak je mi to k ničemu.
 
 
Datum: 11. února 2015 15:37
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17852    
Psal jsi do te ahry?
 
 
Datum: 11. února 2015 3:57
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel16758    
Milan, od koho to máš? Nepřezdívá se tomu týpkovi Mr. Freeze?
 
 
Datum: 10. února 2015 23:56
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel11232    
Na tuhle čízu mám výkres pro 3 K s klapkou, ale není můj a nemám na to strojní vybavení to provést, jestli chceš tak ti to pošlu :-) aspon bych rád viděl, jak to bude fungovat
 
 
Datum: 10. února 2015 18:34
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Milan: a co jít jinou cestu? Místo zvětšení vrtání, jít cestou většího zdvihu - excentrický čep .)
 
 
Datum: 10. února 2015 17:33
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
A TKmoto už to nedělá - spousta problémů se zadíráním. Nedávno jsem jim psal.
 
 
Datum: 10. února 2015 17:32
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel11232    
Píst z JW 250 nechci, nejsem blázen 1,76 mm stěna vložky + - by zbyla, to se brutálně kouše, díky :-)
 
 
Datum: 09. února 2015 20:35
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17852    
Ahra hradec kralove je to vyrobce pistu...anebo tam proste namastit pist z panelky nic noveho pod sluncem co by tk moto neumelo
 
 
Datum: 09. února 2015 20:27
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, chtěl bych se zeptat jestli něčemu vadí když nebudu mít na airboxu víko a jestli má na něco vliv délka trubičky kterou jde vzduch do boxu. Díky za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2015 14:09
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
Tak zjisti příčinu a neřeš kokotiny. Chyba bude jinde. Může to být klidně přicpaný výfuk
 
 
Datum: 11. února 2015 14:09
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně to potřebuju. Hladina o maliličko menší než má být jehla 2 zářez a hrozně se to ulejvá :-)
 
 
Datum: 10. února 2015 18:51
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Jo přesně tak, vadí to a to dost!!!
 
 
Datum: 10. února 2015 13:32
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
U 2T všechno souvisí se vším. Bez víčka se ti změní odpor sání, zchudne směs...
 
 
Datum: 10. února 2015 10:49
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to mustang takže je to docela šikovně schovaný pod nádrží. díky :-)
 
 
Datum: 09. února 2015 19:40
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Víko na airboxu nevadí když tam nebude možná naopak-záleží na jakém stroji to máš a je potřeba zabránit aby to nasávalo nejaké nečistoty(vodu,bláto). Délka trubičky je docela důležitá (píšeš do boxu) ale hlavně z boxu do karbce(pokud není hned na něm). Zkoušet,zkoušet......
 
 
Datum: 09. února 2015 19:27
 
 
 
 
Jméno: Kulich175 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Právě proto, že ji mám a taky jsem si zažil svoje :-D. A když je řeč o Škodovkách, tak zpětně se můžete mrknout třeba na http://www.skoda-tour.cz/ a cca v polovině letošního roku sledovat skauty na cestě do Japonska http://www.facebook.com/japonskodovkou
 
 
Datum: 10. února 2015 21:26
 
 
 
 
Jméno: filda klacek      IP: uživatel15847    
škoda že nejeli na něakej naší českej škodovce třeba na škodě 1000,100 nebo 120 :-D
 
 
Datum: 10. února 2015 16:22
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele kulich,,jako kdybys nemel cizu,,, jasne ze cetl ta holcina sedlala svoji oblibenou masinu,tohle je cesta do neznama,, pac kdyby vedela do ceho jde ,,tak by na to nesedla,,,ale ona bych rekl je nejlepsi aspirant,, pac i kdyz bude na kolenou,,tak ji tezko uvidis si povzdehnout,,, proste detske bebi :-)
 
 
Datum: 09. února 2015 17:52
 
 
 
 
Jméno: Kulich175 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A to jsi ještě nečetl první zápisek z cesty do Prahy http://goo.gl/6ACXK3 Škodolibě se směju, ale nepochybuju o tom, že to zvládnou :-D.
 
 
Datum: 09. února 2015 16:58
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neni na CZ, ja tu holku lituji uz ted,,, 20 tis,,ty vybrace, ta cz ty vydrzi ale ta kostra :-(
 
 
Datum: 09. února 2015 14:44
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel16502    
Nevíte co je potřeba pro vystavení duplikátu velkého TP za ztracený? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2015 9:05
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
standa: pokud je to psaný na tebe, tak ti duplikát vystavěj bez problému,,, ani tem nalej bys mít nemusel... ale každopádně hledej, duplikát bych viděl až jako krajní možnost... já kvůli tomu třeba do dnes ještě na sebe nemám přepsanou čízu 470, protože starej nemůže najít původní TP (100% ho někde má) a já duplikát nechci...
 
 
Datum: 12. února 2015 9:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17857    
Řeším něco podobného. Nemužu po velkym stěhování z bytu do čerstvě zrekonstruovaný části baráku najít velkej TP od péráka a dost mi to leží v žaludku,byla to ta knížka a měl jsem k tomu i typovej list. Někam jsem to dal,hafo cajků leželo na jedný hromadě než se dodělali i ostatní pokoje a teď nevim,kde to je. Takže dle malýho TP vystaví nový velký?
 
 
Datum: 11. února 2015 21:43
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Osvědčení o registraci vozidla (malý tp), nebylo-li vydáno (např. u starých TP vzor fichtl) tak asi jedině dohledat v registru, je-li tam to vozidlo a jste-li vlastník, pak by s tím neměl být problém - nejlepší bude napsat mail na úřad, nebo zavolat (já to dělám běžně, když něco potřebuju vědět...) Nicméňě je-li k dispozici ORV (OTP), pak by to mělo jít hladce, bez nějakých zvláštních protokolů, prohlídek a "bůhvíčeho" dalšího, co si od úřadů dovedeme představit :-D
 
 
Datum: 11. února 2015 11:31
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel17849    
Dostal jsem od pritelkyne poukazku do hotelu ze slevomatu. Je to horskej hotel asi 60km daleko a vytasila se s tim ze tam pojedem na jare az bude venku pekne a ze chce jet na pionyru. Kdyz jsem protestoval ze asi trochu upadla ze nemuzem prece na fichtlu jet ve dvou nekam na hory, kdyz to do kopce dycky sotva jede a hotel si vybrala az buhvi kde na kopci tak prej no a co ze se vozi rada kopce ji nevadej a ze si s tim mam poradit :-) Ja kdyz si predstavim jak ji mam 60km nalozenou a nejen ji ale jeste urcite i nakej jeji batoh kramu a bude nas cekat do cile krpal 10km v kuse tak na me jdou mrakoty. A motorce co ma jet ve dvou malem na klinovec se bude zdat o certech... Mam do toho jit? Uz se totiz vidim jak ji v pulce volam tago ze to ve dvou nejde vyjet :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2015 20:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17863    
Svez ji 20-30km okolo komína,uvidíš co dělá pio a ona třeba bude remcat už po 10km ... jako ty to dáš,pio to dá (aspoň 11/55 , klidně 10/55),ale nevěřim tomu,že to dá tvoje drahá polovička ... mladá se mnou jela na 250 péráku 28km na berounku asi třikrát a vždy ji bolela prdel...
 
 
Datum: 13. února 2015 20:28
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Tak jak pišeš náhradní duši, pumpičku a fichtl to vydrží. Jak píší kolegové zpřevodovat a jedem. Jestli jsi vyděl ty borce co jeli trábošema přez Afriku tak původně z Prahy vyráželi taky z fichtlem. Na Slovensku to tedy vymenily za zetku ale jenom proto že by to časově nestihli. To dáš
 
 
Datum: 10. února 2015 17:47
 
 
 
 
Jméno: jikar      IP: uživatel15063    
Dej tam 11 zubej sekundár a uvidíš jak bude svištět :-)
 
 
Datum: 10. února 2015 16:10
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel17853    
Jirka-z: mno tak s 35kg nakladu bych si to taky trouf :-) Jenze ja vzadu povezu pritelkyni tj. asi 65kg a jeji batoh co bude mit dalsich klidne 15. Takze to bude fakt vyzva - s timhle nakladem urcite :-)
 
 
Datum: 09. února 2015 22:17
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Je to výzva, budeš(te) na to vzpomínat at to dopadne jak chce
 
 
Datum: 09. února 2015 19:30
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
dal bych radši menší sekundární kolečko ;-) :-)
 
 
Datum: 09. února 2015 18:29
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když budeš mít pionýra v pořádku tak to bude v klidu......jel jsem v chorvatsku hodinu do kopce na jednicku. Bylo to asi 15 kilometrů. Samozřejmě naloženo asi 35 kilo věcí za sedadlem na nosiči. Takže toho bych se nebál. Maximálně si dáte v polovině pauzu aby schladnul motor a pojedeš dál.
 
 
Datum: 08. února 2015 20:36
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel17384    
Dobrý den. Nevíte někdo jak zkontrolovat zda se mi maže malotraktor tz4k14? děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2015 19:58
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Sání do čerpadla je vpoho? může být porušen přívod do toho čerpadla od sítka nebo nevim jak to tam je udělaný. Jsou to jenom poznatky z jiných motorů
 
 
Datum: 18. února 2015 19:58
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
redukční ventil?
 
 
Datum: 17. února 2015 13:06
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel17384    
Nevíte náhodou jak se može pokazit čerpadlo na olej,když se tam nedá nic moc pokazit a nečerpá olej.
 
 
Datum: 14. února 2015 15:38
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Nejspíše to je na go. může být čerpadlo v háji,ale spíše vymačkané (šály) těsnění na klikovce,prostě někde ten olej uniká než doteče nejvejš. Jedině rozdělat -kdo to zná
 
 
Datum: 10. února 2015 20:21
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel17384    
Akdyž mi to nemaže čím by to mohlo byt.
 
 
Datum: 10. února 2015 19:55
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Jak psal první kolega když to vytéka nahoře u ventilů tak to k pístům dotlačí také. Nevím jak by se to nechalo zkontrolovat protože to setřou stírací kroužky
 
 
Datum: 10. února 2015 19:52
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel17384    
Já jsem myslel jestli nevíte někdo jak zkontrolovat zda se maže píst.
 
 
Datum: 10. února 2015 18:40
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Tak jsem to špatně pochopil omlouvám se. A naftový dvoutakt jsem také neviděl. To má ztrátové mazaní?
 
 
Datum: 10. února 2015 18:02
 
 
 
 
Jméno: rosi48      IP: uživatel17781    
jirko asi jsi nikdy neviděl tz4k14,to je totiž naftovej dvoutakt.../a podle čeho soudíš že se nemaže?jestli je tam dost oleje ve skříni tak by neměl být problém
 
 
Datum: 10. února 2015 10:20
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Tak jestli to je 2t tak to maže olej co leješ do benzínu. Nevím co by tam bylo za jiný problém
 
 
Datum: 09. února 2015 20:09
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel17384    
Já mám ale 2T TKačko.
 
 
Datum: 09. února 2015 15:48
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
sundáš víko na hlavě pro ventily a pri nastartovaném motoru z vahadel musí jit olej......pak máš možnost vytočit tlakové čidlo a dát tam manometr a vidíš kolik tlačí.............
 
 
Datum: 09. února 2015 8:37
 
 
 
 
Jméno: Cooper21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím všechny fichtlaky :-) prosím o pomocnou radu. Mám problém s fechtlem. Byl vcelku vyladěnej, chytal na brnk, jezdil, všechno šlapalo jak má. (dýl jak 5 let víkendovýho ježdění) Jednoho dne však při jízdě do mírnýho kopce začal pokašlávat a škubat, až chcípl uplně. Potom už nešel nastartovat, ani na roztlačení. Doma se mi ho posléze podařilo nakopnout, ale vubec nedržel volnoběh a chípal sám od sebe, jakoby na chcípák, ale aniž bych se čehokoliv dotkl, prostě z ničeho nic šmitec. A když jsem se zkoušel hrabat v karbecu a nastavil vyšší otáčky volnoběhu ( jehla 3. zářez od vrchu a šroubek volnoběhu dotaženej na max bez půl otáčky ) sice víc řval, ale volnoběh držel ( občas taky chcípl, ale už ne tak často). Když jsem ho s tímto nastavením chtěl projet, nakopnul jsem ho, šlapal bez chcípnutí (řval), ale jakmile jsem zařadil rychlost a rozjel se, omažitě chcípl. Neprodleně po rozjetí. A takhle to dělá pořád.. prostě jakmile je na motor jakoby větší 'zátěž' tak chcípne. nevíte pls čím by to mohlo být? tipuju nastavení karburátoru (přechlastávání??) nebo elektro (v elektrice se vubec nevyznam :-( ) prosím porad'te, už jsem na fechtlech dlouho nedělal a spoustu věcí si nepamatuju. každá rada dobrá :-) předem díky! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. února 2015 23:12
 
 
 
 
Jméno: Cooper21      IP: uživatel17847    
Díku dík! Jiskru to hází a chytá to, takže elektrika by měla být podle toho co říká Jirka v cajku :-) zatím to nejvíc ukazuje směrem karburátor a jeho čistota / seřízení, jak píše Standa. V octu jsem ho naštěstí ještě neuvařil, tak to ani dělat nebudu :-D (jednou jsem to dělal u totálně zoxidovanýho karbecu z *barn-find* 555tky.. pomohlo to :-) zkusím to tedy pořádně pročistit, případně koupím nový trysky, zčeknu přivod paliva ještě jednou a odmontuju tlumič výfuku. Jestli nepoběží tak nevim.. zítra jdu na to. Ještě jednou, dík všem za ochotu a spolupráci :-)
 
 
Datum: 09. února 2015 23:12
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Ten malej kondenzátor ti bere přebytečnou jiskru z kladivek(aby neshořeli), a ten velkej to je indučka která ti dělá z 6v tu velkou jiskru. Pokud jde jiskra na našlapování tak je nejspíše o.k. to by to nechytlo vůbec ikdyž stát se může cokoli
 
 
Datum: 09. února 2015 19:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17851    
Na 200% ucpaný obě trysky + volnoběžnej vzdušnik. Vyrejpat,vyfoukat,vyčistit,zalejt a jedeš dál... v octu bych to asi nevařil,to je až dost agresivní a není zaručen výsledek,ba naopak ...
 
 
Datum: 09. února 2015 15:39
 
 
 
 
Jméno: Cooper21      IP: uživatel17847    
Ok, díky za vaše názory a rady :-) svíčky jsem zkoušel dvě, novější N17C a starší N15C, s oběma chytá. benzin bych asi vyměnit měl, nalil jsem tam už nějakej mix a dolil jsem ho olejem, kdyby náhodou. jinak kohout jsem měnil uplně novej asi před rokem (pak jsem už benzín nedolíval) neměl by bejt problém. Benal teče, ale je fakt že jsem měl před časem problém s tím plíškem nad plovákem..ta tyčinka co uzavírá tok se šprajcovala a furt mi přetýkala plovákovka. Podle všeho je však už tento problém vyřešen a hladina se drží v normálu. Výfus samozřejěm zkusím taky, je fakt že oleje do něj teče fakt hodně, a nečistil jsem ho pěkně dlouho. karbec sem ted\' rozdělal a chystám se ho vyvařit v octu. :-D jinak pokud problém přetrvá a půjde o elektro, asi jsem v háji. zkoušel jsem i měnit kondenzátor na cívce, ale nic se nezměnilo. napadá mě jedině ten velkej kondenzátor (?) od kterýho vede kábl ke svíčce..
 
 
Datum: 08. února 2015 21:35
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16773    
Taky to může být zanesený výfuk.
 
 
Datum: 08. února 2015 21:12
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
Po nějaké době mi benzín rozežral sítko na kohoutu v nádrži a uplně se to ucpalo sajrajtem,ujel jsem tak 100m,pauza pak zase 100m. Nakonec jsem vyměnil kohout. Čiňan dělá sítko asi z papíru.
 
 
Datum: 08. února 2015 17:54
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel16483    
Zdravím, 5let je docela dlouhá doba na víkendové ježdění bez údržby. Jak říkali kolegové jdi po benzínu a pak po elektrárně pak výfuk.
 
 
Datum: 08. února 2015 17:13
 
 
 
 
Jméno: Veteranista ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
První vyměn benzín, něco podobného jsem taky měl, rozdělal a překontroloval jsem vše, ukázalo se nakonec že je špatný benzín, i když byl ten den kdy problém nastal natankován.
 
 
Datum: 07. února 2015 21:33
 
 
 
 
Jméno: Jawa50      IP: uživatel11670    
Ještě zkus vyměnít svíčku ;-)
 
 
Datum: 07. února 2015 20:54
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Nejspíše bude problém v benzínu. Skus jestli vytéká z nádrže a když jo tak to chce vyčistit karburátor. Rozdělat vyfoukat kompresorem a drátkem pročistit všechny dirky. Kouknout se taky na uzavírání benzínu nad plovákem
 
 
Datum: 07. února 2015 19:07
 
 
 
 
Jméno: SCOOTERBASTARD      IP: uživatel17236    
zdravim mládeži, mám dotaz: PŘEPLAVOVACÍ KOLÍK KARBURATORU Z S11 PASUJE I NA S22? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. dubna 2015 19:19
 
 
 
 
Jméno: pedroloko      IP: uživatel17996    
Zdravím kdy se povede zařadit do nabídky přeplavovací kolík karburátoru s22 děkuji.
 
 
Datum: 09. dubna 2015 19:19
 
 
 
 
Jméno: SCOOTERBASTARD      IP: uživatel17236    
VÝBORNĚ, JAKMILE BUDOU NA WEBU PROSÍM O INFO
 
 
Datum: 08. února 2015 11:23
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nene,, ale oba dva mam jen to jeste neni na webu :-(
 
 
Datum: 08. února 2015 1:41
 
 
 
 
Jméno: ASTRATIX      IP: uživatel16213    
Přeji hezký večer, má zde někdo zkušenosti s umísťováním magnetického tachometru na kolo. Odešel mi originální tachometr a přemýšlel jsem, zda by šel nějak zužitkovat právě zmiňovaný tachometr ? Děkuji za odpovědi ! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2015 18:27
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel10952    
Záleží jaký to má snímač.Ty laciný mají v tom snímači ocelový plíšky těsně u sebe a magnet když okolo projde, spojí se a okruh se uzavře a hodí to impulz.Takže pak když se nastartuje, motor se chvěje a tím i rám a kola a ty plíšky se dotýkají což potom hází chybný ůdaje.Odzkoušeno.Dávali jsme to na pitbike a na místě když jsem dal do plnejch tak to na místě ukazovalo třeba 80 km.
 
 
Datum: 22. února 2015 18:27
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16773    
Já jsem dal snímač na vidlici k ose předního kola, na buben kola jsem nalepil vteřiňákem magnet a funguje to naprosto suprově!!! Když máš snímač na vidlici a magnet na drátech, tak ti při každým propružení přestane ukazovat nebo ukazuje nesmylsly. :-)
 
 
Datum: 08. února 2015 21:14
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj ASTRATIX! Teda esli možu aj já poradit, toš s tým většinú nejsú problémy. Enom u tech nejlacinějších by mohly vzniknút. Gdysi sem splašil nejakej levnej. Na kole fungoval perfektně. Na motorce psal furt nesmysle. Aš sem si fšimnul, že ukazuje už gdyž běží motor a ešče nejedu. Toš šel spátky na kolo! Při měření obvodu kola je dobrý na motorce sedět a ujetú vzdálenost zadat. Toš tak.
 
 
Datum: 08. února 2015 20:35
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel10282    
namontovat ten tachometr není nic složitého. píchneš ho někam na řidítka, ten snímač někam blízko k drátům od kola. Ten magnet nasadíš na jeden drát toho kola aby se při každý otáčce dostal co nejblíž k tomu snímači. Ale aby fungoval, jak má tak se do tachometru musí nějak zadat (nejspíš) obvod kola. většinou se do toho leze podržením nějaký kombinace tlačítek a bejvá ta hodnota v milimetrech.
 
 
Datum: 08. února 2015 12:09
 
 
 
 
Jméno: Patrik      E-mail:      IP: uživatel17176    
Ahoj chci se zeptat jestli vodící pouzdro karteru z pařezu by šel i na pionýr 21 :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2015 20:08
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Jestli to dobře chápu tak vodící pouzdro karteru myslíš ten váleček (dva) co se zalisovávají při sesazování? asi by měli být stejné(stačí změřit posuvkou). Pochybuji že by dělali (tak zásadni krok do kartérů). Otázka spíš jestli si rozumíme o co jde.
 
 
Datum: 20. února 2015 20:08
 
 
 
 
Jméno: LikiCZ ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý večer, chci se zeptat. Chci si dát na výbrus válec na Jawu 50 ale někdo mi říkal že když ten válec hned od začátku budu brát v plnejch otáčkách no prostě ho nešetřit tak že to pak bude jezdit lépe. Co je na tom pravdy. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2015 22:43
 
 
 
 
Jméno: Jirka s      IP: uživatel17848    
Ano,není to pravidlo ale je to tak,laký charakter motoru dáš od začátku tak se potom chová. Je třeba sorávná vůle na pístu, u sériových pístů 0,05mm
 
 
Datum: 07. února 2015 22:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17843    
Není to pravda. Každý válec se dle vůle výbrusu musí dostatečně zajet.
 
 
Datum: 06. února 2015 10:53
 
 
 
 
Jméno: STWondr      E-mail:      IP: uživatel17842    
Ahoj, Chtěl bych se zeptat, jak popřípadě kam mám dát udělat kliku když chci nahradit pouze ojnici a zbytek nechat původní? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2015 9:47
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
standa: nee, to já jenom tak sonduju kam se když tak obrátit, teď nic nepotřebuju... já dávám kliky Bartůňovi z Votic, ale je poměrně drahej,,, kdyby něco, tak se ti ozvu...
 
 
Datum: 08. února 2015 9:47
 
 
 
 
Jméno: Jirka s      IP: uživatel17848    
To není problém,dělám to bšžně
 
 
Datum: 07. února 2015 22:47
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel17846    
lk: dělá mi to děděk v brusírně,ceny za rozum. U kliky z j20/21/23 se čepy nemění,to pouze ui j555/05. Napiš co bys chtěl a já to pozjistím,zařídím, vše jde,pokud se daj sehnat díly. Klidně mail.
 
 
Datum: 07. února 2015 11:54
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel16758    
To mi pripomina, ze jsem meril asi 15 klikovek mikrometrem. Zhruba 10 z nich melo mensi prumer nez 17mm a loziska na ne sly nasadit rukou bez vynalozeni vetsi sily.
 
 
Datum: 06. února 2015 22:46
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
standa: ty děláš kliky? na kolik vyjde cca komplet repas včetně čepů?
 
 
Datum: 06. února 2015 20:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17840    
Já ti to udělam taky. Jediná podmínka je neprojetý čepy/hřídele...projetá klika se nerepasuje,ničí gufera a nejde do ložisek,ale to ti krom mě neřekne nikdo,honěj jen kšeft......
 
 
Datum: 06. února 2015 20:03
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17845    
Padalik sartice ...motokolo votice ...uzivatel klikar na jawamanii ...a ceska posta to jisti
 
 
Datum: 06. února 2015 19:27
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel17844    
Záleží na tom odkud jsi, já osobně jsem dával kliky(od mustanga, přes stadiona, až po 175/356) do Ravo v českých budějovicích, ale ti to samozřemě posílaj někam dál. Udělaj samozřejmě jen to co si poručíš, takže mě například dělali taky jenom tu ojnici.
 
 
Datum: 06. února 2015 14:31
 
 
 
 
Jméno: Robert      E-mail:      IP: uživatel11569    
Zdar draci,\\\\r\\\\njak moc velkej bude problém, když do karteru z 05 pro 20W zápalko dám 30W zápalko z 21?? Našteluju předstih? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2015 15:36
 
 
 
 
Jméno: Robert Leeder      IP: uživatel11569    
Díky za rady asi tam dám to 20W co tam má být.
 
 
Datum: 06. února 2015 15:36
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17266    
Jak píše Standa... mám to tak na jednom motoru. Drilkou jsem ubral zevnitř překážející kus karteru a na pólech jsem ubral trochu pertinax. Na vinutí jsem ze strany rizika dotyku se skříní přilepil izolační pásku. Jedná se tedy o karter Jawa50/20 bez nálitků, ale předpokládám že u 50/05 je to totéž. Úprava je sice prasečina, ale funguje dlouhý leta...
 
 
Datum: 06. února 2015 10:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17840    
Předstih tak nějak dohoníš,v tom nevidim problém,ale nevejdou se ti tam světelné cívky. Lepší varianta by byla to zápalko 20W. To tam jde. A nebo použít rotor s ozn 05(20W) a stator 20 (30w) a u toho 30w statoru přehodit zapalovací cívku doprava dolu a pak bys měl jednu světelnou cívku nahoře vlevo a druhou bys měl nahoře napravo a dobrousil bys karter a pokrátil ochrané pertinaxy na cívce napravo... jinak to nejde,nevleze se to tam....
 
 
Datum: 05. února 2015 21:18
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
čau :-D potřebuju poradit ohledně bohatosti směsi.potřebuji ochudit směs a nevím jak.mam klasickej karbec(jawa 555).dík za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2015 18:23
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
Dobrá,díky.
 
 
Datum: 14. února 2015 18:23
 
 
 
 
Jméno: lamal      IP: uživatel16376    
mensi hlavni tryska je z Babety 210 prumer 63 a je i mensi z 207 a ma prumer 58.zalezi,jaky tam mas karbec,ale na origo 555 to pasuje.
 
 
Datum: 13. února 2015 18:49
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17845    
Pokut ti nic jineho nezbyba tak budes muset jehlu z plovaku prepajet na vhodnejsi misto....
 
 
Datum: 07. února 2015 12:50
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
Jehlu mam úplně dole(1výřez ze shora) ,trysku mam 65 a menší asi neseženu a ten plovák si myslim,žeje je origo jawa 555,ale připadá mi,že je oboustranej=že jde otočit o 180° (2 nastavení hladiny).
 
 
Datum: 05. února 2015 23:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17840    
Dej menší trysku,ale horko těžko ji asi budeš shánět. S hladinou nehneš,to je jasný,ale zkontroluj jestli tam nemáš plovák z velký jawy,ten drží hladinu vejš.
 
 
Datum: 05. února 2015 21:26
 
 
 
 
Jméno: Jawa50      IP: uživatel11670    
Ahoj,zkus dát menší hlavní trysku nebo dej menší hladinu plovakové komory,dej o 1 zaražku na jehle víš ;-)
 
 
Datum: 05. února 2015 18:47
 
 
 
 
Jméno: Peťa      IP: uživatel17839    
Ahoj, kolik kilometrů vám tak zhruba vydrží ferodo lamely na pionýra? Zajímají mě oba dva typy, co tu prodává Sesa, jak ty levnější, tak ty dražší. Nebo, jestli někdo jezdí závody, tak kolik hodin/závodů vydržely. Ale pište prosím i ti, kdo mají ,,sérii"" a jezdí jen tak. Děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2015 17:22
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Měl jsem ten starší typ v "sériáku" a po pár závodech se natáhly zuby. Ten novější "speciál" v tom samém motoru zatím drží bez natažení.
 
 
Datum: 06. února 2015 17:22
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
Já mám ferodo speciál skoro ve všem a loňskou sezónu byli i v závoďáku a dobrý.
 
 
Datum: 05. února 2015 19:51
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Nekoukal jsem co tady sesa nabizí ale jezdily jsme 24h a vydrželi vpoho. Byli tedy ojetý ale ty železa po kterých jde primerák teď ale prý jsou kvalitnější
 
 
Datum: 05. února 2015 17:29
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci dělam renovaci pionýra 21 a chtěl bych se zeptat jak se mám zbavit koroze na ráfku? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. února 2015 6:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17840    
Pokud motorku chceš renovovat tak kup nový ráfky i dráty. Pokud "renovuješ" udělej jen kulisy a natři to na stříbrno. Rez neodstraníš. Už pod ní neni chrom.
 
 
Datum: 05. února 2015 6:50
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
četl jsem že to jde kyselinou fosforečnou je to pravda??
 
 
Datum: 04. února 2015 21:40
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Jediné co mě napadá nechat opískovat a nebo vyplést vybrousit a dát opět dohromady. U toho pískování by to mohlo zůstat vcelku. Zjisti co bude lacinější
 
 
Datum: 04. února 2015 20:29
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
zdar chci se zeptat jestli by šel motor z kulaté 350tky do rámu ze 175 díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. února 2015 22:22
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
rozhodně ne.... pokud teda nechceš rozřezat a posvářet půl motorky...
 
 
Datum: 03. února 2015 22:22
 
<  86  87  88  89  90  91  92  93  94  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 23.04.2025 1:37:59 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu