Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Nazdar draci. Nevedel som, do ktorej kategórie zaradiť tento príspevok, tak sa vopred ospravedlňujem. Vedel by mi tu niekto povedať, či je nejaký rozdiel medzi motorom a kostrou z J350-639 a J350-640? Podľa mňa nie, no nie som si úplne istý a nejak sa mi to z netu nepodarilo zistiť. Poprípade, či sú nejaké zásadné rozdiely medzi týmito dvomi motorkami, teda okrem kapotáže  Díky moc za vaše odpovede
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2011 16:34
Jméno: johny
IP: uživatel9547
 motory jsou rozdilné v karburátorech, otryskování, sekundárním kolečku, asi od 1998 není na kárteru chladíci žebro... kostra má jinak navařené držáky kapotáže a zadek je trochu ohlý nahoru
Datum: 18. února 2011 16:34
 čaute, mam dotaz fichtl mi chytá celkem dobre jednička jede taky celkem slušně ale když přeřadím na dvojku tak to trvá hrozně dlouho než se dostane do otáček a škytá. už nevím co by stím mohlo byt . poradte díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2011 19:21
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
 Nastav předstih!!!!!!!
Datum: 17. února 2011 19:21
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Cau draci potrebuju radu. Jsem na nemocensky se zlomenou nohou, ale jsem schopnej se dobelhat vedle do garaze... tam si sednout k motorce a dělat na ní  ale tedka jsem cetl ze kotroli tohle neuznavaj... prej musim byt doma na zadku a nikde se netoulat! A taky jsme cetl že od 8 vecer uz te kontrolavat nemuzou. Newite pls jak to je? Rád bych se vyhnul komplikacím. Diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2011 20:38
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Je to opravdu tak... presnej cas nevim ale vecer už te nekontrolujou.... kamarad dela na autech takovy lehky tuningy a mel nemocenskou a kazdy den od 9 vecer delal do rana do 4 na aute a pres den chrapal doma
Datum: 19. února 2011 20:38
 Zdravím draci, poradíte jakej je nejlepší průměr drátu pro elektroinstalaci na Pionýra 21? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2011 17:34
 taky tedkom používám 1,5 kabel... ale na světla sem použil i normální drát co se používa při elektroinstalaci v barákách také 1.5.
Datum: 19. února 2011 17:34
 Já vám děkuji hoši!
Datum: 19. února 2011 13:32
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
 http://www.motokramek.cz/elektromaterial-kabel-075-mm-svetlemodry-1m/
Datum: 17. února 2011 21:10
 průřez 1-1,5mm^2, průměr si spočítej sám
Datum: 17. února 2011 19:19
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 ahoj draci at vám to jezdí  mám problém a to velký přibyl mi do sbírky fichtl a ted k problému dycky sem na všech motorkách dával předstih 3,5 a odtrh sem nějak neřešil ale na tomhle to na 3,5 prostě nejde ani na 2,5 a ani na 2 tk kolik ? kolik tak dáváte ? nejčasteji ? hodně lidí říkalo že každý fichtl jede na jiný předstih ale já se s tím u žádného a že jich bylo hodně nesetkal aby nejel na 3,5 dík za odpovědi a sory za stupidní dotaz
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2011 20:04
Jméno: snarkon
IP: uživatel3912
 1,6-1,9 kolik je to nejpresnejsi nejlepsi?
Datum: 03. března 2011 20:04
 hochu s predstihem 3.5 ten motor akorat rychleji odkecáváš....jakej má bejt už víš
Datum: 17. února 2011 20:04
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
  3,5 je dobry tak na 250tku  u fichtla se dava 1,6 - 1,9 mm!!
Datum: 17. února 2011 19:06
Jméno: tomas_j.r
IP: uživatel10508
 Zdar hoši nemáte někdo zkušenost se zapalováním z pionýra na čz 175/487 ? Slyšel jsem že prý špatně chytá na nakopávačku a nedrží volnoběh. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2011 17:53
 mel jsem fichtlacky zapalko na JAWe 175/356 i na 250/559 a ani na jedny s tim nebyl jedinej problem, na naslapnuti chytaly nadherne a volnobeh drzely dobre.
Datum: 18. února 2011 17:53
Jméno: tomas_j.r.
IP: uživatel11188
 Tak já to skusím a když to nebude fachat tak ho vrazím na na pincka a vrátim tam spátky orygo.
Datum: 18. února 2011 9:49
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Právěže jsme testovali LightCDI na kejvě a vzdal jsem to. Prostě bez baterie to spolehlivě zapalovat nebude. Jediný řešení je nechat si vyrobit volnoběžku a startovací segment na míru, tak aby se to při startu točilo rychleji  To co píše péro může být pravda, nevylučuji, každopádně po tom ten kamarád (pokud to nepatří do příhod typu ,,kamarád mi vyprávěl,,) musel skákat jak šílenec a např. u mě byl tento způsob startování osudnej startovacímu segmentu s volnoběžkou. Nechci však vypadat jako barbar, takže to jsem viděl při nákupu mojí kejdy co mi předváděl původní majitel jak se startuje... Nakonec se ukázalo že blb je on, páč to špatně chytalo jen z důvodu nevhodného natryskování.. ovšem startovací segment a volnoběžku teď musím kupovat já
Datum: 18. února 2011 6:45
Jméno: tomas_j.r
IP: uživatel10508
 Děkuji za pěkné odpovědi které se vzájemně vyvracejí 
Chong: hele a nevíš jestli jde na ČZ 175 bezkontakt light nebo je zde stejný problém s pomaloběžností ? nedalo by se to nějak upravit aby to tam fungovalo? Díky
Datum: 17. února 2011 22:15
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kámoš ho má na 175/450 a chytá na našlápnutí
Datum: 17. února 2011 21:59
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 No s volnoběhem až tak potíž není, to je stejné s pionýrem, ale problém je s tím, že v pionýru je nakopávačka zpřevodovaná do rychla, takže na našlápnutí rotor zapalka točí poměrně hodně otáček a to proto, aby se naindukovalo dostatečné napětí na zážeh, kdežto u kejvaček se s tím nepočítalo, hlavně velký objem ušlápnout s převodem do rychla by bylo zhola nemožné, tak naopak je tam převod do pomala a tímpádem jsou příliš malé otáčky na naindukování dostatečného napětí pro zážeh... je to jasné?
Datum: 17. února 2011 20:55
 čau draci, rozhodl jsem se, že si poprve postavím nějakej lehce upravenej motor na mého mustanga- zatim jsem stavěl jen origa a ted jsem se rozhodl ze trochu zvýšim vykon. Je to na cestáka a ne na zavody- tekze zvýšení vykonu za co možna nejnizsi znizeni zivotnosti, ale i s tim pocitam. Jde o to zda se mi vyplati kupovat a davat tam tuhle ojnici na jehlách http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_268.html . Jaky s tím máte zkusenosti- jestli je to tak jak píše sesa. Slysel jsem ze se to lozisko na cepu sype tak proto se ptam a nebo jaky s tim jsou problémy. BUdu dělat repas kliky- právě jestli nachat origo ojnici, vybrus, loziska, guferra, spojka, primár, plus lehce poladit kanály a lehký sniženi hlavy. Díky za vaše zkušenosti
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2011 9:24
 JO díky stando - vím že na prepoustaky nemam sahat. Kamarád mi v tomhle poradí taze nejsem na to uplně sám. Jen jsem nevedel jak s tou ojnicí
Datum: 21. února 2011 9:24
Jméno: standa
IP: uživatel11189
 Jen dodatek. Takto má zhruba vypadat přístup k prvním upravam motoru. Zadny ze 13 letej kluk dostane vyhrkanýho pionýra a myslí,že nějakou "upravou" to donutí chodit 90,to je špatně! Je fakt důležitý,ovládnout seriovku(jízda,opravy motoru,seřízení motoru,pochopení funkce 2T motoru fichtla) a pak teprve pokoušet vyšší level! Pak jsou výsledky zaručené! Jako v tomhle případě. Provaz-držim palce!
Datum: 18. února 2011 12:03
Jméno: standa
IP: uživatel11189
 Použij ojnici CKR na jehlách,je nejlepší,jezdí ji na zavodech snad vsichni co znám. U úpravy válce jen pořeš sací a výfukový kanál,na přefuky nesahej.
Datum: 18. února 2011 11:55
 Ahoj, najdu červenou na Jawu 21, ale ne jawáckou barvu ve vzorníku škoda, myslím že je to červeň stálá, v Ralu je to podobný 3020, jo a jestli má někdo zkušenost s Autobalem a Jikolínem (nitrokombinace) četl jsem, že je to snazší než Akrylátový autolak.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2011 15:56
Jméno: paja
IP: uživatel10535
 zdarec chtel jsem rozdelat motor protoze mi tam nesla trojka, vypustil jsem prevodovej olej a po vypusteni tam jdou vsechny rychlosti vcetne trojky a kdyz sem tam ten olej nalil tak tam ta trojka zase nesla je to vubec mozny?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2011 0:47
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
 Jo to se mi stalo na starý 05 nešla tam dvojka a jednička tam skoro ani neskočila nebo občas vypadávala zdálo se mi jako by to něco vracelo zpět do neutrálu a když sem vypustil olej a dal tm čistící olej a pak zese nalil olej jel už normálně zatím se tom všichni smály  ale je totak no
Datum: 18. února 2011 0:47
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 třeba máš moc dlouhej vypouštěcí šroub a drhne ti o kolečka!
Datum: 17. února 2011 20:07
Jméno: paja
IP: uživatel9706
 presne tak sem to myslel jdu to zkusit
Datum: 17. února 2011 17:14
 nastartuj to, trošku to protůruj, vypust olej, propláchni to a zkus to no.. když to nepude tak to musíš asi rozdělat..
Datum: 17. února 2011 17:00
Jméno: paja
IP: uživatel9706
 asi to rozdelam nebo to mam zkusit proplachnout?
Datum: 17. února 2011 15:04
 čus.. je možný že tam je v převodovce bordel, takže ti to brání dát tam 3..
Datum: 17. února 2011 14:38
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 Zdarte Draci ! Mám problém s fichtlem ... - včera jsem seřídil odtrh a vše s elektrikou, nakopnul napoprvé , pak jsem vypnul ho vypnul a asi tak 5x po sobě =100% funkční !!! Dnes jsem to zkusil zas , ale nenakopnul jsem to ani na po 10té !  !!!! Prosím moc o radu v čem může být chyba ?!  ... vím že když seřídím odtrh ,že to pude v klidu ... ale zase se to nějak dojebe ? všechny šrouby mám na fest utáhlé !  Předem díky za ochotu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2011 14:39
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 xDDDDD
Datum: 17. února 2011 14:39
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 Bugs: Já mam mašinku v garáži ...
dibly:kdybych kvůli tomu guferu nepůlil motor tak to tvrdím taky
Ale závěrem podržte se !!!! Bratr tam musel nalét naftu místo benzínu ! :/ vypustil a obnovil za benzín !
Teď jsem jezdil jak démon ... !!! Díky všem za rady
Datum: 17. února 2011 14:37
 Jako mě to taky nestartuje když je takováhle zima. Zkus vyndat svíčku a nahřát ji zapalovačem. Takhle nastartuju pokaždý!
Datum: 17. února 2011 13:48
Jméno: dibly
IP: uživatel10032
 píšeš, že při dolití benzínu se kouřivost nemění... to by naznačovalo přisávání oleje přes levé gufero kliky, či rovnou z převodovky do klikové skříně... olej se usadí a při startování znezaneřádí svíčku. pakliže nemáš zapalování úpně k.o. nastav předstih a musí to fungovat stále..... správné nastavení karburátoru, svíčky, předstihu a poměru paliva není třeba připomínat..
Datum: 17. února 2011 13:13
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
Datum: 17. února 2011 12:56
 ale když se podívu na svíčku tak je mokrá ... často i černá
Datum: 17. února 2011 12:41
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 postřeh je ten když přimíchám benzín kvůli tomu že to moc kouří ,... tak to kouří stejně . :/ . možná tím karbecem , ale ten jsem čistil posledně ... i vzduchovou pistolou
Datum: 17. února 2011 12:38
 hele první zjisti jestli ti to háže pravidelně jiskru.. když jo, problém v elektrice není.. když ne... tak je problém v elektrice.. zkrat, fajfka, svíčka, .. ale když to jiskru háže, je problém spíš v karbecu.. třeba máš zacpaný palivový kohout nebo něco.. špatně seřízenej karbec.. bordel v karbecu..
Datum: 17. února 2011 12:13
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
Posl.aktualizace: 17. února 2011 12:18
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 tak jako asi nemá cenu komentovat prostě pěkná 350..
Datum: 17. února 2011 12:18
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 Matocha je spolužák
Datum: 17. února 2011 11:50
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 Ze Střelné mě asi neznáš ale Matochu znám byvá kůsek ode mě
Datum: 17. února 2011 11:08
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 to greadr odkud si
Datum: 17. února 2011 10:52
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 Pěkná 350  aspoň že tu je někdo z Valašska
Datum: 17. února 2011 10:50
Jméno: Josef
IP: uživatel11182
 čus mam JAWA 250 měl sem tam 6V indučku a ta mi odešla tk sem tam dal 12V a na tu to chvíli jezdilo a pak se taky porouchala. Nevíte co s tim? nemuže do ní jíd hodně proudu? DÍK ZA RADY
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2011 23:26
Jméno: Josef
IP: uživatel11182
 Ne nenechávám. nemohl by tam bejt nějakej zkrat?
Datum: 17. února 2011 23:26
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 nenechavas zaplej klicek?
Datum: 16. února 2011 21:13
 Draci tak jak,,, jak se vam nacita pokec a kremek? pomalu trochu rychleji a nebo o dost lepsi nacitani? ANKETA
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2011 10:45
 U mě stejný, možná trochu rychlejší
Datum: 19. února 2011 10:45
 já si myslím že je to lepší
Datum: 18. února 2011 20:04
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 odost rychlejc
Datum: 17. února 2011 22:00
Jméno: honza
IP: uživatel10144
 je o něco rychlejší, ale mohlo by to být ještě lepší
Datum: 17. února 2011 18:50
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 supr
Datum: 17. února 2011 18:09
Datum: 17. února 2011 17:57
Datum: 17. února 2011 17:53
 tedka jsem tu poprve a jdemi to mozna o trochu rychlejc - ale vsechno i prihlaseni se sem je do 2 vteřin a mužu jet dal - mam google chrom- zlaty proti exploreru
Datum: 17. února 2011 16:45
 Daleko rychlejší,ale o špičce pořád stejný.
Datum: 17. února 2011 16:10
 rychlejší
Datum: 17. února 2011 15:55
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 rychlejší, paráda
Datum: 17. února 2011 12:20
Jméno: MB
IP: uživatel10882
 Je to pokaždý jinak.....rychle,pomalu,rychle,poma....
Datum: 17. února 2011 12:07
 Daleko rychlejší...
Datum: 17. února 2011 9:29
 Teď 21:18 se mi to načítá minimálně 30sekund. Odpoledne to ale bylo OK.
Datum: 16. února 2011 21:19
 martin, dachl21- bohužel musím s váma souhlasit...
Datum: 16. února 2011 21:19
 u mě ale ku*va pomalejší
Datum: 16. února 2011 21:16
Jméno: martin
IP: uživatel9681
 minutu jsem čekal na otevření tehle ankety
Datum: 16. února 2011 21:12
 u mě horší...možná je to tím že mám pomalej net...
Datum: 16. února 2011 20:28
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Asi tak jak říká Sesa  občas tak občas jinak
Datum: 16. února 2011 20:09
 já teda moc velkou změnu nepociťuju, ve špičce (tzn třeba teď) furt čekám 10 vteřin na načtení stránky..
Datum: 16. února 2011 20:09
 zas to kolisa jednou to jede blak blik podruhe je to line,,
Datum: 16. února 2011 19:33
Datum: 16. února 2011 19:12
Jméno: milano
IP: uživatel10870
 O hodne lip
Datum: 16. února 2011 19:04
 v opere to j nejrychlejsi
Datum: 16. února 2011 19:04
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Zdá se mi to stejné
Datum: 16. února 2011 19:03
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 mě to jde jak předtim to same
Datum: 16. února 2011 18:57
 me to jede blik cvak.... parada
Datum: 16. února 2011 18:54
 zdravim  ted,az se udela hezky,tak jdu delat jizdy v autoskole a mam docela vitr,precijenom stres..vsichni mi rikaj,ze jizdy sou v pohode a ze bych se mel bat spis testu,ale ja mam strach spis z jizd..potreboval bych nejaky rady na co si dat bacha,vim ze je to vsude jinak ale tak vseobecne  zkousel sem si delat online testy a mel sem 5 chyb a potrebnych 43 bodu na poprve (do knizky sem se ani nekouk,krizovatky a znacky mi problemy nedelaj,ale jak prijdou otazky o zakonech tak sem v riti)
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2011 16:21
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
Datum: 21. února 2011 16:21
Jméno: hlmut
IP: uživatel11021
 Hlavne bacha na cyklisty, u nas jsou na ne haklivy, at uz na predjizdeni nebo na jejich prednost. Takze cyklisty sem msuel predjizdet, jak kdyz predjizdim nakladak, a prednost sem musel davat i dedkum, co sotva lezly do kopce, takze cekat a cekat a cekat.
Datum: 18. února 2011 8:10
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Neboj.... udelalo to hodne lidi tak nevidim duvod proc ty ne...
Datum: 16. února 2011 20:39
 diky to jsou taky dobry rady,moc dekuju  jojo,ty technicky nejak neresim,uz mam toho najezdino dost ale mimo provoz..takze se spis bojim ze ve stresu pred komisarem udelam nejakou blbou chybu..
Datum: 16. února 2011 20:30
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Dneska jezdi kazdej blbec.... vse jak ti tady radej a jen k jizdam doplnim : OTACEJ CELOU HLAVOU KDYS SE KOUKAS JESTLY NECO NEJEDE....
(do zrcatek, levo, vpravo) to ze to ,,prolitnes'' jen ocima cik-cak instruktor za tebou nevidi... a jeste... nez vyjedes zavri si plexi a nebo si nasad bryle DRIV NEVYJIZDEJ no a k tem testum... to co je na internetu je presne na urade cili... DELEJ SI NA NETU DO ZBLBNUTI (proste si to zapamatuj) a mas to v kapse... techniky se bat
nemusis ... predpokladam ze mas fichtla takze vis o co jde
Datum: 16. února 2011 20:16
 asi nejvíc si dej pozor na chodce a na přednosti zprava, zbytek je buď poměrně jasnej (zákazy vjezdu, pruhy, semafory, stopky atd) nebo se moc nestane a instruktor ti to vysvětlí (zákazy odbočení, zastavení, přikázaný směry atd.).. co se týče etestů, tak bacha na to, já je před zkouškama dělal furt, přišlo mi že už se tam opakujou furt ty samý otázky že už sem ani nečet ostatní možnosti a dával to z hlavy, a potom u zkoušky jsem polovinu otázek viděl poprvý v životě.. jako dal sem to na 50, ale už sem nad tim musel přemejšlet a vzpomínat na vyhlášku..
Datum: 16. února 2011 20:07
 dobře,díky  ty testy si urřitě zkusim.taky mi rikal kamarad co delal papiry primo v autoskole co ja,ze instruktor dela to ze rekne-zastav pri prvni prilezitosti a rekne to treba v miste,kde se dlouho zastavit neda.
Datum: 16. února 2011 19:38
 Není se čeho bát! Pokud uděláš nějakou chybu tak ti to instruktor vysvětlí.  Hlavně bacha na zákazy vjezdu, přednost z zprava, nezastavovat na autobusové zastávce a před vjezdem, neotáčet na přechodu, sledovat lidi u přechodu, značky, křižovatky atd...  Jinak na A1 i na B jsem dělal testy na etesty.mdcr.cz jsou tam stejné otázky jako budou u zkoušek.
Datum: 16. února 2011 18:36
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 jizdy? nevim akorad si dej bacha na zakazy vjezdu a stopky na tom me pekne nachytaval instruktor...zahni tamhle, ja tam zahnul a uz me fackoval a to uceni nepodcenuj
Datum: 16. února 2011 18:34
 jo omlouvam se,je to na 125 ccm 11 kw,takze A1
Datum: 16. února 2011 18:18
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Čus draci,potřebuju sundat primární kolečko,mám již komplet spojku sundanou a nevím jak si to kolečko chytit jestli třeba nějak kleštěma nebo prosím poradte jak to povolit.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2011 16:23
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Diky...
Datum: 17. února 2011 16:23
Jméno: petr
IP: uživatel8828
 cus,ja sem dycky uříz nejakej kus dreva a dal ho mezi karter a kolecko,to se do nej hezky zakouslo a karteru se taky nic nestalo
Datum: 17. února 2011 9:37
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 ja sem to dycky delal tak ze sem sundal píst a do díry po čepu jsem dal sroubovak otocil sroubovak se sekl o karter a bylo je to prasacky ale rozhodne to de líp nez si to nejak drzet v sikovkach kdyby ste na to byly dva tak at jeden drzi to kolecko a je to
Datum: 16. února 2011 19:31
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 No jasny ale ja potřebuju povolit tu matku,na sundání kolečka stahovak mam...
Datum: 16. února 2011 19:27
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 to povolis jedine stahovakem to klestema asi tezko udelas
Datum: 16. února 2011 18:24
 čus draci co říkáte na tenhle olej?
http://www.olejshop.cz/oleje/motocyklove-oleje/p/valvoline-competition-2t-sae-50-1-litr/
máte někdo zkušenosti?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2011 12:03
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 jojo díky
Datum: 17. února 2011 12:03
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 tímto olejem nic nezkazíš hodně dobrý olej
Datum: 16. února 2011 18:55
Jméno: váca
IP: uživatel9474
 Ahoj draci jaký máte zkušenosti názory,ze sekundárem 11 zubim
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2011 20:11
 souhlas s déčkem .)
Datum: 16. února 2011 20:11
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 svuj učel plní bezvadně
Datum: 16. února 2011 18:37
Jméno: d
IP: uživatel10446
 Heled mam ho ted na fichtlovi, tahne krasne hlavne na akceleraci a v kopcich, akorat jede max 50 km/h pak uz to řve.
Datum: 16. února 2011 17:38
Posl.aktualizace: 16. února 2011 16:23
Posl.aktualizace: 17. února 2011 14:27
 a mimochodom, tiez sa chystam svoju 555ku streknut prave polyuretanom
Datum: 17. února 2011 14:27
 http://jawamania.info/tree/images.aspx?rootid=224553&nodeid=224560
Datum: 17. února 2011 14:27
 ako to bude vyzerat? asi nejak takto: http://jawamania.info/tree/images.aspx?rootid=224553&nodeid=224560
Podla majitela (snad sa nenahneva, ze mu zverejnujem fotky, ale viem, ze prave tato motorka je lakovana polyueratanom, pisali sme si o tom, ak by mu to vadilo, vopred sa ospravedlnujem) na jawamanii je to vyborne. Vraj je to aj celkom leskle, ked sa niekomu bude zdat malo, moze sa to streknut vrchnym bezfarebnym lakom a bude to lestenka. A navyse polyuretan je aj velmi odolna farba
Datum: 17. února 2011 14:26
 Polyuretan už mi někdo radil, jak to bude vypadat?
Datum: 16. února 2011 20:56
Jméno: standa
IP: uživatel11180
 Ahoj,stroj na kterej odkazujes patri memu znamemu(tady z pokecu-Jawan21),je to stříkaný akrylátem. Pokud chceš syntetiku,tak http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=43758 ještě jsem to ani nerozlwštil Tempem a moc krásně se leskne. Ani to nemam přestříklý bezvarvym lakem. Určitě každá "normální" barva je lepší jak sprej....různé druhy barev mají různé vlastnosti,dají se použít různá tvrdidla atd...kupříkladu akrylát je poměrně tvrdý lak,ovšem vcelku odolný,syntetika bez tvrdidla je zase poměrně "měkká" ale dobrá,protože nepraskne...při použití tvrdidla to doslova praská pod prdelí....komaxit je co se týče odolnosti nejlepší,ale je na něm vidět každý škrábanec a nemá lesk....je dobrej tak na kola od auta....
Datum: 16. února 2011 18:06
 na fotke je to lakovane akrylatom...staci si pozriet vsetky fotky a popisy k nim...
Za pokus stoji streknut aj polyuretanom...
Datum: 16. února 2011 18:05
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 Zdarte fichtláci , měl bych takový dotaz .... nejde mi elektrika , nevím jestli je to problém jen v odtrhu nebo něco pokažené ? něháže jiskru- ani nekope v káblu . V čem by mohla být tak chyba ? (induk.cívku mám rok , kondenzátor taky,svíčky jsem ozkoušel všechny)
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2011 10:32
Datum: 17. února 2011 10:32
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 Dobrý hoši díky za rady , už to mám vše ok nakopnutí na poprvé ... pokažené nic nebylo jen to kladívko jsem vyměnil
Datum: 16. února 2011 19:16
 pokud by byl až tak špatně nastaven( což není jiskra kopat by asik nemělo.. ale jsou případy kdy ti nehází jsirku a kope faja.. v tom případě asik novou svíčku nebo si ještě pohrát s odtrhem..
Datum: 16. února 2011 16:03
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
 jo to musí dávat furt jiskru aspoň maličkou ne indučku máš snad ukostřenou,ale já myslím ty šrouby jak ty drží motor v kostře se na mě podívej jestli nejsou moc rezaví když tak je vyměně
Datum: 16. února 2011 14:19
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 btw. má to aspoň kopat v káblu i když je špatně nastavený odtrh ?
Datum: 16. února 2011 14:09
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 ---> Libor : jak můžu ozkoušet funkčnost ?
---> Nike :Myslíš indučku jestli je ukostřená ? jo je ... jinak u kladívek je to dobře udtěsněné
Datum: 16. února 2011 13:59
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
 Skus Se podívat na šroubky co drží motor a kostru jestli je to dobře ukostřené mě to taky udělala jawa 21 a 2 měsíce jsem nemohl přijít čím to je já sem tam měl všechno skoro nový díly!!!
Datum: 16. února 2011 13:43
 nebo třeba zapalovací cívku zksu vyměnit..
Datum: 16. února 2011 13:35
 no po nastavení odrthu a předstihu to bývá většinou příčinou u fichtla kladívka.. bývaj opálené například. Šmirglem je přejeď nebo vyměň .. kdyžtak zksu měnit kondík, indučku.. No já měl vždy problém v kladívkách, nikdy kondík ani indučka. Zkus a uvidíš
Datum: 16. února 2011 13:35
|



|