Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Mate nekdo navod na skladani motoru čz 125/516 popripade kde se daji koupit nové vidličky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2011 23:43
Jméno: czechino
IP: uživatel8743
 Ten návod by mě taky zajímal,nemáš ho náhodou naskenovanejv v PC? Kdybys byl tak hodnej a kdyžtak ho poslal na sosna3@seznam.cz dík
Datum: 26. února 2011 23:43
 Čau. Návod na skládání motoru mám a vydličky mám doma také.
Datum: 26. února 2011 9:55
Jméno: Jawař
IP: uživatel6534
 Zdravim panové, budu posílat válec na výbrus a budu s válcem posílat i píst, podle kterýho mi ten válce vybrousí. Mám poslat i kroužky?? Nebo stačí jenom ten válec a píst? Díky borci.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2011 10:17
Jméno: Jawař
IP: uživatel6534
 Díky
Datum: 26. února 2011 10:17
 válec a píst...
Datum: 25. února 2011 21:53
Jméno: R0LL
IP: uživatel7348
 čau hoši. mám motorku 50ccm a nechce nastartovat. jiskru to háže, bezkontakní zapalko.. když stříknu benzin do válce tak to trochu škytne. karbec mám bing 17. měl by být vyčištěný (celý jsem ho rozdělal vypucoval a zase složil) ale furt to nechce nastartovat. zkoušel jsem dát jehlu výš, točit s volnoběhem, vzduchovou tryskou (nebo co to je) a nic. nevíte co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2011 19:51
Jméno: R0LL
IP: uživatel7348
 motor fichtel and sachs 50. Samozdřejmě se sytičem. a jak to mám nastavit? ->jak ten vzduch vlonoběh (jak se kroutí se šroubky vím)
Datum: 26. února 2011 19:51
Jméno: standa
IP: uživatel11237
 seřid karburátor....bing 17 je docela citlivej na nastavení.....naopak pokud se nastaví přesně,tak to chytá na první otočku....
Datum: 26. února 2011 11:55
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 co to je za motorkU?
Datum: 26. února 2011 9:39
Jméno: vacin
IP: uživatel7611
 Dáváš sytič? Bing 17 bez sytiče startuje blbě, se sytičem SKVĚLE.
Datum: 26. února 2011 7:10
 Zdar hoši dnes se právě dokončil pionýra po kompletní renovaci stálo mě to všechno celkem 9000kč má i kompletní generálku morotu přes výbrus po kliku a ložiska po novou převodovku,startoval jsem to asi na 30vteřin a pak chcípl a chci se zeptat jakej olej byste mě doporučili pro záběh tohoto motoru a jak dlouho to mám zajiždět protože výbrus mám docela těsnej díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2011 21:07
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 shell vsx nebo valvoline
Datum: 26. února 2011 21:07
Jméno: standa
IP: uživatel11237
 Motorex 100 -minerál ,seřídit karburátor pro záběh, 1:30 po dobu než se to povolí(cca 600km)
Datum: 26. února 2011 11:57
 Jakoukoliv polosyntetiku nad 150 Kč,třeba ten Motul 510 nebo Shell VSX.
Datum: 26. února 2011 8:44
 No já mám nějakých 8600 ot/min..motul do toho leju uz dost dlouho a prznaky pridirani nebo nejaky poskozeni valce,pistu sem nezpozoroval.
Datum: 25. února 2011 22:06
Jméno: honza
IP: uživatel10144
 710 je olej pro motory který maj mnohem vetší točky. 510 je lepší pro pioníra že má menší.
Datum: 25. února 2011 22:00
 710 nwm....urcite bude lepsi jak 510...ale Opravdu uplny zbytecny...uz 510 je moooc dobrej
Datum: 25. února 2011 21:52
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 TSF je dobrý olej
Datum: 25. února 2011 21:44
 ještě jsem viděl motul 710 ten je taky dobrej?
Datum: 25. února 2011 21:34
 motul 510..pokud si do toho dal 9 000 tak 210 kc za litr te nezabuje..a ej to fakt ten nejluxusnejsi olej do fika kterej mu muzes doprat jako polosintetiku
Datum: 25. února 2011 21:29
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Proč je TSF na prd?
Datum: 25. února 2011 21:26
 no čekal sem odpověd od někoho zkušenyho a tsf je naprd a stihl sem už měl a taky mě noc nezaujal
Datum: 25. února 2011 21:22
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 olej mogul TSF nebo červený STIHL a zabíhat aspoň 1000km i víc a mazat 1:30 aspoň
Datum: 25. února 2011 21:17
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 Zdravím
tak jelikož neumím odlaďovat tak na to hikone seru jak ste říkaly , ten sportoní filtr si možná koupím jen tak na vzhled  a k tomu origo válci 8. výbrus nechat 68 trysku ? Když je tady napsané k tomu polském který je taky 8 výbrus 72 trysku. Poznám nárůst výkonu s tím 8 výbrusem ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2011 21:50
Jméno: standa
IP: uživatel11246
 Hlmut: Doslova tak,mám taky testovací kopec na kterém mám ozkoušené,jak jede normální seriovka,rychlost nájezdů do zatáček,body kdy se přeřazuje dolu atd.....každá změna se tam perfektně projeví.....a pokud tam jedu s normálnim vzducháčem kotel a vše je cajk a pak jedu s tjůnink filtrem a všemožne přetryskovanym karbecem a v některých pasážích jedu o kvalt míň,tak vim,že je to na hovno.....u upraveném motoru nemá význam mluvit,tam je to nebe a dudy....ale opět.....vidím co je dobré a co ne.....ve chvíli kdy se s upraveným motorem dostanu na horší průjezd jak na seriovce,tak okamžitě vidim,že je něco hodně špatně(ted nemluvim jen o filtru)....mimojiné cestovní úpravu jsem ladil čtvrt roku,aby tento kopec zvládala alespon jako seriovka,jinak byla ke smíchu....po rovině to sice jelo 80,ale do kopce se to plazilo jak vyčochtaná seriovka   a až právě onen vzduchový filtr to donutil jezdit......dobře jezdit!! Pak jsem poznatky aplikoval na RS dvoukanál a začal tak dobře jezdit,až se drolil hliník s rozlámaným kroužkem z výfukovýho kanálu 
Datum: 27. února 2011 21:50
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 hlmute tohle sem nevědel takže není co řešit..
Datum: 27. února 2011 15:46
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Dvoutakt zacina metr pred filtrem a konci metr za vyfukem .) Navic jde o to, ze original fichtl karbec je dost jednoduchy konstrukce a potrebuje urcity podtlak, aby kloudne fungoval, ktery s tuning filtrama poradne nedocilis. Staci se podivat, kolik stroju, kterym to jede, pouziva tyhle tuning filtry... Otazka za 100 bludistaku. Nikdo, protoze jsou k nicemu. Ten tvuj tuning primak ma mozna prirubu, ale podivej se jak dlouhou, ujed s primakem 100km po polnackach a mrkni dovnitr motoru a pak se podivej na ten filtr jak bude krasne zapatlanej od benzinu a oleje. Jestli te ani tyhle argumenty nepresvedci a budes furt neco povidat o brzde, tak se nemame o cem bavit. Ja uz sem si temahle nesmyslama prosel, vzdycky to bylo jen horsi, za me tyhle tuning filtry nebrat, neni nad klasicky airbox. Ale kdo chce kam...
Datum: 27. února 2011 12:40
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 primak ma taky prirubu.. motory jsem ,,odladil'' 2 (nebo neodladil ale pouze priblizil, alespon doufam) , k brzde ma pristup malokdo ale muzes si to zaplatit
TUNING= penize... coz je naprd ale je to proste tak. BAVIME SE O FILTRU NEMOTEJ SEM VYFUK!!!! kapitola sama pro sebe Je jasny ze kdyz je vyfuk ,,prokoplej''
ze to nepojede kdys 2t s nim pracuje RESIM JEN FILTR jinak vse nize... co jsem psal
Datum: 27. února 2011 9:31
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Takze kdyz jedu do kopce na 3-ku, motor to utahne, pak si tam dam hustotuning filtr a prokoply vyfuk a ten samy kopec se plazim na 1-ku, takze to podle tebe neni ukazka mensiho vykonu? Zamysli se, myslis, ze kazdy ma pristup k brzde? A jak se to delalo driv, kdyz brzda byla spis zbozne prani? Opet otazka: kolik si odladil motoru? Nehlede na to, ze u 2-taktu se ti vraci smes zpatky do sani, u origo filtru se nema kam ztracet, vraci se zpatku a u"primaku" ti fluse smes ven = vetsi spotreba a casem se ti zasere benzinem s olejem a ztraci propustnost, takze pada vykon... Na tohle nepotrebuju brzdu.
Datum: 26. února 2011 23:17
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Opravdove ani jeden (nespokojim se jen tak s necim tudis neni brzda neni poradne odladeno a proto pisu ze zadny)
Datum: 26. února 2011 20:39
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Ladeni proti kopci, ze je na prd, kolik si "odladil" motoru? Napriklad pan Kocourek (jezdi zavody pio) rika, ze brzdu nepotrebuje, ze mu staci staci jen kopec v Hermanove mestci. .) Taky to tak delam, mame ve vesnici pomerne velky kopec a na nem je znat kazda zmena nastaveni.
Datum: 26. února 2011 18:38
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 To stim vrtanim dir je si myslim pouze tvuj osobni pocit a nebo taky ne (ladeni pri jizde do kopcu atd je naprosto naprt.... nikdy nezajistis prijatelne podminky) kdys chces ladit ladis na brzde jinak je to vareni z vody.... tim bych to tak nejak ukoncil protoze se zaobirame uz do detailnich kravin  chce to seriovem motor a jednou ho zkusit na brzde s primim a jednou s origo
Datum: 26. února 2011 16:30
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
Datum: 26. února 2011 16:24
Jméno: standa
IP: uživatel11237
 rozhodně ne,čti důkladněji....jen jsem zajistil přísun studeného vzduchu a zajistil vhodný podtlak v sání......
Datum: 26. února 2011 13:50
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Takze si udelal neco na styl naporovyho sani? o.O
Datum: 26. února 2011 13:41
Jméno: standa
IP: uživatel11237
 Zároveň se zde střetává neustálý problém většiny lidí co sem píšou že mají nadměrnou spotřebu a nebo že jim to nechce tahat do kopců.........maj vydřený trysky od drátů,vysokou hladinu a s filtrboxem jim to nechce vůbec jezdit a proto ho sundavají a montují filtry "otevřené" a ono jim to najednou jede......na seriovce jsem udělal "pokus".....sehnaj jsem si menší trysky ze stadiona(65 HT a 35VT),seřídil karburátor,na filtrboxu ucpal všechny díry v obalu a udělal jednu malou M8 vrtákem nahoru do víčka a nechal jen ohlou trubku a vyhnal jí ven,aby to nebralo teplej vzduch nad motorem.....a najednou sem myslel,že jedu na simsonu.....žádný vadnutí,nic,trojka se krásně sbírala proti kopci skoro od nuly a pořád to mělo stejnej tah a ne jako ve většině případů,že to za 20 minut jízdy je "líný"....a to si myslím že cílem všeho našeho snažení....všichni chcem aby to jelo co nejlíp....někdo zvolí cestu drahou a neefektivní bez výsledků....někdo na to jde jinak....já nikoho už přemlouvat nebudu,já už svojí zkušenost a názor mám....někomu to třeba jde proti srsti....ale mě je to úplně jedno....
Datum: 26. února 2011 13:11
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Taky sem na tyhle primy filtry rezignoval. Jedine, co trosku fungovalo, byl molitanovy z filtru a kolem toho kelimek od Solviny... Ale stejne sem se k tomu uchylil z nedostatku mista. Za me je origo filtr neprekonatelny.
Datum: 26. února 2011 13:08
Jméno: standa
IP: uživatel11237
 To už žertuješ....stačí že u stejskyho na diskusi to lítá samejma 10 koněma a grafama z brzdy.....mužu ti to vysvětlit jinak....když vemu filtrbox a vhodně ho zazátkuju/odzátkuju tak motor výrazně ožije(a to nemluvím jen o seriovém motoru)....ve chvíli kdy sání zbavím "tlumiče"v podobě filtrboxu, začne se to odpspoda blbě sbírat(a tady v tom případě je úplně jedno jestli je to motor trochu upravenej a nebo seriovej)....s použitím "otevřenýho tuningovýho" filtru jsem ani s velkou tryskou ani s normální tryskou nedosáhl slušného průběhu....mělo to jedinej efekt....hučelo to a mělo to spotřebu jako kráva a trojka se nechtěla přetáčet ani na rovině,jedině z kopce....neříkám nechat filtrbox úplně seriový(i když to stačí),může se tam taky udělat jiná vložka,lepší náběh k filtru,použít nějaký molitan na drátěnou klec,přivést studený vzduch zepředu atd...tady jsou možnosti otevřené....ale prostě ten "obal" filtrboxu dělá víc jak kraviny který se tu řešej denno-denně.....
Datum: 26. února 2011 12:55
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 taky neco málo o motorech vím.... a taky mám vyzkoušno že lidé jsou ovce a kdyš někdo řekne ,, máš tam lepší olej, lépe to půjde do otáček'' tak i přes to že je to kravina lidé si to vsugerují a při jízdě to dokonce pocítí. Jestly ty poznáš úbitek výkonu při jízdě na sériovém motoru s původníma triskama a přímím filtrem tak to smekám ... NICMÉNĚ můžeš to nějak doložit?
Datum: 26. února 2011 12:34
Jméno: standa
IP: uživatel11237
 ja už nikoho přemluvat nebudu....nějaké drobné skušenosti s laděním motorů jsem už posbíral....takže vím,že jde úplně špatnou cestou......
Datum: 26. února 2011 11:59
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Sanda: a na to si prisel jak  jakoz to bezny uzivatel bez motorove brzdy na silnici ten propad vykonu nezaznamena
Datum: 25. února 2011 21:53
 jo k tomu 8 vejbrusu bych asi dal tu 72
Datum: 25. února 2011 21:53
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 jojo  a ta tryska ?
Datum: 25. února 2011 21:09
Jméno: standa
IP: uživatel11228
Datum: 25. února 2011 21:07
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 Zdar hoši zabíhám trochu kroužky s novým pístem na pinckovi a ze začátku sem ho netrápil jezdil sem jenom maximalne na pul plynu ani ne a vyjel sem asi pul nadrze a ted ho tocim do plnych vadi to? Zatah ma slusny kdyz pridam trochu plynu a pustim spojku tak jde okamzite na zadek. Mam ho zprevodovaneho a mam 13zub sekundarko do stredniho kopce sem vyjel na dvojku. Chci se zeptat jestli to nevadi kdyz to zenu do plnych uz. 100 km uz sem asi najezdil. Má to slušný výkon
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2011 20:56
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 jj do starého válce sem dal nový pist s kroužkama jak sem to nasazoval tak kroužky v zamečcich neměly žádnou mezeru takže ten válec by měl být v pohodě má to slušný tah a to tam mám 13zub sekundaro a do docela velkých kopců na dvojku rozjety. nevadi když mažu olejem od parama M2T kupoval sem na benzince. Třeba TSF neměli tak sem vzal M2T
Datum: 26. února 2011 20:56
Jméno: standa
IP: uživatel11237
 takže si dal do starýho válce novej píst a kroužky.....to skoro neni třeba zajíždět....stačí dvakrát kolem dědiny a je zajeto....
Datum: 26. února 2011 12:11
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 Jak si ho naučíš tak bude jezdit
Datum: 25. února 2011 22:43
 no tk nic neres a jezdi dal
Datum: 25. února 2011 22:19
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 mažu 1:30
Datum: 25. února 2011 22:07
 Ne v pohodě...přidej oil a jezdi jak uznas za vhodny
Datum: 25. února 2011 21:56
 cau draci. Jaky lepislo by jste mi doporucily na lepeni ochranejch plastu na prahy u auta ? Koukal jsem, a chemopren extrem vypada dobre, ale rad bych slysel nazory skusenejsich lepicu  diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2011 21:47
 dik kouknu po nem
Datum: 25. února 2011 21:47
Jméno: L
IP: uživatel9582
 já sem tim lepil u felicie když mi zatikalo přes těsněni u předniho skla okolo lišty nad dveřma nebo když sem měl dirku v prahu tak sem to normálně zalepil a nikdy mi nic nerzelo pokud chceš kup karosářskej tmel je takovej černej vpodstatě je taky v tubě jak silikon stoji tak jak kde 130kč asi... je to přimo pro lepeni pro karosřskou práci měl by i lepit plasty ale to si raděj přečti na návodu nepouživám ho
Datum: 25. února 2011 21:44
 myslim ty listy, co chranej prahy. kdyby to bylo jen proti osoupani od noh, tak to neresim a jdou dolu, nez se s tim crcat, ale tady kryjou i diry na dutiny a kdybych tam dal zaslepky, tak by to asi vypadalo divne. (mimochodem jedna se o Fiat Palio Weekend). No ja delal pokusy s jakymsi pruhlednym silikonem a plech mi pod nim pokazdy zreznul, takze asi neutralni nebyl
Datum: 25. února 2011 20:56
Jméno: L
IP: uživatel9582
 normálni obyčejnej pruhlednej silikon je neutrálni nikdy sem stim neměl problém při demontáži šel pěkně odřezat
Datum: 25. února 2011 20:52
Jméno: L
IP: uživatel9582
 A mysliš plastovy prahy? nebo lišty co se dávaji z vrchu prahu proti ošoupáni od noh? nějak mi to nedošlo ale i to bych nalepil na silikon
Datum: 25. února 2011 20:49
 dik, ten silikon neutralni ze ?
Datum: 25. února 2011 20:48
Jméno: L
IP: uživatel9582
 Plastovy lemy jsem lepil kamošovi na pruhlednej silikon snad nemusim připominat že je potřeba řádně očistit odmastit a osušit plastovy prahy bych nalepil taky na silikon ale pojistil bych je pro jistotu na koncich šroubkama na autě sem řešil vše silikonem a vždycky to fungovalo
Datum: 25. února 2011 20:45
Posl.aktualizace: 26. února 2011 13:56
Jméno: standa
IP: uživatel11237
 Je to pro smích.....ta bestiálně převařená kostra,streetová sedačka,motor ačkoliv má dvouvýfukový válec tak má jen jeden výfuk,brutální maxituningový sání z hadice na vodu ze škodovky,který musí po nastartování upadnout a vzhled jak když to složil z dílů,který našel na skládce......je to k smíchu....a nebo k pláči?!
Datum: 26. února 2011 13:56
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Třeba to byl jenom překlep  o jednu NULU
Datum: 26. února 2011 10:51
Jméno: MrUffon
IP: uživatel5767
Datum: 25. února 2011 21:23
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 18000
Datum: 25. února 2011 20:46
Jméno: L
IP: uživatel9582
 zajimává cena za nezajimavou slátaninu
Datum: 25. února 2011 20:38
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Dobré lego
Datum: 25. února 2011 20:27
Jméno: honza 23
IP: uživatel10429
 tak to lol twl za 18 000 se asi zbláznil bych nechtěl ani za 1000
Datum: 25. února 2011 20:16
 Čus draci, chtěl jsem se zeptat, jestli náhodou někdo neví, kterej píst-tuning pasuje do válce s 8. výbrusem. Případně , jakej pístní kroužek by pasoval do pístu. dík moc za odpovědí.(je tam psany, že je to průměr 40)
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2011 20:25
Jméno: honza 23
IP: uživatel10429
Datum: 25. února 2011 20:25
Jméno: honzik 23
IP: uživatel10429
 čau draci ten vejbuk na simsona dal sem ho na mustanga vypadá dobře ale prej to snižujé docela výkon ve vysokých otáčkách c s tím aby to bylo v normálu aby to jelo stejně jako předtím a nebo líp mam na tom ještě hvězdicouvou hlavi stočenou kliku na 90 mm polskej válec a karbec dellorto.Myslíte že s těmadle ůpravama to pojede alespoň trochu líb před tím jel 60 na 3 plnej z kopečka.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2011 12:01
Jméno: standa
IP: uživatel11237
 vymen polskej válec za českej válec a pojede to 80
Datum: 26. února 2011 12:01
Jméno: Hubic
IP: uživatel6563
 mistře a jakej tam pasuje pist-tuning? jak poznám kterej tam pasuje rozměrově. dík za radu.
Datum: 25. února 2011 20:18
 Ahoj měl bych malý dotaz vypadla mi spojkova tycka co je skrz motor a nemuzu ji dostat zpět prosím o radu děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2011 20:20
Jméno: honza23
IP: uživatel10429
 a skousel si to při nastartovanym motoru někde sem slišel za by to mohlo pomoct ale nwm a sry
Datum: 25. února 2011 20:20
Jméno: honza23
IP: uživatel10429
 tak to fakt sry moc se ti omlouvam ja sem si to blbě přečetl fakt sry omlouvam se
Datum: 25. února 2011 20:19
Jméno: honza
IP: uživatel11233
 vyndal jsem ji to jo ale nevim jak nazpět
Datum: 25. února 2011 20:17
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 no spíš bych řek že ji tam potřebuje dostat zpět a né ji vyndavat.... problém může být v kuličce, která tam zůstala...
Datum: 25. února 2011 19:30
Jméno: honza 23
IP: uživatel10429
 nakloň celou motorku a třeba vyjede nebo sundej motor a skus jí vyklepat.
Datum: 25. února 2011 19:25
Jméno: satan162
IP: uživatel11232
 Zdar draci, cim se daji vylestit prepousteci kanaly ??? diik
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2011 11:35
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 leštěnkou..
Datum: 26. února 2011 11:35
 Čau draci, nechci vás moc otravovat, ale už si opravdu nevím rady. Mám Jawu 250/353 a mám jí po Go, ale ona mi nejde do plnejch toček, ani do polovičních. Tak jsem si myslel že nedobíjí, ale ona dobíjí, měnil jsem indučku, fajfku, zapalko a ono furt nic. Ani předstihem to není. zkusím prohodit karbec ale jinak mě nic nenapadá. Ještě bych měl říct že mám spodek válce trošku uštíplý, ale opravdu jn trochu to křidýlko. Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2011 11:19
Jméno: Test
IP: uživatel7923
 Seřidˇsi karburátor. Jaké je číslo karburátoru ? Je moto po výbrusu ?
Datum: 26. února 2011 11:19
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 Máš dobré kladívka a kondenzátor,? Potom zkus ten karbec, a především zkontroluj jestli dotéká benzín,předstih znova nastav aj odtrh a pak by měla jet
Datum: 25. února 2011 20:31
Jméno: anthonny
IP: uživatel2692
Posl.aktualizace: 25. února 2011 18:16
 Čus draci. vim že tadle otázka už se tady několikrát probírala ale... zatim mám řidičák skupiny B a momentálně čekám až bude lepší počasí pro autoškolu abych mohl dodělat řidičák na motorku . všude sem se dočet že se skupinou B se může v pohodě jezdit i na motorce do 50ccm a konstrukční rychlosti do 45km/h když sem se ptal v autoškole tak mi taky řekli že to je v poho. dneska protože bylo hezký počasí sem vytáhl svuj skútr (50cc, maximálka 45km/h). jen sem na to sednul ujel 3km a na proti mě jedou benga , no jasný že ty šmejdi to otočili a zamnou , zablikaj si tak zastavim sundám helmu pozdravim a první co slyšim docela hnusnym hlasem : DOKLADY ! vytáhnu papíry podám mu je kouká do řidičáku a řiká vy máte čerstvej řidičák , řikám no jasný před měsícem mi ho dali , no a už začal že mam jenom B a kolik to jede jakej to je obsah atd.. když mu už po 3. vysvětlim že to víc jak 45 nejede a že to má napsaný i na štítku tak zaleze do auta zachvilku vyleze a že by to mohl hlásit a můžou mi zakázat řídit a všeljaký blbosti .. po 4. mu řikám že to jede pouze 45 že je to 50ccm a že sem se informoval i v autoškole atd... pak něco zamumlal jakej to má výkon řikám asi 2,5 kw a něco začal mlejt o tom že se to rozlišuje podle výkonu atd... tak se ptám ůžu jezdit se skupinou B na skútru (50 ccm , do 45km/h) ? stalo se někomu něco podobnýho jako mě ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2011 21:59
Jméno: michal
IP: uživatel2942
 # Od 1.7.2006 je možno s řidičským oprávněním skupiny B řídit vozidla skupiny AM. Toto platí pro všechny držitele řidičských průkazů uvedené skupiny, i pro ty, kteří tuto skupinu nemají zaznamenanou v řidičském průkazu
# Nové řidičské průkazy vzoru EU již nemají omezení zaznamenávaná na zadní straně slovně, ale tzv. harmonizačními kódy. Například ti, kdo měli dříve skupinu „M“ na motocykly do 50cm3 nyní mají skupinu A1 s harmonizačním kódem 150. Ten znamená omezení na 50 cm3. V žádném případě není možné pouhou výměnou řidičského průkazu získat vyšší skupinu. http://www.abeceda-autoskoly.cz/Skupiny-RP/
Datum: 20. března 2011 21:59
Jméno: michal
IP: uživatel2942
 Tak frajeři! konec spekulacím já mám řidičáku skupinu B což je auto. Dříve kdo dostal papíry na auto dostal k tomu jako "bonus" papíry na fíka... Tak mám v řidičáku ještě skupinu A1 - což je oprávnění do 125 ccm a výkonu 11 kw. Teď pozor!!! U A1 je vedle v kolonce číslo 150 což znamená, že je tato kategorie omezena na 50 ccm.!!! Takže pincek se řídit může!!!
Datum: 20. března 2011 21:09
Jméno: jakattara
IP: uživatel11184
 A chci se zeptat - k té jízdě s tímto ŘP do zahraničí - je tam psáno co? Platí to co jsem psal o tom zahraničí? Tedy že můžeš jezdit jen po ČR? Já bych nerad šířil milné informace  Dík za případné info.
Datum: 27. února 2011 6:35
 tak dneska sem vyhrabal doma učebnici z autoškoly kde je napsáno že se skupinou B je možný řídit moped nebo malý motocykl o konstrukční rychlosti do 45km/h  takže asi učebnici hodim do kufříku u skutru a až budou příště piskovat tak jim to tam nalistuju a at si to přečtou
Datum: 26. února 2011 19:20
Jméno: R0LL
IP: uživatel7348
 hlvaně že : "pomáhat a chránit" asi nebyl moc dobrý ve škole a v kanclu, tak z něho udělali dopraváka a ten si na tobě vybijí zlost.
Datum: 25. února 2011 21:15
Jméno: L
IP: uživatel9582
 Pokud se Vám nelibi něco na silnični kontrole (vymyšleni nesmyslná pokuta buzerace uplatek) máte právo požádat policistu o jeho služebni čislo pokud Vám ho nedá tak si zapsat datum čas misto kde Vás zastavil SPZ služebniho vozu pokud to je nějakej debil tak Vám muže řict nějaky vymyšleny jméno a tim pádem jste v pytli
Datum: 25. února 2011 19:45
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 stando já to samozřejmě s tou konstrukční, maximální rychlostí chápu... jen sem to dal dohromady s tim řp... o který mě šlo. kdyžtak to můžem pořešit na chatě at to tu nezahlcujem
Datum: 25. února 2011 19:11
Jméno: jakattara
IP: uživatel11184
 To dwein - asi máš pravdu. Takhle mě to nenapadlo se na to mrknout. Myslím s tou rychlostí aut. Jen nevím jak by se k těm mým rychlostem postavili čerti  .
Ale to tady zbytečně zas...e karlovi dotaz. Karel691 sry
Datum: 25. února 2011 19:05
Jméno: standa
IP: uživatel11228
 ty si uvědom,že konstrukční(maximální) rychlost,je rychlost,jakou to dosahuje(a dosahovalo v testech před zahájením seriové výroby) a stroj je pro ni přispůsobený.....takže pokud má auto v TP rychlost 155,je možný,že tacho ukazuje 160-165,pokud má auto v TP 200,klidně mužeš jet tachometrových 220.......to je normální....tachometry kecaj.....a kecat maj.....to neznamená,že máš nějakej vyjimečnej kus,kterej jede o 20 víc jak všechny ostatní,ale pouze ti proměřuje tachometr......a odchylka tachometru narůstá exponenciálně s rostoucí rychlostí!
Datum: 25. února 2011 19:02
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 jj v pohodě... já sem to pochopil tak, že i přesto že máš 50ccm například z doby kdy je dávali k Béčku, takže bys dnes neměl jezdit na těch strojích podle nového zákona (kw, rychlost) což je samozřejmě blbost...
i přesto ale dle mě nic neporušuješ... auto má taky max rychlost třeba 160 a jede 180.. tak to je dle mě to samý...
Datum: 25. února 2011 19:02
Jméno: jakattara
IP: uživatel11184
 To Lori - já to beru a budu si to pamatovat. ím, že to jezdí o pár km rychlejim ale určitě to nejede po rovině třeba o 30km/h. a z kopce třeba o 50km/h. Myslím si, že kdyby mi naměřili že jedu 75 po rovině tak jim asi stěží vysvětlím, že to tak je od novoty (když jsem první majitel) a že mám asi špatný zápis max.rychlosti (třeba na kterou je to dělané) v TP. Ale souhlasím s tebou
Datum: 25. února 2011 19:00
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 A to v TP 45km/h je KONSTRUKCNI RYCHLOST, RYCHLOST NA KTEROU TO JE DELANY, ne kolik to jede, vzdycky to jede vic...tak uz si to proboha pamatujte
Datum: 25. února 2011 18:53
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Priste blbecka nahrat, vyfotit, zjistit si jeho meno a stezovat si kdyz debil nezna vyhlasky!
Datum: 25. února 2011 18:52
Jméno: jakattara
IP: uživatel11184
 "... to že ji máš otevřenou přece v tp není a nehraje podle mě žádnou roli ..." Máš pravdu, to že jí mám otevřenou, tam napsáno není, ale porušuji zákon tím, že mám v malém TP napsáno, že můj skot může jezdit "MAX 45km/h." a já ho mám otevřený, jezdím na něm 75km. Tím porušuji zákon - tím odblokováním skutru. Né, tím že jedu rychle.
Datum: 25. února 2011 18:43
Jméno: standa
IP: uživatel11228
 pokud je v TP jasně napsáno 45km/h tak není o čem se hádat....říkat že to víc jak 45km/h nejede je blbost,to ho nemusí zajímat jestli to jede 44,46 nebo 52 z kopce.....
Datum: 25. února 2011 18:39
 ok díky hoši za potvrzení že je to pravda  v techničáku to mám všechno v poho , ale připadal sem si jak ve škole při zkoušení  on měl techničák (jako knížka) a já byl jak u tabule a diktoval sem mu všechny údaje  asi se v tom nevyznal chudák
Datum: 25. února 2011 18:39
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 jakattaro - nerozumim ti úplně přesně v tom proč ty, který máš řp za starší doby.. bys nemohl jezdit na ktertékoliv moto o obsahu 50 a jakékoliv konstr. rychlosti... to že ji máš otevřenou přece v tp není a nehraje podle mě žádnou roli...
Datum: 25. února 2011 18:34
 no jasný taky sem si řikal ale nechtěl sem se hádat byl sem celej vy*ranej byla to moje 1. kontrola  si spíš myslim že mě zastavili jen proto že si mysleli že nemám řidičák vubec
Datum: 25. února 2011 18:26
Jméno: jakattara
IP: uživatel11184
 Ahoj. S řidičským průkazem typu "B" můžeš řídit moto o 50ccm s maximální rychlosti 45km/h - ale pozor - jen po naší republice - aniž by jsi v ŘP měl nějaký dodatečný kód. Já mám ŘP cca 15 let a s tím můžu řídit moto o 50ccm a ta může jet třeba i 100km/h. Každopádně to musí mít uvedeno jako max.rychlost v TP. Tedy - mezi jinými jezdím i na skutru, ten má danou max.rychlost jen 45, já ho mám odblokovaný a tím pádem porušuji zákon, ale né tím že jezdím na motu na kterém nemůžu, ale že jedu na motce, která má nejvyšší max.rychlost jen 45km/h a já ji mám otevřenou.
Datum: 25. února 2011 18:25
Jméno: anthonny
IP: uživatel2692
 to je blbec.....ten policajt  jasně, že můžeš
Datum: 25. února 2011 18:22
Jméno: Eva
IP: uživatel11231
 Ahoj, chtěla bych se zeptat, jestli byste mi někdo nemohl poradil, jak bylo originálně na Jawetě standard uchycené sedlo, koupila jsem moped, ale sedlo tam je přiděláno velice zvláštně a je tam navíc přivařená objímka která drží sedlovku, chtěla bych moped dát do původního stavu. Předem díky za rady popřípadě foto
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2011 18:55
Jméno: jakattara
IP: uživatel11184
 Já koupil jawettu před necelým měsícem, taky tam nemám origo sedlo, ale to moje je tam přidělané stejně, jako jsou upevněné řidítka. Na spodní části sedlovky je cca 5cm drážka, na horní straně je šroub, ten prochází celou sedlovkou a do ní ze spod zajíždí kužel, ten tu drážku roztáhne a tím se té sedlovce zabrání pootočení... Když jí chceš demontovat, povolíš šroub na horní straně , bouchneš do něj kladivem a vytáhneš ji. Ta objímka tam 100% nemá být.
Datum: 25. února 2011 18:55
Jméno: jakattara
IP: uživatel11184
 Ahoj bando. Potřebuji radu, co za olej nalít do převodovky do jawetty standart a jakej přidat do benzínu? Nepotřebuji hned ten nejlevnější olej, moc se na ní jezdit nebude. Dik moc za typy a CisFis
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2011 11:00
Jméno: jakattara
IP: uživatel11184
 Moc díky za radu, jsem opravdovým nováčkem, co se moto týče. Ještě jednou za tip děkuji  .
Datum: 26. února 2011 11:00
 Do převodovky normál pp90, do benzínu stačí kvalitnější minerál
Datum: 26. února 2011 10:49
Jméno: jakattara
IP: uživatel11184
 Prosím, prosím ... co tam nalít? Do převodovky?
Datum: 25. února 2011 19:08
Jméno: L
IP: uživatel9582
 Zdravim jen mě tak napadlo jak tu pišete o těch vyfukách hikone nebo jak je tady na krámku ten dvoukomoráč zda mohou byt použivány v běžnym provozu zda jsou atestovany nebo jsou jen pro závodni učely atak bych snim na STK neprošel? za odpověď děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2011 19:22
Jméno: L
IP: uživatel9582
 pokud je to takhle tak je to dobry  velice špatny by bylo pokud by prodejce umyslně neuvedl že to je pouze pro sportovni použiti třeba v globusu jak prodávaji ruzny autodoplňky tak je tam uvedeno malym pismem že je to určeno pouze pro sportovni použiti nato jsem již doplatil když mě jednou zastavili policajti asi potřebovali na vyplatu stálo to 500kč
Datum: 25. února 2011 19:22
Jméno: standa
IP: uživatel11228
 je to běžně prodávaný doplněk na simsona,výrobce ani prodejce neuvádí,že výfuk nesmí být používán pro běžný silniční provoz,tzn že splnuje vyhlasky a bla bla,takže může být použit
Datum: 25. února 2011 18:01
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 Zdravím dělám go motoru budu repasovat kliku , nechám si udělat 8 výbrus + 72 tryska..hikone a sportvní filtr.. kolik myslíte že bude maximálka? Když sem před Go dal 65km/h
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2011 21:18
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 kdes na to přišel že hikone ubíra pěkná pičovina aspon u mě se osvěčil a to dost ale jen pokud ho upraviš pokud ho koupiš a hned nasadíš tak se nediv.
Datum: 26. února 2011 21:18
Jméno: jawas
IP: uživatel11239
 hosi vsechny tyhle kraviny jako osmi vybrus a vejfuky jsou k nicemu nejlepsi je vsechno original a kdyz chces zvecit rychlost tak musis prevodama a ne motorem
Datum: 26. února 2011 18:17
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 tak na to hikone seru ten sportovní filtr sem chtěl jen tak na vzhled  a k 8 výbrusu nechat 68 trysku ?
Datum: 25. února 2011 19:52
Jméno: igor
IP: uživatel11234
 pokud to neumiš odladit tak to bude jen horši.
Datum: 25. února 2011 19:50
Jméno: standa
IP: uživatel11228
 noooo ono by to ve výsledku nemuselo jet špatně,pokud by se výfuk odladil,8.výbrus na origo válci je dobrý,s tou tryskou bych počkal a filtr použil originální......a pokud by se to celé sjednotilo a odladilo tak bude klidně tahat na 14/55 přes 80km/h...ale je tam kus práce....a spousta detailů.....
Datum: 25. února 2011 18:44
 loziska do kol.. xD....ale ten hikone ti v max otáčkách ubírá a ne málo - vlastní zkušenost...sportovní filtr mu rozhodně výkon nepřidá....a s tou tryskou? to nwm to sem nikdy nezkoušel
Datum: 25. února 2011 18:08
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 no... ale když dá nový ložiska do kol, tak těch 65 to určitě dá...
Datum: 25. února 2011 17:55
 tjn..60 .. a jetste k tomu ten hikone, bude to jeste horsi
Datum: 25. února 2011 17:50
Jméno: standa
IP: uživatel11228
 s tou tryskou a filtrem počítám dobrejch 60
Datum: 25. února 2011 17:49
 Tak draci neská som počúval rádio a hovorily že cena benzínu na slovenskú má íst až na 2Eurá teda 60Sk už teras stojí 1.50E - 45Sk ak to bude takto pokračovat tak budem mat asi dovozené abi ma plná nádrž vyšla nejakých 10E bez oleja
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2011 16:34
|



|