Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Martin
IP: uživatel9681
 zdravím...ptám se jako laik, dá se dát dohromady nepárové bloky na fichtla? a jestli ne tak proč? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2011 23:30
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Spíše sehnat párový,kámoš sice tedka dělal GO a vyměnil jednu pulku bloku a zatim to funguje ale to může být jen náhoda.
Datum: 21. února 2011 23:30
 hlavně všechny díry pro ložiska byly vrtaný na spárovanejch karterech, takže na nepárovejch by se ti mohla (ale nemusela) křížit klika a převodovka.. pokud má ten motor jezdit delší dobu, silně doporučuju sehnat párový
Datum: 21. února 2011 19:59
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 nektery by se dali snad sparovat, ale bude stim problem ty kartery jsou kazdy delany k sobe takze ti pak nebude treba sedet moc dobre valec ktem karterum. To bys musel skusit
Datum: 21. února 2011 19:53
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 čau co říkáte na tady tuhle upravu??????není někde video?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2011 20:31
 nechali jsme dělat úpravu.má to prý 11 koní a točí to 10-11tis
Datum: 21. února 2011 20:31
Jméno: Botik
IP: uživatel5727
 tech 10 koni je moznejch co sem videl vykresi kdyz fichtly zacinali tak na zavodni ucely sel vykon na kros zvysit na 10 koni a na rychlost to jelo okolo 100km/h a vim o
jednom cloveku co ma fichtla a ma zmerenejch na brzde 8 koni a toci mu to 8tisic otacek
Datum: 21. února 2011 20:24
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 on už mněl i 11 ale to nechtěl prodat
Datum: 21. února 2011 19:49
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Jak muze jet 10HP .) Ja myslim, ze v pio neskutecne...
Datum: 21. února 2011 19:30
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 ja ji nechci kupovat ja mam upravovaný válec ale zajímalo by mě jak to jede
Datum: 21. února 2011 18:33
Jméno: standa
IP: uživatel11207
Datum: 21. února 2011 18:30
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 http://www.jawa50speed.wz.cz/_msu.html
Datum: 21. února 2011 18:09
Jméno: karel
IP: uživatel11169
Posl.aktualizace: 21. února 2011 18:05
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 http://www.jawa50speed.wz.cz/_stu.html
Datum: 21. února 2011 18:05
 Zdravím.Prosím Vás mám opět dotaz,protože mi nic nepomáhá.Jawa 20. Jezdí vše funguje.Jenže ted v poslední době to zlobí.Když to nastartuju , tak to protůruju , a je to dobré , jde to do otáček a dobré.Jenže protůruje ještě raz a už to nejde do otáček , a jakdyby se to dusí.protůtuje potřetí a zas to jde , a pořád se to opakuje.Dám jeničku v pohodě se rozjedu na 10km/h a zase to začne dusit jakdyby.Nevím už čím by to mohlo být.Vše co by to mohlo být jsem tu v minulých dávných příspěvcích našel , ale nic nefunguje.jako např. : sání , haldina v plov.komoře,jehla v šoupátku.nic , pořád stejné.Prosím ještě o nějaký typ.Děkuju moc a pardon za blbé vyjádření.Děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2011 19:33
 super.Děkuju moc všem.Zatím nemůžu niv vyzkoušet,protože mám chřipku , tak ležím.Ale hned jak odejdou horečky jdu do garáže.takže udělám postupně vše a pak dám vědět , čím to bylo.děkuju moc všem....
Datum: 22. února 2011 19:33
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 ano bud ty kladívka jak zmiňoval dachtl21 a nebo podle mojeho názoru už máš špatnou svíčku
Datum: 22. února 2011 9:49
 Tohle nebude podle mě nic společnýho s benzínem apod....taky sem tim prochazel a tejden mi trvalo, přijít na to že se udělal škvarek na kladívkách...takže se podívej na kladívka...
Datum: 21. února 2011 18:53
 aha.Vyzkouším to.Děkuju Moc....  pak řeknu , jak to dopadlo.Díky
Datum: 21. února 2011 17:20
Jméno: jawas
IP: uživatel10936
 a kdyz ti nepomuze co psali kluci tak zkus vymenit celej karburator
Datum: 21. února 2011 17:13
 Mischelnike má asi pravdu, mě to dělalo u 555. Chvilku jelo, chvilku ne, za chvíli to zas jelo atd.... Pusť si benzín a dívej se, jestli z víčka plovákovky teče benzín. Pokud ne, vyměň to těsnění.
Datum: 21. února 2011 16:23
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Tohle jsou jasny příznaky.. toho že ti tam nestíjá přitíkat benzín!!! Pročisti si kohoutek v nadrži.. popř. vyměň tu černou gumičku v kohoutku...  dám na to boty že to je ono  sundej vičko plovakovky... a dolejvej tam benzin ručně.. a požnáš jestli to je tíím.. poku pujde turovat porad... tak je chyba v tom kohoutku  pak dej vědět
Datum: 21. února 2011 16:07
 a ještě : výfuk to taky není.
Datum: 21. února 2011 15:56
Jméno: ruda
IP: uživatel11209
 po GO stadionu mi zbyla"rozpěrka kola +oj.kroužek" u draka prodejný za 70 kč.asi ze zadního kola.ajá se ptam.neviš kam přijde nebo mezico vložit?dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2011 16:19
 to je na predni nebo zadni kolo kryje loziska
Datum: 21. února 2011 16:19
 Čau draci, mám Jawu21, motor po kompletní GO, zapalování Wape a mám problém: motor chytá perfektně, na 1 se krásně rozjede, ale 2 jde mizerně do otáček a tudíž do kopce se mu moc nechce.Laboroval jsem s karbecem, měnil ho celej, měnil trysky a skončil zas u 68, šteloval hladinu, jehla na 2 zhora, atd. Volnoběh drží krásně teplý i studený, jen ta dvojka se nechce sbírat. Wape nastaveno dle návodu, sekundár - 11 zubů. Napadá vás něco? Má někdo zkušenost s Dell orto 19mm u fichtla?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2011 14:10
Jméno: standa
IP: uživatel11207
 čerstvej výbrus netočí,ale táhne! pokud na neutral motor šlape perfektně,muže být problém ve vymezení vůlí převodovky,konkrétně futra předlohy....volně to zajížděj,ono se to povolí.....
Datum: 21. února 2011 14:10
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Taky jsem si ale to už je dávno nechal dělat vybrus na fíka... dal jsem ho tam.. a táhlo se to jak smůla!! i po najetejch 200km to bylo jak kdybych jel na kole! Ale tedka nedavno jsem si nechal udelat dalsi vybrus na jinyho fika... a prece jenom i ten vybrus kdyz neni zajetej je znat o proti vylitanymu valci.. a po cca 150km... to začalo... motor začínal nabýrat na síle..  třeba jen ještě nejsou sedlý ložiska.. ale to je nepravděpodobnééé
Datum: 21. února 2011 13:26
 Předstih je OK, vyzkoušeno, tryska je taky OK a všechna těsnění jsou nová a dotažená, zvys. otáček jde hned na volnoběh, to je asi vše dobrý. Ten záběh je mi jasnej, jen tady je trochu problém v tom že u nás že u nás je to samej kopec.Bydlím na horách.Mažu kvalitně a motor nehoním,ale přesto si myslím, že by to mohlo být lepší.
Datum: 21. února 2011 13:13
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Ten motor se musí taky trosku povolit ( udělat si vůle)! Kdyz ho mas po GO tak to hnedka nepoleti do kopce 70  musíš ho v klidu zajet cca 1000-1500km. Mazat minimálně 1:33 s dobrým olejem.. nevytáčet to.. a hlavne nejezdit do kopce!!! a ze začátku nee na dlouhe vzdalenosti!
Datum: 21. února 2011 12:52
 tipuju nizkej předstih, zkus ho přeměřit, nevim jak vape na fichtla, ale to na větší jawy nebylo nastavený vždy správně.. jinak možná přicpaná hlavní tryska, nebo možný sání falešnýho vzduchu, záleží jak klesá z vysokejch otáček..
Datum: 21. února 2011 12:48
 Čus draci potřebuju poradit co mám lít do fíka za olej až budu ho zajíždět ???Jakou značku jaký podle vás nejlepší?Já sem do nedávna jezdil na Still polysyntetika 1l za 150,pak jsou oleje další mogul,castrol,husqvarna,valvolin atd.Já bych asík bral ten still ale plnou syntetiku,na jaký olej jezdíte vy co máte třeba upravenýho fíka a tak prostě?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2011 18:35
 u toho fechtla je jedno, s čím to budeš zajíždět. Zajíždění je stejně otázka tak maximálně 200km, tak bych to nějak neřešil a lil bych tam to, co je. samozřejmě s míň kvalitním olejem se to nebude tak dobře mazat, bude tam vznikat větší tření a mělo by se to rychleji opracovat, ale nadruhou stranu kupovat na tech pár set kilometrů jinej olej se mi zdá dost ujetý, klidně tam lij to, na co jsi zvyklý.
Datum: 23. února 2011 18:35
Jméno: standa
IP: uživatel11211
 mustang1971: Upravený válce se nechávaj brousit s větší vůlí kvůli tepelný roztažnosti hliníkovýho pístu. Klidně to zajed na Castrol 2T,ale po cca 100km už tam per nějakou polosyntetiku
Datum: 22. února 2011 11:14
Jméno: dibly
IP: uživatel10032
 vypadá to nějak složitě...asi to zajedu na friťák a bude...
Datum: 22. února 2011 0:15
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Čau Stando,prosimtě co myslíš tou vůlí výbrusu u upravenýho válce?Mám přečasovaný válec bez použití přídavných přepouštěcích kanálků a chtěl jsem ho zajíždět na olej Castrol 2T co si o tom myslíš?Díky
Datum: 21. února 2011 23:44
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 s polosyntetikou nic nikdy na fichtlu nezkazíš ! jinak jak ho budeš zajíždět mužeš dát ten minerál stejně to nehoníš a dřív se ti to zajede a potom tam dávej polosyntetiku do fichtl stačí jako pokud bys tam měl nějaké upravy tak to je jiná ale pro seriový motor po zaběhu stačí polosyntetika
Datum: 21. února 2011 16:50
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Proč je Polosyntetika nesmysl?  Když jí odebírám ve stejné ceně jako minerál tj . 100kč/l normálně 190kč/l tak to tomu fíku dopřeju
Datum: 21. února 2011 16:12
Jméno: standa
IP: uživatel11207
 při samotném procesu zabíhání motoru ani není tak důležitá kvalita a cena oleje,ale jeho kvantita! A nastavení karburátoru pro záběh! Tzn. především bohatší směs,nebát se dát o číslo větší trysku a nebo alespoň dát jehlu o dva zářezy nahoru. Pak poměr oleje pro zabíhání 1:25 ze začátku,1:30 po zbytek zabíhání. Olej pro zabíhání je dobrý minerální,nejlépe s API TC jak bylo zmíněno. Je holej nesmysl do toho rvát polo/syntetiku pro zabíhání!! Myslete hlavou! U upravenýho válce je důležitá vůle výbrusu,zbytek probíhá stejně....u točivějšího válce je možno udělat volnější výbrus,dát bohatší směs a zabíhat jen pár desítek kilometrů..... u válců typu Cestovní úprava stačí i pro záběh minerální olej s API TC
Datum: 21. února 2011 15:03
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 já zajížděl s MOGUL TSF polosyntetika.. a pohodička
Datum: 21. února 2011 13:21
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 jo a ten shell sx 2t jsem tady slyšel že už se nevyrábí???byla by to škoda vyborný olej za skvělé prachy
Datum: 21. února 2011 13:11
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 bud vsx shell 2t a nebo ten valvoline
Datum: 21. února 2011 13:10
 na záběh je nejlepší nějakej kvalitní minerál se specifikací API TC (třeba Shell Advance SX2T (ideální poměr cena/výkon, ale dneska jsou trochu problémy ho sehnat), Mogul TS (snad taky minerál), atp.), se syntetickym se válec špatně a zbytečně dlouho zabíhá... po nějakejch 1000km už si tam lej co chceš..
Datum: 21. února 2011 12:54
Jméno: MartinFel
IP: uživatel5767
 Čau, čau. Mám dotaz ohledně lakování  Už mi došel základ ve spreji, tak jsem to natřel základem v plechovce. Už to schne, a chci se zeptat až to obrousím pod vodou, můžu na ten základ dát plnič a pak vrchní ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2011 22:58
Jméno: MartinFel
IP: uživatel5767
 lukascz41 : Prosímtě mohl by jsi mi zaslat na mail : MartinFel@email.cz pár fotek, jak to vypadá s tím plničem ? Díky
Datum: 21. února 2011 22:58
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Je to možnééé... mluvím z vlastní zkušenosti
Datum: 21. února 2011 19:44
Jméno: lukascz41
IP: uživatel10868
 Dovolím si nesouhlasit...plnič ve spreji je i dobrá..dával sm jí na Hondu a porovnání s lakem je úžasná.... fotky mohu dodat
Datum: 21. února 2011 19:35
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Plnič ve spreji? Ten je k smíchu.. jednou jsem to použil na autě.. a ještě než to uschlo jsem to hadrem dostal dolů  je to jak voda.. stejka to... o ničem práce.  já jsem zastáncem bílího zakladu v plechovce  nastříkat nekolik vrstev a pak brousit
Datum: 21. února 2011 16:16
Jméno: standa
IP: uživatel11207
 Budu rád až mi o tom někdo přesvědčí....viděl jsem už hrozně moc "motorek" který byli "lakovaný" sprejema.....ani jednou to nebylo srovnatelný s normalnim lakem.... ale ja se ptal na kvalitu plniče ve spreji,neznám to....zajímá mi to.....
Datum: 21. února 2011 16:09
Jméno: MartinFel
IP: uživatel5767
 A nemyslíš náhodou, že je mnohem lepší mít novej lak ve spreji, než starej, poškrábanej, místen málo zrezlej ??? Řekl bych, že je to lepší i když nemám po ruce kompresor aby to vypadalo krásně. Ale i ve spreji se dá dosáhnout kvalitního laku.
Datum: 21. února 2011 15:59
Jméno: standa
IP: uživatel11207
 moc by mě zajímala kvalita těchto plničů/základovky ve spreji......všechno ve spreji co znám stojí za nic....
Datum: 21. února 2011 15:05
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 jasně že můžeš  ale dneska uz se dělají plniče zároveň se základem... takže se dělá ze to obrousis na plech... pak se dá plnič ten se brousí pod vodou.. a pak se dává vrchní barva  a nebo kdyz tam dáš dost základu,,, nekolik vrstev tak to funguje taky jako plnič  základovkaa už v sobě má taky plnidlo
Datum: 21. února 2011 13:12
Jméno: bodardik
IP: uživatel11206
 Asi předevčírem tdy bylo koleno na pincka bez falce bude tady ještě??Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2011 21:11
Jméno: bodardik
IP: uživatel4806
 díky
Datum: 24. února 2011 21:11
 za 14 dni
Datum: 21. února 2011 9:17
Jméno: Honza KH
IP: uživatel9645
 Takže .. delší dobu řeším problém s Jawou 50/20. Prostě nechce chytit, přitom jiskra je, světla při roztlačení žhavěj. Vyměnil jsem kladívka, cívku, kondík, magneto rozebral, očistil, složil, přeměřil i vzdálenost cívek od rotoru aby nedřelo. S podobnou poruchou jsem se nesetkal, co jezdím - nějaké doporučení, konstruktivní návrhy ?? PS: Karburátor a benzín je v pohodě.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2011 18:24
Jméno: Honza KH
IP: uživatel9645
 Tak jsem se na to kouknul, sklepl kontakty, projel jeste jednou kladivka, "odmrazil" motor a jede ..
Datum: 27. února 2011 18:24
Jméno: Honza KH
IP: uživatel9645
 kostra nebo gufera .. přes víkend budu chytřejší
Datum: 21. února 2011 15:40
 to že světla žhavěj ještě neznamená že háže jiskru, jsou to zcela oddělený okruhy.. zkontroluj si jestli se ti to nekostří někde u kladívek.. a kde bereš tu jistotu že je karburátor v pohodě?
Datum: 21. února 2011 12:59
 Zkus menší odtrh na svíčce.
Datum: 21. února 2011 11:47
Jméno: Honza KH
IP: uživatel9645
 svíčka je mokrá, gufera na klice - to už by byl mazec, přeci jen, jeden den jsem dojel domu a druhý den to už nerozjel
Datum: 21. února 2011 9:12
 Svíčka je mokrá?
Datum: 21. února 2011 7:51
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 toto mal kamoš mal rosypane gufera na kľukovke ťaha ti falošný vzduch
Datum: 20. února 2011 19:18
Jméno: nic
IP: uživatel6546
 hoj draci.chci se zeptat..jestli tento vyfuk by byl dobry na jawu dandy 50"motor sachs"(vím že nepasuje,převařil bych si koncovku).Jedna semi jestli tento vyfuk je na 2t.Pojede to s tím vyfukem líp?.za každe rady předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2011 10:54
Jméno: standa
IP: uživatel11207
 určitě je to kravina,výfuky na skůtry jsou laděné pro pásmo max otáček/výkonu ve velmi úzkém rozsahu(variátor!)....tu koncovku mužu doporučit,ovšem její výkonový přínos se mi nezdá,to jedině za předpokladu že origo koncovka je s restrikcí!
Datum: 21. února 2011 10:54
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 http://www.kompletanew.tkmoto.cz/
Datum: 20. února 2011 18:50
Jméno: nic
IP: uživatel6546
 jake sou ty stranky na tk moto?Podívam se na ceny a pak zvažím jestli si koupím,, a nebo se na to vyseru a necham si uřvanýho ladaka:/
Datum: 20. února 2011 18:26
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Rekni mi o co ti jde, dandyna jezdi uz v serii jak raketa, jediny co se dela je ze vykuchaj koncovku a tim to konci, co si od 50ky slibujes? Litat 250? Ma to slaboucky koelcka, foukne vitr a koncis v prikopu, proc si chces kupovat za kazdou cenu vejfuk co tam nepatri? Podivej se na nej, je na skutra a jak bys ho chtel na dandynu dostat? leda cely rozrezat a prachy vhajzlu, nejistej vysledek... Pokud tak moc chces vyhazovat penize tak TK moto prodava upraveny vejfuky. Pocitej s tim ze pokud se v tom budes stourat ten motor to nevydrzi a kde do nej chces schanet dily? Bud rad ze jezdi...
Datum: 20. února 2011 18:02
Jméno: nic
IP: uživatel6546
Datum: 20. února 2011 17:13
Jméno: Mustaf
IP: uživatel3522
 Ahoj draci chci se zeptaz jestli je normalní když mám hladinu v plovákovce stejne s plovákem tak se mi to dusí ale kdyz tam je benzinu do 3/4 plováku tak to je lepší? já jen že se říká že by měla byt hladina stejne s plovákem......a jeste se chci zeptat jak poznám že válec potřebuje výbrus aniž bych na něm jel? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2011 8:25
 dáš dole hlahu a podla velkosti schodu pri hornej hrane valca ak je hmatatelný tak bi sa mu zošiel výbrus
Datum: 21. února 2011 8:25
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Čus draci potřebuji radu, myslíte že když mám zgenerálkovaný motor tak mám zajíždět na 12z. kolečko abych to nemusel tolik točit a nebo tam dát rovnou 13z. do rychla na kterém chci jezdit i po zajíždění.Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2011 17:12
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Díky moc kluci!
Datum: 21. února 2011 17:12
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 stando ty si mě předběhl.... s pravdivou odpovědí...
Datum: 21. února 2011 15:13
Jméno: standa
IP: uživatel11207
 ty vole co to je za výmysly že se motor unaví na 12z......pokud to potřebuješ zabíhat a je to u vás samej kopec,tak dej klidně 11z.....dulezity je abys to furt nekde nerval jedna plnej s vařicim motorem proti kopci.....zajíždět můžeš s jakýmkoliv primárem i seknudárem,převod nemá vliv na výkon válce at během zabíhání,tak i po něm.....myslete trochu!!
Datum: 21. února 2011 15:08
 četl jsem kdesi myslim i tady. někdo říkal že když zajedeš motor na 12Z a třeba po 2000Km tam dáš 13Z tak tu bude slabé protože ten motor si zvykne na ten 12Z a unaví se - nevim co je na tom pravdy kdyžtak mě někdo doplní
Datum: 21. února 2011 14:32
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 No mam mustang,ale teda když bych přecijenom ze začátku dal to 12z.,tak by to něčemu nevadilo když po zajetí dám 13z.?Díky
Datum: 21. února 2011 9:38
Jméno: koudy.ok
IP: uživatel11090
 jestli máš revma plechy tak dej 12z jestli je nemáš tak dej 13 ale bacha kopce jinak ho zajedeš hodně blbě
Datum: 20. února 2011 18:01
Jméno: viktor009
IP: uživatel11203
Posl.aktualizace: 21. února 2011 9:58
 Když se tím bez poškození předtím sundalo 5 pístů včetně mustangového, tak tady chyba nebude...
Datum: 21. února 2011 9:58
 ondragram: uz vim ze preco ti zlomil piest na fichtla.... a ty ze ci seso mi to nevymeni?
Datum: 20. února 2011 18:59
 Ano, jak říká Ondragam.... podle mě je cena za nabízení nářadí vysoká.... každopádně jak je psáno podemnou lepší by bylo udělat si taková stahováky doma  (myslím si že dom a vždy něco na vyrobení pohledáš) když ne investice 50-100 kč.
Datum: 20. února 2011 14:45
 Já bych na to měl takový názor, že místo blokátoru poslouží vhodně vzpříčený šroub, vytlačovák se udělá z trubkovýho klíče, velký podložky a dlouhýho šroubu, stahovák kolečka z kusu železa a 2 šroubů, vytlačovák kliky taky z pásu železa a dvou šroubů-náklady asi 50Kč...
Datum: 20. února 2011 14:33
Jméno: viktor009
IP: uživatel11203
 A diky, tak názor o ceně bych měl. A co kvalita? Vydrží to něco? Mám to brát?
Datum: 20. února 2011 14:26
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel7527
 Podívej se , kolik stojí zde na krámku jen vytlačovak pístních čepů , a podle toho si udělej úsudek o ceně .
Datum: 20. února 2011 14:20
 Cau draci neviete niekto ake maju byt tlaky vo valci na jawe Mustang
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2011 15:50
Jméno: standa
IP: uživatel11199
 10 ATM.......??
Datum: 20. února 2011 15:50
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čaves hoši setkal jste se někdo s tímhle? http://dachl21.rajce.idnes.cz/jawa_05/ nevím zda li je to z výroby nebo to je nějaká samo domo úprava?je to docela professionálně zavřený a svár je zabroušenej a rozleštěnej že z 1 metru není ani poznat že to je navařený
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2011 15:54
Jméno: standa
IP: uživatel11199
 A tebe to prekvapuje? Typickej prvek doby minulé....taky se dělali motory do traktůrků z ruznejch kejvacek,panelek s prodlouzenou hrideli,remenici na ventilator,v deklu domek na lozisko.....a vetsinou pekna prace...
Datum: 20. února 2011 15:54
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 Hmmm žeby prvý znak prechodu na typ krytu na jawe 20 - 21??  no neviem o tom žeby sa takto robili seriovky a ani na závodných dobových špecialoch som to nevidel no jedno viem isto nejaký amater to určite nezváral
Datum: 20. února 2011 14:32
 Dobrý den chtěl bych se zeptat kdo vyrábí ložisko hlavy řízení s číslem výrobku 1F1212 které se dá koupit na fichtlkrámku ? A sedělo by do řízení na jawu 555? Předem díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2011 6:46
 draku je to made in slovensko,, na 555 pasuje
Datum: 22. února 2011 6:46
 zdar nevíte kde by se dal sehnat motor z motorovky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2011 13:48
 sehnad se dá.. kolik stojí to nevim.. ale možná by tam šla i z minibiku...
Datum: 20. února 2011 13:48
 ta cívka
Datum: 20. února 2011 13:33
 a dá se sehnat? kolik by stál?
Datum: 20. února 2011 13:32
 já doma mám.. ale nemám k němu zapalovací cívku
Datum: 20. února 2011 13:21
 Jaký jsou ložiska v kolech u fíka 6201 to vím ale jestli obyč A přesný nebo C volnější a koupil bych zrovna krytý símeringem z obou stran.To je myslím 6202/2R.Nebo jaký typ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2011 11:23
Datum: 21. února 2011 11:23
Jméno: Tomas
IP: uživatel9389
 Nevim jak ostatní výrobci, ale SKF vůli v ložiskách označuje jen písmenem C.... C1 a C2 jsou vůle menší než normální. Pokud tam písmeno C není, tak je to normální vůle a C3, C4 a C5 jsou vůle větší.
Značení krytých ložisek:
RS - Kontaktní těsnění z nitrilové pryže (NBR), které může být vystužené ocelovým plechem, na jedné straně ložiska
2RS - Kontaktní těsnění RS na obou stranáchložiska
RS1 - Kontaktní těsnění z nitrilové pryže (NBR) vyztužené ocelovým plechem na jedné straně ložiska
2RS1- Kontaktní těsnění RS1 na obou stranách ložiska
RS1Z - Kontaktní těsnění z nitrilové pryže (NBR) vyztužené ocelovým plechem na jedné straně ložiska a krytem z ocelového plechu na druhé straně ložiska
RS2 - Kontaktní těsnění z fluorkaučukové pryže (FKM) vyztužené ocelovým plechem na jedné straně ložiska
2RS2 - Kontaktní těsnění RS2 na obou stranách ložiska
RSH - Kontaktní těsnění z nitrilové pryže (NBR) vyztužené ocelovým plechem na jedné straně ložiska
2RSH - Kontaktní těsnění RSH na obou stranách ložiska
RSL - Kontaktní těsnění s nízkým třením z nitrilové pryže (NBR) vyztužené ocelovým plechem na jedné straně ložiska
2RSL - Kontaktní těsnění RSL z nízkým třením na obou stranách ložiska
RZ - Těsnění s nízkým třením z nitrilové pryže (NBR) vyztužené ocelovým plechem na jedné straně ložiska
2RZ - Tesnění RZ s nízkým třením na obou stranách ložiska
Datum: 20. února 2011 15:24
 Určitě bych volil zakrytý ložiska plastem, to je tušim 2RS nebo tak nějak...a patří tam obyč bez zvětšené vůle...
Datum: 20. února 2011 12:07
 Čus draci kdo má z vás tu upravu od stejskyho jaká je z nich nejlepší potřeboval bych nějakou která vydrží a bude to mít dobrej jak spodek tak i vršek udělal bych Go motoru lepší ložiska,gufera,klika na jehlách a bezkontaktní zapalování.Tak jakou byste si vybrali??,
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2011 12:28
Jméno: standa
IP: uživatel11199
 pokud je tvůj výčet úprav konečný,tak si pořid Cestovní úpravu.Pro ostatní válce je důležité mít ještě výfuk a karburátor a rychlou převodovku.Pro úpravu vyber válec s co nejlepšíma přefukama!
Datum: 20. února 2011 12:28
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 pro začátek se nech udělat cestovní upravu
Datum: 20. února 2011 12:10
|



|