česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  885  886  887  888  889  890  891  892  893  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Honza KH      IP: uživatel9645    
Zdravim, tak už mi to jede. Psal jsem v pondělí kvůli problému s 20kou. Chtělo to ještě jednou projít na kladívkách a "odmrazit" ztuhlej motor. Startuje na nakopnutí .. se divim :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2011 18:32
 
 
 
 
Jméno: váca      IP: uživatel9474    
tak jak jste mi radili tak je všechno v pořadku nevím proč jse ten náhon netočí kdo má nějaký tip čím by to mohlo být tak at ho napíše odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2011 20:08
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
To je jedna ze slabých stránek pionýru. Do náhonu se dostane časem bordel a šnek co je zalisovanej uvnitř se prostě vymele.
 
 
Datum: 27. února 2011 20:08
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel6155    
Taky se mi netočil,vyměnil sem si ten náhon a je to funkční.Nevím čím to bylo :-)
 
 
Datum: 27. února 2011 19:39
 
 
 
 
Jméno: peca      IP: uživatel1226    
hele jestli chces tak tohle mam doma tachak lanko i to co je na rozete dystak napis na petrkudrnacx@seznam.cz
 
 
Datum: 27. února 2011 19:27
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejsou to hrany, ale dvě tenké asi 0,5cm dlouhé kulatiny proti sobě, což je jedna možnost, a nebo je omletý soukolí převodu uvnitř, tam pomůže jen nový (myslim že i zde na krámku)
 
 
Datum: 27. února 2011 19:18
 
 
 
 
Jméno: peca      IP: uživatel1226    
budes mit omlety na rozete ty hrany do kerejch de to lanko me to taky delalo stacilo to vymenit a slapalo to nebo bude omlety lanko
 
 
Datum: 27. února 2011 18:43
 
 
 
 
Jméno: achmed      IP: uživatel9345    
ahoj draci mam rpoblem ve vyššich otačkach na 350/638 jeud jenom na jeden valec elektrika je ok mam to zkontrolovane soused ktery s tim dela mi rikal ze by to mohlo byt klikovkou pl poradte??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2011 19:46
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejsipis to bude unavena pruzinka, ktera tlaci kladivko na vacku. Kdyz se motor dostane do otacek, tak nestiha pritlacovat a pak zapalovani blbne.
 
 
Datum: 27. února 2011 19:46
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ČAU DRACI, mám fichtla a jede sotva 50 a vůbec nemá sílu, tak jsem se rozhodl si koupit vzduchovej tuningovej filtr a k tomu 72 trysku a ještě navrtat vejfuk, a myslim si že by to mohlo jet dost dobře. Poraďte mi pls ještě nějaký úpravy, s kterejma bych dosáhl většího výkonu.Díky moc za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. února 2011 20:28
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dofoukni si řetěz a namaž kola. připomínáš mi mísrní romy. maj vopelichanýho golfe s vykdákanym motorem ale zato s přidrátovanym spoilerem. a to už je krutopřísnej tuning... co máž udělat s řetězem a kolama je napsáno opačně!!!! na to tě upozornuju aby ses zejtra neptal kde je na řetězu ventilek
 
 
Datum: 28. února 2011 20:28
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
pořádně seřídit zápalko,lepší válec nevylétaný který bude těsný, nový píst, kroužky,vyčistit karbec trysky atd.,dotáhnout hlavu pořádně ALE NESTRHNOUT ŠTEFTY a mosí letět jak raketa.
 
 
Datum: 28. února 2011 19:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11246    
Pukasek: Pokud mas fichtla kterej jede blbě,tak oprav a on pojede dobře.....hodně dělaj i ztráty na řetězu,loziska v kolech,vytahana rozeta a pak rozeštelovanej motor....na tjůnink cajky kašli
 
 
Datum: 27. února 2011 21:27
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Vliv výfuku na výkon dvoudobého motoru má ohromnej vliv a je to běh na dlouhou trať. Denzil má pravdu, pořádně vylešti spalovací prostor v hlavě a vylešti i píst. Vyčisti vejfuk a vsad na starou dobrou klasiku airboxu.
 
 
Datum: 27. února 2011 19:44
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
souhlasim s dachlem.. pokud na tom nemá kdoví jaký úpravy s přečasováním a přídavnejma kanálama, pak to přidáním "sportovního" filtru jen zhoršil.. o vejfuku to platí dvojnásob, sportovní vejfuky se prodávaj, ale musej se odladit na správnou délku a tvar, kdy přidávaj výkon jen v určitym úzkym spektru otáček, origo vejfuk jezdí s origo motorem taky dobře, teda předtim než ho někdo bezmyšlenkovitě provrtá..
 
 
Datum: 27. února 2011 19:24
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Oba tvý nápady jsou hodně blbý,zvlášt vrtání vejfuku.Pro začátek seřid předstih a odtrh.Když už budeš ten předstih seřizovat,tak rovnou pořádně-sundej hlavu.Při tom odkarbonuj píst a spalovák.Když už budeš u odkarbonování a čistění,tak rovnou vypal vejfuk.Kup si svíčku na zimu(17,19),a výsledek se musí dostavit :-) Jestli ani pak ne,tak jedině výbrus ideálně s GO motoru.Rozhodně lepší investice než vyhodit prachy za nějakej rádoby sportovní filtr kterej přidá vedle zvuku maximálně veeeeeliký ho*no :-D
 
 
Datum: 27. února 2011 19:21
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já ti řeknu proč...měl sem na svým pio, dva rozdílńy sportovní vzducháče...a výkon to teda zaručeně nepřidá...akorát to zbytečně hučí, a tím pádem si každej myslí že to jede líp..ale to je dost velká blbost...já sem zastánce origo airboxu s novým filtrem...když dobře odladíš odpor vzduchu do filtru jede to stejně nejlíp, a to at si každej řiká co chce....jinak proč se prodávaj nevim...
 
 
Datum: 27. února 2011 18:47
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dachl: A proč ne?Vždyť proč by se to jinak vyrábělo...
 
 
Datum: 27. února 2011 18:38
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Udivuje mě,že zde poslední dobou každej hledá výkon ve sportovnim vzduchovym filtru...
 
 
Datum: 27. února 2011 18:35
 
 
 
 
Jméno: mustik      IP: uživatel3522    
nebo to taky muzes zkusit seřídit ;-)
 
 
Datum: 27. února 2011 18:22
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Výbrus, nový píst a vyčistit výfuk. Mělo by stačit. Pak můžeš i rozšířit výfukový kanál. To taky dost pomáhá nebo jehlovým pilníkem slícovat hrany kanálků....
 
 
Datum: 27. února 2011 18:14
 
 
 
 
Jméno: achmed      IP: uživatel9345    
ted otazka jestli to chces na silu nebo na rychlost ny ryhclosz vetsi kolecko dopredu na silu (do crossu) dozadu vetsi rozetu a dopredu mensi kolecko.jinak udelej na valci vybrus a kup novy pist melo byto jet lepsi
 
 
Datum: 27. února 2011 17:52
 
 
 
 
Jméno: Stano      IP: uživatel11210    
výbrus
 
 
Datum: 27. února 2011 17:51
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Čus draci,pokouším se dát do převodovky nová ložiska.Problém je,že je tam nemohu dostat.Do ohřátého pravého bloku chci dát ložisko které bylo již 2 dny v mrazáku,ale nic.Trošku jsem ošmirgloval hrany aby tam lépe šlo ale stejně nic.Já nevím,asi teda málo nahřívám karter ale zase se bojim aby se mu něco nestalo.Jinak ložisko tam chci dát správné(6004/C3),tak vážně nevím,normálně by tam mělo s menší pomocí pěkně vklouznout.To samé u levého kartru.Ale ložiska na kliku tam šli krásně bez problému.Prosím poradte.Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2011 19:38
 
 
 
 
Jméno: Nike21      IP: uživatel11141    
http://www.youtube.com/watch?v=KG4qMTwd5ew
 
 
Datum: 27. února 2011 19:38
 
 
 
 
Jméno: Nike21      IP: uživatel11141    
Tady máš postup jak usadit ložisko do karteru sice je to na babettu,ale princip je stejní:-)
 
 
Datum: 27. února 2011 19:37
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
nahřát jinak ho tam nedostaneš neboj nic se nestane víš jak poznáš správnou teplotu ?plivni na to a slina musí odskočit
 
 
Datum: 27. února 2011 19:32
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
No ,určitě kupoval jsem ho tady-http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_57.html
 
 
Datum: 27. února 2011 17:42
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
A seš si fakt jistej že tam cpeš to pravý ??? http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-vymenu-lozisek-loziska.html
 
 
Datum: 27. února 2011 17:38
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím seso, je nějaká faja ve tvém krámku, která se nasazuje takhle -> http://www.dvoutakty.cz/54-97-thickbox/fajfka-ngk.jpg ? Dík za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. února 2011 19:33
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10972    
Zlatá NK1
 
 
Datum: 28. února 2011 19:33
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky me to melo hned trknout :-)
 
 
Datum: 27. února 2011 19:18
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky moc :-)
 
 
Datum: 27. února 2011 18:39
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano,,je to ta modra fajfla silikon
 
 
Datum: 27. února 2011 18:27
 
 
 
 
Jméno: djdobik      IP: uživatel11242    
Čau, chtěl bych se zeptat jak mám zatlačit pružinu do vidlice? Ňák tam nechce vlízt tak jestli někdo nevíte ňákej fígl... dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. března 2011 13:51
 
 
 
 
Jméno: djdobik      IP: uživatel11242    
to jo, ale jestli to mám ještě potom ňák upravit a jestli to nebude mít vliv na odpružení?
 
 
Datum: 01. března 2011 13:51
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
schválně, co myslíš, jak by asi šla taková pružina zkrátit...? na to nemůžeš přijít..
 
 
Datum: 28. února 2011 12:23
 
 
 
 
Jméno: djdobik      IP: uživatel11247    
to jo, ale nedá se ta pružina ňák zkrátit???
 
 
Datum: 28. února 2011 9:35
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
musíš ji tam šroubovat....
 
 
Datum: 27. února 2011 17:17
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
Zdarec hoši mám dotaz ohledně televize. Potřebuji vědět kde mám přiletovat dvojlinku káblík od napájecího zdroje na anténu se zesilovačem do koncovky co se dává do televize. Nejlepší by bylo foto. jak je to tam naletované. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. února 2011 19:13
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
já jsem to myslel takto: jak mám přiletovat dvojlinku káblík od stabilizovaného napájecího zdroje co se dává do zásuvky do jeho koncovky tam co se dává koaxiál. Tam má byt v tom ta dvojlinka káblík a potřebuju vědět ke kterým kontaktům v té koncovce přiletovat tu dvojlinku káblík
 
 
Datum: 28. února 2011 19:13
 
 
 
 
Jméno: Lexa      IP: uživatel11243    
Dvojlinka káblík od napájecího zdroje se nedá přiletovat přímo do koncovky, ale do napájecí výhybky. Tu zapojíš na koaxiální kabel mezi TV a anténní zesilovač. http://img69.imageshack.us/i/vhybka.jpg/
 
 
Datum: 27. února 2011 19:34
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Proč to nevedeš koaxiálem?Dvojlinka se používala před 50 lety :-D a myslím že zesilovač se dá napojit taky jen do koaxiálu.
 
 
Datum: 27. února 2011 19:30
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
To sem měl taky jednou takovej problém. Rozbila se mi mikrovlnka a tak se se svým problémem šel poradit na stránky, které se zabývají motorizmem. :-D:-D
 
 
Datum: 27. února 2011 17:41
 
 
 
 
Jméno: Karel Novák      IP: uživatel9474    
Ahoj chtěl bych se zeptat mam náhon na tacháč,jdal jsem ho v zadu na šneka a náhon jse mi netočí tak bch chtěl pomoc diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2011 16:12
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemáš náhodou ustřihnutý ty 2 kolíčky, který jsou mezi rozetou a náhonem tachometru? Pokud tam ty kolíčky nemáš, tak potom náhon tachometru jen klouže na té rozetě a tím pádem se netočí ani lanko :-)
 
 
Datum: 27. února 2011 16:12
 
 
 
 
Jméno: Karel Novák      IP: uživatel9474    
Hele já tam zastrčíl lanko a vubec se netočí,a když jsme to měli rozebraný tak to fachalo ten šnek a ten nahon normiš se točil
 
 
Datum: 27. února 2011 15:52
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Měl jsi to spojit do jednoho příspěvku. Dej do náhonu sirku a protoč kolem, pokud se bude točit je náhon v pořádku a je pouze ošoupané lanko. Pak pomůže třeba na lanko napájet cínovou kuličku a tu opilovat, nebo lanko zmáčknout v kleštích tak aby se v náhonu neprotáčelo.
 
 
Datum: 27. února 2011 15:45
 
 
 
 
Jméno: váca      IP: uživatel9474    
Ahoj draci mam dotaz,hele ma bejt nahon na šroubovanej v zadu na šnekovi ne bo jen nasazenej díííííík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2011 15:42
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Lanko zastrčené, bowden přišroubovanej
 
 
Datum: 27. února 2011 15:42
 
 
 
 
Jméno: ruza01      E-mail:      IP: uživatel11159    
Zdar draci. Mám babetu 207 a chtle bych se zeprat za kolik bych ji mohl prodat odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2011 18:56
 
 
 
 
Jméno: corny      IP: uživatel11098    
Jo po dědoj mám taky babetu 207 i s papírama a myslim že kolem 5 bych ji někde udal.
 
 
Datum: 27. února 2011 18:56
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
no jestli je taky v dobrém stavu tak taky za ty 4000 neni problém
 
 
Datum: 27. února 2011 16:41
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
4 tis? to až tolik? já mám babetu 207 v origo stavu po dědáčkovi.. kolik si za ni mužu říct?
 
 
Datum: 27. února 2011 16:30
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
jestli je v dobrém stavu tak asi za 4000
 
 
Datum: 27. února 2011 15:20
 
 
 
 
Jméno: dotaz-pro SESU      IP: uživatel10520    
ahoj SESO, když prodáváš to VAPE nevíš prosimtě kolik je přectih u toho zapalování na 250 a 175?? Je to moc duležity, protože jsem ho namontoval na ČZ 175 a zjištuju že tam je potřeba mnohem větší přectih než u jawy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2011 11:21
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
všechny tyhle motory musej jet na předstih 3,5-4,5mm. možná je pootočenej čep na klice. vyndej kolíček z kliky,dojeď si 4mm před úvrať. nasaď rotor do správný polohy vůči statoru, utáhni to a jed. není co řešit
 
 
Datum: 27. února 2011 11:21
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čus draci. Mnel bych dotaz. Dávám na mustála baterku udělal jsem na ni takovej kastlík. Dám ho pod nádrž, ale přišel jsem k závěru že by bylo zapotřebí kvuli hadicce od benzínu ( co spojuje 2 komory) nádrž asi o 2-3cm vyvýšit. Jednolo by se oto že bych to zvedl jak v zadu tak u ve předu u řídítek u rámu. Mohl by vzniknout nejakej problém zkrz to na STK? PS: Jawe ZDAR! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2011 10:17
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel9857    
Zdar draci potřebuju radu mám babetu 207 a už mě docela omrzela.Chtěl bych poradit nějakej tuning zvuku či motoru.Zvuk je už nudnej a motor je slabej tak bach chtěl nějaké jednoduché vylepšení abych nemusel moc rozebírat motor. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2011 21:40
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel10693    
http://www.youtube.com/watch?v=-DQ7Y435md0
 
 
Datum: 27. února 2011 21:40
 
 
 
 
Jméno: MrUffon      IP: uživatel5767    
http://www.speaker.cz/motoboard_305/viewforum.php?f=32 http://www.speaker.cz/motoboard_305/viewtopic.php?f=18&t=974M%ECj
 
 
Datum: 27. února 2011 11:59
 
 
 
 
Jméno: MrUffon      IP: uživatel5767    
Ahoj, poradím ti dobrou stránku, probýrá se tam všechno o Babettě 207,210 od lakování, spojky, po Tuning. http://www.speaker.cz/motoboard_305/viewforum.php?f=32 Najdeš tam fakt všechno. A ještě teď je tam nový téma asi týden a zabývá se Tuningem zrovna B207 : Koukni tam, a hl. projeď všechny stránky. Zatím to má 7stránek, tak můžeš číst http://www.speaker.cz/motoboard_305/viewtopic.php?f=18&t=974 Měj se hezky... Čau, čau
 
 
Datum: 27. února 2011 11:58
 
 
 
 
Jméno: peca      IP: uživatel1226    
zdarec hele tudle babku mel kamos taky a jezdil na ni bez vejfuku to vylo jak CHOPER :-D a nebo jak mas ve vejfuku ten tlumic (takovej valec kterej de vytahnout) tak do nej navrtej par der
 
 
Datum: 27. února 2011 10:30
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8619    
čus draci pasuje zápalko z mustanga do jawy 555? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2011 21:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11246    
Zapalování z pozdějšího mustanga do 550,555 a 05 prostě nenacpeš.......starý provedení tehle zapalování z 20,21 tam jdou....
 
 
Datum: 27. února 2011 21:13
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Výčnělek?Myslíš pojistku proti protáčení magneta? :-D
 
 
Datum: 27. února 2011 20:00
 
 
 
 
Jméno: oskar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pasuje. Já ho tam mám.
 
 
Datum: 27. února 2011 15:49
 
 
 
 
Jméno: wepik      IP: uživatel10027    
NEPASUJE!!! Pasuje z pařeza 550/555 do normálního fichtla 20-23 i do 05, ale naopak to nejde! Má to takovej výčnělek jak je gufero...však to skus...nenarveš ho tam :-)
 
 
Datum: 27. února 2011 11:24
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano...
 
 
Datum: 27. února 2011 9:28
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
týýjo,sem tu po delší době a koukam že se to tu zase o něco změnilo..copak tahle nová várka fichtlařů úplně vyštvala ty zkušenější,co mají opravdu ruce od oleje a né promačkaný prsty od klávesnice? :-( jako když si tu přečtu od pár odborníků,že je blbost štelovat spojku když klouže,že se ROVNOU měněj lamely,tak jak to tu dopadne? :-( a co je tu jinak novýho?hádky tu už nejsou? :-) jinak zdravím všechny co si mě tu ještě pamatujou :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2011 11:28
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tyjo tak je urcite nevyhazuj :-) dej mi na sebe kontakt prosim,nejlip icq :-) az si ho dovezu tak urcite se mi bude neco hodit :-)
 
 
Datum: 27. února 2011 11:28
 
 
 
 
Jméno: herrbode ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nechceš na NSRko nějaký díly?na podzim sem ho poslal do věčnejch lovišť a akorát to tu leží:-D
 
 
Datum: 27. února 2011 10:52
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravicko :-) no nejak moc ne,neni nato cas-pritelkyne,autoskola a shaneni penez na NSRko na normalni jezdeni :-)
 
 
Datum: 27. února 2011 10:14
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky zdravim Zajíci, jak pokračuje stavba krosky?
 
 
Datum: 27. února 2011 10:04
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no me taky neni nejak moc,taky patrim do tyhle novy doby,ale aspon si o tom neco zjistim a zajimam,ale tohle nejde vysvetlit vsem co tu maj hloupy dotazy..
 
 
Datum: 27. února 2011 9:06
 
 
 
 
Jméno: ardno.69      IP: uživatel9335    
ja te taky zdravím :-D
 
 
Datum: 27. února 2011 8:59
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
každý ladí,seřizuje ale málokdo ví co,proč a jak
 
 
Datum: 27. února 2011 8:58
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to víš nová doba...
 
 
Datum: 27. února 2011 8:55
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To se ti jen zdá že se to změnilo, dotazy jsou pořád stejně přiblblý jako byly, a stále potvrzují že gramotnost národa prudce klesla. Ale je fakt že jsem v poslední době nezaznamenal žádnou ostrou přestřelku většího rozsahu.
 
 
Datum: 27. února 2011 8:34
 
 
 
 
Jméno: czechino      IP: uživatel8743    
Hoj,už jsem se dozvěděl že jsou 2 typy podkov pod kliku,ale teď mě zajímá jak udělat sání do kliky (z vrchu) aby tomu ta podkova nevadila,je buď široká podkova,nebo tenká 7,5mm tak kterou použít,aby to nevadilo sání a aby to apoň něčemu málo pomohlo? Dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2011 13:22
 
 
 
 
Jméno: czechino      IP: uživatel8743    
Ok,máš na sebe nějaký kontakt?
 
 
Datum: 04. března 2011 13:22
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ozvi se tak za 14 dní, to už budou fotky sání do kliky a 70ccm válec. pak si povíme jestli se do toho budeš chtít pustit. mám k dispozici slušný strojní vybavení, a možnost svařovat hliník. klidně se přiznám že jsem už spáchal několik verzí klapkovýho motoru a uspokojivě nejel žádnej.
 
 
Datum: 28. února 2011 18:50
 
 
 
 
Jméno: czechino      IP: uživatel8743    
Tak skusit se má vše ;-)
 
 
Datum: 28. února 2011 12:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11248    
Ne,nic nemá význam,nic tam nedávej,uprav si symetrák dvoukanál a neotravuj....chceš dělat sání do kliky a nevíš ani proč,budeš upravovat válec a nevíš jak.......nemá význam v tomto projektu pokračovat....
 
 
Datum: 28. února 2011 11:40
 
 
 
 
Jméno: czechino      IP: uživatel8743    
Viděl jsem to někde jinde,ale stejsky to má též,jak plánuju. A víte teda někdo jestli tam tu podkovu má smysl dávat,popřípadě jakou? Co nevim,na to se zeptám :-)
 
 
Datum: 27. února 2011 22:10
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cituji "udělat sání do kliky je nejlehčí" ... pobavil jsi :-D . evindtně o tom vubec nic nevíš ;-) .... víš o tom maximálně z obrázků u stejskyho, že ;-)
 
 
Datum: 27. února 2011 15:13
 
 
 
 
Jméno: czechino      IP: uživatel8743    
Široká je pro stočenou kliku,aby vymezila stočení,tenká je mezi setrvačníky,Stočit ji hodlám na 85mm, udělat sání do kliky je to nejlehčí,větší strach mám z válce.Jinak nevim proč bych měl dávat podkovu na masku,dost by to kazil aerodynamiku ;-)
 
 
Datum: 27. února 2011 13:42
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11109    
Kdybych mermomoci chtel tu klapku mit, tak ji do soupnu do valce, podle jednboho ladice: "Tam neni co zkazit" .) Klapka do kliky je trosku vyssi level.
 
 
Datum: 27. února 2011 12:30
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi jsi myslel konskou podkovu.ta ti výkon nepřidá ale kdy ji dáš pod kliku tak ji nikdo neuvidí a tudíž štěstí tě bude míjet.musíš ji dát na masku nebo blatník aby byla viditelná
 
 
Datum: 27. února 2011 8:23
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
udělej to jako já. kde je sání, tam není podkova:-)))) ale asi by bylo lepší kdyby ses do toho nepouštěl, protože sis přečet že jsou jich dva druhy, ale evidentně nevíš jakej je mezi nima rozdíl.
 
 
Datum: 27. února 2011 7:28
 
 
 
 
Jméno: czechino      IP: uživatel8743    
Jen mě zajímá jak to udělat aby ta podkova tam nevadila?
 
 
Datum: 26. února 2011 23:30
 
 
 
 
Jméno: czechino      IP: uživatel8743    
Podkova tam je pro zvýšení spodní komprese,četl jsem,že upravoval fichtla dal klapkovité sání do kliky a podkovu tam měl taky... Proč by to dělal,když by to nemělo smysl ;-)
 
 
Datum: 26. února 2011 23:29
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11109    
Kontrolni otazka: k cemu tam ta podkova je?
 
 
Datum: 26. února 2011 23:04
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11109    
Chces delat klapkovy sani do kliky a pritom se ptas na takovehle veci? To je jako, kdybych neznal funkci spalovaciho motoru a chtel tam montovat turbo...
 
 
Datum: 26. února 2011 23:03
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel9121    
čau mám jawu 20 op výbrusu a zajíždím ji, chtěl bych se zeptat v jakém poměru mám u zajíždění mazat mažu 1:25 je to dobré a ještě jak dlouho bude trvat než se zajede, kolik km musím najet díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2011 23:05
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11109    
Mazanim 1:25 nic nezkazis...
 
 
Datum: 26. února 2011 23:05
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1:33 staČí ale budiš....kdy to povolí, zaleži na tom jakou ti udělali těsnost...když to budeš zabíhat 600 km bude to dostačující...
 
 
Datum: 26. února 2011 22:01
 
 
 
 
Jméno: peca      IP: uživatel1226    
cus borci hele kliknete si nahore v liste na fichtl pokec a pak se vam na tom samim miste zobrazi napis inzeraty tak se tam mrknete je tam dost nabidek cus peca :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2011 21:26
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj postavil jsem si tento regulátor http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-stabilizator-regulator-dobijeni-napeti-2.html a nevím jak tam mám nastavit to napětí baterku mám 6V 4AH.. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2011 21:20
 
 
 
 
Jméno: chalda      IP: uživatel9113    
Hele mel bys tam mit trimr a tim si vastavíš koncové napětí ale bacha ty velky tranzistory musíš mit s vééééélky m chladičem !!!!!! pak už ti stačí multimetr na nastavení napětí a možná ti to bude i fungovat :-D Ale davej si majzla abys ho nenastavil nízký to by sis mohl zničit baterku !!!!! tady mas nabijeci proudy a napětí nabíjecí :http://cs.wikipedia.org/wiki/Olov%C4%9Bn%C3%BD_akumu%C3%A1tor
 
 
Datum: 26. února 2011 21:20
 
<  885  886  887  888  889  890  891  892  893  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 21.04.2025 12:13:13 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu