Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Miuda 555
IP: uživatel15391
 Čau potřebuji poradit s techničákem.Mam jawu 555 origo po GO a chci ji přihlásit,ale mam jen štítek a espézetku.Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2015 16:55
Jméno: Miuda 555
IP: uživatel15391
 Doufám,že to tak bude
Datum: 11. února 2015 16:55
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 on už třeba ty papíry stejně mít nebude, ale alespoň by mohl vědět co se s tim dělo, resp. jestli to třeba někdo někdy odhlásil nebo ne... pokud by to nebylo odhlášený, ale TP od toho neměl, tak si může zažádat o duplikát,, pak už klasicky převod a máš vyhráno,,,
Datum: 11. února 2015 16:50
Jméno: Miuda 555
IP: uživatel15391
 Tenhle týden tam zajedu a uvidim.Snad to vyjde.
Datum: 11. února 2015 16:35
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 bez dohledání původního majitele se stejně nehneš dál, takže pokud alespoň tušíš od koho ten pincek byl, tak ho navštiv..
Datum: 11. února 2015 16:23
Jméno: Miuda 555
IP: uživatel15391
 No  s vlastníkem tj 50 na 50.Já možná vim,kdo to je,ale nevim,jestli je ještě živ.Motorka se od něj brala roku 2002.A to neni vše při renovaci jsem dělal i spz(seškrabal a znovu napsal),ale nevim jestly je napsána dobře.Jen jedno pitimé číslo 0 nebo 8
Datum: 11. února 2015 16:19
 Přesně tak, u starých pio se totiž ani spz nevracely na úřad, protože jsou defakto majetkem provozovatele - většinou bývaly čisté tabulky dodány se strojem. V tvém případě, si lze představit následující varianty: 1) máš odhlášený - vyřazený stroj, 2) máš stroj od kterého někdo prodal papíry, na kterých jezdí jiný pio (to je ale asi nepravděpodobné), 3) Tp se někam ztratil. Pokud ale neznáš vlastníka (který bude někde na úřadě zapsán), tak nevim, nevim.
Datum: 11. února 2015 11:36
Jméno: pepa
IP: uživatel17852
 No coz zajdi na urad a zeptej sw zda ma vubec tvuj stroj platne doklady....protoze jsi prave mozna zrenovoval vrak bez nich...to ze mas 2 kousky plechu nic neresi..
Datum: 11. února 2015 3:54
Jméno: Jaromír
IP: uživatel16565
Posl.aktualizace: 11. února 2015 15:06
Jméno: Jaromír
IP: uživatel16565
 To je právě to. Ta šuplera je velká a zatím nevim na co bych ji použil. Ale zas na druhou stranu jsem kupoval klasickou malou za stejné peníze. Myslim že somet je kvalita a že by se to vyplatilo koupit. Přeci jenom člověk nikdy neví co bude muset měřit. V předchozím dotazu mi nikdo neodpověděl a než jsem se rozkoukal tak byla pryč. http://aukro.cz/somet-300mm-digitalni-posuvne-meritko-suplera-i5006762331.html . Omlouvám se pokud to někdo bere jako spam.
Datum: 11. února 2015 15:06
 jenze ona je 30cm,,coz pro normalni mereni kdy staci do 10cm, je to strasne neohrabane a tezke ale za tu cenu gut, ja jen doufam ze je to tu naposledy
Datum: 11. února 2015 7:15
Jméno: martin
IP: uživatel17855
 bezvadně se s tím nastavuje předstih, třeba u j 350 dam oba válce stejně a je to pěkně vidět
Datum: 11. února 2015 5:50
Jméno: pepa
IP: uživatel17852
 Za me pokud dobre vidis bez bryli nema...co doma potrebujes merit na setiny milimetru? A staci s 1 klepnout a je presnost ty tam...obycejnou posuvkou si musis bezne vystacit ...pokut umis merit. A jediny duvot proc todle mit doma me napada ze na klasiku uz nevidin,.
Datum: 11. února 2015 1:23
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 to má bejt reklama či co? Mam pocit, že už ses na to jednou ptal... pro tebe evidentně cenu nemá, když nevíš, k čemu by ti byla,,,
Datum: 10. února 2015 14:08
Jméno: fanda
IP: uživatel15423
 Zdar draci, chci trochu zvýšit výkon panelkového motoru 250 v traktůrku. Myslíte, že by pomohlo vložit mezi karburátor a airbox vložit ještě jeden karburátor? Obě šoupátka by se zvedala současně, jen ten druhý směrem od motoru by měl nastavenou chudou směs.. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2015 1:27
Jméno: pepa
IP: uživatel17852
 Za me tam mas dost blbej motor protoze panelka se musi tocit kejva ma lepsi charakteristiku na traktor...jinak pokut to chodi neresil bych
Datum: 11. února 2015 1:27
Jméno: ja
IP: uživatel16483
 ne to né
Datum: 10. února 2015 22:00
 Popilovat saní a vejfuk ,pak vrtnout objem na max....
Datum: 10. února 2015 20:46
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Jestli chceš větší výkon tak popřemýšlej o převodech z motoru na nějakou převodovku co tam máš. S motorem moc nehneš
Datum: 10. února 2015 17:55
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 a čeho jako myslíš, že tim dosáhneš?? bude to akorát brzdit proud vzduchu a mít efekt bohatý směsi jako u blbě nastavenýho jednoho karburátoru, nic jinýho se nestane... tzn. že je to kravina...
Datum: 10. února 2015 14:12
Jméno: Milan
IP: uživatel11232
 Zdravím, dotaz primárně dotaz na SESU:
Uměl by jsi sehnat případně nechat vyrobit písty na hranatou ČZ 175/487 v nestandartním vrtání tzn. 60 - 63 mm ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2015 22:10
Jméno: Milan
IP: uživatel11232
 Bakoun: máš to tam
Datum: 11. února 2015 22:10
Jméno: Bakoun
IP: uživatel16758
 Jj, FK mu radil... Hoď mi to kdyžtak do mailu: AgentSmyth(zavin)seznam.cz
Datum: 11. února 2015 21:40
Jméno: Milan
IP: uživatel11232
 Jo je to myslím on, ted jsem to ověřoval, kdysi to bylo volně na netu .... je tam podepsanej FK racing ??? víc nevím, stejně to nebudu dělat, tak je mi to k ničemu.
Datum: 11. února 2015 15:37
Jméno: pepa
IP: uživatel17852
 Psal jsi do te ahry?
Datum: 11. února 2015 3:57
Jméno: Bakoun
IP: uživatel16758
 Milan, od koho to máš? Nepřezdívá se tomu týpkovi Mr. Freeze?
Datum: 10. února 2015 23:56
Jméno: Milan
IP: uživatel11232
 Na tuhle čízu mám výkres pro 3 K s klapkou, ale není můj a nemám na to strojní vybavení to provést, jestli chceš tak ti to pošlu  aspon bych rád viděl, jak to bude fungovat
Datum: 10. února 2015 18:34
Jméno: Bakoun
IP: uživatel17639
 Milan: a co jít jinou cestu? Místo zvětšení vrtání, jít cestou většího zdvihu - excentrický čep .)
Datum: 10. února 2015 17:33
Jméno: Bakoun
IP: uživatel17639
 A TKmoto už to nedělá - spousta problémů se zadíráním. Nedávno jsem jim psal.
Datum: 10. února 2015 17:32
Jméno: Milan
IP: uživatel11232
 Píst z JW 250 nechci, nejsem blázen 1,76 mm stěna vložky + - by zbyla, to se brutálně kouše, díky
Datum: 09. února 2015 20:35
Jméno: pepa
IP: uživatel17852
 Ahra hradec kralove je to vyrobce pistu...anebo tam proste namastit pist z panelky nic noveho pod sluncem co by tk moto neumelo
Datum: 09. února 2015 20:27
 Zdar draci, chtěl bych se zeptat jestli něčemu vadí když nebudu mít na airboxu víko a jestli má na něco vliv délka trubičky kterou jde vzduch do boxu. Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2015 14:09
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 Tak zjisti příčinu a neřeš kokotiny. Chyba bude jinde. Může to být klidně přicpaný výfuk
Datum: 11. února 2015 14:09
 Přesně to potřebuju. Hladina o maliličko menší než má být jehla 2 zářez a hrozně se to ulejvá
Datum: 10. února 2015 18:51
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Jo přesně tak, vadí to a to dost!!!
Datum: 10. února 2015 13:32
Jméno: Bakoun
IP: uživatel17639
 U 2T všechno souvisí se vším. Bez víčka se ti změní odpor sání, zchudne směs...
Datum: 10. února 2015 10:49
 Je to mustang takže je to docela šikovně schovaný pod nádrží. díky
Datum: 09. února 2015 19:40
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Víko na airboxu nevadí když tam nebude možná naopak-záleží na jakém stroji to máš a je potřeba zabránit aby to nasávalo nejaké nečistoty(vodu,bláto). Délka trubičky je docela důležitá (píšeš do boxu) ale hlavně z boxu do karbce(pokud není hned na něm). Zkoušet,zkoušet......
Datum: 09. února 2015 19:27
Posl.aktualizace: 10. února 2015 21:26
Datum: 10. února 2015 21:26
Jméno: filda klacek
IP: uživatel15847
 škoda že nejeli na něakej naší českej škodovce třeba na škodě 1000,100 nebo 120
Datum: 10. února 2015 16:22
 hele kulich,,jako kdybys nemel cizu,,, jasne ze cetl ta holcina sedlala svoji oblibenou masinu,tohle je cesta do neznama,, pac kdyby vedela do ceho jde ,,tak by na to nesedla,,,ale ona bych rekl je nejlepsi aspirant,, pac i kdyz bude na kolenou,,tak ji tezko uvidis si povzdehnout,,, proste detske bebi
Datum: 09. února 2015 17:52
 A to jsi ještě nečetl první zápisek z cesty do Prahy http://goo.gl/6ACXK3 Škodolibě se směju, ale nepochybuju o tom, že to zvládnou  .
Datum: 09. února 2015 16:58
 neni na CZ, ja tu holku lituji uz ted,,, 20 tis,,ty vybrace, ta cz ty vydrzi ale ta kostra
Datum: 09. února 2015 14:44
Jméno: Honza
IP: uživatel16502
 Nevíte co je potřeba pro vystavení duplikátu velkého TP za ztracený?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2015 9:05
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 standa: pokud je to psaný na tebe, tak ti duplikát vystavěj bez problému,,, ani tem nalej bys mít nemusel... ale každopádně hledej, duplikát bych viděl až jako krajní možnost... já kvůli tomu třeba do dnes ještě na sebe nemám přepsanou čízu 470, protože starej nemůže najít původní TP (100% ho někde má) a já duplikát nechci...
Datum: 12. února 2015 9:05
Jméno: standa
IP: uživatel17857
 Řeším něco podobného. Nemužu po velkym stěhování z bytu do čerstvě zrekonstruovaný části baráku najít velkej TP od péráka a dost mi to leží v žaludku,byla to ta knížka a měl jsem k tomu i typovej list. Někam jsem to dal,hafo cajků leželo na jedný hromadě než se dodělali i ostatní pokoje a teď nevim,kde to je. Takže dle malýho TP vystaví nový velký?
Datum: 11. února 2015 21:43
 Osvědčení o registraci vozidla (malý tp), nebylo-li vydáno (např. u starých TP vzor fichtl) tak asi jedině dohledat v registru, je-li tam to vozidlo a jste-li vlastník, pak by s tím neměl být problém - nejlepší bude napsat mail na úřad, nebo zavolat (já to dělám běžně, když něco potřebuju vědět...) Nicméňě je-li k dispozici ORV (OTP), pak by to mělo jít hladce, bez nějakých zvláštních protokolů, prohlídek a "bůhvíčeho" dalšího, co si od úřadů dovedeme představit
Datum: 11. února 2015 11:31
Jméno: Jenda
IP: uživatel17849
 Dostal jsem od pritelkyne poukazku do hotelu ze slevomatu. Je to horskej hotel asi 60km daleko a vytasila se s tim ze tam pojedem na jare az bude venku pekne a ze chce jet na pionyru. Kdyz jsem protestoval ze asi trochu upadla ze nemuzem prece na fichtlu jet ve dvou nekam na hory, kdyz to do kopce dycky sotva jede a hotel si vybrala az buhvi kde na kopci tak prej no a co ze se vozi rada kopce ji nevadej a ze si s tim mam poradit  Ja kdyz si predstavim jak ji mam 60km nalozenou a nejen ji ale jeste urcite i nakej jeji batoh kramu a bude nas cekat do cile krpal 10km v kuse tak na me jdou mrakoty. A motorce co ma jet ve dvou malem na klinovec se bude zdat o certech... Mam do toho jit? Uz se totiz vidim jak ji v pulce volam tago ze to ve dvou nejde vyjet
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2015 20:28
Jméno: standa
IP: uživatel17863
 Svez ji 20-30km okolo komína,uvidíš co dělá pio a ona třeba bude remcat už po 10km ... jako ty to dáš,pio to dá (aspoň 11/55 , klidně 10/55),ale nevěřim tomu,že to dá tvoje drahá polovička ... mladá se mnou jela na 250 péráku 28km na berounku asi třikrát a vždy ji bolela prdel...
Datum: 13. února 2015 20:28
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Tak jak pišeš náhradní duši, pumpičku a fichtl to vydrží. Jak píší kolegové zpřevodovat a jedem. Jestli jsi vyděl ty borce co jeli trábošema přez Afriku tak původně z Prahy vyráželi taky z fichtlem. Na Slovensku to tedy vymenily za zetku ale jenom proto že by to časově nestihli. To dáš
Datum: 10. února 2015 17:47
Jméno: jikar
IP: uživatel15063
 Dej tam 11 zubej sekundár a uvidíš jak bude svištět
Datum: 10. února 2015 16:10
Jméno: Jenda
IP: uživatel17853
 Jirka-z: mno tak s 35kg nakladu bych si to taky trouf  Jenze ja vzadu povezu pritelkyni tj. asi 65kg a jeji batoh co bude mit dalsich klidne 15. Takze to bude fakt vyzva - s timhle nakladem urcite
Datum: 09. února 2015 22:17
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Je to výzva, budeš(te) na to vzpomínat at to dopadne jak chce
Datum: 09. února 2015 19:30
Jméno: jawa,čz
IP: uživatel13743
Datum: 09. února 2015 18:29
 když budeš mít pionýra v pořádku tak to bude v klidu......jel jsem v chorvatsku hodinu do kopce na jednicku. Bylo to asi 15 kilometrů. Samozřejmě naloženo asi 35 kilo věcí za sedadlem na nosiči. Takže toho bych se nebál. Maximálně si dáte v polovině pauzu aby schladnul motor a pojedeš dál.
Datum: 08. února 2015 20:36
Jméno: Michal
IP: uživatel17384
 Dobrý den. Nevíte někdo jak zkontrolovat zda se mi maže malotraktor tz4k14? děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2015 19:58
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Sání do čerpadla je vpoho? může být porušen přívod do toho čerpadla od sítka nebo nevim jak to tam je udělaný. Jsou to jenom poznatky z jiných motorů
Datum: 18. února 2015 19:58
 redukční ventil?
Datum: 17. února 2015 13:06
Jméno: michal
IP: uživatel17384
 Nevíte náhodou jak se može pokazit čerpadlo na olej,když se tam nedá nic moc pokazit a nečerpá olej.
Datum: 14. února 2015 15:38
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Nejspíše to je na go. může být čerpadlo v háji,ale spíše vymačkané (šály) těsnění na klikovce,prostě někde ten olej uniká než doteče nejvejš. Jedině rozdělat -kdo to zná
Datum: 10. února 2015 20:21
Jméno: Michal
IP: uživatel17384
 Akdyž mi to nemaže čím by to mohlo byt.
Datum: 10. února 2015 19:55
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Jak psal první kolega když to vytéka nahoře u ventilů tak to k pístům dotlačí také. Nevím jak by se to nechalo zkontrolovat protože to setřou stírací kroužky
Datum: 10. února 2015 19:52
Jméno: michal
IP: uživatel17384
 Já jsem myslel jestli nevíte někdo jak zkontrolovat zda se maže píst.
Datum: 10. února 2015 18:40
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Tak jsem to špatně pochopil omlouvám se. A naftový dvoutakt jsem také neviděl. To má ztrátové mazaní?
Datum: 10. února 2015 18:02
Jméno: rosi48
IP: uživatel17781
 jirko asi jsi nikdy neviděl tz4k14,to je totiž naftovej dvoutakt.../a podle čeho soudíš že se nemaže?jestli je tam dost oleje ve skříni tak by neměl být problém
Datum: 10. února 2015 10:20
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Tak jestli to je 2t tak to maže olej co leješ do benzínu. Nevím co by tam bylo za jiný problém
Datum: 09. února 2015 20:09
Jméno: Michal
IP: uživatel17384
 Já mám ale 2T TKačko.
Datum: 09. února 2015 15:48
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 sundáš víko na hlavě pro ventily a pri nastartovaném motoru z vahadel musí jit olej......pak máš možnost vytočit tlakové čidlo a dát tam manometr a vidíš kolik tlačí.............
Datum: 09. února 2015 8:37
 Zdravím všechny fichtlaky  prosím o pomocnou radu. Mám problém s fechtlem. Byl vcelku vyladěnej, chytal na brnk, jezdil, všechno šlapalo jak má. (dýl jak 5 let víkendovýho ježdění) Jednoho dne však při jízdě do mírnýho kopce začal pokašlávat a škubat, až chcípl uplně. Potom už nešel nastartovat, ani na roztlačení. Doma se mi ho posléze podařilo nakopnout, ale vubec nedržel volnoběh a chípal sám od sebe, jakoby na chcípák, ale aniž bych se čehokoliv dotkl, prostě z ničeho nic šmitec. A když jsem se zkoušel hrabat v karbecu a nastavil vyšší otáčky volnoběhu ( jehla 3. zářez od vrchu a šroubek volnoběhu dotaženej na max bez půl otáčky ) sice víc řval, ale volnoběh držel ( občas taky chcípl, ale už ne tak často). Když jsem ho s tímto nastavením chtěl projet, nakopnul jsem ho, šlapal bez chcípnutí (řval), ale jakmile jsem zařadil rychlost a rozjel se, omažitě chcípl. Neprodleně po rozjetí. A takhle to dělá pořád.. prostě jakmile je na motor jakoby větší 'zátěž' tak chcípne. nevíte pls čím by to mohlo být? tipuju nastavení karburátoru (přechlastávání??) nebo elektro (v elektrice se vubec nevyznam  ) prosím porad'te, už jsem na fechtlech dlouho nedělal a spoustu věcí si nepamatuju. každá rada dobrá  předem díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2015 23:12
Jméno: Cooper21
IP: uživatel17847
 Díku dík! Jiskru to hází a chytá to, takže elektrika by měla být podle toho co říká Jirka v cajku  zatím to nejvíc ukazuje směrem karburátor a jeho čistota / seřízení, jak píše Standa. V octu jsem ho naštěstí ještě neuvařil, tak to ani dělat nebudu  (jednou jsem to dělal u totálně zoxidovanýho karbecu z *barn-find* 555tky.. pomohlo to  zkusím to tedy pořádně pročistit, případně koupím nový trysky, zčeknu přivod paliva ještě jednou a odmontuju tlumič výfuku. Jestli nepoběží tak nevim.. zítra jdu na to. Ještě jednou, dík všem za ochotu a spolupráci
Datum: 09. února 2015 23:12
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Ten malej kondenzátor ti bere přebytečnou jiskru z kladivek(aby neshořeli), a ten velkej to je indučka která ti dělá z 6v tu velkou jiskru. Pokud jde jiskra na našlapování tak je nejspíše o.k. to by to nechytlo vůbec ikdyž stát se může cokoli
Datum: 09. února 2015 19:38
Jméno: standa
IP: uživatel17851
 Na 200% ucpaný obě trysky + volnoběžnej vzdušnik. Vyrejpat,vyfoukat,vyčistit,zalejt a jedeš dál... v octu bych to asi nevařil,to je až dost agresivní a není zaručen výsledek,ba naopak ...
Datum: 09. února 2015 15:39
Jméno: Cooper21
IP: uživatel17847
 Ok, díky za vaše názory a rady  svíčky jsem zkoušel dvě, novější N17C a starší N15C, s oběma chytá. benzin bych asi vyměnit měl, nalil jsem tam už nějakej mix a dolil jsem ho olejem, kdyby náhodou. jinak kohout jsem měnil uplně novej asi před rokem (pak jsem už benzín nedolíval) neměl by bejt problém. Benal teče, ale je fakt že jsem měl před časem problém s tím plíškem nad plovákem..ta tyčinka co uzavírá tok se šprajcovala a furt mi přetýkala plovákovka. Podle všeho je však už tento problém vyřešen a hladina se drží v normálu. Výfus samozřejěm zkusím taky, je fakt že oleje do něj teče fakt hodně, a nečistil jsem ho pěkně dlouho. karbec sem ted\' rozdělal a chystám se ho vyvařit v octu.  jinak pokud problém přetrvá a půjde o elektro, asi jsem v háji. zkoušel jsem i měnit kondenzátor na cívce, ale nic se nezměnilo. napadá mě jedině ten velkej kondenzátor (?) od kterýho vede kábl ke svíčce..
Datum: 08. února 2015 21:35
Jméno: Jawař
IP: uživatel16773
 Taky to může být zanesený výfuk.
Datum: 08. února 2015 21:12
Jméno: homolka
IP: uživatel13386
 Po nějaké době mi benzín rozežral sítko na kohoutu v nádrži a uplně se to ucpalo sajrajtem,ujel jsem tak 100m,pauza pak zase 100m. Nakonec jsem vyměnil kohout. Čiňan dělá sítko asi z papíru.
Datum: 08. února 2015 17:54
Jméno: ja
IP: uživatel16483
 Zdravím, 5let je docela dlouhá doba na víkendové ježdění bez údržby. Jak říkali kolegové jdi po benzínu a pak po elektrárně pak výfuk.
Datum: 08. února 2015 17:13
 První vyměn benzín, něco podobného jsem taky měl, rozdělal a překontroloval jsem vše, ukázalo se nakonec že je špatný benzín, i když byl ten den kdy problém nastal natankován.
Datum: 07. února 2015 21:33
Jméno: Jawa50
IP: uživatel11670
 Ještě zkus vyměnít svíčku
Datum: 07. února 2015 20:54
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Nejspíše bude problém v benzínu. Skus jestli vytéká z nádrže a když jo tak to chce vyčistit karburátor. Rozdělat vyfoukat kompresorem a drátkem pročistit všechny dirky. Kouknout se taky na uzavírání benzínu nad plovákem
Datum: 07. února 2015 19:07
Jméno: SCOOTERBASTARD
IP: uživatel17236
 zdravim mládeži, mám dotaz: PŘEPLAVOVACÍ KOLÍK KARBURATORU Z S11 PASUJE I NA S22?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2015 19:19
Jméno: pedroloko
IP: uživatel17996
 Zdravím kdy se povede zařadit do nabídky přeplavovací kolík karburátoru s22 děkuji.
Datum: 09. dubna 2015 19:19
Jméno: SCOOTERBASTARD
IP: uživatel17236
 VÝBORNĚ, JAKMILE BUDOU NA WEBU PROSÍM O INFO
Datum: 08. února 2015 11:23
 nene,, ale oba dva mam jen to jeste neni na webu
Datum: 08. února 2015 1:41
Jméno: ASTRATIX
IP: uživatel16213
 Přeji hezký večer, má zde někdo zkušenosti s umísťováním magnetického tachometru na kolo. Odešel mi originální tachometr a přemýšlel jsem, zda by šel nějak zužitkovat právě zmiňovaný tachometr ? Děkuji za odpovědi !
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2015 18:27
Jméno: Milan
IP: uživatel10952
 Záleží jaký to má snímač.Ty laciný mají v tom snímači ocelový plíšky těsně u sebe a magnet když okolo projde, spojí se a okruh se uzavře a hodí to impulz.Takže pak když se nastartuje, motor se chvěje a tím i rám a kola a ty plíšky se dotýkají což potom hází chybný ůdaje.Odzkoušeno.Dávali jsme to na pitbike a na místě když jsem dal do plnejch tak to na místě ukazovalo třeba 80 km.
Datum: 22. února 2015 18:27
Jméno: Jawař
IP: uživatel16773
 Já jsem dal snímač na vidlici k ose předního kola, na buben kola jsem nalepil vteřiňákem magnet a funguje to naprosto suprově!!! Když máš snímač na vidlici a magnet na drátech, tak ti při každým propružení přestane ukazovat nebo ukazuje nesmylsly.
Datum: 08. února 2015 21:14
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj ASTRATIX! Teda esli možu aj já poradit, toš s tým většinú nejsú problémy. Enom u tech nejlacinějších by mohly vzniknút. Gdysi sem splašil nejakej levnej. Na kole fungoval perfektně. Na motorce psal furt nesmysle. Aš sem si fšimnul, že ukazuje už gdyž běží motor a ešče nejedu. Toš šel spátky na kolo! Při měření obvodu kola je dobrý na motorce sedět a ujetú vzdálenost zadat. Toš tak.
Datum: 08. února 2015 20:35
Jméno: Martin
IP: uživatel10282
 namontovat ten tachometr není nic složitého. píchneš ho někam na řidítka, ten snímač někam blízko k drátům od kola. Ten magnet nasadíš na jeden drát toho kola aby se při každý otáčce dostal co nejblíž k tomu snímači. Ale aby fungoval, jak má tak se do tachometru musí nějak zadat (nejspíš) obvod kola. většinou se do toho leze podržením nějaký kombinace tlačítek a bejvá ta hodnota v milimetrech.
Datum: 08. února 2015 12:09
 Ahoj chci se zeptat jestli vodící pouzdro karteru z pařezu by šel i na pionýr 21
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2015 20:08
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Jestli to dobře chápu tak vodící pouzdro karteru myslíš ten váleček (dva) co se zalisovávají při sesazování? asi by měli být stejné(stačí změřit posuvkou). Pochybuji že by dělali (tak zásadni krok do kartérů). Otázka spíš jestli si rozumíme o co jde.
Datum: 20. února 2015 20:08
 Dobrý večer, chci se zeptat. Chci si dát na výbrus válec na Jawu 50 ale někdo mi říkal že když ten válec hned od začátku budu brát v plnejch otáčkách no prostě ho nešetřit tak že to pak bude jezdit lépe. Co je na tom pravdy. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2015 22:43
Jméno: Jirka s
IP: uživatel17848
 Ano,není to pravidlo ale je to tak,laký charakter motoru dáš od začátku tak se potom chová. Je třeba sorávná vůle na pístu, u sériových pístů 0,05mm
Datum: 07. února 2015 22:43
Jméno: standa
IP: uživatel17843
 Není to pravda. Každý válec se dle vůle výbrusu musí dostatečně zajet.
Datum: 06. února 2015 10:53
 Ahoj,
Chtěl bych se zeptat, jak popřípadě kam mám dát udělat kliku když chci nahradit pouze ojnici a zbytek nechat původní? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2015 9:47
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 standa: nee, to já jenom tak sonduju kam se když tak obrátit, teď nic nepotřebuju... já dávám kliky Bartůňovi z Votic, ale je poměrně drahej,,, kdyby něco, tak se ti ozvu...
Datum: 08. února 2015 9:47
Jméno: Jirka s
IP: uživatel17848
 To není problém,dělám to bšžně
Datum: 07. února 2015 22:47
 lk: dělá mi to děděk v brusírně,ceny za rozum. U kliky z j20/21/23 se čepy nemění,to pouze ui j555/05. Napiš co bys chtěl a já to pozjistím,zařídím, vše jde,pokud se daj sehnat díly. Klidně mail.
Datum: 07. února 2015 11:54
Jméno: Bakoun
IP: uživatel16758
 To mi pripomina, ze jsem meril asi 15 klikovek mikrometrem. Zhruba 10 z nich melo mensi prumer nez 17mm a loziska na ne sly nasadit rukou bez vynalozeni vetsi sily.
Datum: 06. února 2015 22:46
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 standa: ty děláš kliky? na kolik vyjde cca komplet repas včetně čepů?
Datum: 06. února 2015 20:16
Jméno: standa
IP: uživatel17840
 Já ti to udělam taky. Jediná podmínka je neprojetý čepy/hřídele...projetá klika se nerepasuje,ničí gufera a nejde do ložisek,ale to ti krom mě neřekne nikdo,honěj jen kšeft......
Datum: 06. února 2015 20:03
Jméno: pepa
IP: uživatel17845
 Padalik sartice ...motokolo votice ...uzivatel klikar na jawamanii ...a ceska posta to jisti
Datum: 06. února 2015 19:27
Jméno: Martin
IP: uživatel17844
 Záleží na tom odkud jsi, já osobně jsem dával kliky(od mustanga, přes stadiona, až po 175/356) do Ravo v českých budějovicích, ale ti to samozřemě posílaj někam dál. Udělaj samozřejmě jen to co si poručíš, takže mě například dělali taky jenom tu ojnici.
Datum: 06. února 2015 14:31
 Zdar draci,\\\\r\\\\njak moc velkej bude problém, když do karteru z 05 pro 20W zápalko dám 30W zápalko z 21?? Našteluju předstih?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2015 15:36
Jméno: Robert Leeder
IP: uživatel11569
 Díky za rady
asi tam dám to 20W co tam má být.
Datum: 06. února 2015 15:36
Jméno: Chong
IP: uživatel17266
 Jak píše Standa... mám to tak na jednom motoru. Drilkou jsem ubral zevnitř překážející kus karteru a na pólech jsem ubral trochu pertinax. Na vinutí jsem ze strany rizika dotyku se skříní přilepil izolační pásku. Jedná se tedy o karter Jawa50/20 bez nálitků, ale předpokládám že u 50/05 je to totéž. Úprava je sice prasečina, ale funguje dlouhý leta...
Datum: 06. února 2015 10:48
Jméno: standa
IP: uživatel17840
 Předstih tak nějak dohoníš,v tom nevidim problém,ale nevejdou se ti tam světelné cívky. Lepší varianta by byla to zápalko 20W. To tam jde. A nebo použít rotor s ozn 05(20W) a stator 20 (30w) a u toho 30w statoru přehodit zapalovací cívku doprava dolu a pak bys měl jednu světelnou cívku nahoře vlevo a druhou bys měl nahoře napravo a dobrousil bys karter a pokrátil ochrané pertinaxy na cívce napravo... jinak to nejde,nevleze se to tam....
Datum: 05. února 2015 21:18
Jméno: Miuda 555
IP: uživatel15391
 čau  potřebuju poradit ohledně bohatosti směsi.potřebuji ochudit směs a nevím jak.mam klasickej karbec(jawa 555).dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2015 18:23
Jméno: Miuda 555
IP: uživatel15391
 Dobrá,díky.
Datum: 14. února 2015 18:23
Jméno: lamal
IP: uživatel16376
 mensi hlavni tryska je z Babety 210 prumer 63 a je i mensi z 207 a ma prumer 58.zalezi,jaky tam mas karbec,ale na origo 555 to pasuje.
Datum: 13. února 2015 18:49
Jméno: pepa
IP: uživatel17845
 Pokut ti nic jineho nezbyba tak budes muset jehlu z plovaku prepajet na vhodnejsi misto....
Datum: 07. února 2015 12:50
Jméno: Miuda 555
IP: uživatel15391
 Jehlu mam úplně dole(1výřez ze shora) ,trysku mam 65 a menší asi neseženu a ten plovák si myslim,žeje je origo jawa 555,ale připadá mi,že je oboustranej=že jde otočit o 180° (2 nastavení hladiny).
Datum: 05. února 2015 23:08
Jméno: standa
IP: uživatel17840
 Dej menší trysku,ale horko těžko ji asi budeš shánět. S hladinou nehneš,to je jasný,ale zkontroluj jestli tam nemáš plovák z velký jawy,ten drží hladinu vejš.
Datum: 05. února 2015 21:26
Jméno: Jawa50
IP: uživatel11670
 Ahoj,zkus dát menší hlavní trysku nebo dej menší hladinu plovakové komory,dej o 1 zaražku na jehle víš
Datum: 05. února 2015 18:47
Jméno: Peťa
IP: uživatel17839
 Ahoj, kolik kilometrů vám tak zhruba vydrží ferodo lamely na pionýra? Zajímají mě oba dva typy, co tu prodává Sesa, jak ty levnější, tak ty dražší. Nebo, jestli někdo jezdí závody, tak kolik hodin/závodů vydržely. Ale pište prosím i ti, kdo mají ,,sérii""
a jezdí jen tak. Děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2015 17:22
Jméno: Bakoun
IP: uživatel17639
 Měl jsem ten starší typ v "sériáku" a po pár závodech se natáhly zuby. Ten novější "speciál" v tom samém motoru zatím drží bez natažení.
Datum: 06. února 2015 17:22
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 Já mám ferodo speciál skoro ve všem a loňskou sezónu byli i v závoďáku a dobrý.
Datum: 05. února 2015 19:51
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Nekoukal jsem co tady sesa nabizí ale jezdily jsme 24h a vydrželi vpoho. Byli tedy ojetý ale ty železa po kterých jde primerák teď ale prý jsou kvalitnější
Datum: 05. února 2015 17:29
 zdar draci dělam renovaci pionýra 21 a chtěl bych se zeptat jak se mám zbavit koroze na ráfku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2015 6:50
Jméno: standa
IP: uživatel17840
 Pokud motorku chceš renovovat tak kup nový ráfky i dráty. Pokud "renovuješ" udělej jen kulisy a natři to na stříbrno. Rez neodstraníš. Už pod ní neni chrom.
Datum: 05. února 2015 6:50
 četl jsem že to jde kyselinou fosforečnou je to pravda??
Datum: 04. února 2015 21:40
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Jediné co mě napadá nechat opískovat a nebo vyplést vybrousit a dát opět dohromady. U toho pískování by to mohlo zůstat vcelku. Zjisti co bude lacinější
Datum: 04. února 2015 20:29
Jméno: jawa,čz
IP: uživatel13743
 zdar chci se zeptat jestli by šel motor z kulaté 350tky do rámu ze 175 díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2015 22:22
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 rozhodně ne.... pokud teda nechceš rozřezat a posvářet půl motorky...
Datum: 03. února 2015 22:22
|



|