Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Petr
IP: uživatel9772
 Ahoj po zimě jsem vytáhl pionýra (typ 21) nechce vůbec nastartovat nejde ani rozběhat.Svíčka hází jiskuru v pohodě benzín do toho de tak newim co je špatně ale po každé když svíčku vyndám je střašně udojená.Pls poradte mi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2011 22:46
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 joo táák  tak to uz jsem taky videl ze se to prodava
Datum: 10. března 2011 22:46
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Prodávají se přímo oživovací spreje, nebo se to tak jmenuje, na motory...
Datum: 10. března 2011 22:36
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 ááá omlouvám se  zase jsem to nedocetl do konce  přehled jsem to že ti tam ten benzin jde
Datum: 10. března 2011 22:12
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 že by ten sprej hořel?
Datum: 10. března 2011 22:11
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Po zimě určo vyčisti trysky (popř. karbec)  a jestli se ti neusadila rez v kohoutku na benzin a netece ti tam benzin  to je to nejlepsi co muzes udelat hnedka z kraje  Jawa05: sory ale musím se zeptat  přoč tam ten sprej stříkáš?
Datum: 10. března 2011 22:08
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 A zase rada ,,zkus vyměnit,, zkus vyměnit.... " Musíš se zamyslet než to uděláš a pak jednat a ne střílet do tmy jawamane... Petře, překontroluj zářez na svíčce a hladinu v karbecu. Já to řeším tak (prosím nechte si komentáře o tomhle pro sebe), že vyndám svíčku a do válce LEHCE stříknu sprejem, třeba deodorantem. Dám svíčku a prošlápnu. Ale to nedělej, cákneš víc a je neštěstí...
Datum: 10. března 2011 21:50
 to muže být rotor nebo indukční cívka, nebo skus vyměnit svíčku, do pionýra je doporučená brisk n15c odtreh na kladívku 0,40 a předstih 1,6 mm před hodní uvratí
Datum: 10. března 2011 21:16
 Zdar draci potřeboval bych poradit jestli mám do ted nepojízdného motoru na jawu 555 koupit díly za 2až3 stovky nebo koupit komplet motor za 500Kč z AUKRA podívejte se a poraďte.http://aukro.cz/motor-jawa-550-555-i1502291533.html Díky a zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2011 19:58
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 9dni ta cena se hoooodne vysplha
Datum: 10. března 2011 19:58
Jméno: dibly
IP: uživatel10032
 hm, ten motor nevypadá moc udržovaně a jak na tom budou díly vevnitř je otázka, také cena se může vyšplhat, ale o tom pochybuju... jestli potřebuješ jen pár věcí - koupil bych je raději nové... toť můj názor.
Datum: 10. března 2011 19:56
Jméno: Jawa 220
IP: uživatel3522
 Čau draci......v roce 2009 jsem si koupil pionýra s TP...podepsal jsem s minulým majitelem kupní smlouvu a potom mi dal TP.....když jsem si chtěl pio přihlásit tak mi jenom napsali do dokladu jméno, bydliště, datum narození a razítkem vytiskli datum (11.9.2009) a pak mi rekli ze nejdrive musim na evidencku ale pio byl nepojízdný a já neměl šanci ho tam dostat takže jsem ho do teď zpravoval a chtěl jsem ho přihlásit tohle léto.......jenomže jsem tu přečetl příspěvek kde se někdo ptá jestli může přihlásit odhlášeného fichtla a já dostal strach že to už nepůjde......tak se vás ptám jestli mi ho přepíšou......u minulého majitele je v TP razítko "ZRUŠENO"....povinné ručení u pojišťovny platím..a fík má STK až do roku 2013......díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2011 14:51
Jméno: Jawa 220
IP: uživatel3522
 jj díky uklidnili jste mě  a Dweine velký TP nemám.........mám ještě origo doklad z výroby
Datum: 11. března 2011 14:51
Jméno: velký péro
IP: uživatel1723
 rozumím tomu tak , že jsi to před 2 lety dal do polopřevodu na sebe a na toho minulýho majitele napsali ZRUŠENO a ty jsi měl asi 3 tejdny na přepsání ...jenže to nikdo neřeší jak dlouho to bylo v polopřevodu .. tak normálně udělej evidenčku a přihlas si ho na sebe , neměl by bejt žádnej problém
Datum: 10. března 2011 19:17
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 máš to normálně v polopřevodu...správně bys to měl dopřihlásit do deseti pracovních dnů, ale když to nedodržíš, sankce nehrozí... problém budeš mít s pojištěnim, protože předpokládám, že si to pojištěný neměl
Datum: 10. března 2011 19:16
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 ten původní majitel tě měl na svém úřadě napsat do velkého tp jako dalšího majitele (tzv. polopřevod) a dát ti ten velký tp... v tom tp pokud si napsanej v kolonce vozidlo odhlášeno na koho kam... tak se ničeho neboj.
a až to budeš přihlašet musíš mít evidenčku a platnou pojistku a je to...
Datum: 10. března 2011 19:16
Jméno: Jawa 220
IP: uživatel3522
 Přepsat? já se ted nejak ztracím....psal jsem že mi do TP napsali moje jméno a ostatní informace..........to mi tam měli dát nějaké razítko nebo něco?
Datum: 10. března 2011 19:14
 ty sis motorku nenechal ani přepsat ? Pokud vám máš na to 3 měsíce.
Datum: 10. března 2011 19:11
 Zdravím, na mustangu mám v blinkrech žárovky 6V 21 W. Není 21W velkej odběr?? když 4 * 21= 84W + zadní světla ( po 2*5W = 10W) a do předku ještě nemýám to budu kupovat zítra... ale i bez předního světla to je 94W. to se mě zdá až moc ne??.... poradíte mi jaké žárovky do blinkrů (aby mněly dobrou svítivost) a do předního světla kolik wattu????.... baterka 6V 12Ah. predem dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2011 15:07
Jméno: Honda248
IP: uživatel9812
 jinak jsem neuvedl, blinkry jsou homologovane. Jsou z MZ. i na sklickach je to Ecko
Datum: 11. března 2011 15:07
 blinkry tam dávám stoho důvodu, že jezdím často po tmě. Už kvuli bezpečnosti budou lepší než ukazovat rukama ....
Datum: 11. března 2011 13:24
 Chong: s tim klaksonem a STK si nejsem tak jistej, protože v konstrukci pionýra je počítáno s tím, že klakson při rozsvícených světlech troubit nebude (viz. návod k obsluze), a jelikož teď platí celodenní svícení, tak bych řekl že klakson ztrácí význam a moc nechápu, proč ho kontrolovat při STK, když v reálném provozu se podle výše zmíněného použít nedá (teď neberu v úvahu ty, kteří mají výhodu silného rotoru a troubí jim to i při světlech)... Ohledně blinkrů, taky nejsem jejich zastánce, ale proti gustu...
Datum: 11. března 2011 10:57
 dobře nechám tam tech 21W, do predu tech 15W. a bude to teda z civek cca30W stihat dobijet?... proč by nefungoval ten klakson? napetí bude usmerneny ze stejnosmernyho na stridavy....
Datum: 11. března 2011 7:20
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Ahoj Yuri, tak tě konečně vidím na videu  . No a kde najdem konstrukční řešení Tvého zadního LED světla? Já teda vidím jen co umí, ale jak je zapojené, jak vypadá tišťák, jaké jsi použil součástky.. to nevidím  . Každopádně nasvícení SPZky je takhle dost špatné. Chápu že málokdo sleduje zájem aby mu svítilo LED světlo i dobře na SPZ, ale já bejt policajt, tak tě zastavím, protože by mi bylo divný že až skoro nadměrně svítíš na SPZ ale čitelná je jen nevýznamná část  . My to řešili dvěma LED s kuželem světla 120° a je čitelná celá. Sám asi víš že nehomologované věci nemají na motorce co dělat, takže naším záměrem bylo aby LED světlo bylo maximálně funkční a aby jsme na sebe moc neupozorňovali, páč snaživej policajt by nám ukázal zač je toho ruka zákona  . Ale k blinkrům... osobně na motorky kde blinkry nebyly bych je nedával. Jde o to, že když tam jsou, tak na STK neprojdou pokud nemají homologaci a myslím že by mohli chtít i nějaký razítko od certifikované montáže a za druhý, když tam blinkry jsou, tak už máš povinnost je použít, takže když na ně zapomeneš je to další důvod pro benga tě drapnout  . Každopádně pokud na úpravách trváš jednoznačně bych použil 21W. Taky ale nezapomeň že na bateriovém stroji ti nebude fungovat původní klakson pionýra, který je konstruován na střídavé napětí. Tak ten by ti měl fungovat taky... minimálně pro STK, benga ahlavně tebe kdybys někde náhodou potřeboval zatroubit...
Datum: 11. března 2011 7:11
 rozdíl je obrovskej, dost záleží jaký blinkry to jsou, a taky jak moc si ceníš svýho zdravý, protože ti garantuju že 5W žárovky v blinkrech na sluníčku prostě neuvidíš...
Datum: 10. března 2011 23:20
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 5W a 21 W je rozdiel ale myslím že tých 5W ti bohato stačí
Datum: 10. března 2011 23:16
 dekuju za tipy, a kdyz tam dam do blinkru tech 5W bude to velkej rozdil ve viditelnosti??... nebo skoro zadnej??
Datum: 10. března 2011 22:43
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Datum: 10. března 2011 21:37
 v tom případě 15W přední, 5W zadní, 2W parkovačka, zbytek dobijení aku.. blinkry nech klidně 21W, aspoň budou vidět, když s nima nebudeš blikat dlouho, baterka to vykreje..
Datum: 10. března 2011 19:52
 no mam tam predni svetlo, koncovy, brzdovy a blinkry... podvsiceni tach. nemam...tak jake tam dat zarovky abych sevesel do tech 30W...
Datum: 10. března 2011 19:26
 nejsem si jistej jestli mě chápeš správně, přední světlo + zadní světlo + parkovačka (jestli je) + podsvětlení tacho (jestli je) + rezerva na dobijení (minimálně 5W, ideálně 10W) musí bejt menší nebo rovno těm 30W, jestli to bude víc, pak to nebude stíhat dobijet a po každý jízdě budeš muset dobijet baterku nabiječkou..
Datum: 10. března 2011 19:22
 Ještě můžeš dát, zadní sv.+brzdový, blinkry a popřípadě potkávačku udělat z LED. Snížíš tak odběr a baterka se bude líp dobíjet
Datum: 10. března 2011 19:18
 čau, jo hlavni vsetlo,zadni,brzdovy, klakson a blinkry pudou z baterky... dobijena bude cca 30W z usmernenych civek. ( normal svetelnou necham, a co je mala na koncovy svetlo a klakson tak tam misto ni mam dalsi jak je na hlavni svetlo tu velkou) a to by mnelo dobijet baterku...
Datum: 10. března 2011 18:58
 moc nechápu smysl dotazu.. to všechno budeš živit jenom z baterky? nebo jí taky nějak dobijíš? jakym výkonem? to je docela podstatná informace.. jinak obecně platí že trvalej odběr, což je přední, zadní světlo, parkovačka, podsvětlení tacho a zapalování, musí bejt menší než jmenovitej výkon dynama, abys měl rezervu na dobijení aku, chvilkový odběry jako blinkry nebo klakson ti pokreje baterka..
Datum: 10. března 2011 18:49
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 čau, vím že to sem moc nepatří ale chtěl byc se zeptatr jak se na simsonovi řadí jednička jestli dole nebo nahoru díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2011 21:42
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 Hold tenhle dotaz zapadá do té katgorie stupidních a nesmyslných dotazů no,jestli je takový problém šlápnout na řadičku dolu nebo nahoru a poznat jak se rozjedeš,tak to tady fakt bude za chvilku dobře vypadat
Datum: 11. března 2011 21:42
Jméno: kedar
IP: uživatel10858
 a to si jako nedokázal zjistit? dit to je tak extrémě jednoduchy
Datum: 11. března 2011 19:53
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 čau simson to má jedničku dolu a zbytek nahoru
Datum: 10. března 2011 17:42
 ...  nevím co si o tom mám já osobně myslet... jinak dolů
Datum: 10. března 2011 17:42
Jméno: snarkon
IP: uživatel3912
 čuste chtěl sem se zeptat chci dělat neony na fichtla pod zadni sedačku a do krytu jak je zapalovani tam mam plexi tkze to pujde videt z venku,poradil by ste mi někdo jak na to postup?popř. i nějake fotky atd...Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2011 9:19
Jméno: snarkon
IP: uživatel3912
 jako to chcu zkusit jake to bude a s těma policajtaema to se neřeší sem fichtla ted pooskladal tkze technicka nic tam není tkže
Datum: 12. března 2011 9:19
 Delej si co chces, dulezity je ze to bude hnusny, ty pasky tvorej efekt jak svetla na stromecku, neudela to plynulej prechod mezi svetlem, takze budes vypadat spis jak kdybys utek z cirkusu. na takhle stary motorce je to spis k smichu
Datum: 10. března 2011 22:01
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 Kluci to tu furt vymlouvaji všem..ale neni to špatne..ja jsem si koupil hodně levně dva diodove pasky a budu to lepit asi pod nadrž..ale budu to napojovat na baterku nabijeci a vypinač.. protože jinak to je zbytečne..jak te uvidi policajti se sviticim fikem tak mas po prdeli
Datum: 10. března 2011 21:26
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Takze nahovno vlastne, za dne to neuvidis, v noci s tim hadam nejezdis, ale kdyz te bavi vrazet do toho prachy a parkrat si s tim bliknout v garazi tvoje vec
Datum: 10. března 2011 20:30
Jméno: snarkon
IP: uživatel3912
 ok,tk chci to tám dát kvůli toho na vzhled prostě
Datum: 10. března 2011 20:13
 dej tam usměrnovač(jinak může ledka blikat), vypínač, odpor, LED a pořádně to zaizoluj. ALE nejdříve si promysli proč tam vůbec něco takového bastlit ?
Datum: 10. března 2011 19:14
Jméno: Lukáš
IP: uživatel11307
Posl.aktualizace: 10. března 2011 20:09
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 tak třikrát sláva.... aspoň sem byl jednou užitečnej
Datum: 10. března 2011 20:09
Jméno: Lukáš
IP: uživatel11307
 Dik už tam je
Datum: 10. března 2011 20:06
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 tu fintu s tim kilnerem popisuje v případě že pouzdro jde do oka ojnice volně.. pokud ti tam nejde volně, nalisuj ho tam dle jeho návodu... pokud ti jde volně a potřebuješ tam ty důlčíky udělat
může se určitě starý čep obrousit na brusce, či třeba použít něco menšího průměru. celá tahle operace s důlčíkem je ale znouzectnost.
Datum: 10. března 2011 15:48
Jméno: váca
IP: uživatel9474
 Čau draci hele mám problem muj fichtl mi nedrži vilnoběh zkoušel jsem ho štelovat a vubec nic tak mi prosím napište děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2011 16:21
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Vsadím se, že to bude vůlí na šoupátku. Když je vůle velká, nedrží volnoběh !
Datum: 10. března 2011 16:21
Jméno: Tomáš
IP: uživatel9591
 Hodně často přestane držet volnoběh kvůli špatnému šoupěti. Jak je plocha pro štelování šroubkem poničená. Proto už šroub volnoběhu nestačí. Já jsem koupil nové šoupě.
Datum: 10. března 2011 16:19
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 nejen volnoběžná tryska, ale celá soustava kanálků v karburátoru musí býti nanejvýš čistá, také správná těsnost, bohatost směsi a ostatní věci s tímto související.
Datum: 10. března 2011 15:59
 nebo jak píše DUNCO... zkus ji vyčistit
Datum: 10. března 2011 15:46
 prostřední šroubek u trysek utahni dej plyn na plno at je šoupátko co nejvíš... pak otočkama 2 nebo 3 povol. nastartuj a uvidis jestli bude chcit povolit nebi utahnout  já to tak delal a drží parádně... PS: JAWA ZDAR!
Datum: 10. března 2011 15:45
 skus si vypucovat trysku volnobehu... a ked ani to nepomoze skus sa trosku pohrat z bohatostou zmesi.. mozno preto sa mu nechce
Datum: 10. března 2011 15:45
Jméno: Argo22
IP: uživatel11304
 zajimalo by me jak vymacknout pionyra 90 konstatne treba kdyz jedete z brna na vyskov postare .... samozrejme po rovine .... upravy a tak ale aby to mohlo byt na motorce s papirama a udelalo to oficialne stk a pritom se nezmenila moc zovotnost a vykon motoru... slo by to vubec nejak ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2011 23:37
Jméno: Argo22
IP: uživatel7810
 tak nepotrebuju 90 80 by me stacilo uplne s prehledem.... nechci jet proste do brna prez hodinu.....
Datum: 10. března 2011 23:37
Jméno: standa
IP: uživatel11308
 80km/h na CU je slušný....8 tisíc na trojku tak nějak odpovídá tomu co naměřil stejsky na prvních vyjíždkách se seriovym mustangem....máš dobře naladíno! ....... Argo22: Když chceš 90km/h od seriovky,tak to chceš fakt moc.....dal by se udělat takovej rozumnej válec,k tomu předělat karbec,koupit VAPE,udělat pevnější spojku,koupit kvalitnější ojnici,ale ten výfuk je vcelku problém.....zase když uděláš nějaký válec typu cestovní úprava aby to nebylo náročný na vejfuk a karbec a dáš na to tvrdší převod aby to jelo tech tvejch 90,tak to zase stratí tah a ty kopce se s převodem 14/55 musí furt točit,mě to moc nevyhovovalo....to musíš rozmyslet....
Datum: 10. března 2011 16:04
Jméno: Argo22
IP: uživatel7810
 tak to je pekny ten 4kvalt ale ja potrebu aby to mohlo normalne jezdyt po silnici na papirech
Datum: 10. března 2011 13:57
 13 z ..origo...
Datum: 10. března 2011 12:27
Jméno: hlmut
IP: uživatel11021
 Jaky mas sekundarni kolecko?
Datum: 10. března 2011 12:23
 rychlost byla měřená na radaru ve vesnici..a i na gps v telefonu...telefon ukazoval 80 a radar 82 na stejnym miste takze nwm....jinak vsecko je origo,vejfuk,karbec,filtr atd...
Datum: 10. března 2011 11:29
Jméno: mates 123
IP: uživatel11306
 cus cus no ono by to slo osobne ja pionyra mam a zacalo to na vraku a tet pokud chces do pionyra finannce investovat jde z neho vymacknout do pohody tady toto 1.udelal repas motoru pist na jednokrouzkovy valec vybrus.. 2koupit do motoru potkovu nebo si ji nechat udelat (ja osobne ji mam delanou) je to vlastne to ze prostor mezi dvema setrvaky na klice uspes tim udelas dole vetsi tlak kanaly ti to cpou rychleji nahoru potom 4 rychlostni prevodovko to je asi nejvetsi silenost protoze je to celkem velka dupacka.. a maas to
Datum: 10. března 2011 11:27
Jméno: hlmut
IP: uživatel11021
 Jen pro zajimavost, cim si tu rychlost meril? 82km/h po rovine je slusna hodnota. Jake mas ostatni prislusenstvi?
Datum: 10. března 2011 11:21
 Jde to...nech si udelat u stejskyho válec..já mám cestovku a po rovině jede 82...
Datum: 10. března 2011 11:08
Jméno: šnek
IP: uživatel11305
 ja si třeba budu dělat možna tuto sezonu vybrus 60 a potom by to mohlo jet i těch 80 a plus dalši upravy tak i 90
Datum: 10. března 2011 10:33
Jméno: patrik
IP: uživatel10969
 ahoj draci potřeboval bych vedet jak se šteluje hustota smesi na karburatoru na čz 175/477 sport dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2011 12:07
 šroubkem nastavení bohatosti volnoběžné směsi, velikostí hlavní a vedlejší trysky, polohou jehly
Datum: 10. března 2011 12:07
Jméno: šnek
IP: uživatel8240
 hoj,chtěl bych se zeptat kdyš jsi chci udělat řidicky purukaz na padesátku mužu potom jezdit na jawa dandy nebo na simsonu popřipadě na pyoniru
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2011 18:11
 myslim že řešíte blbosti, nemá cenu se opírat o to co píše "jedna autoškolácká stránka", směrodatný je to, co je v zákonu, to jediný po tobě bude policajt vyžadovat a za to jediný dostaneš zákaz řízení až na dva roky .) ... a roudíl mezi "a" a "nebo" je docela velkej, při "a" musíš splňovat obojí, při "nebo" aspoň jednu z možností, v případě Am a A1 se jedná vždy o "a"..
Datum: 10. března 2011 18:11
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 jo v pohodě  ok,jen že mi to taky nebylo jasný a na netu toho píšou hodněmtak díky
Datum: 10. března 2011 17:23
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 myslim že sis právě odpověděl sám tou první částí věty... víc už nevim co bych k tomu dodal... jen ještě pro představu: vyrobim motorku s obsahem 500ccm, ale bude mít konstrukční rychlost 45km... co myslíš?budu na ní moc jezdit? proč je tam tedy to omezení do 50ccm? nebo vyrobim motorku s obsahem 49ccm, ale bude mít konstrukční rychlost 150km, opět stejná otázka
Datum: 10. března 2011 17:13
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 na jedné autoškolácké stránce se píše toto: ,,Řidičské oprávnění skupiny AM opravňuje k řízení malého motocyklu nebo mopedu s maximální konstrukční rychlostí do 45 km v hodině." a specifikace malého motocyklu je toto: ,,Malé motocykly tvoří přechod mezi mopedem a ostatními silničními typy. Mají typicky obsah 50 až 125 cm³."
Datum: 10. března 2011 17:05
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 dwein: No právě že já bych řek že slovo nebo má význam buď 45 km/h a nebo obsah 50 ccm...nebo jakej význam to teda má tady v tom případě?
Datum: 10. března 2011 17:02
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 a kolik má fík konstrukční rychlost? není to náhodou 65km? to slovo nebo do toho nemotej... to má jinej význam...
Datum: 10. března 2011 16:59
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 Jenom se vrátím k těm papírům,nepouštějte se do mně hnedka  ,ale v tý vyhlášce je je napsáno že kdo má Am-15 let,může do tý rychlosti NEBO obsah 50 ccm,do čehož fík spadá,tak nevim
Datum: 10. března 2011 16:52
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Hele to nepomuze, uz tam je ze shop je zavrenej, a dene tak 2-3lidi na chatu se ptaj kam zmizel kramek
Datum: 10. března 2011 16:37
 stejně to tu do konce tejdne určitě aspoň jednou bude, mělo by se to napsat tučně někam nahoru
Datum: 10. března 2011 16:17
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 tak tak, LORI to vystih správně... prostě a jednoduše na fichtla od 16ti !!!!
Datum: 10. března 2011 16:14
 Je to tam napsaný špatně, konkrétně je zaměněno "a" za "nebo", správně je Am: do 50ccm a 45km/h, A1: do 125ccm a 11kW, Ao: do 25kW nebo 0,16kW/kg... Stačí si přečíst přímo zákon č. 361/2000 Sb. o provozu na pozemních komunikacích, a ne nějakej pochybnej web...
Datum: 10. března 2011 16:14
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
Datum: 10. března 2011 16:11
 Žádný takový přečti si toto!!!!!! Motocykly:
skupina Am - motocykl do konstrukční rychlosti 45km/h nebo obsahu 50 ccm
skupina A1 - motocykl do obsahu 125 ccm nebo do výkonu 11kW
je to napsany tam naty strance a jak byste si precetli tak tam je 45 km/h !!!!NEBO!!!! do obsahu 50 ccm!
Datum: 10. března 2011 15:55
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Proste ty vyjmenovany motorky sou od 16ti a uz mu nemotejte hlavu
Datum: 10. března 2011 14:43
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
Datum: 10. března 2011 14:36
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 zaverecky se smej delat az den po narozkach(aspon co mi baba tvrdila) a do ty doby to nejmin 3x zapomenes(precejen to je rok)
Datum: 09. března 2011 21:25
 A1 muzes zacit v 15, ale v den zkousek ti musi bejt 16
Datum: 09. března 2011 21:23
Jméno: šnek
IP: uživatel8240
 hoj,tak co kdyš si udělam v těch 15 rokach řidičak tak budu moct teda řidit simsona nebo dandinu bez A1 někdo piše že jo někdo zase že ne!!!
Datum: 09. března 2011 21:21
 Tak ty boty by si neprohrál..lebo je to dolej
Datum: 09. března 2011 21:13
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 No dokonce bych vsadil boty ze se to resilo i dneska o par prispevku niz, fakt je to smutny
Datum: 09. března 2011 20:58
 Ne, A1 až v 16. Omýlá se to tu dokola den co den, stačí trochu pohledat.
Datum: 09. března 2011 20:58
Jméno: šnek
IP: uživatel8240
 a ta A1 se da dělat v 15 rokach
Datum: 09. března 2011 20:54
 Když si uděláš A1 tak jo můžeš....ale když od 15 AM...tk to je jen na motorky do konstrukcni rychlosti 45 km/h...pionyr,simson, (mozna i ta dandyna) uz sou brany jako 125 ccm
Datum: 09. března 2011 20:48
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Ani najednom... na babete leda
Datum: 09. března 2011 20:47
 ahoj lidi, koupil jsem si nové tyristorové zapalování a je i popsané kam co zapojit, akorát tam mam napsané přerušovač, kam to mam zapojit? zkoušel jsem to na světelnou cívku a jiskra házela ale když jsem svíčku našrouboval do hlavy tak to při každym našlapnutí jenom štěklo a občas bouhlo z výfuku, nevíte někdo jak to zapojit? moje icq 556223113
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2011 16:07
Jméno: standa
IP: uživatel11308
 přerušovač znamená zdroj signálu....to muže bejt bud nejaky čidlo a nebo blbá kladívka....pozor,kladívka mají být odpojená od zapalovací cívky a kondenzátoru!
Datum: 10. března 2011 16:07
Jméno: Martin
IP: uživatel9681
 Jak máš kladívka tak tam zapoj ten drát.
Datum: 09. března 2011 20:52
Jméno: vlasta
IP: uživatel7934
 cus wim ze to sem nepatri ale zas eprej ma jit znova vse nahoru benzin potraviny a tak to jsou fakt svine podte si pokecat a tak o tom co na to rikate
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2011 13:00
 Přesně, vemte si že fík má spotřebu cca 2- 2.5 l /100km, benzín drahý 34 kč, normální cena 30 kč. Natankujete 5l za 170 kč (drahá cena) nebo 5l za 150 kč (levná cena). Jezdíte 200 km. Ušetřili jste 20 kč, kterých někdy vyhodíte za 2 Snickersky nebo za 1 pivo.  Je teda fakt, že se zdažuje, to je nahovno. Ale šetřit na benzínu a ktomu do fíka je upřímně blbost! Radši si třeba nekupte nové tričko za 120 kč a budete mít na benzín, ušetříte tak!! Do fíka se může lít i nízkooktanovější u nějaké non name staré benzínky, pojede to skoro stejně... takže na benzínu nešetřete. Kdyby sme se bavili o autech tam je to dražší, když jezdíte intenzivně
Datum: 11. března 2011 13:00
Jméno: Frank
IP: uživatel11073
 a asi rok zpatky si mi sliboval jak me rozkopes ... skutek utek ???? nebo budou dalsi sliby ??? ty vole bez a oplachni se a pak pokud mozno si prozen neco chlavou
- budes tam aspon neco mit ! pokud ti tam nebude tahnout na to co nemas !
Datum: 10. března 2011 22:11
Jméno: Frank
IP: uživatel11073
 kopnete nekdo uz toho vola !!!! kdyz na to nemas tak nezer a nejezdi ! nebo jdi delat !!! a pak nebudes furt jenom drzkovat ... vid ono stoupne benal o 0,20 a uz to sem seres ! a kdybys nebyl blbej tak vis jak to chodi ....... i kdyby byl chleba za 50 a benal za kilo tak se bude prodavat ... protoze zrat a jezdit se musi ! a jeste sem muzes napsat ze KW stoji o 10% vic ..... ten samej pripad DEBILE
Datum: 10. března 2011 22:07
Jméno: hlmut
IP: uživatel11021
 Co si o tom myslim, ze podobne nesmyslny "dotazy" jsou tady akzdou chvili, takze s nima jdete nekam...Koho to zajima? Takovyhle nesmysly si piste na svoje EMOblogisky.
Datum: 10. března 2011 6:26
 jn ale s tim nic nenadelas...
Datum: 09. března 2011 22:45
Jméno: vlasta
IP: uživatel7934
 je to hrozny prave na benzin a kdyz se ti neco posere tak dalsi vydaje a tak takze hrozny a ta republika je v pici uz ted a pude jeste do vetsi pice
Datum: 09. března 2011 22:26
 kekz : jo jasný to sice neznám, ale dělá mi problém uživit jednu motorku jako studentovi kterej dostane kazdej den 50 kc..na vlak,jidlo..a jeste k tomu abych mel na benzin + kdyz se neco poroucha...je to des
Datum: 09. března 2011 21:18
Jméno: ZdenekK
IP: uživatel10977
 vlasta: jen jestli už v tý piči není republika teď......
Datum: 09. března 2011 21:17
Jméno: vlasta
IP: uživatel7934
 prave sem cetl ze prej ceska republika de do pici a je to pravda bych rek nwm jak vy
Datum: 09. března 2011 21:01
 Lori: V Americe už to taky není co bejvávalo. Blíž je do Ruska. Nebo v Polsku maj taky trochu levnější.
Datum: 09. března 2011 21:00
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Tak si jezdete pro benzin do ameriky tam to mate za hubicku
Datum: 09. března 2011 20:41
 nooo co vim, tak benzin strasili se 40 korunama za litr :O Dolu ten benzin jentak nepujde, vzdyt litr jako takovej stoji asi 5 korn, to ostatni jsou dane a podobne. Nejhorsi je, ze tam "nahore" vedej, ze s cenou muzou udelat v podstate cokoliv, ikdyby benzin stal 40 korun za litr, takto lidi budou kupovatě, jezdit proste musej.
Datum: 09. března 2011 20:27
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 dachtl: no já se modlím aby cena šla důle. ale podle mě to jen tak nebude.. je to na hovno a totálně.. jak už vidím budu muset pomalu prodávat svoje stroje a nechat si třeba 1 motorku protože 6 motorek nemám šanci uživit
Datum: 09. března 2011 20:22
Jméno: vlasta
IP: uživatel7934
 sou to svine no a prej jestli nekde bude valka tak by moh az o 2 az 3 kc stoupat a dneska rikali ze benzin bude stoupat furt na horu a dalsi veci
Datum: 09. března 2011 20:11
 No jasný no...ale ted jde vo to, zdali vůbec půjde někdy dolu ...
Datum: 09. března 2011 20:03
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 no benzín by už za tak o moc stopat neměl možná o pár haléřů ale i tak je ta cena na facku
Datum: 09. března 2011 19:59
 jo je to pravda nevím o čem chceš diskutovat jsou to prostě kreténi no...bohužel s tím nic nenaděláme.. kurva už abych začal šetřit.. dřív sem se na motorce vyřádil a pořádně vyjezdit a ted budu muset jezdit na čtvrt plynu jak blbec abych se vůbec projel..
Datum: 09. března 2011 19:58
 Kde si to slyŠel? To už je podle mě málo pravděpodobný..benzín už je prej na nejvyśší hranici co sem včera slyŠel ve zprávách....
Datum: 09. března 2011 19:58
Jméno: satan162
IP: uživatel11218
 zdar draci , co si myslite o tom kdyz nechci na valec navarovat zebra ale udelat si jednoduse slusnej trychtyr na vzduch ze slusnyho plechu, na par zavodech jsem to videl a zamlouva se mi to, jaky na to mate nazor ci zkusenosti ?????? diiik
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2011 17:53
 ahoj, chtěl bych se zeptat jestli je lepší přišroubovat žebra navíc nebo udělat ofuky do terénnu?někdo říká že šroubování žeber nemá význam a ty ofuky zas tak rychle v terénu nepojedu aby to naháněl víc vzduchu...dík za rady
Datum: 10. března 2011 17:53
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 vis ze se to tu resilo cirka 2dny zpatky? Udelej si tam co chces
Datum: 09. března 2011 20:12
 Tak to víš že by to fungovalo...jestli ti tolik nezáleží na vzhledu, tak proč neudělat trychtýr
Datum: 09. března 2011 20:06
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 cau draci kolik ma hodnotu maska na péráka? v tom jak je tachometr...
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2011 16:40
Jméno: nic
IP: uživatel6546
 zalezi jakym je to stavu..
Datum: 11. března 2011 16:40
Jméno: váca
IP: uživatel9474
 čus draci mam rozladěnej předstih vyměnil jsem svíčku a jede to líp teda aspon se mi to zdá zatím jsem to zkoušel na malem dvorku takže moc nevim,tak jestli mi řeknete jestli je to možne díík
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2011 19:17
Jméno: Kala
IP: uživatel11303
 Nazdar,dneska jsem po zimě konečně vytáhl fichtla z útrob garáže a naskočil hned, super  , ale ku mému překvapení jsem na podlaze asi po minutě objevil louži benzínu,který kapal z karburátoru. Rozebral jsem to několikrát,ale nenašel jsem nic co by za to mohlo. Nevíte prosím co s tím? Díky za rady a fichtlu zdar .
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2011 23:36
 může bejt i povolená jehla v plovákovce, pak to teče kolem ní..
Datum: 09. března 2011 23:36
Jméno: Kala
IP: uživatel11303
 Hej to s tím šroubem je dost možné... dík
Datum: 09. března 2011 20:24
Jméno: Nrok Brebers
IP: uživatel10206
 Podívej se jestli je vplíšek na ventilu a ventil ok,a jestli mas odkapavac koukni se jestli ti to neteče u závitu na šroubek toho odkapávače.Když se tam dá delší šroubek vymáckne se do plovákový komory a benzín teče jak prokopnutá vana
Datum: 09. března 2011 19:46
 Možná proto, že mám garáž přes půlku města a navíc jezdím ze školy dost pozdě a není čas.
Datum: 09. března 2011 19:27
 Ok,ale nechápu proč o víkendu,když to je za 2 minuty hotový
Datum: 09. března 2011 19:25
 No tak hadičkou to určitě není.Teče to normálně ze spodu z karburátoru. Jsem z toho vážně zmatený,zkusím to spravit o víkendu. Díky za rady
Datum: 09. března 2011 19:23
 Tak hlavně omrkni ten ventil a volnost plováku.Neni třeba jenom prasklá hadička u karbce?
Datum: 09. března 2011 19:19
 A hladina je v cajku....
Datum: 09. března 2011 19:18
 Plovák je právě nově koupený, ale tak zkusím to omrknout. Dík
Datum: 09. března 2011 19:17
 Nebo taky mín pravděpodobný , že by si měl velkou hladinu a to dost
Datum: 09. března 2011 19:17
 Podívej se,jestli váleček v provákovým ventilu volně jezdí a pak jestli jezdí volně plovák.
Datum: 09. března 2011 19:16
Jméno: dspid
IP: uživatel6546
 muže byt praskly plovak......nebo tesneni pod plovakem respektive...na jehle ze spoda
Datum: 09. března 2011 19:13
 Zdarec, chci se zeptat, teď jse změnila vyhláška a jestli se řidičák na motocykli do 50CM3 dá dělat už od 15-ti. Mám totiž Jawu 20. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2011 6:28
Jméno: hlmut
IP: uživatel11021
 Taky dotaz, ktery je na kazde strance... Nebudte lini a projdete si ty diskuze aspon jednu stranky zpatky.,.
Datum: 10. března 2011 6:28
 ano, řidičák na 50ccm (a konstrukční rychlost 45km/h) se dá dělat v 15, ale na pionýra to neni, na něj potřebuješ A1, kterej je až od 16...
Datum: 09. března 2011 20:09
 Což je pěkně nefér...
Datum: 09. března 2011 19:19
 kedar: nedal, protože fichtl spadá do stejné kategorie jako 125...
Datum: 09. března 2011 19:09
Jméno: kedar
IP: uživatel10858
 dal se já měl v 16 na 125ccm
Datum: 09. března 2011 19:05
 až od 16ti
Datum: 09. března 2011 18:31
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 Cus hele mam babetu 210 a kdyz ji nastartuju a chci pridat plyn tak chcipne a pak znova .. jiskru hazi benzin tam de muze to delat predstih ? jestli jo tak me prosim popiste jak se to dela ja to umim jen u pionyra .. diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2011 21:44
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 vtip ? napiš na google babetta 210 předstih hned první stránka.. to je fakt moc když tohle neumíš najít..
Datum: 09. března 2011 21:44
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 dik moc ja ani newim ze neco takovyho je na sesa moto jato hledal ale marne
Datum: 09. března 2011 19:18
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
Datum: 09. března 2011 19:11
Jméno: jawar smolar
IP: uživatel9345
 zdarec mam jawa 350/638 ale levý válec jede jenom v určitých otáčkách nevíte čim to muže byt????civky ,a svičky jsou nové přimo na jawu předstih ok tak už nwm
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2011 20:40
 trubka, nebo nastrcak odpovidajiciho prumeru, hlavne to nesmi mit ostry hrany, ktery budou dolejhat na gufero.
Datum: 09. března 2011 20:40
Jméno: jawar smolar
IP: uživatel9345
 takže asi nějakou kulatinu a jemně do toho klepat
Datum: 09. března 2011 20:36
 gufero stoji par korun. kdyz to gufero umis vydloubnout, tak nic neposkodis. vezmes stredni plochej sroubovak, a gufero vydloubnes. pak namazes brit novyho gufera a to tam naklepnes. nic na tom neni, jen davej bacha, aby jsi to gufero naklepnul stejnomerne
Datum: 09. března 2011 20:20
Jméno: jawar smolar
IP: uživatel9345
 aha tak to jsi me klidni heh to zas bude investice  \r\nno ja rikas vydloubnes stary gufero to jako srubovak nema se tam co poskodit jen tak nahodou?????
Datum: 09. března 2011 20:05
 nn celej motor ne, jen sundas spojku, vydloubnes stary gufero, prekontrolujes dosedaci plochy gufera a das tam novy.
Datum: 09. března 2011 19:29
Jméno: jawar smolar
IP: uživatel9345
 heh to musi rozebrat a pretesnit cely motor???sakra to bude roboty  to je v dupe tomuhle jsem se chtel vyhnout no aspon vim kde mi ten olej mizi
Datum: 09. března 2011 18:57
Jméno: johny
IP: uživatel9547
 tipuju předstih nebo špatne zaizolovanej kontakt,,, pepino- že ti jeden valec čoudí víc je uplně normální
Datum: 09. března 2011 18:05
 pepino: tohle mi delala taky, pokud vim, tak je to vlastnost a ne vada  . K dotazu: jak vypada leva svicka ? Jestli je cerna, tak je mozny, ze ti trochu saje prevodak a je schopnej ho trosku normalnejc spalovat az ve vyssich otackach.
Datum: 09. března 2011 18:02
Jméno: pepino
IP: uživatel11302
 mám podovný problém, ale pro změnu mě pravej válec hulý..
Datum: 09. března 2011 17:48
|



|