Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: mates20
IP: uživatel10420
 cus draci prosim vas nevite nekdo jestli pasu je indukcka z 250 kejv. na fichtla predem dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2011 16:59
Jméno: honza
IP: uživatel10429
 hele ja mam na fichtlovi 6v je to znát navýkonu když tam dam 8v bude to lepší ??
Datum: 23. února 2011 16:59
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 250 kejva ma 6v inducku .... fichtl ma 8V takze tak
Datum: 23. února 2011 0:58
Jméno: mates20
IP: uživatel10420
 jo dik
Datum: 22. února 2011 20:05
Jméno: mekyn3
IP: uživatel11017
 pasuje je to stejny
Datum: 22. února 2011 19:44
Jméno: váca
IP: uživatel9474
 Zdar draci hele nevíte kolik by mohl stát tachometr bez náhonu diky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2011 22:07
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 záleží jestli chceš použitý nebo uplně nový jinak bych si koupil i nový náhon
Datum: 22. února 2011 22:07
 do kila
Datum: 22. února 2011 19:41
Jméno: Don
IP: uživatel9046
 Zdravím. Nevíte někdo jaké rozměry mají gufera na klikové hřídeli u simsona s51 ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2011 20:48
Jméno: JWA
IP: uživatel11213
 1*34
Datum: 22. února 2011 20:48
Jméno: miso
IP: uživatel9693
 hosi potrebujem poradit AMAL 21T je vhodny ked upravujem ci sa da vyladit td motor jawa 50
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2011 20:51
Jméno: standa
IP: uživatel11211
 je dobrý,sada trysek se dá sehnat,filtry také.....
Datum: 22. února 2011 20:51
Posl.aktualizace: 23. února 2011 13:52
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jo uz vim.. ty mysliš krit samotneho bovdenu normalne dam kousek plechu kterej zabrusis aby se ti vesel do priruby brzdy a zaroven zahladis
aby ti netrepilo lanko. nejak bych nad tim moc nespekuloval koukni se na to pak se koukni kolem sebe v garazi a ono te vzdy neco napadne..
Datum: 23. února 2011 13:52
 To teď nemyslím, já potřebuju průměr tý čepičky na tý černý hadici okolo samotnýho lanka, potřebuju vyrábět něco jako má pionýr na bubnu brzdy-tu záchytnou mističku, ale např. nevím, kolik materiálu si mám nechat navařit, aby to nebylo moc tenký.
Datum: 23. února 2011 11:11
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jestly myslíš lanko co má 21 a 23tak já to bastlil z nejtku... jako drží to pěkně až neuvěřitelně) ale je to dočasné řešení.... je to věc co stojí pár korun a
vevyplatí se jí opravovat sice to dřží úplně neskutečně ale hned jak se dostanu do prodejny bude to jedna z 1 věci co budu kupovat nové.... je to pak k
vsteku kdyš ti to treba náhodou praskne několik km od baráku a ty si pak uvědomíš kolik si ztrávil času nad tím jak si to bastlil a ůplně pro nic... 2,
shaněj doklady od typu 555 a ne z 21.. (jinak k otázce ŠLY i NEŠLY)
Datum: 23. února 2011 0:31
Jméno: mekyn3
IP: uživatel11017
 chtel bych se zeptat jestli by sel udelat pionýr dvun válec že by se na komplet motor pridelal ze strany zapalovýní druhy motor ale bez prevodovky a zapalování by bylo na nem je to mozné?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2011 20:58
Jméno: mekyn3
IP: uživatel11017
 tak co posles ty fotky nebo co?
Datum: 24. února 2011 20:58
 čus,distak někam ty fotky uploadni a hod´ sem odkaz
Datum: 23. února 2011 19:22
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 me muzes taky dik petrkudrnacx@seznam.cz
Datum: 23. února 2011 18:43
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 prasiq@seznam.cz
Datum: 23. února 2011 18:19
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 A mě pls taky
Datum: 23. února 2011 18:18
 čau,distak mne taky pošli tu fotku jak to máš udělané,díky
Datum: 23. února 2011 14:33
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Spojeni klik se pouziva ,,orisek'' neboli nastrcny nastavec na racnovy klic... dela se to tak ze klika se jednoducho zbousi na tvar (z jedne strany 4 hran a z
druhe 5 nebo 6 hran) proste podle orechu...
Datum: 23. února 2011 0:43
 myslím, že už je nás víc  lecbych.l@seznam.cz
Datum: 22. února 2011 20:22
 zdary,distak nakou tu fotečku,taky by mně zajímalo jak to vypadá.
Datum: 22. února 2011 19:50
Datum: 22. února 2011 19:42
Jméno: mekyn3
IP: uživatel11017
 prave to mne dela jedinej problem spojeni tech klikovek dohromady aby to bylo uplne presne nevim vubec jak svarit asi ne co?
Datum: 22. února 2011 19:42
 Ono to neni zas tak složité jak to vypadá si myslím. chtělbych to zkusit o prázdninách. prosim můžu se zeptat jak si vyřešil spojení těch dvou klikovek mezi sebou? přemýšlím že bych mezi to dal nějaký mezikus konicky ktery by se narazilna čepy a ještě bych to zajistil nějakým kolíčkem ale to by asi nebylo moc bezpečné
Datum: 22. února 2011 19:30
 posli mne prosim nejaky foto.je to hodne slozitý udelat?posli na email dej3@seznam.cz diky moc
Datum: 22. února 2011 19:22
 prosimtě nemáš video? to byl můj sen vidět jak takový pincek jede.
Datum: 22. února 2011 19:22
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Zdar hoši, já mám něco podobnýho doma postavenýho, na levou stranu motoru sem přidělal tu část kartrů s klikovkou, přes levé víko na primární kolečko a normálně to běží. Kliky jdou zároveň, žene to jedno zápalko a karby sou orig. a výfuky svedené oba do jednoho výfuku z dvěpade čezety. Mám to na normálním fichtlu, z pravé strany vypadá jak sériovka. Má to dobrej tah v poho na tom dvá letijou sedumdesát. Mám tam 13z. sekundár. Foto pošlu zítra!
Datum: 22. února 2011 18:40
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 imposible
Datum: 22. února 2011 18:30
Jméno: mekyn3
IP: uživatel11017
 šak sem psal že jeden by byl bez prevodovky že by se uřízla a nechala jenom cas s klikovou hridelí
Datum: 22. února 2011 18:20
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 TEORETICKY - musela by se logicky udělat nějaká spojnice klikových hřídelí, zapalování by to snad zvládlo... ale... tem motor na takovej výkon není stavěnej, naprosto by nevyhovovaly 3 rychlostní stupně, v jednom z těch motorů by byla zbytečná převodovka atd... prostě by s tím bylo šílenýho matlání
Datum: 22. února 2011 18:08
 v com je lepsi piest s jedným kroužkem
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2011 11:30
 No dobre má mensie trenie ale je väčšia pravdepodobnosť že bude unikať kompresia Nie?
Datum: 23. února 2011 11:30
Jméno: standa
IP: uživatel11211
 pro seriový motor je horší
Datum: 22. února 2011 20:39
 De ti rychleji do otaček
Datum: 22. února 2011 18:38
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 menší tření
Datum: 22. února 2011 18:12
 Potreboval bych poradit mám čz 125/516 a když hodím z 1 rychle dvojku tak mne tam padne neutral ale když pomalu tak krasne dvojka a drží nevypadne nevi nekdo co stem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2011 13:22
Jméno: czechino
IP: uživatel8743
Datum: 25. února 2011 13:22
Jméno: mekyn3
IP: uživatel11017
 a čím se to vymezuje?
Datum: 23. února 2011 20:12
Jméno: czechino
IP: uživatel8743
 Je to špatné vymezení převodovky,tj. že kolečka do sebe úplně nezapadnou a vožvýkají se, buď do toho silou kopat a časem zkazit něco jiného,nebo to holt rozpůlit a vymezit.
Datum: 23. února 2011 18:29
Jméno: mekyn3
IP: uživatel11017
 kdyby to byla vidlicka tak to vypadává ta rychlost ale ona tam pri rychlem zarazeni nepadne pritom to nijak nerachoti pekne to klapne jak dalsi rychlosti ale proste padne tam neutral a pak až 3
Datum: 23. února 2011 15:37
Jméno: czechino
IP: uživatel8743
 Hoj, 516 mám  měl jsem ten stejný problém,doufám že měl. U mě to bylo špatné vymezení převodovky a tim pádem se vožvýkalo 14 zubé kolečko 2 převodového stupně,ještě to muže být vadná vïdlička v převodovce.Rozhodně to dej někomu kdo tomu rozumí,motor jsem si sice rozdělal sám,ale vymezení už nezvládnu
Datum: 22. února 2011 20:22
 Nejlepší bude přijmout fakt, že je to desítky let starý stroj a nemůže fungovat na 100%, a prostě řadit rozumně. U mé 175/356 taky nejde řadit 2 z neutrálu, musí se z jedničky a dupnutím, ale prostě to beru jako fakt a dokud se to nerenovuje, tak to neřeším.
Datum: 22. února 2011 18:36
Jméno: Jawaman
IP: uživatel3522
 Ahoj draci chci se s váma poradit ohledně typu barvy na mého miláčka  JAWA 20..........jestli byste mi mohli napsat jaky nejlepsi lak pouzit (komaxit, syntetika.......atp.) a jeho klady, zápory...případně zkušenosti..chtěl bych aby dobře vypadal  ale taky aby dlouho vydržel.......díky za odpovědi  PS: byl bych i vděčný kdybyste mi napsali i pripadnou cenu laku
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2011 19:44
 já mám ted na picnku akryl....je to sice drahej lak,,ale hodnĚ se leskne..a co mi řikla strejda autolakýrník měl by i dost držet....mě stály plechovky červenej bílej...,,plniče ředidla atd...asi 1500 na celyho pincka
Datum: 22. února 2011 19:44
 jestli netrvas na originalite, tak dej komaxit, vydrzi dlouho a je pomerne dost odolnej
Datum: 22. února 2011 17:56
Jméno: Jawaman
IP: uživatel3522
 v pohodě  už stejne hledám
Datum: 22. února 2011 17:29
Jméno: standa
IP: uživatel11211
Datum: 22. února 2011 17:22
Jméno: standa
IP: uživatel11211
 Nejhezčí je,že výhradním světovým výrobcem ložiskové oceli jsou Třinecké železárny. Prodávají jak na západ,tak na východ. Na východě začínají také rozjíždět hutní průmysl a ocelářství,takže se za pár let mužeme těšit i na nekvalitní ocel z číny
Datum: 22. února 2011 17:22
Jméno: standa
IP: uživatel11211
 přečti si dvě-tři stránky dozadu....najdeš jak názory a skušenosti s akrylem,syntetikou,komaxitem či byl zmíněn i polyurethan...
Datum: 22. února 2011 17:13
 Zdravím, mám takový dotaz, proč je na ložiskách SKF napsané Made in Italy nebo Francie ? Přitom když hlavní země na výrobu je Švédsko, a od roku 1919 působí firma i v ČR.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2011 17:26
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 ono je to stando trochu jinak. čínan ti dodá takovou kvalitu jakou si zaplatíš.
Datum: 22. února 2011 17:26
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 a z toho je vidět že si v ložiskách nevybereš. ještě se mi nestalo že by se na klice nebo v převodovce zadřelo ložisko.a podotýkám že montuju ty nejlevnější ZKL-ZVL
Datum: 22. února 2011 17:24
Jméno: standa
IP: uživatel11211
 Nejhezčí je,že výhradním světovým výrobcem ložiskové oceli jsou Třinecké železárny. Prodávají jak na západ,tak na východ. Na východě začínají také rozjíždět hutní průmysl a ocelářství,takže se za pár let mužeme těšit i na nekvalitní ocel z číny....to bude super
Datum: 22. února 2011 17:23
Jméno: standa
IP: uživatel11211
 taky tam mužeš najít napsano made in taiwan
Datum: 22. února 2011 17:14
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 cus seso ja nevim proc me mazes to ze sem sem napsal inzerat jestli nekdo chce nejaky dily na fichtla pritom v pravidlech nic takoviho neni a to ze me nekdo napsal tak chtely treba jen ty veci ktery taj nemas nebo je mas predrazeny a urcite si to smazal uz i nekomu jinymu
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2011 21:51
Jméno: Frank
IP: uživatel11073
 se z toho vsichni zeserem a bude klid. ty jo ... proc vubec pisu ... zase to nejakej kokot smaze... P.S. zdravim vsechny
Datum: 22. února 2011 21:51
 heleďte sesa udělal tenhle pokec a nastavil na něm nějaké pravidla a nějaké lidi co to hlídají.kdo je nechce akceptovat nemůže sem chodit.když přijdu a jestli neumíte číst k někomu kde se nekouří taky si nebudu otvírat hubu že si chci zakuřit u něj v obýváku.pujdu tam kde mi to on dovolí ne?a jestli neumíte číst nebo máte problém uznávat pravidla je to problém váš a ne od sesy nebo klikaře
Datum: 22. února 2011 20:56
 Souhlasím s mazáním! inzeráty sem nepatří, akorát to pokec kazí, inzeráty sledujte a nabízejte jinde.. už v tom názvu je pokec, takže čím víc by tu bylo inzeátů tím více by to bylo nepřehledné =)
Datum: 22. února 2011 20:36
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Hele vzij se do role sesi, maka na shopu, dene je u kompu doslova prilepenej a snazi se schanet dodavatele, pak sem pride nejakej smudla co na jeho strankach zacne spamovat inzerci a tim mu fusovat do remesla...! Na inzerce sou jiny stranky.
Datum: 22. února 2011 18:32
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 klikaře netřeba. předpokládám že sem choděj chlapi co maj koule a ne banda volů.
Datum: 22. února 2011 18:20
 BOHUZEL,,, INZERATY SE MAZOU A BUDOU MAZAT!!,,, STEJNY NAZOR NA POKEC MAJI STAMGASTI CO MAJI OPRAVNENI MAZAT,,, COZ BEZ NICH BY TO TADY VYPADALO JAK NA TRZISTI A NE JAKO POKEC,,, budete must pouzit proste inzertni weby,, tady se o motorkach keca a ne chandluje,,sorac ale pokud by to stamgasti nemazali,, tak by pokec stal za prd,,, klikar by se mel vratit
Datum: 22. února 2011 17:37
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 ok, snad každej dokáže pochopit že inzeráty mají svoje místo
Datum: 22. února 2011 17:01
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 dobre tak jo no me to jen zajmalo
Datum: 22. února 2011 16:51
 milej peco, ani já se s tebou nebudu hádat. prostě to budu řešit tak jak mi řek SESA do očí když jsem se ho konkrétně na tohle ptal. cituji" inzeráty maž, na to tam je ikonka"
Datum: 22. února 2011 16:48
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 jenomze na inzerci neleze tolik lidi a kdo nema zajem tak to nemusi komentovat ani mazat muze to uplne ignorovat a zabejvat se jinejma dotazama ale je mi to jedno nechci se taj s tebou hadat ale proste je to pokec pro fichtli tak sem nabidnu dily na fichtla klidne si do me muzes rejt kdybych sem daval dili na hondu ale takle ne
Datum: 22. února 2011 16:40
 Souhlasím s Klikařem...nesnášim když je pokec zasranej inzerátama, který tu nemaji co dělat...inzeráty patří do inzerce, tohle je pokec...
Datum: 22. února 2011 16:40
 samozřejmě, tobě se snad nabízej díly z bazoše na aktuálně.cz?? takže když vlezeš na pokec a zajímaj tě inzeráty tak se tam asi podíváš,ne?? když chceš neco prodat, tak asi taky v inzerci a ne v pokecu
Datum: 22. února 2011 16:36
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 jo toho sem si vsim taky ale koukni kolik fichtlaru o tom nevi to se ti ukaze jen kdyz vlezes do FICHTLPOKECU jinak tam nic neni
Datum: 22. února 2011 16:15
 pánové!!! budte rádi že už neúřaduju. nahoře je červeně označená ikonka Inzeráty. že by tam byla na ozdobu????
Datum: 22. února 2011 16:12
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 zejo takle si podle me seso jenom odpuzujes lidi porat sem nekdo pise jakej je fichtl veteran a kdyz na nej nabydnu dili tak to proste smazes a zase me pride skoda hazet to do srotu
Datum: 22. února 2011 16:11
 souhlas kategorie inzerce by byla fakt dobrá
Datum: 22. února 2011 15:59
Jméno: MartinFel
IP: uživatel5767
 Jo, taky souhlasím. Nabízel jsem věci na pio. a do hodiny to bylo smazaný 
Některý věci tu prostě nemáš, a nebo jsou předražený jak píše přede mnou.
Datum: 22. února 2011 15:58
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 souhlasím stebou peca
Datum: 22. února 2011 15:55
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 jo ale nevim proc mu to tak vadi pritom tady sou jen fichtláci nereknu kdybych taj nabizel dili na hondu jo ale takle to snad neni nic hroznyho
Datum: 22. února 2011 15:53
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Inzerce sem proste nepatri... na to sou tu jiny weby
Datum: 22. února 2011 15:46
Jméno: miguel
IP: uživatel9423
 zdarec potrebuji vědět čím to je mam 21 a jednička i dvojka jedou uplně skvěle ale trojka ne. Když jedu po rovince dám tam trojku tak to má porát stejné otáčky a nezrychluje .
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2011 18:52
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 vylítanej válec  zkus výbrus
Datum: 22. února 2011 18:52
Jméno: miso
IP: uživatel8068
 ZVIKAJ SI TO JE PIONIER
Datum: 22. února 2011 15:54
Jméno: radar
IP: uživatel7044
Posl.aktualizace: 22. února 2011 14:06
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 cus hele prosim vas nevite nekdo jak ma byt dlouha ta tycka do spojky na pionyra myslim tu kratsi diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2011 16:08
Jméno: MB
IP: uživatel10882
 2.5cm
Datum: 22. února 2011 16:08
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
Posl.aktualizace: 04. března 2011 0:31
Jméno: Rychlopal
IP: uživatel4620
 Nojo pionýr je nesmrtelný, ale mněl podle mě hodně velký štěstí jak dopadl a že ho ta vody uplně neodepsala  ale aspoň žes tu napsal ten dobrý konec jinak by mně to štvalo celý den, že tohle dokáže někdo udělat motorce (skoro veteránovi)
Datum: 04. března 2011 0:31
Datum: 22. února 2011 23:07
Jméno: Frank
IP: uživatel11073
 no tak jsem to zahodil .. no .. se svet nezbori.
Datum: 22. února 2011 21:57
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 to video upnul niekto so Slovenska a tam v pozadí dačo zamelie po maďarsky :/ škoda fichtla
Datum: 22. února 2011 17:42
 Jsou to kokoti fakt! Nakopat do prdele je patří! Už to tu jednou bylo, poláci ničej snad všechno včetně i ČZ a jiných JAW. Je toho plné youtube. NAjdou se i tací kokoti v našem státě, ale to jsou fakt totoální retardi. JSou to fakt zmrdi, ale co s tím naděláme?
Datum: 22. února 2011 17:38
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
Datum: 22. února 2011 15:47
 nakopat, vyliskat a i to by bylo málo....
Datum: 22. února 2011 15:18
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 To jsou omezení chudáci
Datum: 22. února 2011 15:06
 to jsou kokoti made in Polsko,,, takovej kokoti se v čr nenajde,, pač už vi jakou to ma cenu  a hlavne maji vetsi mozek
Datum: 22. února 2011 15:03
 Asi tak...
Datum: 22. února 2011 14:47
Jméno: radar
IP: uživatel7044
 Kreténi bych z toho mostu hodil je.
Datum: 22. února 2011 13:59
Jméno: L
IP: uživatel9582
 to je smutny
Datum: 22. února 2011 13:41
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 co ti kokoti tím chtěli dokázat???
Datum: 22. února 2011 12:28
Jméno: L
IP: uživatel9582
 Zdravim chci si koupit pionyra a rozhoduji se mezi mustangem nebo klasickym plecháčem 20 21 co by jste si vybrali a kolik byste zaněj dali? chci jej s papirama předem dik za názor
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2011 14:39
 S tím neporadím, na tý motorce je původní úplně všechno, pouze válec, hlava a vejfuk jsou dělaný na zakázku i firmy, která dělá povrchový úpravy pro Bentley, Mercedes... Jinak veškerý lanka, koženka, lak, plasty jsou origo původní.
Datum: 22. února 2011 14:39
Jméno: Martin
IP: uživatel9681
 Ondragam: Chcu dělat podobnýho mustanga...jakou máš barvu té červené?
Datum: 22. února 2011 14:22
Jméno: L
IP: uživatel9582
 Děkuji za názory ale taky záleži na tom kdo co nabidne a zakolik... Neporadili by ste na jakym webu shánite pláště na pionyry a babety? já sem toho moc nenašel děda potřebuje na babetu tak mě tim pověřil než mu začne sezona
Datum: 22. února 2011 13:19
 Pro mustanga je jednoznačný plus přístup, je novější, větší nádrž, široká řidítka a vzhled už skoro jako motorka. Vezmi si jen jak se dělají některé běžné úkoly-výměna plynového lanka, zacloumání s hadicí od benzínu, očištění žeber, zalepení zadního kola, čištění karbecu, kontrola filtru. U 20cítky rozebereš půlku motorky, u mustanga jdeš jen po té potřebné části.. Jestli řešíš vzhled, můj mustang může napomoci v rozhodnutí- http://ondragam.rajce.idnes.cz/JAWA_typ23_mustang/#P1020734.JPG -. I nedostatek místa na mustangu se dá řešit oproti 20cítce poměrně elegantně.
Datum: 22. února 2011 11:09
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Podle toho, co se ti líbí. Jak říkají ostatní, 23 je dobrá na údržbu, 05,20,21 je stará, dobrá klasika. Já koupil starou 05 za 1000,-. Byla sice v šíleným stavu, ale když tě to baví, tak z toho jde časem udělat super stroj. Jako novej.
Datum: 22. února 2011 10:33
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 ja bych bral 21 cena mezi 3000-4000kč
Datum: 22. února 2011 9:43
 ja som vždy chcel mustanga v origo stavu no nestalo sa mám 21 a som spokojný len niekedy ten prístup je fakt o ničom keď chceš robiť dačo zo zadným kolesom tak treba rozobrať polovicu 21/20 jednoznačne pre údržbu vyhráva mustafa ale mne sa páčia všetky fichtle a som bohu v ďaka že mam tú svoju zelenú komunistickú ninju  aj s papierami
Datum: 22. února 2011 8:54
 bych bral 100% jawu 20, nebo 21 to je na tobě jestli chceš revmaplechy... sice mám mustanga, ale 21 je ohodně pěknější, komfortnější a celkově vyhrává nad mustangem.. pokud chceš ale jednoduchost a lehký přístup k motoru atd tak mustanga.. ale já osobně sem za 20
Datum: 22. února 2011 7:28
Jméno: dibly
IP: uživatel10032
 na mustangu táhne na hnáty....já volím jawa 20... ale pro tebe by možná byl lepší ten mustang, kvůli přístupu k opravám a celkové jednoduchosti.
Datum: 21. února 2011 22:58
Jméno: L
IP: uživatel9582
 tak chtěl bych to na běžny ježděni po silnici chtěl bych ho postupně opravovat udělat tomu nějakou zajimavou barevnou kombinaci zgenerálkovat motor pokud by natom nebyl nejlip... Nějak celkově ho vylepšit ale aby nebyl pak někdy problém na stk libi se mi jak mustang tak 21 takže to je těžky rozhodováni
Datum: 21. února 2011 22:50
 záleží kterej se líbí tobě a na co ho chceš, až na plechy a pár detailů to jsou stejný motorky.. za mě 20, je komfortnější a do každýho počasí díky revmaplechum, nebo 21 Sport, typickej fichtl..
Datum: 21. února 2011 22:40
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 na údržbu je nejlepší mustang , cena do 3 000
Datum: 21. února 2011 22:29
Jméno: tomas_j.r
IP: uživatel10508
 Čau draci dneska jsem se pokoušel rozebrat kyvku na babetě 210 a vůbec mi to nešlo ani při použití brutální síly nemáte někdo nějakej fígl? Lak a guma v kyvce je mi jedno takže nápady jako autogen jsou na místě. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2011 22:36
Jméno: tomas_j.r
IP: uživatel10508
 Nechávám to dávat do komaxitu tak proto
Datum: 21. února 2011 22:36
Jméno: MartinFel
IP: uživatel5767
 Jj, Taky jsem zkoušel. A nepovedlo se... A na co to potřebuješ rozebrat ?
Datum: 21. února 2011 22:19
 Zduřte draci ! Mám problém s fichtlem -sice z těží, ale nakopnu fichtla ... držím v otáčkách jede , pak pustím plyn a cca za 5s to zdechne .... Co s tím ?!  .... Vůbec nevím co s tím fechtlem může být pořád něco .
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2011 18:24
Jméno: Stano
IP: uživatel11210
 jj očistil a jede fájn , díkec za názory ...  )
Datum: 22. února 2011 18:24
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 udělala se ti pecka na kladívkách ?????,
Datum: 22. února 2011 14:00
 zkoušel jsem jí na jiném fechtlovi a chytla na poprvé !
Datum: 22. února 2011 13:58
 Máš sklepnutý kontakty na svíčce? Pokud jsou moc daleko (od výroby 0,7mm), tak to taky moc nejede.
Datum: 22. února 2011 12:12
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 kdyby to bylo benzínem tak to ani v otáčkách by nejelo
Datum: 22. února 2011 9:57
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 a co nová svíčka??????
Datum: 22. února 2011 9:45
Jméno: Stano
IP: uživatel11210
 mě spíš napadl kondenzátor ? ..... ještě trefná poznámka je že někdy háže jiskra někdy vynechává
Datum: 21. února 2011 21:41
Jméno: lukascz41
IP: uživatel10868
 tipuju 2 věci... volnoběžná tryska(zkus jí znova zkontrolovat) a nebo ten benzín.. koukni na to
Datum: 21. února 2011 21:36
 když sundám svíčku tak je mokrá , ale seštelovaný karbec by měl být ....
Datum: 21. února 2011 21:33
Jméno: lukascz41
IP: uživatel10868
 zkontroluuj jak ti tam teče benzín
Datum: 21. února 2011 21:30
 nejvetší problém je, že už jsem prošel všechno ... vyčistil , něco i vyměnil ; ale pořád nevím čím to může být :-/ ... Posledně mi dělalo, že jsem seštěloval odtrh atd s elektrikou, chvíli cca 10minut to jelo a pak na druhý den to nešlo ani nakopnout
Datum: 21. února 2011 21:13
 ucpaná volnoběžná tryska? co třeba si projít tyhle základní věcijako trysky nebo barva svíčky než začneš psát dotaz?
Datum: 21. února 2011 21:00
 ahoj lidi, mam mustanga a valec je po výbrusu, je to normální když mam studenej motor a nejde to do otáček?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2011 20:43
 romane ještě tu o karkulce....vzhledem k tomu že mustang nemá sytič ani přívěru,muže tento jev být normální.po nastartování studeného motoru se během pár vteřin spotřebuje nadbytek paliva vzniklý přeplavením a motor jede na ,,teplou směs,, i když je studený.to může být doprovázeno neochotou jít do otáček,dírou,cukáním atd.jelikož je to vzducháč a malý, je rychle ohřátý a tento jev zmizí po několika vteřinách.(při správném nastavení)samozřejmě může jít o netěsnost,špatně nastavenou směs,svíčkou atd
Datum: 22. února 2011 20:43
Jméno: Roman
IP: uživatel9293
 Ahoj no jestli si dal valec na vybrus tak si na to měl dat i jinsi pist  .pokud si to nedal tak ti to podfukuje a je to ztracene .pokud si tam dal i vybrus i přesne na to pist tak nevím proc to nejde do otacek
Datum: 22. února 2011 20:01
 no, vzhledem k tomu že bys měl mít kvůli záběhu bohatší směs, tak by to mělo tenhle normální jev trochu potlačit, ale nevim jak moc, takže jestli se to nepřidírá, tak to normální je..
Datum: 21. února 2011 20:57
Jméno: wepik
IP: uživatel10027
 http://www.youtube.com/watch?v=eOWAOEL2KM8 UŽ ROK MÁ POSLEDNÍCH 5 KUSŮ \r\nASI DOU HODNĚ NA ODBYT !!! xD
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2011 20:25
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 hmm tak to je už sila
Datum: 21. února 2011 20:25
|



|