Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdarec draci, jaké mám koupit všechny ložiska, do pionýra? Chci ho zrenovovat, ale chci koupit ty nejdražší, ale newim které všechny mám koupit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2011 13:17
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 6303 C3 – klikovka (2×)
6202 – pod spojkou (1×)
6004 – pod řetězovým kolečkem (1×)
6202 – pravé víko motoru. Tady je dobré zakryté (zapouzdřené) ložisko (1×)
tohle jsou ložiska na jawu 20-23
Datum: 21. února 2011 13:17
 KocabV@seznam.cz Díky
Datum: 20. února 2011 12:24
 Ahoj, pošli mi svůj mail na louda.lukass@seznam.cz a já ti pošlu seznam co budeš potřebovat.
Datum: 20. února 2011 12:00
 myslim že když koupíš ty nejlacinější ložiska co seženeš, tak budou fungovat stejně a a budou za čtvrtinovou cenu. věř mi že drahý ložiska ti neseřídí předstih ani ti nevyčistěj výfuk, o namazání řetězu nemluvě...
Datum: 20. února 2011 11:52
 Nic ve zlém, ale ty chceš renovovat pionýra a nedokážeš si ani sehnat seznam ložisek? Neblbni...
Datum: 20. února 2011 11:40
Jméno: Peťák
IP: uživatel11197
 Zdar, mám takový problém - instaloval jsem nový karburátor na Jawa 21, a ten teče..zkoušel jsem si pohrát se zpětnou klapkou i povyšroubovat matičku ve víčku..ale furt to dělá nějakou neplechu - nanapadá někoho, čemu věnovat pozornost, co ještě zkusit porychtovat.. aby už to neteklo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2011 12:49
 matičku ve víčku dotáhni na doraz.... hladinu v povákovce nastavíš ohýbáním plíšku co zavírá ventil.
Datum: 20. února 2011 12:49
Jméno: Botik
IP: uživatel5727
 Staci sestelovat hladinu karburatoru.Udelas to tak ze vypnes benzin potom sundas vicko plovaku vycucnes benzin potom das plovak a vicko zpatky pustis benzin chvili pockas
hlavne to nesmis cupovat,vypnes benzin a sundas vicko a sroubovakem zmacknes plovak a benzin by mel bejt zaroven s plovakem,kdyz je ho tam vic ohnes plisek uzavery
dolu a kdyz min tak nahoru.
Datum: 20. února 2011 11:44
Jméno: Luke
IP: uživatel11141
 Zdarec mám problém se simsonem. Jel jsem a pak to vubec nezabiralo na rychlosti a jen to hrcelo a nic.. po chvíli to zdechlo a už to nešlo vubec nakopnout.. Při nakopnutí ta nakopavacka projede na prázdno...Nevíte nekdo cim to muze byt ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2011 11:46
Jméno: Luke
IP: uživatel11141
 no rozdelam to a mrknu se ale borci dík !!
Datum: 20. února 2011 11:46
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 to znamená rozebrat motor byt je tam něco povolený a nebo se ti něco rozsypalo
Datum: 20. února 2011 11:36
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 sundat valec kliku a kouknout se
Datum: 20. února 2011 11:35
Datum: 20. února 2011 11:31
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 Ja simson nemám a nikdy ani nechcem ale sused ma a jemu sa tam nedali radiť kvalty lebo sa mu povolila akási šruba na rychlostke a rozhádzalo to prevodovku ale tebe to skôr vyzerá na rosypanú spojku
Datum: 20. února 2011 11:05
Jméno: petr
IP: uživatel1026
 cau draci nevite čim by to mohlo byt že mě kladivko ani svička nehaže jiskru
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2011 18:23
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Zrovna dneska jsem to taky resil!  tak jsem si proste sednul.... vyzualně jsem to prošel.. jesi neni nikde uklepanej dratek nebo tak....zacal jsem u inducky.. jestli jsou dratky na ní dobře dotazeny... pak jsem si vzal zkousecku.. zkusil jesi vsechny dratky jsou pruchozí.... draty na kladivkach jsem rozebral.. odmastill.. a nic jsme nenasel... ale musis si bejt jistej ze mas vse dobre zapojeno.... a hlavne ukostreno.. jesi mas dobrej odtrhna kladivkach atd... kdyz uz jsme nevedel tak jsem vzal jeste jeden zapalovaci pol... vymenil jsem ho a plesk.. dostal jsem par facek od proudu  tak jsem prohlidnul ten predchozi zapalovaci pol... a videl jsem ze byl uklepanej dratek.. tak jsem to zapajel... a nazdaaar.. zase slape  je tam toho bohuzel hodne...kondik kdyz je spatnej... tak to jenom mravenci do prstu.. pokud je spatna inducka tak to nekope vubec.. ale ver ze inducka, kondik je to posledni co nejvic odchazi.. vetsinou.. je bud uklepanej ten dratek nekde, nebo spatna kostra nebo odtrh  newim jesi jsem ti pomohl.. ale aspon mas trosku predhled co te ceka
Datum: 20. února 2011 18:23
Jméno: petr
IP: uživatel1026
 jako na kladivku jakdiby ten uhlik
Datum: 20. února 2011 12:24
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 u kladivka to tam máš zaoxidovaný bud to přejet smirkem nebo jemně jehlovým pilníčkem
Datum: 20. února 2011 12:11
Jméno: petr
IP: uživatel1026
 to vinuti indukčky je co ja su takovy zacatečnik
Datum: 20. února 2011 12:03
 špatně zapojený, ukostřený kladívko, špatný primární vinutí indukčky ... projdi to od zap. pólu až po VN cívku
Datum: 20. února 2011 11:54
 Zdrawím všechny draky prosím vás nevíte kolik je předstih u pařízka ? předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2011 16:05
 chlapče, to neděláš dobře, ptát se na věci, které se dají přes strýčka googla najít za 2 minuty!
Datum: 23. února 2011 16:05
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 2,5 - 3,2
Datum: 20. února 2011 12:14
 nevíme, najdi si to v příručce !
Datum: 20. února 2011 11:54
Jméno: Pise
IP: uživatel11102
 Ahoj draci,
Mám jawu 550 a uvažuju že si vyměním silinová pouzdra v předních tlumičích.
Chci se zeptat jestli když je budu měnit zda musím mět vyšroubované tlumiče z kostry. Jestli to nejde nějak obejít.
Když tak mi sem napište jak je vyměňujete vy.
Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2011 1:46
Jméno: biker
IP: uživatel7743
 celý ne jen ty spodky a ty nový futra jesem ještě projel přesným výstružníkem.
Datum: 20. února 2011 1:46
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Cau, ma tady nekdo z vas (nebo vi kde ho najdu-> presnou adresu) ten graf kde je zobrazeno rychlost a z toho vyplyvajici ot motou? Vim, ze to neni 100% ale prisel za mnou klucina a ptal se me na otacky, tak jsem mu to vysvetloval matematicky a to nepochopil... chtel bych mu usnadnit zivot a slibil jsem mu, ze se mu kouknu po tom grafu ze ktereho to musi pochopit, jenze uz ho nemam a najit se mi ho nedari PREDEM DIKY
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2011 12:00
 spočítej si to z převodových poměrů jednotlivejch rychlostí a primárního a sekundárního převodu, všechny čísla najdeš na 5. straně příručky, stačí ti na to jen trojčlenka a trocha trpělivosti, ten graf si pak můžeš nakreslit sám .)
Datum: 20. února 2011 12:00
 značkuju
Datum: 20. února 2011 1:59
 jinak ten graf kdyby někdo měl taky by se hodil
Datum: 19. února 2011 22:45
 Pokud je to u fíka..a kámoŠ má 13 zubu sekundár tak je to při 65 km/h 6500 otáček atd....
Datum: 19. února 2011 22:45
 Zdar Jawaři shaním nějákého člověka co má strašnou kupu dílu na pincky a chtěl by se něčeho zbavit z okolí Nového Jičína dej vědět 433 546 688.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2011 11:34
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 Já mám celkem dost dílů , chci se něčeho zbavit protoze uz sem se zameril na J 350 , bydlím kousek od Valašských Klobouků
Datum: 20. února 2011 11:34
 hello looking for a pattern cylinder on 50 / 4, exact measurements thanks
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2011 18:56
 http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-navod-na-upravy-motoru-jawa-20-pionyr-valec.html
Datum: 20. února 2011 18:56
 sorry it's my fault I have jawa mustang 50 I needs plans modification "cylindra" on 50/4 sry my english it's not perfect
Datum: 20. února 2011 17:12
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 no why, but which
Datum: 20. února 2011 16:29
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 Hmm? I don't understand you to say more what you want? why type of motocycles JAWA or ČZ ????
Datum: 20. února 2011 16:28
Jméno: ToM559
IP: uživatel1723
 Čus draci chci udělat pořádně motor u fíka a možná i nějaká ta uprava ložiska chci SKF a gufera silikonový .Co myslíte bude to dobrý ono je víc těch něměckých značek ložisekale rozhodnu se pro SKF a gufera ty silikonový.??Co myslítě budou kvalitní poradte zkušení co vy dávate do upravených motorů a co za gufera??
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2011 16:03
Jméno: standa
IP: uživatel11199
 gufera z materiálu NBR(klasický) jsou dobrý tak do 2500 otáček(kamarád skoumal grafy gufer pro otáčky klikového hřídele)......jinak sou k ničemu....vím že hodně lidí jezdilo nejaký extra dobrý extra drahý gufera od SKF z nejakyho extra matroše...víc nevim....co jsem se dozvěděl,tak silikonové mají hezké vlastnosti,ovšem jak je to s tim leptáním benzinem?? I přesto ja jdu letos do obyčejných silikonových gufer....loziska ..??? ZVL jsou dobrý tak na koloběžku,ale nesmíš se moc rychle odstrkovat   Ložiska určitě lepší NTN,SKF,FAG....u nas maj FAG,takze mam FAG...hlavně at to má vůli c3...jinak pro seriovku bohate staci obyc veci.... staci obyc levna loziska,obyc levna gufera.....
Datum: 20. února 2011 16:03
 ve VŠECH motorech mám VŠECHNY ložiska ZKL-ZVL a OBYČEJNÝ gufera. nikdy jsem neměl jedinej problém.
Datum: 20. února 2011 11:36
 ložiska dej SKF na kliku akorát...jinde můžou bejt klidně zkl. Ty gufera, mám taky upravenej motor a normální gufera a je to v pořádku..ale pokud s tím nechceš mít žádný starosti tak dej ty silikonový co tu má sesa
Datum: 19. února 2011 22:48
 Zdravím, chci se zeptat, dneska jsem měnil na pionýrovi bronzové pouzdro v ojnici, vysoustružil jsem ho stavitelným výstružníkem a zkompletoval s pístem. Jde mi o to, že píst teď v tom bronz. pouzdře chodí ztuha, je to tak dobře (rozchodí se to?) nebo to mám ještě rozdělat a trošku to tím výstružníkem ještě vzít? Díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2011 20:01
Jméno: Jakub
IP: uživatel9534
 čágo prosím taky si chystám vyměnít bronzové pouzdro v ojničce můžete mi to někdo nějak podrobněji popsat to vysoustružení a jaký vístružník jsi mám zakoupit ??
Datum: 27. února 2011 20:01
 Biiagi: mě tam to starý bronzový pouzdro taky drželo festovně, ale bylo od toho pístního čepu tak vymačkaný, že se v tom pouzdře ten čep normálně vyklal a motor nešel pořádně vytočit (na rovince byla maximálka 65 km/h a z kopce 65-70 km/h). Jinak už mám motor skompletovanej a už i zavrčel a vypadá to, že je vše v pořádku, jsem zvědavej jak po této výměně pojede
Datum: 20. února 2011 17:40
Jméno: Biiagi
IP: uživatel11202
 Kdyz ja delal generalku cinkal me motor jak prase ale to bylo z krouzku s logiskem bronzovim sem ani nepootocil  ale jezdilo to jak svine anio jednou jsem nezadrel furt byl na zavodech
Datum: 20. února 2011 13:40
 Jojo...taky sem to přet dvěmi tejdny dělal
Datum: 19. února 2011 23:21
 OK, tak to ještě protáhnu tím výstružníkem ať to chodí volně
Datum: 19. února 2011 23:10
 Jasný,,vůle tam byla..ale taková že se určítě pouzdro protáčelo v ojnici...ten čep tam fakt nesmí jít ztuha
Datum: 19. února 2011 23:05
 Díky za odpověď, jen mě napadá, když to udělám tak akorát, aby ten čep tím bronz. pouzdrem chodil volně, nebude tam zachvíli vůle (někde jsem četl, že by měl jít ztuha)? Teď jsem to pouzdro právě měnil, že tam byla velká vůle a motor kvůli tomu nešel vytočit naplno a ozývalo se takové kovové cinkání...
Datum: 19. února 2011 23:01
 Rozdělej to a jeŠtě to projeď...musí to chodit z volna...kdyby si to neudělal mohl by si zadřít píst
Datum: 19. února 2011 22:11
Jméno: Mates
IP: uživatel7037
 Zdar, nemáte někdo zkušenosti s tyristorovou jednotkou sdruženou s indukčkou(http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1010.html) a jeden dotaz na admina to kompletní zápalko na babetu(http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1921.html) na fotce na něm je že je slovenský.....je to tak ??? Bo to je nějakej tureckej výdobytek.....díky moc za odpovědi Zdar a sílu !!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2011 17:59
Jméno: Mates
IP: uživatel7037
 Né to né na bábě....jde mi o to že když jsem šel kupovat tyristor k nám do mototechny tak prodavač mi říkal že už se nedá sehnat kloudnej že to dovážej z továrny světa(Indie  ) a funkční je tak každej pátej.....tak jsem si o mototechně udělal obrázek a už tam nejdu
Datum: 21. února 2011 17:59
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 A jakou zkušenost máš namysli. To jako na pionýru?
Datum: 21. února 2011 11:58
Jméno: Colombo
IP: uživatel10044
 Zdar draci tak jsem si koupil tady ten zapalovaci pol na 21 - ale kdyz jsem ho namontoval a zkousel protocit klikou tak rotor drel o vinuti civky ale jiskra byla na svicce pekna tak jsem si rikal ze ji trochu posunu aby nedrel ale kdyz jsem tak ucinil tak zase nehazela skoro zadnou jiskru zkousel jsem to vycentrovat ale furt se stejnym vysledkem ted uz mam vinuti mirne sjete od rotoru - chtel jsem se vas zeptat touto cestou jestli tu neni nekdo kdo se uz s timto problemem take setkal a jak to popripade vyresil? Predem diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2011 14:39
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Problém bude hlavně v tom, že rotor se nemá dotýkat vinutí, takže se jedná o zmetek... vrať to kes to koupil a sežeň jinej pól.
Datum: 23. února 2011 14:39
Jméno: Colombo
IP: uživatel10044
 tak diky za reakce ale je mi to docela k nicemu mam trochu sjete vinuti od toho rotoru jak jsem to zkousel pred tim a uz to nedela skoro zadnou jiskru - to i jeden samotny svetelny pol dava vetsi jiskru v cem si myslite ze je teda problem?
Datum: 20. února 2011 14:36
 prostě normálně vem proužek a dej ho pod cívku...cívku přitlač k rotoru a dotahni....pak prouzek vytahni
Datum: 19. února 2011 21:35
Jméno: Colombo
IP: uživatel10044
 dik za reakci - jak je tam mam prosimte upevnit protoze tam totiz neni skoro zadne misto mezi tim rotorem a vinutim kdyz to ma hazet jiskru? dik za odpoved
Datum: 19. února 2011 21:32
 ustříhni si proužky z PET flašky, strč je mezi pól a rotor a utáhni šroubky, měla by to bejt ideální vzdálenost aniž by rotor škrtal..
Datum: 19. února 2011 20:26
 Zdar borci! Hale neznáte nějakej trik na to jak sundat z válce starý(20 let), zapečený těsnění jak je mezi válcem a karterem??? Vyzkoušel jsem už skoro vše, horkuvzdušnou pistoli, kudlu(s tou to sice trochu de, ale jak trochu přitlačim, tak to vemu i s hliníkem), šmirgl taky nic moc. Díky za rady a tipy!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2011 13:27
 Čézeťáku, to bych musel zase vyndat vložku z válce, abych to mohl srovnat.
Datum: 20. února 2011 13:27
 ježiš vem pilník a seškrábni to pilníkem..... pak si vem rovnou desku, dej na ni šmirgl a dosedací plochou po tom šmirglu párkrát přejeď a srovná se to
Datum: 20. února 2011 13:23
 Sharker487: No už jsem v takový fázi, že to vypadá jako natřený barvou, je to hodně slaboučká vrstva, taky mě napadlo to vyhladit smirkem a nechat to tak. Silikonem to rozhodně těsnit nebudu.
jofko2212: Můžu se zeptat co je to "radekom"? Díky
Datum: 20. února 2011 13:22
 Ja sem mňel taky tenhle problem a pekne mi to zišlo radekom
Datum: 20. února 2011 13:16
 stačí oškrábat jen to co půjde, ten zbytek bude tak tenkej a tak pórovatej, že si do něj nový těsnění krásně sedne, pokud to budeš těsnit silikonem, pak už je to úplně jedno..
Datum: 20. února 2011 12:04
 Díky. Zatím to škrábu tím nožem. Brát to ocelák, to už bych tam radši nechal to starý  a na to dal nový.
Datum: 20. února 2011 10:23
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 radeko, skrabak nebo lehce nozem (nebo kamarad to delal ocelakem... nedoporucuju protoze se to pak poskrabe a budes tam muset lepit silikon +
papir nedoporucuju) ... ale nerezat pouze skrabab ostrim ze srany na stranu
Datum: 19. února 2011 20:32
Jméno: honza
IP: uživatel10429
 čau draci tak sem nastartoval jawu 21 a když jí našlápnu chytne krásně na první jak za tepla tak za studena ale....za studena jí poprvé našlápnu a jde krásně i volnoběh a jakmile se ohřeje a já jí trochu přidám plyn tak ho pořád drží ale plyn se normáleně vrací prosím čím to může bejt ja už fakt nevim vyměnil sem i šoupě a nic ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2011 13:18
 buď někde saje nebo skus se kouknou jestli perku u šoupátka je přez jehlu nebo vymně\ň jehlu
Datum: 20. února 2011 13:18
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 nasává falešnej vzduch...
Datum: 19. února 2011 19:57
Jméno: jarynjaryn
IP: uživatel11195
 Čaute draci chtěl bych se vás zeptat na pár věcí ohledně pionýra 21. Takže jaké nejlepe sekundární, primarní kolo a ku temu kolika zubou rozetu. Dále by mě zajimalo jestli originál žlutá barva byla RAL: 1028 dneska ČSN: 6333. Dále bych se chtěl zeptat kolik výjdou komplet nové kola chrom bez gum a kde se dají popřípadě sehnat.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2011 15:01
Jméno: jarynjaryn
IP: uživatel11195
 Čau dělám kompletní renovaci ( vše do origo ) ale de mi o to aby když už na tom někdy vyjedu tak at to aspon jede  )) a ty kola bych sehnal kde ?
Datum: 21. února 2011 15:01
 sekundár 13..rozeta 55 primar 13...a ty kola tak na 1500 kč
Datum: 19. února 2011 20:56
Jméno: pali55
IP: uživatel11196
 nazdar vies co ohadne toho ekudaru,primaru,rozety zalezi od toho naco chces pincla vyuzivat ci na cestu alebo do lesa alebo naco tak a tie ostatne veci neviem
Datum: 19. února 2011 20:53
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 čau nemáte někde přesný popis jak se přesně snižuje hlava?nějaký nakres co přesně na té hlavě snížit na netu jsem hledal a marně díky všem
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2011 13:21
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 to je jasný tak blbý zas nejsem bud bych to poslal frikulínovi a nebo stejskymu ale omam mame frézu soustruh atd tak jsem to chtěl vyskošet  bud to vyjde a nebo ne chybama se člověk učí
Datum: 21. února 2011 13:21
 standa to vie najlepsie
Datum: 20. února 2011 19:03
Jméno: standa
IP: uživatel11199
 popíšu ti to: sezenu si krásnou origo hlavu,vyčistím jí,vezmu krabici,hlavu vložím do krabice,vystelu jí hadry a papírem a krabici zavřu,přelepím,zabalím do papíru,pořádně přelepím,na krabici přilepím štítek s adresou Frikulína,odnesu na poštu,vezmu podací lístek,čitelně vyplním,předám pracovnici české pošty a zaplatím poplatek za balík. Do pár dní se mi ta krabice vrátí na mojí adresu a v ní je perfektní snížená hlava!!
Datum: 20. února 2011 16:10
Jméno: Biiagi
IP: uživatel11202
 Jak mas hlavu a doseda na valec tak tyhle mista proste trosku obrousis (pasta asi moc nepomuze to je moc drobny spis ta frezka) pokad jich mas hodne tech hlav tak si to poloz treba na kotouc u flexy  ale musi to byt v absolutni rovine a vic jak o milimetr bych to ani nesnizoval tak se tam budou delat vetsi komprese a neco v motoru ti moc dlouho nevydrzi (klika,pistni cep,pist)
Datum: 20. února 2011 13:45
 Nákres nemam normalně vezmeš hlavu a valec daš na okraj valce brusnu pastu a budeš točit ale o moc to nesnižiš jestli maš přistum k freze zak to sjed na frezce
Datum: 19. února 2011 20:06
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 ale ja myslel nějaký nákres
Datum: 19. února 2011 20:02
 Bud brusnou pastu ale to tak moc nesnižiš nebo na freze to je lepši  a pak trochu vybrusit tou brusnou pastou ad si to lip sedne
Datum: 19. února 2011 19:51
 Zdarec, nevíte, proč mě nedrží volnoběh, aj když utahnu šroubek s pružinkou nadoraz, tak pořad nedrží, od skoušel jsem dva šroubky a dvě šoupátka, newim vubec čím to muže byt. Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2011 10:02
 Zkusím vyměnit ty trysky, ten plovák ventil a tak, jinak válec mám nový aj píst s kroužkama.
Datum: 20. února 2011 10:02
 ucpaná tryska nebo volnoběžný kanálek,hladina, předstih,slabé zapalování
Datum: 19. února 2011 21:38
 velkej předstih, nedovírající jehlový ventil v plovákovce - bohatá směs, vylítanej válec s malou kompresí
Datum: 19. února 2011 20:24
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 chuda smes?
Datum: 19. února 2011 19:36
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
 Máš tam 2 těsnění,těsnění pod sání,těsnění karburátoru
Datum: 19. února 2011 18:52
 A těsnění myslíš kde ?
Datum: 19. února 2011 18:36
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
 To muže být aji špatním těsnšni nebo velký předtih  muže byt víc duvodu
Datum: 19. února 2011 18:25
Jméno: Jarda
IP: uživatel11194
 Zkus se podívat jestli nemáš vydřené šoupátko od toho šroubku. Na spodní straně bude vydřený oblouček. Pomůže výměna šoupátka, protože pochybuji o tom že by se vyplatilo jej vyvařovat.
Datum: 19. února 2011 18:13
 Zdarec Draci, nevíte čím to muže byt, když mě klakson normálně troubí, ale když zapnu světla tak netroubí  nevíte čím to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2011 18:09
 Když ho vytotíš, nebo když jedeš, tak mě i při zapnutejch světlech troubí. Na volnoběch samozřejmě ne.
Datum: 20. února 2011 18:09
 přesně tak, normálně jim to takhle vysvětli... sme přece jenom jen lidi  .... a určitě ten kdo bude na STK taky mněl někdy v minulosti pionýra tak bude vědet o čem mluvíš
Datum: 20. února 2011 17:15
 musej ti to vzít, pionýr neni stavěnej na troubení při světlech, viz návod k obsluze..
Datum: 19. února 2011 20:27
 Jo dobře, díky.
Datum: 19. února 2011 17:47
 nó já když při vyplích světlách zatroubím tak troubí normál a při zaplých světlách to taky troubí ale slabeji. já osobně myslím že jo...
Datum: 19. února 2011 17:46
 Takže, jako když stím pujdu na technickou, tak mě to veznou?
Datum: 19. února 2011 17:44
 přesně, jak říka péro.... pionýry mají slabý zapalování...
Datum: 19. února 2011 17:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 je to tím , že pionýr ma slabý zapalování
Datum: 19. února 2011 17:30
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
 zdarec jak mám vytáhnou ložisko z rozety je to jawa 21 dík moc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2011 0:43
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 na rozetě nemáš co zk....t  teda jistech mezích  jinak Tě chápu  ale člověk stejnak musí něco zničit.. aby ses to naučil a příště to neudělal
Datum: 20. února 2011 0:43
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
 tak já nechcu skurvit rozetu tak se radši zeptám víš jak se to řiká lína huba hotoví štěstí
Datum: 19. února 2011 17:31
 nejlíp kleštěma na to určený  jinak né doslova vytluč ale vytlač.. mohlo by dojít k zničení
Datum: 19. února 2011 17:28
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 člověče zapoj trošku fantazii!  nic na tom není. postav se před to.. a zkousej..
Datum: 19. února 2011 17:14
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
 čím
Datum: 19. února 2011 17:00
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
 ,ale žím a jak?
Datum: 19. února 2011 16:58
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vyndej segerovky a vytluč ho
Datum: 19. února 2011 16:04
|



|