Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jawwwik
IP: uživatel11232
 Zdar draci, v jakem rozmezi mam zkouset trysky kdyz jsem zvetsil difuzor na origo karbecu na kruhovy vrtakem 18,5 mm, mam doma vetsi nez origo 72 ale myslim si ze ta stacit nebude ????...diik..
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2011 12:31
Jméno: standa
IP: uživatel11277
 dwein: Myslím že nevyklepával nic,oni maj v hlavě zafixovanej pojem difusor jako čelní průměr karburátoru a to ze karburátor musí být rozšířený celý a ne jen před šoupátkem ví málokdo....
Datum: 05. března 2011 12:31
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 nevim sice jak to dělal jawwwwwik ... ale já sem to nahřál lampou a šlo to vyklepnout.
Datum: 04. března 2011 22:04
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau jak jsi vytáhl tu mopsaznou srajdu co do ní zajíždí jehla ??
Datum: 04. března 2011 21:59
Jméno: dajan
IP: uživatel9474
 Hele daraci dneska jsem jezdil na fichtlu,A na dvojku mi moc netáh a za jedna plnej se dusil,když dam jinou svíčku tak je to o něco lepčí dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2011 19:19
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
Posl.aktualizace: 04. března 2011 20:36
 no pokud bude na STK prudas tak te vykopne i za blbost. Ja malem nedostal STK proto, ze mam cislo ramu vyrazeny vodorovne a ne svisle  Ja mam motor ted taky rozhozenej, jen jeste prekontrolovat prevodovku, koupit kovany vidlicky, kliku a pujde se skladat  z to rantlovalo strasne, ale ze by jezdil spatne to v zdanym pripade, jen me jimala hruza kdyz jsem ho slysel
Datum: 04. března 2011 20:36
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Joo ta motorka je drak  iný svezení než na fíkovi
Datum: 04. března 2011 20:31
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 No čoveče STK to má do května,a policajty sem zatim nepotkal a doufám že to tak zůstane  Jinak co sem tak hledal na netu,tak blinkry co tam mám,nemaj homolagaci pro běžnej provoz,ale to asi na STK neřešej když ji udělal majitel původní  ,je čerstvě po GO motoru a běhá jak hodinky..Zatim nejlepší motorka co sem kdy měl...
Datum: 04. března 2011 20:22
 jeste nesehnal, zitra je burza v Zakupech u Cesky lipy, tak tam treba neco najdu  a jak se na tvuj stroj tvarej na STK, eventuelne policajti ?
Datum: 04. března 2011 20:17
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 Aha tak to jo  .tak hodně štěstí a ať brzo našetříš,a za kolik si sehnal tu kotoučovku?
Datum: 04. března 2011 20:08
 Tak gratuluji i tobe. Moje trinda je rozebrana a dava se jen pomaloucnu dohromady, bo penize nejsou a investice je spocitana na cca 22 000. Ale je pravda, ze na kvalite nesetrim  ( http://karlos-jawa638.rajce.idnes.cz/JAWA_638_Oprava%2C_uprava/# ) jedina zmena oproti fotkam je, ze to ted sedi na stojanku a zadnim kole  nikdy bych neveril, jak bude tezky sehnat slusnou kotoucovku za soidni cenu
Datum: 04. března 2011 19:53
 Ten stroj je můj  ,díky,jak to že ty jezdit nemůžeš?
Datum: 04. března 2011 19:10
 stves me ! ty si jezdis a ja nemuzu  Ne ted doopravdy, peknej stroj, aj dobry vyblbnuti, ja muzu jen tise zavidet
Datum: 04. března 2011 18:59
Jméno: vlastik
IP: uživatel11270
 Ahoj,včera jsem domů dotáhnul jawa 555 a nemůžu to nastartovat.předstih a odtrh byl v pořádku ovšem na dolní úvrati.Po mém seřízení to samé.NĚCO JE ASI OPAČNĚ.Poradíte?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2011 18:24
Jméno: vlastik
IP: uživatel11270
 Bohužel v rotoru není žádný závit,tak nemám kam zašroubovat šroub M8
Datum: 05. března 2011 18:24
 Rotor sundáš tak, že do díry po vačce našroubuješ šroub M8 a dotahuješ, dokud ti rotor nezůstane v ruce...
Datum: 04. března 2011 20:06
Jméno: vlastik
IP: uživatel11270
 Díky Péro.Mám dole desku zapalování a vačku.A nevíš jak sundat magneto?Vačka byla výřezem proti výřezu v magnetu a ještě to bylo zaklepnué asi šroubovákem,šlo to dolů lehce.Jak na to magneto?Nemám doma žádný stahovák.A vačku budu muset někde porovnat.Díky za odpověd.
Datum: 04. března 2011 19:17
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 bud se ti přelomil kolíček co drží magnetu v určitý poloze a to se otočilo , nebo tam někdo dal vačku z 20,21,23
Datum: 04. března 2011 18:44
Jméno: váca
IP: uživatel9474
 čau draci hele protřebuji pomoc jedu na fichtlu za jedna na plný plyn a fichtl se dusí a nadvojku nemá výkon díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2011 20:18
 tak pak elektrika a teče ti tam benzín?
Datum: 04. března 2011 20:18
Jméno: váca
IP: uživatel9474
 Karbec jsem vyčistil,filtr mam noví
Datum: 04. března 2011 19:11
 vyčistit karbec a seřidit předstih a ješťe filtr a musi ti to jet..
Datum: 04. března 2011 18:38
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
Posl.aktualizace: 05. března 2011 12:38
 Kdyz tu koukám na tu krásnou užovku na elektronech,tak mi napadá,nevíte někdo o elektronech který se dávalli na poslední škodovky a první favority? Je to R13 a rozteč 98,ne 100,ale 98...
Datum: 05. března 2011 12:38
Jméno: x
IP: uživatel11272
 michale asi te zklamu ale neni to fotomontaz ale render...
Datum: 04. března 2011 20:30
Jméno: michal
IP: uživatel2942
 fotomontáž.........
Datum: 04. března 2011 19:48
 za veterana je povazovano vozidlo stare 30 let vcetne
Datum: 04. března 2011 18:49
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 Tak, problém řešený na druhé stránce jsem vyřešil, neska jsem skusil jiskru a dával takoou spíš zlatou, tak jsem vyměnil kondík a v tu chvílyx to to začlo házet modrou, tak jsem to chtěl zkusit nastartovat jenomže mi tam netekl benzín, nevím proč, ale vyčistil jsem karbec a jede, ikdyž zasranej nebyl,,,, ted to ale jede furt nák divně, furt to mlátí do hlavy - ten píst, a výkon nic moc, ale zatím to zajíždím tak tomu nedávám, nevíte jestli to muže dělat to tukání do hlavy? ten malej výkon
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2011 20:25
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 snad nezničim tak deset km sem najel..... ale v neděli tam dam alespon jedno, když to nepomuže tak dvě, šel bych na to zejtra ale je masopust
Datum: 04. března 2011 20:25
 Hochu, oddělej válec, a dej pod něj dvě těsnění....proto ti bouchá do hlavy..prosímtě hlavně s tím už nejezdi at nezlikviduješ klikovku
Datum: 04. března 2011 18:18
Jméno: Michal
IP: uživatel7794
 cuss draci potrebuju poradit zistil jsem ze mam prumer valce 38,006 a potrebuju do toho talce pist 37,95 nevite prosim kde ho sezenu tady sem ho nikde nevidel je to na pionyra dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2011 18:49
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kurde tady řešíš nějaký ticíciny mm myslíš že to bude poznat?? dej tam normálně píst na 0 výbrus a nic víc neřeš
Datum: 04. března 2011 18:49
 jo a neni mi jasny proc chces davat do valce s prumerem nad 38 pist pod 38??...pokud mas 38,006 tak kup pist s rozmerem 38.00...stejne se to uz na A,B,C nedělá ...
Datum: 04. března 2011 18:12
Jméno: Michal
IP: uživatel7794
Datum: 04. března 2011 18:09
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 omyl pánové , nultý výbrus- tedy válec bez výbrusu se sice označuje jako 38,00 ale je trochu větší, a dávají se do něj 3 druhy pístu A , B , C áčko je něco pod 38,00 nějakejch 37,97, B má rovnejch 38,00 a C má nějakejch 38,03 , kroužky jsou stejné pro všechny tři, třeba mě se v mototechně, když mi dělali výbrus nultýho válce ptali, jakej chci píst, dali mi do prvního výbrusu 38,23 - usoudil jsem že je to A, možná se pletu ale tak mi to tam vysvětlovali, ale když dáš do toho válce co potřebuješ jakejkoliv píst 38,00 nic se neděje, hlavně to pěkně zajed, ...
Datum: 04. března 2011 18:00
 teda pokud myslíŠ pincka jako je 20/21/23
Datum: 04. března 2011 17:54
 neviděl, lebo takovej píst ano neexistuje...když se pincek dělal, tak byl nultej výbrus tj. 38:00.....menši se nedělal....
Datum: 04. března 2011 17:54
 čavte draci dobre viem že to asi nemáte moc v láske kúpil som si tmec betku 50ccm 4takt s manuálnu 4 stupnovú prevodovku a bratranec mi tam zaradil jedničku bez spojky bolo to na volnobežných otáčkach tak to len skočilo dobredu a zhaslo prosím vás nemohlo sa tomu volačo stat ? zaradit ide normálne len preto či to netrba skontroluvat ale to abich tam neposral ešte volačo iné asi tak jednoduché by nebolo rozpolit takýto motor ani neviem či bi som do toho kúpil súčastky . Motor ide normálne po tichu nič tam neškrká len preistotu . Za odpovede vám dakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2011 19:04
 z jednoho zarazeni bez spojky nebud vyplasenej, bud si jistej, ze obcas se pristihnes, jak za jizdy zaradis s nedovypnutou spojkou  Pokud to normalne radi, tak je to v poradku. Jinak i novy motory jsou primitivni a nic tezkyho na tom neni
Datum: 04. března 2011 19:04
Jméno: miguel
IP: uživatel9423
 Zdar Kolik km bych měl ujet cca. na rezervu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2011 17:51
 No přesně tak asi 25 km..ja když jedu 50tkou tak mi to zežere litr na 40 km
Datum: 04. března 2011 17:51
 Podla štýlu jazdy rezerva je tuším 0.75 l neviem to iste ale takýchý 20 - 25 km asi určite
Datum: 04. března 2011 17:30
 kdo byl, kdo nebyl na motosalonu,, tak mraky lidi,, parkovny za 150kc vstupni tusim taky 150kc,,, totalne narvano,, same plecky,,, jen asi 3 jawky jako dekorace,,, nic coby sesu fascinovalo,, motorky jdou do kopru,, dalo to makacku najit motorku co ma normalni kulate svetlo,,,, lebo kazdej cpe nejake postmoderni svetlo,,motorka uz ztraci vzhled jaky ma mit,,, takze budme radi za FICHTL s povážek  V holesovycich to bylo pro znenu jako hypermarket pro motorkare od bund az ponozky ale zas tam byli stare jawky,,, holesovice jsme mi tedy vic pacili jak letnani,,lebo letnani jsou jako dve velke skladove hali a v tom motorky,,,jake jsou vase nazory draci?sesa
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2011 17:12
Jméno: harley
IP: uživatel6546
 Zdar draci...uš sem zaufaly!...mnenil sem pistni kroužky..a vyčistil karbec..na jawie dandy 50 sachs...a "furt"!!! mi něco v tom motoru zvoní...ve vysokých otáčkách!!....a tím právě nema výkon!!...na 5 převodovem stupni!!prosím o rady!!!...  ....myslíte že bude třeba zrobit vybrus?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2011 21:56
Jméno: harley
IP: uživatel6546
Datum: 04. března 2011 21:56
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 o vybrusu klidne uvazuj, rikam je tam nikasilovej valec... Vypal vejfuk vycisti karbec, filtr a poleti jak raketa
Datum: 04. března 2011 17:23
Jméno: harley
IP: uživatel6546
 vzdycky to davam do maxilamnich otacek..a pak přeřazuju...a pred rokem mi 5 jela na plny vykon a ted usz marně!...  ...uvažuji o vybrusu..ale zda se mi to divne..protože sem mnenil pistni kroužky tak nevim !
Datum: 04. března 2011 17:08
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 trosku spam  no couz, k tomu vybrusu, na dandyne je nikasil
Datum: 04. března 2011 17:00
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 To ze nema vykon na urcitym stupni je normalni, neumis natom jezdit, musis ji vytacet co to da
Datum: 04. března 2011 16:59
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Ta motorka proste zvoni, kazda dandyna... s tim nic neudelas
Datum: 04. března 2011 16:59
Jméno: Snarkon
IP: uživatel11268
 Custe,chtel sem se zeptat nejde mi sundat rotor klepanim na sroubek to nejde nic,nevite co stim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2011 12:46
Jméno: snarkon
IP: uživatel3912
 na rotor sem se vyprd a rozpulil sem to i snim  ae dik
Datum: 05. března 2011 12:46
Jméno: snarkon
IP: uživatel3912
 ne mi tam pasuje 6  jinak to s tou 8 zitra zkusim a reknu
Datum: 04. března 2011 19:58
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 šestku??? to si ji tuším nikam nenašrouboval - v klice je tuším pětka, tak to si mohl docílit akorát toho že by si namlátil šestkovej šroub do pětky díry ....  to by bylo zajmavý co by si s tím pak dělal
Datum: 04. března 2011 18:03
Jméno: snarkon
IP: uživatel2755
 ne ae ja sem tam daval 6 sroub tk proto to aasi neslo tam dm osmiscku a snad to sleze dik .)
Datum: 04. března 2011 17:54
 ikdyz by mlátil do vačky,nebo přimo do kliky je to blázen
Datum: 04. března 2011 17:52
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 si mlátil do kliky? nebo do vačky, do šroubku co to uchycuje ke klice ???
Datum: 04. března 2011 17:24
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 ano, radsi nechci vedet na cos klepal
Datum: 04. března 2011 17:22
Jméno: Snarkon
IP: uživatel11269
 M8 sroub to je jaky osmicka??
Datum: 04. března 2011 17:22
 MusíŠ tam našroubovat šroub M8...a vono to pak vyleze
Datum: 04. března 2011 16:45
Jméno: Pajik
IP: uživatel10694
 čau draci nevíte o někom kdo dělá GO opravy klikovek ?? potřeboval bych GO opravu na kliku z čz 150c
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2011 18:58
Jméno: franci13
IP: uživatel11297
 Zeptej se v Motorovka Letovice,tel.:516 474 471 , 721 328 444 , ,, motorovka@centrum.cz " .
Datum: 08. března 2011 18:58
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 čau chtěl bych se zeptat jestli automobil značky škoda vyrobený v roce 1977 se dá považovat za veterana a jestli by šel na veteranský papíry díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2011 18:52
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 proč nějaký veteránský papíry když se jich všude válí plno?
Datum: 04. března 2011 18:52
 záleží na konkrétním klubu kde budeš dělat testaci, ale myslím že ano
Datum: 04. března 2011 14:18
 Zdravim chci se zeptat jak je to s tema novma lekarnickama musi bejt i u 50ccm? slysel sem ze tam staci ty stary tak nvm kazdej mi rika neco jinyho diik zdar!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2011 18:55
 u motorek jsou u vsech novy, ale novou musis mit myslim az od zari, nebo taknejak 2011
Datum: 04. března 2011 18:55
 Musej bejt nový...
Datum: 04. března 2011 16:10
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
 zdravím všechny draky!, mám takový problém na motoru JAWA 20 jak sou ty futra v převodovce na hřídeli předlohy tak vím na 100% že jedno futro musí být uzavřené tj ze strany magneta (vývodu na sek. kolečko ale to druhé mám taky uzavřené a nevím jestli tj na škodu nebo jestli tam má být... motor dlouho nejel- byl zadřený a teď při jeho GO sem si toho všiml jinak je to rok 1971 za všechny odpovědi děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2011 21:02
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
 tak dík, je to divné o co horší že orig myslím už neměly v považských díly.. ale v 75?  D
Datum: 04. března 2011 21:02
 kromě horšího skládání, kdy neuvidíš kam strkáš předlohovou hřídel a budeš se hůř trefovat do pouzdra, v tom nevidim problém..
Datum: 04. března 2011 12:54
Jméno: Dalibor Bílek
IP: uživatel10730
 ahoj,chtěl jsem se zeptat jestli nemáte nějakou radu na upravu kanálku,jako čim nebo jak se dostat a v tom kanálku skosit trochu ten oblout ve valci připadně nějake rady na upravu kanalku jawa 555
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2011 23:42
 jehlovýma pilnikama by se to mozna dalo dat, ale byla by to drbacka... ovšme na to kašli, tudy cesta nevede
Datum: 03. března 2011 23:42
 podle toho jak si dotaz napsal..ti na to poradím nehtový pilníčky
Datum: 03. března 2011 22:16
Jméno: Hofmi
IP: uživatel10827
 Co si myslíte o simsonu?je víc problémový než mustang nebo je to stejný?jaké s nim máte zkušenosti,výhody nevýhody.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2011 20:37
Jméno: Jawasimson
IP: uživatel8251
 Mám na simsonu najeto 50tis 1x teprv GEO motoru ale nebila potreba bylo to udelano protoze sem mel doma new nahradni dily mam to na 62ccm a supr jezdi bezporuch potom mam mustafa 23 krasny najeto 36tis bez GEO bez vybrusu akorad delana spojka a nikdy nesklamal je tam zapalovani z jawky 555 a supr jizda startuje jak za tepla + studena pokazdy maximalne na po 2-3x kopnuti nikdy sem netlacil samodrejme kdyz nedosel benzin  jinak fichtl a simson se neda porovnavat je to upe jiny ve vykonu a jizdnich vlastnostech na simsonu chytnu fichtla na dvojku a ve fichtlu je zarazena trojka  takze fakt se to neda srovnavat ale fichtl je stejnak nejlepsi buhvi jestli se simson dozije tolik let co uz ma fichtl za sebou.
Datum: 06. března 2011 20:37
 Problémovost nezáleží na motorce ale na majiteli té motorky. Můj pincek je udržovaný,najel jsem s nim neco kolem 25 000 za sezonu a bez poruchy, kámoš jezdil se mnou na simálovi a sral se mu každý týden. Druhý kámoš má zas simála který má najeto bez poruchy 50 000. Další vůl fechtla,který mu každých cca 300km někde zdechne a už ho nenakopne. Výhoda u pincka je že tam spravíš uplně všechno včetně motoru kdekoliv na koleně ani nemusíš byt nějaký extra znalec
Datum: 04. března 2011 13:44
Jméno: Vojta
IP: uživatel11266
 Mám Simson Schwalbe z roku 73. Čtyřkvalt, nucené chlazení, sedlo asi dvakrát delší než fichtl či mustafa, pérování nesrovnatelné. Dojel jsem s ním na Krym do Sevastopolu a zpět, 5 000 km, každý den 500 km, někdy i více. Nic se na něm nepodělalo, kromě tachometru, ani jsem nedofukoval pneu. Pak jsem s ním najezdil na také menší couračky ještě 55 000 km bez poruchy až se mi vysypaly jehly na pístním čepu, takže je dočasně odstaven. Pneumatiky jsem měnil, řetěz ne, protože je v gumových manžetách. Majitelé fichtlů znají každý šroubek svého stroje, já ani nevím kde co je, protože jsem to nikdy nerozdělával  Ale proti gustu žádný dišoputát!
Datum: 04. března 2011 11:46
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 měl jsem obojí, ted už jen pincky... na simpla nedam dopustit, alespon ten muj kus byla mašina... nebejt srdcař a mít to jen jako přibližovadlo a ne jako koníčka, bral bych simsona
Datum: 04. března 2011 8:48
Datum: 04. března 2011 7:28
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 je to padesátka taky , dobrý fíky dobře jedou, simsony také dobře jezdí, ale fichtl se víc sere,
Datum: 03. března 2011 23:55
 mam doma oboje mam rači mustanga ale zas simak ma věčí sílu ma viši podvozek
Datum: 03. března 2011 22:52
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Kazdej ti doporuci jen to co ma, tu se dozvis ze je lepsi fichtl, na simson foru ze je lepsi simson... kazdymu se libi neco jinyho
Datum: 03. března 2011 22:46
 Výhodou je určitě lepši podvozek,4q....řazení...nevýhody sou ty že je to prostě sra*ka...
Datum: 03. března 2011 22:27
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 No já mám mustanga a jsem s ním naprosto spokojenej.
Datum: 03. března 2011 22:26
 zdarec, chtěl bych se zeptat jestli nevíte kde bych moh sehnat lamely na Jawu-čz 125/351?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2011 21:22
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ted v sobotu burza Chotusice ...pasují tam i ze 150 , jsou stejné
Datum: 03. března 2011 21:22
|



|