Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Čus draci,poradil by jste mi někdo jak vyndat z kartrů bronz. futra?Nahříval jsem je ale nic,bouchal jsem do nich a ani se nehnou,nerad bych poškodil kartry.Předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2011 20:38
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Díky moc!Já jsem se bál abych tim mlácenim nezničil bloky
Datum: 24. února 2011 20:38
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
 Mě to taky nešlo tak jsem vzal šroub trošku větší než jsou pouzdra a tuknul jsem do toho šroubu a pouzdra šli ven!!!!  ,ale taky to šlo těška
Datum: 24. února 2011 20:08
Jméno: Lubor
IP: uživatel11226
 To řešení s lisem je ideální. Když nemáš lis, tak karter podlož kovadlinou a do té osy uhoď kladivem.
Datum: 24. února 2011 20:02
Jméno: Lubor
IP: uživatel11226
 http://www.speaker.cz/motoboard_305/viewtopic.php?f=4&t=1134
Datum: 24. února 2011 19:56
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 K lisu se nemám možnost dostat,nevim možná jsem to nahřál málo,každopádně by to mělo jít normálně ven? Díky
Datum: 24. února 2011 19:34
 je možný že je někdo zalepil, nedostaneš se na neakej malej lis ?
Datum: 24. února 2011 19:20
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 čus draci
Mám rozebraný motor dělám go ale klika mi cinká..vůli má jen trochu, mám to tam dát ? Nebude to dělat bordel ? Nebude to strácet výkon ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2011 17:08
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 ok..dám ji na repas a jak poznám ty projeté hřídele?
Datum: 24. února 2011 17:08
Jméno: standa
IP: uživatel11224
 pokud ti klika cinká tak ji za a) nech repasovat ,b) jestli má projeté hřídele tak ji vyhod ....pokud takovou kliku dáš do "novýho" motoru,tak první co vyletí budou jehly zespoda....
Datum: 24. února 2011 14:44
Jméno: DeNziLecK
IP: uživatel11221
 Když už GO,tak se vším všudy ne?
Datum: 24. února 2011 11:33
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 dej to na repas
Datum: 24. února 2011 9:39
Jméno: satan162
IP: uživatel11218
 zdar, jaky mate nazor na odlehceni zozety retezoveho kolecka, ma to smysl ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2011 0:13
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 pro běžny provoz si myslim že to smysl nemá  sice dáš pár deka dolů, ale jednou se dobře najíš a máš to spátky
Datum: 25. února 2011 0:13
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 zdar kdyš mám na pio s menším tuningem rozetu 53 zubů tak kolika ubé mám dát řetězové kolečko aby to lítalo rychle 11 zub ne ? když origoš je 14 ptám se protože sem momentáně bez kolečka tak at vím dopředu dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2011 12:45
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čím větší řetězové kolečko, tím více ti to pojede, ale budeš mít horší starty a míň ti to potáhne
Datum: 24. února 2011 12:45
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 origo je 13 zubu
Datum: 23. února 2011 23:28
Jméno: satan162
IP: uživatel11218
 cau draci, mam 8 vybrus, go motoru , chtel bych jeste nejak poupravi origo karbec pro výkon, co bych mohl udelat , nejake typy ci napady ?? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2011 20:31
 stando : nemáš někde něco (dokumentaci) o této úpravě ? a není ten komínek ještě zajštěn něakým čepem ?
Datum: 25. února 2011 20:31
Jméno: pato
IP: uživatel11227
 hod do karburátoru 78trisku
Datum: 25. února 2011 12:11
Jméno: standa
IP: uživatel11224
 vyklepnout z origo karbecu komínek jehly a normálně provrtat 18mm vrtákem(udělá to díru 18.3-18.5mm),pak komínek zpět zalisovat,aby to mělo význam,tak slícovat se zadkem karburátoru a ten následně slícovat se sacím kolenem. Je dobré vybrousit do kulata "ostrý zub" co je v "ohybu" origo kolena,pak se zaměř na slícování sacího kolena s válcem a slícování kanálů ve válci. Nezapomen přetryskovat karburátor. Použij origo sání,pod odladění jede víc jak nějakej tjůningovej origo filtr.
Datum: 24. února 2011 14:50
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 jinak nejlíp bude když si koupíš dellorto 19
Datum: 23. února 2011 23:33
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 jinak otryskovat
Datum: 23. února 2011 23:29
Jméno: satan162
IP: uživatel11218
 dik, slysel jsem ze se i zkracuje delka saciho kolenka - vyssi otacky, je na tom neco pravdy ? a nejake to prime sani pridat ?\r\n\r\n
Datum: 23. února 2011 23:04
 zvětš difuzor
Datum: 23. února 2011 22:36
Jméno: L
IP: uživatel9582
 Zdravim jak jdou ceny benzinu nahoru tak se u nás na pumpě loni objevil etanol E85 zkoušel jsem to do felicie v poměru pul nádrže benzinu a pul etanolu a nějekej rozdil sem při jizdě nepocitil máte stim nějakou zkušenost co se tyče pionyru? už jste stim někdo experimentoval?? litr etanolu stoji 24 a benzinu cca 34 takže mix 1:1 by stál litr cca29kč takže by to bylo co se tyče peněženky vyhodnějši
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2011 18:14
Jméno: chalda
IP: uživatel9113
 hele vůůůůbec neřešte ja jezdil jsem na podpalovač na grily s lampovym olejem a jelikoz to spatne chytalo tak sem tam mixnul trochu techničáku  pak to jelo dobře ale motor se asi po 500 metrech luxusně uhřejval  pak sem tam dal jeste trochu specialu a jelo to jak drak  mezitim sem si hral taky trochu s predstihem  ale pak luxusní cross  musel sem tomu dat dokonce mensi trysky  pak to tolik nezralo a jelo to dobre!Chtělo to víc vzduchu no ale jinak v poho hele ethanol je líh bude to ze zacatku takovy chudci ale az se ohreje motor pojede to normall  ale jestli chces o motor trochu pecovat aby to trochu vydrzelo tak tam dej trochu aditivu ten sezenes na kazdy benzince a ten ma chranit hrdla ventilu takze ti co celkove bude chranit pist,ojniční ložiska atd...je to lepsi lejt tam vzdycky olovnatej special na ten to pojede nejlíp (nepočítám nějaké úpravy na motoru)... (special se lil do starsich aut (trabant 2takt jako fichtl ,škoda 120 tam se lil uz bez oleje,wartburg taky 2 takt,atd...))jo a taky abych nezapomnel chtelo by tam dat lepsi svicky na vetsi teplotu(tim lepsi myslim kvalitnejsi) tak nhodně zdaru a hodně najetých km a nezapomeň kdo maže,ten jede
Datum: 24. února 2011 18:14
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Tak u fekála bych neřešil jestli je na papírech nebo ne, rozebrat a zgenerálkovat motr se u toho dá vždycky  Já tam lil friťák, líbilo se mi jak to hulilo, když sem kdysi ještě nevěděl jak mazat a dával sem tam jen kapičku oleje, tak možná díky friťáku sem to tehdá nezadřel  Teď mám rozpulenej motor, no ložisko na ojnici vyběhaný jako prase, ale taky sem toho za sezonu dost nalítal a měl dost najeto předtím než sem ho dostal, jen sem měl pořád zasranej vejfuk  Možná bych ve sklednici zkusil, jestli se to smíchá s olejem, jestli jo tak bych to risknul. Ted budu lejt benzín, možná přejdu i s M2T na něco jinýho, dneska sem udělal papíry na auto tak fekál bude jen víkendovka, ne hlavní dopravní prostředek, takže budu lejt benzín a nebudu to řešit, kdyby byla minulou sezonu poblíž benzínka kde to maj, asi bych to tam lil, to sem ještě hodně jezdil  Teď budu učit jezdit na použitej friťák starýho Diesela
Datum: 23. února 2011 23:04
Jméno: L
IP: uživatel9582
 právě ta rez... lil sem to do felicie tam to bylo v plastu ale nikdy sem to nelil do dvoutaktu možná kdybych měl nějakyho pionyra bez papiru tak by se stim dalo experimentovat ale teď si chci koupit s papirama na ježděni tak bych ho nerad nějakyma experimentama dodrbal
Datum: 23. února 2011 22:40
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Kamarád to leje do karburátorovýho Favorita a v pohodě. V zimě když jsou větší mrazy tak to míchá asi 30% Normal 91 . Možná bude chtít fichtl větší předstih, ethanol má vysoký oktanový číslo, bylo by asi blbý nastavit ideální předstih na E85 a pak tam lejt 91 oktanovej benzín..Ethanol váže vodu, takže pokud s tím nejezdíš často tak bych s tím neexperimentoval...I s tím benzínem pěkně rezne nádrž když je tam dýl..
Datum: 23. února 2011 22:33
Jméno: L
IP: uživatel9582
 to věřim že pionyr je všežravec ale jestli by to třeba časem nemělo vliv na hlavu pist mazáni apod.
Datum: 23. února 2011 22:29
Jméno: miguel
IP: uživatel9423
 5íká se že fechtl sežere všechno a je to pravda jezdil jsem na ředidlo - v pohodě nepoznal sem rozdíl technickej benzín - nepoznal jsem rozdíl a myxslím si že s tim etanolem nebude problém kámoš jezdil na naftu s benzínem 1:1 a taky to jelo akorát huř chytalo.
Datum: 23. února 2011 22:19
 Tak draci prijmam redy ,, budou se prodavat vystruzniky a raznice pro renovatory,,lebo kdo chce renovovat,,tak bez stitku to nejde,, a kdyz stitek novej tak jedine razit,,, jaky velikosti taznic potrebujete a jaky vystruznik na pr. vidlici?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2011 23:53
Jméno: dibly a dwein
IP: uživatel10032
 nejsem si úplně jistej jestli máš jenco pravdu... na většině z mejch strojů jsou 5x3... viděl sem ale také 6x4..... přední šavle má cca 21,8mm
Datum: 23. února 2011 23:53
 cau! raznice na fichtla pouzivali 3mm a 4mm, vystruznik by bol najlepsi nastavitelny napriklad od 18-22mm (pre predú vidlicu), pro cep kolem 13-15mm
Datum: 23. února 2011 22:27
Jméno: vlasta
IP: uživatel7934
 panove sry ze to sem pisu ale reknu vam uz me to normalne sere ta ceska republika kdbyste videli zase benzin potraviny a vsechno ma jit na horu to uz zdrazujou 3 krat od zacatku roku to uz neni mozny lidi jednou dozenou k hladu svine ! newim jak vas ale ja si myslim ze svet je docela v pici ale sry nepatri to sem napiste nazory na tohle vsechno
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2011 15:27
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 S benzinem to jde do piči už 10 let od tý doby co skončil olovnatej dneska jezdíš na sráč ještě k tomu s biolihem a drahý je to jak kráva
Datum: 24. února 2011 15:27
 jj deto všechno do pi*e...
Datum: 23. února 2011 22:22
 srát tě to může..ale to je taky to jediný co můžeš
Datum: 23. února 2011 21:11
Jméno: vlasta
IP: uživatel7934
 jde to cely do pici jak s benzinem tak se vsim docela me to sere
Datum: 23. února 2011 21:10
 postul,,, to mas recht,,, ale to by muselo nama svolenym plotikum palit,,myslis ze se na tom vsichny schodnou,,kazda strana ma jinou pisnicku,,, kazdej ma dnes jinou vizi
Datum: 23. února 2011 20:48
 seso tím že se zvedne dph se dluh určitě nezaplatí.je třeba uvolnit pracovní sferu a né ji dávat po vajcach vysokými odvody a daněmi.zárověn je třeba tvrdě trestat zneužítání výhod a zefektivnit vymahatelnost trestů
Datum: 23. února 2011 20:33
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 je to totálně všecno posraný jak daleko to chcou dotáhnout?a ty ceny benzínu šílené dneska 32 zítra 50 a za rok třeba 100?????to si nedokážu představit že bych za 5 litru benzínu platil nějakých 500 kč
Datum: 23. února 2011 20:28
 cezetak : jo tak jasný vid  ...v tej době co byl litr pod dvacku sem se ještě o motorky, auta a nic společnýho s tim nezajimal no...ale co bych za to ted dal
Datum: 23. února 2011 20:28
Jméno: MartinFel
IP: uživatel5767
 Ten svět jde strašně do píči.... Začínám věřit, že fakt bude konec světa
Datum: 23. února 2011 20:27
 dachl: 28.40? hmm.. pamatuju si když stával 19.50 .... nedá se...
Datum: 23. února 2011 20:23
 tjn twl...pamatuju kdy benal stal 28.40...ted u nás na tej samej pumpě maj 32..a to o čtyří koruny za posledni 2-3 mesice...uz me to fakt sere...i to zradlo je pravda no...jde to secko do hajzlu
Datum: 23. února 2011 20:22
Jméno: miso
IP: uživatel285
Posl.aktualizace: 24. února 2011 14:53
Jméno: standa
IP: uživatel11224
 obávám se že použití většího karbecu nic dobrýho nepřinese....pokud chci nějak výkonově upravit motor,tak je třeba se toho ujmout komplexně!
Datum: 24. února 2011 14:53
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 pokud se dobře odladí tak určitě
Datum: 23. února 2011 20:17
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 ahoj draci uz si nevim rady, normalne jsem slozil motor na fichtla utesnil silikonem motorovym, dal krasnou zachovalou elektryku a chodil fakt suprove nejel vic nez 60 coz me nejde dohlavy, ale chytal na naslapnuti vetsinou na poprvy jak v zime tak teplej. tetka chyta spatne studenej treba az na 8 slapnuti, svicka stmavla, pri jizde vynechava hlavne vtahu, vzdycky stim neco delam tak to chvili trosku de a pak se to zase zhorsuje, skusil jsem to i na baterku a delaloto to sami takze velektryce to nebude skusil jsem vycistit kladivko a vymenit kondik, procistil jsem karburator ě krat a nictam nebylo, vymenil jsem dneska gufero ktery bylo novy to u smojky a porad to blpbne volnobeh drzi uz jen u tepliho motoru a sem tam povynecha. Myslite ze muze bejt vadny kladivko?? je cisty a prectih jsem skusil ruznej a nic, jiskra krasna modra silna. Svicky jsem skousel novy a nic ?(
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2011 20:57
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 vejvuk cistim kazdou chvili je to lepsi pak to jde dobre rozebyrat, zrovna predevcirem jsem ho cistil. Plovakovou hladinu mam serizenou!! uz jsem ji skusil dat i vetsi. no nic skusim hledat dal az se mi bude chtit tetka jsou suchy silnice tak sednu na masinu
Datum: 24. února 2011 20:57
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 To vynechávání když sem tomu dával kotel, hlavně do kopce, to mi taky dělalo. Musel sem jet tak na půl plynu a do kopce víc točit ale pořád s půl plynem, takže sem větší kopce musel vyjíždět na 1ku na půl plynu, jen za studena šel dobře. Ty svíčky mi to taky sralo a bylo to na ně dost hákliivý, jen s jednou PALkou to pak jezdilo normálně, dusil se dost ale nechcípal.Dlouho sem řešil čim to je, nakonec to bylo zasranym vejfukem, kdys ho naposled vypaloval?
Datum: 24. února 2011 15:40
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 a skus oddělat vzduchový filtr jestli to lip pojede
Datum: 23. února 2011 20:41
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 tak to je jasný že když přeplavíš karbec že to jede seřid tu hladinu v plovákovce
Datum: 23. února 2011 20:38
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 este jsem zapomel dulezitou informaci kdyz jedu do mirnyho stoupani skoro rovina tak to nechce moc jet a vynechava a kdyz preplavim karbec tak to jede normalne. Sekundarko 13 zubu, hlavne nechapu ze prectih me neraguje na rychlost a navykon trosku, hladinu mam kapek vetsi nez ma bejt a stejne to nepomohlo, je to skoro to sami jak predtim. Nebo mam skusit jinej karbec?? Jen proste nechapu ze svicka byla krasne do byla elektroda svetle hneda a najednou je to vse tmave hnedy. A kdyby me nedotejkal benzin myslim ze by tmava svicka nebyla
Datum: 23. února 2011 20:34
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 skus nastavit hladinu a jaký tam máš sekundáro že ti to jede jen 60????
Datum: 23. února 2011 20:19
Jméno: david
IP: uživatel10825
 poradte - mám vytuněnýho pionýra na kros,klouže my spojka.Víte o náký úpravě nebo o někom kdo se tím zabívá.dík za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2011 17:17
Jméno: jarda
IP: uživatel11230
 tato úprava od SESY ti pomůže jen na silnici ale v terénu jseš v háji koliky ti ulítaj
Datum: 25. února 2011 17:17
Jméno: hlmut
IP: uživatel11021
 Mne se osvedcil olej Motul Transoil, ferodo lamely a k tomu delsi pruziny od SESY a zadny klouzani se nekona... S MOgulem Gyrol W80 nebo W90 a korkama, mi spojka na delsich zavodech prestala vypinat...
Datum: 25. února 2011 7:02
Jméno: standa
IP: uživatel11224
 pokud máš 9z primár,tak zcela běžně s trošku lepším válcem začne origo spojka klouzat.....udajně pomůže přidat na přítlaku a případně Ferodové lamely a syntetický převodak
Datum: 24. února 2011 14:55
Jméno: jarda
IP: uživatel10825
 Jestli se ti ohýbaj koliky nebo klouže spojka tak si obědnej spojku od Mj teamu na http://www.muwa.blog.cz naprosto suprová spojka jezdí ji špička nejen u nás ale i na slovensku.
Datum: 24. února 2011 10:17
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Přeci řízlí plechy a sundanou parabolu  Co třeba otočit šroubem na pravý straně motoru, případně vyměnit lamely?
Datum: 24. února 2011 9:02
Jméno: argo
IP: uživatel8742
Datum: 23. února 2011 20:16
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 tak ted ti nerozumím ty chceš spravit spojku aby neklouzala anebo upravit spojku????
Datum: 23. února 2011 20:15
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Zase já... když si koupím ten čínskej výfuk na pionýra, co je tu v e-shopu, půjde nasadit na koleno, který má na konci falc ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2011 8:33
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Jo, to je on, to je fajn, dík
Datum: 24. února 2011 8:33
Datum: 23. února 2011 22:36
Jméno: váca
IP: uživatel9474
 Ahoj draci mám takovou divnou otázku jakou rychlost má mustang když je na něm 11 zbí sekundáro dík za odpovědi ps-nemám ještě tacháč
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2011 14:59
Jméno: standa
IP: uživatel11224
 Dával jsem 11z kamarádovi na 21 s perfektním původním motorem a v terénu s timhle převodem trojka běžně 55km/h a po silnici se přetočí i přes 60km/h ....Akorát se mi zdálo,že jednička začíná být nepotřebným kvaltem
Datum: 24. února 2011 14:59
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Mne s 11z jezdila 20ka na rovině 60, když sem ještě měl motor relativně OK. Ale s tím 11z je to strašná sekačka.
Datum: 24. února 2011 9:14
Jméno: ardno.69
IP: uživatel9335
 Ja mam 6 vybrus , 1 kroužek a jinak vše origo a 11z sekundarem vytahnu i tech 65 po rovine ......
Datum: 23. února 2011 20:50
 Já osobně z toho vytáhnu tak 45 - 50 km/h při plnym plynu na rovince.
Datum: 23. února 2011 19:49
 a nebo..pokud neumíš počitat tak jako já  ...tak si zajeď nékde k těm radarům pověšených na sloupech..merej rychlsot docela dobre
Datum: 23. února 2011 19:32
 Co takhle si to jednoduše vypočitat? zítra se zeptej matikářky ve škole
Datum: 23. února 2011 19:28
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Ahoj, když dám na pionýra sekundárko 10z, tak mi dře řetěz o gufero a karter, co s tím pls? Podložit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2011 20:35
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 10z je podle meho nazoru uplně na p...
Datum: 23. února 2011 20:35
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Není pozdě, já to ještě nezajížděl, ale kamarádovi se tohle stalo.... a vypadá to šeredně
Datum: 23. února 2011 19:53
Jméno: standa
IP: uživatel7022
 víc podložit,pokud uz neni pozde
Datum: 23. února 2011 18:45
Jméno: miso
IP: uživatel952
Posl.aktualizace: 23. února 2011 17:58
 origo karbec má tuším 17.5mm
Datum: 23. února 2011 17:58
Jméno: MISO
IP: uživatel5523
 A TO KD MA TRYSKA OZNACENIE m5 TAK PODLA NEJ MAM KUPIT TRISKY KED SU AJ ONI m5
Datum: 23. února 2011 17:58
Jméno: standa
IP: uživatel7022
 co zýší nevim,ale hlavně si k tomu kup sadu trysek...jinak poměrně předražené....dal se sehnat za 700,-
Datum: 23. února 2011 17:51
 moze my niekto poradit ako sa natstavuje karburator na babeta 210 hlavne trysky volnobehu a bohatost zmesi
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2011 6:53
Jméno: Test
IP: uživatel7923
 Základní nastavení u regulace vzduchu je 1 a 1/2 otáčky . Levým šroubem doladíš volnoběh.
Datum: 24. února 2011 6:53
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 Seřízení : Seřízení karburátoru se provádí ve dvou krocích
dorazovým soupatkem nastaví otáčky asi na 1500/ min. Babetta se nesmí pomocí rozběhových spojek samočinně rozjíždět. Potom pomocí šroubu bohatosti směsi nastavíme karburátor tak, aby motor pravidelně běžel a plynule akceleroval.
* kontrola-nastavení hladiny benzínu
* seřízení běhu naprázdno
Kontrolu hladiny paliva provádíme vždy, kdy dojde k přetečení karburátoru, nebo výměně plováku či jehlového ventilu.
Datum: 23. února 2011 19:46
 Cau, mám tady z fichtlkramku ten valec s 8 vybrusem, nebudu muset kvuli nemu upravit hlavu aby do ni nenarazel pist ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2011 17:37
Jméno: Jakub
IP: uživatel9534
 prosímtě a nevíš jestli je někdo jako stejsky kdo mi mi tu hlavu upravil ?
Datum: 25. února 2011 17:37
Jméno: standa
IP: uživatel11224
 Dvě těsnění je hlavně pěkná kravina! To těsnění má stejně jako hlava průměr 39mm! Jako jedná správná cesta je nechat utočit vnitrni průmer hlavy na 40mm a je klid. Sám sem 8.výbrus měl asi 2 roky a všechny tyhle polovičatý řešení jsou na nic.....
Datum: 24. února 2011 15:01
Jméno: Jakub
IP: uživatel9534
 zdárek také uvažuji o tomto válci ....opravdu tam musím dát dvoje těsnění pod hlavu nebo je to blbost ?
a jak mám slícovat ty kanálky ?
díky
Datum: 24. února 2011 1:49
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 a kup si trysku 72 jinak stim to válem a převodem 11/55 to jede parádně
Datum: 23. února 2011 19:36
Jméno: standa
IP: uživatel7022
 žádný kroužky,utočit hlavu.....hlavně slícuj kanály at to vubec jede
Datum: 23. února 2011 17:52
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Hlava se upravovat nemusí jen koupit dvě těsnění pod hlavu kdyby narážel píst a kroužky rezervní kdyby ty praskly při nasazování jinak je to solidní sada
Datum: 23. února 2011 17:31
Jméno: ReggaeFichtlus
IP: uživatel11217
 ZDUŘ draci.....Chci se zeptat jesltly když mám sekudáro 15z.tak kolikátku mam mít primarko.....nevadí 9z. Díkes moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2011 15:04
Jméno: reggaefichtllus
IP: uživatel11225
 a to co psal standa to je ok?? pojedeto rychleš nebo to potáhne ??
Datum: 24. února 2011 15:04
Jméno: standa
IP: uživatel7022
 primár 14,sekundár 13
Datum: 23. února 2011 19:03
Jméno: ReggaeFichtlus
IP: uživatel11217
 a kolikátku by ste mi doporučili primarko ??
Datum: 23. února 2011 19:01
Jméno: standa
IP: uživatel7022
 mužu jen souhlasit....napřed to zpřevoduješ do rychla na sekundáru a pak to spřevoduješ do pomala na primáru? význam? vyhozenejch 6 stovek.....převod výkon nepřidá....
Datum: 23. února 2011 18:52
Jméno: kudrna
IP: uživatel2137
 sory největší primár je vlastně 14 zub, tedy originál... na významu to ale nic nemění...
Datum: 23. února 2011 18:42
 zdarec....jako jasně že je to možný ale jak už tady bylo řečeno je to blbost...pokud chceš mít motor na rychlost , je nejlepší tam dát primár co největší tedy 15 zub a sekundár taky 15 zub a budeš fičet jak drak...pokud chceš ale motor do pomala a do síly tak je nejlepší tam dát primár 9 ti zub a sekundár 10 zub...pokud to máš tak jak píšeš tak se ti to zhruba tak vystředilo na vyrovnanost těchdle dvou vlastností...
Datum: 23. února 2011 18:40
 no sice je to pěkná píčovina tenhle převod ale budiš
Datum: 23. února 2011 17:25
Jméno: Mates
IP: uživatel7037
Posl.aktualizace: 23. února 2011 17:14
Jméno: Lukeout
IP: uživatel10408
 18x13, je to v názvu
Datum: 23. února 2011 17:14
 Zdar, nemáte náhodou někdo výrobní výkres hlavního hřídele z převodovky jawa 50-(typ 20,21,23)?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2011 16:07
|



|